vroege meet of niet?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef Bos81 het volgende:
Zo terug uit Zandvoort, Prima KSC-meet gehad...![]()
Neu, Gisterenmiddag begonnen, bij Damart blijven slapen..quote:
Ja was leukquote:Op zondag 24 juni 2012 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neu, Gisterenmiddag begonnen, bij Damart blijven slapen..
gezellig, wie waren er allemaal?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neu, Gisterenmiddag begonnen, bij Damart blijven slapen..
Je "zusje "die graag onder de douche staatquote:
Friet en wat snacksquote:Op zondag 24 juni 2012 14:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was leuk, wat hebben jullie 's avonds gegeten bij Damart?
Nog meer snacks?quote:
Ja, klopt, wat mini gehaktballetjes en wat mexicanos; en savonds hadden we ook nog bitterballen en kaassouflee's > Dus het was een vette meet.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog meer snacks?'s Middags ook borrelhapjes en een veels te lage rekening, maar ons hebben niet geklaagd
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En van die strandtent hebben echt gewoon een of twee rondjes voor niks gekregen. Die rekening klopte echt niet...
gezellig gezelschapquote:Op zondag 24 juni 2012 14:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je "zusje "die graag onder de douche staat, MPG, Miniem, KapiteinGasthof, Barretje80 + echtgenoot. Solique, Koen66, DaMart vanzelfsprekend en ook CHufi was er
VERSCHRIKKELIJKquote:
quote:
quote:
Ik luister lekker naar sportzomer radio-1. Blijf je ook op de hoogte en krijgt nog andere onderwerpen tussendoor.quote:
Waarom hebben ze eigenlijk voor die locatie gekozen, daar heb je toch al de HMH? Of gaat die weg ofzoquote:Op zondag 24 juni 2012 16:30 schreef borisz het volgende:
Nieuwe hal bij de ArenA.. Kunnen 15000 mensen in.
HMH 5.500 mensenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom hebben ze eigenlijk voor die locatie gekozen, daar heb je toch al de HMH? Of gaat die weg ofzo;@
Daar passen slechts 5500 mensen in.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom hebben ze eigenlijk voor die locatie gekozen, daar heb je toch al de HMH? Of gaat die weg ofzo;@
Okeequote:Op zondag 24 juni 2012 16:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
HMH 5.500 mensen
Ziggo Dome 15.000 mensen
Arena 50.000 mensen
ze hebben nu het hele spectrum bij elkaar daar.
Tja voor mij is Amsterdam natuurlijk wel erg ver om heen te gaan voor een concert/ optreden. Dan zoek ik liever iets hier in de Effenaar of 013.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:12 schreef borisz het volgende:
En voor de kleinere zalen kan je naar de binnenstad.
Al had je er vroeger nog de Pepsi Stage in Zuid-Oost.
de verbinding Eindhoven Amsterdam is wel erg goed met de trein moet ik zeggen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja voor mij is Amsterdam natuurlijk wel erg ver om heen te gaan voor een concert/ optreden. Dan zoek ik liever iets hier in de Effenaar of 013.
Vaak naar Paradiso of de Melkweg geweest. Kon ik meerijden.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de verbinding Eindhoven Amsterdam is wel erg goed met de trein moet ik zeggen.
3 dagen in de week heb je nachtnet van Amsterdam naar Eindhoven volgens mij. Dus voor Bos zou dat niet uit maken als hij zou willen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vaak naar Paradiso of de Melkweg geweest. Kon ik meerijden.
Paar keer met de trein maar dan moest ik voor het einde al naar de trein. En hopen dat ik de laatste trein niet miste. Doe ik niet meer. Laatste keer was bij Mondo Generator met Kamagurka en DOC en zijn vrouw.
Het is meer de reistijd die me weerhoudt dan de verbinding. Misschien moet ik toch een keer kijken of er iets leuks voor me tussenzit. Maar voorlopig nog niet denk ik..quote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de verbinding Eindhoven Amsterdam is wel erg goed met de trein moet ik zeggen.
En de NS zet zeker bij grote namen, extra treinen in meestal..en aangezien de ZiggoDrome dichtbij een station zit, zou ik inderdaad me niet zorgen hoeven te maken om de laatste trein te kunnen halenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3 dagen in de week heb je nachtnet van Amsterdam naar Eindhoven volgens mij. Dus voor Bos zou dat niet uit maken als hij zou willen.
Ik moet met stoptreinen en overstappen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3 dagen in de week heb je nachtnet van Amsterdam naar Eindhoven volgens mij. Dus voor Bos zou dat niet uit maken als hij zou willen.
Er komen genoeg leuke bands in de Effenaar.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is meer de reistijd die me weerhoudt dan de verbinding. Misschien moet ik toch een keer kijken of er iets leuks voor me tussenzit. Maar voorlopig nog niet denk ik..
Dat ook ja. en dat is voor mij een wandeling van 15 tot 20 minuten..quote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er komen genoeg leuke bands in de Effenaar.
En dat is niets, 5 minuten meer dan van strandtent 23 naar het stationquote:Op zondag 24 juni 2012 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ook ja. en dat is voor mij een wandeling van 15 tot 20 minuten..![]()
![]()
Nee, de wandeling van hier naar de Effenaar levert voor mij geen enkel bezwaar op, ik doe het zelfs liever dan op de fiets stappen..quote:Op zondag 24 juni 2012 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat is niets, 5 minuten meer dan van strandtent 23 naar het station
ja want die stelen ze gewoon in Eindhovenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, de wandeling van hier naar de Effenaar levert voor mij geen enkel bezwaar op, ik doe het zelfs liever dan op de fiets stappen..
En met je zatte harses er weer afdonderenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, de wandeling van hier naar de Effenaar levert voor mij geen enkel bezwaar op, ik doe het zelfs liever dan op de fiets stappen..
Nee Bos drink met matequote:Op zondag 24 juni 2012 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
En met je zatte harses er weer afdonderen
Kon ik dat maar. Als ik drink zuip ik.quote:
dat dus, de tijd dat ik het leuk vond om wat dieper in het glaasje te kijken heb ik wel achter me gelaten...quote:
Ja, je kon bij de Lipton ice een reis winnen naar de Oekraine met Oranjequote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef chufi het volgende:
Wat was het ok al weer Bos ? Ice-tea met Oranje tickets .. Ver over datum
Ja te gek voor woorden toch dat ze zoiets dan nog durven te verkopenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, je kon bij de Lipton ice een reis winnen naar de Oekraine met Oranje![]()
![]()
![]()
dat is toch altijd zoquote:Op zondag 24 juni 2012 19:49 schreef borisz het volgende:
Voorbeschouwing op Wimbledon nu bij de de NOS
Murray positief = Brit
Murray negatief = Schot
Niet spammenquote:
Euh, ja hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 00:23 schreef Helpmefok het volgende:
AH KOMOP Yvonne. Hier geef je gewoon geen weekban voor.
Hee sexy, hoe was je vakantie dan?quote:
Hot.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee sexy, hoe was je vakantie dan?
naaktfoto's?quote:
Als je zondag StudioSport komt kijkenquote:
Sowiesoquote:
tijd voor aardbeien met slagroomquote:
quote:
Omdat jij hem nog niet geopend had...quote:Op maandag 25 juni 2012 17:33 schreef tong80 het volgende:
Waarom heeft de Pirlo-Panenka nog geen eigen topic ?
