abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2012 @ 15:54:53 #251
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113415482
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:50 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Even voor de dames hiero, Stel jij doet zulke dingen ook zoals TS beschrijft ( met andere jongens dansen op zo'n manier ) terwijl je weet dat je vriend er toch wel mee zit? Dan zeg je toch ; dan dans ik niet meer zo met jongens? Weten dat je vriend gelukkig is, is toch waardevoller dan een avond dansen met wildvreemde?
Als het echt om salsadansen gaat dan heeft ie toch echt pech. natuurlijk houd ik dan rekening met hem wanneer hij er zelf bij is. Maar hij zal het toch moeten accepteren dat het voor mij niets meer dan dansen betekent en dus het zeker niet kan verbieden. :)
En wie zegt dat het wildvreemden zijn? Lijkt me juist angstiger voor iemand wanneer iemand elke week met dezelfde danst en de dans dus intiemer kan (lijken) te worden omdat ze op elkaar raken ingespeeld/ingedanst. :)
pi_113415528
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:53 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Ok, dansen maakt je gelukkig. Maar wordt dansen leuker met wildvreemde jongens?
Nee, alleen heeft mijn vriend totaal geen ritmegevoel.
Ik dans liever met een bekende die dat wel heeft dan met hem.

Wat ik bedoel is dat je de redenering ook om kan draaien.
En als mijn vriend graag danste en Daar gelukkig van werd, zou ik ws best wel eens jaloers zijn als ik het wist/zag, maar dan voornamelijk omdat het iets is dat ik graag met hem zou kunnen delen en niet zozeer omdat ik bang ben dat ie die ander wil neuken.
En ik zou het hem niet ontnemen of kwalijk nemen, ik besef in zo'n geval echt wel dat het mijn eigen gevoel is dat me in de weg zit en niet zozeer zijn gedrag.
compact en kleverig.
pi_113415662
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als het echt om salsadansen gaat dan heeft ie toch echt pech. natuurlijk houd ik dan rekening met hem wanneer hij er zelf bij is. Maar hij zal het toch moeten accepteren dat het voor mij niets meer dan dansen betekent en dus het zeker niet kan verbieden. :)
En wie zegt dat het wildvreemden zijn? Lijkt me juist angstiger voor iemand wanneer iemand elke week met dezelfde danst en de dans dus intiemer kan (lijken) te worden omdat ze op elkaar raken ingespeeld/ingedanst. :)
Jaa oke, ben ik helemaal met je eens. Maar dan gaat het over een soort dans die niet elke leek kan.
Ik iig niet :P
Maar bij zo'n dans kan ik iid begrijpen dat het meer om de dans etc gaat. Maar als we het hier over slowdance en schuren hebben, dat heeft toch niks meer met ritmegevoel of de sensatie van het dansen te maken?
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
pi_113415720
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Nee, alleen heeft mijn vriend totaal geen ritmegevoel.
Ik dans liever met een bekende die dat wel heeft dan met hem.

Wat ik bedoel is dat je de redenering ook om kan draaien.
En als mijn vriend graag danste en Daar gelukkig van werd, zou ik ws best wel eens jaloers zijn als ik het wist/zag, maar dan voornamelijk omdat het iets is dat ik graag met hem zou kunnen delen en niet zozeer omdat ik bang ben dat ie die ander wil neuken.
En ik zou het hem niet ontnemen of kwalijk nemen, ik besef in zo'n geval echt wel dat het mijn eigen gevoel is dat me in de weg zit en niet zozeer zijn gedrag.
check post hierboven. Die redenering gaat idd op als het om een professionele dans gaat, maar als we dan schuren nemen? Wat naar mijn inziens niks meer te maken heeft met dansen. Gaat die zelfde beredenering dan nog steeds op ?
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:04:20 #255
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113415859
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:59 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Jaa oke, ben ik helemaal met je eens. Maar dan gaat het over een soort dans die niet elke leek kan.
Maar bij zo'n dans kan ik iid begrijpen dat het meer om de dans etc gaat. Maar als we het hier over slowdance en schuren hebben, dat heeft toch niks meer met ritmegevoel of de sensatie van het dansen te maken?
Schuren is natuurlijk anders. Want dat (lijkt mij) doe je echt als opgeiler soort van zeg maar. Of je moet het echt als dans hebben ontwikkeld, maar dat lijkt me stug :')
en mbt slowdance.. dat ligt aan de dans, de persoon en de intentie. Kan mij genoeg situaties voorstellen waarbij ook een slowdance weinig bedreigends is.
pi_113416061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Schuren is natuurlijk anders. Want dat (lijkt mij) doe je echt als opgeiler soort van zeg maar. Of je moet het echt als dans hebben ontwikkeld, maar dat lijkt me stug :')
Maar als we het op zo'n manier bekijken heeft TS dus wel recht van jaloers zijn als zijn vriendin vreemde gasten wilt opgeilen toch?
Ik neem iig niet aan dat dames het leuk vinden als hun vriend anders dames op wilt geilen neem ik aan..

Mweh het enige slowdansen dat ik ooit heb gedaan is met me hand op een dame der kont :')
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:11:22 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113416182
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 16:09 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Maar als we het op zo'n manier bekijken heeft TS dus wel recht van jaloers zijn als zijn vriendin vreemde gasten wilt opgeilen toch?
Ik neem iig niet aan dat dames het leuk vinden als hun vriend anders dames op wilt geilen neem ik aan..

Mweh het enige slowdansen dat ik ooit heb gedaan is met me hand op een dame der kont :')
Als het enkel opgeilen is, maar ze er verder helemaal niets van moet, maar ze het spelletje leuk vindt.. tja dan hoeft TS in theorie niet jaloers te zijn. Want ze wil er immers niets van. Of het slim is van mevrouw om dat te doen is een tweede natuurlijk. En de kans is klein dat ze het enkel om het spel doet. :+
pi_113417024
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 16:01 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

check post hierboven. Die redenering gaat idd op als het om een professionele dans gaat, maar als we dan schuren nemen? Wat naar mijn inziens niks meer te maken heeft met dansen. Gaat die zelfde beredenering dan nog steeds op ?
Nee, dat is iets anders. Daar gaat het ook helemaal niet over.
Ik denk bij slowdance trouwens aan een rumba oid, niet aan schuren.

Maar goed, dat weet ik dus niet.
compact en kleverig.
pi_113423696
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:59 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Je doet nu alsof slowdance en ordinair schuren heel sexy is en ritmegevoel en sensatie niet. In mijn ervaring is het eerder andersom.
pi_113427680
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:13 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Je doet nu alsof slowdance en ordinair schuren heel sexy is en ritmegevoel en sensatie niet. In mijn ervaring is het eerder andersom.
Waar heb jij het nou weer over mens? }:|
pi_113447712
Al die gasten die serieus met dansen bezig zijn, zijn toch homo, dus het maakt allemaal helemaal niet uit.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_113465317
Ga dat maar in Zuid-Amerika verkondigen. Kijken of je er levend vandaan komt.
  woensdag 27 juni 2012 @ 21:20:32 #263
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113480974
Mensen hier geven hun mening en discussiėren hier pagina's lang en geen reactie meer van TS :{ |:(
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_113494084
Al zou vriendin naakt voor anderen dansen, dan wil dat nog niet zeggen dat ze met die anderen naar bed zou willen of gaan. Dat is gewoonlijk alleen in de fantasie van de jaloerse partner zo.
Als vriendin zegt dat het niet haar intentie is, dan heeft hij dat maar te geloven, want als ze haar er toch van beschuldigd, waarom zou het dan niet gaan doen? Dat soort jaloerse gedrag lokt alleen maar uit dat je de deur idd open zet. Jij wordt nl minder aantrekkelijk door jaloezie, je beschuldigd haar toch al, er is niks dat ze kan doen om die jaloezie weg te nemen, tenzij ze tegen haar zin in gaat, dus waarom zou ze dan bij je blijven?
Ga er van uit dat zij voor jou gekozen heeft omdat je iets hebt dat ze bij anderen niet vind. Word nu niet plots een jaloerse vent, want daar zit ze niet op te wachten.
Jaloezie draagt alleen bij tot graag snel weg willen.
Fysiek contact is normaal bij dans. Waarom zou je daar wat achter zoeken?
Als ze met iemand wat wil, doet ze dat wel minder publiek... Daar heeft ze geen dansavond voor nodig.
Lekkere vrienden ook trouwens, die je jaloezie zitten te voeden...

Natuurlijk ben je onzeker als je veel in het buitenland zit, maar liefde is liefde. Kijk naar wat ze voor jou doet en niet naar wat je DENKT dat ze voor anderen doet.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')