dan ga jij niet om met latindansersquote:Op maandag 25 juni 2012 16:33 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Omdat wss bij mannen de intentie vaker anders is dan "Laat ik even mijn mooie latin dans skills zien" ?
Volgens mij zien dansen er nooit "toevallig" geil uit toch? Ik ben geen dans expert maar ik neem niet aan dat in dans "toevallig" voorkomt?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen geil dansen en dansen die er toevallig geil uitzien
Toevallig wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:34 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Volgens mij zien dansen er nooit "toevallig" geil uit toch? Ik ben geen dans expert maar ik neem niet aan dat in dans "toevallig" voorkomt?
Het doel van de latin dans is toch om het sexy en/of opwindend uit te voeren?quote:
Dat het er zo uit ziet, betekent nog niet dat het altijd zo ervaren wordtquote:Op maandag 25 juni 2012 16:35 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Het doel van de latin dans is toch om het sexy en/of opwindend uit te voeren?
Lief naiefquote:Op maandag 25 juni 2012 16:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat het er zo uit ziet, betekent nog niet dat het altijd zo ervaren wordt
Dus als anderen zeggen dat je vriend vreemdgaat (ook dat zeiden ze tegen die vriend van me) zeg jij 'ach' en leg je het naast je neer?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat gaat toch helemaal niet meer over het vraagstuk of hij mag dansen met andere vrouwen?
En in je relatie afgaan op wat anderen zeggen, kom op zeg, je bent geen 14 meer.
Ja, UITVOEREN ja, geen droogneuken.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:35 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Het doel van de latin dans is toch om het sexy en/of opwindend uit te voeren?
Ja. Ik praat namelijk wel met mijn vriend over dat soort dingen en laat me niet beïnvloeden door gestook van buitenaf.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus als anderen zeggen dat je vriend vreemdgaat (ook dat zeiden ze tegen die vriend van me) zeg jij 'ach' en leg je het naast je neer?
Dus je weet 100% zeker dat als je vriend vreemdgaat dat ie het je dan vertelt?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Ik praat namelijk wel met mijn vriend over dat soort dingen en laat me niet beïnvloeden door gestook van buitenaf.
Ik zeg ook niet dat het zo ervaren wordt, ik zeg alleen dat het niet toevallig geil uit ziet.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat het er zo uit ziet, betekent nog niet dat het altijd zo ervaren wordt
Als je een bron hebt, top... Maar ik geloof niet dat dat toevallig is hoorquote:
Nee. Ik weet wel 100% zeker dat ik me dat niet laat aanpraten door een ander.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus je weet 100% zeker dat als je vriend vreemdgaat dat ie het je dan vertelt?
Ik heb het hier ook niet over droogneuken oid. Dat zijn andere dingen die ze volgens TS doet.quote:
Hoe dan? Stel hij doet het op zijn werk en een collegaatje ziet dat toevallig en brieft dat aan jou door; dan ga je niet op haar af.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Ik weet wel 100% zeker dat ik me dat niet laat aanpraten door een ander.
En als hij vreemdgaat, dan kom ik daar toch wel zelf achter.
Het was een kul-antwoord op een kul-vraag.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:42 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Als je een bron hebt, top... Maar ik geloof niet dat dat toevallig is hoor
Omdat ik 1 keer eerder belazerd ben en toen wist ik het ook.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe dan? Stel hij doet het op zijn werk en een collegaatje ziet dat toevallig en brieft dat aan jou door; dan ga je niet op haar af.
Maar hoe kom jij er dan achter?
Een conclusie trekken op basis van één keer?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik 1 keer eerder belazerd ben en toen wist ik het ook.
Niet door huidige vriend overigens.
Hoe weet je zo zeker dat je het de volgende keer weer weet dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik 1 keer eerder belazerd ben en toen wist ik het ook.
Niet door huidige vriend overigens.
Ja. Ik ga op mijn intuïtie af en die klopt bijna altijd.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:46 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Een conclusie trekken op basis van één keer?
Hoezo bijna altijd? Toch 100% altijd aangezien je in één van de één geval(len) het door had?quote:Op maandag 25 juni 2012 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Ik ga op mijn intuïtie af en die klopt bijna altijd.
Maar volgens mij hadden we het hier niet over mijn vermogen om vreemdgaan te herkennen toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |