Omdat je dat als superlekker eten ziet hebben we dat idee wel een beetje ja.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus omdat ik long chicken lekker vind kunnen mijn ouders niet koken?
Ik zeg toch niet dat ik elke dag lekker eet? Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je doet stoer dat je elke dag lekker eet omdat je ouders kunnen koken en nu lul je dat je zelf kookt.
Of kreeg je elke avond kook curcus van hun?
Waarheidquote:Op zondag 24 juni 2012 18:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik elke dag lekker eet? Waar zeg ik dat?
Jij vind zo'n long chicken 'fokking lekker'
Als je dat fokking lekker vind dan heb je als kind (van je OUDERS!) crap te eten gehad.
Er zijn dingen die zoveel lekkerder en gewoon die minder smaken als een broodje karton.
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:13 schreef The_Groove het volgende:
Als je dat fokking lekker vind dan heb je als kind (van je OUDERS!) crap te eten gehad.
Ik heb op mijn touchpad zo'n gekke 'mode' knop zitten, dan krijg je ook volume controlls en muziek controlls als die geactiveert is, dan licht het touchpad wel op.. misschien heb je dit ook? (Lijkt me niet) maar dan moet je weer op 'mode' drukken dat hij uit gaat.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:12 schreef Saind het volgende:
wtf is met m'n laptop. touchpad doet niks... En heb zo'n tepel in het midden die je ook kunt gebruiken als muis en die doet ook niks
En als hij nou dat OOK fokking lekker vind, dat kan toch ook?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik elke dag lekker eet? Waar zeg ik dat?
Er zijn dingen die zoveel lekkerder en gewoon minder smaken als een broodje karton.
Nee, want dan klopt je idee van 'lekker' gewoon niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En als hij nou dat OOK fokking lekker vind, dat kan toch ook?![]()
Misschien geniet hij net zo erg van boerenkool als van die long chicken.
De Nederlandse Keuken.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En als hij nou dat OOK fokking lekker vind, dat kan toch ook?![]()
Misschien geniet hij net zo erg van boerenkool als van die long chicken.
Davy heeft geen smaak idd.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, want dan klopt je idee van 'lekker' gewoon niet.
Prima te eten als je brak bent en geen zin/tijd hebt om te koken is iets anders dan super lekker.
Ik vindt.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Nederlandse Keuken.Gvd, het enige wat ik echt lekker vindt zijn gehaktballetjes in de jus met spruitjes, spekjes en aardappel. De rest kan me echt gestolen worden. Ik vreet het nooit.
Dus, met muziek is het subjectief en smaak.. maar bij eten kan het gewoon niet anders, dan is het kutrotzooi en heb je slechte smaak?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, want dan klopt je idee van 'lekker' gewoon niet.
Prima te eten als je brak bent en geen zin/tijd hebt om te koken is iets anders dan super lekker.
Nee, tussen voedsel uit een laboratorium en natuurlijk voedsel.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus, met muziek is het subjectief en smaak.. maar bij eten kan het gewoon niet anders, dan is het kutrotzooi en heb je slechte smaak?
Vertel eens wat jij zoal lekker vind dan?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, tussen voedsel uit een laboratorium en natuurlijk voedsel.
quote:
Boerenkool, Hutspot, Groene kool. Bloemkool met aardappels en prakken, witte bonen met aardappels en prakken, brocille,spinazie etc etcquote:
van vers gemaakte Paella tot spinazietaart tot een goede sunday roastquote:Op zondag 24 juni 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vertel eens wat jij zoal lekker vind dan?
hamburgers?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga ff naar de appie.. lekker hamburgers halen![]()
Al heb ik zin in frieeeeeeeeet
Nooit gehad, nooit gehad, nooit gehad.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
van vers gemaakte Paella tot spinazietaart tot een goede sunday roast
quote:Op zondag 24 juni 2012 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
hamburgers?
Kunnen je ouders niet koken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |