nice one!quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
machine? dat was de vraag niet
maar goed als je er op staat wil ik zo ook wel een lijstje machines doen
Dat bedoel ikquote:
oooow ja ik ben een meisje dus dat zit allemaal niet zo in mijn hoofdquote:
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooow ja ik ben een meisje dus dat zit allemaal niet zo in mijn hoofd
/stereotype
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef Kper_Norci het volgende:
Hebben jullie je weleens afgevraagd hoe pindakaas wordt gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Auto: Pindakaas is lekker
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
QFTquote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef Kper_Norci het volgende:
Hebben jullie je weleens afgevraagd hoe pindakaas wordt gemaakt?ik ken alleen de variant van babyolieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na na na na na na na Badjasman!
hoe kan stereotype nu niet happenen en vastgelegd worden op fotos?quote:
Zeker wel!quote:
Juist... Hahaquote:Op maandag 25 juni 2012 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
QFT.
Die lucht die er vanaf komt als je collega drie meter verderop zijn bammetjes pindakaas naar binnen zit te werken...
Ik hoop niet tegelijkquote:Op maandag 25 juni 2012 12:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Alhoewel er vandaag perzikjam en forelsalade op mijn brood zit.
Das niet handigquote:Op maandag 25 juni 2012 12:03 schreef Pien85 het volgende:
KutzooiIk gooi net een kastdeur dicht tegen mn kaak. Fucking dik nu
Kusjedrop.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:03 schreef Pien85 het volgende:
Nee, niet net als vroeger een eierkoek met 4 verschillende soorten beleg. Als een soort taartje.quote:
Ik kan me moeilijk een voorstelling maken van de situatie... Maar misschien de andere kant ook nog doen? Dan valt het dikke niet zo op.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:03 schreef Pien85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |