Dat heb ik al een hele tijd niet gegeten, eet straks gamba's met chili en knoflookquote:Op zondag 24 juni 2012 17:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Raspatat is ook echt kankerlekker hoor
Je valt in herhalingquote:Op zondag 24 juni 2012 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik al een hele tijd niet gegeten, eet straks gamba's met chili en knoflook
Lekker man.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik al een hele tijd niet gegeten, eet straks gamba's met chili en knoflook
Waarom eet je zo laat johquote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker man.
Ik eet zo rond 9 uur straks gekruide kippenvleugeltjes met salade en verse gebakken aardappels met een dotje Helmann's mayonaise.Ik vreet al maanden alleen maar zilvervliesrijst en volkorenpasta dus het mag wel weer een keertje.
Wat lul je nou?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Waar hangt Steven uit eigenlijk? Iemand nog iets van hem vernomen sinds dat hij gister middag naar die gast toeging die een maat van hem had opgelicht?
Pas om kwart over 2 uit bed man.quote:
Niet alles teruggelezen man. Heeft je maat zijn geld terug gekregen?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat lul je nou?
Ik was er vannacht nog
Jaquote:Op zondag 24 juni 2012 17:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet alles teruggelezen man. Heeft je maat zijn geld terug gekregen?
Morgen om 8 uur zit ik in de bibliotheek te studeren. Morgenmiddag tentamen en nog geen fuck uitgevoerd eigenlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pas om kwart over 2 uit bed man.Ritme volledig naar de klote. Morgen opnieuw proberen vroeg op te staan.
Leeft Hiddink nog eigenlijk? Hoor je ook niks meer van.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:25 schreef Doublepain het volgende:
Wilfred zijn kapsel valt me nu pas op, wat slecht toen
Ging dat geld teruggeven nog een beetje vrijwillig of is er nog op enige wijze wat druk uitgeoefend door jullie?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Maar die gast was lekker bezig op MP
Meerdere advertenties
Druk bezig met ziekenhuizen bouwenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leeft Hiddink nog eigenlijk? Hoor je ook niks meer van.
Ga beginnen man. Je gaat toch niet je studie door Fok! laten verpesten he?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Morgen om 8 uur zit ik in de bibliotheek te studeren. Morgenmiddag tentamen en nog geen fuck uitgevoerd eigenlijk
Die zal vast wel weer verschijenen bij Saudi Arabie of Qatar ofzoquote:Op zondag 24 juni 2012 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leeft Hiddink nog eigenlijk? Hoor je ook niks meer van.
We hebben hem meegenomen in de auto, en daarna achter gelaten langs een snelwegquote:Op zondag 24 juni 2012 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ging dat geld teruggeven nog een beetje vrijwillig of is er nog op enige wijze wat druk uitgeoefend door jullie?
Nog kaalgeschoren ofzo?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben hem meegenomen in de auto, en daarna achter gelaten langs een snelweg
Paar klappen gegeven
Nee, ik wilde zelfs eerst zijn kleren afpakken maar die andere vonden dat te ver gaanquote:
Ik ben druk aan het wachten tot het droog is, dan kan ik eten gaan halen. Vanavond even snel wat studie pakken, wedstrijdje kijken en daarna snel slapen. Maar ik kan echt totaal niks beginnen als ik brak benquote:Op zondag 24 juni 2012 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga beginnen man. Je gaat toch niet je studie door Fok! laten verpesten he?Als ik moet studeren ga ik tegenwoordig ook gewoon van Fok! af hoor.
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben hem meegenomen in de auto, en daarna achter gelaten langs een snelweg
Paar klappen gegeven
Luister, je zit gewoon excuses voor jezelf te bedenken.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het wachten tot het droog is, dan kan ik eten gaan halen. Vanavond even snel wat studie pakken, wedstrijdje kijken en daarna snel slapen. Maar ik kan echt totaal niks beginnen als ik brak ben
Ik ga nu eten halen en daarna ga ik beginnen. Echtquote:Op zondag 24 juni 2012 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Luister, je zit gewoon excuses voor jezelf te bedenken.
Lukt dat niet gewoon met de red-eye correction tool in Photoshop dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:45 schreef Smoofie het volgende:
Dus ik ff googlen naar yellow eye reflection door flashlight, kom ik de meest ernstige oogziektes tegen waardoor het geel is ipv rood....
Nee, het is gwn helemaal geel, mn pupillen. Absurd manquote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lukt dat niet gewoon met de red-eye correction tool in Photoshop dan?
Raspatat is zo verschrikkelijk veel fijner dan gewone friet hequote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus...dit is toch gewoon AIDS in een bakje?
[ afbeelding ]
Beter dit:
[ afbeelding ]
Vage shit, heb het ook nog nooit gezienquote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, het is gwn helemaal geel, mn pupillen. Absurd man
bij goede patat heb je tenminste nog het idee dat je een aardappel eet. Bij raspatat heb ik echt het idee dat ik aardappel puree zit te vreten.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Raspatat is zo verschrikkelijk veel fijner dan gewone friet he
frietquote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus...dit is toch gewoon AIDS in een bakje?
[ afbeelding ]
Beter dit:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Raspatat is zo verschrikkelijk veel fijner dan gewone friet he
Klinkt alsof je lever niet echt lekker gaat.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, het is gwn helemaal geel, mn pupillen. Absurd man
Niet normaal...alleen bij flash van mn camera.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Klinkt alsof je lever niet echt lekker gaat.
Ik zeg toch je moet een nieuwe leverquote:Op zondag 24 juni 2012 17:45 schreef Smoofie het volgende:
Dus ik ff googlen naar yellow eye reflection door flashlight, kom ik de meest ernstige oogziektes tegen waardoor het geel is ipv rood....
Klinkt alsof de lever van je camera niet echt lekker gaat.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet normaal...alleen bij flash van mn camera.
OOOOH STEVIE GERRARD! OOOOOH STEVIE GERRARD!quote:Op zondag 24 juni 2012 17:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, fakking opperbaas Gerrard
Dus bij veel licht in je oog.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet normaal...alleen bij flash van mn camera.
Heb hem echt nog geen slechte actie zien maken/pass zien geven. Koning man, die gozer.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OOOOH STEVIE GERRARD! OOOOOH STEVIE GERRARD!
Hoe groot mag ie ook alweer maximaal zijn?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
kan iemand misschien m'n ui aanpassen zodat hij naar een picca van stevie gerrard switcht? Ik ben echt een debiel met dat soort dingen, heb geen idee hoe dat moet.
Nee, niet op zo'n manier, bij oogreflectie alleen, lever is dat je echt gele ogen krijgt. Ik heb gele pupillen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dus bij veel licht in je oog.
Nogmaals; volgens mij gaat je lever niet lekker.
nee, flikker op met die nichtquote:Op zondag 24 juni 2012 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
kan iemand misschien m'n ui aanpassen zodat hij naar een picca van stevie gerrard switcht? Ik ben echt een debiel met dat soort dingen, heb geen idee hoe dat moet.
Is echt al superlang m'n favoriete voetballer eigenlijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb hem echt nog geen slechte actie zien maken/pass zien geven. Koning man, die gozer.
Kan onmogelijk lekker zijn idd.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In een discussie over lekker eten fast food troep plaatsen.
Vind ik ook een hele goeiequote:Op zondag 24 juni 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is echt al superlang m'n favoriete voetballer eigenlijk.
Fucking lekker met long chicken erbij, niks mis mee.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
maar niet lekker lekker boeler. Dat is gewoon vies lekker snapje tog?
Steve Gerrard Gerrard, He'll pass the ball 40 yards. He's big and he's Fucking hard. Steve Gerrard Gerrard!quote:Op zondag 24 juni 2012 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OOOOH STEVIE GERRARD! OOOOOH STEVIE GERRARD!
Nja...als jij daar serieus van begint te watertanden vraag ik me af wat voor troep jij vroeger voorgeschoteld kreeg thuis.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fucking lekker met long chicken erbij, niks mis mee.
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steve Gerrard Gerrard, He'll pass the ball 40 yards. He's big and he's Fucking hard. Steve Gerrard Gerrard!
Wie maakt er is een keer echt eten voor deze jongen?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fucking lekker met long chicken erbij, niks mis mee.
[ afbeelding ]
Tis een brabo. Schultebrau, bonen, schnitzel en piepers.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja...als jij daar serieus van begint te watertanden vraag ik me af wat voor troep jij vroeger voorgeschoteld kreeg thuis.
Of je spreekt je zelf tegenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
Sinds ik nu 1 week bij de McDonalds werk eet ik daar dus nooit meer![]()
Alleen nog KipNuggets en Milkshakes.
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steve Gerrard Gerrard, He'll pass the ball 40 yards. He's big and he's Fucking hard. Steve Gerrard Gerrard!
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja...als jij daar serieus van begint te watertanden vraag ik me af wat voor troep jij vroeger voorgeschoteld kreeg thuis.
LUCIFER WALKS AMONG USquote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef Smoofie het volgende:
Dus, ipv de rode(red-eye effect) reflectie, had ik dit bij mn pupillen... En nee, het is geen lever.
[ afbeelding ]
Hun eten elke avond bij een michelinster restaurant.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I'm with you on this one, ding zag er best lekker uit.. fastfood
Omdat die kipproducten gewoon normaal zijn, maar nu ik zelf die euroknallers hamburgers bak, zie ik wat voor troep het godverdomme is. Milkshakes zijn gewoon overal hetzelfde en fucking lekker en nuggets zijn ook fatsoenlijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar waarom? Wat is er mis met de rest.. of wat is MINDER verkeerd aan die nuggets?
Wel gek.. Heb ooit gelezen dat rode pupillen komen van reflecte van het licht op je bloed, dus je bent een insect ofzo denk ikquote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef Smoofie het volgende:
Dus, ipv de rode(red-eye effect) reflectie, had ik dit bij mn pupillen... En nee, het is geen lever.
[ afbeelding ]
Jij bent gewoon een reptilian man.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet hele foto posten?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er gephotoshopped uit..quote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef RensAjacied het volgende:
Meisje zegt op 0:33 geen fucking. Goed opgevoede Engelse meisjes hoor.
STEVE GERRARD!
Normaal is het andersom.. dan word smoofie helemaal gepost alleen dan met zwarte balk voor de ogen.quote:
Het is geen photoshop..quote:Op zondag 24 juni 2012 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit ziet er gephotoshopped uit..![]()
Jat gewoon ergens anders pupillen vandaan plak ze erover, beetje gummen.
Nee, onze ouders kunnen gewoon koken.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hun eten elke avond bij een michelinster restaurant.
Komt het ookquote:Op zondag 24 juni 2012 18:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel gek.. Heb ooit gelezen dat rode pupillen komen van reflecte van het licht op je bloed, dus je bent een insect ofzo denk ik
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een reptilian man.
Ah je ouders koken nog voor je.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, onze ouders kunnen gewoon koken.
Het icoontje mag in je huidige abonnement niet groter zijn dan 51200 bytes (50 kB).quote:Op zondag 24 juni 2012 18:03 schreef Saind het volgende:
[..]
ja kut, hoe groot is ie en hoe groot mag?
quote:
Maar wat maak jij dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]![]()
Nope al sinds m'n 18e niet meer. Wat jij als mens als 'fucking lekker eten' kan alleen maar betekenen dat je thuis echt dikke crap kreeg vroeger.
wazig, hij is maar 12 kb en volgens mij ook 60x60, ik zal eens 59x59 proberenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het icoontje mag in je huidige abonnement niet groter zijn dan 51200 bytes (50 kB).
Het formaat moet 60 bij 60 pixels zijn (kleiner mag, groter niet)
nee?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die van jou ook hoor Davy dus wat doe je nou stoer
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:08 schreef Saind het volgende:
[..]
wazig, hij is maar 12 kb en volgens mij ook 60x60, ik zal eens 59x59 proberen
Ja, ik heb hem ook van jouquote:Op zondag 24 juni 2012 18:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die plaatste ik hier laatst nog (was dat gisteren?). Lekker nummertje
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, onze ouders kunnen gewoon koken.
Jawel, gister was ik nog bij je.. kwam je moeder langs met die knoppers en pakjes fristiquote:
Sunday Roast nigger.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar wat maak jij dan?
Want mij maak je niet blij met koteletjes en gekookte aardappelen
Wat snap je nou niet boer?quote:
Je doet stoer dat je elke dag lekker eet omdat je ouders kunnen koken en nu lul je dat je zelf kookt.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet boer?
Het is echt niet zo lastig.
Spare-ribs bestellen man.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:10 schreef Smoofie het volgende:
Kanker, ik heb naast mn levensbedreigende oogproblemen, mn mutaties bij mn hart ook nog geen eten in huisEn ben te brak om boodschappen te gaan doen
. Wat zal ik eens bestellen
? Of maar brood eten
?
Dat is Davy he.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet boer?
Het is echt niet zo lastig.
Nee hij zei dat hij vroeger lekker eten kreeg en als je vind dat fast food shit heerlijk is dat je geen lekker eten thuis hebt gekend. En hij kreeg dat weer wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je doet stoer dat je elke dag lekker eet omdat je ouders kunnen koken en nu lul je dat je zelf kookt.
Of kreeg je elke avond kook curcus van hun?
Dus omdat ik long chicken lekker vind kunnen mijn ouders niet koken?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hij zei dat hij vroeger lekker eten kreeg en als je vind dat fast food shit heerlijk is dat je geen lekker eten thuis hebt gekend. En hij kreeg dat weer wel.
Zo moeilijk?
Voor jou is 't onmogelijk te bedenken dat sommige mensen elke dag lekker koken? Jullie eten alleen op zondag iets lekkers?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je doet stoer dat je elke dag lekker eet omdat je ouders kunnen koken en nu lul je dat je zelf kookt.
Zoeken jullie het lekker zelf uitquote:Op zondag 24 juni 2012 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus omdat ik long chicken lekker vind kunnen mijn ouders niet koken?
Als je toch dood gaat kun je beter nog ff genieten van een heerlijk broodje doner kebabquote:Op zondag 24 juni 2012 18:10 schreef Smoofie het volgende:
Kanker, ik heb naast mn levensbedreigende oogproblemen, mn mutaties bij mn hart ook nog geen eten in huisEn ben te brak om boodschappen te gaan doen
. Wat zal ik eens bestellen
? Of maar brood eten
?
Omdat je dat als superlekker eten ziet hebben we dat idee wel een beetje ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus omdat ik long chicken lekker vind kunnen mijn ouders niet koken?
Ik zeg toch niet dat ik elke dag lekker eet? Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarheidquote:Op zondag 24 juni 2012 18:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik elke dag lekker eet? Waar zeg ik dat?
Jij vind zo'n long chicken 'fokking lekker'
Als je dat fokking lekker vind dan heb je als kind (van je OUDERS!) crap te eten gehad.
Er zijn dingen die zoveel lekkerder en gewoon die minder smaken als een broodje karton.
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:13 schreef The_Groove het volgende:
Als je dat fokking lekker vind dan heb je als kind (van je OUDERS!) crap te eten gehad.
Ik heb op mijn touchpad zo'n gekke 'mode' knop zitten, dan krijg je ook volume controlls en muziek controlls als die geactiveert is, dan licht het touchpad wel op.. misschien heb je dit ook? (Lijkt me niet) maar dan moet je weer op 'mode' drukken dat hij uit gaat.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:12 schreef Saind het volgende:
wtf is met m'n laptop. touchpad doet niks... En heb zo'n tepel in het midden die je ook kunt gebruiken als muis en die doet ook niks
En als hij nou dat OOK fokking lekker vind, dat kan toch ook?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik elke dag lekker eet? Waar zeg ik dat?
Er zijn dingen die zoveel lekkerder en gewoon minder smaken als een broodje karton.
Nee, want dan klopt je idee van 'lekker' gewoon niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En als hij nou dat OOK fokking lekker vind, dat kan toch ook?![]()
Misschien geniet hij net zo erg van boerenkool als van die long chicken.
De Nederlandse Keuken.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En als hij nou dat OOK fokking lekker vind, dat kan toch ook?![]()
Misschien geniet hij net zo erg van boerenkool als van die long chicken.
Davy heeft geen smaak idd.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, want dan klopt je idee van 'lekker' gewoon niet.
Prima te eten als je brak bent en geen zin/tijd hebt om te koken is iets anders dan super lekker.
Ik vindt.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Nederlandse Keuken.Gvd, het enige wat ik echt lekker vindt zijn gehaktballetjes in de jus met spruitjes, spekjes en aardappel. De rest kan me echt gestolen worden. Ik vreet het nooit.
Dus, met muziek is het subjectief en smaak.. maar bij eten kan het gewoon niet anders, dan is het kutrotzooi en heb je slechte smaak?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, want dan klopt je idee van 'lekker' gewoon niet.
Prima te eten als je brak bent en geen zin/tijd hebt om te koken is iets anders dan super lekker.
Nee, tussen voedsel uit een laboratorium en natuurlijk voedsel.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus, met muziek is het subjectief en smaak.. maar bij eten kan het gewoon niet anders, dan is het kutrotzooi en heb je slechte smaak?
Vertel eens wat jij zoal lekker vind dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, tussen voedsel uit een laboratorium en natuurlijk voedsel.
quote:
Boerenkool, Hutspot, Groene kool. Bloemkool met aardappels en prakken, witte bonen met aardappels en prakken, brocille,spinazie etc etcquote:
van vers gemaakte Paella tot spinazietaart tot een goede sunday roastquote:Op zondag 24 juni 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vertel eens wat jij zoal lekker vind dan?
hamburgers?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga ff naar de appie.. lekker hamburgers halen![]()
Al heb ik zin in frieeeeeeeeet
Nooit gehad, nooit gehad, nooit gehad.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
van vers gemaakte Paella tot spinazietaart tot een goede sunday roast
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
hamburgers?
Kunnen je ouders niet koken ofzo?
Exactquote:Op zondag 24 juni 2012 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus, met muziek is het subjectief en smaak.. maar bij eten kan het gewoon niet anders, dan is het kutrotzooi en heb je slechte smaak?
Bij de AH lekkere hamburgers halen...quote:Op zondag 24 juni 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga ff naar de appie.. lekker hamburgers halen![]()
Al heb ik zin in frieeeeeeeeet
Rundvlees hamburger, ja wat is lekkerquote:Op zondag 24 juni 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij de AH lekkere hamburgers halen...
Nogmaals, laboratorium voedsel vs natuurlijk voedsel.quote:
Zelf maken van vlees van de slager man. Veel lekkerder joh.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rundvlees hamburger, ja wat is lekker.. gewoon goed te eten en weinig last.
Die van de Jumbo vind ik veel lekkerder maar zitten kruiden in
Wat heeft het omzetten naar wat productiefs te maken met wat Davy lekker vind?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nogmaals, laboratorium voedsel vs natuurlijk voedsel.
Zo'n Long Chicken kan je 10 jaar bewaren en hij ziet er nog steeds hetzelfde uit.
Je lichaam moet eten verteren, natuurlijk voedsel verteert uit zichzelf, hoeveel moeite denk je dat je lichaam heeft met zoiets omzetten in ook maar iets productiefs?
Mijn stelregel is altijd: je moet een vlaggetje kunnen zetten in je productiequote:Op zondag 24 juni 2012 18:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nogmaals, laboratorium voedsel vs natuurlijk voedsel.
Zo'n Long Chicken kan je 10 jaar bewaren en hij ziet er nog steeds hetzelfde uit.
Je lichaam moet eten verteren, natuurlijk voedsel verteert uit zichzelf, hoeveel moeite denk je dat je lichaam heeft met zoiets omzetten in ook maar iets productiefs?
--> SjaakBauer, iets voor jou?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat heeft het omzetten naar wat productiefs te maken met wat Davy lekker vind?![]()
Onder deze logica kunnen we de meeste muziek afschaffen want het blijkt dat klassieke muziek beter is voor de mens, wordt je productiever van..
Echt een keukenprincesquote:Op zondag 24 juni 2012 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelf maken van vlees van de slager man. Veel lekkerder joh.Beetje verse knoflook, zout, peper, wat verse peterselie en een klein beetje ultrafijn gesnipperde ui eventueel. Paddy's van maken, ff laten opstijven in de koelkast en bakken.
2 van de 4 zijn al niet goed voor me en ik heb geen plezier bij koken, dat is eerder stressvol voor mijquote:Op zondag 24 juni 2012 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelf maken van vlees van de slager man. Veel lekkerder joh.Beetje verse knoflook, zout, peper, wat verse peterselie en een klein beetje ultrafijn gesnipperde ui eventueel. Paddy's van maken, ff laten opstijven in de koelkast en bakken.
Aahw, je bent aan het beledigen geslagen.quote:
Ik ben voorquote:Op zondag 24 juni 2012 18:29 schreef DeParo het volgende:
Wie hoopt er met mij mee dat Mario de held van dit Europees Kampioenschap gaat worden als hij het al niet is.
[ afbeelding ]
Die gast is zo grappig, volgens mij zit er echt geen spatje kwaad in, alleen nog een beetje wild.quote:
Dat was een compliment?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Aahw, je bent aan het beledigen geslagen.
Jammer dat er geen 'ignore posts by the retarded' optie is op fok.
Je boyfriend zou maar wat blij zijn als er door dit soort fatsoenlijk eten eens wat vaste poep bij jou uit zou komen. Dat geeft niet zo'n troep.quote:
Denk het ook naar als ie kwaad is kan je beter wegduiken.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die gast is zo grappig, volgens mij zit er echt geen spatje kwaad in, alleen nog een beetje wild.
Verse knoflook valt bijna nergens te krijgen, is zo jammer.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je nu een picca van Milosevic?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die gast is zo grappig, volgens mij zit er echt geen spatje kwaad in, alleen nog een beetje wild.
Waarom beledigen?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je boyfriend zou maar wat blij zijn als er door dit soort fatsoenlijk eten eens wat vaste poep bij jou uit zou komen. Dat geeft niet zo'n troep.
Toevallig hadden m'n ouders het thuis liggen een tijdje terug. Verschil is echt groot idd. Maar ach...die gedroogde is ook prima hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Verse knoflook valt bijna nergens te krijgen, is zo jammer.
Lekkerquote:Op zondag 24 juni 2012 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toevallig hadden m'n ouders het thuis liggen een tijdje terug. Verschil is echt groot idd. Maar ach...die gedroogde is ook prima hoor.
Rare opmerking.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je nu een picca van Milosevic?
Je bedoelt dat hij met dartpijltjes ging gooien, toen was hij niet boos, volgens mij.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk het ook naar als ie kwaad is kan je beter wegduiken.
Mario Balotelli? Die ken je toch wel neem ik aan?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Wie is 't dan? En stel jezelf ff voor.
quote:
Je UI bedoel ik man.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Mario Balotelli? Die ken je toch wel neem ik aan?
----
Ik ben DeParo, ik liep hier en elders op het forum al zo'n twee jaar geleden rond tot ik werd gebanned, en enkele weken terug mocht ik weer terugkeren. Op dit forum althans.
Kloptquote:Op zondag 24 juni 2012 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee die Ieren hadden lekkere wijven mee.
Wat voor tipsquote:Op zondag 24 juni 2012 18:44 schreef Smoofie het volgende:
Steven, ik wil drugsdealer worden, kun je me tips geven>
In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the women.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:44 schreef Smoofie het volgende:
Steven, ik wil drugsdealer worden, kun je me tips geven>
Ik heb wel wat nummers voor je van mensen waar je kan halenquote:
Die vrouwen die het voor hun 40e niet is gelukt is zo'n vent te krijgen die kan je dan weer vrij eenvoudig oprapen omdat hun biologische klok op het punt staat als een eierwekker te ontploffen.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the women.
Dat is in Amsterdam niet zo moeilijkquote:Op zondag 24 juni 2012 18:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat nummers voor je van mensen waar je kan halen
Voor goed spul welquote:Op zondag 24 juni 2012 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is in Amsterdam niet zo moeilijk
Bijbaantje toch.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:47 schreef RensAjacied het volgende:
Smoofie die kilo's coke van die grote Afrikanen afpakt. Jaja!
Delinquente subcultuur negersquote:
Je bent nieuw dus ik vergeef het je bij deze maar in deze sc praten wij niet over voetbalquote:Op zondag 24 juni 2012 18:47 schreef DeParo het volgende:
Vertonghen voor zo'n 12 miljoen naar Londen ik lach me echt kapot.
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent nieuw dus ik vergeef het je bij deze maar in deze sc praten wij niet over voetbal
Deed ik toch niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent nieuw dus ik vergeef het je bij deze maar in deze sc praten wij niet over voetbal
In deze SC praten we over alles, ook voetbal. Zolang het maar geen Feyenoord vs Ajax vs PSV wordt.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Deed ik toch niet.
Het ging om een ajacied namelijk.
whahaha hilarisch, ja ajacied is geen voetbal natuurlijk ondanks dat ze kampioen werden XD XD XDquote:Op zondag 24 juni 2012 18:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Deed ik toch niet.
Het ging om een ajacied namelijk.
Kanker dan op met dit soort reacties.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Normaal gezien had ik opkankeren gezegd maar dan gaan alle alarm bellen af en worden er weer dingen mee naar achteren genomen enzo
Alleen hmf mag zo doen inderdaad, dat is toch onze dorpsmongoolquote:Op zondag 24 juni 2012 18:50 schreef RensAjacied het volgende:
DeParo je bent op deze manier niet welkom sorry
Gast, ik woon nu al bijna anderhalf jaar in Amsterdam, en ik kan je verzekeren dat als ze ergens niet meer weten wat voetbal is dat het daar is.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
whahaha hilarisch, ja ajacied is geen voetbal natuurlijk ondanks dat ze kampioen werden XD XD XD
gast als je zo gaat beginnen blijf dan gewoon weg
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gast, ik woon nu al bijna anderhalf jaar in Amsterdam, en ik kan je verzekeren dat als ze ergens niet meer weten wat voetbal is dat het daar is.
Dat die Cruijff vroeger Betondorp of hoe die plek ook heet bij elkaar stond te pingelen betekent niet dat dat tegenwoordig nog steeds het geval is.
Pffff........quote:Op zondag 24 juni 2012 18:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gast, ik woon nu al bijna anderhalf jaar in Amsterdam, en ik kan je verzekeren dat als ze ergens niet meer weten wat voetbal is dat het daar is.
Dat die Cruijff vroeger Betondorp of hoe die plek ook heet bij elkaar stond te pingelen betekent niet dat dat tegenwoordig nog steeds het geval is.
Steven die geen ras Amsterdammer isquote:Op zondag 24 juni 2012 18:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja gaap maar, waarschijnlijk woon je niet eens in Amsterdam, met je Ajax-ava grappig.
Je bent een nog slechtere troll dan tommypsv12 manquote:Op zondag 24 juni 2012 18:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja gaap maar, waarschijnlijk woon je niet eens in Amsterdam, en toch voor Ajax juichen zo.
wat denke gij dan heeequote:Op zondag 24 juni 2012 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Jongens jongens doe even aardig tegen elkaar, want als je deze nare verhalen hoort kun je supportersvetes wel relativeren natuurlijk. De beste man is zijn 'wijf' verloren en heeft schulden. Nare dingen.
Is hij ook niet. Hij is een ras wormer.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steven die geen ras Amsterdammer is![]()
Gast
Echt treurige mannetjes man. Als je een beetje een fatsoenlijke baan hebt lach je toch om kettingkjes van 5500 euro om mee op te scheppen.quote:
en nog dommerquote:Op zondag 24 juni 2012 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent een nog slechtere troll dan tommypsv12 man
Jezus wat ben jij een droevig figuur zegquote:Op zondag 24 juni 2012 18:55 schreef DeParo het volgende:
Ach, Amsterdam is de stad van de Estelletjes Gullit, en de Sylvies van de Vaart.
Wat dat betreft de stad voor voetbalvrouwen ja, de voetbalmannen, komen elders wel aan hun trekken.
goffedomme manquote:Op zondag 24 juni 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat denke gij dan heee
jaaaaaa is dit tv ofzo??
De enige die hier echt dingen mee naar achteren neemt is Davy. De rest is puur dreigement.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Normaal gezien had ik opkankeren gezegd maar dan gaan alle alarm bellen af en worden er weer dingen mee naar achteren genomen enzo
Jij kwam toch uit urkquote:Op zondag 24 juni 2012 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
Nee Steven is wel een gloryhunter hoor. Woont ergens in Limburg en alleen als Ajax kampioen is dan komt hij ervoor uit. Anders is hij een trots lid van de NVU in Limburg en hangt hij rond in Venlo met de Duitse boys.
Sowieso aankomend jaar voor twente hoor, die worden kampioenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
Nee Steven is wel een gloryhunter hoor. Woont ergens in Limburg en alleen als Ajax kampioen is dan komt hij ervoor uit. Anders is hij een trots lid van de NVU in Limburg en hangt hij rond in Venlo met de Duitse boys.
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige die heir echt dingen mee naar achteren neemt is Davy. De rest is puur dreigement.
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige die heir echt dingen mee naar achteren neemt is Davy. De rest is puur dreigement.
Is wel waar op zich. Pikey uit Ierland he.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steven die geen ras Amsterdammer is![]()
Gast
Ben de enige uit de familie die in Nederland geboren is hequote:Op zondag 24 juni 2012 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is wel waar op zich. Pikey uit Ierland he.
een nog droevigere figuur dan heel wat figuren uit het psv huiltopicquote:
Lang lijst heb ik nu idd.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
DeParo kunnen we vanaf nu al niet meer serieus nemen in dit topic.
Zeg maar de Hansie; de pineutquote:Op zondag 24 juni 2012 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
DeParo kunnen we vanaf nu al niet meer serieus nemen in dit topic.
Weet ik toch ouwe reus.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben de enige uit de familie die in Nederland geboren is he
Samen met de 2 kids van mijn broer nu dan
En van welk voetbalras is hij?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
een nog droevigere figuur dan heel wat figuren uit het psv huiltopic
Nee hoor, jij leeft kennelijk nog in de tijd dat voetballers daadwerkelijk gingen stappen zonder begeleiding in de Amsterdamse binnenstad, die tijd is voorbij.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een droevig figuur zeg
NsmGGsonmj!quote:
Je lult echt alleen maar onzin hequote:Op zondag 24 juni 2012 18:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee hoor, jij leeft kennelijk nog in de tijd dat voetballers daadwerkelijk gingen stappen zonder begeleiding in de Amsterdamse binnenstad, die tijd is voorbij.
[..]
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
Jij woont in Oostzaan vriendquote:
Vriend, Als je alleen maar loopt te kotsen hier. Dan kanker je een ver eind op. Hier hebben we geen zin in.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee hoor, jij leeft kennelijk nog in de tijd dat voetballers daadwerkelijk gingen stappen zonder begeleiding in de Amsterdamse binnenstad, die tijd is voorbij.
[..]
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vriend, Als je alleen maar loopt te kotsen hier. Dan kanker je een ver eind op. Hier hebben we geen zin in.
Onzin, ik zie dat dit topic kennelijk is geclaimed door zogenaamde Ajax-fans, ook meteen duidelijk waarom het niet over voetbal zou mogen gaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
een nog droevigere figuur dan heel wat figuren uit het psv huiltopic
Wat een onzin man. Sulejmani zat ook gewoon in zo'n Karaoke café vorig jaar.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja pas wel op hoor. Deze korfballer klapt je zo met al zijn maten!quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vriend, Als je alleen maar loopt te kotsen hier. Dan kanker je een ver eind op. Hier hebben we geen zin in.
whut?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent lid van de fietscombiclub die hoopt dat Helmond Sport promoveert?
In dit topic posten feyenoorders,psv mensen en ajaciedenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin, ik zie dat dit topic kennelijk is geclaimed door zogenaamde Ajax-fans, ook meteen duidelijk waarom het niet over voetbal zou mogen gaan.
quote:
''geclaimed''?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin, ik zie dat dit topic kennelijk is geclaimed door zogenaamde Ajax-fans, ook meteen duidelijk waarom het niet over voetbal zou mogen gaan.
Denk dat nog niet eens 1/3 hier voor Ajax is. En als je het niet bevalt ga je lekker naar het EK forum.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Is een beetje alsof je trots loopt te verkondigen dat je ongeneesbare blaftyfus hebt opgelopen.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé Stinho. Let op je woorden kleine.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen PSV-ers worden hier geridiculiseerd idd.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Is goed mijn grote vriend.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hé Stinho. Let op je woorden kleine.
Op Geo naquote:Op zondag 24 juni 2012 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen PSV-ers worden hier geridiculiseerd idd.
Ik zie gelijk die picca van stinho weer voor me.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja pas wel op hoor. Deze korfballer klapt je zo met al zijn maten!
Vertel zijn moeder dat hij met kanker scheld.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:02 schreef GGMM het volgende:
Stino is de laatste tijd een beetje brutaal. Ik vermoed dat hij z'n best doet om er bij te horen.
Meer dat ik loop te verkondigen dat ik in veruit de leukste, beste en mooiste stad van Nederland woon.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is een beetje alsof je trots loopt te verkondigen dat je ongeneesbare blaftyfus hebt opgelopen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:02 schreef GGMM het volgende:
Stino is de laatste tijd een beetje brutaal. Ik vermoed dat hij z'n best doet om er bij te horen.
Manolev van PSV heeft wel eens met zijn familie door de grachten van Amsterdam gevaren.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Sulejmani zat ook gewoon in zo'n Karaoke café vorig jaar.
Claimen is niet per definitie hetzelfde als posten.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In dit topic posten feyenoorders,psv mensen en ajacieden
[..]
Claimen is niet per definitie hetzelfde als oprichten.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''geclaimed''?
Dit is door Feyenoorders opgestart hoor drommeljosti
Probeert op Steven te lijken, gaat morgen ook snatsen in de eerste pauzequote:Op zondag 24 juni 2012 19:02 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Probeert op Steven te lijken, gaat morgen ook snatsen in de eerste pauze
Vriend, Ben jij een kloon van inZanity, Contador-The-best ofzo?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Manolev van PSV heeft wel eens met zijn familie door de grachten van Amsterdam gevaren.
Zoals gezegd, de uitzondering bevestigt de regel, zal ik maar stellen.
[..]
Claimen is niet per definitie hetzelfde als posten.
[..]
Claimen is niet per definitie hetzelfde als oprichten.
Ik was laatst in elk deel van eindhoven geweest, was echt pure aidsquote:Op zondag 24 juni 2012 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kwam met de trein langs Zuid Oost, was echt pure aids
Nee maar zoals gesteld ben ik wel twee jaar gebanned geweest bijna.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vriend, Ben jij een kloon van inZanity, Contador-The-best ofzo?
lies!quote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik was laatst in elk deel van eindhoven geweest, was echt pure aids.
Alles in Zeeland, Brabant en Limburg is aids.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Melkpoeder zoals wij dat vroeger in de kantine wel eens deden.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Probeert op Steven te lijken, gaat morgen ook snatsen in de eerste pauze
Contador kan niet die was wel Ajaciedquote:Op zondag 24 juni 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vriend, Ben jij een kloon van inZanity, Contador-The-best ofzo?
Ik ben een paar jaar geleden in Eindhoven geweest. Een keer gedaan, ik ga er nooit meer heen. Misschien later wel voor PSV-AJA. Nee, dan is PSV al gedegradeerdquote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En toch terugkomen?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee maar zoals gesteld ben ik wel twee jaar gebanned geweest bijna.
Dat was de reden waarom ik gebanned ben.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Even inZanity-identity-check: He deparo, wat vind jij van Israel?
Wut. Ik heb weleens ritalin gesnoven op school en geblowd maar geen melkpoeder gesnovenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Melkpoeder zoals wij dat vroeger in de kantine wel eens deden.
Hé boeler, rustig he.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alles in Zeeland, Brabant en Limburg is aids.
Ga dan niet de stoere bink hier uithangen.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee maar zoals gesteld ben ik wel twee jaar gebanned geweest bijna.
Israelquote:Op zondag 24 juni 2012 19:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat was de reden waarom ik gebanned ben.
Omdat ik te veel antisemieten op dit forum zou uitschelden voor antisemiet bijvoorbeeld.
Vind jij toevallig dat dat land gebombardeerd moet worden?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat was de reden waarom ik gebanned ben.
Omdat ik te veel antisemieten op dit forum zou uitschelden voor antisemiet bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |