Dat heb ik al een hele tijd niet gegeten, eet straks gamba's met chili en knoflookquote:Op zondag 24 juni 2012 17:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Raspatat is ook echt kankerlekker hoor
Je valt in herhalingquote:Op zondag 24 juni 2012 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik al een hele tijd niet gegeten, eet straks gamba's met chili en knoflook
Lekker man.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik al een hele tijd niet gegeten, eet straks gamba's met chili en knoflook
Waarom eet je zo laat johquote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker man.
Ik eet zo rond 9 uur straks gekruide kippenvleugeltjes met salade en verse gebakken aardappels met een dotje Helmann's mayonaise.Ik vreet al maanden alleen maar zilvervliesrijst en volkorenpasta dus het mag wel weer een keertje.
Wat lul je nou?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Waar hangt Steven uit eigenlijk? Iemand nog iets van hem vernomen sinds dat hij gister middag naar die gast toeging die een maat van hem had opgelicht?
Pas om kwart over 2 uit bed man.quote:
Niet alles teruggelezen man. Heeft je maat zijn geld terug gekregen?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat lul je nou?
Ik was er vannacht nog
Jaquote:Op zondag 24 juni 2012 17:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niet alles teruggelezen man. Heeft je maat zijn geld terug gekregen?
Morgen om 8 uur zit ik in de bibliotheek te studeren. Morgenmiddag tentamen en nog geen fuck uitgevoerd eigenlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pas om kwart over 2 uit bed man.Ritme volledig naar de klote. Morgen opnieuw proberen vroeg op te staan.
Leeft Hiddink nog eigenlijk? Hoor je ook niks meer van.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:25 schreef Doublepain het volgende:
Wilfred zijn kapsel valt me nu pas op, wat slecht toen
Ging dat geld teruggeven nog een beetje vrijwillig of is er nog op enige wijze wat druk uitgeoefend door jullie?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Maar die gast was lekker bezig op MP
Meerdere advertenties
Druk bezig met ziekenhuizen bouwenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leeft Hiddink nog eigenlijk? Hoor je ook niks meer van.
Ga beginnen man. Je gaat toch niet je studie door Fok! laten verpesten he?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Morgen om 8 uur zit ik in de bibliotheek te studeren. Morgenmiddag tentamen en nog geen fuck uitgevoerd eigenlijk
Die zal vast wel weer verschijenen bij Saudi Arabie of Qatar ofzoquote:Op zondag 24 juni 2012 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leeft Hiddink nog eigenlijk? Hoor je ook niks meer van.
We hebben hem meegenomen in de auto, en daarna achter gelaten langs een snelwegquote:Op zondag 24 juni 2012 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ging dat geld teruggeven nog een beetje vrijwillig of is er nog op enige wijze wat druk uitgeoefend door jullie?
Nog kaalgeschoren ofzo?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben hem meegenomen in de auto, en daarna achter gelaten langs een snelweg
Paar klappen gegeven
Nee, ik wilde zelfs eerst zijn kleren afpakken maar die andere vonden dat te ver gaanquote:
Ik ben druk aan het wachten tot het droog is, dan kan ik eten gaan halen. Vanavond even snel wat studie pakken, wedstrijdje kijken en daarna snel slapen. Maar ik kan echt totaal niks beginnen als ik brak benquote:Op zondag 24 juni 2012 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga beginnen man. Je gaat toch niet je studie door Fok! laten verpesten he?Als ik moet studeren ga ik tegenwoordig ook gewoon van Fok! af hoor.
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben hem meegenomen in de auto, en daarna achter gelaten langs een snelweg
Paar klappen gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |