abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113334651
Hallo, hopelijk kan iemand mij helpen.

Ik ben een behoorlijk jaloers persoon, dat komt omdat ik in het verleden in twee lange relaties meerdere malen bedrogen ben. Geen excuus om jaloers te gedragen want ik wil mijn vriendin daar niet mee opzadelen maar wel een reden waarom ik zo ben. Gelukkig kan ik het wel redelijk goed onderdrukken en heeft ze het meestal niet door.

We hebben op het moment een lat-relatie omdat ik het grootste gedeelte van dit jaar in het buitenland zit voor mijn werk. Nu is ze enorm gek van dansen van jongs af aan. Omdat ik er nu dus niet bij kan zijn heeft ze aan mij gevraagt of het goed is dat ze danst met jongens tijdens het uitgaan. Eerste gedachte gang van mij was paniek :) (wat als ze hem leuk gaat vinden etc). Maar ik zei tegen haar dat het prima is. Het is ook maar dansen en ze vroeg het aan me, dus niet sneaky gedrag ofzo van haar kant. Ze werkt de hele dag en volg ook nog een thuis studie dus ik begrijp dat ze wil ontspannen tijdens het uitgaan.

Nu komt mijn probleempje, via vrienden van mij kreeg ik te horen op welke manier ze de laatste tijd heeft gedanst Ik dacht dat ze normaal aan het dansen was, waarbij handen en schouders de enige fysieke aanraking zou zijn zeg maar. Maar ze was wat intiemer aan het dansen. Slow-dansen en latin-dans (zou niet weten welke precies) waarbij haar lichaam vele malen tussen de spins (pirrouettes) door tegen de zijne aan was gedrukt. Niet schuren en ook geen gezoen. Maar het bevalt me toch niet.

Mijn vraag is, wat zou jij ervan vinden als je vriend/vriendin dat deed. Zou je er wat van zeggen of maakt het je helemaal niks uit.

En geen zorgen :) , ik zal gewoon eerlijk met haar gaan praten dat lijkt me het beste. Ik zou gewoon graag willen weten wat andere er van denken maar uiteindelijk zal ik er met mijn vriendin moeten uitkomen als ik verder met haar wil. Mischien beetje overbodig deze laatste alinea, maar ik weet niet. Ik zelf ben altijd bang dat ik iemand leven kan beinvloeden met een advies.. vind ik eng idee :P. Maar je kan dus gewoon eerlijk zijn. En ik zal jullie meningen niet als argument opgeven tegen haar in een gesprek.

Dankje.
pi_113334933
ik zou het niet pikken, maar ik ben dan ook een jaloerse kip

menige ruzie met mijn ex over gemaakt :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zondag 24 juni 2012 @ 21:56:04 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_113334947
Zij ligt 's avonds hevig te vingeren terwijl ze terug denkt aan de pirouette langs zijn gespierde lichaam.

En jij maar janken.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zondag 24 juni 2012 @ 21:57:04 #4
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_113335029
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:56 schreef LasTeR het volgende:
Zij ligt 's avonds hevig te vingeren terwijl ze terug denkt aan de pirouette langs zijn gespierde lichaam.

En jij maar janken.
:D!
pi_113335059
Zet je er over heen! Dat is het enige advies dat ik je kan geven.
Of beëindig de relatie, voor haar en blijf vrijgezel maar dat is vrij drastisch

Ze doet niets immers.
pi_113335482
Ze wil niet meer een relatie met je, maar ze is te bang om dat te zeggen tegen je.
Sorry.
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
pi_113335738
Er lijkt me niets aan de hand. Uiteindelijk begrijp jij ook wel dat dansen niet alleen stijldansen zoals op de middelbare school betekend en dat het soms wat intiemer kan worden.

Het is ook wat je zegt, het is niet alsof ze er niet open en eerlijk over geweest is naar jou toe.
pi_113336874
Als het echt alleen maar latin dansen is, zou ik me er geen zorgen over maken. Dat doe je namelijk alleen maar met mensen die ook daadwerkelijk kunnen dansen, wat helaas 9 van de 10 keer geen heteroseksuele jongemannen zijn. Daarnaast: als ze met een gozer zou dansen om hem op te geilen oid, zou ze eerder met hem gaan staan schuren. Plus: ze is eerlijk. Ik denk oprecht dat je je nergens zorgen over hoeft te maken. Maar dan nog, als het je stoort, overleg het. :)
pi_113336916
Diegene die zeggen dat ze de relatie wil stoppen en dat ze het met een ander doet. Sarcasme is moeilijk in te zien via hier internet.. dus sarcasme of denken jullie dat echt? En ja ik stel het op prijs dat ze het mij vertelde dat ze wilde gaan dansen. Toch vind ik het te intiem, of is dat overdreven. Ik moet wel zeggen diegene die zeggen dat het alleen maar dansen is bewonder ik wel :) dat jullie daar geen moeite mee hebben in een relatie. Want ik kan het niet uit staan, veels te close.
pi_113336927
Ik vind het bizar dat ze aan jou toestemming vraagt. Het is mogelijk nog gekker dat je vrienden verlag doen van hoe ze danst. En ja, je stelt je aan.
pi_113338691
Zou het niet goed vinden. Over het algemeen is dansen in de kroeg sjansen. Helemaal van mannen. Vrouwen ook, al zeggen ze van niet. Dan gaat ze maar alleen dansen of met vriendinnen.
  zondag 24 juni 2012 @ 22:47:41 #12
377090 Pinoooo
Ik ben pino....
pi_113339199
Ik ben een vrouw maar moet er niet aan denken dat ik met een andere vent sta Te dansen.. :r
'M'n nieuwe accountje ... groetjes Pinoooo
pi_113339408
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef daan87a het volgende:
Diegene die zeggen dat ze de relatie wil stoppen en dat ze het met een ander doet. Sarcasme is moeilijk in te zien via hier internet.. dus sarcasme of denken jullie dat echt? En ja ik stel het op prijs dat ze het mij vertelde dat ze wilde gaan dansen. Toch vind ik het te intiem, of is dat overdreven. Ik moet wel zeggen diegene die zeggen dat het alleen maar dansen is bewonder ik wel :) dat jullie daar geen moeite mee hebben in een relatie. Want ik kan het niet uit staan, veels te close.
Neehoor geen sarcasme. Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar los daarvan, ik begrijp niet waarom jou vriendin de behoefte zou hebben om op een "intieme" manier met andere jongens te dansen?
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
  zondag 24 juni 2012 @ 22:54:01 #14
377090 Pinoooo
Ik ben pino....
pi_113339690
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:50 schreef Sheldorrr_ het volgende:

[..]

Neehoor geen sarcasme. Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar los daarvan, ik begrijp niet waarom jou vriendin de behoefte zou hebben om op een "intieme" manier met andere jongens te dansen?
Precies... daar zou je geen behoefte aan moeten hebben
'M'n nieuwe accountje ... groetjes Pinoooo
pi_113340097
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:54 schreef Pinoooo het volgende:

[..]

Precies... daar zou je geen behoefte aan moeten hebben
Idd.

Waarschijnlijk kies je de verkeerde vrouwen voor een relatie. Hiervoor ben je al twee keer bedrogen en nu begint het er ook op te lijken.

Als je vriendin je gaat vragen of ze met mannen mag dansen dan is dat nog kwalijker dan dat het toevallig een keer gebeurt...
pi_113341056
Als dansen haar grote hobby zou ik het haar zeker niet ontzeggen, daar creëer je alleen maar drama mee.

Ik maak er wel van op dat ze danst in danscentra en/of de wat specialere dansclubs, en daar kun je er wel van uitgaan dat de meeste mannen daar ook komen om te dansen en niet zoals in de plaatselijke discotheek om je vriendin te versieren.

Ik kan begrijpen dat je er druk om maakt, maar ik denk dat je haar moet vertrouwen en dat je dit niet jezelf moet aantrekken.
  zondag 24 juni 2012 @ 23:31:30 #17
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113343251
Dat jij het moeilijk vind dat ze danst met andere mannen, is dus te ver gaan.
Het gaat nu in jou hoofd spelen..

Ik hou ook heel veel van dansen, maar met een andere (vreemde) jongen dansen zou ik raar vinden.

Heb zelf ook een lat-relatie en het is soms heel lastig, maar zij zou het ook moeten kunnen accepteren dat jij dit niet wilt.

Vertrouwen is vaak al moeilijk en dan ook nog als andere je verhalen vertellen, zij moet ervoor zorgen dat zulke verhalen niet ontstaan.

Mijn vriend heeft zijn baan zelfs opgegeven, zodat niemand mij verhalen kon vertellen.

Een lat-relatie heeft andere regels, dan een relatie met iemand dichtbij.
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_113345463
Zo te horen is je vriendin actief in de salsawereld. Het spijt me om het te moeten zeggen maar dan ben je screwed! Tijdens zo'n avond is ze omringd door snelle latino's en geile negers. Uit ervaring kan ik je vertellen dat een vrouw met een paar drankjes op en na een intieme dans nauwelijk meer weerstand kan bieden en als was in je handen is!

Mijn vriendin laat ik zeker niet naar zulke feesten gaan. Ik ga natuurlijk wel... en scoor zo af en toe een vrouwtje die het vertrouwen van haar man heeft en wel mag gaan! :Y
  maandag 25 juni 2012 @ 00:21:11 #19
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_113346257
Gast, je bent in het buitenland en het enige wat ze doet is een beetje met gasten dansen. Daarbovenop doet ze dat niet eens om er geil van te worden, maar gewoon omdat ze het dansen zelf heel leuk vind. DAAR nog weer eens boven op heeft ze het nog aan je gevraagd of je er geen problemen mee hebt voordat ze er mee begon. Jouw vriendin is echt een schatje, dus niet zeuren!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 25 juni 2012 @ 00:44:06 #20
370039 Morera
more more more
pi_113347239
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 00:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Gast, je bent in het buitenland en het enige wat ze doet is een beetje met gasten dansen. Daarbovenop doet ze dat niet eens om er geil van te worden, maar gewoon omdat ze het dansen zelf heel leuk vind. DAAR nog weer eens boven op heeft ze het nog aan je gevraagd of je er geen problemen mee hebt voordat ze er mee begon. Jouw vriendin is echt een schatje, dus niet zeuren!
en DAAR boven op doet ze het blijkbaar ook nog in de aanwezigheid van mensen die TS ook gewoon kent.
pi_113347387
Wow, veel verschillende reacties. Sommige die zeggen waarom ze al de behoefte heeft om met een ander intiem te zijn. Tsjaa kan het simpelweg zijn dat ze gewoon het dansen leuk vind? En anderen zeggen dat ik niet moet zeuren :). Mijn eigen gedachten staat op 2 punten. Ene kant denk ik dat ze dus gewoon dansen leuk vind.. andere kant ben ik telkens bang dat ze het mischien als excuus gebruikt dat ze dansen zo leuk vind om intiem fysiek contact met mannen te hebben. Vooral omdat het dus intieme dansen zijn en niet milder. Nee ze gaat niet naar salsa feesten, gewoon een standaart club. Zo ga naar mijn bedje toe, bedankt voor de reacties. Dat stel ik op prijs.
  maandag 25 juni 2012 @ 00:59:46 #22
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_113347751
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 00:48 schreef daan87a het volgende:
Wow, veel verschillende reacties. Sommige die zeggen waarom ze al de behoefte heeft om met een ander intiem te zijn. Tsjaa kan het simpelweg zijn dat ze gewoon het dansen leuk vind? En anderen zeggen dat ik niet moet zeuren :). Mijn eigen gedachten staat op 2 punten. Ene kant denk ik dat ze dus gewoon dansen leuk vind.. andere kant ben ik telkens bang dat ze het mischien als excuus gebruikt dat ze dansen zo leuk vind om intiem fysiek contact met mannen te hebben. Vooral omdat het dus intieme dansen zijn en niet milder. Nee ze gaat niet naar salsa feesten, gewoon een standaart club. Zo ga naar mijn bedje toe, bedankt voor de reacties. Dat stel ik op prijs.
Zelfs al zou dit nog zo zijn(wat het niet is), dan gaat jou jaloerse attitude haar alleen maar verder wegdrijven, en schiet je er geen ruk mee op. Jaloers zijn is echt zo een kuteigenschap, die moet je gewoon uit je leven verbannen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pope-of-Dope op 25-06-2012 01:14:26 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 25 juni 2012 @ 01:14:48 #23
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_113348198
Latin dansen in een gewone club? :?
Verder zou ik het prima vinden, dans een eind in de rondte, hij heeft niet voor niets met mij een relatie neem ik aan, en als hij daar genoeg van krijgt zal dat niet aan een dansje liggen.
an urge to help mankind overcomes me
pi_113352736
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 00:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
+1
Iemand die je wil bedriegen doet geen dingen in het openbaar en gaat zeker niet de aandacht erop vestigen door jou toestemming te vragen. Ik denk dat ze jou en jouw verleden heus wel kent en het daarom gevraagd heeft, zodat je er niet opeens ächter zou komen"door vrienden die je (waarschijnlijk goed bedoeld) op de hoogte houden en zo een verkeerd beeld van haar schetsen. Je weet zelf ook wel dat als ze het niet gevraagd had en je zou erachter komen via jouw vrienden dat je ontploft zou zijn en haar alles zou toedichten wat er in jouw angst al zou kunnen gebeuren (dansen-neuken-einde relatie) . Wat mij heeft geholpen ae ook een paar flink genaaid te zijn geweest in een relatie is denken, vreemd gaan kan ze altijd, elk moment van de dag en als ze dat doet dan is ze niet de juiste voor mij, omdat ze niet genoeg om mij geeft.
Er zijn ook mensen op de wereld die eerlijkheid hoog op hun lijstje hebben staan en misschien is zij er 1 van en dan heb je een diamantje in je handen.
hi there good people
pi_113352759
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik vind het bizar dat ze aan jou toestemming vraagt. Het is mogelijk nog gekker dat je vrienden verlag doen van hoe ze danst. En ja, je stelt je aan.
Dit
  maandag 25 juni 2012 @ 09:38:37 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113352801
Dansen en dan ook nog lichamelijk contact dat verder reikt dat schouder en hand? Dumpen, de vuige hoer!!!

Of je leert dat dansen dansen is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 25 juni 2012 @ 09:52:05 #27
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113353069
Als ze latin danst, tja dan krijg je idd veel lichamelijk contact. Maar dat heeft niet altijd iets te betekenen :)
Gelukkig niet zeg.. anders zou ik heel wat verkeerde indrukken wekken bij sommige mannen :X :')
  maandag 25 juni 2012 @ 10:06:02 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113353405
Ow en met Latin kijk je ook nog eens veel in elkaars ogen O+

Wie weet wat voor vonken er overspringen :9
pi_113353466
Wat zijn sommige mannen toch ziekelijke en onzekere wezens, ik denk precies andersom, als ze beter dan mij kan krijgen, succes, zal haar niet snel lukken :{w
pi_113353627
Ik zou me daar echt geen zorgen over maken, het feit dat ze het je heeft verteld en er open en eerlijk over is geeft duidelijk dat zij wel doorheeft dat jij het er moeilijk mee zou kunnen hebben en dat ze jou geen pijn wil doen. Maar als je het hier echt moeilijk mee hebt kan je daar toch ook gewoon eerlijk over zijn? En dan kijken wat daar de oplossing voor zou kunnen zijn, misschien dat zij iets minder intiem kan dansen, of dat jij je er wat minder van aantrekt.
pi_113356768
Het is mooi dat veel mensen aangeven dat ze het waarderen dat je vriendin vraagt of het goed is dat ze met andere danst maar dit is juist het punt wat aangeeft dat het niet goed zit.

Normaal hoef je niet zo nodig op die manier te dansen als je een vriend hebt. Als je dat dan nog gaat vragen ook of dat goed is dan is dat extra doortrapt. Hierdoor kan ze achteraf zeggen "ik heb het je toch gevraagd" en is ze altijd ingedekt. Het is niet leuk om zo te denken maar ik spreek uit ervaring en wanneer dit bij mij of andere speelde dan kwam dit altijd op bovenstaande neer.
pi_113357065
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef By1 het volgende:
Het is mooi dat veel mensen aangeven dat ze het waarderen dat je vriendin vraagt of het goed is dat ze met andere danst maar dit is juist het punt wat aangeeft dat het niet goed zit.

Normaal hoef je niet zo nodig op die manier te dansen als je een vriend hebt. Als je dat dan nog gaat vragen ook of dat goed is dan is dat extra doortrapt. Hierdoor kan ze achteraf zeggen "ik heb het je toch gevraagd" en is ze altijd ingedekt. Het is niet leuk om zo te denken maar ik spreek uit ervaring en wanneer dit bij mij of andere speelde dan kwam dit altijd op bovenstaande neer.
Ik weet niet hoelang TS in het buitenland zit, maar als hij zijn vriendin heel weinig ziet, dan kan ik me best voorstellen dat ze af en toe aandacht van andere mannen wel even leuk vind. Als ze gewoon voor zichzelf te grens houdt op af en toe zo dansen dan zie ik het probleem niet echt. En uit het feit dat ze van tevoren om goedkeuring vraagt aan ts denk ik niet dat ze zich zal laten verleiden tot iets intiemers.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:17:04 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113357569
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef By1 het volgende:

Sommige dansen vragen gewoon om veel lichamelijk contact. En het kan begrijpelijk zijn dat de partner dit niet leuk vindt. Zeker niet als diegene zelf niet danst en/of het gewoon niet snapt of snel jaloers is.
pi_113357785
Niet zo druk maken en gewoon haar vertrouwen.

Jaloezie is zo'n nutteloze emotie.....
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_113358323
Zijn de gene die zeggen hoe je vriendin danst, niet er op uit om je relatie kapot te maken?
Hai :D
pi_113358686
Persoonlijk vind ik dit niets met jaloezie te maken hebben.

Je kunt ook zeggen als je vriendin vreemd gaat dat je niet zo jaloers moet zijn. Op zo'n manier willen dansen als je een vriend hebt vind ik gewoon niet kunnen. Jaloers zijn is iets anders.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:49:35 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113358731
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef By1 het volgende:

Je kunt ook zeggen als je vriendin vreemd gaat dat je niet zo jaloers moet zijn. Op zo'n manier willen dansen als je een vriend hebt vind ik gewoon niet kunnen. Jaloers zijn is iets anders.
Het lijkt mij nogal een belangrijk punt of ze echt aan het dansen is.. of aan het schuren om het schuren en de aandacht van de mannen.

Twee aparte zaken :)
  maandag 25 juni 2012 @ 12:49:43 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113358738
quote:

De dark ages belden ... ze willen hun moraal terug.
pi_113359263
TS je moet maar zo denken, jaloersheid is slechts een uiting van je eigen onzekerheid, doe daar wat aan.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:09:59 #40
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_113359487
quote:

Je bedoelt, ze zou van jou wel mogen dansen, maar dan alleen de polonaise en de vogeltjesdans?? :')
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:11:42 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113359557
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef drijfhout het volgende:

Je bedoelt, ze zou van jou wel mogen dansen, maar dan alleen de polonaise en de vogeltjesdans?? :')
Geen polonaise. Voor je het weet is ze verwikkeld in een steamy sandwich ...
pi_113359637
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het lijkt mij nogal een belangrijk punt of ze echt aan het dansen is.. of aan het schuren om het schuren en de aandacht van de mannen.

Twee aparte zaken :)
Dat is waar maar als TS hier een topic over start en zijn vrienden geven aan dat ze het niet vonden kunnen dan kun je er vanuit gaan dat de intentie niet goed is.

Natuurlijk is er ook een manier van dansen die moet kunnen.
pi_113360772
Wanneer je te horen krijgt van andere mensen dat je vriendin niet behoorlijk gedraagt, kan je wel voelen dat iets niet goed zit.

Ik zou het persoonlijk nooit toelaten. Natuurlijk mag ze wat fun hebben met vriendinnen dansen, maar je weet goed hoe andere jongens zijn (al wilt jouw vriendin alleen maar dansen).

Ik denk eerlijk dat ze niet van je houdt. Als iemand echt om de andere geeft, zou je dit niet doen. Of althans ze ziet je niet als een serieuze materiaal voor de toekomst. Als je had geweigerd zou ze het uit hebben gemaakt (met voor haar een geldige excuus)
pi_113360788
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef daan87a het volgende:
Hallo, hopelijk kan iemand mij helpen.

Ik ben een behoorlijk jaloers persoon, dat komt omdat ik in het verleden in twee lange relaties meerdere malen bedrogen ben. Geen excuus om jaloers te gedragen want ik wil mijn vriendin daar niet mee opzadelen maar wel een reden waarom ik zo ben. Gelukkig kan ik het wel redelijk goed onderdrukken en heeft ze het meestal niet door.

We hebben op het moment een lat-relatie omdat ik het grootste gedeelte van dit jaar in het buitenland zit voor mijn werk. Nu is ze enorm gek van dansen van jongs af aan. Omdat ik er nu dus niet bij kan zijn heeft ze aan mij gevraagt of het goed is dat ze danst met jongens tijdens het uitgaan. Eerste gedachte gang van mij was paniek :) (wat als ze hem leuk gaat vinden etc). Maar ik zei tegen haar dat het prima is. Het is ook maar dansen en ze vroeg het aan me, dus niet sneaky gedrag ofzo van haar kant. Ze werkt de hele dag en volg ook nog een thuis studie dus ik begrijp dat ze wil ontspannen tijdens het uitgaan.

Nu komt mijn probleempje, via vrienden van mij kreeg ik te horen op welke manier ze de laatste tijd heeft gedanst Ik dacht dat ze normaal aan het dansen was, waarbij handen en schouders de enige fysieke aanraking zou zijn zeg maar. Maar ze was wat intiemer aan het dansen. Slow-dansen en latin-dans (zou niet weten welke precies) waarbij haar lichaam vele malen tussen de spins (pirrouettes) door tegen de zijne aan was gedrukt. Niet schuren en ook geen gezoen. Maar het bevalt me toch niet.

Mijn vraag is, wat zou jij ervan vinden als je vriend/vriendin dat deed. Zou je er wat van zeggen of maakt het je helemaal niks uit.

En geen zorgen :) , ik zal gewoon eerlijk met haar gaan praten dat lijkt me het beste. Ik zou gewoon graag willen weten wat andere er van denken maar uiteindelijk zal ik er met mijn vriendin moeten uitkomen als ik verder met haar wil. Mischien beetje overbodig deze laatste alinea, maar ik weet niet. Ik zelf ben altijd bang dat ik iemand leven kan beinvloeden met een advies.. vind ik eng idee :P. Maar je kan dus gewoon eerlijk zijn. En ik zal jullie meningen niet als argument opgeven tegen haar in een gesprek.

Dankje.
Hoe zou je je voelen als zij dit opgeeft voor jou en haar hobby niet meer kan uitvoeren, daar toch wel ongelukkig mee is?
Zou dat een mooie relatie opleveren, jij die haar beknot, ben je dan niet bang dat dat een wig tussen jullie zal drijven, dat ze je dat toch kwalijk gaat nemen?

Het is dan en een geen vertrouwen hebben in haar en iets afnemen wat voor haar belangerijk is, wat blijft er dan nog over van de mooie relatie?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_113360915
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:39 schreef firebladex het volgende:
Wanneer je te horen krijgt van andere mensen dat je vriendin niet behoorlijk gedraagt, kan je wel voelen dat iets niet goed zit.

Ik zou het persoonlijk nooit toelaten. Natuurlijk mag ze wat fun hebben met vriendinnen dansen, maar je weet goed hoe andere jongens zijn (al wilt jouw vriendin alleen maar dansen).

Ik denk eerlijk dat ze niet van je houdt. Als iemand echt om de andere geeft, zou je dit niet doen. Of althans ze ziet je niet als een serieuze materiaal voor de toekomst. Als je had geweigerd zou ze het uit hebben gemaakt (met voor haar een geldige excuus)
Maar als je echt van iemand houdt neem je die wel dingen af die belangerijk zijn voor dat persoon, dat is wel liefde, iemand in een kooi stoppen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:44:15 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113361012
quote:

Te bizar voor woorden, deze instelling. Het is freaking dansen, ze neukt niet op de dansvloer.
En als ze vreemd wil gaan, gaat ze sowieso vreemd.
pi_113361334
Als je door iets te doen, de andere enorm veel pijn doet... is het dan te veel gevraagd om ermee te stoppen?
pi_113361370
quote:

En hou alsjeblieft eens op met dit soort dingen te zeggen, je vriendin is er toch zelf bij? Als je je vriendin vertrouwt hoef je er niet bang voor te zijn dat ze omdat ze met iemand danst ook gelijk met hem naar bed gaat.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:51:26 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113361425
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef firebladex het volgende:
Als je door iets te doen, de andere enorm veel pijn doet... is het dan te veel gevraagd om ermee te stoppen?
Denk je niet dat hij haar enorm pijn doet met zijn eis met haar hobby te stoppen. Ingegeven door zijn eigen onzekerheid, nota bene?
Maar ik denk wel dat als hij die eis stelt, hij al snel aan het kortste eind trekt. Een gezonde vrouw laat zich niet zo betuttelen.
pi_113361491
quote:
Moet je, omdat je partner het geen fijn idee vindt, ophouden met iets wat je leuk vindt om te doen? Dat is altijd de balans die je moet vinden in een relatie. Daar zal TS met zijn vriendin uit moeten komen, hebben wij niks over te zeggen.
pi_113361587
quote:
Dansen hebben we het over he, als dat ongelovelijk veel pijn doet moet je misschien eens naar jezelf kijken ipv naar de ander.
Een probleem is het zeker, waar je dat probleem neerlegt, daar gaat het om.

En als dat dansen al van kleins afaan heel belangerijk is voor dat persoon, hoeveel pijn doet het dan als je dat niet meer mag doen?
pi_113361709
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:51 schreef Copycat het volgende:
Denk je niet dat hij haar enorm pijn doet met zijn eis met haar hobby te stoppen. Ingegeven door zijn eigen onzekerheid, nota bene?
Maar ik denk wel dat als hij die eis stelt, hij al snel aan het kortste eind trekt. Een gezonde vrouw laat zich niet zo betuttelen.
Alles heeft zo zijn grenzen. Wanneer meiden eisen stellen aan de mannen, dan moeten wij dat maar accepteren. Doen we dat niet zijn we meteen klootzakken die achter ons lul aan lopen. Vragen we 1 ding van vrouwlief, is het gelijk vrijheid inperken en alle andere onzin.

Je neemt en geeft in een relatie. Mensen kunnen ook een stapje terug doen m.b.t. hun hobby.

quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:50 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
En hou alsjeblieft eens op met dit soort dingen te zeggen, je vriendin is er toch zelf bij? Als je je vriendin vertrouwt hoef je er niet bang voor te zijn dat ze omdat ze met iemand danst ook gelijk met hem naar bed gaat.
En vertrouw jij ook andere mensen behalve jouw vriendin? Want die spelen ook een rol... en niet zo een kleine ook
  maandag 25 juni 2012 @ 13:57:13 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113361753
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef firebladex het volgende:

Alles heeft zo zijn grenzen. Wanneer meiden eisen stellen aan de mannen, dan moeten wij dat maar accepteren. Doen we dat niet zijn we meteen klootzakken die achter ons lul aan lopen. Vragen we 1 ding van vrouwlief, is het gelijk vrijheid inperken en alle andere onzin.

Je neemt en geeft in een relatie. Mensen kunnen ook een stapje terug doen m.b.t. hun hobby.
Dus ...
pi_113361867
quote:

[..]

????????????????????????????????????????
Wanneer een vrouw bv zegt ik wil niet dat mijn vriend porno kijkt omdat dat pijn doet is zo'n beetje iedereen het ermee eens dat ze niet moet zeuren en wat aan haar onzekerheid moet doen.
Dat gaat dan notabene zelfs over een vorm van seks, wat wel even verder gaat dan wat dansen.

quote:
Waarom, waarom moet je zelf ongelukkig worden omdat de ander een onzekerheidsprobleem heeft?

quote:
En vertrouw jij ook andere mensen behalve jouw vriendin? Want die spelen ook een rol... en niet zo een kleine ook
Ik hoef die anderen niet te vertouwen, zolang ik mijn partner maar vertrouw, als die anderen wat doen wat die partner niet wil op seksgebied dan heet dat verkrachting.
pi_113361933
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus ...
Daarom opzoek naar een middel weg. Zoals hierboven al gezegd is. Ze hoeft niet te stoppen, maar zeer close te dansen met andere jongens is nou ook niet echt noodzakelijk... vind je niet?
  maandag 25 juni 2012 @ 14:02:18 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113362037
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:00 schreef firebladex het volgende:

Daarom opzoek naar een middel weg. Zoals hierboven al gezegd is. Ze hoeft niet te stoppen, maar zeer close te dansen met andere jongens is nou ook niet echt noodzakelijk... vind je niet?
Bullshit. Waarom zou zij een middenweg moeten zoeken als hij belachelijk buitensporig claimerig doet over iets onschuldigs als dansen.
En in bepaalde dansen - ja dansen, niet neuken: dansen - is een close danshouding nu eenmaal de danshouding.
En, zolang zij niet wil, hebben de verkeerde bedoelingen van anderen geen vat op haar.
Als ze wel vreemd wil gaan, gebeurt dat toch wel.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:03:43 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113362105
Daggeren valt dat ook onder dansen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113362284
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bullshit. Waarom zou zij een middenweg moeten zoeken als hij belachelijk buitensporig claimerig doet over iets onschuldigs als dansen.
En in bepaalde dansen - ja dansen, niet neuken: dansen - is een close danshouding nu eenmaal de danshouding.
En, zolang zij niet wil, hebben de verkeerde bedoelingen van anderen geen vat op haar.
Dat dus.

Verder vind ik het overdreven om moeilijk te doen over dit soort dingen. Ze heeft het vantevoren zelfs nog gevraagd, wat ik ook eigenlijk nog wat overbodig vind, maar dan hoef je je helemaal niet druk te maken lijkt me.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_113362378
Je bent een aansteller. Die van mij zit gewoon tot 7 uur in de kroeg zonder dat ik er bij ben en dat interesseert me ook niks.

Je moet echt van die jaloezie afkomen, dat er toestemming wordt gevraagd is toch al belachelijk?
pi_113362594
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niks claimerig. Je moet naar elkaar luisteren naar een middenweg zoeken. Daar gaat het om bij een relatie. Ik kan wel de vraag naar jouw gooien van ... "jij vindt het vast heel leuk en voelt je helemaal gelukkig en op je gemak als jouw vriendje, waarvan je zielsveel van houdt, elke weekend leuk en intiem aan het dansen is met andere meiden... "

Natuurlijk antwoord jij dan... dat vind ik helemaal niet erg, gaat om vertrouwen. Vast wel... bij iedere andere relatie zal dit situatie een gevoel van onprettigheid op roepen.

Het is ook niet iets totaal onmogelijk wanneer bij het uitgaan/dansen, wel iets verder gaat dan "alleen" dansen. Zeker als er nog alcohol in de spel is.

"Als ik doodga... dan ga ik toch dood, kan ik net zo goed de airbags omwisselen met scherpe voorwerpen en vooral geen gordel dragen!"
  maandag 25 juni 2012 @ 14:13:43 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113362680
Je onzekerheid. Werk eraan. Je zult het in de toekomst nodig hebben.
pi_113362726
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef firebladex het volgende:

[..]

Niks claimerig. Je moet naar elkaar luisteren naar een middenweg zoeken. Daar gaat het om bij een relatie. Ik kan wel de vraag naar jouw gooien van ... "jij vindt het vast heel leuk en voelt je helemaal gelukkig en op je gemak als jouw vriendje, waarvan je zielsveel van houdt, elke weekend leuk en intiem aan het dansen is met andere meiden... "

Natuurlijk antwoord jij dan... dat vind ik helemaal niet erg, gaat om vertrouwen. Vast wel... bij iedere andere relatie zal dit situatie een gevoel van onprettigheid op roepen.

Het is ook niet iets totaal onmogelijk wanneer bij het uitgaan/dansen, wel iets verder gaat dan "alleen" dansen. Zeker als er nog alcohol in de spel is.

"Als ik doodga... dan ga ik toch dood, kan ik net zo goed de airbags omwisselen met scherpe voorwerpen en vooral geen gordel dragen!"
Je moet pas een middenweg zoeken als de ander niet iets totaal belachelijks van je "eist".
Het is niet zo dat TS zijn vriendin zich elke week laat daggeren door de voltallige discotheek, we hebben het hier over Latindansen en zulks. Het is eigenlijk al belachelijk dat ze daar blijkbaar "toestemming" voor moet vragen, laat staan dat je dan een middenweg hierin moet zoeken.

Wat voor middenweg ook? Dat ze wel mag dansen maar met maximaal 0.3 miliseconden lichamelijk contact of een meter er tussen?

Een relatie draait om vertrouwen, niet om middenwegen. En vertrouwen heb je niet als je al niet eens kan handelen dat je vriendin danst met andere mensen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_113362809
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef firebladex het volgende:

[..]

Je vriendin mag zeker ook niet naar school, of naar het werk, want he, daar gebeurd het ook dat het meer wordt dan alleen school/werken. De supermarkt mag ook al niet meer, want daar kunnen ook luitjes rondlopen die je meisje willen oppikken en jouw meisje, die heeft geen eigen mening, die kan daar niets tegen beginnen en gaat erin mee...

Zie je al wat er gebeurd als je zo denkt, zo kan je alles wel als een groot risiko zien. Kan je het leven van de ander geheel vergallen om je eigen onzekerheid. Of je werkt aan jezelf, wijst niet naar de ander, maar denkt, waarom voel ik dit zo terwijl ik mijn partner zou moeten vertrouwen, hoe kom ik van die onzekerheid af?
pi_113362950
quote:

[..]

Nee ik vertrouw niet iedereen, maar daar gaat het hier niet om. Als je vriendin tegen je zegt dat je haar kan vertrouwen en jij vertrouwt haar, dan mag je er vanuit gaan dat zij niet vreemdgaat. Dit betekent niet dat er dan opeens geen mannen zijn die met haar naar bed willen en dat proberen, maar zij heeft aangegeven dat ze niet vreemdgaat, dus jij moet er dan vanuit gaan dat ze op dit soort momenten nee zegt, anders vertrouw je haar blijkbaar niet echt.

Als mensen seks hebben komt dat altijd van 2 kanten, dus als je vriendin tegen je zegt dat ze geen seks heeft met andere gebeurt dit gewoon niet (als ze haar woord houdt). Iets anders is natuurlijk als ze verkracht wordt, maar 't lijkt me sterk dat je dan boos op haar wordt omdat ze is vreemdgegaan.
pi_113363337
quote:

Precies. Manipuleren heet dat.
pi_113363347
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Je vriendin mag zeker ook niet naar school, of naar het werk, want he, daar gebeurd het ook dat het meer wordt dan alleen school/werken. De supermarkt mag ook al niet meer, want daar kunnen ook luitjes rondlopen die je meisje willen oppikken en jouw meisje, die heeft geen eigen mening, die kan daar niets tegen beginnen en gaat erin mee...

Zie je al wat er gebeurd als je zo denkt, zo kan je alles wel als een groot risiko zien. Kan je het leven van de ander geheel vergallen om je eigen onzekerheid. Of je werkt aan jezelf, wijst niet naar de ander, maar denkt, waarom voel ik dit zo terwijl ik mijn partner zou moeten vertrouwen, hoe kom ik van die onzekerheid af?
Dat bedoel ik dan.

Jongen mag niet uit gaan met vrienden --> accepteren maar.
Meisje mag niet meer dansen --> heeft geen vrijheid, mag vast ook niet meer naar buiten, school, werk. Heeft geen toekomst, moet zich 24/7 in de huis bevinden.

Dit vind ik dus grootste bullshit ooit. Als jij iets niet wilt dat jouw partner doet, dan moet er gewoon over gepraat kunnen worden.

Laat ook maar... ik ben gelukkig en ik hoop voor de TS dat hij zijn geluk in deze situatie ook zal vinden. Voor de rest, enjoy your miserable life zou ik zeggen... want jullie zijn toch vast beter en veel gelukkiger dan andere toch?
  maandag 25 juni 2012 @ 14:26:23 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113363469
Kusje op je onzekere, boze bolletje.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:29:38 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_113363657
Goed topic, ik heb mij kostelijk geamuseerd hier!

Even serieus, als TS mijn vriendje was, dan had ik allang doei gezegd / me door een ander laten uithollen.

_O-
Resistance is futile.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:31:47 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113363774
En bang zijn dat je vriendin vreemd gaat nadat ze met een ander danst :') zoals wel eerder gezegd is. Ze gaat echt wel vreemd als ze dat zo graag wil. Daar maakt die ene (of meerdere) dansjes echt niets uit hoor :)
pi_113363781
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:26 schreef Copycat het volgende:
Kusje op je onzekere, boze bolletje.
Dankje. Ieder moet maar doen wat hij of zij gelukkig maakt.

Ik heb al 3 jaar een lange afstand relatie met een Franse chick. Het kan goed werken, zolang er duidelijk afspraken worden gemaakt en bij problemen naar een middenweg wordt gezocht. Zo heb ik het 3 jaar volgehouden en daarom geef ik advies aan ts. Ik heb met de zelfde voeten in dezelfde stiuatie gezeten.

Maar omdat jij alles beter weet, hoe het zou moeten, neem ik aan dat jij dezelfde hebt meegemaakt, en jouw manier van doen heeft jouw relatie doen bloeien. Jij bent nu samen met je partner de meest gelukkigste personen op de wereld... toch? Want zo voel ik me anders wel samen met mijn vriendin.

Iedereen weet hoe ze het volgens de boekje moeten doen. Realiteit is anders, maar dat heb jij vast ook meegemaakt Copycat.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:33:40 #71
277627 Seven.
We are Borg.
pi_113363888
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:31 schreef firebladex het volgende:

[..]

Dankje. Ieder moet maar doen wat hij of zij gelukkig maakt.

Ik heb al 3 jaar een lange afstand relatie met een Franse chick. Het kan goed werken, zolang er duidelijk afspraken worden gemaakt en bij problemen naar een middenweg wordt gezocht. Zo heb ik het 3 jaar volgehouden en daarom geef ik advies aan ts. Ik heb met de zelfde voeten in dezelfde stiuatie gezeten.

Maar omdat jij alles beter weet, hoe het zou moeten, neem ik aan dat jij dezelfde hebt meegemaakt, en jouw manier van doen heeft jouw relatie doen bloeien. Jij bent nu samen met je partner de meest gelukkigste personen op de wereld... toch? Want zo voel ik me anders wel samen met mijn vriendin.

Iedereen weet hoe ze het volgens de boekje moeten doen. Realiteit is anders, maar dat heb jij vast ook meegemaakt Copycat.
Hoe zeker weet je eigenlijk dat ze zich niet op wekelijkse basis door iemand anders laat nemen? Hoe controleer je dat op zo'n afstand?
Resistance is futile.
pi_113363919
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:24 schreef firebladex het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dan.

Jongen mag niet uit gaan met vrienden --> accepteren maar.
Euh nee, dat vind ik niet, ik vind dat ook jongens dezelfde vrijheid moeten hebben, zolang het bij dansen en misschien een onschuldig flirtje blijft is er niets aan de hand.
Hoe kom je erbij dat het normaal is dat meiden dit wel mogen eisen van jongens, die meiden worden toch echt onzekere kutten genoemd die je zo snel mogelijk moet dumpen.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:34:32 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113363944
quote:
11s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:33 schreef Seven. het volgende:
Hoe zeker weet je eigenlijk dat ze zich niet op wekelijkse basis door iemand anders laat nemen? Hoe controleer je dat op zo'n afstand?
Ze gaat nooit dansen ...
pi_113363996
quote:
11s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:33 schreef Seven. het volgende:

[..]

Niet. Dat doe je op basis van vertrouwen. Dat doe je wanneer je partner verteld dat zij niet lekker in haar vel voelt wanneer je bepaald iets aan het doen bent. Daar praat je gezamenlijk over en ga je kijken hoe het kan opgelost worden. Oftewel naar een middenweg waarin beide partijen gelukkig zijn en elkaar kunnen vertrouwen.
pi_113364046
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze gaat nooit dansen ...
_O-
  maandag 25 juni 2012 @ 14:37:04 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113364087
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze gaat nooit dansen ...
fransen kunnen niet dansen.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113364090
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:35 schreef firebladex het volgende:

[..]

Niet. Dat doe je op basis van vertrouwen. Dat doe je wanneer je partner verteld dat zij niet lekker in haar vel voelt wanneer je bepaald iets aan het doen bent. Daar praat je gezamenlijk over en ga je kijken hoe het kan opgelost worden. Oftewel naar een middenweg waarin beide partijen gelukkig zijn en elkaar kunnen vertrouwen.
Je zal dan nooit eens de oplossing zoeken in de onzekerheid oplossen?
Bv, jij hebt een gewone vriendin, die heb je al 10 jaar, je partner voelt zich daar naar bij, ga je dan die vriendschap opgeven, of zie je de oplossing in haar onzekerheid oplossen?
  maandag 25 juni 2012 @ 14:38:58 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_113364186
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:35 schreef firebladex het volgende:

[..]

Maar wat zijn haar hobby's dan? Zit ze bij de lokale punnikclub misschien? Of mag ze van jou wel iets risicovollers doen zoals naar de sportschool?
Resistance is futile.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:41:05 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113364326
quote:
2s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:38 schreef Seven. het volgende:
Of mag ze van jou wel iets risicovollers doen zoals naar de sportschool?
En moet je nagaan wat voor lekkere mannen ze daar zal tegenkomen :9
Die misschien haar gaan helpen met sporten en de gewichten.. de mannen nog meer gewichten gaan trainen, waardoor zij nog verlekkerder kan kijken naar al die spieren :9
En wat begint met een praatje......
  maandag 25 juni 2012 @ 14:42:14 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113364381
quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die misschien haar gaan helpen met sporten en de gewichten.. de mannen nog meer gewichten gaan trainen, waardoor zij nog verlekkerder kan kijken naar al die spieren :9
1 voordeel: Anabooltjes hebben meestal impotentieproblemen.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 25 juni 2012 @ 14:42:45 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113364418
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef Maanvis het volgende:

1 voordeel: Anabooltjes hebben meestal impotentieproblemen.
Misschien zijn ze daardoor wel heel goed met hun vingers!
  maandag 25 juni 2012 @ 14:42:45 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113364419
quote:

Al die feromonen ...
pi_113364421
Wat verwachten sommige mensen hier van dansen? :')
  maandag 25 juni 2012 @ 14:43:32 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113364457
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef Bonkers. het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef daan87a het volgende:
wat als ze hem leuk gaat vinden etc
pi_113364502
quote:
Dit zou niet bij het dansen kunnen gebeuren?
  maandag 25 juni 2012 @ 14:44:20 #86
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113364513
quote:
Nouja niet veel maar als je in de discotheek constant geil met andere jongens danst dan denken andere jongens ook 'ze is beschikbaar' en dan vereist het heul veul zelfdiscipline van die meid om onder invloed van menig drankje niet verder te gaan.
Sowieso staat ze dan al snel bekend als een slet en de vriend in kwestie als een slappe zak.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 25 juni 2012 @ 14:44:33 #87
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113364527
quote:
Dansen doe je ook niet zomaar met elkaar en zeker niet in een omgeving waar er rijkelijk drank wordt genuttigd.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 juni 2012 @ 14:45:25 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113364584
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:44 schreef firebladex het volgende:
De eye-opener zou juist moeten zijn dat het overal kan gebeuren. Ook in de plaatselijke supermarkt ... Als beide partijen er open voor staan.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:46:10 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113364629
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:44 schreef firebladex het volgende:
Dit kan OVERAL gebeuren. Op straat, in de supermarkt, op het werk.

Nouja, met gewichten slepen doen ze natuurlijk niet echt overal :')

Komt er op neer dat je dan gewoon je huis niet meer uit kan wil je de kans niet lopen verliefd te worden op een ander. mocht je echt thuis blijven, mag je natuurlijk ook geen eten laten bezorgen of van die verkopers aan de deur krijgen, wantja, daaruit kan ook een liefdesrelatie ontstaan... O+
pi_113364643
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nouja niet veel maar als je in de discotheek constant geil met andere jongens danst dan denken andere jongens ook 'ze is beschikbaar' en dan vereist het heul veul zelfdiscipline van die meid om onder invloed van menig drankje niet verder te gaan.
Sowieso staat ze dan al snel bekend als een slet en de vriend in kwestie als een slappe zak.
Dan twijfel je aan de zelfdiscipline/vertrouwen van je vriendin, niet zozeer aan het dansen.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:48:30 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113364767
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Dan twijfel je aan de zelfdiscipline/vertrouwen van je vriendin, niet zozeer aan het dansen.
Als de hele kroeg lult dat het een slet is en zich afvraagt of het wel mijn vriendin is (doordat ze alleen maar constant sletterig danst met deze of gene vreemde kerel) dan heb ik zoiets van wtf ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_113364779
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

De eye-opener zou juist moeten zijn dat het overal kan gebeuren. Ook in de plaatselijke supermarkt ... Als beide partijen er open voor staan.
Ja maar er is een verschil tussen intieme dansen en gewoon boodschappen doen.

of in andere woorden
"Ik kan toch overal doodgeschoten worden... dus ik ga wel naar Afrika waar twee rivaliserende stammen in oorlog zijn , want als het daar kan gebeuren, kan het ook hier in Nederland gebeuren"
  maandag 25 juni 2012 @ 14:50:03 #93
277627 Seven.
We are Borg.
pi_113364844
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef firebladex het volgende:

[..]

of in andere woorden
"Ik kan toch overal doodgeschoten worden... dus ik ga wel naar Afrika waar twee rivaliserende stammen in oorlog zijn , want als het daar kan gebeuren, kan het ook hier in Nederland gebeuren"
Ik zou haar maar thuis houden van het werk dan, aangezien de meeste slippertjes met collega's zijn.
Resistance is futile.
pi_113364850
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als de hele kroeg lult dat het een slet is en zich afvraagt of het wel mijn vriendin is (doordat ze alleen maar constant sletterig danst met deze of gene vreemde kerel) dan heb ik zoiets van wtf ;).
Nou is er wel een wereld van verschil tussen sletterig dansen en latindansen waar TS het over heeft.
pi_113364954
quote:
15s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zou haar maar thuis houden van het werk dan, aangezien de meeste slippertjes met collega's zijn.
Dat jij het vaakst vreemd bent gegaan met collega's betekent niet dat iedereen deze doelgroep prefereert.
pi_113364981
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Er staat toch dat ze niet aan schuren e.d. doet, maar echt danst?
  maandag 25 juni 2012 @ 14:52:38 #97
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113364982
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:50 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Nou is er wel een wereld van verschil tussen sletterig dansen en latindansen waar TS het over heeft.
Da's waar. Als het gewoon salsadansen is met een gozer die dat ook goed kan is dat natuurlijk geen probleem.
Een gedicht over Maanvis
pi_113365035
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:52 schreef firebladex het volgende:

[..]

Dat jij het vaakst vreemd bent gegaan met collega's betekent niet dat iedereen deze doelgroep prefereert.
Toch zeggen de onderzoeken dat heeeeeeeeeeel veel mensen aan slippertje op het werk doen, wat er dan een risikoplaats van maakt volgens jouw eigen redenering.
Veel samen zijn met die knappe collega die haar wel ziet zitten, gewoon omdat het moet voor het werk.
  maandag 25 juni 2012 @ 14:53:49 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113365043
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef firebladex het volgende:

of in andere woorden
De vonk kan overal overslaan. Maar er spreekt enorm weinig vertrouwen voor je vriendin uit je woorden. Ze is toch geen weerloze speelbal van geile mannen?
  maandag 25 juni 2012 @ 14:54:34 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113365076
quote:
7s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

De vonk kan overal overslaan. Maar er spreekt enorm weinig vertrouwen voor je vriendin uit je woorden. Ze is toch geen weerloze speelbal van geile mannen?
NIet? :o
Natuurlijk wel! zij heeft niets te zeggen over haar eigen acties. Die mannen.. die lokken het allemaal uit!!! :( ik zeg het je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')