Jij woont in Oostzaan vriendquote:
Vriend, Als je alleen maar loopt te kotsen hier. Dan kanker je een ver eind op. Hier hebben we geen zin in.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee hoor, jij leeft kennelijk nog in de tijd dat voetballers daadwerkelijk gingen stappen zonder begeleiding in de Amsterdamse binnenstad, die tijd is voorbij.
[..]
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vriend, Als je alleen maar loopt te kotsen hier. Dan kanker je een ver eind op. Hier hebben we geen zin in.
Onzin, ik zie dat dit topic kennelijk is geclaimed door zogenaamde Ajax-fans, ook meteen duidelijk waarom het niet over voetbal zou mogen gaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
een nog droevigere figuur dan heel wat figuren uit het psv huiltopic
Wat een onzin man. Sulejmani zat ook gewoon in zo'n Karaoke café vorig jaar.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee hoor, jij leeft kennelijk nog in de tijd dat voetballers daadwerkelijk gingen stappen zonder begeleiding in de Amsterdamse binnenstad, die tijd is voorbij.
Ja pas wel op hoor. Deze korfballer klapt je zo met al zijn maten!quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vriend, Als je alleen maar loopt te kotsen hier. Dan kanker je een ver eind op. Hier hebben we geen zin in.
whut?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent lid van de fietscombiclub die hoopt dat Helmond Sport promoveert?
In dit topic posten feyenoorders,psv mensen en ajaciedenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin, ik zie dat dit topic kennelijk is geclaimed door zogenaamde Ajax-fans, ook meteen duidelijk waarom het niet over voetbal zou mogen gaan.
quote:
''geclaimed''?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin, ik zie dat dit topic kennelijk is geclaimed door zogenaamde Ajax-fans, ook meteen duidelijk waarom het niet over voetbal zou mogen gaan.
Denk dat nog niet eens 1/3 hier voor Ajax is. En als je het niet bevalt ga je lekker naar het EK forum.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Is een beetje alsof je trots loopt te verkondigen dat je ongeneesbare blaftyfus hebt opgelopen.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé Stinho. Let op je woorden kleine.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen PSV-ers worden hier geridiculiseerd idd.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Is goed mijn grote vriend.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hé Stinho. Let op je woorden kleine.
Op Geo naquote:Op zondag 24 juni 2012 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen PSV-ers worden hier geridiculiseerd idd.
Ik zie gelijk die picca van stinho weer voor me.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja pas wel op hoor. Deze korfballer klapt je zo met al zijn maten!
Vertel zijn moeder dat hij met kanker scheld.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:02 schreef GGMM het volgende:
Stino is de laatste tijd een beetje brutaal. Ik vermoed dat hij z'n best doet om er bij te horen.
Meer dat ik loop te verkondigen dat ik in veruit de leukste, beste en mooiste stad van Nederland woon.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is een beetje alsof je trots loopt te verkondigen dat je ongeneesbare blaftyfus hebt opgelopen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:02 schreef GGMM het volgende:
Stino is de laatste tijd een beetje brutaal. Ik vermoed dat hij z'n best doet om er bij te horen.
Manolev van PSV heeft wel eens met zijn familie door de grachten van Amsterdam gevaren.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin man. Sulejmani zat ook gewoon in zo'n Karaoke café vorig jaar.
Claimen is niet per definitie hetzelfde als posten.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In dit topic posten feyenoorders,psv mensen en ajacieden
[..]
Claimen is niet per definitie hetzelfde als oprichten.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''geclaimed''?
Dit is door Feyenoorders opgestart hoor drommeljosti
Probeert op Steven te lijken, gaat morgen ook snatsen in de eerste pauzequote:Op zondag 24 juni 2012 19:02 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Probeert op Steven te lijken, gaat morgen ook snatsen in de eerste pauze
Vriend, Ben jij een kloon van inZanity, Contador-The-best ofzo?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Manolev van PSV heeft wel eens met zijn familie door de grachten van Amsterdam gevaren.
Zoals gezegd, de uitzondering bevestigt de regel, zal ik maar stellen.
[..]
Claimen is niet per definitie hetzelfde als posten.
[..]
Claimen is niet per definitie hetzelfde als oprichten.
Ik was laatst in elk deel van eindhoven geweest, was echt pure aidsquote:Op zondag 24 juni 2012 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kwam met de trein langs Zuid Oost, was echt pure aids
Nee maar zoals gesteld ben ik wel twee jaar gebanned geweest bijna.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vriend, Ben jij een kloon van inZanity, Contador-The-best ofzo?
lies!quote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik was laatst in elk deel van eindhoven geweest, was echt pure aids.
Alles in Zeeland, Brabant en Limburg is aids.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Melkpoeder zoals wij dat vroeger in de kantine wel eens deden.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Probeert op Steven te lijken, gaat morgen ook snatsen in de eerste pauze
Contador kan niet die was wel Ajaciedquote:Op zondag 24 juni 2012 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vriend, Ben jij een kloon van inZanity, Contador-The-best ofzo?
Ik ben een paar jaar geleden in Eindhoven geweest. Een keer gedaan, ik ga er nooit meer heen. Misschien later wel voor PSV-AJA. Nee, dan is PSV al gedegradeerdquote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En toch terugkomen?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee maar zoals gesteld ben ik wel twee jaar gebanned geweest bijna.
Dat was de reden waarom ik gebanned ben.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Even inZanity-identity-check: He deparo, wat vind jij van Israel?
Wut. Ik heb weleens ritalin gesnoven op school en geblowd maar geen melkpoeder gesnovenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Melkpoeder zoals wij dat vroeger in de kantine wel eens deden.
Hé boeler, rustig he.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alles in Zeeland, Brabant en Limburg is aids.
Ga dan niet de stoere bink hier uithangen.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee maar zoals gesteld ben ik wel twee jaar gebanned geweest bijna.
Israelquote:Op zondag 24 juni 2012 19:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat was de reden waarom ik gebanned ben.
Omdat ik te veel antisemieten op dit forum zou uitschelden voor antisemiet bijvoorbeeld.
Vind jij toevallig dat dat land gebombardeerd moet worden?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat was de reden waarom ik gebanned ben.
Omdat ik te veel antisemieten op dit forum zou uitschelden voor antisemiet bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |