Hallo, hopelijk kan iemand mij helpen.
Ik ben een behoorlijk jaloers persoon, dat komt omdat ik in het verleden in twee lange relaties meerdere malen bedrogen ben. Geen excuus om jaloers te gedragen want ik wil mijn vriendin daar niet mee opzadelen maar wel een reden waarom ik zo ben. Gelukkig kan ik het wel redelijk goed onderdrukken en heeft ze het meestal niet door.
We hebben op het moment een lat-relatie omdat ik het grootste gedeelte van dit jaar in het buitenland zit voor mijn werk. Nu is ze enorm gek van dansen van jongs af aan. Omdat ik er nu dus niet bij kan zijn heeft ze aan mij gevraagt of het goed is dat ze danst met jongens tijdens het uitgaan. Eerste gedachte gang van mij was paniek

(wat als ze hem leuk gaat vinden etc). Maar ik zei tegen haar dat het prima is. Het is ook maar dansen en ze vroeg het aan me, dus niet sneaky gedrag ofzo van haar kant. Ze werkt de hele dag en volg ook nog een thuis studie dus ik begrijp dat ze wil ontspannen tijdens het uitgaan.
Nu komt mijn probleempje, via vrienden van mij kreeg ik te horen op welke manier ze de laatste tijd heeft gedanst Ik dacht dat ze normaal aan het dansen was, waarbij handen en schouders de enige fysieke aanraking zou zijn zeg maar. Maar ze was wat intiemer aan het dansen. Slow-dansen en latin-dans (zou niet weten welke precies) waarbij haar lichaam vele malen tussen de spins (pirrouettes) door tegen de zijne aan was gedrukt. Niet schuren en ook geen gezoen. Maar het bevalt me toch niet.
Mijn vraag is, wat zou jij ervan vinden als je vriend/vriendin dat deed. Zou je er wat van zeggen of maakt het je helemaal niks uit.
En geen zorgen

, ik zal gewoon eerlijk met haar gaan praten dat lijkt me het beste. Ik zou gewoon graag willen weten wat andere er van denken maar uiteindelijk zal ik er met mijn vriendin moeten uitkomen als ik verder met haar wil. Mischien beetje overbodig deze laatste alinea, maar ik weet niet. Ik zelf ben altijd bang dat ik iemand leven kan beinvloeden met een advies.. vind ik eng idee

. Maar je kan dus gewoon eerlijk zijn. En ik zal jullie meningen niet als argument opgeven tegen haar in een gesprek.
Dankje.