quote:Op zondag 24 juni 2012 21:56 schreef LasTeR het volgende:
Zij ligt 's avonds hevig te vingeren terwijl ze terug denkt aan de pirouette langs zijn gespierde lichaam.
En jij maar janken.
Neehoor geen sarcasme. Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar los daarvan, ik begrijp niet waarom jou vriendin de behoefte zou hebben om op een "intieme" manier met andere jongens te dansen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef daan87a het volgende:
Diegene die zeggen dat ze de relatie wil stoppen en dat ze het met een ander doet. Sarcasme is moeilijk in te zien via hier internet.. dus sarcasme of denken jullie dat echt? En ja ik stel het op prijs dat ze het mij vertelde dat ze wilde gaan dansen. Toch vind ik het te intiem, of is dat overdreven. Ik moet wel zeggen diegene die zeggen dat het alleen maar dansen is bewonder ik weldat jullie daar geen moeite mee hebben in een relatie. Want ik kan het niet uit staan, veels te close.
Precies... daar zou je geen behoefte aan moeten hebbenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:50 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Neehoor geen sarcasme. Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar los daarvan, ik begrijp niet waarom jou vriendin de behoefte zou hebben om op een "intieme" manier met andere jongens te dansen?
Idd.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:54 schreef Pinoooo het volgende:
[..]
Precies... daar zou je geen behoefte aan moeten hebben
en DAAR boven op doet ze het blijkbaar ook nog in de aanwezigheid van mensen die TS ook gewoon kent.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Gast, je bent in het buitenland en het enige wat ze doet is een beetje met gasten dansen. Daarbovenop doet ze dat niet eens om er geil van te worden, maar gewoon omdat ze het dansen zelf heel leuk vind. DAAR nog weer eens boven op heeft ze het nog aan je gevraagd of je er geen problemen mee hebt voordat ze er mee begon. Jouw vriendin is echt een schatje, dus niet zeuren!
Zelfs al zou dit nog zo zijn(wat het niet is), dan gaat jou jaloerse attitude haar alleen maar verder wegdrijven, en schiet je er geen ruk mee op. Jaloers zijn is echt zo een kuteigenschap, die moet je gewoon uit je leven verbannen.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:48 schreef daan87a het volgende:
Wow, veel verschillende reacties. Sommige die zeggen waarom ze al de behoefte heeft om met een ander intiem te zijn. Tsjaa kan het simpelweg zijn dat ze gewoon het dansen leuk vind? En anderen zeggen dat ik niet moet zeuren. Mijn eigen gedachten staat op 2 punten. Ene kant denk ik dat ze dus gewoon dansen leuk vind.. andere kant ben ik telkens bang dat ze het mischien als excuus gebruikt dat ze dansen zo leuk vind om intiem fysiek contact met mannen te hebben. Vooral omdat het dus intieme dansen zijn en niet milder. Nee ze gaat niet naar salsa feesten, gewoon een standaart club. Zo ga naar mijn bedje toe, bedankt voor de reacties. Dat stel ik op prijs.
+1quote:Op maandag 25 juni 2012 00:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Gast, je bent in het buitenland en het enige wat ze doet is een beetje met gasten dansen. Daarbovenop doet ze dat niet eens om er geil van te worden, maar gewoon omdat ze het dansen zelf heel leuk vind. DAAR nog weer eens boven op heeft ze het nog aan je gevraagd of je er geen problemen mee hebt voordat ze er mee begon. Jouw vriendin is echt een schatje, dus niet zeuren!
Ditquote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik vind het bizar dat ze aan jou toestemming vraagt. Het is mogelijk nog gekker dat je vrienden verlag doen van hoe ze danst. En ja, je stelt je aan.
Ik weet niet hoelang TS in het buitenland zit, maar als hij zijn vriendin heel weinig ziet, dan kan ik me best voorstellen dat ze af en toe aandacht van andere mannen wel even leuk vind. Als ze gewoon voor zichzelf te grens houdt op af en toe zo dansen dan zie ik het probleem niet echt. En uit het feit dat ze van tevoren om goedkeuring vraagt aan ts denk ik niet dat ze zich zal laten verleiden tot iets intiemers.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef By1 het volgende:
Het is mooi dat veel mensen aangeven dat ze het waarderen dat je vriendin vraagt of het goed is dat ze met andere danst maar dit is juist het punt wat aangeeft dat het niet goed zit.
Normaal hoef je niet zo nodig op die manier te dansen als je een vriend hebt. Als je dat dan nog gaat vragen ook of dat goed is dan is dat extra doortrapt. Hierdoor kan ze achteraf zeggen "ik heb het je toch gevraagd" en is ze altijd ingedekt. Het is niet leuk om zo te denken maar ik spreek uit ervaring en wanneer dit bij mij of andere speelde dan kwam dit altijd op bovenstaande neer.
Sommige dansen vragen gewoon om veel lichamelijk contact. En het kan begrijpelijk zijn dat de partner dit niet leuk vindt. Zeker niet als diegene zelf niet danst en/of het gewoon niet snapt of snel jaloers is.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef By1 het volgende:
Het is mooi dat veel mensen aangeven dat ze het waarderen dat je vriendin vraagt of het goed is dat ze met andere danst maar dit is juist het punt wat aangeeft dat het niet goed zit.
Normaal hoef je niet zo nodig op die manier te dansen als je een vriend hebt. Als je dat dan nog gaat vragen ook of dat goed is dan is dat extra doortrapt. Hierdoor kan ze achteraf zeggen "ik heb het je toch gevraagd" en is ze altijd ingedekt. Het is niet leuk om zo te denken maar ik spreek uit ervaring en wanneer dit bij mij of andere speelde dan kwam dit altijd op bovenstaande neer.
Het lijkt mij nogal een belangrijk punt of ze echt aan het dansen is.. of aan het schuren om het schuren en de aandacht van de mannen.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef By1 het volgende:
Persoonlijk vind ik dit niets met jaloezie te maken hebben.
Je kunt ook zeggen als je vriendin vreemd gaat dat je niet zo jaloers moet zijn. Op zo'n manier willen dansen als je een vriend hebt vind ik gewoon niet kunnen. Jaloers zijn is iets anders.
De dark ages belden ... ze willen hun moraal terug.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef By1 het volgende:
Je kunt ook zeggen als je vriendin vreemd gaat dat je niet zo jaloers moet zijn. Op zo'n manier willen dansen als je een vriend hebt vind ik gewoon niet kunnen. Jaloers zijn is iets anders.
Je bedoelt, ze zou van jou wel mogen dansen, maar dan alleen de polonaise en de vogeltjesdans??quote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef By1 het volgende:
Geen polonaise. Voor je het weet is ze verwikkeld in een steamy sandwich ...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef drijfhout het volgende:
Je bedoelt, ze zou van jou wel mogen dansen, maar dan alleen de polonaise en de vogeltjesdans??
Dat is waar maar als TS hier een topic over start en zijn vrienden geven aan dat ze het niet vonden kunnen dan kun je er vanuit gaan dat de intentie niet goed is.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het lijkt mij nogal een belangrijk punt of ze echt aan het dansen is.. of aan het schuren om het schuren en de aandacht van de mannen.
Twee aparte zaken
Hoe zou je je voelen als zij dit opgeeft voor jou en haar hobby niet meer kan uitvoeren, daar toch wel ongelukkig mee is?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef daan87a het volgende:
Hallo, hopelijk kan iemand mij helpen.
Ik ben een behoorlijk jaloers persoon, dat komt omdat ik in het verleden in twee lange relaties meerdere malen bedrogen ben. Geen excuus om jaloers te gedragen want ik wil mijn vriendin daar niet mee opzadelen maar wel een reden waarom ik zo ben. Gelukkig kan ik het wel redelijk goed onderdrukken en heeft ze het meestal niet door.
We hebben op het moment een lat-relatie omdat ik het grootste gedeelte van dit jaar in het buitenland zit voor mijn werk. Nu is ze enorm gek van dansen van jongs af aan. Omdat ik er nu dus niet bij kan zijn heeft ze aan mij gevraagt of het goed is dat ze danst met jongens tijdens het uitgaan. Eerste gedachte gang van mij was paniek(wat als ze hem leuk gaat vinden etc). Maar ik zei tegen haar dat het prima is. Het is ook maar dansen en ze vroeg het aan me, dus niet sneaky gedrag ofzo van haar kant. Ze werkt de hele dag en volg ook nog een thuis studie dus ik begrijp dat ze wil ontspannen tijdens het uitgaan.
Nu komt mijn probleempje, via vrienden van mij kreeg ik te horen op welke manier ze de laatste tijd heeft gedanst Ik dacht dat ze normaal aan het dansen was, waarbij handen en schouders de enige fysieke aanraking zou zijn zeg maar. Maar ze was wat intiemer aan het dansen. Slow-dansen en latin-dans (zou niet weten welke precies) waarbij haar lichaam vele malen tussen de spins (pirrouettes) door tegen de zijne aan was gedrukt. Niet schuren en ook geen gezoen. Maar het bevalt me toch niet.
Mijn vraag is, wat zou jij ervan vinden als je vriend/vriendin dat deed. Zou je er wat van zeggen of maakt het je helemaal niks uit.
En geen zorgen, ik zal gewoon eerlijk met haar gaan praten dat lijkt me het beste. Ik zou gewoon graag willen weten wat andere er van denken maar uiteindelijk zal ik er met mijn vriendin moeten uitkomen als ik verder met haar wil. Mischien beetje overbodig deze laatste alinea, maar ik weet niet. Ik zelf ben altijd bang dat ik iemand leven kan beinvloeden met een advies.. vind ik eng idee
. Maar je kan dus gewoon eerlijk zijn. En ik zal jullie meningen niet als argument opgeven tegen haar in een gesprek.
Dankje.
Maar als je echt van iemand houdt neem je die wel dingen af die belangerijk zijn voor dat persoon, dat is wel liefde, iemand in een kooi stoppen?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:39 schreef firebladex het volgende:
Wanneer je te horen krijgt van andere mensen dat je vriendin niet behoorlijk gedraagt, kan je wel voelen dat iets niet goed zit.
Ik zou het persoonlijk nooit toelaten. Natuurlijk mag ze wat fun hebben met vriendinnen dansen, maar je weet goed hoe andere jongens zijn (al wilt jouw vriendin alleen maar dansen).
Ik denk eerlijk dat ze niet van je houdt. Als iemand echt om de andere geeft, zou je dit niet doen. Of althans ze ziet je niet als een serieuze materiaal voor de toekomst. Als je had geweigerd zou ze het uit hebben gemaakt (met voor haar een geldige excuus)
Te bizar voor woorden, deze instelling. Het is freaking dansen, ze neukt niet op de dansvloer.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:39 schreef firebladex het volgende:
Wanneer je te horen krijgt van andere mensen dat je vriendin niet behoorlijk gedraagt, kan je wel voelen dat iets niet goed zit.
Ik zou het persoonlijk nooit toelaten. Natuurlijk mag ze wat fun hebben met vriendinnen dansen, maar je weet goed hoe andere jongens zijn (al wilt jouw vriendin alleen maar dansen).
Ik denk eerlijk dat ze niet van je houdt. Als iemand echt om de andere geeft, zou je dit niet doen. Of althans ze ziet je niet als een serieuze materiaal voor de toekomst. Als je had geweigerd zou ze het uit hebben gemaakt (met voor haar een geldige excuus)
En hou alsjeblieft eens op met dit soort dingen te zeggen, je vriendin is er toch zelf bij? Als je je vriendin vertrouwt hoef je er niet bang voor te zijn dat ze omdat ze met iemand danst ook gelijk met hem naar bed gaat.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:39 schreef firebladex het volgende:
Denk je niet dat hij haar enorm pijn doet met zijn eis met haar hobby te stoppen. Ingegeven door zijn eigen onzekerheid, nota bene?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef firebladex het volgende:
Als je door iets te doen, de andere enorm veel pijn doet... is het dan te veel gevraagd om ermee te stoppen?
Moet je, omdat je partner het geen fijn idee vindt, ophouden met iets wat je leuk vindt om te doen? Dat is altijd de balans die je moet vinden in een relatie. Daar zal TS met zijn vriendin uit moeten komen, hebben wij niks over te zeggen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef firebladex het volgende:
Als je door iets te doen, de andere enorm veel pijn doet... is het dan te veel gevraagd om ermee te stoppen?
Dansen hebben we het over he, als dat ongelovelijk veel pijn doet moet je misschien eens naar jezelf kijken ipv naar de ander.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef firebladex het volgende:
Alles heeft zo zijn grenzen. Wanneer meiden eisen stellen aan de mannen, dan moeten wij dat maar accepteren. Doen we dat niet zijn we meteen klootzakken die achter ons lul aan lopen. Vragen we 1 ding van vrouwlief, is het gelijk vrijheid inperken en alle andere onzin.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:51 schreef Copycat het volgende:
Denk je niet dat hij haar enorm pijn doet met zijn eis met haar hobby te stoppen. Ingegeven door zijn eigen onzekerheid, nota bene?
Maar ik denk wel dat als hij die eis stelt, hij al snel aan het kortste eind trekt. Een gezonde vrouw laat zich niet zo betuttelen.
En vertrouw jij ook andere mensen behalve jouw vriendin? Want die spelen ook een rol... en niet zo een kleine ookquote:Op maandag 25 juni 2012 13:50 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
En hou alsjeblieft eens op met dit soort dingen te zeggen, je vriendin is er toch zelf bij? Als je je vriendin vertrouwt hoef je er niet bang voor te zijn dat ze omdat ze met iemand danst ook gelijk met hem naar bed gaat.
Dus ...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef firebladex het volgende:
Alles heeft zo zijn grenzen. Wanneer meiden eisen stellen aan de mannen, dan moeten wij dat maar accepteren. Doen we dat niet zijn we meteen klootzakken die achter ons lul aan lopen. Vragen we 1 ding van vrouwlief, is het gelijk vrijheid inperken en alle andere onzin.
Je neemt en geeft in een relatie. Mensen kunnen ook een stapje terug doen m.b.t. hun hobby.
????????????????????????????????????????quote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef firebladex het volgende:
[..]
Alles heeft zo zijn grenzen. Wanneer meiden eisen stellen aan de mannen, dan moeten wij dat maar accepteren. Doen we dat niet zijn we meteen klootzakken die achter ons lul aan lopen. Vragen we 1 ding van vrouwlief, is het gelijk vrijheid inperken en alle andere onzin.
Waarom, waarom moet je zelf ongelukkig worden omdat de ander een onzekerheidsprobleem heeft?quote:Je neemt en geeft in een relatie. Mensen kunnen ook een stapje terug doen m.b.t. hun hobby.
Ik hoef die anderen niet te vertouwen, zolang ik mijn partner maar vertrouw, als die anderen wat doen wat die partner niet wil op seksgebied dan heet dat verkrachting.quote:En vertrouw jij ook andere mensen behalve jouw vriendin? Want die spelen ook een rol... en niet zo een kleine ook
Daarom opzoek naar een middel weg. Zoals hierboven al gezegd is. Ze hoeft niet te stoppen, maar zeer close te dansen met andere jongens is nou ook niet echt noodzakelijk... vind je niet?quote:
Bullshit. Waarom zou zij een middenweg moeten zoeken als hij belachelijk buitensporig claimerig doet over iets onschuldigs als dansen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:00 schreef firebladex het volgende:
Daarom opzoek naar een middel weg. Zoals hierboven al gezegd is. Ze hoeft niet te stoppen, maar zeer close te dansen met andere jongens is nou ook niet echt noodzakelijk... vind je niet?
Dat dus.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bullshit. Waarom zou zij een middenweg moeten zoeken als hij belachelijk buitensporig claimerig doet over iets onschuldigs als dansen.
En in bepaalde dansen - ja dansen, niet neuken: dansen - is een close danshouding nu eenmaal de danshouding.
En, zolang zij niet wil, hebben de verkeerde bedoelingen van anderen geen vat op haar.
Als ze wel vreemd wil gaan, gebeurt dat toch wel.
Niks claimerig. Je moet naar elkaar luisteren naar een middenweg zoeken. Daar gaat het om bij een relatie. Ik kan wel de vraag naar jouw gooien van ... "jij vindt het vast heel leuk en voelt je helemaal gelukkig en op je gemak als jouw vriendje, waarvan je zielsveel van houdt, elke weekend leuk en intiem aan het dansen is met andere meiden... "quote:Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bullshit. Waarom zou zij een middenweg moeten zoeken als hij belachelijk buitensporig claimerig doet over iets onschuldigs als dansen.
En in bepaalde dansen - ja dansen, niet neuken: dansen - is een close danshouding nu eenmaal de danshouding.
En, zolang zij niet wil, hebben de verkeerde bedoelingen van anderen geen vat op haar.
Als ze wel vreemd wil gaan, gebeurt dat toch wel.
Je moet pas een middenweg zoeken als de ander niet iets totaal belachelijks van je "eist".quote:Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef firebladex het volgende:
[..]
Niks claimerig. Je moet naar elkaar luisteren naar een middenweg zoeken. Daar gaat het om bij een relatie. Ik kan wel de vraag naar jouw gooien van ... "jij vindt het vast heel leuk en voelt je helemaal gelukkig en op je gemak als jouw vriendje, waarvan je zielsveel van houdt, elke weekend leuk en intiem aan het dansen is met andere meiden... "
Natuurlijk antwoord jij dan... dat vind ik helemaal niet erg, gaat om vertrouwen. Vast wel... bij iedere andere relatie zal dit situatie een gevoel van onprettigheid op roepen.
Het is ook niet iets totaal onmogelijk wanneer bij het uitgaan/dansen, wel iets verder gaat dan "alleen" dansen. Zeker als er nog alcohol in de spel is.
"Als ik doodga... dan ga ik toch dood, kan ik net zo goed de airbags omwisselen met scherpe voorwerpen en vooral geen gordel dragen!"
Je vriendin mag zeker ook niet naar school, of naar het werk, want he, daar gebeurd het ook dat het meer wordt dan alleen school/werken. De supermarkt mag ook al niet meer, want daar kunnen ook luitjes rondlopen die je meisje willen oppikken en jouw meisje, die heeft geen eigen mening, die kan daar niets tegen beginnen en gaat erin mee...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef firebladex het volgende:
[..]
Niks claimerig. Je moet naar elkaar luisteren naar een middenweg zoeken. Daar gaat het om bij een relatie. Ik kan wel de vraag naar jouw gooien van ... "jij vindt het vast heel leuk en voelt je helemaal gelukkig en op je gemak als jouw vriendje, waarvan je zielsveel van houdt, elke weekend leuk en intiem aan het dansen is met andere meiden... "
Natuurlijk antwoord jij dan... dat vind ik helemaal niet erg, gaat om vertrouwen. Vast wel... bij iedere andere relatie zal dit situatie een gevoel van onprettigheid op roepen.
Het is ook niet iets totaal onmogelijk wanneer bij het uitgaan/dansen, wel iets verder gaat dan "alleen" dansen. Zeker als er nog alcohol in de spel is.
"Als ik doodga... dan ga ik toch dood, kan ik net zo goed de airbags omwisselen met scherpe voorwerpen en vooral geen gordel dragen!"
Nee ik vertrouw niet iedereen, maar daar gaat het hier niet om. Als je vriendin tegen je zegt dat je haar kan vertrouwen en jij vertrouwt haar, dan mag je er vanuit gaan dat zij niet vreemdgaat. Dit betekent niet dat er dan opeens geen mannen zijn die met haar naar bed willen en dat proberen, maar zij heeft aangegeven dat ze niet vreemdgaat, dus jij moet er dan vanuit gaan dat ze op dit soort momenten nee zegt, anders vertrouw je haar blijkbaar niet echt.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef firebladex het volgende:
[..]
En vertrouw jij ook andere mensen behalve jouw vriendin? Want die spelen ook een rol... en niet zo een kleine ook
Precies. Manipuleren heet dat.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:39 schreef firebladex het volgende:
Dat bedoel ik dan.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Je vriendin mag zeker ook niet naar school, of naar het werk, want he, daar gebeurd het ook dat het meer wordt dan alleen school/werken. De supermarkt mag ook al niet meer, want daar kunnen ook luitjes rondlopen die je meisje willen oppikken en jouw meisje, die heeft geen eigen mening, die kan daar niets tegen beginnen en gaat erin mee...
Zie je al wat er gebeurd als je zo denkt, zo kan je alles wel als een groot risiko zien. Kan je het leven van de ander geheel vergallen om je eigen onzekerheid. Of je werkt aan jezelf, wijst niet naar de ander, maar denkt, waarom voel ik dit zo terwijl ik mijn partner zou moeten vertrouwen, hoe kom ik van die onzekerheid af?
Dankje. Ieder moet maar doen wat hij of zij gelukkig maakt.quote:
Hoe zeker weet je eigenlijk dat ze zich niet op wekelijkse basis door iemand anders laat nemen? Hoe controleer je dat op zo'n afstand?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:31 schreef firebladex het volgende:
[..]
Dankje. Ieder moet maar doen wat hij of zij gelukkig maakt.
Ik heb al 3 jaar een lange afstand relatie met een Franse chick. Het kan goed werken, zolang er duidelijk afspraken worden gemaakt en bij problemen naar een middenweg wordt gezocht. Zo heb ik het 3 jaar volgehouden en daarom geef ik advies aan ts. Ik heb met de zelfde voeten in dezelfde stiuatie gezeten.
Maar omdat jij alles beter weet, hoe het zou moeten, neem ik aan dat jij dezelfde hebt meegemaakt, en jouw manier van doen heeft jouw relatie doen bloeien. Jij bent nu samen met je partner de meest gelukkigste personen op de wereld... toch? Want zo voel ik me anders wel samen met mijn vriendin.
Iedereen weet hoe ze het volgens de boekje moeten doen. Realiteit is anders, maar dat heb jij vast ook meegemaakt Copycat.
Euh nee, dat vind ik niet, ik vind dat ook jongens dezelfde vrijheid moeten hebben, zolang het bij dansen en misschien een onschuldig flirtje blijft is er niets aan de hand.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:24 schreef firebladex het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dan.
Jongen mag niet uit gaan met vrienden --> accepteren maar.
Ze gaat nooit dansen ...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:33 schreef Seven. het volgende:
Hoe zeker weet je eigenlijk dat ze zich niet op wekelijkse basis door iemand anders laat nemen? Hoe controleer je dat op zo'n afstand?
Niet. Dat doe je op basis van vertrouwen. Dat doe je wanneer je partner verteld dat zij niet lekker in haar vel voelt wanneer je bepaald iets aan het doen bent. Daar praat je gezamenlijk over en ga je kijken hoe het kan opgelost worden. Oftewel naar een middenweg waarin beide partijen gelukkig zijn en elkaar kunnen vertrouwen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe zeker weet je eigenlijk dat ze zich niet op wekelijkse basis door iemand anders laat nemen? Hoe controleer je dat op zo'n afstand?
fransen kunnen niet dansen.quote:
Je zal dan nooit eens de oplossing zoeken in de onzekerheid oplossen?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:35 schreef firebladex het volgende:
[..]
Niet. Dat doe je op basis van vertrouwen. Dat doe je wanneer je partner verteld dat zij niet lekker in haar vel voelt wanneer je bepaald iets aan het doen bent. Daar praat je gezamenlijk over en ga je kijken hoe het kan opgelost worden. Oftewel naar een middenweg waarin beide partijen gelukkig zijn en elkaar kunnen vertrouwen.
Maar wat zijn haar hobby's dan? Zit ze bij de lokale punnikclub misschien? Of mag ze van jou wel iets risicovollers doen zoals naar de sportschool?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:35 schreef firebladex het volgende:
[..]
Niet. Dat doe je op basis van vertrouwen. Dat doe je wanneer je partner verteld dat zij niet lekker in haar vel voelt wanneer je bepaald iets aan het doen bent. Daar praat je gezamenlijk over en ga je kijken hoe het kan opgelost worden. Oftewel naar een middenweg waarin beide partijen gelukkig zijn en elkaar kunnen vertrouwen.
En moet je nagaan wat voor lekkere mannen ze daar zal tegenkomenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:38 schreef Seven. het volgende:
Of mag ze van jou wel iets risicovollers doen zoals naar de sportschool?
1 voordeel: Anabooltjes hebben meestal impotentieproblemen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En moet je nagaan wat voor lekkere mannen ze daar zal tegenkomen
Die misschien haar gaan helpen met sporten en de gewichten.. de mannen nog meer gewichten gaan trainen, waardoor zij nog verlekkerder kan kijken naar al die spieren
En wat begint met een praatje......
Misschien zijn ze daardoor wel heel goed met hun vingers!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef Maanvis het volgende:
1 voordeel: Anabooltjes hebben meestal impotentieproblemen.
Al die feromonen ...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
Die misschien haar gaan helpen met sporten en de gewichten.. de mannen nog meer gewichten gaan trainen, waardoor zij nog verlekkerder kan kijken naar al die spieren
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef Bonkers. het volgende:
Wat verwachten sommige mensen hier van dansen?
quote:
Dit zou niet bij het dansen kunnen gebeuren?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
Nouja niet veel maar als je in de discotheek constant geil met andere jongens danst dan denken andere jongens ook 'ze is beschikbaar' en dan vereist het heul veul zelfdiscipline van die meid om onder invloed van menig drankje niet verder te gaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef Bonkers. het volgende:
Dansen doe je ook niet zomaar met elkaar en zeker niet in een omgeving waar er rijkelijk drank wordt genuttigd.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef Bonkers. het volgende:
De eye-opener zou juist moeten zijn dat het overal kan gebeuren. Ook in de plaatselijke supermarkt ... Als beide partijen er open voor staan.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:44 schreef firebladex het volgende:
Dit zou niet bij het dansen kunnen gebeuren?
Dit kan OVERAL gebeuren. Op straat, in de supermarkt, op het werk.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:44 schreef firebladex het volgende:
Dit zou niet bij het dansen kunnen gebeuren?
Dan twijfel je aan de zelfdiscipline/vertrouwen van je vriendin, niet zozeer aan het dansen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja niet veel maar als je in de discotheek constant geil met andere jongens danst dan denken andere jongens ook 'ze is beschikbaar' en dan vereist het heul veul zelfdiscipline van die meid om onder invloed van menig drankje niet verder te gaan.
Sowieso staat ze dan al snel bekend als een slet en de vriend in kwestie als een slappe zak.
Als de hele kroeg lult dat het een slet is en zich afvraagt of het wel mijn vriendin is (doordat ze alleen maar constant sletterig danst met deze of gene vreemde kerel) dan heb ik zoiets van wtfquote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Dan twijfel je aan de zelfdiscipline/vertrouwen van je vriendin, niet zozeer aan het dansen.
Ja maar er is een verschil tussen intieme dansen en gewoon boodschappen doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
De eye-opener zou juist moeten zijn dat het overal kan gebeuren. Ook in de plaatselijke supermarkt ... Als beide partijen er open voor staan.
Ik zou haar maar thuis houden van het werk dan, aangezien de meeste slippertjes met collega's zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef firebladex het volgende:
[..]
Ja maar er is een verschil tussen intieme dansen en gewoon boodschappen doen.
of in andere woorden
"Ik kan toch overal doodgeschoten worden... dus ik ga wel naar Afrika waar twee rivaliserende stammen in oorlog zijn , want als het daar kan gebeuren, kan het ook hier in Nederland gebeuren"
Nou is er wel een wereld van verschil tussen sletterig dansen en latindansen waar TS het over heeft.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als de hele kroeg lult dat het een slet is en zich afvraagt of het wel mijn vriendin is (doordat ze alleen maar constant sletterig danst met deze of gene vreemde kerel) dan heb ik zoiets van wtf.
Dat jij het vaakst vreemd bent gegaan met collega's betekent niet dat iedereen deze doelgroep prefereert.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou haar maar thuis houden van het werk dan, aangezien de meeste slippertjes met collega's zijn.
Er staat toch dat ze niet aan schuren e.d. doet, maar echt danst?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als de hele kroeg lult dat het een slet is en zich afvraagt of het wel mijn vriendin is (doordat ze alleen maar constant sletterig danst met deze of gene vreemde kerel) dan heb ik zoiets van wtf.
Da's waar. Als het gewoon salsadansen is met een gozer die dat ook goed kan is dat natuurlijk geen probleem.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:50 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nou is er wel een wereld van verschil tussen sletterig dansen en latindansen waar TS het over heeft.
Toch zeggen de onderzoeken dat heeeeeeeeeeel veel mensen aan slippertje op het werk doen, wat er dan een risikoplaats van maakt volgens jouw eigen redenering.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:52 schreef firebladex het volgende:
[..]
Dat jij het vaakst vreemd bent gegaan met collega's betekent niet dat iedereen deze doelgroep prefereert.
De vonk kan overal overslaan. Maar er spreekt enorm weinig vertrouwen voor je vriendin uit je woorden. Ze is toch geen weerloze speelbal van geile mannen?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef firebladex het volgende:
of in andere woorden
"Ik kan toch overal doodgeschoten worden... dus ik ga wel naar Afrika waar twee rivaliserende stammen in oorlog zijn , want als het daar kan gebeuren, kan het ook hier in Nederland gebeuren"
NIet?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
De vonk kan overal overslaan. Maar er spreekt enorm weinig vertrouwen voor je vriendin uit je woorden. Ze is toch geen weerloze speelbal van geile mannen?
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Er staat toch dat ze niet aan schuren e.d. doet, maar echt danst?
Waarom zouden vrienden dit via via door vertellen dan? Als het doodnormaal isquote:Nu komt mijn probleempje, via vrienden van mij kreeg ik te horen op welke manier ze de laatste tijd heeft gedanst Ik dacht dat ze normaal aan het dansen was, waarbij handen en schouders de enige fysieke aanraking zou zijn zeg maar. Maar ze was wat intiemer aan het dansen. Slow-dansen en latin-dans (zou niet weten welke precies) waarbij haar lichaam vele malen tussen de spins (pirrouettes) door tegen de zijne aan was gedrukt. Niet schuren en ook geen gezoen. Maar het bevalt me toch niet.
Niet schuren en geen gezoen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:54 schreef firebladex het volgende:
[..]
[..]
Waarom zouden vrienden dit via via door vertellen dan? Als het doodnormaal is
En daarom mogen mannen dan ook niet stappen zonder hun vriendin en vrouwen wel zonder hun vriend!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
NIet?
Natuurlijk wel! zij heeft niets te zeggen over haar eigen acties. Die mannen.. die lokken het allemaal uit!!!ik zeg het je!
Echt, die argumenten van jou slaan echt nergens op.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef firebladex het volgende:
[..]
of in andere woorden
je moest eens weten hoeveel weerloze speelballen er wekelijks mee worden genomen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
De vonk kan overal overslaan. Maar er spreekt enorm weinig vertrouwen voor je vriendin uit je woorden. Ze is toch geen weerloze speelbal van geile mannen?
We hebben het nu niet over jouw avonturen in de ballenbak.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:13 schreef Maanvis het volgende:
je moest eens weten hoeveel weerloze speelballen er wekelijks mee worden genomen.
Als je je vriendin inschat als iemand die daaraan toegeeft, wat doe je er dan bij.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel weerloze speelballen er wekelijks mee worden genomen.
Ik snap jaloerse mannen nooit, echt die ontzettende vreemde angst dat er een andere piemel in hun vrouw/vriendin gaat. Ik denk altijd dat die wat te verbergen hebben, zo van dadelijk komt ze erachter dat andere mannen wel een piemel hebben die langer dan 12 centimeter isquote:Op maandag 25 juni 2012 15:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mij zou het niets uitmaken. Ik dans zelf ook (ook met vrouwen die een relatie hebben) en ja, dat kan soms behoorlijk intiem zijn. Maar dat is ook wel de grens hoor, ik ga niet schuren, zoenen of weetikhetwat.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef daan87a het volgende:
Hallo, hopelijk kan iemand mij helpen.
Ik ben een behoorlijk jaloers persoon, dat komt omdat ik in het verleden in twee lange relaties meerdere malen bedrogen ben. Geen excuus om jaloers te gedragen want ik wil mijn vriendin daar niet mee opzadelen maar wel een reden waarom ik zo ben. Gelukkig kan ik het wel redelijk goed onderdrukken en heeft ze het meestal niet door.
We hebben op het moment een lat-relatie omdat ik het grootste gedeelte van dit jaar in het buitenland zit voor mijn werk. Nu is ze enorm gek van dansen van jongs af aan. Omdat ik er nu dus niet bij kan zijn heeft ze aan mij gevraagt of het goed is dat ze danst met jongens tijdens het uitgaan. Eerste gedachte gang van mij was paniek(wat als ze hem leuk gaat vinden etc). Maar ik zei tegen haar dat het prima is. Het is ook maar dansen en ze vroeg het aan me, dus niet sneaky gedrag ofzo van haar kant. Ze werkt de hele dag en volg ook nog een thuis studie dus ik begrijp dat ze wil ontspannen tijdens het uitgaan.
Nu komt mijn probleempje, via vrienden van mij kreeg ik te horen op welke manier ze de laatste tijd heeft gedanst Ik dacht dat ze normaal aan het dansen was, waarbij handen en schouders de enige fysieke aanraking zou zijn zeg maar. Maar ze was wat intiemer aan het dansen. Slow-dansen en latin-dans (zou niet weten welke precies) waarbij haar lichaam vele malen tussen de spins (pirrouettes) door tegen de zijne aan was gedrukt. Niet schuren en ook geen gezoen. Maar het bevalt me toch niet.
Mijn vraag is, wat zou jij ervan vinden als je vriend/vriendin dat deed. Zou je er wat van zeggen of maakt het je helemaal niks uit.
En geen zorgen, ik zal gewoon eerlijk met haar gaan praten dat lijkt me het beste. Ik zou gewoon graag willen weten wat andere er van denken maar uiteindelijk zal ik er met mijn vriendin moeten uitkomen als ik verder met haar wil. Mischien beetje overbodig deze laatste alinea, maar ik weet niet. Ik zelf ben altijd bang dat ik iemand leven kan beinvloeden met een advies.. vind ik eng idee
. Maar je kan dus gewoon eerlijk zijn. En ik zal jullie meningen niet als argument opgeven tegen haar in een gesprek.
Dankje.
Er zitten wel een paar lekkere kerels bij mij op salsalesquote:Op maandag 25 juni 2012 15:48 schreef speknek het volgende:
Vrouwen die op latin dansen gaan is hetzelfde als mannen die ineens barman worden. Gaat zo vaak fout dat ik er ook achterdochtig van zou worden. Maar verbieden kun je het niet nee.
Je mag van andere mannen niet verwachten dat ze eenzelfde goddelijk niveau kunnen bereiken als jij, dus dit vind ik een wat oneerlijke opmerking.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:25 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik snap jaloerse mannen nooit, echt die ontzettende vreemde angst dat er een andere piemel in hun vrouw/vriendin gaat. Ik denk altijd dat die wat te verbergen hebben, zo van dadelijk komt ze erachter dat andere mannen wel een piemel hebben die langer dan 12 centimeter is
En als ze hem per ongelijk, niet bewust opgeilt? Ze voor haar gevoel gewoon danst met hem?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:03 schreef Psy-freak het volgende:
Als m'n vriendin een kerel wil opgeilen met dansen: exit.
dan is ze onwetendquote:Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En als ze hem per ongelijk, niet bewust opgeilt? Ze voor haar gevoel gewoon danst met hem?
Afhankelijk van hoe er gedanst wordtquote:Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En als ze hem per ongelijk, niet bewust opgeilt? Ze voor haar gevoel gewoon danst met hem?
Je snapt best wat ik bedoel. Mag ik hopen .quote:Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef Maanvis het volgende:
dan is ze onwetend. de meeste vrouwen weten heel goed wanneer ze iemand opgeilen.
Dan vraag ik me af of ze wel vrouw is.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ie een stijve krijgt moet je het rustiger aan doen, hoe het ook bestempeld wordtquote:Op maandag 25 juni 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel. Mag ik hopen .
Ik stond gister een close-bachata te dansen met een oude vent. Het is gewoon dansen, maar genoeg mannen/vrouwen die zo'n dans onder 'geil' kunnen bestempelen. Zou ik dat dan niet meer mogen doen? Omdat een ander jaloers is omdat het geil zou kunnen zijn?
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ie een stijve krijgt moet je het rustiger aan doen, hoe het ook bestempeld wordt
En als hij dát nu juist lekker vindtquote:Op maandag 25 juni 2012 16:11 schreef Maanvis het volgende:
Als ie een stijve krijgt moet je het rustiger aan doen
Dan ben je een oneervol sujet! (tenminste als je weet dat je vriend het niet leuk vindt dat je mannen een stijve bezorgt)quote:
Het ligt allemaal een beetje aan de situatie.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel. Mag ik hopen .
Ik stond gister een close-bachata te dansen met een oude vent. Het is gewoon dansen, maar genoeg mannen/vrouwen die zo'n dans onder 'geil' kunnen bestempelen. Zou ik dat dan niet meer mogen doen? Omdat een ander jaloers is omdat het geil zou kunnen zijn?
Jaloers op een ander zijn is vaak een gebrek aan zelfvertrouwen, en dat zelfvertrouwen is je eigen probleem, niet dat van een ander.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Het ligt allemaal een beetje aan de situatie.
Als je vriendje toe moet kijken hoe je wel erg intiem danst met een man die er wel erg veel genoegen in schept en het allemaal wel erg heerlijk en fijn is, en je vriendje geeft aan dat ie zich daar kut bij voelt... Dan kun je dat best serieus nemen.
Als je koste wat kost dat dansje met die man wenst te doen en dat belangrijker vindt dan de kutgevoelens die het je wederhelft geeft, dan denk ik dat de wederhelft daar met recht z'n twijfels over heeft.
Dat is niet bepaald hetzelfde als "van jou mag ik ook nooit eens wat". Soms moet er wat water bij de wijn, van twee kanten
Is dat een verschrikkelijke beperking, dan denk ik dat je beiden een prettiger gevoel zult hebben met iemand anders.
Een vriend van mij had een vriendin die juist te makkelijk was. Zij danste met iedereen, hij flirtte met iedereen. Ze mochten alles van elkaar. Uiteindelijk waren ze niet meer dan vrienden, en ging zij vreemd. Met alle ellende tot gevolg.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jaloers op een ander zijn is vaak een gebrek aan zelfvertrouwen, en dat zelfvertrouwen is je eigen probleem, niet dat van een ander.
Daarom zijn er ook behoorlijk wat relaties stuk gegaan denk ik, op jaloers gedrag.
Kan zijn, maar een beetje begrip kan bestquote:Op maandag 25 juni 2012 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jaloers op een ander zijn is vaak een gebrek aan zelfvertrouwen, en dat zelfvertrouwen is je eigen probleem, niet dat van een ander.
Daarom zijn er ook behoorlijk wat relaties stuk gegaan denk ik, op jaloers gedrag.
Oh, begrip is heel belangrijk, maar de bedoeling is neit dat je jaloers gedrag in stand gaat houden omdat je begrip toont.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:20 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Kan zijn, maar een beetje begrip kan best
Bovendien, waar trek je de grens? Het is iets waar je samen uit moet komen. Als je direct je poot stijf houdt en begint over "jouw probleem" dan is het wat mij betreft ajuu.
Temeer daar ik zelf wel dergelijk begrip op zou brengen, omdat dat me iets meer waard is.
Ook daar zijn grenzen natuurlijk, en die grens is altijd arbitrair. Maar het een laat zich wat makkelijker begrijpen dan het ander.
Natuurlijk ligt het aan de situatie en is het ook nog eens anders als hij toe 'moet' kijken. Maar als ik een vriend zou hebben en ik zou eigenlijk van hem dergelijke dansen niet meer mogen doen. Dan heeft ie echt wel pech gehad hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Het ligt allemaal een beetje aan de situatie.
Als je vriendje toe moet kijken hoe je wel erg intiem danst met een man die er wel erg veel genoegen in schept en het allemaal wel erg heerlijk en fijn is, en je vriendje geeft aan dat ie zich daar kut bij voelt... Dan kun je dat best serieus nemen.
Als je koste wat kost dat dansje met die man wenst te doen en dat belangrijker vindt dan de kutgevoelens die het je wederhelft geeft, dan denk ik dat de wederhelft daar met recht z'n twijfels over heeft.
Dat is niet bepaald hetzelfde als "van jou mag ik ook nooit eens wat". Soms moet er wat water bij de wijn, van twee kanten
Is dat een verschrikkelijke beperking, dan denk ik dat je beiden een prettiger gevoel zult hebben met iemand anders.
En om nog even op de rest te reageren. Tuurlijk mag je zeggen wanneer iets je niet lekker zit. Maar dat is iets heel anders dan gaan lopen huilen omdat je er niet tegen kan dat je vriendin een dansje met een ander waagt.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:20 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik ben zelf gaarne bereid iemand te vertrouwen. Maar als iets me niet lekker zit dan zeg ik dat wel. Als ik dan direct geconfronteerd word met een repliek als de jouwe in plaats van een beetje begrip, dan ben ik eigenlijk al klaar.
En let wel... het uitspreken van iets dat me niet lekker zit is iets anders dan zeggen dat ik het niet wil hebben
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het aan de situatie en is het ook nog eens anders als hij toe 'moet' kijken. Maar als ik een vriend zou hebben en ik zou eigenlijk van hem dergelijke dansen niet meer mogen doen. Dan heeft ie echt wel pech gehad hoor.
Natuurlijk houd je op dat moment wel rekening met hem.. dan gaat ie de volgende keer maar niet meer mee.
Dan zijn we het wel eens denk ik.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, begrip is heel belangrijk, maar de bedoeling is neit dat je jaloers gedrag in stand gaat houden omdat je begrip toont.
Ik gun een ander de vrijheden die ik zelf ook graag wil hebben, daar wil ik begrip voor. Iemand die dat niet kan handelen zal dan ook nooit mijn partner worden.
Jaloers gedrag is hoe dan ook iets waar je zelf aan moet werken en wat 9 van de 10 keer ook op niets gebaseerd is. Dan kan je dat gaan lopen pamperen, maar daar wordt het alleen maar erger van.
Verbieden is ook onzinquote:Op maandag 25 juni 2012 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
En om nog even op de rest te reageren. Tuurlijk mag je zeggen wanneer iets je niet lekker zit. Maar dat is iets heel anders dan gaan lopen huilen omdat je er niet tegen kan dat je vriendin een dansje met een ander waagt.
En als je iets ter sprake brengt, dan kan je erover praten. Als je iets gaat verbieden, werkt dat bij mij iig echt averechts.
Ja.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:27 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Wat nou als we het verhaal omdraaien? Meisje zit in buitenland, en vriendj is met andere mensen aan het dansen, schuren of whatever ? Voor de rest het zelfde verhaal alleen dan de geslachten omgedraaid. Zijn er dan nog steeds mensen die vinden dat dansen op zon manier onschuldig is?
yupquote:Op maandag 25 juni 2012 16:27 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Wat nou als we het verhaal omdraaien? Meisje zit in buitenland, en vriendj is met andere mensen aan het dansen, schuren of whatever ? Voor de rest het zelfde verhaal alleen dan de geslachten omgedraaid. Zijn er dan nog steeds mensen die vinden dat dansen op zon manier onschuldig is?
jij hebt makkelijk praten, jij bent onvervangbaarquote:
Ik ben wel eens bedrogen, hoor. En flink ook. Maar dat was sowieso gebeurd, daar hoefde geen openbaar dansje aan te pas te komen.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:28 schreef Maanvis het volgende:
jij hebt makkelijk praten, jij bent onvervangbaar
quote:
Interessantquote:
Ja hoor, hij gaat zijn gang maar.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:27 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Ja, dat is onzin, maar dat is wel wat mensen met zo'n jaloezie-afwijking dan proberen te doen. En daar werk ik niet aan mee.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:27 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Verbieden is ook onzin
En een dansje is prima. Het ligt ook aan de andere persoon. Het zal wel een of ander oer iets zijn, maar als een andere man iets te leuk en vrijpostig doet dan heb ik vooral moeite met hem eigenlijk volgens mij. Vind dat respectloos naar mij toe.
maar als je vriend zo geil danst met vrouwen dat de vrouwen denken dat hij vrijgezel is en dus een move maken op hem? En als je de volgende keer in de kroeg komt dat je hoort dat ze dachten dat het uit was tussen jullie?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bedrogen, hoor. En flink ook. Maar dat was sowieso gebeurd, daar hoefde geen openbaar dansje aan te pas te komen.
Er is een verschil tussen geil dansen en dansen die er toevallig geil uitzienquote:Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar als je vriend zo geil danst met vrouwen dat de vrouwen denken dat hij vrijgezel is en dus een move maken op hem? En als je de volgende keer in de kroeg komt dat je hoort dat ze dachten dat het uit was tussen jullie?
Ja? En? Dan hebben ze dat toch verkeerd gedacht?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef Maanvis het volgende:
maar als je vriend zo geil danst met vrouwen dat de vrouwen denken dat hij vrijgezel is en dus een move maken op hem? En als je de volgende keer in de kroeg komt dat je hoort dat ze dachten dat het uit was tussen jullie?
En die nuance, uiteraard.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef Cue_ het volgende:
Er is een verschil tussen geil dansen en dansen die er toevallig geil uitzien
Dat gaat toch helemaal niet meer over het vraagstuk of hij mag dansen met andere vrouwen?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat gebeurde dus bij die vriend van me. Iedereen kwam aan hem vragen waarom het uit was omdat zij een avond flink de beest uit hing met een andere kerel, terwijl ze gewoon nog iets hadden
Omdat wss bij mannen de intentie vaker anders is dan "Laat ik even mijn mooie latin dans skills zien" ?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou het erger zijn als niet het ene, maar het andere geslacht het uitvoert?
It still takes two to tango ...quote:Op maandag 25 juni 2012 16:33 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Omdat wss bij mannen de intentie vaker anders is dan "Laat ik even mijn mooie latin dans skills zien" ?
dan ga jij niet om met latindansersquote:Op maandag 25 juni 2012 16:33 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Omdat wss bij mannen de intentie vaker anders is dan "Laat ik even mijn mooie latin dans skills zien" ?
Volgens mij zien dansen er nooit "toevallig" geil uit toch? Ik ben geen dans expert maar ik neem niet aan dat in dans "toevallig" voorkomt?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen geil dansen en dansen die er toevallig geil uitzien
Toevallig wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:34 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Volgens mij zien dansen er nooit "toevallig" geil uit toch? Ik ben geen dans expert maar ik neem niet aan dat in dans "toevallig" voorkomt?
Het doel van de latin dans is toch om het sexy en/of opwindend uit te voeren?quote:
Dat het er zo uit ziet, betekent nog niet dat het altijd zo ervaren wordtquote:Op maandag 25 juni 2012 16:35 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Het doel van de latin dans is toch om het sexy en/of opwindend uit te voeren?
Lief naiefquote:Op maandag 25 juni 2012 16:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat het er zo uit ziet, betekent nog niet dat het altijd zo ervaren wordt
Dus als anderen zeggen dat je vriend vreemdgaat (ook dat zeiden ze tegen die vriend van me) zeg jij 'ach' en leg je het naast je neer?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat gaat toch helemaal niet meer over het vraagstuk of hij mag dansen met andere vrouwen?
En in je relatie afgaan op wat anderen zeggen, kom op zeg, je bent geen 14 meer.
Ja, UITVOEREN ja, geen droogneuken.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:35 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Het doel van de latin dans is toch om het sexy en/of opwindend uit te voeren?
Ja. Ik praat namelijk wel met mijn vriend over dat soort dingen en laat me niet beïnvloeden door gestook van buitenaf.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus als anderen zeggen dat je vriend vreemdgaat (ook dat zeiden ze tegen die vriend van me) zeg jij 'ach' en leg je het naast je neer?
Dus je weet 100% zeker dat als je vriend vreemdgaat dat ie het je dan vertelt?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Ik praat namelijk wel met mijn vriend over dat soort dingen en laat me niet beïnvloeden door gestook van buitenaf.
Ik zeg ook niet dat het zo ervaren wordt, ik zeg alleen dat het niet toevallig geil uit ziet.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat het er zo uit ziet, betekent nog niet dat het altijd zo ervaren wordt
Als je een bron hebt, top... Maar ik geloof niet dat dat toevallig is hoorquote:
Nee. Ik weet wel 100% zeker dat ik me dat niet laat aanpraten door een ander.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus je weet 100% zeker dat als je vriend vreemdgaat dat ie het je dan vertelt?
Ik heb het hier ook niet over droogneuken oid. Dat zijn andere dingen die ze volgens TS doet.quote:
Hoe dan? Stel hij doet het op zijn werk en een collegaatje ziet dat toevallig en brieft dat aan jou door; dan ga je niet op haar af.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Ik weet wel 100% zeker dat ik me dat niet laat aanpraten door een ander.
En als hij vreemdgaat, dan kom ik daar toch wel zelf achter.
Het was een kul-antwoord op een kul-vraag.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Als je een bron hebt, top... Maar ik geloof niet dat dat toevallig is hoor
Omdat ik 1 keer eerder belazerd ben en toen wist ik het ook.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe dan? Stel hij doet het op zijn werk en een collegaatje ziet dat toevallig en brieft dat aan jou door; dan ga je niet op haar af.
Maar hoe kom jij er dan achter?
Een conclusie trekken op basis van één keer?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik 1 keer eerder belazerd ben en toen wist ik het ook.
Niet door huidige vriend overigens.
Hoe weet je zo zeker dat je het de volgende keer weer weet dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik 1 keer eerder belazerd ben en toen wist ik het ook.
Niet door huidige vriend overigens.
Ja. Ik ga op mijn intuïtie af en die klopt bijna altijd.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:46 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Een conclusie trekken op basis van één keer?
Hoezo bijna altijd? Toch 100% altijd aangezien je in één van de één geval(len) het door had?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Ik ga op mijn intuïtie af en die klopt bijna altijd.
Maar volgens mij hadden we het hier niet over mijn vermogen om vreemdgaan te herkennen toch?
Intuïtie in het algemeen.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoezo bijna altijd? Toch 100% altijd aangezien je in één van de één geval(len) het door had?
ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe je een rumba zou moeten doen zonder lichamelijk contact.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:54 schreef firebladex het volgende:
[..]
[..]
Waarom zouden vrienden dit via via door vertellen dan? Als het doodnormaal is
Perceptie.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hm, het valt me tegen hoeveel mensen zeggen dat ze het niet zouden willen.
Ik moet ook bekennen dat ik me dan gelijk afvraag hoe oud die mensen zijnDat is overigens een vooroordeel van mij.
Ik zou er niets op tegen hebben, het is immers maar dansen... Zonde, die jaloezie.
Ik denk niet dat de intentie bij mannen en vrouwen anders is. Je danst dicht bij elkaar omdat je dat prettig vind, anders niet. Althans, zo gaat dat bij mij. En nee, ik heb er geen bijbedoelingen mee. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:33 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Kun je nagaan als je een barman bent die kan salsadansen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:48 schreef speknek het volgende:
Vrouwen die op latin dansen gaan is hetzelfde als mannen die ineens barman worden. Gaat zo vaak fout dat ik er ook achterdochtig van zou worden. Maar verbieden kun je het niet nee.
Natuurlijk is er verschil in perceptie, ik geef enkel mijn mening.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Perceptie.
Je kunt je ook afvragen hoe oud iemand is die niet in wil zien dat perceptie een rol speelt. Jij hebt jouw perceptie, je danspartner de zijne en je wederhelft de zijne.
Dus als jij uit gaat, en er komt een jongen dicht tegen je aanstaan dan denk je dat hij dat doet omdat hij het "prettig" vindt?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:14 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de intentie bij mannen en vrouwen anders is. Je danst dicht bij elkaar omdat je dat prettig vind, anders niet. Althans, zo gaat dat bij mij. En nee, ik heb er geen bijbedoelingen mee. Zo moeilijk is dat toch niet?
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:47 schreef Pinoooo het volgende:
Ik ben een vrouw maar moet er niet aan denken dat ik met een andere vent sta Te dansen..
Ik vind het iets heel anders als je op stap bent en iemand gaat tegen je aan staan rijden, dan wanneer je een rumba, mambo of chachacha bv danst.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:01 schreef Hedera het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat mensen het "gewoon" vinden als je partner met een ander gaat staan schuren of intiem dansen.
Je bent gewoon een gezonde jaloerse jongen. Niks mis mee!
Het ligt gewoon aan de dans. Bij latindansen is het normaal;. Als ze het echt bij het uitgaan doet omdat ze het leuk vindt om tegen jongens aan te schuren dan is het wat anders natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 21:01 schreef Hedera het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat mensen het "gewoon" vinden als je partner met een ander gaat staan schuren of intiem dansen.
Je bent gewoon een gezonde jaloerse jongen. Niks mis mee!
Is dat niet meer jouw eigen gedachte daarbij ipv de waarheid voor de meeste?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:57 schreef speknek het volgende:
Nou geloof ik absoluut dat jij alleen op latindansen vanwege de voorliefde voor de beweging zit en dat je het net zo goed in je eentje zou doen, maar de meeste heteroseksuele mannen en een gedeelte van de vrouwen die op latindansen gaan doen dat (mede) omdat ze het leuk vindentegen mensen van het andere geslacht aanschuren, en zelfs als ze dat niet doen is een vaste danspartner waarbij je zoveel intimiteit deelt een uitstekend begin van een nieuwe vlam.
Ik ben van het mannelijk geslacht, dus dat mag je omdraaien. En ja, als ik dicht tegen een meisje aan dans doe ik dat omdat ik dat gewoon fijn vind (uiteraard met wederzijdse toestemming), zonder bijbedoelingen en niet om mezelf eens lekker op te geilen (en dan heb ik het overigens over "echt" dansen en niet discotheekschuren o.i.d.). Niet alle mannen zijn hersenloze apen die alleen achter hun lul aanlopen hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:32 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Dus als jij uit gaat, en er komt een jongen dicht tegen je aanstaan dan denk je dat hij dat doet omdat hij het "prettig" vindt?
Hoezo 'wat als ze hem leuk gaat vinden'? Dat 'risico' loop je altijd. Dat is gewoon een gegeven. Het heeft werkelijk geen zin om te proberen om daar, op welke manier dan ook, invloed op uit te oefenen. Als ze iemand ontmoet die ze leuker vindt en leuk genoeg vindt om er de relatie met jou voor te beeindigen, dan is dat vervelend maar ook een simpel fact of life.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef daan87a het volgende:
Omdat ik er nu dus niet bij kan zijn heeft ze aan mij gevraagt of het goed is dat ze danst met jongens tijdens het uitgaan. Eerste gedachte gang van mij was paniek(wat als ze hem leuk gaat vinden etc).
Dit is dus absolute bullshit!!! De kat op het spek binden vergroot het risico wel degelijk. Intiem gaan dansen, elkaar romantisch in de ogen kijken (al is het maar als spel) is de goden verzoeken. Zelfs als je slechts gewoon veel contact hebt met een leuke 'optie' gaat het vaak al mis in relaties.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:18 schreef Argento het volgende:
[..]
Hoezo 'wat als ze hem leuk gaat vinden'? Dat 'risico' loop je altijd. Dat is gewoon een gegeven. Het heeft werkelijk geen zin om te proberen om daar, op welke manier dan ook, invloed op uit te oefenen. Als ze iemand ontmoet die ze leuker vindt en leuk genoeg vindt om er de relatie met jou voor te beeindigen, dan is dat vervelend maar ook een simpel fact of life.
Dus omdat er een kans is dat ze iemand leuker gaat vinden (er zijn altijd 'leukere' mensen, die ook nog eens dichtbij zijn) moet ze ook nog op glad ijs gaan lopen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:18 schreef Argento het volgende:
[..]
Hoezo 'wat als ze hem leuk gaat vinden'? Dat 'risico' loop je altijd. Dat is gewoon een gegeven. Het heeft werkelijk geen zin om te proberen om daar, op welke manier dan ook, invloed op uit te oefenen. Als ze iemand ontmoet die ze leuker vindt en leuk genoeg vindt om er de relatie met jou voor te beeindigen, dan is dat vervelend maar ook een simpel fact of life.
Je moet helemaal niks als je in een relatie zit, dat is iets waar je samen uit moet komen. Blijkbaar is dit voor de vriendin van TS iets wat niet veel waarde heeft. Maar voor TS duidelijk wel, daar zit dus een verschil in opvatting en daar zullen ze samen uit moeten komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:02 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Dus omdat er een kans is dat ze iemand leuker gaat vinden (er zijn altijd 'leukere' mensen, die ook nog eens dichtbij zijn) moet ze ook nog op glad ijs gaan lopen?
Vind het raar dat je zegt dat er altijd risico's zijn en er ook nog naar toe moet gaan werken, je kan ook die situatie uit de weg gaan.
Correctie; Zulke situaties moet je uit de weg gaan, wanneer je in een serieuze relatie zit.
Genoeg levenservaring en mensenkennis om te weten dat iemand beknotten in onschuldig bedoelde bezigheden alles kapot maakt, dan wordt het vanzelf een kat op het spek binden. Dan gaat er iemand langs komen die zegt, wat kut voor je, ik begrijp je en dan pas ben je iemand echt kwijt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:50 schreef Puntenjager het volgende:
![]()
1 woord: verleiding
Zijn jullie nou werkelijk zo naief!?? Nul levenservaring en mensenkennis!?? Hoe, in godsnaam, weten jullie allemaal zo zeker dat er niks aan de hand is en dat ze niet vreemd zal gaan!??
Juist in de situatie die TS beschrijft is de kans redelijk aanwezig dat er iets gebeurt tussen man en vrouw. Het is eigenlijk gewoon het voorwerk: 'rondkijken', filteren, 'proberen', 'proeven'. Dat is geen vrijblijvend spel. Er zit een onderliggende drive achter, dus waarom zou je de kat op het spek willen binden!?? Het vlees is te zwak om dit spel te spelen. Het is gewoon een dik risico dat het mis gaat en haar liefde voor hem is geen garantie. Je bent namelijk nooit de enige die lekker/leuk/lief/enz. is.
Iedereen vindt het ook de normaalste zaak dat je elk weekend intiem gaat dansen met andere mannen als 'ontspanning' (for crying out loud). Zo weet ik ook nog wel een paar dingen om te ontspannen.
Dit dus!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:02 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Dus omdat er een kans is dat ze iemand leuker gaat vinden (er zijn altijd 'leukere' mensen, die ook nog eens dichtbij zijn) moet ze ook nog op glad ijs gaan lopen?
Vind het raar dat je zegt dat er altijd risico's zijn en er ook nog naar toe moet gaan werken, je kan ook die situatie uit de weg gaan.
Correctie; Zulke situaties moet je uit de weg gaan, wanneer je in een serieuze relatie zit.
In een relatie moet je wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:05 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks als je in een relatie zit, dat is iets waar je samen uit moet komen. Blijkbaar is dit voor de vriendin van TS iets wat niet veel waarde heeft. Maar voor TS duidelijk wel, daar zit dus een verschil in opvatting en daar zullen ze samen uit moeten komen.
We hebben het over dansen hier, waarbij nog speciaal gemeld wordt dat het geen schuren is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:14 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit dus!
Ik zou de gemiddelde vrouw / vrouwelijke fokster wel eens willen horen als ik ze zou vertellen, terwijl we net een relatie hebben, dat het heel belangrijk voor me was om intiem te dansen met andere vrouwen. Dat dat een hobby van me was. Een hobby die me niet afgepakt mocht worden, want dan zou ik beknot worden en zou ze me niet vertrouwen.
Tenzij je zelf ook graag buiten de deur wil eten en dus een open relatie wel ziet zitten, geloof ik werkelijk niet dat er 1 vrouw is die deze 'belangrijke behoefte' ('hobby') van mij zou accepteren.
Ja, en laat het nou bijna altijd als iets onschuldigs beginnen tussen man en vrouw... als spel, niet serieus. Zelfs zo erg dat vrijwel tot intercourse volgehouden wordt dat het natuurlijk niet serieus is. Vooral voor vrouwen is dat belangrijk => plausible deniability => "ik ben geen slet, want het is niet echt / slechts een spelletje. Ik ga echt niet ZO makkelijk met iemand naar bed hoor... bla en die en bla en nogwat".quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Genoeg levenservaring en mensenkennis om te weten dat iemand beknotten in onschuldig bedoelde bezigheden alles kapot maakt, dan wordt het vanzelf een kat op het spek binden. Dan gaat er iemand langs komen die zegt, wat kut voor je, ik begrijp je en dan pas ben je iemand echt kwijt.
Dat dan door het krampachtig vasthouden, het ontnemen van een onschuldig genoegen.
Ja, de gradatie van interactie is van cruciaal belang. Ook de frequentie (is het elk weekend uren lang close met zo veel mogelijk kerels of zit ze gewoon op salsales oid (maar zelfs dan zit je echt nog niet safe)).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:23 schreef erodome het volgende:
[..]
We hebben het over dansen hier, waarbij nog speciaal gemeld wordt dat het geen schuren is.
Waar er gezegd wordt dat het over latin dansen gaat, echte dansen dus, niet daggeren of ander gedoe dat meer bedoeld is om op te geilen.
Hoe jaag je iemand in de armen van een ander, wat is de grootste reden voor vrouwen om vreemd te gaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, en laat het nou bijna altijd als iets onschuldigs beginnen tussen man en vrouw... als spel, niet serieus. Zelfs zo erg dat vrijwel tot intercourse volgehouden wordt dat het natuurlijk niet serieus is (vooral voor vrouwen is dat belangrijk => plausible deniability => "ik ben geen slet, want het is niet echt / slechts een spelletje. Ik ga echt niet ZO makkelijk met iemand naar bed hoor... bla en die en bla en nogwat"
Ben jaloers op je, ik wil ook slapen!!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, de gradatie van interactie is van cruciaal belang. Ook de frequentie (is het elk weekend uren lang close met zo veel mogelijk kerels of zit ze gewoon op salsales oid (maar zelfs dan zit je echt nog niet safe)).
Maar goed, ik ga slapen
Ja, zeker niet geheel mee oneens wat je hier schrijft. Het is dan ook een dilemma. Verstikking versus 'doe maar wat je wil' (gechargeerd gezegd).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoe jaag je iemand in de armen van een ander, wat is de grootste reden voor vrouwen om vreemd te gaan?
Is dat domme lust voor een keertje, of is dat een emotioneel gat, een niet begrepen worden, en verlangen tot echte acceptatie?
Denk daar maar eens heel goed over na. Liefde is als een vlinder, hoe het te stevig vast en het gaat dood.
Tja, je kunt een verleiding een handje helpen of je kunt hem uit de weg gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Ben jaloers op je, ik wil ook slapen!!!!!
Nogmaals, er wordt niet geschuurd of wat dan ook, er wordt gedanst, met vantevoren melden dat het gebeurd, onder toeziend oog van vrienden van ts.
Hoe moet het dan met werken, moeten overwerken met die charmante collega die wel een oogje heeft op haar? Hoe moet het dan in de sportschool, met die lekkere gespierde mannen die wel willen en hun best doen te imponeren?
Vertrouw, praat over wat je doet, praat met elkaar, hou het open en eerlijk, dat is de beste remedie tegen problemen!
Vrijlaten is de beste optie, natuurlijk met vertrouwen dat iemand je niet zal kwetsen, doet ze dat toch dan was het niet het juiste persoon voor je.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:34 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, zeker niet geheel mee oneens wat je hier schrijft. Het is dan ook een dilemma. Verstikking versus 'doe maar wat je wil' (gechargeerd gezegd).
Verstikken kan de relatie omzeep helpen, echter vrijlaten, aan de andere kant, is beslist geen garantie dat ze niet voor de verleiding zal kunnen vallen en dat ze bij je blijft.
Maar ik moet gaan slaaaaaaapen. Ciao, Erodome!
Zolang dat netjes blijft is er niets aan de hand. Of ren je weg bij de fysio als die perongelijk lekker is?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Tja, je kunt een verleiding een handje helpen of je kunt hem uit de weg gaan.
Zo zou je je bijvoorbeeld kunnen laten masseren door een gespierde sportschoolhunk... echt alleen maar omdat je echt spierpijn hebt en hij goed kan masseren..... Je begrijpt waar ik heen wil, denk ik.
Wat een vergelijkingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Zolang dat netjes blijft is er niets aan de hand. Of ren je weg bij de fysio als die perongelijk lekker is?
TS moet ook niet gaan verbieden, maar moet wel zijn zorgen bij zijn vriendin kunnen uiten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Vrijlaten is de beste optie, natuurlijk met vertrouwen dat iemand je niet zal kwetsen, doet ze dat toch dan was het niet het juiste persoon voor je.
Vasthouden en verbieden is namelijk ook geen garantie, dat gaat zelfs sneller mis.
Ik vind het meer dan ok om hierover te praten, ook over de gevoelens van de TS, maar de insteek zou moeten zijn bezorgdheid/onzekerheid wegnemen bij de Ts, niet haar verbieden en beknotten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:49 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
TS moet ook niet gaan verbieden, maar moet wel zijn zorgen bij zijn vriendin kunnen uiten.
Als je tegen je partner niet eens kan zeggen dat het niet goed voelt, dan kan je niemand je gevoelens vertellen.
Het is normaal dat hij zich zorgen maakt, vertrouwen is al ingewikkeld en op afstand al helemaal.
Juist dan moet je de zorgen uitpraten, anders komt er meer onbegrip en gaat het vertrouwen kapot.
Terwijl zijn vriendin het misschien wel kan begrijpen en het dansen laat, voor TS en dan zijn de zorgen voor niks geweest.
Dat dus. Het leidt nergens toe als je je gaat aanpassen aan iemands onzekerheid en jaloezie, dat ga je iemand terecht verwijten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vind het meer dan ok om hierover te praten, ook over de gevoelens van de TS, maar de insteek zou moeten zijn bezorgdheid/onzekerheid wegnemen bij de Ts, niet haar verbieden en beknotten.
Verbieden nee, inderdaad niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vind het meer dan ok om hierover te praten, ook over de gevoelens van de TS, maar de insteek zou moeten zijn bezorgdheid/onzekerheid wegnemen bij de Ts, niet haar verbieden en beknotten.
Toch verbieden, want als ze anders kiest is het niet goed. Welke keuze is dat dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:54 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Verbieden nee, inderdaad niet.
We zijn het eens.
Ik vind wel dat zij zou moeten kiezen om dan een oplossing te zoeken, waardoor ze kan dansen en waar TS zich ook bij neer kan leggen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Toch verbieden, want als ze anders kiest is het niet goed. Welke keuze is dat dan?
Waarom niet hij die zijn onzekerheid oplost, wat meer dan waardevol is voor zijn verder leven, op vele punten?
Als zij niet kiest voor een compromis, is het einde toch al in zicht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Toch verbieden, want als ze anders kiest is het niet goed. Welke keuze is dat dan?
Waarom niet hij die zijn onzekerheid oplost, wat meer dan waardevol is voor zijn verdere leven, op vele punten?
Waar is het compromis als zij moet geven en jij niets? Compromis betekend nader tot elkaar komen, wat jij wil in deze is dat de ander zich aanpast aan jouw nukken, zonder daarin naar haar te luisteren, hoe zij hierin staat, hoe zij zich voelt. Dat is geen compromis, dat is dwingelanderij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:11 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Als zij niet kiest voor een compromis, is het einde toch al in zicht.
Ik vind intiem dansen gewoon te ver gaan, boeit me niet wat voor dans het is, intiem met een andere jongen hoort niet.
Ben benieuwd wat jou partner met het andere geslacht mag doen, ook helemaal opgeilen zeker?
Jij kijkt rustig toe want tjaa risico's loop je nou eenmaal, dus laat ze ook maar op die toer gaan.
-I'm out, goodnight
Het is onzin om te doen alsof alles best is, en als de ander er een slecht gevoel bij heeft dat dus maar onzekerheid is die opgelost moet worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom niet hij die zijn onzekerheid oplost, wat meer dan waardevol is voor zijn verdere leven, op vele punten?
euj... euj sjonnie... SJONNIE... gèhle wèffah!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ach ts het zijn allemaal hoeren. Laat het idee van trouw gewoon varen en regel zelf ook wat leuks voor in het buitenland erbij.
Zeker niet de slimste?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Waar is het compromis als zij moet geven en jij niets? Compromis betekend nader tot elkaar komen, wat jij wil in deze is dat de ander zich aanpast aan jouw nukken, zonder daarin naar haar te luisteren, hoe zij hierin staat, hoe zij zich voelt. Dat is geen compromis, dat is dwingelanderij.
Gewoon dansen is sletterig gedrag? Tjeempig zeg, de jaren 50 zijn al wel een tijdje voorbij, wanneer kom jij ervan los?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:54 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Zeker niet de slimste?
Wanneer zij een manier vind om te dansen (dansschool of whatever)
Dan danst ze toch ook met jongens en dan moet TS het wel accepteren, in een club is het sletterige gedrag.
Heb toch echt de meeste vrouwen zien zeggen dat dat andersom net zo goed geld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Het verbaasd me wel dat veel vrouwen haar verdedigen, want als de situatie andersom zou zijn, zouden ze de jongen aanvallen..
Het is geen jongens tegen de meisjes, het gaat om een relatie en daarin horen beide partijen zich goed te voelen.
Volgens mij ben jij met deze post toch echt degene die er een kinderachtig jongens versus meisjes verhaaltje van maakt. Want als het andersom zou zijn ...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Het verbaasd me wel dat veel vrouwen haar verdedigen, want als de situatie andersom zou zijn, zouden ze de jongen aanvallen..
Het is geen jongens tegen de meisjes, het gaat om een relatie en daarin horen beide partijen zich goed te voelen.
Ze heeft geen dansles, ze danst gewoon met jongens bij het uitgaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:55 schreef kahlie het volgende:
Het punt zit hem al helemaal in het feit dat TS kennelijk iets kent als 'intiem' dansen als het gaat om dansles. De meeste mensen met salsa/latin of ballroom-dans ervaring zien dat echt niet als intiem dansen.
Goddomme, wat is dit voor een bekrompen idee? Dansen is dansen, en daar kan intiem dansen bij horen. Dat heeft niks met vreemdgaan en gevoelens te maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:11 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Als zij niet kiest voor een compromis, is het einde toch al in zicht.
Ik vind intiem dansen gewoon te ver gaan, boeit me niet wat voor dans het is, intiem met een andere jongen hoort niet.
Ben benieuwd wat jou partner met het andere geslacht mag doen, ook helemaal opgeilen zeker?
Jij kijkt rustig toe want tjaa risico's loop je nou eenmaal, dus laat ze ook maar op die toer gaan.
-I'm out, goodnight
Och heden, menselijk contact, de gruwel!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:03 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Ze heeft geen dansles, ze danst gewoon met jongens bij het uitgaan.
Ik zeg nergens dat ze een slet is, het gedrag roept het wel op..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Gewoon dansen is sletterig gedrag? Tjeempig zeg, de jaren 50 zijn al wel een tijdje voorbij, wanneer kom jij ervan los?
Nogmaals, er staat heel duidelijk dat het niet om schuren enzo gaat, dat er tussen de spins lichamelijk contact is, wat echt heel normaal is bij heel veel dansen.
Maar nogsteeds niet naar jezelf kijken, het gewoon volledig bij de ander neerleggen, zelfs met het predikaat slet erbij, kom op zeg!
Je zegt niet dat ze een slet is, ze gedraagt zich alleen maar zo, ja daar voelt ze zich vast beter onder!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:07 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ze een slet is, het gedrag roept het wel op..
Anyway.. Seriously? Dus jij vind dat je sexy mag dansen met een andere jongen en je vriend het maar moet slikken?
Er is een verschil tussen gewoon dansen en sexy dansen.
Ach jullie zijn vandaag lekker bezig met de jaren 50equote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Je zegt niet dat ze een slet is, ze gedraagt zich alleen maar zo, ja daar voelt ze zich vast beter onder!
Ik vind dat iedereen mag dansen met elkaar, ik begrijp heel prima dat schuren enzo niet wordt gewaardeerd, maar dat je in een dans met de lichamen elkaar raakt is heel erg normaal. Je maakt een spin en komt terug tegen dat persoon aan. Veel dansen vereisen lichamelijk contact, zoals gezegd, we leven niet in de jaren 50 met dansen waarbij krampachtig contact wordt verkomen.
Misschien had TS moeten vragen wat voor dans zijn vriendin allemaal doet, in plaats van achteraf het niet leuk vinden..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:17 schreef erodome het volgende:
Maar de ts zegt zelf overgevoelig te zijn en zegt dan ook nog dat het absoluut niet om schuren gaat, maar dat hij dacht aan of geen enkel lichamelijk contact, of alleen schouders en handen raken, hoe doe je dat met een latin dans?
Dit klinkt voor mij als iemand die dansles heeft gehad. Je kunt niet opeens latin-dansen. Of ze nou in de dansschool of op een club danst maakt niet uit. En niets uit deze tekst valt bij mij onder intiem of onder sexy.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef daan87a het volgende:
Een Bachata of Merenqua is anders in basis heeeel simpel en daarbij kan dat als heel intiem worden gezien. Of het zo wordt ervaren door beide dansers is dan weer een tweedequote:
In de basis heel simpel ja, maar ik denk dat toch iemand in het begin ff je moet vertellen hoe het basis patroon loopt. Cha-cha-cha's basis patroon is ook peanuts, maar zo maar denken van :"Goh, laat ik dit eens doen" en dan opeens latin-dansen, dat heb ik nog nooit iemand zien doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een Bachata of Merenqua is anders in basis heeeel simpel en daarbij kan dat als heel intiem worden gezien. Of het zo wordt ervaren door beide dansers is dan weer een tweede
Zo heb ik leren dansenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:31 schreef kahlie het volgende:
In de basis heel simpel ja, maar ik denk dat toch iemand in het begin ff je moet vertellen hoe het basis patroon loopt. Cha-cha-cha's basis patroon is ook peanuts, maar zo maar denken van :"Goh, laat ik dit eens doen" en dan opeens latin-dansen, dat heb ik nog nooit iemand zien doen
Dat is inderdaad het geval. Mannen kunnen niet zomaar beginnen, want ze hebben een zwaardere taak en niemand om ze te leiden. Vrouwen kunnen zo een dansvloer opstappen en meegenomen worden in een prachtige dans. Het kan daardoor wel degelijk een sterk element van verleiding hebben; dat zit in de cultuur waar latin dansen vandaan komen. Dit is vooral zo bij bachata.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo heb ik leren dansen
Natuurlijk is het dan wel vaak dat de man dan ervaring heeft en je je laat leiden.
Dansen maakt mij gelukkig, weten dat je vriendin gelukkig is, is toch belangrijker dan je eigen ongefundeerde jaloerse gevoel kwijt zijn?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:50 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Even voor de dames hiero, Stel jij doet zulke dingen ook zoals TS beschrijft ( met andere jongens dansen op zo'n manier ) terwijl je weet dat je vriend er toch wel mee zit? Dan zeg je toch ; dan dans ik niet meer zo met jongens? Weten dat je vriend gelukkig is, is toch waardevoller dan een avond dansen met wildvreemde?
Ok, dansen maakt je gelukkig. Maar wordt dansen leuker met wildvreemde jongens?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dansen maakt mij gelukkig, weten dat je vriendin gelukkig is, is toch waardevoller dan gezeik erover?
Als het echt om salsadansen gaat dan heeft ie toch echt pech. natuurlijk houd ik dan rekening met hem wanneer hij er zelf bij is. Maar hij zal het toch moeten accepteren dat het voor mij niets meer dan dansen betekent en dus het zeker niet kan verbieden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:50 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Even voor de dames hiero, Stel jij doet zulke dingen ook zoals TS beschrijft ( met andere jongens dansen op zo'n manier ) terwijl je weet dat je vriend er toch wel mee zit? Dan zeg je toch ; dan dans ik niet meer zo met jongens? Weten dat je vriend gelukkig is, is toch waardevoller dan een avond dansen met wildvreemde?
Nee, alleen heeft mijn vriend totaal geen ritmegevoel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:53 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Ok, dansen maakt je gelukkig. Maar wordt dansen leuker met wildvreemde jongens?
Jaa oke, ben ik helemaal met je eens. Maar dan gaat het over een soort dans die niet elke leek kan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het echt om salsadansen gaat dan heeft ie toch echt pech. natuurlijk houd ik dan rekening met hem wanneer hij er zelf bij is. Maar hij zal het toch moeten accepteren dat het voor mij niets meer dan dansen betekent en dus het zeker niet kan verbieden.
En wie zegt dat het wildvreemden zijn? Lijkt me juist angstiger voor iemand wanneer iemand elke week met dezelfde danst en de dans dus intiemer kan (lijken) te worden omdat ze op elkaar raken ingespeeld/ingedanst.
check post hierboven. Die redenering gaat idd op als het om een professionele dans gaat, maar als we dan schuren nemen? Wat naar mijn inziens niks meer te maken heeft met dansen. Gaat die zelfde beredenering dan nog steeds op ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, alleen heeft mijn vriend totaal geen ritmegevoel.
Ik dans liever met een bekende die dat wel heeft dan met hem.
Wat ik bedoel is dat je de redenering ook om kan draaien.
En als mijn vriend graag danste en Daar gelukkig van werd, zou ik ws best wel eens jaloers zijn als ik het wist/zag, maar dan voornamelijk omdat het iets is dat ik graag met hem zou kunnen delen en niet zozeer omdat ik bang ben dat ie die ander wil neuken.
En ik zou het hem niet ontnemen of kwalijk nemen, ik besef in zo'n geval echt wel dat het mijn eigen gevoel is dat me in de weg zit en niet zozeer zijn gedrag.
Schuren is natuurlijk anders. Want dat (lijkt mij) doe je echt als opgeiler soort van zeg maar. Of je moet het echt als dans hebben ontwikkeld, maar dat lijkt me stugquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:59 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Jaa oke, ben ik helemaal met je eens. Maar dan gaat het over een soort dans die niet elke leek kan.
Ik iig niet![]()
Maar bij zo'n dans kan ik iid begrijpen dat het meer om de dans etc gaat. Maar als we het hier over slowdance en schuren hebben, dat heeft toch niks meer met ritmegevoel of de sensatie van het dansen te maken?
Maar als we het op zo'n manier bekijken heeft TS dus wel recht van jaloers zijn als zijn vriendin vreemde gasten wilt opgeilen toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schuren is natuurlijk anders. Want dat (lijkt mij) doe je echt als opgeiler soort van zeg maar. Of je moet het echt als dans hebben ontwikkeld, maar dat lijkt me stug
Als het enkel opgeilen is, maar ze er verder helemaal niets van moet, maar ze het spelletje leuk vindt.. tja dan hoeft TS in theorie niet jaloers te zijn. Want ze wil er immers niets van. Of het slim is van mevrouw om dat te doen is een tweede natuurlijk. En de kans is klein dat ze het enkel om het spel doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:09 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Maar als we het op zo'n manier bekijken heeft TS dus wel recht van jaloers zijn als zijn vriendin vreemde gasten wilt opgeilen toch?
Ik neem iig niet aan dat dames het leuk vinden als hun vriend anders dames op wilt geilen neem ik aan..
Mweh het enige slowdansen dat ik ooit heb gedaan is met me hand op een dame der kont![]()
Nee, dat is iets anders. Daar gaat het ook helemaal niet over.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:01 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
check post hierboven. Die redenering gaat idd op als het om een professionele dans gaat, maar als we dan schuren nemen? Wat naar mijn inziens niks meer te maken heeft met dansen. Gaat die zelfde beredenering dan nog steeds op ?
Je doet nu alsof slowdance en ordinair schuren heel sexy is en ritmegevoel en sensatie niet. In mijn ervaring is het eerder andersom.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:59 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Jaa oke, ben ik helemaal met je eens. Maar dan gaat het over een soort dans die niet elke leek kan.
Ik iig niet![]()
Maar bij zo'n dans kan ik iid begrijpen dat het meer om de dans etc gaat. Maar als we het hier over slowdance en schuren hebben, dat heeft toch niks meer met ritmegevoel of de sensatie van het dansen te maken?
Waar heb jij het nou weer over mens?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:13 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Je doet nu alsof slowdance en ordinair schuren heel sexy is en ritmegevoel en sensatie niet. In mijn ervaring is het eerder andersom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |