abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113334651
Hallo, hopelijk kan iemand mij helpen.

Ik ben een behoorlijk jaloers persoon, dat komt omdat ik in het verleden in twee lange relaties meerdere malen bedrogen ben. Geen excuus om jaloers te gedragen want ik wil mijn vriendin daar niet mee opzadelen maar wel een reden waarom ik zo ben. Gelukkig kan ik het wel redelijk goed onderdrukken en heeft ze het meestal niet door.

We hebben op het moment een lat-relatie omdat ik het grootste gedeelte van dit jaar in het buitenland zit voor mijn werk. Nu is ze enorm gek van dansen van jongs af aan. Omdat ik er nu dus niet bij kan zijn heeft ze aan mij gevraagt of het goed is dat ze danst met jongens tijdens het uitgaan. Eerste gedachte gang van mij was paniek :) (wat als ze hem leuk gaat vinden etc). Maar ik zei tegen haar dat het prima is. Het is ook maar dansen en ze vroeg het aan me, dus niet sneaky gedrag ofzo van haar kant. Ze werkt de hele dag en volg ook nog een thuis studie dus ik begrijp dat ze wil ontspannen tijdens het uitgaan.

Nu komt mijn probleempje, via vrienden van mij kreeg ik te horen op welke manier ze de laatste tijd heeft gedanst Ik dacht dat ze normaal aan het dansen was, waarbij handen en schouders de enige fysieke aanraking zou zijn zeg maar. Maar ze was wat intiemer aan het dansen. Slow-dansen en latin-dans (zou niet weten welke precies) waarbij haar lichaam vele malen tussen de spins (pirrouettes) door tegen de zijne aan was gedrukt. Niet schuren en ook geen gezoen. Maar het bevalt me toch niet.

Mijn vraag is, wat zou jij ervan vinden als je vriend/vriendin dat deed. Zou je er wat van zeggen of maakt het je helemaal niks uit.

En geen zorgen :) , ik zal gewoon eerlijk met haar gaan praten dat lijkt me het beste. Ik zou gewoon graag willen weten wat andere er van denken maar uiteindelijk zal ik er met mijn vriendin moeten uitkomen als ik verder met haar wil. Mischien beetje overbodig deze laatste alinea, maar ik weet niet. Ik zelf ben altijd bang dat ik iemand leven kan beinvloeden met een advies.. vind ik eng idee :P. Maar je kan dus gewoon eerlijk zijn. En ik zal jullie meningen niet als argument opgeven tegen haar in een gesprek.

Dankje.
pi_113334933
ik zou het niet pikken, maar ik ben dan ook een jaloerse kip

menige ruzie met mijn ex over gemaakt :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zondag 24 juni 2012 @ 21:56:04 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_113334947
Zij ligt 's avonds hevig te vingeren terwijl ze terug denkt aan de pirouette langs zijn gespierde lichaam.

En jij maar janken.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zondag 24 juni 2012 @ 21:57:04 #4
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113335029
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:56 schreef LasTeR het volgende:
Zij ligt 's avonds hevig te vingeren terwijl ze terug denkt aan de pirouette langs zijn gespierde lichaam.

En jij maar janken.
:D!
pi_113335059
Zet je er over heen! Dat is het enige advies dat ik je kan geven.
Of beëindig de relatie, voor haar en blijf vrijgezel maar dat is vrij drastisch

Ze doet niets immers.
pi_113335482
Ze wil niet meer een relatie met je, maar ze is te bang om dat te zeggen tegen je.
Sorry.
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
pi_113335738
Er lijkt me niets aan de hand. Uiteindelijk begrijp jij ook wel dat dansen niet alleen stijldansen zoals op de middelbare school betekend en dat het soms wat intiemer kan worden.

Het is ook wat je zegt, het is niet alsof ze er niet open en eerlijk over geweest is naar jou toe.
pi_113336874
Als het echt alleen maar latin dansen is, zou ik me er geen zorgen over maken. Dat doe je namelijk alleen maar met mensen die ook daadwerkelijk kunnen dansen, wat helaas 9 van de 10 keer geen heteroseksuele jongemannen zijn. Daarnaast: als ze met een gozer zou dansen om hem op te geilen oid, zou ze eerder met hem gaan staan schuren. Plus: ze is eerlijk. Ik denk oprecht dat je je nergens zorgen over hoeft te maken. Maar dan nog, als het je stoort, overleg het. :)
pi_113336916
Diegene die zeggen dat ze de relatie wil stoppen en dat ze het met een ander doet. Sarcasme is moeilijk in te zien via hier internet.. dus sarcasme of denken jullie dat echt? En ja ik stel het op prijs dat ze het mij vertelde dat ze wilde gaan dansen. Toch vind ik het te intiem, of is dat overdreven. Ik moet wel zeggen diegene die zeggen dat het alleen maar dansen is bewonder ik wel :) dat jullie daar geen moeite mee hebben in een relatie. Want ik kan het niet uit staan, veels te close.
pi_113336927
Ik vind het bizar dat ze aan jou toestemming vraagt. Het is mogelijk nog gekker dat je vrienden verlag doen van hoe ze danst. En ja, je stelt je aan.
pi_113338691
Zou het niet goed vinden. Over het algemeen is dansen in de kroeg sjansen. Helemaal van mannen. Vrouwen ook, al zeggen ze van niet. Dan gaat ze maar alleen dansen of met vriendinnen.
  zondag 24 juni 2012 @ 22:47:41 #12
377090 Pinoooo
Ik ben pino....
pi_113339199
Ik ben een vrouw maar moet er niet aan denken dat ik met een andere vent sta Te dansen.. :r
'M'n nieuwe accountje ... groetjes Pinoooo
pi_113339408
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef daan87a het volgende:
Diegene die zeggen dat ze de relatie wil stoppen en dat ze het met een ander doet. Sarcasme is moeilijk in te zien via hier internet.. dus sarcasme of denken jullie dat echt? En ja ik stel het op prijs dat ze het mij vertelde dat ze wilde gaan dansen. Toch vind ik het te intiem, of is dat overdreven. Ik moet wel zeggen diegene die zeggen dat het alleen maar dansen is bewonder ik wel :) dat jullie daar geen moeite mee hebben in een relatie. Want ik kan het niet uit staan, veels te close.
Neehoor geen sarcasme. Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar los daarvan, ik begrijp niet waarom jou vriendin de behoefte zou hebben om op een "intieme" manier met andere jongens te dansen?
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
  zondag 24 juni 2012 @ 22:54:01 #14
377090 Pinoooo
Ik ben pino....
pi_113339690
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:50 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Neehoor geen sarcasme. Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar los daarvan, ik begrijp niet waarom jou vriendin de behoefte zou hebben om op een "intieme" manier met andere jongens te dansen?
Precies... daar zou je geen behoefte aan moeten hebben
'M'n nieuwe accountje ... groetjes Pinoooo
pi_113340097
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:54 schreef Pinoooo het volgende:

[..]

Precies... daar zou je geen behoefte aan moeten hebben
Idd.

Waarschijnlijk kies je de verkeerde vrouwen voor een relatie. Hiervoor ben je al twee keer bedrogen en nu begint het er ook op te lijken.

Als je vriendin je gaat vragen of ze met mannen mag dansen dan is dat nog kwalijker dan dat het toevallig een keer gebeurt...
pi_113341056
Als dansen haar grote hobby zou ik het haar zeker niet ontzeggen, daar creëer je alleen maar drama mee.

Ik maak er wel van op dat ze danst in danscentra en/of de wat specialere dansclubs, en daar kun je er wel van uitgaan dat de meeste mannen daar ook komen om te dansen en niet zoals in de plaatselijke discotheek om je vriendin te versieren.

Ik kan begrijpen dat je er druk om maakt, maar ik denk dat je haar moet vertrouwen en dat je dit niet jezelf moet aantrekken.
  zondag 24 juni 2012 @ 23:31:30 #17
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113343251
Dat jij het moeilijk vind dat ze danst met andere mannen, is dus te ver gaan.
Het gaat nu in jou hoofd spelen..

Ik hou ook heel veel van dansen, maar met een andere (vreemde) jongen dansen zou ik raar vinden.

Heb zelf ook een lat-relatie en het is soms heel lastig, maar zij zou het ook moeten kunnen accepteren dat jij dit niet wilt.

Vertrouwen is vaak al moeilijk en dan ook nog als andere je verhalen vertellen, zij moet ervoor zorgen dat zulke verhalen niet ontstaan.

Mijn vriend heeft zijn baan zelfs opgegeven, zodat niemand mij verhalen kon vertellen.

Een lat-relatie heeft andere regels, dan een relatie met iemand dichtbij.
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_113345463
Zo te horen is je vriendin actief in de salsawereld. Het spijt me om het te moeten zeggen maar dan ben je screwed! Tijdens zo'n avond is ze omringd door snelle latino's en geile negers. Uit ervaring kan ik je vertellen dat een vrouw met een paar drankjes op en na een intieme dans nauwelijk meer weerstand kan bieden en als was in je handen is!

Mijn vriendin laat ik zeker niet naar zulke feesten gaan. Ik ga natuurlijk wel... en scoor zo af en toe een vrouwtje die het vertrouwen van haar man heeft en wel mag gaan! :Y
  maandag 25 juni 2012 @ 00:21:11 #19
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_113346257
Gast, je bent in het buitenland en het enige wat ze doet is een beetje met gasten dansen. Daarbovenop doet ze dat niet eens om er geil van te worden, maar gewoon omdat ze het dansen zelf heel leuk vind. DAAR nog weer eens boven op heeft ze het nog aan je gevraagd of je er geen problemen mee hebt voordat ze er mee begon. Jouw vriendin is echt een schatje, dus niet zeuren!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 25 juni 2012 @ 00:44:06 #20
370039 Morera
more more more
pi_113347239
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 00:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Gast, je bent in het buitenland en het enige wat ze doet is een beetje met gasten dansen. Daarbovenop doet ze dat niet eens om er geil van te worden, maar gewoon omdat ze het dansen zelf heel leuk vind. DAAR nog weer eens boven op heeft ze het nog aan je gevraagd of je er geen problemen mee hebt voordat ze er mee begon. Jouw vriendin is echt een schatje, dus niet zeuren!
en DAAR boven op doet ze het blijkbaar ook nog in de aanwezigheid van mensen die TS ook gewoon kent.
pi_113347387
Wow, veel verschillende reacties. Sommige die zeggen waarom ze al de behoefte heeft om met een ander intiem te zijn. Tsjaa kan het simpelweg zijn dat ze gewoon het dansen leuk vind? En anderen zeggen dat ik niet moet zeuren :). Mijn eigen gedachten staat op 2 punten. Ene kant denk ik dat ze dus gewoon dansen leuk vind.. andere kant ben ik telkens bang dat ze het mischien als excuus gebruikt dat ze dansen zo leuk vind om intiem fysiek contact met mannen te hebben. Vooral omdat het dus intieme dansen zijn en niet milder. Nee ze gaat niet naar salsa feesten, gewoon een standaart club. Zo ga naar mijn bedje toe, bedankt voor de reacties. Dat stel ik op prijs.
  maandag 25 juni 2012 @ 00:59:46 #22
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_113347751
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 00:48 schreef daan87a het volgende:
Wow, veel verschillende reacties. Sommige die zeggen waarom ze al de behoefte heeft om met een ander intiem te zijn. Tsjaa kan het simpelweg zijn dat ze gewoon het dansen leuk vind? En anderen zeggen dat ik niet moet zeuren :). Mijn eigen gedachten staat op 2 punten. Ene kant denk ik dat ze dus gewoon dansen leuk vind.. andere kant ben ik telkens bang dat ze het mischien als excuus gebruikt dat ze dansen zo leuk vind om intiem fysiek contact met mannen te hebben. Vooral omdat het dus intieme dansen zijn en niet milder. Nee ze gaat niet naar salsa feesten, gewoon een standaart club. Zo ga naar mijn bedje toe, bedankt voor de reacties. Dat stel ik op prijs.
Zelfs al zou dit nog zo zijn(wat het niet is), dan gaat jou jaloerse attitude haar alleen maar verder wegdrijven, en schiet je er geen ruk mee op. Jaloers zijn is echt zo een kuteigenschap, die moet je gewoon uit je leven verbannen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pope-of-Dope op 25-06-2012 01:14:26 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 25 juni 2012 @ 01:14:48 #23
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_113348198
Latin dansen in een gewone club? :?
Verder zou ik het prima vinden, dans een eind in de rondte, hij heeft niet voor niets met mij een relatie neem ik aan, en als hij daar genoeg van krijgt zal dat niet aan een dansje liggen.
an urge to help mankind overcomes me
pi_113352736
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 00:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
+1
Iemand die je wil bedriegen doet geen dingen in het openbaar en gaat zeker niet de aandacht erop vestigen door jou toestemming te vragen. Ik denk dat ze jou en jouw verleden heus wel kent en het daarom gevraagd heeft, zodat je er niet opeens ächter zou komen"door vrienden die je (waarschijnlijk goed bedoeld) op de hoogte houden en zo een verkeerd beeld van haar schetsen. Je weet zelf ook wel dat als ze het niet gevraagd had en je zou erachter komen via jouw vrienden dat je ontploft zou zijn en haar alles zou toedichten wat er in jouw angst al zou kunnen gebeuren (dansen-neuken-einde relatie) . Wat mij heeft geholpen ae ook een paar flink genaaid te zijn geweest in een relatie is denken, vreemd gaan kan ze altijd, elk moment van de dag en als ze dat doet dan is ze niet de juiste voor mij, omdat ze niet genoeg om mij geeft.
Er zijn ook mensen op de wereld die eerlijkheid hoog op hun lijstje hebben staan en misschien is zij er 1 van en dan heb je een diamantje in je handen.
hi there good people
pi_113352759
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik vind het bizar dat ze aan jou toestemming vraagt. Het is mogelijk nog gekker dat je vrienden verlag doen van hoe ze danst. En ja, je stelt je aan.
Dit
  maandag 25 juni 2012 @ 09:38:37 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113352801
Dansen en dan ook nog lichamelijk contact dat verder reikt dat schouder en hand? Dumpen, de vuige hoer!!!

Of je leert dat dansen dansen is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 25 juni 2012 @ 09:52:05 #27
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113353069
Als ze latin danst, tja dan krijg je idd veel lichamelijk contact. Maar dat heeft niet altijd iets te betekenen :)
Gelukkig niet zeg.. anders zou ik heel wat verkeerde indrukken wekken bij sommige mannen :X :')
  maandag 25 juni 2012 @ 10:06:02 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113353405
Ow en met Latin kijk je ook nog eens veel in elkaars ogen O+

Wie weet wat voor vonken er overspringen :9
pi_113353466
Wat zijn sommige mannen toch ziekelijke en onzekere wezens, ik denk precies andersom, als ze beter dan mij kan krijgen, succes, zal haar niet snel lukken :{w
pi_113353627
Ik zou me daar echt geen zorgen over maken, het feit dat ze het je heeft verteld en er open en eerlijk over is geeft duidelijk dat zij wel doorheeft dat jij het er moeilijk mee zou kunnen hebben en dat ze jou geen pijn wil doen. Maar als je het hier echt moeilijk mee hebt kan je daar toch ook gewoon eerlijk over zijn? En dan kijken wat daar de oplossing voor zou kunnen zijn, misschien dat zij iets minder intiem kan dansen, of dat jij je er wat minder van aantrekt.
pi_113356768
Het is mooi dat veel mensen aangeven dat ze het waarderen dat je vriendin vraagt of het goed is dat ze met andere danst maar dit is juist het punt wat aangeeft dat het niet goed zit.

Normaal hoef je niet zo nodig op die manier te dansen als je een vriend hebt. Als je dat dan nog gaat vragen ook of dat goed is dan is dat extra doortrapt. Hierdoor kan ze achteraf zeggen "ik heb het je toch gevraagd" en is ze altijd ingedekt. Het is niet leuk om zo te denken maar ik spreek uit ervaring en wanneer dit bij mij of andere speelde dan kwam dit altijd op bovenstaande neer.
pi_113357065
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef By1 het volgende:
Het is mooi dat veel mensen aangeven dat ze het waarderen dat je vriendin vraagt of het goed is dat ze met andere danst maar dit is juist het punt wat aangeeft dat het niet goed zit.

Normaal hoef je niet zo nodig op die manier te dansen als je een vriend hebt. Als je dat dan nog gaat vragen ook of dat goed is dan is dat extra doortrapt. Hierdoor kan ze achteraf zeggen "ik heb het je toch gevraagd" en is ze altijd ingedekt. Het is niet leuk om zo te denken maar ik spreek uit ervaring en wanneer dit bij mij of andere speelde dan kwam dit altijd op bovenstaande neer.
Ik weet niet hoelang TS in het buitenland zit, maar als hij zijn vriendin heel weinig ziet, dan kan ik me best voorstellen dat ze af en toe aandacht van andere mannen wel even leuk vind. Als ze gewoon voor zichzelf te grens houdt op af en toe zo dansen dan zie ik het probleem niet echt. En uit het feit dat ze van tevoren om goedkeuring vraagt aan ts denk ik niet dat ze zich zal laten verleiden tot iets intiemers.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:17:04 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113357569
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef By1 het volgende:

Sommige dansen vragen gewoon om veel lichamelijk contact. En het kan begrijpelijk zijn dat de partner dit niet leuk vindt. Zeker niet als diegene zelf niet danst en/of het gewoon niet snapt of snel jaloers is.
pi_113357785
Niet zo druk maken en gewoon haar vertrouwen.

Jaloezie is zo'n nutteloze emotie.....
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_113358323
Zijn de gene die zeggen hoe je vriendin danst, niet er op uit om je relatie kapot te maken?
Hai :D
pi_113358686
Persoonlijk vind ik dit niets met jaloezie te maken hebben.

Je kunt ook zeggen als je vriendin vreemd gaat dat je niet zo jaloers moet zijn. Op zo'n manier willen dansen als je een vriend hebt vind ik gewoon niet kunnen. Jaloers zijn is iets anders.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:49:35 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113358731
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef By1 het volgende:

Je kunt ook zeggen als je vriendin vreemd gaat dat je niet zo jaloers moet zijn. Op zo'n manier willen dansen als je een vriend hebt vind ik gewoon niet kunnen. Jaloers zijn is iets anders.
Het lijkt mij nogal een belangrijk punt of ze echt aan het dansen is.. of aan het schuren om het schuren en de aandacht van de mannen.

Twee aparte zaken :)
  maandag 25 juni 2012 @ 12:49:43 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113358738
quote:

De dark ages belden ... ze willen hun moraal terug.
pi_113359263
TS je moet maar zo denken, jaloersheid is slechts een uiting van je eigen onzekerheid, doe daar wat aan.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:09:59 #40
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_113359487
quote:

Je bedoelt, ze zou van jou wel mogen dansen, maar dan alleen de polonaise en de vogeltjesdans?? :')
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:11:42 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113359557
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef drijfhout het volgende:

Je bedoelt, ze zou van jou wel mogen dansen, maar dan alleen de polonaise en de vogeltjesdans?? :')
Geen polonaise. Voor je het weet is ze verwikkeld in een steamy sandwich ...
pi_113359637
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het lijkt mij nogal een belangrijk punt of ze echt aan het dansen is.. of aan het schuren om het schuren en de aandacht van de mannen.

Twee aparte zaken :)
Dat is waar maar als TS hier een topic over start en zijn vrienden geven aan dat ze het niet vonden kunnen dan kun je er vanuit gaan dat de intentie niet goed is.

Natuurlijk is er ook een manier van dansen die moet kunnen.
pi_113360772
Wanneer je te horen krijgt van andere mensen dat je vriendin niet behoorlijk gedraagt, kan je wel voelen dat iets niet goed zit.

Ik zou het persoonlijk nooit toelaten. Natuurlijk mag ze wat fun hebben met vriendinnen dansen, maar je weet goed hoe andere jongens zijn (al wilt jouw vriendin alleen maar dansen).

Ik denk eerlijk dat ze niet van je houdt. Als iemand echt om de andere geeft, zou je dit niet doen. Of althans ze ziet je niet als een serieuze materiaal voor de toekomst. Als je had geweigerd zou ze het uit hebben gemaakt (met voor haar een geldige excuus)
pi_113360788
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef daan87a het volgende:

Ik ben een behoorlijk jaloers persoon, dat komt omdat ik in het verleden in twee lange relaties meerdere malen bedrogen ben. Geen excuus om jaloers te gedragen want ik wil mijn vriendin daar niet mee opzadelen maar wel een reden waarom ik zo ben. Gelukkig kan ik het wel redelijk goed onderdrukken en heeft ze het meestal niet door.

We hebben op het moment een lat-relatie omdat ik het grootste gedeelte van dit jaar in het buitenland zit voor mijn werk. Nu is ze enorm gek van dansen van jongs af aan. Omdat ik er nu dus niet bij kan zijn heeft ze aan mij gevraagt of het goed is dat ze danst met jongens tijdens het uitgaan. Eerste gedachte gang van mij was paniek :) (wat als ze hem leuk gaat vinden etc). Maar ik zei tegen haar dat het prima is. Het is ook maar dansen en ze vroeg het aan me, dus niet sneaky gedrag ofzo van haar kant. Ze werkt de hele dag en volg ook nog een thuis studie dus ik begrijp dat ze wil ontspannen tijdens het uitgaan.

Nu komt mijn probleempje, via vrienden van mij kreeg ik te horen op welke manier ze de laatste tijd heeft gedanst Ik dacht dat ze normaal aan het dansen was, waarbij handen en schouders de enige fysieke aanraking zou zijn zeg maar. Maar ze was wat intiemer aan het dansen. Slow-dansen en latin-dans (zou niet weten welke precies) waarbij haar lichaam vele malen tussen de spins (pirrouettes) door tegen de zijne aan was gedrukt. Niet schuren en ook geen gezoen. Maar het bevalt me toch niet.

Mijn vraag is, wat zou jij ervan vinden als je vriend/vriendin dat deed. Zou je er wat van zeggen of maakt het je helemaal niks uit.

En geen zorgen :) , ik zal gewoon eerlijk met haar gaan praten dat lijkt me het beste. Ik zou gewoon graag willen weten wat andere er van denken maar uiteindelijk zal ik er met mijn vriendin moeten uitkomen als ik verder met haar wil. Mischien beetje overbodig deze laatste alinea, maar ik weet niet. Ik zelf ben altijd bang dat ik iemand leven kan beinvloeden met een advies.. vind ik eng idee :P. Maar je kan dus gewoon eerlijk zijn. En ik zal jullie meningen niet als argument opgeven tegen haar in een gesprek.

Dankje.
Hoe zou je je voelen als zij dit opgeeft voor jou en haar hobby niet meer kan uitvoeren, daar toch wel ongelukkig mee is?
Zou dat een mooie relatie opleveren, jij die haar beknot, ben je dan niet bang dat dat een wig tussen jullie zal drijven, dat ze je dat toch kwalijk gaat nemen?

Het is dan en een geen vertrouwen hebben in haar en iets afnemen wat voor haar belangerijk is, wat blijft er dan nog over van de mooie relatie?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_113360915
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:39 schreef firebladex het volgende:
Wanneer je te horen krijgt van andere mensen dat je vriendin niet behoorlijk gedraagt, kan je wel voelen dat iets niet goed zit.

Ik zou het persoonlijk nooit toelaten. Natuurlijk mag ze wat fun hebben met vriendinnen dansen, maar je weet goed hoe andere jongens zijn (al wilt jouw vriendin alleen maar dansen).

Ik denk eerlijk dat ze niet van je houdt. Als iemand echt om de andere geeft, zou je dit niet doen. Of althans ze ziet je niet als een serieuze materiaal voor de toekomst. Als je had geweigerd zou ze het uit hebben gemaakt (met voor haar een geldige excuus)
Maar als je echt van iemand houdt neem je die wel dingen af die belangerijk zijn voor dat persoon, dat is wel liefde, iemand in een kooi stoppen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:44:15 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113361012
quote:

Te bizar voor woorden, deze instelling. Het is freaking dansen, ze neukt niet op de dansvloer.
En als ze vreemd wil gaan, gaat ze sowieso vreemd.
pi_113361334
Als je door iets te doen, de andere enorm veel pijn doet... is het dan te veel gevraagd om ermee te stoppen?
pi_113361370
quote:

En hou alsjeblieft eens op met dit soort dingen te zeggen, je vriendin is er toch zelf bij? Als je je vriendin vertrouwt hoef je er niet bang voor te zijn dat ze omdat ze met iemand danst ook gelijk met hem naar bed gaat.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:51:26 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113361425
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef firebladex het volgende:
Als je door iets te doen, de andere enorm veel pijn doet... is het dan te veel gevraagd om ermee te stoppen?
Denk je niet dat hij haar enorm pijn doet met zijn eis met haar hobby te stoppen. Ingegeven door zijn eigen onzekerheid, nota bene?
Maar ik denk wel dat als hij die eis stelt, hij al snel aan het kortste eind trekt. Een gezonde vrouw laat zich niet zo betuttelen.
pi_113361491
quote:
Moet je, omdat je partner het geen fijn idee vindt, ophouden met iets wat je leuk vindt om te doen? Dat is altijd de balans die je moet vinden in een relatie. Daar zal TS met zijn vriendin uit moeten komen, hebben wij niks over te zeggen.
pi_113361587
quote:
Dansen hebben we het over he, als dat ongelovelijk veel pijn doet moet je misschien eens naar jezelf kijken ipv naar de ander.
Een probleem is het zeker, waar je dat probleem neerlegt, daar gaat het om.

En als dat dansen al van kleins afaan heel belangerijk is voor dat persoon, hoeveel pijn doet het dan als je dat niet meer mag doen?
pi_113361709
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:51 schreef Copycat het volgende:
Denk je niet dat hij haar enorm pijn doet met zijn eis met haar hobby te stoppen. Ingegeven door zijn eigen onzekerheid, nota bene?
Maar ik denk wel dat als hij die eis stelt, hij al snel aan het kortste eind trekt. Een gezonde vrouw laat zich niet zo betuttelen.
Alles heeft zo zijn grenzen. Wanneer meiden eisen stellen aan de mannen, dan moeten wij dat maar accepteren. Doen we dat niet zijn we meteen klootzakken die achter ons lul aan lopen. Vragen we 1 ding van vrouwlief, is het gelijk vrijheid inperken en alle andere onzin.

Je neemt en geeft in een relatie. Mensen kunnen ook een stapje terug doen m.b.t. hun hobby.

quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:50 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
En hou alsjeblieft eens op met dit soort dingen te zeggen, je vriendin is er toch zelf bij? Als je je vriendin vertrouwt hoef je er niet bang voor te zijn dat ze omdat ze met iemand danst ook gelijk met hem naar bed gaat.
En vertrouw jij ook andere mensen behalve jouw vriendin? Want die spelen ook een rol... en niet zo een kleine ook
  maandag 25 juni 2012 @ 13:57:13 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113361753
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef firebladex het volgende:

Alles heeft zo zijn grenzen. Wanneer meiden eisen stellen aan de mannen, dan moeten wij dat maar accepteren. Doen we dat niet zijn we meteen klootzakken die achter ons lul aan lopen. Vragen we 1 ding van vrouwlief, is het gelijk vrijheid inperken en alle andere onzin.

Je neemt en geeft in een relatie. Mensen kunnen ook een stapje terug doen m.b.t. hun hobby.
Dus ...
pi_113361867
quote:

[..]

????????????????????????????????????????
Wanneer een vrouw bv zegt ik wil niet dat mijn vriend porno kijkt omdat dat pijn doet is zo'n beetje iedereen het ermee eens dat ze niet moet zeuren en wat aan haar onzekerheid moet doen.
Dat gaat dan notabene zelfs over een vorm van seks, wat wel even verder gaat dan wat dansen.

quote:
Waarom, waarom moet je zelf ongelukkig worden omdat de ander een onzekerheidsprobleem heeft?

quote:
En vertrouw jij ook andere mensen behalve jouw vriendin? Want die spelen ook een rol... en niet zo een kleine ook
Ik hoef die anderen niet te vertouwen, zolang ik mijn partner maar vertrouw, als die anderen wat doen wat die partner niet wil op seksgebied dan heet dat verkrachting.
pi_113361933
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus ...
Daarom opzoek naar een middel weg. Zoals hierboven al gezegd is. Ze hoeft niet te stoppen, maar zeer close te dansen met andere jongens is nou ook niet echt noodzakelijk... vind je niet?
  maandag 25 juni 2012 @ 14:02:18 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113362037
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:00 schreef firebladex het volgende:

Daarom opzoek naar een middel weg. Zoals hierboven al gezegd is. Ze hoeft niet te stoppen, maar zeer close te dansen met andere jongens is nou ook niet echt noodzakelijk... vind je niet?
Bullshit. Waarom zou zij een middenweg moeten zoeken als hij belachelijk buitensporig claimerig doet over iets onschuldigs als dansen.
En in bepaalde dansen - ja dansen, niet neuken: dansen - is een close danshouding nu eenmaal de danshouding.
En, zolang zij niet wil, hebben de verkeerde bedoelingen van anderen geen vat op haar.
Als ze wel vreemd wil gaan, gebeurt dat toch wel.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:03:43 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113362105
Daggeren valt dat ook onder dansen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113362284
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bullshit. Waarom zou zij een middenweg moeten zoeken als hij belachelijk buitensporig claimerig doet over iets onschuldigs als dansen.
En in bepaalde dansen - ja dansen, niet neuken: dansen - is een close danshouding nu eenmaal de danshouding.
En, zolang zij niet wil, hebben de verkeerde bedoelingen van anderen geen vat op haar.
Dat dus.

Verder vind ik het overdreven om moeilijk te doen over dit soort dingen. Ze heeft het vantevoren zelfs nog gevraagd, wat ik ook eigenlijk nog wat overbodig vind, maar dan hoef je je helemaal niet druk te maken lijkt me.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_113362378
Je bent een aansteller. Die van mij zit gewoon tot 7 uur in de kroeg zonder dat ik er bij ben en dat interesseert me ook niks.

Je moet echt van die jaloezie afkomen, dat er toestemming wordt gevraagd is toch al belachelijk?
pi_113362594
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niks claimerig. Je moet naar elkaar luisteren naar een middenweg zoeken. Daar gaat het om bij een relatie. Ik kan wel de vraag naar jouw gooien van ... "jij vindt het vast heel leuk en voelt je helemaal gelukkig en op je gemak als jouw vriendje, waarvan je zielsveel van houdt, elke weekend leuk en intiem aan het dansen is met andere meiden... "

Natuurlijk antwoord jij dan... dat vind ik helemaal niet erg, gaat om vertrouwen. Vast wel... bij iedere andere relatie zal dit situatie een gevoel van onprettigheid op roepen.

Het is ook niet iets totaal onmogelijk wanneer bij het uitgaan/dansen, wel iets verder gaat dan "alleen" dansen. Zeker als er nog alcohol in de spel is.

"Als ik doodga... dan ga ik toch dood, kan ik net zo goed de airbags omwisselen met scherpe voorwerpen en vooral geen gordel dragen!"
  maandag 25 juni 2012 @ 14:13:43 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113362680
Je onzekerheid. Werk eraan. Je zult het in de toekomst nodig hebben.
pi_113362726
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef firebladex het volgende:

[..]

Niks claimerig. Je moet naar elkaar luisteren naar een middenweg zoeken. Daar gaat het om bij een relatie. Ik kan wel de vraag naar jouw gooien van ... "jij vindt het vast heel leuk en voelt je helemaal gelukkig en op je gemak als jouw vriendje, waarvan je zielsveel van houdt, elke weekend leuk en intiem aan het dansen is met andere meiden... "

Natuurlijk antwoord jij dan... dat vind ik helemaal niet erg, gaat om vertrouwen. Vast wel... bij iedere andere relatie zal dit situatie een gevoel van onprettigheid op roepen.

Het is ook niet iets totaal onmogelijk wanneer bij het uitgaan/dansen, wel iets verder gaat dan "alleen" dansen. Zeker als er nog alcohol in de spel is.

"Als ik doodga... dan ga ik toch dood, kan ik net zo goed de airbags omwisselen met scherpe voorwerpen en vooral geen gordel dragen!"
Je moet pas een middenweg zoeken als de ander niet iets totaal belachelijks van je "eist".
Het is niet zo dat TS zijn vriendin zich elke week laat daggeren door de voltallige discotheek, we hebben het hier over Latindansen en zulks. Het is eigenlijk al belachelijk dat ze daar blijkbaar "toestemming" voor moet vragen, laat staan dat je dan een middenweg hierin moet zoeken.

Wat voor middenweg ook? Dat ze wel mag dansen maar met maximaal 0.3 miliseconden lichamelijk contact of een meter er tussen?

Een relatie draait om vertrouwen, niet om middenwegen. En vertrouwen heb je niet als je al niet eens kan handelen dat je vriendin danst met andere mensen.
pi_113362809
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef firebladex het volgende:

[..]

Je vriendin mag zeker ook niet naar school, of naar het werk, want he, daar gebeurd het ook dat het meer wordt dan alleen school/werken. De supermarkt mag ook al niet meer, want daar kunnen ook luitjes rondlopen die je meisje willen oppikken en jouw meisje, die heeft geen eigen mening, die kan daar niets tegen beginnen en gaat erin mee...

Zie je al wat er gebeurd als je zo denkt, zo kan je alles wel als een groot risiko zien. Kan je het leven van de ander geheel vergallen om je eigen onzekerheid. Of je werkt aan jezelf, wijst niet naar de ander, maar denkt, waarom voel ik dit zo terwijl ik mijn partner zou moeten vertrouwen, hoe kom ik van die onzekerheid af?
pi_113362950
quote:

[..]

Nee ik vertrouw niet iedereen, maar daar gaat het hier niet om. Als je vriendin tegen je zegt dat je haar kan vertrouwen en jij vertrouwt haar, dan mag je er vanuit gaan dat zij niet vreemdgaat. Dit betekent niet dat er dan opeens geen mannen zijn die met haar naar bed willen en dat proberen, maar zij heeft aangegeven dat ze niet vreemdgaat, dus jij moet er dan vanuit gaan dat ze op dit soort momenten nee zegt, anders vertrouw je haar blijkbaar niet echt.

Als mensen seks hebben komt dat altijd van 2 kanten, dus als je vriendin tegen je zegt dat ze geen seks heeft met andere gebeurt dit gewoon niet (als ze haar woord houdt). Iets anders is natuurlijk als ze verkracht wordt, maar 't lijkt me sterk dat je dan boos op haar wordt omdat ze is vreemdgegaan.
pi_113363337
quote:

Precies. Manipuleren heet dat.
pi_113363347
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Je vriendin mag zeker ook niet naar school, of naar het werk, want he, daar gebeurd het ook dat het meer wordt dan alleen school/werken. De supermarkt mag ook al niet meer, want daar kunnen ook luitjes rondlopen die je meisje willen oppikken en jouw meisje, die heeft geen eigen mening, die kan daar niets tegen beginnen en gaat erin mee...

Zie je al wat er gebeurd als je zo denkt, zo kan je alles wel als een groot risiko zien. Kan je het leven van de ander geheel vergallen om je eigen onzekerheid. Of je werkt aan jezelf, wijst niet naar de ander, maar denkt, waarom voel ik dit zo terwijl ik mijn partner zou moeten vertrouwen, hoe kom ik van die onzekerheid af?
Dat bedoel ik dan.

Jongen mag niet uit gaan met vrienden --> accepteren maar.
Meisje mag niet meer dansen --> heeft geen vrijheid, mag vast ook niet meer naar buiten, school, werk. Heeft geen toekomst, moet zich 24/7 in de huis bevinden.

Dit vind ik dus grootste bullshit ooit. Als jij iets niet wilt dat jouw partner doet, dan moet er gewoon over gepraat kunnen worden.

Laat ook maar... ik ben gelukkig en ik hoop voor de TS dat hij zijn geluk in deze situatie ook zal vinden. Voor de rest, enjoy your miserable life zou ik zeggen... want jullie zijn toch vast beter en veel gelukkiger dan andere toch?
  maandag 25 juni 2012 @ 14:26:23 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113363469
Kusje op je onzekere, boze bolletje.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:29:38 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_113363657
Goed topic, ik heb mij kostelijk geamuseerd hier!

Even serieus, als TS mijn vriendje was, dan had ik allang doei gezegd / me door een ander laten uithollen.

_O-
Resistance is futile.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:31:47 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113363774
En bang zijn dat je vriendin vreemd gaat nadat ze met een ander danst :') zoals wel eerder gezegd is. Ze gaat echt wel vreemd als ze dat zo graag wil. Daar maakt die ene (of meerdere) dansjes echt niets uit hoor :)
pi_113363781
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:26 schreef Copycat het volgende:
Kusje op je onzekere, boze bolletje.
Dankje. Ieder moet maar doen wat hij of zij gelukkig maakt.

Ik heb al 3 jaar een lange afstand relatie met een Franse chick. Het kan goed werken, zolang er duidelijk afspraken worden gemaakt en bij problemen naar een middenweg wordt gezocht. Zo heb ik het 3 jaar volgehouden en daarom geef ik advies aan ts. Ik heb met de zelfde voeten in dezelfde stiuatie gezeten.

Maar omdat jij alles beter weet, hoe het zou moeten, neem ik aan dat jij dezelfde hebt meegemaakt, en jouw manier van doen heeft jouw relatie doen bloeien. Jij bent nu samen met je partner de meest gelukkigste personen op de wereld... toch? Want zo voel ik me anders wel samen met mijn vriendin.

Iedereen weet hoe ze het volgens de boekje moeten doen. Realiteit is anders, maar dat heb jij vast ook meegemaakt Copycat.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:33:40 #71
277627 Seven.
We are Borg.
pi_113363888
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:31 schreef firebladex het volgende:

[..]

Dankje. Ieder moet maar doen wat hij of zij gelukkig maakt.

Ik heb al 3 jaar een lange afstand relatie met een Franse chick. Het kan goed werken, zolang er duidelijk afspraken worden gemaakt en bij problemen naar een middenweg wordt gezocht. Zo heb ik het 3 jaar volgehouden en daarom geef ik advies aan ts. Ik heb met de zelfde voeten in dezelfde stiuatie gezeten.

Maar omdat jij alles beter weet, hoe het zou moeten, neem ik aan dat jij dezelfde hebt meegemaakt, en jouw manier van doen heeft jouw relatie doen bloeien. Jij bent nu samen met je partner de meest gelukkigste personen op de wereld... toch? Want zo voel ik me anders wel samen met mijn vriendin.

Iedereen weet hoe ze het volgens de boekje moeten doen. Realiteit is anders, maar dat heb jij vast ook meegemaakt Copycat.
Hoe zeker weet je eigenlijk dat ze zich niet op wekelijkse basis door iemand anders laat nemen? Hoe controleer je dat op zo'n afstand?
Resistance is futile.
pi_113363919
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:24 schreef firebladex het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dan.

Jongen mag niet uit gaan met vrienden --> accepteren maar.
Euh nee, dat vind ik niet, ik vind dat ook jongens dezelfde vrijheid moeten hebben, zolang het bij dansen en misschien een onschuldig flirtje blijft is er niets aan de hand.
Hoe kom je erbij dat het normaal is dat meiden dit wel mogen eisen van jongens, die meiden worden toch echt onzekere kutten genoemd die je zo snel mogelijk moet dumpen.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:34:32 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113363944
quote:
11s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:33 schreef Seven. het volgende:
Hoe zeker weet je eigenlijk dat ze zich niet op wekelijkse basis door iemand anders laat nemen? Hoe controleer je dat op zo'n afstand?
Ze gaat nooit dansen ...
pi_113363996
quote:
11s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:33 schreef Seven. het volgende:

[..]

Niet. Dat doe je op basis van vertrouwen. Dat doe je wanneer je partner verteld dat zij niet lekker in haar vel voelt wanneer je bepaald iets aan het doen bent. Daar praat je gezamenlijk over en ga je kijken hoe het kan opgelost worden. Oftewel naar een middenweg waarin beide partijen gelukkig zijn en elkaar kunnen vertrouwen.
pi_113364046
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze gaat nooit dansen ...
_O-
  maandag 25 juni 2012 @ 14:37:04 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113364087
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze gaat nooit dansen ...
fransen kunnen niet dansen.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113364090
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:35 schreef firebladex het volgende:

[..]

Niet. Dat doe je op basis van vertrouwen. Dat doe je wanneer je partner verteld dat zij niet lekker in haar vel voelt wanneer je bepaald iets aan het doen bent. Daar praat je gezamenlijk over en ga je kijken hoe het kan opgelost worden. Oftewel naar een middenweg waarin beide partijen gelukkig zijn en elkaar kunnen vertrouwen.
Je zal dan nooit eens de oplossing zoeken in de onzekerheid oplossen?
Bv, jij hebt een gewone vriendin, die heb je al 10 jaar, je partner voelt zich daar naar bij, ga je dan die vriendschap opgeven, of zie je de oplossing in haar onzekerheid oplossen?
  maandag 25 juni 2012 @ 14:38:58 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_113364186
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:35 schreef firebladex het volgende:

[..]

Maar wat zijn haar hobby's dan? Zit ze bij de lokale punnikclub misschien? Of mag ze van jou wel iets risicovollers doen zoals naar de sportschool?
Resistance is futile.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:41:05 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113364326
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:38 schreef Seven. het volgende:
Of mag ze van jou wel iets risicovollers doen zoals naar de sportschool?
En moet je nagaan wat voor lekkere mannen ze daar zal tegenkomen :9
Die misschien haar gaan helpen met sporten en de gewichten.. de mannen nog meer gewichten gaan trainen, waardoor zij nog verlekkerder kan kijken naar al die spieren :9
En wat begint met een praatje......
  maandag 25 juni 2012 @ 14:42:14 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113364381
quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die misschien haar gaan helpen met sporten en de gewichten.. de mannen nog meer gewichten gaan trainen, waardoor zij nog verlekkerder kan kijken naar al die spieren :9
1 voordeel: Anabooltjes hebben meestal impotentieproblemen.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 25 juni 2012 @ 14:42:45 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113364418
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef Maanvis het volgende:

1 voordeel: Anabooltjes hebben meestal impotentieproblemen.
Misschien zijn ze daardoor wel heel goed met hun vingers!
  maandag 25 juni 2012 @ 14:42:45 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113364419
quote:

Al die feromonen ...
pi_113364421
Wat verwachten sommige mensen hier van dansen? :')
  maandag 25 juni 2012 @ 14:43:32 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113364457
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef Bonkers. het volgende:
quote:
wat als ze hem leuk gaat vinden etc
pi_113364502
quote:
Dit zou niet bij het dansen kunnen gebeuren?
  maandag 25 juni 2012 @ 14:44:20 #86
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113364513
quote:
Nouja niet veel maar als je in de discotheek constant geil met andere jongens danst dan denken andere jongens ook 'ze is beschikbaar' en dan vereist het heul veul zelfdiscipline van die meid om onder invloed van menig drankje niet verder te gaan.
Sowieso staat ze dan al snel bekend als een slet en de vriend in kwestie als een slappe zak.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 25 juni 2012 @ 14:44:33 #87
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113364527
quote:
Dansen doe je ook niet zomaar met elkaar en zeker niet in een omgeving waar er rijkelijk drank wordt genuttigd.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 juni 2012 @ 14:45:25 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113364584
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:44 schreef firebladex het volgende:
De eye-opener zou juist moeten zijn dat het overal kan gebeuren. Ook in de plaatselijke supermarkt ... Als beide partijen er open voor staan.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:46:10 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113364629
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:44 schreef firebladex het volgende:
Dit kan OVERAL gebeuren. Op straat, in de supermarkt, op het werk.

Nouja, met gewichten slepen doen ze natuurlijk niet echt overal :')

Komt er op neer dat je dan gewoon je huis niet meer uit kan wil je de kans niet lopen verliefd te worden op een ander. mocht je echt thuis blijven, mag je natuurlijk ook geen eten laten bezorgen of van die verkopers aan de deur krijgen, wantja, daaruit kan ook een liefdesrelatie ontstaan... O+
pi_113364643
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nouja niet veel maar als je in de discotheek constant geil met andere jongens danst dan denken andere jongens ook 'ze is beschikbaar' en dan vereist het heul veul zelfdiscipline van die meid om onder invloed van menig drankje niet verder te gaan.
Sowieso staat ze dan al snel bekend als een slet en de vriend in kwestie als een slappe zak.
Dan twijfel je aan de zelfdiscipline/vertrouwen van je vriendin, niet zozeer aan het dansen.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:48:30 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113364767
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Dan twijfel je aan de zelfdiscipline/vertrouwen van je vriendin, niet zozeer aan het dansen.
Als de hele kroeg lult dat het een slet is en zich afvraagt of het wel mijn vriendin is (doordat ze alleen maar constant sletterig danst met deze of gene vreemde kerel) dan heb ik zoiets van wtf ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_113364779
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

De eye-opener zou juist moeten zijn dat het overal kan gebeuren. Ook in de plaatselijke supermarkt ... Als beide partijen er open voor staan.
Ja maar er is een verschil tussen intieme dansen en gewoon boodschappen doen.

of in andere woorden
"Ik kan toch overal doodgeschoten worden... dus ik ga wel naar Afrika waar twee rivaliserende stammen in oorlog zijn , want als het daar kan gebeuren, kan het ook hier in Nederland gebeuren"
  maandag 25 juni 2012 @ 14:50:03 #93
277627 Seven.
We are Borg.
pi_113364844
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef firebladex het volgende:

[..]

of in andere woorden
"Ik kan toch overal doodgeschoten worden... dus ik ga wel naar Afrika waar twee rivaliserende stammen in oorlog zijn , want als het daar kan gebeuren, kan het ook hier in Nederland gebeuren"
Ik zou haar maar thuis houden van het werk dan, aangezien de meeste slippertjes met collega's zijn.
Resistance is futile.
pi_113364850
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als de hele kroeg lult dat het een slet is en zich afvraagt of het wel mijn vriendin is (doordat ze alleen maar constant sletterig danst met deze of gene vreemde kerel) dan heb ik zoiets van wtf ;).
Nou is er wel een wereld van verschil tussen sletterig dansen en latindansen waar TS het over heeft.
pi_113364954
quote:
15s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zou haar maar thuis houden van het werk dan, aangezien de meeste slippertjes met collega's zijn.
Dat jij het vaakst vreemd bent gegaan met collega's betekent niet dat iedereen deze doelgroep prefereert.
pi_113364981
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Er staat toch dat ze niet aan schuren e.d. doet, maar echt danst?
  maandag 25 juni 2012 @ 14:52:38 #97
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113364982
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:50 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Nou is er wel een wereld van verschil tussen sletterig dansen en latindansen waar TS het over heeft.
Da's waar. Als het gewoon salsadansen is met een gozer die dat ook goed kan is dat natuurlijk geen probleem.
Een gedicht over Maanvis
pi_113365035
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:52 schreef firebladex het volgende:

[..]

Dat jij het vaakst vreemd bent gegaan met collega's betekent niet dat iedereen deze doelgroep prefereert.
Toch zeggen de onderzoeken dat heeeeeeeeeeel veel mensen aan slippertje op het werk doen, wat er dan een risikoplaats van maakt volgens jouw eigen redenering.
Veel samen zijn met die knappe collega die haar wel ziet zitten, gewoon omdat het moet voor het werk.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:53:49 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113365043
quote:

of in andere woorden
De vonk kan overal overslaan. Maar er spreekt enorm weinig vertrouwen voor je vriendin uit je woorden. Ze is toch geen weerloze speelbal van geile mannen?
  maandag 25 juni 2012 @ 14:54:34 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113365076
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

De vonk kan overal overslaan. Maar er spreekt enorm weinig vertrouwen voor je vriendin uit je woorden. Ze is toch geen weerloze speelbal van geile mannen?
NIet? :o
Natuurlijk wel! zij heeft niets te zeggen over haar eigen acties. Die mannen.. die lokken het allemaal uit!!! :( ik zeg het je!
pi_113365087
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Er staat toch dat ze niet aan schuren e.d. doet, maar echt danst?
quote:
Waarom zouden vrienden dit via via door vertellen dan? Als het doodnormaal is
  maandag 25 juni 2012 @ 14:56:57 #102
37769 erodome
Zweefteef
pi_113365193
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:54 schreef firebladex het volgende:

[..]

[..]

Niet schuren en geen gezoen.
Misschien weten ze wel hoe overgevoelig hij is daarop, misschien zijn ze jaloers, misschien is er een andere reden.

De gruwel, ze raakt iemand aan tijdens het dansen zeg, pas op zeg, straks raakt ze zwanger daardoor!
pi_113365843
quote:
8s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

NIet? :o
Natuurlijk wel! zij heeft niets te zeggen over haar eigen acties. Die mannen.. die lokken het allemaal uit!!! :( ik zeg het je!
En daarom mogen mannen dan ook niet stappen zonder hun vriendin en vrouwen wel zonder hun vriend! :(
pi_113365904
quote:

[..]

of in andere woorden
Echt, die argumenten van jou slaan echt nergens op. :')
  maandag 25 juni 2012 @ 15:13:28 #105
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113366057
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

je moest eens weten hoeveel weerloze speelballen er wekelijks mee worden genomen.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 25 juni 2012 @ 15:14:28 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113366113
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 15:13 schreef Maanvis het volgende:

je moest eens weten hoeveel weerloze speelballen er wekelijks mee worden genomen.
We hebben het nu niet over jouw avonturen in de ballenbak.
pi_113366416
quote:

[..]

Als je je vriendin inschat als iemand die daaraan toegeeft, wat doe je er dan bij.
Dat gezeik altijd over dit soort dingen.
pi_113366678
quote:

[..]

Ik snap jaloerse mannen nooit, echt die ontzettende vreemde angst dat er een andere piemel in hun vrouw/vriendin gaat. Ik denk altijd dat die wat te verbergen hebben, zo van dadelijk komt ze erachter dat andere mannen wel een piemel hebben die langer dan 12 centimeter is :{w
  maandag 25 juni 2012 @ 15:42:31 #109
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_113367497
quote:

Dankje.
Mij zou het niets uitmaken. Ik dans zelf ook (ook met vrouwen die een relatie hebben) en ja, dat kan soms behoorlijk intiem zijn. Maar dat is ook wel de grens hoor, ik ga niet schuren, zoenen of weetikhetwat.

Zelf heb ik zoiets van "het is maar dansen". Ik zie het als niet veel anders dan vrienden die elkaar bij wijze van begroeting een knuffel geven of een meisje dat bij een (gewone) vriend op schoot gaat zitten o.i.d.

Anyway, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, niet ieder lichamelijk contact betekent "ik wil je neuken/ ik wil een relatie met je". Dit is gewoon vriendschappelijk.
  maandag 25 juni 2012 @ 15:48:32 #110
8369 speknek
Another day another slay
pi_113367787
Vrouwen die op latin dansen gaan is hetzelfde als mannen die ineens barman worden. Gaat zo vaak fout dat ik er ook achterdochtig van zou worden. Maar verbieden kun je het niet nee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 25 juni 2012 @ 15:52:28 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113368000
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 15:48 schreef speknek het volgende:
Vrouwen die op latin dansen gaan is hetzelfde als mannen die ineens barman worden. Gaat zo vaak fout dat ik er ook achterdochtig van zou worden. Maar verbieden kun je het niet nee.
Er zitten wel een paar lekkere kerels bij mij op salsales :9
En ze kunnen natuurlijk goed dansen O+
  maandag 25 juni 2012 @ 16:02:33 #112
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113368546
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 15:25 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik snap jaloerse mannen nooit, echt die ontzettende vreemde angst dat er een andere piemel in hun vrouw/vriendin gaat. Ik denk altijd dat die wat te verbergen hebben, zo van dadelijk komt ze erachter dat andere mannen wel een piemel hebben die langer dan 12 centimeter is :{w
Je mag van andere mannen niet verwachten dat ze eenzelfde goddelijk niveau kunnen bereiken als jij, dus dit vind ik een wat oneerlijke opmerking.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  maandag 25 juni 2012 @ 16:03:34 #113
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_113368597
Als m'n vriendin een kerel wil opgeilen met dansen: exit.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  maandag 25 juni 2012 @ 16:06:11 #114
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113368737
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:03 schreef Psy-freak het volgende:
Als m'n vriendin een kerel wil opgeilen met dansen: exit.
En als ze hem per ongelijk, niet bewust opgeilt? Ze voor haar gevoel gewoon danst met hem?
  maandag 25 juni 2012 @ 16:06:43 #115
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113368760
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En als ze hem per ongelijk, niet bewust opgeilt? Ze voor haar gevoel gewoon danst met hem?
dan is ze onwetend :). de meeste vrouwen weten heel goed wanneer ze iemand opgeilen.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 25 juni 2012 @ 16:07:37 #116
8369 speknek
Another day another slay
pi_113368811
Dansen is in essentie natuurlijk ook gewoon de menselijke balts.

Hoe staat het met je nagels TS?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:07:42 #117
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113368816
quote:

[..]

Afhankelijk van hoe er gedanst wordt :P
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_113368836
Niet teveel bij nadenken en haar d'r hobby laten uitvoeren. Als ze vreemd wil gaan doet ze het toch wel, dansend of niet. Een goeie test voor jullie relatie, of ze eventuele verleidingen kan weerstaan.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:08:30 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113368868
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef Maanvis het volgende:
dan is ze onwetend :). de meeste vrouwen weten heel goed wanneer ze iemand opgeilen.
Je snapt best wat ik bedoel. Mag ik hopen .
Ik stond gister een close-bachata te dansen met een oude vent. Het is gewoon dansen, maar genoeg mannen/vrouwen die zo'n dans onder 'geil' kunnen bestempelen. Zou ik dat dan niet meer mogen doen? Omdat een ander jaloers is omdat het geil zou kunnen zijn? :X
  maandag 25 juni 2012 @ 16:09:19 #120
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_113368909
quote:

[..]

Dan vraag ik me af of ze wel vrouw is.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:11:43 #121
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113369009
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik stond gister een close-bachata te dansen met een oude vent. Het is gewoon dansen, maar genoeg mannen/vrouwen die zo'n dans onder 'geil' kunnen bestempelen. Zou ik dat dan niet meer mogen doen? Omdat een ander jaloers is omdat het geil zou kunnen zijn? :X
Als ie een stijve krijgt moet je het rustiger aan doen, hoe het ook bestempeld wordt :)
Een gedicht over Maanvis
  Official ESF Kreviewer maandag 25 juni 2012 @ 16:11:53 #122
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:12:10 #123
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_113369034
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als ie een stijve krijgt moet je het rustiger aan doen, hoe het ook bestempeld wordt :)
_O-
  maandag 25 juni 2012 @ 16:12:52 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113369077
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:11 schreef Maanvis het volgende:

Als ie een stijve krijgt moet je het rustiger aan doen
En als hij dát nu juist lekker vindt :P
  maandag 25 juni 2012 @ 16:16:00 #125
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113369231
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En als hij dát nu juist lekker vindt :P
Dan ben je een oneervol sujet! (tenminste als je weet dat je vriend het niet leuk vindt dat je mannen een stijve bezorgt)
Een gedicht over Maanvis
  maandag 25 juni 2012 @ 16:16:24 #126
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113369248
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het ligt allemaal een beetje aan de situatie.

Als je vriendje toe moet kijken hoe je wel erg intiem danst met een man die er wel erg veel genoegen in schept en het allemaal wel erg heerlijk en fijn is, en je vriendje geeft aan dat ie zich daar kut bij voelt... Dan kun je dat best serieus nemen.

Als je koste wat kost dat dansje met die man wenst te doen en dat belangrijker vindt dan de kutgevoelens die het je wederhelft geeft, dan denk ik dat de wederhelft daar met recht z'n twijfels over heeft.

Dat is niet bepaald hetzelfde als "van jou mag ik ook nooit eens wat". Soms moet er wat water bij de wijn, van twee kanten :)

Is dat een verschrikkelijke beperking, dan denk ik dat je beiden een prettiger gevoel zult hebben met iemand anders.
pi_113369310
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Als je vriendje toe moet kijken hoe je wel erg intiem danst met een man die er wel erg veel genoegen in schept en het allemaal wel erg heerlijk en fijn is, en je vriendje geeft aan dat ie zich daar kut bij voelt... Dan kun je dat best serieus nemen.

Als je koste wat kost dat dansje met die man wenst te doen en dat belangrijker vindt dan de kutgevoelens die het je wederhelft geeft, dan denk ik dat de wederhelft daar met recht z'n twijfels over heeft.

Dat is niet bepaald hetzelfde als "van jou mag ik ook nooit eens wat". Soms moet er wat water bij de wijn, van twee kanten :)

Is dat een verschrikkelijke beperking, dan denk ik dat je beiden een prettiger gevoel zult hebben met iemand anders.
Jaloers op een ander zijn is vaak een gebrek aan zelfvertrouwen, en dat zelfvertrouwen is je eigen probleem, niet dat van een ander.

Daarom zijn er ook behoorlijk wat relaties stuk gegaan denk ik, op jaloers gedrag.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:19:45 #128
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113369420
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:17 schreef Kluts het volgende:

[..]

Jaloers op een ander zijn is vaak een gebrek aan zelfvertrouwen, en dat zelfvertrouwen is je eigen probleem, niet dat van een ander.

Daarom zijn er ook behoorlijk wat relaties stuk gegaan denk ik, op jaloers gedrag.
Een vriend van mij had een vriendin die juist te makkelijk was. Zij danste met iedereen, hij flirtte met iedereen. Ze mochten alles van elkaar. Uiteindelijk waren ze niet meer dan vrienden, en ging zij vreemd. Met alle ellende tot gevolg.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 25 juni 2012 @ 16:20:49 #129
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113369481
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:17 schreef Kluts het volgende:

[..]

Kan zijn, maar een beetje begrip kan best :)

Bovendien, waar trek je de grens? Het is iets waar je samen uit moet komen. Als je direct je poot stijf houdt en begint over "jouw probleem" dan is het wat mij betreft ajuu.

Temeer daar ik zelf wel dergelijk begrip op zou brengen, omdat dat me iets meer waard is.

Ook daar zijn grenzen natuurlijk, en die grens is altijd arbitrair. Maar het een laat zich wat makkelijker begrijpen dan het ander.

Bedenk je voorts dat ruim geschonken vertrouwen beschamen, na het uitspreken van twijfels nb, een behoorlijk heftig iets is.

Ik ben zelf gaarne bereid iemand te vertrouwen. Maar als iets me niet lekker zit dan zeg ik dat wel. Als ik dan direct geconfronteerd word met een repliek als de jouwe in plaats van een beetje begrip, dan ben ik eigenlijk al klaar.

En let wel... het uitspreken van iets dat me niet lekker zit is iets anders dan zeggen dat ik het niet wil hebben O-)
pi_113369659
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:20 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Kan zijn, maar een beetje begrip kan best :)

Bovendien, waar trek je de grens? Het is iets waar je samen uit moet komen. Als je direct je poot stijf houdt en begint over "jouw probleem" dan is het wat mij betreft ajuu.

Temeer daar ik zelf wel dergelijk begrip op zou brengen, omdat dat me iets meer waard is.

Ook daar zijn grenzen natuurlijk, en die grens is altijd arbitrair. Maar het een laat zich wat makkelijker begrijpen dan het ander.
Oh, begrip is heel belangrijk, maar de bedoeling is neit dat je jaloers gedrag in stand gaat houden omdat je begrip toont.

Ik gun een ander de vrijheden die ik zelf ook graag wil hebben, daar wil ik begrip voor. Iemand die dat niet kan handelen zal dan ook nooit mijn partner worden.

Jaloers gedrag is hoe dan ook iets waar je zelf aan moet werken en wat 9 van de 10 keer ook op niets gebaseerd is. Dan kan je dat gaan lopen pamperen, maar daar wordt het alleen maar erger van.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:24:04 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113369667
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Natuurlijk ligt het aan de situatie en is het ook nog eens anders als hij toe 'moet' kijken. Maar als ik een vriend zou hebben en ik zou eigenlijk van hem dergelijke dansen niet meer mogen doen. Dan heeft ie echt wel pech gehad hoor.
Natuurlijk houd je op dat moment wel rekening met hem.. dan gaat ie de volgende keer maar niet meer mee.
pi_113369743
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:20 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ik ben zelf gaarne bereid iemand te vertrouwen. Maar als iets me niet lekker zit dan zeg ik dat wel. Als ik dan direct geconfronteerd word met een repliek als de jouwe in plaats van een beetje begrip, dan ben ik eigenlijk al klaar.

En let wel... het uitspreken van iets dat me niet lekker zit is iets anders dan zeggen dat ik het niet wil hebben O-)
En om nog even op de rest te reageren. Tuurlijk mag je zeggen wanneer iets je niet lekker zit. Maar dat is iets heel anders dan gaan lopen huilen omdat je er niet tegen kan dat je vriendin een dansje met een ander waagt.

En als je iets ter sprake brengt, dan kan je erover praten. Als je iets gaat verbieden, werkt dat bij mij iig echt averechts.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:25:49 #133
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113369764
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk ligt het aan de situatie en is het ook nog eens anders als hij toe 'moet' kijken. Maar als ik een vriend zou hebben en ik zou eigenlijk van hem dergelijke dansen niet meer mogen doen. Dan heeft ie echt wel pech gehad hoor.
Natuurlijk houd je op dat moment wel rekening met hem.. dan gaat ie de volgende keer maar niet meer mee.
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:23 schreef Kluts het volgende:

[..]

Oh, begrip is heel belangrijk, maar de bedoeling is neit dat je jaloers gedrag in stand gaat houden omdat je begrip toont.

Ik gun een ander de vrijheden die ik zelf ook graag wil hebben, daar wil ik begrip voor. Iemand die dat niet kan handelen zal dan ook nooit mijn partner worden.

Jaloers gedrag is hoe dan ook iets waar je zelf aan moet werken en wat 9 van de 10 keer ook op niets gebaseerd is. Dan kan je dat gaan lopen pamperen, maar daar wordt het alleen maar erger van.
Dan zijn we het wel eens denk ik.
pi_113369830
Wat nou als we het verhaal omdraaien? Meisje zit in buitenland, en vriendj is met andere mensen aan het dansen, schuren of whatever ? Voor de rest het zelfde verhaal alleen dan de geslachten omgedraaid. Zijn er dan nog steeds mensen die vinden dat dansen op zon manier onschuldig is?
  maandag 25 juni 2012 @ 16:27:33 #135
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113369842
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:25 schreef Kluts het volgende:

[..]

En om nog even op de rest te reageren. Tuurlijk mag je zeggen wanneer iets je niet lekker zit. Maar dat is iets heel anders dan gaan lopen huilen omdat je er niet tegen kan dat je vriendin een dansje met een ander waagt.

En als je iets ter sprake brengt, dan kan je erover praten. Als je iets gaat verbieden, werkt dat bij mij iig echt averechts.
Verbieden is ook onzin :)

En een dansje is prima. Het ligt ook aan de andere persoon. Het zal wel een of ander oer iets zijn, maar als een andere man iets te leuk en vrijpostig doet dan heb ik vooral moeite met hem eigenlijk volgens mij. Vind dat respectloos naar mij toe.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:28:05 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113369867
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:27 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Wat nou als we het verhaal omdraaien? Meisje zit in buitenland, en vriendj is met andere mensen aan het dansen, schuren of whatever ? Voor de rest het zelfde verhaal alleen dan de geslachten omgedraaid. Zijn er dan nog steeds mensen die vinden dat dansen op zon manier onschuldig is?
Ja.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:28:36 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113369893
quote:
yup :)
  maandag 25 juni 2012 @ 16:28:40 #138
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113369897
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja.
jij hebt makkelijk praten, jij bent onvervangbaar O+
Een gedicht over Maanvis
  maandag 25 juni 2012 @ 16:29:43 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113369963
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:28 schreef Maanvis het volgende:

jij hebt makkelijk praten, jij bent onvervangbaar O+
Ik ben wel eens bedrogen, hoor. En flink ook. Maar dat was sowieso gebeurd, daar hoefde geen openbaar dansje aan te pas te komen.
pi_113369964
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja.
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

yup :)
Interessant :P
pi_113370010
quote:
Ja hoor, hij gaat zijn gang maar. :)

quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:27 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Verbieden is ook onzin :)

En een dansje is prima. Het ligt ook aan de andere persoon. Het zal wel een of ander oer iets zijn, maar als een andere man iets te leuk en vrijpostig doet dan heb ik vooral moeite met hem eigenlijk volgens mij. Vind dat respectloos naar mij toe.
Ja, dat is onzin, maar dat is wel wat mensen met zo'n jaloezie-afwijking dan proberen te doen. En daar werk ik niet aan mee.

En dan moet je vriendin daar rekening mee houden? Omdat JIJ er een probleem mee hebt omdat het respectloos naar JOU is? Dan moet JIJ daar iets van zeggen als je echt vind dat hij te ver gaat.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:31:00 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113370045
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:29 schreef Sheldorrr_ het volgende:

Interessant :P
Waarom zou het erger zijn als niet het ene, maar het andere geslacht het uitvoert? :?
  maandag 25 juni 2012 @ 16:31:06 #143
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113370056
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben wel eens bedrogen, hoor. En flink ook. Maar dat was sowieso gebeurd, daar hoefde geen openbaar dansje aan te pas te komen.
maar als je vriend zo geil danst met vrouwen dat de vrouwen denken dat hij vrijgezel is en dus een move maken op hem? En als je de volgende keer in de kroeg komt dat je hoort dat ze dachten dat het uit was tussen jullie?
Dat gebeurde dus bij die vriend van me. Iedereen kwam aan hem vragen waarom het uit was omdat zij een avond flink de beest uit hing met een andere kerel, terwijl ze gewoon nog iets hadden ;)
Een gedicht over Maanvis
  maandag 25 juni 2012 @ 16:31:58 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113370102
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar als je vriend zo geil danst met vrouwen dat de vrouwen denken dat hij vrijgezel is en dus een move maken op hem? En als je de volgende keer in de kroeg komt dat je hoort dat ze dachten dat het uit was tussen jullie?
Er is een verschil tussen geil dansen en dansen die er toevallig geil uitzien
  maandag 25 juni 2012 @ 16:31:59 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113370104
quote:

Ja? En? Dan hebben ze dat toch verkeerd gedacht?
Als ik me ook nog druk moet gaan maken om de hersenspinsels van derden.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:32:26 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113370129
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef Cue_ het volgende:

En die nuance, uiteraard.
pi_113370169
quote:

[..]

Dat gebeurde dus bij die vriend van me. Iedereen kwam aan hem vragen waarom het uit was omdat zij een avond flink de beest uit hing met een andere kerel, terwijl ze gewoon nog iets hadden ;)
Dat gaat toch helemaal niet meer over het vraagstuk of hij mag dansen met andere vrouwen?

En in je relatie afgaan op wat anderen zeggen, kom op zeg, je bent geen 14 meer.
pi_113370174
quote:

[..]

Waarom zou het erger zijn als niet het ene, maar het andere geslacht het uitvoert? :?
Omdat wss bij mannen de intentie vaker anders is dan "Laat ik even mijn mooie latin dans skills zien" ?
  maandag 25 juni 2012 @ 16:33:12 #149
8369 speknek
Another day another slay
pi_113370180
Een man die op salsadansen gaat is net zo tricky als een vrouw die barvrouw wordt, dat is niet te vergelijken met het omgekeerde.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:33:47 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113370218
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:33 schreef Sheldorrr_ het volgende:

Omdat wss bij mannen de intentie vaker anders is dan "Laat ik even mijn mooie latin dans skills zien" ?
It still takes two to tango ...
  maandag 25 juni 2012 @ 16:33:50 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113370225
quote:

dan ga jij niet om met latindansers :')

en wat CC zegt. Als zij niet wil, als zij niet close wil dansen of op een geile manier, dan gebeurt het ook zeker niet :)
pi_113370262
quote:

[..]

Volgens mij zien dansen er nooit "toevallig" geil uit toch? Ik ben geen dans expert maar ik neem niet aan dat in dans "toevallig" voorkomt?
pi_113370297
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:34 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Volgens mij zien dansen er nooit "toevallig" geil uit toch? Ik ben geen dans expert maar ik neem niet aan dat in dans "toevallig" voorkomt?
Toevallig wel.
pi_113370331
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:35 schreef Kluts het volgende:

[..]

Toevallig wel.
Het doel van de latin dans is toch om het sexy en/of opwindend uit te voeren?
  maandag 25 juni 2012 @ 16:36:59 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113370388
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:35 schreef Sheldorrr_ het volgende:

Dat het er zo uit ziet, betekent nog niet dat het altijd zo ervaren wordt ;)
  maandag 25 juni 2012 @ 16:38:58 #156
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_113370483
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lief naief :*
  maandag 25 juni 2012 @ 16:39:22 #157
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113370506
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:32 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat gaat toch helemaal niet meer over het vraagstuk of hij mag dansen met andere vrouwen?

En in je relatie afgaan op wat anderen zeggen, kom op zeg, je bent geen 14 meer.
Dus als anderen zeggen dat je vriend vreemdgaat (ook dat zeiden ze tegen die vriend van me) zeg jij 'ach' en leg je het naast je neer?
Een gedicht over Maanvis
pi_113370520
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:35 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Ja, UITVOEREN ja, geen droogneuken.
pi_113370608
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dus als anderen zeggen dat je vriend vreemdgaat (ook dat zeiden ze tegen die vriend van me) zeg jij 'ach' en leg je het naast je neer?
Ja. Ik praat namelijk wel met mijn vriend over dat soort dingen en laat me niet beïnvloeden door gestook van buitenaf.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:41:03 #160
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113370612
Waar maken we ons ook druk om; bij latin dansers is 70% toch homo.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 25 juni 2012 @ 16:41:28 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_113370638
quote:

[..]

Toevallig wel.
  maandag 25 juni 2012 @ 16:41:33 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113370649
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja. Ik praat namelijk wel met mijn vriend over dat soort dingen en laat me niet beïnvloeden door gestook van buitenaf.
Dus je weet 100% zeker dat als je vriend vreemdgaat dat ie het je dan vertelt?
Een gedicht over Maanvis
pi_113370666
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het zo ervaren wordt, ik zeg alleen dat het niet toevallig geil uit ziet.
Maar oke, stel de vriendin van TS danst idd zo'n sexy dansje(schuren, latin dance etc etc) met een andere gozer, maar ervaart het niet als geil. Maar als jongen zijnde als er een mooi meisje tegen je aan staat te rijden ervaren wij dat zeker wel als opgeilen (ik wil niet voor alle jongens spreken maar ik neem aan dat iedereen het er wel mee eens is ?) Is het dan niet erg dat ze nog steeds danst met andere jongens terwijl ze weet dat die jongens er geil van worden?
  maandag 25 juni 2012 @ 16:42:14 #164
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113370692
quote:

[..]

Toevallig wel.
Als je een bron hebt, top... Maar ik geloof niet dat dat toevallig is hoor :P
pi_113370712
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dus je weet 100% zeker dat als je vriend vreemdgaat dat ie het je dan vertelt?
Nee. Ik weet wel 100% zeker dat ik me dat niet laat aanpraten door een ander.
En als hij vreemdgaat, dan kom ik daar toch wel zelf achter.

En trouwens, het klinkt misschien raar, maar ik zou er niet gek van op kijken als mijn vriend me dat eerlijk zou vertellen. Niet omdat alle mannen zo zijn, maar omdat ik hem langer ken dan vandaag.
pi_113370721
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:39 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, UITVOEREN ja, geen droogneuken.
Ik heb het hier ook niet over droogneuken oid. Dat zijn andere dingen die ze volgens TS doet.
pi_113370772
in mijn ervaring houden de meest uitgesproken mensen zichzelf -en daarmee ook anderen- voor de gek.

~:)
  maandag 25 juni 2012 @ 16:43:52 #168
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113370802
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee. Ik weet wel 100% zeker dat ik me dat niet laat aanpraten door een ander.
En als hij vreemdgaat, dan kom ik daar toch wel zelf achter.
Hoe dan? Stel hij doet het op zijn werk en een collegaatje ziet dat toevallig en brieft dat aan jou door; dan ga je niet op haar af.
Maar hoe kom jij er dan achter?
Een gedicht over Maanvis
pi_113370840
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Als je een bron hebt, top... Maar ik geloof niet dat dat toevallig is hoor :P
Het was een kul-antwoord op een kul-vraag.
pi_113370910
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoe dan? Stel hij doet het op zijn werk en een collegaatje ziet dat toevallig en brieft dat aan jou door; dan ga je niet op haar af.
Maar hoe kom jij er dan achter?
Omdat ik 1 keer eerder belazerd ben en toen wist ik het ook.
Niet door huidige vriend overigens.
pi_113370915
"Ik dacht dat ze normaal aan het dansen was, waarbij handen en schouders de enige fysieke aanraking zou zijn zeg maar. Maar ze was wat intiemer aan het dansen. Slow-dansen en latin-dans (zou niet weten welke precies) waarbij haar lichaam vele malen tussen de spins (pirrouettes) door tegen de zijne aan was gedrukt"

TS gebruikt ook termen als ; slow-dansen (Daar heeft dans skills imo niks meer mee te maken, en heeft dat maar 1 doel ?) En de zin dat ze "intiemer dan normaal aan het dansen is". Daarmee zegt TS toch duidelijk dat ze het niet doet om haar zogenaamde dans skills te laten zien?
pi_113370946
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:45 schreef Kluts het volgende:

[..]

Een conclusie trekken op basis van één keer?
  maandag 25 juni 2012 @ 16:46:42 #173
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113370981
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:45 schreef Kluts het volgende:

[..]

Hoe weet je zo zeker dat je het de volgende keer weer weet dan?
Een gedicht over Maanvis
pi_113371009
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:46 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Een conclusie trekken op basis van één keer?
Ja. Ik ga op mijn intuïtie af en die klopt bijna altijd.

Maar volgens mij hadden we het hier niet over mijn vermogen om vreemdgaan te herkennen toch?
  maandag 25 juni 2012 @ 16:49:54 #175
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113371185
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:47 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja. Ik ga op mijn intuïtie af en die klopt bijna altijd.

Maar volgens mij hadden we het hier niet over mijn vermogen om vreemdgaan te herkennen toch?
Hoezo bijna altijd? Toch 100% altijd aangezien je in één van de één geval(len) het door had?
Die vriend van je zal het wel in zijn broekje doen met jouw super-intuïtie.
Een gedicht over Maanvis
pi_113371234
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoezo bijna altijd? Toch 100% altijd aangezien je in één van de één geval(len) het door had?
Intuïtie in het algemeen.

Maar zoals eerder gezegd, daar gaat dit topic niet over.
pi_113371299
Hm, het valt me tegen hoeveel mensen zeggen dat ze het niet zouden willen.

Ik moet ook bekennen dat ik me dan gelijk afvraag hoe oud die mensen zijn :') Dat is overigens een vooroordeel van mij.

Ik zou er niets op tegen hebben, het is immers maar dansen... Zonde, die jaloezie.
compact en kleverig.
pi_113371384
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:54 schreef firebladex het volgende:

[..]

[..]

ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe je een rumba zou moeten doen zonder lichamelijk contact. :')
compact en kleverig.
pi_113371638
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:38 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Lief naief :*
Dat is niet naief, dat is gewoon waar.
compact en kleverig.
  maandag 25 juni 2012 @ 17:02:49 #180
118585 Crutch
pi_113371854
Maanvis, Cc en Kluts, ik heb geen zin in dit gezeik.
Opgeruimd en houd het netjes.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 juni 2012 @ 17:04:55 #181
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113371956
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hm, het valt me tegen hoeveel mensen zeggen dat ze het niet zouden willen.

Ik moet ook bekennen dat ik me dan gelijk afvraag hoe oud die mensen zijn :') Dat is overigens een vooroordeel van mij.

Ik zou er niets op tegen hebben, het is immers maar dansen... Zonde, die jaloezie.
Perceptie.

Je kunt je ook afvragen hoe oud iemand is die niet in wil zien dat perceptie een rol speelt. Jij hebt jouw perceptie, je danspartner de zijne en je wederhelft de zijne.
  maandag 25 juni 2012 @ 17:07:25 #182
118585 Crutch
pi_113372054
Je moeder is een hamster
  maandag 25 juni 2012 @ 17:14:03 #183
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_113372398
quote:

[..]

Ik denk niet dat de intentie bij mannen en vrouwen anders is. Je danst dicht bij elkaar omdat je dat prettig vind, anders niet. Althans, zo gaat dat bij mij. En nee, ik heb er geen bijbedoelingen mee. Zo moeilijk is dat toch niet?
  maandag 25 juni 2012 @ 17:30:02 #184
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_113373276
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 15:48 schreef speknek het volgende:
Kun je nagaan als je een barman bent die kan salsadansen.
Ik snap niet dat mijn vriendin me nog vertrouwd
pi_113374000
quote:
12s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Perceptie.

Je kunt je ook afvragen hoe oud iemand is die niet in wil zien dat perceptie een rol speelt. Jij hebt jouw perceptie, je danspartner de zijne en je wederhelft de zijne.
Natuurlijk is er verschil in perceptie, ik geef enkel mijn mening.

