euj... euj sjonnie... SJONNIE... gèhle wèffah!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ach ts het zijn allemaal hoeren. Laat het idee van trouw gewoon varen en regel zelf ook wat leuks voor in het buitenland erbij.
Zeker niet de slimste?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Waar is het compromis als zij moet geven en jij niets? Compromis betekend nader tot elkaar komen, wat jij wil in deze is dat de ander zich aanpast aan jouw nukken, zonder daarin naar haar te luisteren, hoe zij hierin staat, hoe zij zich voelt. Dat is geen compromis, dat is dwingelanderij.
Gewoon dansen is sletterig gedrag? Tjeempig zeg, de jaren 50 zijn al wel een tijdje voorbij, wanneer kom jij ervan los?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:54 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Zeker niet de slimste?
Wanneer zij een manier vind om te dansen (dansschool of whatever)
Dan danst ze toch ook met jongens en dan moet TS het wel accepteren, in een club is het sletterige gedrag.
Heb toch echt de meeste vrouwen zien zeggen dat dat andersom net zo goed geld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Het verbaasd me wel dat veel vrouwen haar verdedigen, want als de situatie andersom zou zijn, zouden ze de jongen aanvallen..
Het is geen jongens tegen de meisjes, het gaat om een relatie en daarin horen beide partijen zich goed te voelen.
Volgens mij ben jij met deze post toch echt degene die er een kinderachtig jongens versus meisjes verhaaltje van maakt. Want als het andersom zou zijn ...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Het verbaasd me wel dat veel vrouwen haar verdedigen, want als de situatie andersom zou zijn, zouden ze de jongen aanvallen..
Het is geen jongens tegen de meisjes, het gaat om een relatie en daarin horen beide partijen zich goed te voelen.
Ze heeft geen dansles, ze danst gewoon met jongens bij het uitgaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:55 schreef kahlie het volgende:
Het punt zit hem al helemaal in het feit dat TS kennelijk iets kent als 'intiem' dansen als het gaat om dansles. De meeste mensen met salsa/latin of ballroom-dans ervaring zien dat echt niet als intiem dansen.
Goddomme, wat is dit voor een bekrompen idee? Dansen is dansen, en daar kan intiem dansen bij horen. Dat heeft niks met vreemdgaan en gevoelens te maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:11 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Als zij niet kiest voor een compromis, is het einde toch al in zicht.
Ik vind intiem dansen gewoon te ver gaan, boeit me niet wat voor dans het is, intiem met een andere jongen hoort niet.
Ben benieuwd wat jou partner met het andere geslacht mag doen, ook helemaal opgeilen zeker?
Jij kijkt rustig toe want tjaa risico's loop je nou eenmaal, dus laat ze ook maar op die toer gaan.
-I'm out, goodnight
Och heden, menselijk contact, de gruwel!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:03 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Ze heeft geen dansles, ze danst gewoon met jongens bij het uitgaan.
Ik zeg nergens dat ze een slet is, het gedrag roept het wel op..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Gewoon dansen is sletterig gedrag? Tjeempig zeg, de jaren 50 zijn al wel een tijdje voorbij, wanneer kom jij ervan los?
Nogmaals, er staat heel duidelijk dat het niet om schuren enzo gaat, dat er tussen de spins lichamelijk contact is, wat echt heel normaal is bij heel veel dansen.
Maar nogsteeds niet naar jezelf kijken, het gewoon volledig bij de ander neerleggen, zelfs met het predikaat slet erbij, kom op zeg!
Je zegt niet dat ze een slet is, ze gedraagt zich alleen maar zo, ja daar voelt ze zich vast beter onder!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:07 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ze een slet is, het gedrag roept het wel op..
Anyway.. Seriously? Dus jij vind dat je sexy mag dansen met een andere jongen en je vriend het maar moet slikken?
Er is een verschil tussen gewoon dansen en sexy dansen.
Ach jullie zijn vandaag lekker bezig met de jaren 50equote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Je zegt niet dat ze een slet is, ze gedraagt zich alleen maar zo, ja daar voelt ze zich vast beter onder!
Ik vind dat iedereen mag dansen met elkaar, ik begrijp heel prima dat schuren enzo niet wordt gewaardeerd, maar dat je in een dans met de lichamen elkaar raakt is heel erg normaal. Je maakt een spin en komt terug tegen dat persoon aan. Veel dansen vereisen lichamelijk contact, zoals gezegd, we leven niet in de jaren 50 met dansen waarbij krampachtig contact wordt verkomen.
Misschien had TS moeten vragen wat voor dans zijn vriendin allemaal doet, in plaats van achteraf het niet leuk vinden..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:17 schreef erodome het volgende:
Maar de ts zegt zelf overgevoelig te zijn en zegt dan ook nog dat het absoluut niet om schuren gaat, maar dat hij dacht aan of geen enkel lichamelijk contact, of alleen schouders en handen raken, hoe doe je dat met een latin dans?
Dit klinkt voor mij als iemand die dansles heeft gehad. Je kunt niet opeens latin-dansen. Of ze nou in de dansschool of op een club danst maakt niet uit. En niets uit deze tekst valt bij mij onder intiem of onder sexy.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef daan87a het volgende:
Nu komt mijn probleempje, via vrienden van mij kreeg ik te horen op welke manier ze de laatste tijd heeft gedanst Ik dacht dat ze normaal aan het dansen was, waarbij handen en schouders de enige fysieke aanraking zou zijn zeg maar. Maar ze was wat intiemer aan het dansen. Slow-dansen en latin-dans (zou niet weten welke precies) waarbij haar lichaam vele malen tussen de spins (pirrouettes) door tegen de zijne aan was gedrukt. Niet schuren en ook geen gezoen. Maar het bevalt me toch niet.
Een Bachata of Merenqua is anders in basis heeeel simpel en daarbij kan dat als heel intiem worden gezien. Of het zo wordt ervaren door beide dansers is dan weer een tweedequote:
In de basis heel simpel ja, maar ik denk dat toch iemand in het begin ff je moet vertellen hoe het basis patroon loopt. Cha-cha-cha's basis patroon is ook peanuts, maar zo maar denken van :"Goh, laat ik dit eens doen" en dan opeens latin-dansen, dat heb ik nog nooit iemand zien doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een Bachata of Merenqua is anders in basis heeeel simpel en daarbij kan dat als heel intiem worden gezien. Of het zo wordt ervaren door beide dansers is dan weer een tweede
Zo heb ik leren dansenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:31 schreef kahlie het volgende:
In de basis heel simpel ja, maar ik denk dat toch iemand in het begin ff je moet vertellen hoe het basis patroon loopt. Cha-cha-cha's basis patroon is ook peanuts, maar zo maar denken van :"Goh, laat ik dit eens doen" en dan opeens latin-dansen, dat heb ik nog nooit iemand zien doen
Dat is inderdaad het geval. Mannen kunnen niet zomaar beginnen, want ze hebben een zwaardere taak en niemand om ze te leiden. Vrouwen kunnen zo een dansvloer opstappen en meegenomen worden in een prachtige dans. Het kan daardoor wel degelijk een sterk element van verleiding hebben; dat zit in de cultuur waar latin dansen vandaan komen. Dit is vooral zo bij bachata.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo heb ik leren dansen
Natuurlijk is het dan wel vaak dat de man dan ervaring heeft en je je laat leiden.
Dansen maakt mij gelukkig, weten dat je vriendin gelukkig is, is toch belangrijker dan je eigen ongefundeerde jaloerse gevoel kwijt zijn?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:50 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Even voor de dames hiero, Stel jij doet zulke dingen ook zoals TS beschrijft ( met andere jongens dansen op zo'n manier ) terwijl je weet dat je vriend er toch wel mee zit? Dan zeg je toch ; dan dans ik niet meer zo met jongens? Weten dat je vriend gelukkig is, is toch waardevoller dan een avond dansen met wildvreemde?
Ok, dansen maakt je gelukkig. Maar wordt dansen leuker met wildvreemde jongens?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dansen maakt mij gelukkig, weten dat je vriendin gelukkig is, is toch waardevoller dan gezeik erover?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |