Bijbaantje toch.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:47 schreef RensAjacied het volgende:
Smoofie die kilo's coke van die grote Afrikanen afpakt. Jaja!
Delinquente subcultuur negersquote:
Je bent nieuw dus ik vergeef het je bij deze maar in deze sc praten wij niet over voetbalquote:Op zondag 24 juni 2012 18:47 schreef DeParo het volgende:
Vertonghen voor zo'n 12 miljoen naar Londen ik lach me echt kapot.
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent nieuw dus ik vergeef het je bij deze maar in deze sc praten wij niet over voetbal
Deed ik toch niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent nieuw dus ik vergeef het je bij deze maar in deze sc praten wij niet over voetbal
In deze SC praten we over alles, ook voetbal. Zolang het maar geen Feyenoord vs Ajax vs PSV wordt.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Deed ik toch niet.
Het ging om een ajacied namelijk.
whahaha hilarisch, ja ajacied is geen voetbal natuurlijk ondanks dat ze kampioen werden XD XD XDquote:Op zondag 24 juni 2012 18:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Deed ik toch niet.
Het ging om een ajacied namelijk.
Kanker dan op met dit soort reacties.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Normaal gezien had ik opkankeren gezegd maar dan gaan alle alarm bellen af en worden er weer dingen mee naar achteren genomen enzo
Alleen hmf mag zo doen inderdaad, dat is toch onze dorpsmongoolquote:Op zondag 24 juni 2012 18:50 schreef RensAjacied het volgende:
DeParo je bent op deze manier niet welkom sorry
Gast, ik woon nu al bijna anderhalf jaar in Amsterdam, en ik kan je verzekeren dat als ze ergens niet meer weten wat voetbal is dat het daar is.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
whahaha hilarisch, ja ajacied is geen voetbal natuurlijk ondanks dat ze kampioen werden XD XD XD
gast als je zo gaat beginnen blijf dan gewoon weg
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gast, ik woon nu al bijna anderhalf jaar in Amsterdam, en ik kan je verzekeren dat als ze ergens niet meer weten wat voetbal is dat het daar is.
Dat die Cruijff vroeger Betondorp of hoe die plek ook heet bij elkaar stond te pingelen betekent niet dat dat tegenwoordig nog steeds het geval is.
Pffff........quote:Op zondag 24 juni 2012 18:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gast, ik woon nu al bijna anderhalf jaar in Amsterdam, en ik kan je verzekeren dat als ze ergens niet meer weten wat voetbal is dat het daar is.
Dat die Cruijff vroeger Betondorp of hoe die plek ook heet bij elkaar stond te pingelen betekent niet dat dat tegenwoordig nog steeds het geval is.
Steven die geen ras Amsterdammer isquote:Op zondag 24 juni 2012 18:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja gaap maar, waarschijnlijk woon je niet eens in Amsterdam, met je Ajax-ava grappig.
Je bent een nog slechtere troll dan tommypsv12 manquote:Op zondag 24 juni 2012 18:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja gaap maar, waarschijnlijk woon je niet eens in Amsterdam, en toch voor Ajax juichen zo.
wat denke gij dan heeequote:Op zondag 24 juni 2012 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Jongens jongens doe even aardig tegen elkaar, want als je deze nare verhalen hoort kun je supportersvetes wel relativeren natuurlijk. De beste man is zijn 'wijf' verloren en heeft schulden. Nare dingen.
Is hij ook niet. Hij is een ras wormer.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steven die geen ras Amsterdammer is![]()
Gast
Echt treurige mannetjes man. Als je een beetje een fatsoenlijke baan hebt lach je toch om kettingkjes van 5500 euro om mee op te scheppen.quote:
en nog dommerquote:Op zondag 24 juni 2012 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent een nog slechtere troll dan tommypsv12 man
Jezus wat ben jij een droevig figuur zegquote:Op zondag 24 juni 2012 18:55 schreef DeParo het volgende:
Ach, Amsterdam is de stad van de Estelletjes Gullit, en de Sylvies van de Vaart.
Wat dat betreft de stad voor voetbalvrouwen ja, de voetbalmannen, komen elders wel aan hun trekken.
goffedomme manquote:Op zondag 24 juni 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat denke gij dan heee
jaaaaaa is dit tv ofzo??
De enige die hier echt dingen mee naar achteren neemt is Davy. De rest is puur dreigement.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Normaal gezien had ik opkankeren gezegd maar dan gaan alle alarm bellen af en worden er weer dingen mee naar achteren genomen enzo
Jij kwam toch uit urkquote:Op zondag 24 juni 2012 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
Nee Steven is wel een gloryhunter hoor. Woont ergens in Limburg en alleen als Ajax kampioen is dan komt hij ervoor uit. Anders is hij een trots lid van de NVU in Limburg en hangt hij rond in Venlo met de Duitse boys.
Sowieso aankomend jaar voor twente hoor, die worden kampioenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
Nee Steven is wel een gloryhunter hoor. Woont ergens in Limburg en alleen als Ajax kampioen is dan komt hij ervoor uit. Anders is hij een trots lid van de NVU in Limburg en hangt hij rond in Venlo met de Duitse boys.
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige die heir echt dingen mee naar achteren neemt is Davy. De rest is puur dreigement.
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige die heir echt dingen mee naar achteren neemt is Davy. De rest is puur dreigement.
Is wel waar op zich. Pikey uit Ierland he.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steven die geen ras Amsterdammer is![]()
Gast
Ben de enige uit de familie die in Nederland geboren is hequote:Op zondag 24 juni 2012 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is wel waar op zich. Pikey uit Ierland he.
een nog droevigere figuur dan heel wat figuren uit het psv huiltopicquote:
Lang lijst heb ik nu idd.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
DeParo kunnen we vanaf nu al niet meer serieus nemen in dit topic.
Zeg maar de Hansie; de pineutquote:Op zondag 24 juni 2012 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
DeParo kunnen we vanaf nu al niet meer serieus nemen in dit topic.
Weet ik toch ouwe reus.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben de enige uit de familie die in Nederland geboren is he
Samen met de 2 kids van mijn broer nu dan
En van welk voetbalras is hij?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
een nog droevigere figuur dan heel wat figuren uit het psv huiltopic
Nee hoor, jij leeft kennelijk nog in de tijd dat voetballers daadwerkelijk gingen stappen zonder begeleiding in de Amsterdamse binnenstad, die tijd is voorbij.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een droevig figuur zeg
NsmGGsonmj!quote:
Je lult echt alleen maar onzin hequote:Op zondag 24 juni 2012 18:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee hoor, jij leeft kennelijk nog in de tijd dat voetballers daadwerkelijk gingen stappen zonder begeleiding in de Amsterdamse binnenstad, die tijd is voorbij.
[..]
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |