quote:Op zondag 24 juni 2012 21:56 schreef LasTeR het volgende:
Zij ligt 's avonds hevig te vingeren terwijl ze terug denkt aan de pirouette langs zijn gespierde lichaam.
En jij maar janken.
Neehoor geen sarcasme. Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar los daarvan, ik begrijp niet waarom jou vriendin de behoefte zou hebben om op een "intieme" manier met andere jongens te dansen?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef daan87a het volgende:
Diegene die zeggen dat ze de relatie wil stoppen en dat ze het met een ander doet. Sarcasme is moeilijk in te zien via hier internet.. dus sarcasme of denken jullie dat echt? En ja ik stel het op prijs dat ze het mij vertelde dat ze wilde gaan dansen. Toch vind ik het te intiem, of is dat overdreven. Ik moet wel zeggen diegene die zeggen dat het alleen maar dansen is bewonder ik weldat jullie daar geen moeite mee hebben in een relatie. Want ik kan het niet uit staan, veels te close.
Precies... daar zou je geen behoefte aan moeten hebbenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:50 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Neehoor geen sarcasme. Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar los daarvan, ik begrijp niet waarom jou vriendin de behoefte zou hebben om op een "intieme" manier met andere jongens te dansen?
Idd.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:54 schreef Pinoooo het volgende:
[..]
Precies... daar zou je geen behoefte aan moeten hebben
en DAAR boven op doet ze het blijkbaar ook nog in de aanwezigheid van mensen die TS ook gewoon kent.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Gast, je bent in het buitenland en het enige wat ze doet is een beetje met gasten dansen. Daarbovenop doet ze dat niet eens om er geil van te worden, maar gewoon omdat ze het dansen zelf heel leuk vind. DAAR nog weer eens boven op heeft ze het nog aan je gevraagd of je er geen problemen mee hebt voordat ze er mee begon. Jouw vriendin is echt een schatje, dus niet zeuren!
Zelfs al zou dit nog zo zijn(wat het niet is), dan gaat jou jaloerse attitude haar alleen maar verder wegdrijven, en schiet je er geen ruk mee op. Jaloers zijn is echt zo een kuteigenschap, die moet je gewoon uit je leven verbannen.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:48 schreef daan87a het volgende:
Wow, veel verschillende reacties. Sommige die zeggen waarom ze al de behoefte heeft om met een ander intiem te zijn. Tsjaa kan het simpelweg zijn dat ze gewoon het dansen leuk vind? En anderen zeggen dat ik niet moet zeuren. Mijn eigen gedachten staat op 2 punten. Ene kant denk ik dat ze dus gewoon dansen leuk vind.. andere kant ben ik telkens bang dat ze het mischien als excuus gebruikt dat ze dansen zo leuk vind om intiem fysiek contact met mannen te hebben. Vooral omdat het dus intieme dansen zijn en niet milder. Nee ze gaat niet naar salsa feesten, gewoon een standaart club. Zo ga naar mijn bedje toe, bedankt voor de reacties. Dat stel ik op prijs.
+1quote:Op maandag 25 juni 2012 00:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Gast, je bent in het buitenland en het enige wat ze doet is een beetje met gasten dansen. Daarbovenop doet ze dat niet eens om er geil van te worden, maar gewoon omdat ze het dansen zelf heel leuk vind. DAAR nog weer eens boven op heeft ze het nog aan je gevraagd of je er geen problemen mee hebt voordat ze er mee begon. Jouw vriendin is echt een schatje, dus niet zeuren!
Ditquote:Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik vind het bizar dat ze aan jou toestemming vraagt. Het is mogelijk nog gekker dat je vrienden verlag doen van hoe ze danst. En ja, je stelt je aan.
Ik weet niet hoelang TS in het buitenland zit, maar als hij zijn vriendin heel weinig ziet, dan kan ik me best voorstellen dat ze af en toe aandacht van andere mannen wel even leuk vind. Als ze gewoon voor zichzelf te grens houdt op af en toe zo dansen dan zie ik het probleem niet echt. En uit het feit dat ze van tevoren om goedkeuring vraagt aan ts denk ik niet dat ze zich zal laten verleiden tot iets intiemers.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef By1 het volgende:
Het is mooi dat veel mensen aangeven dat ze het waarderen dat je vriendin vraagt of het goed is dat ze met andere danst maar dit is juist het punt wat aangeeft dat het niet goed zit.
Normaal hoef je niet zo nodig op die manier te dansen als je een vriend hebt. Als je dat dan nog gaat vragen ook of dat goed is dan is dat extra doortrapt. Hierdoor kan ze achteraf zeggen "ik heb het je toch gevraagd" en is ze altijd ingedekt. Het is niet leuk om zo te denken maar ik spreek uit ervaring en wanneer dit bij mij of andere speelde dan kwam dit altijd op bovenstaande neer.
Sommige dansen vragen gewoon om veel lichamelijk contact. En het kan begrijpelijk zijn dat de partner dit niet leuk vindt. Zeker niet als diegene zelf niet danst en/of het gewoon niet snapt of snel jaloers is.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:57 schreef By1 het volgende:
Het is mooi dat veel mensen aangeven dat ze het waarderen dat je vriendin vraagt of het goed is dat ze met andere danst maar dit is juist het punt wat aangeeft dat het niet goed zit.
Normaal hoef je niet zo nodig op die manier te dansen als je een vriend hebt. Als je dat dan nog gaat vragen ook of dat goed is dan is dat extra doortrapt. Hierdoor kan ze achteraf zeggen "ik heb het je toch gevraagd" en is ze altijd ingedekt. Het is niet leuk om zo te denken maar ik spreek uit ervaring en wanneer dit bij mij of andere speelde dan kwam dit altijd op bovenstaande neer.
Het lijkt mij nogal een belangrijk punt of ze echt aan het dansen is.. of aan het schuren om het schuren en de aandacht van de mannen.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef By1 het volgende:
Persoonlijk vind ik dit niets met jaloezie te maken hebben.
Je kunt ook zeggen als je vriendin vreemd gaat dat je niet zo jaloers moet zijn. Op zo'n manier willen dansen als je een vriend hebt vind ik gewoon niet kunnen. Jaloers zijn is iets anders.
De dark ages belden ... ze willen hun moraal terug.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef By1 het volgende:
Je kunt ook zeggen als je vriendin vreemd gaat dat je niet zo jaloers moet zijn. Op zo'n manier willen dansen als je een vriend hebt vind ik gewoon niet kunnen. Jaloers zijn is iets anders.
Je bedoelt, ze zou van jou wel mogen dansen, maar dan alleen de polonaise en de vogeltjesdans??quote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef By1 het volgende:
Geen polonaise. Voor je het weet is ze verwikkeld in een steamy sandwich ...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef drijfhout het volgende:
Je bedoelt, ze zou van jou wel mogen dansen, maar dan alleen de polonaise en de vogeltjesdans??
Dat is waar maar als TS hier een topic over start en zijn vrienden geven aan dat ze het niet vonden kunnen dan kun je er vanuit gaan dat de intentie niet goed is.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het lijkt mij nogal een belangrijk punt of ze echt aan het dansen is.. of aan het schuren om het schuren en de aandacht van de mannen.
Twee aparte zaken
Hoe zou je je voelen als zij dit opgeeft voor jou en haar hobby niet meer kan uitvoeren, daar toch wel ongelukkig mee is?quote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef daan87a het volgende:
Hallo, hopelijk kan iemand mij helpen.
Ik ben een behoorlijk jaloers persoon, dat komt omdat ik in het verleden in twee lange relaties meerdere malen bedrogen ben. Geen excuus om jaloers te gedragen want ik wil mijn vriendin daar niet mee opzadelen maar wel een reden waarom ik zo ben. Gelukkig kan ik het wel redelijk goed onderdrukken en heeft ze het meestal niet door.
We hebben op het moment een lat-relatie omdat ik het grootste gedeelte van dit jaar in het buitenland zit voor mijn werk. Nu is ze enorm gek van dansen van jongs af aan. Omdat ik er nu dus niet bij kan zijn heeft ze aan mij gevraagt of het goed is dat ze danst met jongens tijdens het uitgaan. Eerste gedachte gang van mij was paniek(wat als ze hem leuk gaat vinden etc). Maar ik zei tegen haar dat het prima is. Het is ook maar dansen en ze vroeg het aan me, dus niet sneaky gedrag ofzo van haar kant. Ze werkt de hele dag en volg ook nog een thuis studie dus ik begrijp dat ze wil ontspannen tijdens het uitgaan.
Nu komt mijn probleempje, via vrienden van mij kreeg ik te horen op welke manier ze de laatste tijd heeft gedanst Ik dacht dat ze normaal aan het dansen was, waarbij handen en schouders de enige fysieke aanraking zou zijn zeg maar. Maar ze was wat intiemer aan het dansen. Slow-dansen en latin-dans (zou niet weten welke precies) waarbij haar lichaam vele malen tussen de spins (pirrouettes) door tegen de zijne aan was gedrukt. Niet schuren en ook geen gezoen. Maar het bevalt me toch niet.
Mijn vraag is, wat zou jij ervan vinden als je vriend/vriendin dat deed. Zou je er wat van zeggen of maakt het je helemaal niks uit.
En geen zorgen, ik zal gewoon eerlijk met haar gaan praten dat lijkt me het beste. Ik zou gewoon graag willen weten wat andere er van denken maar uiteindelijk zal ik er met mijn vriendin moeten uitkomen als ik verder met haar wil. Mischien beetje overbodig deze laatste alinea, maar ik weet niet. Ik zelf ben altijd bang dat ik iemand leven kan beinvloeden met een advies.. vind ik eng idee
. Maar je kan dus gewoon eerlijk zijn. En ik zal jullie meningen niet als argument opgeven tegen haar in een gesprek.
Dankje.
Maar als je echt van iemand houdt neem je die wel dingen af die belangerijk zijn voor dat persoon, dat is wel liefde, iemand in een kooi stoppen?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:39 schreef firebladex het volgende:
Wanneer je te horen krijgt van andere mensen dat je vriendin niet behoorlijk gedraagt, kan je wel voelen dat iets niet goed zit.
Ik zou het persoonlijk nooit toelaten. Natuurlijk mag ze wat fun hebben met vriendinnen dansen, maar je weet goed hoe andere jongens zijn (al wilt jouw vriendin alleen maar dansen).
Ik denk eerlijk dat ze niet van je houdt. Als iemand echt om de andere geeft, zou je dit niet doen. Of althans ze ziet je niet als een serieuze materiaal voor de toekomst. Als je had geweigerd zou ze het uit hebben gemaakt (met voor haar een geldige excuus)
Te bizar voor woorden, deze instelling. Het is freaking dansen, ze neukt niet op de dansvloer.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:39 schreef firebladex het volgende:
Wanneer je te horen krijgt van andere mensen dat je vriendin niet behoorlijk gedraagt, kan je wel voelen dat iets niet goed zit.
Ik zou het persoonlijk nooit toelaten. Natuurlijk mag ze wat fun hebben met vriendinnen dansen, maar je weet goed hoe andere jongens zijn (al wilt jouw vriendin alleen maar dansen).
Ik denk eerlijk dat ze niet van je houdt. Als iemand echt om de andere geeft, zou je dit niet doen. Of althans ze ziet je niet als een serieuze materiaal voor de toekomst. Als je had geweigerd zou ze het uit hebben gemaakt (met voor haar een geldige excuus)
En hou alsjeblieft eens op met dit soort dingen te zeggen, je vriendin is er toch zelf bij? Als je je vriendin vertrouwt hoef je er niet bang voor te zijn dat ze omdat ze met iemand danst ook gelijk met hem naar bed gaat.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:39 schreef firebladex het volgende:
Denk je niet dat hij haar enorm pijn doet met zijn eis met haar hobby te stoppen. Ingegeven door zijn eigen onzekerheid, nota bene?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef firebladex het volgende:
Als je door iets te doen, de andere enorm veel pijn doet... is het dan te veel gevraagd om ermee te stoppen?
Moet je, omdat je partner het geen fijn idee vindt, ophouden met iets wat je leuk vindt om te doen? Dat is altijd de balans die je moet vinden in een relatie. Daar zal TS met zijn vriendin uit moeten komen, hebben wij niks over te zeggen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef firebladex het volgende:
Als je door iets te doen, de andere enorm veel pijn doet... is het dan te veel gevraagd om ermee te stoppen?
Dansen hebben we het over he, als dat ongelovelijk veel pijn doet moet je misschien eens naar jezelf kijken ipv naar de ander.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:49 schreef firebladex het volgende:
Alles heeft zo zijn grenzen. Wanneer meiden eisen stellen aan de mannen, dan moeten wij dat maar accepteren. Doen we dat niet zijn we meteen klootzakken die achter ons lul aan lopen. Vragen we 1 ding van vrouwlief, is het gelijk vrijheid inperken en alle andere onzin.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:51 schreef Copycat het volgende:
Denk je niet dat hij haar enorm pijn doet met zijn eis met haar hobby te stoppen. Ingegeven door zijn eigen onzekerheid, nota bene?
Maar ik denk wel dat als hij die eis stelt, hij al snel aan het kortste eind trekt. Een gezonde vrouw laat zich niet zo betuttelen.
En vertrouw jij ook andere mensen behalve jouw vriendin? Want die spelen ook een rol... en niet zo een kleine ookquote:Op maandag 25 juni 2012 13:50 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
En hou alsjeblieft eens op met dit soort dingen te zeggen, je vriendin is er toch zelf bij? Als je je vriendin vertrouwt hoef je er niet bang voor te zijn dat ze omdat ze met iemand danst ook gelijk met hem naar bed gaat.
Dus ...quote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef firebladex het volgende:
Alles heeft zo zijn grenzen. Wanneer meiden eisen stellen aan de mannen, dan moeten wij dat maar accepteren. Doen we dat niet zijn we meteen klootzakken die achter ons lul aan lopen. Vragen we 1 ding van vrouwlief, is het gelijk vrijheid inperken en alle andere onzin.
Je neemt en geeft in een relatie. Mensen kunnen ook een stapje terug doen m.b.t. hun hobby.
????????????????????????????????????????quote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef firebladex het volgende:
[..]
Alles heeft zo zijn grenzen. Wanneer meiden eisen stellen aan de mannen, dan moeten wij dat maar accepteren. Doen we dat niet zijn we meteen klootzakken die achter ons lul aan lopen. Vragen we 1 ding van vrouwlief, is het gelijk vrijheid inperken en alle andere onzin.
Waarom, waarom moet je zelf ongelukkig worden omdat de ander een onzekerheidsprobleem heeft?quote:Je neemt en geeft in een relatie. Mensen kunnen ook een stapje terug doen m.b.t. hun hobby.
Ik hoef die anderen niet te vertouwen, zolang ik mijn partner maar vertrouw, als die anderen wat doen wat die partner niet wil op seksgebied dan heet dat verkrachting.quote:En vertrouw jij ook andere mensen behalve jouw vriendin? Want die spelen ook een rol... en niet zo een kleine ook
Daarom opzoek naar een middel weg. Zoals hierboven al gezegd is. Ze hoeft niet te stoppen, maar zeer close te dansen met andere jongens is nou ook niet echt noodzakelijk... vind je niet?quote:
Bullshit. Waarom zou zij een middenweg moeten zoeken als hij belachelijk buitensporig claimerig doet over iets onschuldigs als dansen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:00 schreef firebladex het volgende:
Daarom opzoek naar een middel weg. Zoals hierboven al gezegd is. Ze hoeft niet te stoppen, maar zeer close te dansen met andere jongens is nou ook niet echt noodzakelijk... vind je niet?
Dat dus.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bullshit. Waarom zou zij een middenweg moeten zoeken als hij belachelijk buitensporig claimerig doet over iets onschuldigs als dansen.
En in bepaalde dansen - ja dansen, niet neuken: dansen - is een close danshouding nu eenmaal de danshouding.
En, zolang zij niet wil, hebben de verkeerde bedoelingen van anderen geen vat op haar.
Als ze wel vreemd wil gaan, gebeurt dat toch wel.
Niks claimerig. Je moet naar elkaar luisteren naar een middenweg zoeken. Daar gaat het om bij een relatie. Ik kan wel de vraag naar jouw gooien van ... "jij vindt het vast heel leuk en voelt je helemaal gelukkig en op je gemak als jouw vriendje, waarvan je zielsveel van houdt, elke weekend leuk en intiem aan het dansen is met andere meiden... "quote:Op maandag 25 juni 2012 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bullshit. Waarom zou zij een middenweg moeten zoeken als hij belachelijk buitensporig claimerig doet over iets onschuldigs als dansen.
En in bepaalde dansen - ja dansen, niet neuken: dansen - is een close danshouding nu eenmaal de danshouding.
En, zolang zij niet wil, hebben de verkeerde bedoelingen van anderen geen vat op haar.
Als ze wel vreemd wil gaan, gebeurt dat toch wel.
Je moet pas een middenweg zoeken als de ander niet iets totaal belachelijks van je "eist".quote:Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef firebladex het volgende:
[..]
Niks claimerig. Je moet naar elkaar luisteren naar een middenweg zoeken. Daar gaat het om bij een relatie. Ik kan wel de vraag naar jouw gooien van ... "jij vindt het vast heel leuk en voelt je helemaal gelukkig en op je gemak als jouw vriendje, waarvan je zielsveel van houdt, elke weekend leuk en intiem aan het dansen is met andere meiden... "
Natuurlijk antwoord jij dan... dat vind ik helemaal niet erg, gaat om vertrouwen. Vast wel... bij iedere andere relatie zal dit situatie een gevoel van onprettigheid op roepen.
Het is ook niet iets totaal onmogelijk wanneer bij het uitgaan/dansen, wel iets verder gaat dan "alleen" dansen. Zeker als er nog alcohol in de spel is.
"Als ik doodga... dan ga ik toch dood, kan ik net zo goed de airbags omwisselen met scherpe voorwerpen en vooral geen gordel dragen!"
Je vriendin mag zeker ook niet naar school, of naar het werk, want he, daar gebeurd het ook dat het meer wordt dan alleen school/werken. De supermarkt mag ook al niet meer, want daar kunnen ook luitjes rondlopen die je meisje willen oppikken en jouw meisje, die heeft geen eigen mening, die kan daar niets tegen beginnen en gaat erin mee...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:12 schreef firebladex het volgende:
[..]
Niks claimerig. Je moet naar elkaar luisteren naar een middenweg zoeken. Daar gaat het om bij een relatie. Ik kan wel de vraag naar jouw gooien van ... "jij vindt het vast heel leuk en voelt je helemaal gelukkig en op je gemak als jouw vriendje, waarvan je zielsveel van houdt, elke weekend leuk en intiem aan het dansen is met andere meiden... "
Natuurlijk antwoord jij dan... dat vind ik helemaal niet erg, gaat om vertrouwen. Vast wel... bij iedere andere relatie zal dit situatie een gevoel van onprettigheid op roepen.
Het is ook niet iets totaal onmogelijk wanneer bij het uitgaan/dansen, wel iets verder gaat dan "alleen" dansen. Zeker als er nog alcohol in de spel is.
"Als ik doodga... dan ga ik toch dood, kan ik net zo goed de airbags omwisselen met scherpe voorwerpen en vooral geen gordel dragen!"
Nee ik vertrouw niet iedereen, maar daar gaat het hier niet om. Als je vriendin tegen je zegt dat je haar kan vertrouwen en jij vertrouwt haar, dan mag je er vanuit gaan dat zij niet vreemdgaat. Dit betekent niet dat er dan opeens geen mannen zijn die met haar naar bed willen en dat proberen, maar zij heeft aangegeven dat ze niet vreemdgaat, dus jij moet er dan vanuit gaan dat ze op dit soort momenten nee zegt, anders vertrouw je haar blijkbaar niet echt.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef firebladex het volgende:
[..]
En vertrouw jij ook andere mensen behalve jouw vriendin? Want die spelen ook een rol... en niet zo een kleine ook
Precies. Manipuleren heet dat.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:39 schreef firebladex het volgende:
Dat bedoel ik dan.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Je vriendin mag zeker ook niet naar school, of naar het werk, want he, daar gebeurd het ook dat het meer wordt dan alleen school/werken. De supermarkt mag ook al niet meer, want daar kunnen ook luitjes rondlopen die je meisje willen oppikken en jouw meisje, die heeft geen eigen mening, die kan daar niets tegen beginnen en gaat erin mee...
Zie je al wat er gebeurd als je zo denkt, zo kan je alles wel als een groot risiko zien. Kan je het leven van de ander geheel vergallen om je eigen onzekerheid. Of je werkt aan jezelf, wijst niet naar de ander, maar denkt, waarom voel ik dit zo terwijl ik mijn partner zou moeten vertrouwen, hoe kom ik van die onzekerheid af?
Dankje. Ieder moet maar doen wat hij of zij gelukkig maakt.quote:
Hoe zeker weet je eigenlijk dat ze zich niet op wekelijkse basis door iemand anders laat nemen? Hoe controleer je dat op zo'n afstand?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:31 schreef firebladex het volgende:
[..]
Dankje. Ieder moet maar doen wat hij of zij gelukkig maakt.
Ik heb al 3 jaar een lange afstand relatie met een Franse chick. Het kan goed werken, zolang er duidelijk afspraken worden gemaakt en bij problemen naar een middenweg wordt gezocht. Zo heb ik het 3 jaar volgehouden en daarom geef ik advies aan ts. Ik heb met de zelfde voeten in dezelfde stiuatie gezeten.
Maar omdat jij alles beter weet, hoe het zou moeten, neem ik aan dat jij dezelfde hebt meegemaakt, en jouw manier van doen heeft jouw relatie doen bloeien. Jij bent nu samen met je partner de meest gelukkigste personen op de wereld... toch? Want zo voel ik me anders wel samen met mijn vriendin.
Iedereen weet hoe ze het volgens de boekje moeten doen. Realiteit is anders, maar dat heb jij vast ook meegemaakt Copycat.
Euh nee, dat vind ik niet, ik vind dat ook jongens dezelfde vrijheid moeten hebben, zolang het bij dansen en misschien een onschuldig flirtje blijft is er niets aan de hand.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:24 schreef firebladex het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dan.
Jongen mag niet uit gaan met vrienden --> accepteren maar.
Ze gaat nooit dansen ...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:33 schreef Seven. het volgende:
Hoe zeker weet je eigenlijk dat ze zich niet op wekelijkse basis door iemand anders laat nemen? Hoe controleer je dat op zo'n afstand?
Niet. Dat doe je op basis van vertrouwen. Dat doe je wanneer je partner verteld dat zij niet lekker in haar vel voelt wanneer je bepaald iets aan het doen bent. Daar praat je gezamenlijk over en ga je kijken hoe het kan opgelost worden. Oftewel naar een middenweg waarin beide partijen gelukkig zijn en elkaar kunnen vertrouwen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe zeker weet je eigenlijk dat ze zich niet op wekelijkse basis door iemand anders laat nemen? Hoe controleer je dat op zo'n afstand?
fransen kunnen niet dansen.quote:
Je zal dan nooit eens de oplossing zoeken in de onzekerheid oplossen?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:35 schreef firebladex het volgende:
[..]
Niet. Dat doe je op basis van vertrouwen. Dat doe je wanneer je partner verteld dat zij niet lekker in haar vel voelt wanneer je bepaald iets aan het doen bent. Daar praat je gezamenlijk over en ga je kijken hoe het kan opgelost worden. Oftewel naar een middenweg waarin beide partijen gelukkig zijn en elkaar kunnen vertrouwen.
Maar wat zijn haar hobby's dan? Zit ze bij de lokale punnikclub misschien? Of mag ze van jou wel iets risicovollers doen zoals naar de sportschool?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:35 schreef firebladex het volgende:
[..]
Niet. Dat doe je op basis van vertrouwen. Dat doe je wanneer je partner verteld dat zij niet lekker in haar vel voelt wanneer je bepaald iets aan het doen bent. Daar praat je gezamenlijk over en ga je kijken hoe het kan opgelost worden. Oftewel naar een middenweg waarin beide partijen gelukkig zijn en elkaar kunnen vertrouwen.
En moet je nagaan wat voor lekkere mannen ze daar zal tegenkomenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:38 schreef Seven. het volgende:
Of mag ze van jou wel iets risicovollers doen zoals naar de sportschool?
1 voordeel: Anabooltjes hebben meestal impotentieproblemen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En moet je nagaan wat voor lekkere mannen ze daar zal tegenkomen
Die misschien haar gaan helpen met sporten en de gewichten.. de mannen nog meer gewichten gaan trainen, waardoor zij nog verlekkerder kan kijken naar al die spieren
En wat begint met een praatje......
Misschien zijn ze daardoor wel heel goed met hun vingers!quote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef Maanvis het volgende:
1 voordeel: Anabooltjes hebben meestal impotentieproblemen.
Al die feromonen ...quote:Op maandag 25 juni 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
Die misschien haar gaan helpen met sporten en de gewichten.. de mannen nog meer gewichten gaan trainen, waardoor zij nog verlekkerder kan kijken naar al die spieren
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef Bonkers. het volgende:
Wat verwachten sommige mensen hier van dansen?
quote:
Dit zou niet bij het dansen kunnen gebeuren?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
Nouja niet veel maar als je in de discotheek constant geil met andere jongens danst dan denken andere jongens ook 'ze is beschikbaar' en dan vereist het heul veul zelfdiscipline van die meid om onder invloed van menig drankje niet verder te gaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef Bonkers. het volgende:
Dansen doe je ook niet zomaar met elkaar en zeker niet in een omgeving waar er rijkelijk drank wordt genuttigd.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef Bonkers. het volgende:
De eye-opener zou juist moeten zijn dat het overal kan gebeuren. Ook in de plaatselijke supermarkt ... Als beide partijen er open voor staan.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:44 schreef firebladex het volgende:
Dit zou niet bij het dansen kunnen gebeuren?
Dit kan OVERAL gebeuren. Op straat, in de supermarkt, op het werk.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:44 schreef firebladex het volgende:
Dit zou niet bij het dansen kunnen gebeuren?
Dan twijfel je aan de zelfdiscipline/vertrouwen van je vriendin, niet zozeer aan het dansen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja niet veel maar als je in de discotheek constant geil met andere jongens danst dan denken andere jongens ook 'ze is beschikbaar' en dan vereist het heul veul zelfdiscipline van die meid om onder invloed van menig drankje niet verder te gaan.
Sowieso staat ze dan al snel bekend als een slet en de vriend in kwestie als een slappe zak.
Als de hele kroeg lult dat het een slet is en zich afvraagt of het wel mijn vriendin is (doordat ze alleen maar constant sletterig danst met deze of gene vreemde kerel) dan heb ik zoiets van wtfquote:Op maandag 25 juni 2012 14:46 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Dan twijfel je aan de zelfdiscipline/vertrouwen van je vriendin, niet zozeer aan het dansen.
Ja maar er is een verschil tussen intieme dansen en gewoon boodschappen doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
De eye-opener zou juist moeten zijn dat het overal kan gebeuren. Ook in de plaatselijke supermarkt ... Als beide partijen er open voor staan.
Ik zou haar maar thuis houden van het werk dan, aangezien de meeste slippertjes met collega's zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef firebladex het volgende:
[..]
Ja maar er is een verschil tussen intieme dansen en gewoon boodschappen doen.
of in andere woorden
"Ik kan toch overal doodgeschoten worden... dus ik ga wel naar Afrika waar twee rivaliserende stammen in oorlog zijn , want als het daar kan gebeuren, kan het ook hier in Nederland gebeuren"
Nou is er wel een wereld van verschil tussen sletterig dansen en latindansen waar TS het over heeft.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als de hele kroeg lult dat het een slet is en zich afvraagt of het wel mijn vriendin is (doordat ze alleen maar constant sletterig danst met deze of gene vreemde kerel) dan heb ik zoiets van wtf.
Dat jij het vaakst vreemd bent gegaan met collega's betekent niet dat iedereen deze doelgroep prefereert.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou haar maar thuis houden van het werk dan, aangezien de meeste slippertjes met collega's zijn.
Er staat toch dat ze niet aan schuren e.d. doet, maar echt danst?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als de hele kroeg lult dat het een slet is en zich afvraagt of het wel mijn vriendin is (doordat ze alleen maar constant sletterig danst met deze of gene vreemde kerel) dan heb ik zoiets van wtf.
Da's waar. Als het gewoon salsadansen is met een gozer die dat ook goed kan is dat natuurlijk geen probleem.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:50 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nou is er wel een wereld van verschil tussen sletterig dansen en latindansen waar TS het over heeft.
Toch zeggen de onderzoeken dat heeeeeeeeeeel veel mensen aan slippertje op het werk doen, wat er dan een risikoplaats van maakt volgens jouw eigen redenering.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:52 schreef firebladex het volgende:
[..]
Dat jij het vaakst vreemd bent gegaan met collega's betekent niet dat iedereen deze doelgroep prefereert.
De vonk kan overal overslaan. Maar er spreekt enorm weinig vertrouwen voor je vriendin uit je woorden. Ze is toch geen weerloze speelbal van geile mannen?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef firebladex het volgende:
Ja maar er is een verschil tussen intieme dansen en gewoon boodschappen doen.
of in andere woorden
"Ik kan toch overal doodgeschoten worden... dus ik ga wel naar Afrika waar twee rivaliserende stammen in oorlog zijn , want als het daar kan gebeuren, kan het ook hier in Nederland gebeuren"
NIet?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
De vonk kan overal overslaan. Maar er spreekt enorm weinig vertrouwen voor je vriendin uit je woorden. Ze is toch geen weerloze speelbal van geile mannen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |