Jij woont in Oostzaan vriendquote:
Vriend, Als je alleen maar loopt te kotsen hier. Dan kanker je een ver eind op. Hier hebben we geen zin in.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee hoor, jij leeft kennelijk nog in de tijd dat voetballers daadwerkelijk gingen stappen zonder begeleiding in de Amsterdamse binnenstad, die tijd is voorbij.
[..]
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vriend, Als je alleen maar loopt te kotsen hier. Dan kanker je een ver eind op. Hier hebben we geen zin in.
Onzin, ik zie dat dit topic kennelijk is geclaimed door zogenaamde Ajax-fans, ook meteen duidelijk waarom het niet over voetbal zou mogen gaan.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
een nog droevigere figuur dan heel wat figuren uit het psv huiltopic
Wat een onzin man. Sulejmani zat ook gewoon in zo'n Karaoke café vorig jaar.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee hoor, jij leeft kennelijk nog in de tijd dat voetballers daadwerkelijk gingen stappen zonder begeleiding in de Amsterdamse binnenstad, die tijd is voorbij.
Ja pas wel op hoor. Deze korfballer klapt je zo met al zijn maten!quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vriend, Als je alleen maar loopt te kotsen hier. Dan kanker je een ver eind op. Hier hebben we geen zin in.
whut?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent lid van de fietscombiclub die hoopt dat Helmond Sport promoveert?
In dit topic posten feyenoorders,psv mensen en ajaciedenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin, ik zie dat dit topic kennelijk is geclaimed door zogenaamde Ajax-fans, ook meteen duidelijk waarom het niet over voetbal zou mogen gaan.
quote:
''geclaimed''?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Onzin, ik zie dat dit topic kennelijk is geclaimed door zogenaamde Ajax-fans, ook meteen duidelijk waarom het niet over voetbal zou mogen gaan.
Denk dat nog niet eens 1/3 hier voor Ajax is. En als je het niet bevalt ga je lekker naar het EK forum.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Is een beetje alsof je trots loopt te verkondigen dat je ongeneesbare blaftyfus hebt opgelopen.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé Stinho. Let op je woorden kleine.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen PSV-ers worden hier geridiculiseerd idd.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Is goed mijn grote vriend.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hé Stinho. Let op je woorden kleine.
Op Geo naquote:Op zondag 24 juni 2012 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen PSV-ers worden hier geridiculiseerd idd.
Ik zie gelijk die picca van stinho weer voor me.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja pas wel op hoor. Deze korfballer klapt je zo met al zijn maten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |