Bijbaantje toch.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:47 schreef RensAjacied het volgende:
Smoofie die kilo's coke van die grote Afrikanen afpakt. Jaja!
Delinquente subcultuur negersquote:
Je bent nieuw dus ik vergeef het je bij deze maar in deze sc praten wij niet over voetbalquote:Op zondag 24 juni 2012 18:47 schreef DeParo het volgende:
Vertonghen voor zo'n 12 miljoen naar Londen ik lach me echt kapot.
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent nieuw dus ik vergeef het je bij deze maar in deze sc praten wij niet over voetbal
Deed ik toch niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent nieuw dus ik vergeef het je bij deze maar in deze sc praten wij niet over voetbal
In deze SC praten we over alles, ook voetbal. Zolang het maar geen Feyenoord vs Ajax vs PSV wordt.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Deed ik toch niet.
Het ging om een ajacied namelijk.
whahaha hilarisch, ja ajacied is geen voetbal natuurlijk ondanks dat ze kampioen werden XD XD XDquote:Op zondag 24 juni 2012 18:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Deed ik toch niet.
Het ging om een ajacied namelijk.
Kanker dan op met dit soort reacties.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Normaal gezien had ik opkankeren gezegd maar dan gaan alle alarm bellen af en worden er weer dingen mee naar achteren genomen enzo
Alleen hmf mag zo doen inderdaad, dat is toch onze dorpsmongoolquote:Op zondag 24 juni 2012 18:50 schreef RensAjacied het volgende:
DeParo je bent op deze manier niet welkom sorry
Gast, ik woon nu al bijna anderhalf jaar in Amsterdam, en ik kan je verzekeren dat als ze ergens niet meer weten wat voetbal is dat het daar is.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
whahaha hilarisch, ja ajacied is geen voetbal natuurlijk ondanks dat ze kampioen werden XD XD XD
gast als je zo gaat beginnen blijf dan gewoon weg
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gast, ik woon nu al bijna anderhalf jaar in Amsterdam, en ik kan je verzekeren dat als ze ergens niet meer weten wat voetbal is dat het daar is.
Dat die Cruijff vroeger Betondorp of hoe die plek ook heet bij elkaar stond te pingelen betekent niet dat dat tegenwoordig nog steeds het geval is.
Pffff........quote:Op zondag 24 juni 2012 18:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gast, ik woon nu al bijna anderhalf jaar in Amsterdam, en ik kan je verzekeren dat als ze ergens niet meer weten wat voetbal is dat het daar is.
Dat die Cruijff vroeger Betondorp of hoe die plek ook heet bij elkaar stond te pingelen betekent niet dat dat tegenwoordig nog steeds het geval is.
Steven die geen ras Amsterdammer isquote:Op zondag 24 juni 2012 18:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja gaap maar, waarschijnlijk woon je niet eens in Amsterdam, met je Ajax-ava grappig.
Je bent een nog slechtere troll dan tommypsv12 manquote:Op zondag 24 juni 2012 18:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja gaap maar, waarschijnlijk woon je niet eens in Amsterdam, en toch voor Ajax juichen zo.
wat denke gij dan heeequote:Op zondag 24 juni 2012 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Jongens jongens doe even aardig tegen elkaar, want als je deze nare verhalen hoort kun je supportersvetes wel relativeren natuurlijk. De beste man is zijn 'wijf' verloren en heeft schulden. Nare dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |