Je beantwoordt je vraag zelf al. Zo raak je namelijk niet afgeleid van je werk.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Zucht...
Waarom komt er ter vervanging van de vaste schoonmaakster hier niet een lekker wijf, net zoals een aantal jaar geleden? Waar ik lekker mee kan flirten en buiten het werk om kan afspreken, net zoals een aantal jaar geleden. Zou met deze ook wel kunnen afspreken alleen ben ik bang dat ik van haar erectiestoornissen krijg.
Een schoonmakende "Jabba the Hut" leidt idd niet zo af, maar een smakelijk gezicht is het ook niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Je beantwoordt je vraag zelf al. Zo raak je namelijk niet afgeleid van je werk.
hier zijn ze ook niet echt van het kaliber knap nee...de uitzondering in de vakantieperiodes maar die spreken dan weer geen Nederlandsquote:Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Zucht...
Waarom komt er ter vervanging van de vaste schoonmaakster hier niet een lekker wijf, net zoals een aantal jaar geleden? Waar ik lekker mee kan flirten en buiten het werk om kan afspreken, net zoals een aantal jaar geleden. Zou met deze ook wel kunnen afspreken alleen ben ik bang dat ik van haar erectiestoornissen krijg.
Nah, ik hou er wel van om nat gepijpt te worden, maar die kwijlen de hele dag hè.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
die van ons komen van de werkvoorziening voor gehandicapten
ook niet echt datebaar
De taal der liefde is universeel hèquote:Op maandag 25 juni 2012 11:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hier zijn ze ook niet echt van het kaliber knap nee...de uitzondering in de vakantieperiodes maar die spreken dan weer geen Nederlands
dikke prammen en mooie ass is all there is to sayquote:Op maandag 25 juni 2012 11:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nah, ik hou er wel van om nat gepijpt te worden, maar die kwijlen de hele dag hè.
[..]
De taal der liefde is universeel hè
Het zal eens nietquote:
ik moet nog beginnen... Moest in de cabinequote:
wat een moet hequote:Op maandag 25 juni 2012 11:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ik moet nog beginnen... Moest in de cabine
Yup, toch nog een beetje goodwill tonen. Ik doe nog steeds mijn best en ik heb al even niets gehoord, maar dat wil natuurlijk niets zeggen. Hope for the best, prepare for the worst.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je gaat werkelijk ook nog mee naar dat soort meuk ook al weet je dat je wellicht weg moet?
Och Het was best gezellig!quote:
Lees het vorige topic maar eens doorquote:Op maandag 25 juni 2012 11:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat is er opstandig aan wanneer je 's ochtends goeiemorgen zegt?
Weer een note erbij nuquote:Op maandag 25 juni 2012 11:50 schreef kingtoppie het volgende:
40 notes! 1 extra tov gisteren.
Hoe gaat het met jullie?
Volgens mij is het meer stalk gedrag van de modjes dan echt wangedrag van mijn kantquote:
Noeh, noem eens wat meer machines op!quote:Op maandag 25 juni 2012 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
wat voor cabine?
een stoom cabine?
een cabine van een vrachtwagen?
cabine van een trein?
een infrarood sauna?
een bruinwordcabine?
een geluidsdichte cabine?
een strandcabine
een foto cabine?
meer weet ik er niet
Ja, nog gekkerquote:Op maandag 25 juni 2012 11:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lees het vorige topic maar eens door
machine? dat was de vraag nietquote:Op maandag 25 juni 2012 11:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Noeh, noem eens wat meer machines op!
Cabine van een hijskraan.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Noeh, noem eens wat meer machines op!
Dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer stalk gedrag van de modjes dan echt wangedrag van mijn kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |