Exactquote:Op zondag 24 juni 2012 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus, met muziek is het subjectief en smaak.. maar bij eten kan het gewoon niet anders, dan is het kutrotzooi en heb je slechte smaak?
Bij de AH lekkere hamburgers halen...quote:Op zondag 24 juni 2012 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga ff naar de appie.. lekker hamburgers halen![]()
Al heb ik zin in frieeeeeeeeet
Rundvlees hamburger, ja wat is lekkerquote:Op zondag 24 juni 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij de AH lekkere hamburgers halen...
Nogmaals, laboratorium voedsel vs natuurlijk voedsel.quote:
Zelf maken van vlees van de slager man. Veel lekkerder joh.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rundvlees hamburger, ja wat is lekker.. gewoon goed te eten en weinig last.
Die van de Jumbo vind ik veel lekkerder maar zitten kruiden in
Wat heeft het omzetten naar wat productiefs te maken met wat Davy lekker vind?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nogmaals, laboratorium voedsel vs natuurlijk voedsel.
Zo'n Long Chicken kan je 10 jaar bewaren en hij ziet er nog steeds hetzelfde uit.
Je lichaam moet eten verteren, natuurlijk voedsel verteert uit zichzelf, hoeveel moeite denk je dat je lichaam heeft met zoiets omzetten in ook maar iets productiefs?
Mijn stelregel is altijd: je moet een vlaggetje kunnen zetten in je productiequote:Op zondag 24 juni 2012 18:27 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nogmaals, laboratorium voedsel vs natuurlijk voedsel.
Zo'n Long Chicken kan je 10 jaar bewaren en hij ziet er nog steeds hetzelfde uit.
Je lichaam moet eten verteren, natuurlijk voedsel verteert uit zichzelf, hoeveel moeite denk je dat je lichaam heeft met zoiets omzetten in ook maar iets productiefs?
--> SjaakBauer, iets voor jou?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat heeft het omzetten naar wat productiefs te maken met wat Davy lekker vind?![]()
Onder deze logica kunnen we de meeste muziek afschaffen want het blijkt dat klassieke muziek beter is voor de mens, wordt je productiever van..
Echt een keukenprincesquote:Op zondag 24 juni 2012 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelf maken van vlees van de slager man. Veel lekkerder joh.Beetje verse knoflook, zout, peper, wat verse peterselie en een klein beetje ultrafijn gesnipperde ui eventueel. Paddy's van maken, ff laten opstijven in de koelkast en bakken.
2 van de 4 zijn al niet goed voor me en ik heb geen plezier bij koken, dat is eerder stressvol voor mijquote:Op zondag 24 juni 2012 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelf maken van vlees van de slager man. Veel lekkerder joh.Beetje verse knoflook, zout, peper, wat verse peterselie en een klein beetje ultrafijn gesnipperde ui eventueel. Paddy's van maken, ff laten opstijven in de koelkast en bakken.
Aahw, je bent aan het beledigen geslagen.quote:
Ik ben voorquote:Op zondag 24 juni 2012 18:29 schreef DeParo het volgende:
Wie hoopt er met mij mee dat Mario de held van dit Europees Kampioenschap gaat worden als hij het al niet is.
[ afbeelding ]
Die gast is zo grappig, volgens mij zit er echt geen spatje kwaad in, alleen nog een beetje wild.quote:
Dat was een compliment?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Aahw, je bent aan het beledigen geslagen.
Jammer dat er geen 'ignore posts by the retarded' optie is op fok.
Je boyfriend zou maar wat blij zijn als er door dit soort fatsoenlijk eten eens wat vaste poep bij jou uit zou komen. Dat geeft niet zo'n troep.quote:
Denk het ook naar als ie kwaad is kan je beter wegduiken.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die gast is zo grappig, volgens mij zit er echt geen spatje kwaad in, alleen nog een beetje wild.
Verse knoflook valt bijna nergens te krijgen, is zo jammer.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je nu een picca van Milosevic?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die gast is zo grappig, volgens mij zit er echt geen spatje kwaad in, alleen nog een beetje wild.
Waarom beledigen?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je boyfriend zou maar wat blij zijn als er door dit soort fatsoenlijk eten eens wat vaste poep bij jou uit zou komen. Dat geeft niet zo'n troep.
Toevallig hadden m'n ouders het thuis liggen een tijdje terug. Verschil is echt groot idd. Maar ach...die gedroogde is ook prima hoor.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Verse knoflook valt bijna nergens te krijgen, is zo jammer.
Lekkerquote:Op zondag 24 juni 2012 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toevallig hadden m'n ouders het thuis liggen een tijdje terug. Verschil is echt groot idd. Maar ach...die gedroogde is ook prima hoor.
Rare opmerking.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je nu een picca van Milosevic?
Je bedoelt dat hij met dartpijltjes ging gooien, toen was hij niet boos, volgens mij.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk het ook naar als ie kwaad is kan je beter wegduiken.
Mario Balotelli? Die ken je toch wel neem ik aan?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Wie is 't dan? En stel jezelf ff voor.
quote:
Je UI bedoel ik man.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Mario Balotelli? Die ken je toch wel neem ik aan?
----
Ik ben DeParo, ik liep hier en elders op het forum al zo'n twee jaar geleden rond tot ik werd gebanned, en enkele weken terug mocht ik weer terugkeren. Op dit forum althans.
Kloptquote:Op zondag 24 juni 2012 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee die Ieren hadden lekkere wijven mee.
Wat voor tipsquote:Op zondag 24 juni 2012 18:44 schreef Smoofie het volgende:
Steven, ik wil drugsdealer worden, kun je me tips geven>
In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the women.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:44 schreef Smoofie het volgende:
Steven, ik wil drugsdealer worden, kun je me tips geven>
Ik heb wel wat nummers voor je van mensen waar je kan halenquote:
Die vrouwen die het voor hun 40e niet is gelukt is zo'n vent te krijgen die kan je dan weer vrij eenvoudig oprapen omdat hun biologische klok op het punt staat als een eierwekker te ontploffen.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the women.
Dat is in Amsterdam niet zo moeilijkquote:Op zondag 24 juni 2012 18:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat nummers voor je van mensen waar je kan halen
Voor goed spul welquote:Op zondag 24 juni 2012 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is in Amsterdam niet zo moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |