Intuïtie in het algemeen.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoezo bijna altijd? Toch 100% altijd aangezien je in één van de één geval(len) het door had?
ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe je een rumba zou moeten doen zonder lichamelijk contact.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:54 schreef firebladex het volgende:
[..]
[..]
Waarom zouden vrienden dit via via door vertellen dan? Als het doodnormaal is
Perceptie.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hm, het valt me tegen hoeveel mensen zeggen dat ze het niet zouden willen.
Ik moet ook bekennen dat ik me dan gelijk afvraag hoe oud die mensen zijnDat is overigens een vooroordeel van mij.
Ik zou er niets op tegen hebben, het is immers maar dansen... Zonde, die jaloezie.
Ik denk niet dat de intentie bij mannen en vrouwen anders is. Je danst dicht bij elkaar omdat je dat prettig vind, anders niet. Althans, zo gaat dat bij mij. En nee, ik heb er geen bijbedoelingen mee. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:33 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Omdat wss bij mannen de intentie vaker anders is dan "Laat ik even mijn mooie latin dans skills zien" ?
Kun je nagaan als je een barman bent die kan salsadansen.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:48 schreef speknek het volgende:
Vrouwen die op latin dansen gaan is hetzelfde als mannen die ineens barman worden. Gaat zo vaak fout dat ik er ook achterdochtig van zou worden. Maar verbieden kun je het niet nee.
Natuurlijk is er verschil in perceptie, ik geef enkel mijn mening.quote:Op maandag 25 juni 2012 17:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Perceptie.
Je kunt je ook afvragen hoe oud iemand is die niet in wil zien dat perceptie een rol speelt. Jij hebt jouw perceptie, je danspartner de zijne en je wederhelft de zijne.
Dus als jij uit gaat, en er komt een jongen dicht tegen je aanstaan dan denk je dat hij dat doet omdat hij het "prettig" vindt?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:14 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de intentie bij mannen en vrouwen anders is. Je danst dicht bij elkaar omdat je dat prettig vind, anders niet. Althans, zo gaat dat bij mij. En nee, ik heb er geen bijbedoelingen mee. Zo moeilijk is dat toch niet?
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:47 schreef Pinoooo het volgende:
Ik ben een vrouw maar moet er niet aan denken dat ik met een andere vent sta Te dansen..
Ik vind het iets heel anders als je op stap bent en iemand gaat tegen je aan staan rijden, dan wanneer je een rumba, mambo of chachacha bv danst.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:01 schreef Hedera het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat mensen het "gewoon" vinden als je partner met een ander gaat staan schuren of intiem dansen.
Je bent gewoon een gezonde jaloerse jongen. Niks mis mee!
Het ligt gewoon aan de dans. Bij latindansen is het normaal;. Als ze het echt bij het uitgaan doet omdat ze het leuk vindt om tegen jongens aan te schuren dan is het wat anders natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2012 21:01 schreef Hedera het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat mensen het "gewoon" vinden als je partner met een ander gaat staan schuren of intiem dansen.
Je bent gewoon een gezonde jaloerse jongen. Niks mis mee!
Is dat niet meer jouw eigen gedachte daarbij ipv de waarheid voor de meeste?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:57 schreef speknek het volgende:
Nou geloof ik absoluut dat jij alleen op latindansen vanwege de voorliefde voor de beweging zit en dat je het net zo goed in je eentje zou doen, maar de meeste heteroseksuele mannen en een gedeelte van de vrouwen die op latindansen gaan doen dat (mede) omdat ze het leuk vindentegen mensen van het andere geslacht aanschuren, en zelfs als ze dat niet doen is een vaste danspartner waarbij je zoveel intimiteit deelt een uitstekend begin van een nieuwe vlam.
Ik ben van het mannelijk geslacht, dus dat mag je omdraaien. En ja, als ik dicht tegen een meisje aan dans doe ik dat omdat ik dat gewoon fijn vind (uiteraard met wederzijdse toestemming), zonder bijbedoelingen en niet om mezelf eens lekker op te geilen (en dan heb ik het overigens over "echt" dansen en niet discotheekschuren o.i.d.). Niet alle mannen zijn hersenloze apen die alleen achter hun lul aanlopen hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:32 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Dus als jij uit gaat, en er komt een jongen dicht tegen je aanstaan dan denk je dat hij dat doet omdat hij het "prettig" vindt?
Hoezo 'wat als ze hem leuk gaat vinden'? Dat 'risico' loop je altijd. Dat is gewoon een gegeven. Het heeft werkelijk geen zin om te proberen om daar, op welke manier dan ook, invloed op uit te oefenen. Als ze iemand ontmoet die ze leuker vindt en leuk genoeg vindt om er de relatie met jou voor te beeindigen, dan is dat vervelend maar ook een simpel fact of life.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef daan87a het volgende:
Omdat ik er nu dus niet bij kan zijn heeft ze aan mij gevraagt of het goed is dat ze danst met jongens tijdens het uitgaan. Eerste gedachte gang van mij was paniek(wat als ze hem leuk gaat vinden etc).
Dit is dus absolute bullshit!!! De kat op het spek binden vergroot het risico wel degelijk. Intiem gaan dansen, elkaar romantisch in de ogen kijken (al is het maar als spel) is de goden verzoeken. Zelfs als je slechts gewoon veel contact hebt met een leuke 'optie' gaat het vaak al mis in relaties.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:18 schreef Argento het volgende:
[..]
Hoezo 'wat als ze hem leuk gaat vinden'? Dat 'risico' loop je altijd. Dat is gewoon een gegeven. Het heeft werkelijk geen zin om te proberen om daar, op welke manier dan ook, invloed op uit te oefenen. Als ze iemand ontmoet die ze leuker vindt en leuk genoeg vindt om er de relatie met jou voor te beeindigen, dan is dat vervelend maar ook een simpel fact of life.
Dus omdat er een kans is dat ze iemand leuker gaat vinden (er zijn altijd 'leukere' mensen, die ook nog eens dichtbij zijn) moet ze ook nog op glad ijs gaan lopen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:18 schreef Argento het volgende:
[..]
Hoezo 'wat als ze hem leuk gaat vinden'? Dat 'risico' loop je altijd. Dat is gewoon een gegeven. Het heeft werkelijk geen zin om te proberen om daar, op welke manier dan ook, invloed op uit te oefenen. Als ze iemand ontmoet die ze leuker vindt en leuk genoeg vindt om er de relatie met jou voor te beeindigen, dan is dat vervelend maar ook een simpel fact of life.
Je moet helemaal niks als je in een relatie zit, dat is iets waar je samen uit moet komen. Blijkbaar is dit voor de vriendin van TS iets wat niet veel waarde heeft. Maar voor TS duidelijk wel, daar zit dus een verschil in opvatting en daar zullen ze samen uit moeten komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:02 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Dus omdat er een kans is dat ze iemand leuker gaat vinden (er zijn altijd 'leukere' mensen, die ook nog eens dichtbij zijn) moet ze ook nog op glad ijs gaan lopen?
Vind het raar dat je zegt dat er altijd risico's zijn en er ook nog naar toe moet gaan werken, je kan ook die situatie uit de weg gaan.
Correctie; Zulke situaties moet je uit de weg gaan, wanneer je in een serieuze relatie zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |