Heb hem echt nog geen slechte actie zien maken/pass zien geven. Koning man, die gozer.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OOOOH STEVIE GERRARD! OOOOOH STEVIE GERRARD!
Hoe groot mag ie ook alweer maximaal zijn?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
kan iemand misschien m'n ui aanpassen zodat hij naar een picca van stevie gerrard switcht? Ik ben echt een debiel met dat soort dingen, heb geen idee hoe dat moet.
Nee, niet op zo'n manier, bij oogreflectie alleen, lever is dat je echt gele ogen krijgt. Ik heb gele pupillen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dus bij veel licht in je oog.
Nogmaals; volgens mij gaat je lever niet lekker.
nee, flikker op met die nichtquote:Op zondag 24 juni 2012 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
kan iemand misschien m'n ui aanpassen zodat hij naar een picca van stevie gerrard switcht? Ik ben echt een debiel met dat soort dingen, heb geen idee hoe dat moet.
Is echt al superlang m'n favoriete voetballer eigenlijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb hem echt nog geen slechte actie zien maken/pass zien geven. Koning man, die gozer.
Kan onmogelijk lekker zijn idd.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In een discussie over lekker eten fast food troep plaatsen.
Vind ik ook een hele goeiequote:Op zondag 24 juni 2012 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is echt al superlang m'n favoriete voetballer eigenlijk.
Fucking lekker met long chicken erbij, niks mis mee.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
maar niet lekker lekker boeler. Dat is gewoon vies lekker snapje tog?
Steve Gerrard Gerrard, He'll pass the ball 40 yards. He's big and he's Fucking hard. Steve Gerrard Gerrard!quote:Op zondag 24 juni 2012 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OOOOH STEVIE GERRARD! OOOOOH STEVIE GERRARD!
Nja...als jij daar serieus van begint te watertanden vraag ik me af wat voor troep jij vroeger voorgeschoteld kreeg thuis.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fucking lekker met long chicken erbij, niks mis mee.
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steve Gerrard Gerrard, He'll pass the ball 40 yards. He's big and he's Fucking hard. Steve Gerrard Gerrard!
Wie maakt er is een keer echt eten voor deze jongen?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fucking lekker met long chicken erbij, niks mis mee.
[ afbeelding ]
Tis een brabo. Schultebrau, bonen, schnitzel en piepers.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja...als jij daar serieus van begint te watertanden vraag ik me af wat voor troep jij vroeger voorgeschoteld kreeg thuis.
Of je spreekt je zelf tegenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
Sinds ik nu 1 week bij de McDonalds werk eet ik daar dus nooit meer![]()
Alleen nog KipNuggets en Milkshakes.
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steve Gerrard Gerrard, He'll pass the ball 40 yards. He's big and he's Fucking hard. Steve Gerrard Gerrard!
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja...als jij daar serieus van begint te watertanden vraag ik me af wat voor troep jij vroeger voorgeschoteld kreeg thuis.
LUCIFER WALKS AMONG USquote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef Smoofie het volgende:
Dus, ipv de rode(red-eye effect) reflectie, had ik dit bij mn pupillen... En nee, het is geen lever.
[ afbeelding ]
Hun eten elke avond bij een michelinster restaurant.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I'm with you on this one, ding zag er best lekker uit.. fastfood
Omdat die kipproducten gewoon normaal zijn, maar nu ik zelf die euroknallers hamburgers bak, zie ik wat voor troep het godverdomme is. Milkshakes zijn gewoon overal hetzelfde en fucking lekker en nuggets zijn ook fatsoenlijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar waarom? Wat is er mis met de rest.. of wat is MINDER verkeerd aan die nuggets?
Wel gek.. Heb ooit gelezen dat rode pupillen komen van reflecte van het licht op je bloed, dus je bent een insect ofzo denk ikquote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef Smoofie het volgende:
Dus, ipv de rode(red-eye effect) reflectie, had ik dit bij mn pupillen... En nee, het is geen lever.
[ afbeelding ]
Jij bent gewoon een reptilian man.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet hele foto posten?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er gephotoshopped uit..quote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef RensAjacied het volgende:
Meisje zegt op 0:33 geen fucking. Goed opgevoede Engelse meisjes hoor.
STEVE GERRARD!
Normaal is het andersom.. dan word smoofie helemaal gepost alleen dan met zwarte balk voor de ogen.quote:
Het is geen photoshop..quote:Op zondag 24 juni 2012 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit ziet er gephotoshopped uit..![]()
Jat gewoon ergens anders pupillen vandaan plak ze erover, beetje gummen.
Nee, onze ouders kunnen gewoon koken.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hun eten elke avond bij een michelinster restaurant.
Komt het ookquote:Op zondag 24 juni 2012 18:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel gek.. Heb ooit gelezen dat rode pupillen komen van reflecte van het licht op je bloed, dus je bent een insect ofzo denk ik
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een reptilian man.
Ah je ouders koken nog voor je.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, onze ouders kunnen gewoon koken.
Het icoontje mag in je huidige abonnement niet groter zijn dan 51200 bytes (50 kB).quote:Op zondag 24 juni 2012 18:03 schreef Saind het volgende:
[..]
ja kut, hoe groot is ie en hoe groot mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |