abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113399338
Ach ts het zijn allemaal hoeren. Laat het idee van trouw gewoon varen en regel zelf ook wat leuks voor in het buitenland erbij.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 07:49:15 #227
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113399385
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 07:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ach ts het zijn allemaal hoeren. Laat het idee van trouw gewoon varen en regel zelf ook wat leuks voor in het buitenland erbij.
euj... euj sjonnie... SJONNIE... gèhle wèffah! :9~
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:54:13 #228
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113402953
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 02:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Waar is het compromis als zij moet geven en jij niets? Compromis betekend nader tot elkaar komen, wat jij wil in deze is dat de ander zich aanpast aan jouw nukken, zonder daarin naar haar te luisteren, hoe zij hierin staat, hoe zij zich voelt. Dat is geen compromis, dat is dwingelanderij.
Zeker niet de slimste?
Wanneer zij een manier vind om te dansen (dansschool of whatever)
Dan danst ze toch ook met jongens en dan moet TS het wel accepteren, in een club is het sletterige gedrag.
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_113403002
Het punt zit hem al helemaal in het feit dat TS kennelijk iets kent als 'intiem' dansen als het gaat om dansles. De meeste mensen met salsa/latin of ballroom-dans ervaring zien dat echt niet als intiem dansen.

Ik vind het bijvoorbeeld intiemer om bij een man op schoot te gaan zitten (en dat kan op sommige moment nog intiemer worden :X) dan om met iemand de cha-cha-cha te dansen.

Je zit in een volle zaal met mensen - je hebt al je kleding nog aan - je raakt elkaar niet op erogene zone's. Wat is daar nu zo intiem aan? Omdat je dicht bij elkaar staat? Tja, opgekropt in de bus ook. Omdat je met elkaar beweegt? Oh shit, dan mag een vechtsport ook niet meer! Als je zo onzeker gaat denken dan mag de 3/4 van de normale activiteiten niet meer.

Kijk - schuren - dat is wat anders. Dat doe je om elkaar op te geilen. Daar gaat het volgens TS niet om.

Al die mensen die roepen dat je dan 'de kat op het spek'-bindt. Hilarisch. _O- De beste manier om je partner te houden is inderdaad om haar met een Burka over straat te laten gaan alleen in het gezelschap van een man uit je familie of je moeder, want tja, ze is niet te vertrouwen he!

Net zo lomp als die huwelijks-sites die aangeven dat je voor een goed huwelijk als vrouw geen mannelijke vrienden mag hebben (VERLEIDING) en als man geen vrouwelijke (VERLEIDING). Ben je toch zuur als je bi bent. Dan mag je helemaal geen vrienden hebben :+
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:00:31 #230
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113403142
Het verbaasd me wel dat veel vrouwen haar verdedigen, want als de situatie andersom zou zijn, zouden ze de jongen aanvallen..

Het is geen jongens tegen de meisjes, het gaat om een relatie en daarin horen beide partijen zich goed te voelen.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:01:06 #231
37769 erodome
Zweefteef
pi_113403159
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:54 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Zeker niet de slimste?
Wanneer zij een manier vind om te dansen (dansschool of whatever)
Dan danst ze toch ook met jongens en dan moet TS het wel accepteren, in een club is het sletterige gedrag.
Gewoon dansen is sletterig gedrag? Tjeempig zeg, de jaren 50 zijn al wel een tijdje voorbij, wanneer kom jij ervan los?
Nogmaals, er staat heel duidelijk dat het niet om schuren enzo gaat, dat er tussen de spins lichamelijk contact is, wat echt heel normaal is bij heel veel dansen.

Maar nogsteeds niet naar jezelf kijken, het gewoon volledig bij de ander neerleggen, zelfs met het predikaat slet erbij, kom op zeg!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:01:35 #232
37769 erodome
Zweefteef
pi_113403178
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Het verbaasd me wel dat veel vrouwen haar verdedigen, want als de situatie andersom zou zijn, zouden ze de jongen aanvallen..

Het is geen jongens tegen de meisjes, het gaat om een relatie en daarin horen beide partijen zich goed te voelen.
Heb toch echt de meeste vrouwen zien zeggen dat dat andersom net zo goed geld.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:03:25 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113403240
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:00 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

Volgens mij ben jij met deze post toch echt degene die er een kinderachtig jongens versus meisjes verhaaltje van maakt. Want als het andersom zou zijn ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:03:25 #234
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113403241
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:55 schreef kahlie het volgende:
Het punt zit hem al helemaal in het feit dat TS kennelijk iets kent als 'intiem' dansen als het gaat om dansles. De meeste mensen met salsa/latin of ballroom-dans ervaring zien dat echt niet als intiem dansen.
Ze heeft geen dansles, ze danst gewoon met jongens bij het uitgaan. :{w
RIP Rishi Chandrikasing
pi_113403348
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 02:11 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Als zij niet kiest voor een compromis, is het einde toch al in zicht.

Ik vind intiem dansen gewoon te ver gaan, boeit me niet wat voor dans het is, intiem met een andere jongen hoort niet.

Ben benieuwd wat jou partner met het andere geslacht mag doen, ook helemaal opgeilen zeker?

Jij kijkt rustig toe want tjaa risico's loop je nou eenmaal, dus laat ze ook maar op die toer gaan.

-I'm out, goodnight :O
Goddomme, wat is dit voor een bekrompen idee? Dansen is dansen, en daar kan intiem dansen bij horen. Dat heeft niks met vreemdgaan en gevoelens te maken.

Als ik jou sla met een hamer, geef je dan mij of de hamer de schuld? In dit geval is dansen de hamer. Je kan dit wel verbieden of verlangen van de ander dat zij dit niet doet, maar als het fout gaat dan gaat het vanzelf wel fout. Dat kan je wel krampachtig willen voorkomen door al die situaties te vermijden, maar als de bom dan toch barst, dan barst hij goed.

Over dit soort zorgen moet je communiceren, maar niet met als uitgangspunt om ze maar te vermijden. Als iemand zich er niet lekker bij voelt dan is niet de oplossing door het de ander maar te verbieden. Iemand kan zich ook grandioos aanstellen. Het lijkt erop dat er in jouw relatie wel communicatie mogelijk is, maar alleen als dit leidt naar de uitkomst waarin de ander zich houdt aan jouw vooroorlogse principes.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:06:43 #236
37769 erodome
Zweefteef
pi_113403350
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:03 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Ze heeft geen dansles, ze danst gewoon met jongens bij het uitgaan. :{w
Och heden, menselijk contact, de gruwel!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:07:04 #237
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113403360
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Gewoon dansen is sletterig gedrag? Tjeempig zeg, de jaren 50 zijn al wel een tijdje voorbij, wanneer kom jij ervan los?
Nogmaals, er staat heel duidelijk dat het niet om schuren enzo gaat, dat er tussen de spins lichamelijk contact is, wat echt heel normaal is bij heel veel dansen.

Maar nogsteeds niet naar jezelf kijken, het gewoon volledig bij de ander neerleggen, zelfs met het predikaat slet erbij, kom op zeg!
Ik zeg nergens dat ze een slet is, het gedrag roept het wel op..

Anyway.. Seriously? Dus jij vind dat je sexy mag dansen met een andere jongen en je vriend het maar moet slikken?
Er is een verschil tussen gewoon dansen en sexy dansen.
RIP Rishi Chandrikasing
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:10:17 #238
37769 erodome
Zweefteef
pi_113403462
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:07 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ze een slet is, het gedrag roept het wel op..

Anyway.. Seriously? Dus jij vind dat je sexy mag dansen met een andere jongen en je vriend het maar moet slikken?
Er is een verschil tussen gewoon dansen en sexy dansen.
Je zegt niet dat ze een slet is, ze gedraagt zich alleen maar zo, ja daar voelt ze zich vast beter onder!

Ik vind dat iedereen mag dansen met elkaar, ik begrijp heel prima dat schuren enzo niet wordt gewaardeerd, maar dat je in een dans met de lichamen elkaar raakt is heel erg normaal. Je maakt een spin en komt terug tegen dat persoon aan. Veel dansen vereisen lichamelijk contact, zoals gezegd, we leven niet in de jaren 50 met dansen waarbij krampachtig contact wordt verkomen.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:16:17 #239
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113403631
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Je zegt niet dat ze een slet is, ze gedraagt zich alleen maar zo, ja daar voelt ze zich vast beter onder!

Ik vind dat iedereen mag dansen met elkaar, ik begrijp heel prima dat schuren enzo niet wordt gewaardeerd, maar dat je in een dans met de lichamen elkaar raakt is heel erg normaal. Je maakt een spin en komt terug tegen dat persoon aan. Veel dansen vereisen lichamelijk contact, zoals gezegd, we leven niet in de jaren 50 met dansen waarbij krampachtig contact wordt verkomen.
Ach jullie zijn vandaag lekker bezig met de jaren 50e *O*

Er is wel een verschil tussen dansen, je hebt ook het normale dansen, waar je inderdaad gewoon een spin maakt enz.

Alleen heb je ook het andere soort dansen, ben van mening dat ze dat niet in een club hoeft te doen.

Denk dat we eerder een totaal verschillende idee hebben, over wat voor dans het is.
Dus dan gaan we het ook niet eens worden.
Normaal dansen, normaal salsa dansen moet wel kunnen, dat is gewoon een dans.

Zoals TS het beschrijft ''intiem'' dan bedenk ik me een andere dans en dat zou ik dan te ver vinden gaan.

Ik ga daar verder ook niet over discuseren, want denk echt dat we een andere soort dans voor ogen hebben.

*Ik zag gelijk dirty dancing voor mijn ogen of zou je dat ook goed vinden?*
RIP Rishi Chandrikasing
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:17:58 #240
37769 erodome
Zweefteef
pi_113403688
Maar de ts zegt zelf overgevoelig te zijn en zegt dan ook nog dat het absoluut niet om schuren gaat, maar dat hij dacht aan of geen enkel lichamelijk contact, of alleen schouders en handen raken, hoe doe je dat met een latin dans?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:20:52 #241
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113403788
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:17 schreef erodome het volgende:
Maar de ts zegt zelf overgevoelig te zijn en zegt dan ook nog dat het absoluut niet om schuren gaat, maar dat hij dacht aan of geen enkel lichamelijk contact, of alleen schouders en handen raken, hoe doe je dat met een latin dans?
Misschien had TS moeten vragen wat voor dans zijn vriendin allemaal doet, in plaats van achteraf het niet leuk vinden..

Denk ook wel dat hij het zelf zou moeten zien en niet afgaan op wat vrienden zien, hij kent haar en haar gedrag beter.
Wanneer hij ziet hoe ze danst en of ze ook echt iemand verleidt of geniet van het dansen, dat zou hij van haar af kunnen lezen en vrienden niet.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_113403969
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef daan87a het volgende:
Nu komt mijn probleempje, via vrienden van mij kreeg ik te horen op welke manier ze de laatste tijd heeft gedanst Ik dacht dat ze normaal aan het dansen was, waarbij handen en schouders de enige fysieke aanraking zou zijn zeg maar. Maar ze was wat intiemer aan het dansen. Slow-dansen en latin-dans (zou niet weten welke precies) waarbij haar lichaam vele malen tussen de spins (pirrouettes) door tegen de zijne aan was gedrukt. Niet schuren en ook geen gezoen. Maar het bevalt me toch niet.
Dit klinkt voor mij als iemand die dansles heeft gehad. Je kunt niet opeens latin-dansen. Of ze nou in de dansschool of op een club danst maakt niet uit. En niets uit deze tekst valt bij mij onder intiem of onder sexy.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:29:02 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113404074
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:25 schreef kahlie het volgende:

Je kunt niet opeens latin-dansen
Een Bachata of Merenqua is anders in basis heeeel simpel en daarbij kan dat als heel intiem worden gezien. Of het zo wordt ervaren door beide dansers is dan weer een tweede :)
pi_113404159
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een Bachata of Merenqua is anders in basis heeeel simpel en daarbij kan dat als heel intiem worden gezien. Of het zo wordt ervaren door beide dansers is dan weer een tweede :)
In de basis heel simpel ja, maar ik denk dat toch iemand in het begin ff je moet vertellen hoe het basis patroon loopt. Cha-cha-cha's basis patroon is ook peanuts, maar zo maar denken van :"Goh, laat ik dit eens doen" en dan opeens latin-dansen, dat heb ik nog nooit iemand zien doen ;)
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:33:42 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113404244
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:31 schreef kahlie het volgende:
In de basis heel simpel ja, maar ik denk dat toch iemand in het begin ff je moet vertellen hoe het basis patroon loopt. Cha-cha-cha's basis patroon is ook peanuts, maar zo maar denken van :"Goh, laat ik dit eens doen" en dan opeens latin-dansen, dat heb ik nog nooit iemand zien doen ;)
Zo heb ik leren dansen ;)
Natuurlijk is het dan wel vaak dat de man dan ervaring heeft en je je laat leiden.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:46:10 #246
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113407449
Trollreacties verwijderd, houd het netjes ajb. :)
Je moeder is een hamster
pi_113412890
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zo heb ik leren dansen ;)
Natuurlijk is het dan wel vaak dat de man dan ervaring heeft en je je laat leiden.
Dat is inderdaad het geval. Mannen kunnen niet zomaar beginnen, want ze hebben een zwaardere taak en niemand om ze te leiden. Vrouwen kunnen zo een dansvloer opstappen en meegenomen worden in een prachtige dans. Het kan daardoor wel degelijk een sterk element van verleiding hebben; dat zit in de cultuur waar latin dansen vandaan komen. Dit is vooral zo bij bachata.
pi_113415289
Even voor de dames hiero, Stel jij doet zulke dingen ook zoals TS beschrijft ( met andere jongens dansen op zo'n manier ) terwijl je weet dat je vriend er toch wel mee zit? Dan zeg je toch ; dan dans ik niet meer zo met jongens? Weten dat je vriend gelukkig is, is toch waardevoller dan een avond dansen met wildvreemde?
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
pi_113415372
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:50 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Even voor de dames hiero, Stel jij doet zulke dingen ook zoals TS beschrijft ( met andere jongens dansen op zo'n manier ) terwijl je weet dat je vriend er toch wel mee zit? Dan zeg je toch ; dan dans ik niet meer zo met jongens? Weten dat je vriend gelukkig is, is toch waardevoller dan een avond dansen met wildvreemde?
Dansen maakt mij gelukkig, weten dat je vriendin gelukkig is, is toch belangrijker dan je eigen ongefundeerde jaloerse gevoel kwijt zijn?
compact en kleverig.
pi_113415418
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dansen maakt mij gelukkig, weten dat je vriendin gelukkig is, is toch waardevoller dan gezeik erover?
Ok, dansen maakt je gelukkig. Maar wordt dansen leuker met wildvreemde jongens?
Anders kan je toch gewoon naar een dansschool gaan oid?
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')