Het valt me gewoon echt oprecht tegen dat er zoveel mensen zijn die de bewegingsvrijheid van hun partner in deze mate willen beperken.
compact en kleverig.
pi_113382356
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:14 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de intentie bij mannen en vrouwen anders is. Je danst dicht bij elkaar omdat je dat prettig vind, anders niet. Althans, zo gaat dat bij mij. En nee, ik heb er geen bijbedoelingen mee. Zo moeilijk is dat toch niet?
Dus als jij uit gaat, en er komt een jongen dicht tegen je aanstaan dan denk je dat hij dat doet omdat hij het "prettig" vindt?
pi_113384068
Ik vind het maar vreemd dat mensen het "gewoon" vinden als je partner met een ander gaat staan schuren of intiem dansen.
Je bent gewoon een gezonde jaloerse jongen. Niks mis mee!
Loedermoeder
pi_113384450
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:47 schreef Pinoooo het volgende:
Ik ben een vrouw maar moet er niet aan denken dat ik met een andere vent sta Te dansen.. :r
:')
"Pools are perfect for holding water"
pi_113385329
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:01 schreef Hedera het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat mensen het "gewoon" vinden als je partner met een ander gaat staan schuren of intiem dansen.
Ik vind het iets heel anders als je op stap bent en iemand gaat tegen je aan staan rijden, dan wanneer je een rumba, mambo of chachacha bv danst.
compact en kleverig.
  maandag 25 juni 2012 @ 21:44:03 #190
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113386469
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:01 schreef Hedera het volgende:
Het ligt gewoon aan de dans. Bij latindansen is het normaal;. Als ze het echt bij het uitgaan doet omdat ze het leuk vindt om tegen jongens aan te schuren dan is het wat anders natuurlijk :)
  maandag 25 juni 2012 @ 21:57:11 #191
8369 speknek
Another day another slay
pi_113387152
Nou geloof ik absoluut dat jij alleen op latindansen vanwege de voorliefde voor de beweging zit en dat je het net zo goed in je eentje zou doen, maar de meeste heteroseksuele mannen en een gedeelte van de vrouwen die op latindansen gaan doen dat (mede) omdat ze het leuk vindentegen mensen van het andere geslacht aanschuren, en zelfs als ze dat niet doen is een vaste danspartner waarbij je zoveel intimiteit deelt een uitstekend begin van een nieuwe vlam.
  maandag 25 juni 2012 @ 22:00:09 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113387325
Het lijkt mij idd meer dan logisch dat je een paar uur in de week gaat spenderen aan het leren van een dans om enkel tegen iemand van het andere geslacht te mogen schuren :')
  maandag 25 juni 2012 @ 22:00:55 #193
37769 erodome
Zweefteef
pi_113387371
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:57 schreef speknek het volgende:
Nou geloof ik absoluut dat jij alleen op latindansen vanwege de voorliefde voor de beweging zit en dat je het net zo goed in je eentje zou doen, maar de meeste heteroseksuele mannen en een gedeelte van de vrouwen die op latindansen gaan doen dat (mede) omdat ze het leuk vindentegen mensen van het andere geslacht aanschuren, en zelfs als ze dat niet doen is een vaste danspartner waarbij je zoveel intimiteit deelt een uitstekend begin van een nieuwe vlam.
Is dat niet meer jouw eigen gedachte daarbij ipv de waarheid voor de meeste?
  maandag 25 juni 2012 @ 23:17:27 #194
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_113392194
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:32 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Dus als jij uit gaat, en er komt een jongen dicht tegen je aanstaan dan denk je dat hij dat doet omdat hij het "prettig" vindt?
Ik ben van het mannelijk geslacht, dus dat mag je omdraaien. En ja, als ik dicht tegen een meisje aan dans doe ik dat omdat ik dat gewoon fijn vind (uiteraard met wederzijdse toestemming), zonder bijbedoelingen en niet om mezelf eens lekker op te geilen (en dan heb ik het overigens over "echt" dansen en niet discotheekschuren o.i.d.). Niet alle mannen zijn hersenloze apen die alleen achter hun lul aanlopen hoor.
  maandag 25 juni 2012 @ 23:48:30 #195
376361 bojan
Het is friet
pi_113394077
Mijn vriendin zou zoiets niet moeten doen. Zou er geen scène om maken, gewoon zeggen: "Sorry, dat gedrag accepteer ik niet" en het uitmaken.

En neen, niet eerst een waarschuwing geven, zoiets doe je gewoon niet in een relatie. Met haar kontje tegen een paal aanschuren. Not done is zoiets. :')
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
pi_113395647
quote:
Omdat ik er nu dus niet bij kan zijn heeft ze aan mij gevraagt of het goed is dat ze danst met jongens tijdens het uitgaan. Eerste gedachte gang van mij was paniek :) (wat als ze hem leuk gaat vinden etc).
Hoezo 'wat als ze hem leuk gaat vinden'? Dat 'risico' loop je altijd. Dat is gewoon een gegeven. Het heeft werkelijk geen zin om te proberen om daar, op welke manier dan ook, invloed op uit te oefenen. Als ze iemand ontmoet die ze leuker vindt en leuk genoeg vindt om er de relatie met jou voor te beeindigen, dan is dat vervelend maar ook een simpel fact of life.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 00:50:27 #197
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_113396889
|:(

1 woord: verleiding

Zijn jullie nou werkelijk zo naief!?? Nul levenservaring en mensenkennis!?? Hoe, in godsnaam, weten jullie allemaal zo zeker dat er niks aan de hand is en dat ze niet vreemd zal gaan!??
Juist in de situatie die TS beschrijft is de kans redelijk aanwezig dat er iets gebeurt tussen man en vrouw. Het is eigenlijk gewoon het voorwerk: 'rondkijken', filteren, 'proberen', 'proeven'. Dat is geen vrijblijvend spel. Er zit een onderliggende drive achter, dus waarom zou je de kat op het spek willen binden!?? Het vlees is te zwak om dit spel te spelen. Het is gewoon een dik risico dat het mis gaat en haar liefde voor hem is geen garantie. Je bent namelijk nooit de enige die lekker/leuk/lief/enz. is.

Iedereen vindt het ook de normaalste zaak van de wereld dat je elk weekend intiem gaat dansen met andere mannen als 'ontspanning' (for crying out loud). Zo weet ik nog wel een paar dingen om te ontspannen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 26-06-2012 01:18:05 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 00:57:58 #198
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_113397093
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:18 schreef Argento het volgende:

[..]

Hoezo 'wat als ze hem leuk gaat vinden'? Dat 'risico' loop je altijd. Dat is gewoon een gegeven. Het heeft werkelijk geen zin om te proberen om daar, op welke manier dan ook, invloed op uit te oefenen. Als ze iemand ontmoet die ze leuker vindt en leuk genoeg vindt om er de relatie met jou voor te beeindigen, dan is dat vervelend maar ook een simpel fact of life.
Dit is dus absolute bullshit!!! De kat op het spek binden vergroot het risico wel degelijk. Intiem gaan dansen, elkaar romantisch in de ogen kijken (al is het maar als spel) is de goden verzoeken. Zelfs als je slechts gewoon veel contact hebt met een leuke 'optie' gaat het vaak al mis in relaties.

Zie het zo: als mijn buurvrouw hier iedere dag 'gezellig' op de koffie komt is de kans veel groter dat we in bed belanden dan als we elkaar alleen maar groeten op straat.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:02:33 #199
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113397205
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:18 schreef Argento het volgende:

[..]

Dus omdat er een kans is dat ze iemand leuker gaat vinden (er zijn altijd 'leukere' mensen, die ook nog eens dichtbij zijn) moet ze ook nog op glad ijs gaan lopen?

Vind het raar dat je zegt dat er altijd risico's zijn en er ook nog naar toe moet gaan werken, je kan ook die situatie uit de weg gaan.

Correctie; Zulke situaties moet je uit de weg gaan, wanneer je in een serieuze relatie zit.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_113397263
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:02 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Dus omdat er een kans is dat ze iemand leuker gaat vinden (er zijn altijd 'leukere' mensen, die ook nog eens dichtbij zijn) moet ze ook nog op glad ijs gaan lopen?

Vind het raar dat je zegt dat er altijd risico's zijn en er ook nog naar toe moet gaan werken, je kan ook die situatie uit de weg gaan.

Correctie; Zulke situaties moet je uit de weg gaan, wanneer je in een serieuze relatie zit.
Je moet helemaal niks als je in een relatie zit, dat is iets waar je samen uit moet komen. Blijkbaar is dit voor de vriendin van TS iets wat niet veel waarde heeft. Maar voor TS duidelijk wel, daar zit dus een verschil in opvatting en daar zullen ze samen uit moeten komen.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:09:51 #201
37769 erodome
Zweefteef
pi_113397360
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:50 schreef Puntenjager het volgende:
|:(

1 woord: verleiding

Zijn jullie nou werkelijk zo naief!?? Nul levenservaring en mensenkennis!?? Hoe, in godsnaam, weten jullie allemaal zo zeker dat er niks aan de hand is en dat ze niet vreemd zal gaan!??
Juist in de situatie die TS beschrijft is de kans redelijk aanwezig dat er iets gebeurt tussen man en vrouw. Het is eigenlijk gewoon het voorwerk: 'rondkijken', filteren, 'proberen', 'proeven'. Dat is geen vrijblijvend spel. Er zit een onderliggende drive achter, dus waarom zou je de kat op het spek willen binden!?? Het vlees is te zwak om dit spel te spelen. Het is gewoon een dik risico dat het mis gaat en haar liefde voor hem is geen garantie. Je bent namelijk nooit de enige die lekker/leuk/lief/enz. is.

Iedereen vindt het ook de normaalste zaak dat je elk weekend intiem gaat dansen met andere mannen als 'ontspanning' (for crying out loud). Zo weet ik ook nog wel een paar dingen om te ontspannen.
Genoeg levenservaring en mensenkennis om te weten dat iemand beknotten in onschuldig bedoelde bezigheden alles kapot maakt, dan wordt het vanzelf een kat op het spek binden. Dan gaat er iemand langs komen die zegt, wat kut voor je, ik begrijp je en dan pas ben je iemand echt kwijt.
Dat dan door het krampachtig vasthouden, het ontnemen van een onschuldig genoegen.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:14:52 #202
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_113397465
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:02 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Dit dus!

Ik zou de gemiddelde vrouw / vrouwelijke fokster wel eens willen horen als ik ze zou vertellen, terwijl we net een relatie hebben, dat het heel belangrijk voor me was om intiem te dansen met andere vrouwen. Dat dat een hobby van me was. Een hobby die me niet afgepakt mocht worden, want dan zou ik beknot worden en zou ze me niet vertrouwen.

Tenzij je zelf ook graag buiten de deur wil eten en dus een open relatie wel ziet zitten, geloof ik werkelijk niet dat er 1 vrouw is die deze 'belangrijke behoefte' ('hobby') van mij zou accepteren.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:17:46 #203
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113397513
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:05 schreef KermitKikker het volgende:

[..]

Je moet helemaal niks als je in een relatie zit, dat is iets waar je samen uit moet komen. Blijkbaar is dit voor de vriendin van TS iets wat niet veel waarde heeft. Maar voor TS duidelijk wel, daar zit dus een verschil in opvatting en daar zullen ze samen uit moeten komen.
In een relatie moet je wel.
Je moet samenwerken in een relatie en dingen opgeven, je moet ook begrip voor elkaars gevoel tonen en er ook voor zorgen dat je beide goed in je vel zit.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_113397520
Pff, vermoeiend, dat onzekere gedoe. :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:23:24 #205
37769 erodome
Zweefteef
pi_113397611
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:14 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dit dus!

Ik zou de gemiddelde vrouw / vrouwelijke fokster wel eens willen horen als ik ze zou vertellen, terwijl we net een relatie hebben, dat het heel belangrijk voor me was om intiem te dansen met andere vrouwen. Dat dat een hobby van me was. Een hobby die me niet afgepakt mocht worden, want dan zou ik beknot worden en zou ze me niet vertrouwen.

Tenzij je zelf ook graag buiten de deur wil eten en dus een open relatie wel ziet zitten, geloof ik werkelijk niet dat er 1 vrouw is die deze 'belangrijke behoefte' ('hobby') van mij zou accepteren.
We hebben het over dansen hier, waarbij nog speciaal gemeld wordt dat het geen schuren is.
Waar er gezegd wordt dat het over latin dansen gaat, echte dansen dus, niet daggeren of ander gedoe dat meer bedoeld is om op te geilen.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:24:34 #206
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_113397627
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Genoeg levenservaring en mensenkennis om te weten dat iemand beknotten in onschuldig bedoelde bezigheden alles kapot maakt, dan wordt het vanzelf een kat op het spek binden. Dan gaat er iemand langs komen die zegt, wat kut voor je, ik begrijp je en dan pas ben je iemand echt kwijt.
Dat dan door het krampachtig vasthouden, het ontnemen van een onschuldig genoegen.
Ja, en laat het nou bijna altijd als iets onschuldigs beginnen tussen man en vrouw... als spel, niet serieus. Zelfs zo erg dat vrijwel tot intercourse volgehouden wordt dat het natuurlijk niet serieus is. Vooral voor vrouwen is dat belangrijk => plausible deniability => "ik ben geen slet, want het is niet echt / slechts een spelletje. Ik ga echt niet ZO makkelijk met iemand naar bed hoor... bla en die en bla en nogwat".
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:26:42 #207
370039 Morera
more more more
pi_113397670
Eigenlijk zit er ergens wel wat in. Ik kom terug op mijn mening, want een hobby en passie als dansen, maakt het niet verplicht om met vreemde mannen te dansen. Kan prima bij een dansschool ofzo :D

Maar nog steeds vind ik dat ze het heeft gevraagd en dat TS ipv goedkeuren, toen maar het gesprek moest aan gaan, en niet nu achteraf spacen alsof ze echt iets verkeerd heeft gedaan.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:26:45 #208
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_113397672
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:23 schreef erodome het volgende:

[..]

We hebben het over dansen hier, waarbij nog speciaal gemeld wordt dat het geen schuren is.
Waar er gezegd wordt dat het over latin dansen gaat, echte dansen dus, niet daggeren of ander gedoe dat meer bedoeld is om op te geilen.
Ja, de gradatie van interactie is van cruciaal belang. Ook de frequentie (is het elk weekend uren lang close met zo veel mogelijk kerels of zit ze gewoon op salsales oid (maar zelfs dan zit je echt nog niet safe)).

Maar goed, ik ga slapen :W
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:28:45 #209
37769 erodome
Zweefteef
pi_113397707
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:24 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja, en laat het nou bijna altijd als iets onschuldigs beginnen tussen man en vrouw... als spel, niet serieus. Zelfs zo erg dat vrijwel tot intercourse volgehouden wordt dat het natuurlijk niet serieus is (vooral voor vrouwen is dat belangrijk => plausible deniability => "ik ben geen slet, want het is niet echt / slechts een spelletje. Ik ga echt niet ZO makkelijk met iemand naar bed hoor... bla en die en bla en nogwat"
Hoe jaag je iemand in de armen van een ander, wat is de grootste reden voor vrouwen om vreemd te gaan?
Is dat domme lust voor een keertje, of is dat een emotioneel gat, een niet begrepen worden, en verlangen tot echte acceptatie?

Denk daar maar eens heel goed over na. Liefde is als een vlinder, hoe het te stevig vast en het gaat dood.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:33:13 #210
37769 erodome
Zweefteef
pi_113397765
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:26 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja, de gradatie van interactie is van cruciaal belang. Ook de frequentie (is het elk weekend uren lang close met zo veel mogelijk kerels of zit ze gewoon op salsales oid (maar zelfs dan zit je echt nog niet safe)).

Maar goed, ik ga slapen :W
Ben jaloers op je, ik wil ook slapen!!!!! ;)

Nogmaals, er wordt niet geschuurd of wat dan ook, er wordt gedanst, met vantevoren melden dat het gebeurd, onder toeziend oog van vrienden van ts.
Hoe moet het dan met werken, moeten overwerken met die charmante collega die wel een oogje heeft op haar? Hoe moet het dan in de sportschool, met die lekkere gespierde mannen die wel willen en hun best doen te imponeren?

Vertrouw, praat over wat je doet, praat met elkaar, hou het open en eerlijk, dat is de beste remedie tegen problemen!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:34:45 #211
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_113397790
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoe jaag je iemand in de armen van een ander, wat is de grootste reden voor vrouwen om vreemd te gaan?
Is dat domme lust voor een keertje, of is dat een emotioneel gat, een niet begrepen worden, en verlangen tot echte acceptatie?

Denk daar maar eens heel goed over na. Liefde is als een vlinder, hoe het te stevig vast en het gaat dood.
Ja, zeker niet geheel mee oneens wat je hier schrijft. Het is dan ook een dilemma. Verstikking versus 'doe maar wat je wil' (gechargeerd gezegd).

Verstikken kan de relatie omzeep helpen, echter vrijlaten, aan de andere kant, is beslist geen garantie dat ze niet voor de verleiding zal kunnen vallen en dat ze bij je blijft.

Maar ik moet gaan slaaaaaaapen. Ciao, Erodome!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:39:21 #212
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_113397844
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Ben jaloers op je, ik wil ook slapen!!!!! ;)

Nogmaals, er wordt niet geschuurd of wat dan ook, er wordt gedanst, met vantevoren melden dat het gebeurd, onder toeziend oog van vrienden van ts.
Hoe moet het dan met werken, moeten overwerken met die charmante collega die wel een oogje heeft op haar? Hoe moet het dan in de sportschool, met die lekkere gespierde mannen die wel willen en hun best doen te imponeren?

Vertrouw, praat over wat je doet, praat met elkaar, hou het open en eerlijk, dat is de beste remedie tegen problemen!
Tja, je kunt een verleiding een handje helpen of je kunt hem uit de weg gaan.

Zo zou je je bijvoorbeeld kunnen laten masseren door een gespierde sportschoolhunk... echt alleen maar omdat je echt spierpijn hebt en hij goed kan masseren..... Je begrijpt waar ik heen wil, denk ik.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:39:29 #213
37769 erodome
Zweefteef
pi_113397845
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:34 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja, zeker niet geheel mee oneens wat je hier schrijft. Het is dan ook een dilemma. Verstikking versus 'doe maar wat je wil' (gechargeerd gezegd).

Verstikken kan de relatie omzeep helpen, echter vrijlaten, aan de andere kant, is beslist geen garantie dat ze niet voor de verleiding zal kunnen vallen en dat ze bij je blijft.

Maar ik moet gaan slaaaaaaapen. Ciao, Erodome!
Vrijlaten is de beste optie, natuurlijk met vertrouwen dat iemand je niet zal kwetsen, doet ze dat toch dan was het niet het juiste persoon voor je.
Vasthouden en verbieden is namelijk ook geen garantie, dat gaat zelfs sneller mis.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:40:13 #214
37769 erodome
Zweefteef
pi_113397857
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:39 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Tja, je kunt een verleiding een handje helpen of je kunt hem uit de weg gaan.

Zo zou je je bijvoorbeeld kunnen laten masseren door een gespierde sportschoolhunk... echt alleen maar omdat je echt spierpijn hebt en hij goed kan masseren..... Je begrijpt waar ik heen wil, denk ik.
Zolang dat netjes blijft is er niets aan de hand. Of ren je weg bij de fysio als die perongelijk lekker is?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:45:00 #215
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113397905
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Zolang dat netjes blijft is er niets aan de hand. Of ren je weg bij de fysio als die perongelijk lekker is?
Wat een vergelijking :')
RIP Rishi Chandrikasing
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:49:45 #216
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113397948
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Vrijlaten is de beste optie, natuurlijk met vertrouwen dat iemand je niet zal kwetsen, doet ze dat toch dan was het niet het juiste persoon voor je.
Vasthouden en verbieden is namelijk ook geen garantie, dat gaat zelfs sneller mis.
TS moet ook niet gaan verbieden, maar moet wel zijn zorgen bij zijn vriendin kunnen uiten.
Als je tegen je partner niet eens kan zeggen dat het niet goed voelt, dan kan je niemand je gevoelens vertellen.

Het is normaal dat hij zich zorgen maakt, vertrouwen is al ingewikkeld en op afstand al helemaal.

Juist dan moet je de zorgen uitpraten, anders komt er meer onbegrip en gaat het vertrouwen kapot.
Terwijl zijn vriendin het misschien wel kan begrijpen en het dansen laat, voor TS en dan zijn de zorgen voor niks geweest.
RIP Rishi Chandrikasing
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:52:13 #217
37769 erodome
Zweefteef
pi_113397976
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:49 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

TS moet ook niet gaan verbieden, maar moet wel zijn zorgen bij zijn vriendin kunnen uiten.
Als je tegen je partner niet eens kan zeggen dat het niet goed voelt, dan kan je niemand je gevoelens vertellen.

Het is normaal dat hij zich zorgen maakt, vertrouwen is al ingewikkeld en op afstand al helemaal.

Juist dan moet je de zorgen uitpraten, anders komt er meer onbegrip en gaat het vertrouwen kapot.
Terwijl zijn vriendin het misschien wel kan begrijpen en het dansen laat, voor TS en dan zijn de zorgen voor niks geweest.
Ik vind het meer dan ok om hierover te praten, ook over de gevoelens van de TS, maar de insteek zou moeten zijn bezorgdheid/onzekerheid wegnemen bij de Ts, niet haar verbieden en beknotten.
Door te spreken over dat ze het "moet" laten leg je het probleem bij de verkeerde neer, het is de onzekerheid van de TS wat een probleem is, daar ligt dan ook de oplossing.
pi_113397993
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik vind het meer dan ok om hierover te praten, ook over de gevoelens van de TS, maar de insteek zou moeten zijn bezorgdheid/onzekerheid wegnemen bij de Ts, niet haar verbieden en beknotten.
Dat dus. Het leidt nergens toe als je je gaat aanpassen aan iemands onzekerheid en jaloezie, dat ga je iemand terecht verwijten.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:54:42 #219
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113398005
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Verbieden nee, inderdaad niet.

We zijn het eens.

Ik vind wel dat zij zou moeten kiezen om dan een oplossing te zoeken, waardoor ze kan dansen en waar TS zich ook bij neer kan leggen.
RIP Rishi Chandrikasing
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:56:18 #220
37769 erodome
Zweefteef
pi_113398030
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:54 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Verbieden nee, inderdaad niet.

We zijn het eens.

Ik vind wel dat zij zou moeten kiezen om dan een oplossing te zoeken, waardoor ze kan dansen en waar TS zich ook bij neer kan leggen.
Toch verbieden, want als ze anders kiest is het niet goed. Welke keuze is dat dan?
Waarom niet hij die zijn onzekerheid oplost, wat meer dan waardevol is voor zijn verdere leven, op vele punten?
pi_113398043
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Toch verbieden, want als ze anders kiest is het niet goed. Welke keuze is dat dan?
Waarom niet hij die zijn onzekerheid oplost, wat meer dan waardevol is voor zijn verder leven, op vele punten?
^O^
  dinsdag 26 juni 2012 @ 02:11:41 #222
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113398184
quote:

[..]

Waarom niet hij die zijn onzekerheid oplost, wat meer dan waardevol is voor zijn verdere leven, op vele punten?
Als zij niet kiest voor een compromis, is het einde toch al in zicht.

Ik vind intiem dansen gewoon te ver gaan, boeit me niet wat voor dans het is, intiem met een andere jongen hoort niet.

Ben benieuwd wat jou partner met het andere geslacht mag doen, ook helemaal opgeilen zeker?

Jij kijkt rustig toe want tjaa risico's loop je nou eenmaal, dus laat ze ook maar op die toer gaan.

-I'm out, goodnight :O
RIP Rishi Chandrikasing
  dinsdag 26 juni 2012 @ 02:18:32 #223
37769 erodome
Zweefteef
pi_113398246
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 02:11 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Ik vind intiem dansen gewoon te ver gaan, boeit me niet wat voor dans het is, intiem met een andere jongen hoort niet.

Ben benieuwd wat jou partner met het andere geslacht mag doen, ook helemaal opgeilen zeker?

Jij kijkt rustig toe want tjaa risico's loop je nou eenmaal, dus laat ze ook maar op die toer gaan.

Waar is het compromis als zij moet geven en jij niets? Compromis betekend nader tot elkaar komen, wat jij wil in deze is dat de ander zich aanpast aan jouw nukken, zonder daarin naar haar te luisteren, hoe zij hierin staat, hoe zij zich voelt. Dat is geen compromis, dat is dwingelanderij.
pi_113399234
Wat ook vergeten schijnt te worden is dat het een hobby van haar is.
Zij houdt van dansen, doet het waarschijnlijk al jaren en geniet er echt van. Het is haar passie.

En dan komt er zo'n jodokus die zegt dat hij niet wil dat ze het nog doet.

Ze beseft zich dan nog dat dit wel een hobby is waar haar nieuwe vriendje moeiteee zou kunnen hebben en vraagt hem zelfs of hij het goed vindt, hij zegt ja en gaat vervolgens achteraf lopen zeiken dat hij er toch wel erg veel moeite mee heeft.
Voor haar is dit net als squash voor een ander, iets waar ze haar energie in kwijt kan, wat ze leuk vindt, waar ze zoch prettig bij voelt.

Ja, je moet over kunnen praten, maar waarom moet zij hem daarin enkel tegemoet komen? Hij kan ook proberen te begrijpen hoe dansen voor haar is.
Alle opmerkingen over iemand niet willen veranderen gelden ineens niet meer hier?

Iemand zei dat de kans groter is dat mnn vriend de buurvrouw neukt als ze elke dag koffie komt drinken, moet ik hem daarom verbieden de buurvouw nog te zien?
compact en kleverig.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 07:40:36 #225
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113399305
quote:

[..]

Het is onzin om te doen alsof alles best is, en als de ander er een slecht gevoel bij heeft dat dus maar onzekerheid is die opgelost moet worden.

Daar zitten haken en ogen aan qua context, verstandhouding en wat al niet meer.

Elk geval verschilt. Enige valide uitspraak in dezen lijkt me het eerder genoemde "bespreekbaar maken". Dat zou op zich voldoende moeten zijn om de spanning eraf te halen.
pi_113399338
Ach ts het zijn allemaal hoeren. Laat het idee van trouw gewoon varen en regel zelf ook wat leuks voor in het buitenland erbij.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 07:49:15 #227
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113399385
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 07:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ach ts het zijn allemaal hoeren. Laat het idee van trouw gewoon varen en regel zelf ook wat leuks voor in het buitenland erbij.
euj... euj sjonnie... SJONNIE... gèhle wèffah! :9~
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:54:13 #228
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113402953
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 02:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Waar is het compromis als zij moet geven en jij niets? Compromis betekend nader tot elkaar komen, wat jij wil in deze is dat de ander zich aanpast aan jouw nukken, zonder daarin naar haar te luisteren, hoe zij hierin staat, hoe zij zich voelt. Dat is geen compromis, dat is dwingelanderij.
Zeker niet de slimste?
Wanneer zij een manier vind om te dansen (dansschool of whatever)
Dan danst ze toch ook met jongens en dan moet TS het wel accepteren, in een club is het sletterige gedrag.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_113403002
Het punt zit hem al helemaal in het feit dat TS kennelijk iets kent als 'intiem' dansen als het gaat om dansles. De meeste mensen met salsa/latin of ballroom-dans ervaring zien dat echt niet als intiem dansen.

Ik vind het bijvoorbeeld intiemer om bij een man op schoot te gaan zitten (en dat kan op sommige moment nog intiemer worden :X) dan om met iemand de cha-cha-cha te dansen.

Je zit in een volle zaal met mensen - je hebt al je kleding nog aan - je raakt elkaar niet op erogene zone's. Wat is daar nu zo intiem aan? Omdat je dicht bij elkaar staat? Tja, opgekropt in de bus ook. Omdat je met elkaar beweegt? Oh shit, dan mag een vechtsport ook niet meer! Als je zo onzeker gaat denken dan mag de 3/4 van de normale activiteiten niet meer.

Kijk - schuren - dat is wat anders. Dat doe je om elkaar op te geilen. Daar gaat het volgens TS niet om.

Al die mensen die roepen dat je dan 'de kat op het spek'-bindt. Hilarisch. _O- De beste manier om je partner te houden is inderdaad om haar met een Burka over straat te laten gaan alleen in het gezelschap van een man uit je familie of je moeder, want tja, ze is niet te vertrouwen he!

Net zo lomp als die huwelijks-sites die aangeven dat je voor een goed huwelijk als vrouw geen mannelijke vrienden mag hebben (VERLEIDING) en als man geen vrouwelijke (VERLEIDING). Ben je toch zuur als je bi bent. Dan mag je helemaal geen vrienden hebben :+
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:00:31 #230
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113403142
Het verbaasd me wel dat veel vrouwen haar verdedigen, want als de situatie andersom zou zijn, zouden ze de jongen aanvallen..

Het is geen jongens tegen de meisjes, het gaat om een relatie en daarin horen beide partijen zich goed te voelen.
RIP Rishi Chandrikasing
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:01:06 #231
37769 erodome
Zweefteef
pi_113403159
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:54 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Zeker niet de slimste?
Wanneer zij een manier vind om te dansen (dansschool of whatever)
Dan danst ze toch ook met jongens en dan moet TS het wel accepteren, in een club is het sletterige gedrag.
Gewoon dansen is sletterig gedrag? Tjeempig zeg, de jaren 50 zijn al wel een tijdje voorbij, wanneer kom jij ervan los?
Nogmaals, er staat heel duidelijk dat het niet om schuren enzo gaat, dat er tussen de spins lichamelijk contact is, wat echt heel normaal is bij heel veel dansen.

Maar nogsteeds niet naar jezelf kijken, het gewoon volledig bij de ander neerleggen, zelfs met het predikaat slet erbij, kom op zeg!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:01:35 #232
37769 erodome
Zweefteef
pi_113403178
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Het verbaasd me wel dat veel vrouwen haar verdedigen, want als de situatie andersom zou zijn, zouden ze de jongen aanvallen..

Het is geen jongens tegen de meisjes, het gaat om een relatie en daarin horen beide partijen zich goed te voelen.
Heb toch echt de meeste vrouwen zien zeggen dat dat andersom net zo goed geld.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:03:25 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113403240
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

Volgens mij ben jij met deze post toch echt degene die er een kinderachtig jongens versus meisjes verhaaltje van maakt. Want als het andersom zou zijn ...
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:03:25 #234
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113403241
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:55 schreef kahlie het volgende:
Het punt zit hem al helemaal in het feit dat TS kennelijk iets kent als 'intiem' dansen als het gaat om dansles. De meeste mensen met salsa/latin of ballroom-dans ervaring zien dat echt niet als intiem dansen.
Ze heeft geen dansles, ze danst gewoon met jongens bij het uitgaan. :{w
RIP Rishi Chandrikasing
pi_113403348
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 02:11 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Goddomme, wat is dit voor een bekrompen idee? Dansen is dansen, en daar kan intiem dansen bij horen. Dat heeft niks met vreemdgaan en gevoelens te maken.

Als ik jou sla met een hamer, geef je dan mij of de hamer de schuld? In dit geval is dansen de hamer. Je kan dit wel verbieden of verlangen van de ander dat zij dit niet doet, maar als het fout gaat dan gaat het vanzelf wel fout. Dat kan je wel krampachtig willen voorkomen door al die situaties te vermijden, maar als de bom dan toch barst, dan barst hij goed.

Over dit soort zorgen moet je communiceren, maar niet met als uitgangspunt om ze maar te vermijden. Als iemand zich er niet lekker bij voelt dan is niet de oplossing door het de ander maar te verbieden. Iemand kan zich ook grandioos aanstellen. Het lijkt erop dat er in jouw relatie wel communicatie mogelijk is, maar alleen als dit leidt naar de uitkomst waarin de ander zich houdt aan jouw vooroorlogse principes.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:06:43 #236
37769 erodome
Zweefteef
pi_113403350
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:03 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Ze heeft geen dansles, ze danst gewoon met jongens bij het uitgaan. :{w
Och heden, menselijk contact, de gruwel!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:07:04 #237
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113403360
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Gewoon dansen is sletterig gedrag? Tjeempig zeg, de jaren 50 zijn al wel een tijdje voorbij, wanneer kom jij ervan los?
Nogmaals, er staat heel duidelijk dat het niet om schuren enzo gaat, dat er tussen de spins lichamelijk contact is, wat echt heel normaal is bij heel veel dansen.

Maar nogsteeds niet naar jezelf kijken, het gewoon volledig bij de ander neerleggen, zelfs met het predikaat slet erbij, kom op zeg!
Ik zeg nergens dat ze een slet is, het gedrag roept het wel op..

Anyway.. Seriously? Dus jij vind dat je sexy mag dansen met een andere jongen en je vriend het maar moet slikken?
Er is een verschil tussen gewoon dansen en sexy dansen.
RIP Rishi Chandrikasing
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:10:17 #238
37769 erodome
Zweefteef
pi_113403462
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:07 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ze een slet is, het gedrag roept het wel op..

Anyway.. Seriously? Dus jij vind dat je sexy mag dansen met een andere jongen en je vriend het maar moet slikken?
Er is een verschil tussen gewoon dansen en sexy dansen.
Je zegt niet dat ze een slet is, ze gedraagt zich alleen maar zo, ja daar voelt ze zich vast beter onder!

Ik vind dat iedereen mag dansen met elkaar, ik begrijp heel prima dat schuren enzo niet wordt gewaardeerd, maar dat je in een dans met de lichamen elkaar raakt is heel erg normaal. Je maakt een spin en komt terug tegen dat persoon aan. Veel dansen vereisen lichamelijk contact, zoals gezegd, we leven niet in de jaren 50 met dansen waarbij krampachtig contact wordt verkomen.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:16:17 #239
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113403631
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Je zegt niet dat ze een slet is, ze gedraagt zich alleen maar zo, ja daar voelt ze zich vast beter onder!

Ik vind dat iedereen mag dansen met elkaar, ik begrijp heel prima dat schuren enzo niet wordt gewaardeerd, maar dat je in een dans met de lichamen elkaar raakt is heel erg normaal. Je maakt een spin en komt terug tegen dat persoon aan. Veel dansen vereisen lichamelijk contact, zoals gezegd, we leven niet in de jaren 50 met dansen waarbij krampachtig contact wordt verkomen.
Ach jullie zijn vandaag lekker bezig met de jaren 50e *O*

Er is wel een verschil tussen dansen, je hebt ook het normale dansen, waar je inderdaad gewoon een spin maakt enz.

Alleen heb je ook het andere soort dansen, ben van mening dat ze dat niet in een club hoeft te doen.

Denk dat we eerder een totaal verschillende idee hebben, over wat voor dans het is.
Dus dan gaan we het ook niet eens worden.
Normaal dansen, normaal salsa dansen moet wel kunnen, dat is gewoon een dans.

Zoals TS het beschrijft ''intiem'' dan bedenk ik me een andere dans en dat zou ik dan te ver vinden gaan.

Ik ga daar verder ook niet over discuseren, want denk echt dat we een andere soort dans voor ogen hebben.

*Ik zag gelijk dirty dancing voor mijn ogen of zou je dat ook goed vinden?*
RIP Rishi Chandrikasing
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:17:58 #240
37769 erodome
Zweefteef
pi_113403688
Maar de ts zegt zelf overgevoelig te zijn en zegt dan ook nog dat het absoluut niet om schuren gaat, maar dat hij dacht aan of geen enkel lichamelijk contact, of alleen schouders en handen raken, hoe doe je dat met een latin dans?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:20:52 #241
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113403788
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:17 schreef erodome het volgende:
Maar de ts zegt zelf overgevoelig te zijn en zegt dan ook nog dat het absoluut niet om schuren gaat, maar dat hij dacht aan of geen enkel lichamelijk contact, of alleen schouders en handen raken, hoe doe je dat met een latin dans?
Misschien had TS moeten vragen wat voor dans zijn vriendin allemaal doet, in plaats van achteraf het niet leuk vinden..

Denk ook wel dat hij het zelf zou moeten zien en niet afgaan op wat vrienden zien, hij kent haar en haar gedrag beter.
Wanneer hij ziet hoe ze danst en of ze ook echt iemand verleidt of geniet van het dansen, dat zou hij van haar af kunnen lezen en vrienden niet.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_113403969
quote:
Dit klinkt voor mij als iemand die dansles heeft gehad. Je kunt niet opeens latin-dansen. Of ze nou in de dansschool of op een club danst maakt niet uit. En niets uit deze tekst valt bij mij onder intiem of onder sexy.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:29:02 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113404074
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:25 schreef kahlie het volgende:

Je kunt niet opeens latin-dansen
Een Bachata of Merenqua is anders in basis heeeel simpel en daarbij kan dat als heel intiem worden gezien. Of het zo wordt ervaren door beide dansers is dan weer een tweede :)
pi_113404159
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een Bachata of Merenqua is anders in basis heeeel simpel en daarbij kan dat als heel intiem worden gezien. Of het zo wordt ervaren door beide dansers is dan weer een tweede :)
In de basis heel simpel ja, maar ik denk dat toch iemand in het begin ff je moet vertellen hoe het basis patroon loopt. Cha-cha-cha's basis patroon is ook peanuts, maar zo maar denken van :"Goh, laat ik dit eens doen" en dan opeens latin-dansen, dat heb ik nog nooit iemand zien doen ;)
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:33:42 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113404244
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:31 schreef kahlie het volgende:
In de basis heel simpel ja, maar ik denk dat toch iemand in het begin ff je moet vertellen hoe het basis patroon loopt. Cha-cha-cha's basis patroon is ook peanuts, maar zo maar denken van :"Goh, laat ik dit eens doen" en dan opeens latin-dansen, dat heb ik nog nooit iemand zien doen ;)
Zo heb ik leren dansen ;)
Natuurlijk is het dan wel vaak dat de man dan ervaring heeft en je je laat leiden.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:46:10 #246
118585 Crutch
pi_113407449
Trollreacties verwijderd, houd het netjes ajb. :)
Je moeder is een hamster
pi_113412890
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zo heb ik leren dansen ;)
Natuurlijk is het dan wel vaak dat de man dan ervaring heeft en je je laat leiden.
Dat is inderdaad het geval. Mannen kunnen niet zomaar beginnen, want ze hebben een zwaardere taak en niemand om ze te leiden. Vrouwen kunnen zo een dansvloer opstappen en meegenomen worden in een prachtige dans. Het kan daardoor wel degelijk een sterk element van verleiding hebben; dat zit in de cultuur waar latin dansen vandaan komen. Dit is vooral zo bij bachata.
pi_113415289
Even voor de dames hiero, Stel jij doet zulke dingen ook zoals TS beschrijft ( met andere jongens dansen op zo'n manier ) terwijl je weet dat je vriend er toch wel mee zit? Dan zeg je toch ; dan dans ik niet meer zo met jongens? Weten dat je vriend gelukkig is, is toch waardevoller dan een avond dansen met wildvreemde?
pi_113415372
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:50 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Even voor de dames hiero, Stel jij doet zulke dingen ook zoals TS beschrijft ( met andere jongens dansen op zo'n manier ) terwijl je weet dat je vriend er toch wel mee zit? Dan zeg je toch ; dan dans ik niet meer zo met jongens? Weten dat je vriend gelukkig is, is toch waardevoller dan een avond dansen met wildvreemde?
Dansen maakt mij gelukkig, weten dat je vriendin gelukkig is, is toch belangrijker dan je eigen ongefundeerde jaloerse gevoel kwijt zijn?
compact en kleverig.
pi_113415418
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dansen maakt mij gelukkig, weten dat je vriendin gelukkig is, is toch waardevoller dan gezeik erover?
Ok, dansen maakt je gelukkig. Maar wordt dansen leuker met wildvreemde jongens?
Anders kan je toch gewoon naar een dansschool gaan oid?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 15:54:53 #251
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113415482
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:50 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Als het echt om salsadansen gaat dan heeft ie toch echt pech. natuurlijk houd ik dan rekening met hem wanneer hij er zelf bij is. Maar hij zal het toch moeten accepteren dat het voor mij niets meer dan dansen betekent en dus het zeker niet kan verbieden. :)
En wie zegt dat het wildvreemden zijn? Lijkt me juist angstiger voor iemand wanneer iemand elke week met dezelfde danst en de dans dus intiemer kan (lijken) te worden omdat ze op elkaar raken ingespeeld/ingedanst. :)
pi_113415528
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:53 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Ok, dansen maakt je gelukkig. Maar wordt dansen leuker met wildvreemde jongens?
Nee, alleen heeft mijn vriend totaal geen ritmegevoel.
Ik dans liever met een bekende die dat wel heeft dan met hem.

Wat ik bedoel is dat je de redenering ook om kan draaien.
En als mijn vriend graag danste en Daar gelukkig van werd, zou ik ws best wel eens jaloers zijn als ik het wist/zag, maar dan voornamelijk omdat het iets is dat ik graag met hem zou kunnen delen en niet zozeer omdat ik bang ben dat ie die ander wil neuken.
En ik zou het hem niet ontnemen of kwalijk nemen, ik besef in zo'n geval echt wel dat het mijn eigen gevoel is dat me in de weg zit en niet zozeer zijn gedrag.
compact en kleverig.
pi_113415662
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als het echt om salsadansen gaat dan heeft ie toch echt pech. natuurlijk houd ik dan rekening met hem wanneer hij er zelf bij is. Maar hij zal het toch moeten accepteren dat het voor mij niets meer dan dansen betekent en dus het zeker niet kan verbieden. :)
En wie zegt dat het wildvreemden zijn? Lijkt me juist angstiger voor iemand wanneer iemand elke week met dezelfde danst en de dans dus intiemer kan (lijken) te worden omdat ze op elkaar raken ingespeeld/ingedanst. :)
Jaa oke, ben ik helemaal met je eens. Maar dan gaat het over een soort dans die niet elke leek kan.
Ik iig niet :P
Maar bij zo'n dans kan ik iid begrijpen dat het meer om de dans etc gaat. Maar als we het hier over slowdance en schuren hebben, dat heeft toch niks meer met ritmegevoel of de sensatie van het dansen te maken?
pi_113415720
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Nee, alleen heeft mijn vriend totaal geen ritmegevoel.
Ik dans liever met een bekende die dat wel heeft dan met hem.

Wat ik bedoel is dat je de redenering ook om kan draaien.
En als mijn vriend graag danste en Daar gelukkig van werd, zou ik ws best wel eens jaloers zijn als ik het wist/zag, maar dan voornamelijk omdat het iets is dat ik graag met hem zou kunnen delen en niet zozeer omdat ik bang ben dat ie die ander wil neuken.
En ik zou het hem niet ontnemen of kwalijk nemen, ik besef in zo'n geval echt wel dat het mijn eigen gevoel is dat me in de weg zit en niet zozeer zijn gedrag.
check post hierboven. Die redenering gaat idd op als het om een professionele dans gaat, maar als we dan schuren nemen? Wat naar mijn inziens niks meer te maken heeft met dansen. Gaat die zelfde beredenering dan nog steeds op ?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:04:20 #255
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113415859
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:59 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Jaa oke, ben ik helemaal met je eens. Maar dan gaat het over een soort dans die niet elke leek kan.
Maar bij zo'n dans kan ik iid begrijpen dat het meer om de dans etc gaat. Maar als we het hier over slowdance en schuren hebben, dat heeft toch niks meer met ritmegevoel of de sensatie van het dansen te maken?
Schuren is natuurlijk anders. Want dat (lijkt mij) doe je echt als opgeiler soort van zeg maar. Of je moet het echt als dans hebben ontwikkeld, maar dat lijkt me stug :')
en mbt slowdance.. dat ligt aan de dans, de persoon en de intentie. Kan mij genoeg situaties voorstellen waarbij ook een slowdance weinig bedreigends is.
pi_113416061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Schuren is natuurlijk anders. Want dat (lijkt mij) doe je echt als opgeiler soort van zeg maar. Of je moet het echt als dans hebben ontwikkeld, maar dat lijkt me stug :')
Maar als we het op zo'n manier bekijken heeft TS dus wel recht van jaloers zijn als zijn vriendin vreemde gasten wilt opgeilen toch?
Ik neem iig niet aan dat dames het leuk vinden als hun vriend anders dames op wilt geilen neem ik aan..

Mweh het enige slowdansen dat ik ooit heb gedaan is met me hand op een dame der kont :')
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:11:22 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113416182
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 16:09 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Maar als we het op zo'n manier bekijken heeft TS dus wel recht van jaloers zijn als zijn vriendin vreemde gasten wilt opgeilen toch?
Ik neem iig niet aan dat dames het leuk vinden als hun vriend anders dames op wilt geilen neem ik aan..

Mweh het enige slowdansen dat ik ooit heb gedaan is met me hand op een dame der kont :')
Als het enkel opgeilen is, maar ze er verder helemaal niets van moet, maar ze het spelletje leuk vindt.. tja dan hoeft TS in theorie niet jaloers te zijn. Want ze wil er immers niets van. Of het slim is van mevrouw om dat te doen is een tweede natuurlijk. En de kans is klein dat ze het enkel om het spel doet. :+
pi_113417024
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 16:01 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

check post hierboven. Die redenering gaat idd op als het om een professionele dans gaat, maar als we dan schuren nemen? Wat naar mijn inziens niks meer te maken heeft met dansen. Gaat die zelfde beredenering dan nog steeds op ?
Nee, dat is iets anders. Daar gaat het ook helemaal niet over.
Ik denk bij slowdance trouwens aan een rumba oid, niet aan schuren.

Maar goed, dat weet ik dus niet.
compact en kleverig.
pi_113423696
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:59 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Je doet nu alsof slowdance en ordinair schuren heel sexy is en ritmegevoel en sensatie niet. In mijn ervaring is het eerder andersom.
pi_113427680
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:13 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Je doet nu alsof slowdance en ordinair schuren heel sexy is en ritmegevoel en sensatie niet. In mijn ervaring is het eerder andersom.
Waar heb jij het nou weer over mens? }:|
pi_113447712
Al die gasten die serieus met dansen bezig zijn, zijn toch homo, dus het maakt allemaal helemaal niet uit.
pi_113465317
Ga dat maar in Zuid-Amerika verkondigen. Kijken of je er levend vandaan komt.
  woensdag 27 juni 2012 @ 21:20:32 #263
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113480974
Mensen hier geven hun mening en discussiëren hier pagina's lang en geen reactie meer van TS :{ |:(
RIP Rishi Chandrikasing
pi_113494084
Al zou vriendin naakt voor anderen dansen, dan wil dat nog niet zeggen dat ze met die anderen naar bed zou willen of gaan. Dat is gewoonlijk alleen in de fantasie van de jaloerse partner zo.
Als vriendin zegt dat het niet haar intentie is, dan heeft hij dat maar te geloven, want als ze haar er toch van beschuldigd, waarom zou het dan niet gaan doen? Dat soort jaloerse gedrag lokt alleen maar uit dat je de deur idd open zet. Jij wordt nl minder aantrekkelijk door jaloezie, je beschuldigd haar toch al, er is niks dat ze kan doen om die jaloezie weg te nemen, tenzij ze tegen haar zin in gaat, dus waarom zou ze dan bij je blijven?
Ga er van uit dat zij voor jou gekozen heeft omdat je iets hebt dat ze bij anderen niet vind. Word nu niet plots een jaloerse vent, want daar zit ze niet op te wachten.
Jaloezie draagt alleen bij tot graag snel weg willen.
Fysiek contact is normaal bij dans. Waarom zou je daar wat achter zoeken?
Als ze met iemand wat wil, doet ze dat wel minder publiek... Daar heeft ze geen dansavond voor nodig.
Lekkere vrienden ook trouwens, die je jaloezie zitten te voeden...

Natuurlijk ben je onzeker als je veel in het buitenland zit, maar liefde is liefde. Kijk naar wat ze voor jou doet en niet naar wat je DENKT dat ze voor anderen doet.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')