perfect samengevatquote:
die kunnen nog moeilijk zat zijnquote:
Ik was vroeger wel een benadigd voetballer, tot ik mn knie blesseerde ... in de laatste (kampioens) wedstrijd van 88 ... Ja dat moet het jaar geweest zijnquote:
Bij mij komt de morgenstond pas over een uurtje om de hoek kijken ... Maar dan al wel in vol ornaatquote:
Ik heb morgen en overmorgen vrij genomen, wat een timing, het wordt zowaar mooi weer. Volgende week begin ik aan mijn "nieuwe" job, een paar dagen vrij is dan wel lekker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij komt de morgenstond pas over een uurtje om de hoek kijken ... Maar dan al wel in vol ornaat
Wow ze hebben iets nieuws voor je !!! Te gek Karinaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb morgen en overmorgen vrij genomen, wat een timing, het wordt zowaar mooi weer. Volgende week begin ik aan mijn "nieuwe" job, een paar dagen vrij is dan wel lekker.
Niet nieuw, oud, gewoon weer naar kantoor, wat "klusjes" bij accounts payable en wagenparkbeheer, tot eind dit jaar, daarna hopelijk iets structureels.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow ze hebben iets nieuws voor je !!! Te gek Karina
Gewoon lekker vroeg beginnenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik duik er denk ik vandaag rond 21.30 in. Misschien dat ik dan gewoon vroeg op het werk verschijn of even lekker lang ga slapen. Morgenmiddag ook even langs de zielenknijpert , maar dat doe ik rechtstreeks vanuit werk, want die zit toch op hetzelfde landgoed als het werk..
Ja dat wel, maar als ik vroeg begin, moet ik wel wat meer uren maken en dat kan nog wel te veel voor me zijn. Maar goed ik kan natuurlijk altijd even een mooie wandeling maken over het landgoed...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet nieuw, oud, gewoon weer naar kantoor, wat "klusjes" bij accounts payable en wagenparkbeheer, tot eind dit jaar, daarna hopelijk iets structureels.
[..]
Gewoon lekker vroeg beginnenMisschien pik je dan nog wat van het mooie weer mee als je klaar bent.
Oh dat klinkt heerlijk en dan even in de zon zitten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als ik vroeg begin, moet ik wel wat meer uren maken en dat kan nog wel te veel voor me zijn. Maar goed ik kan natuurlijk altijd even een mooie wandeling maken over het landgoed...
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef Againzender het volgende:
Vies vuil goor tering kabinet. Gewoon de snelheid op de rijkswegen waar het 80 was naar 100 gooien, zoals hier in Amsterdam Slotervaart bij de A10 West.
'Het valt allemaal wel mee'Lees inderdaad goddomme ff alleen de voor jou gemaakte rapporten. Leugens, ernstige leugens en statistieken
En dat voor een minuutje tijdswinst. Maar daar is de gezondheid van twee mascottes van dit topic ondergeschikt aan.
Want he, we wonen in Slotervaart, dat moet je vertrappen als je stemmen wilt winnen.
Krijg toch allemaal de kolere
kutzooi. alleen maar met verkiezingen bezig. Slotervaart is voor de gemiddele minister niet intereassant natuurlijk.quote:
en zijn schuldenprobleem werd opgelostquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:41 schreef borisz het volgende:
En 3 jaar geleden + 1 dag dat MJ overleed.
En als slagroom op de cake wordt vandaag Stichting Martijn opgeheven.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en zijn schuldenprobleem werd opgelost
Mooi scheelt mij weer contributiequote:Op woensdag 27 juni 2012 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
En als slagroom op de cake wordt vandaag Stichting Martijn opgeheven.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:11 schreef rubbereend het volgende:
soms zijn grapjes van Bos ook te fout
bij mij nooitquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:22 schreef Bos81 het volgende:
PSV werd vroeger niets voor niets op de basisschool gekscheren Pedofiele sexvereniging genoemd...![]()
![]()
hup Portugalquote:
wie nuquote:
Ruud Gullit kennende is hij nu al aan het typenquote:
quote:
Welke mogelijke trainer naast Rijkaard heeft er meer gepresteerd dan\?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:21 schreef rubbereend het volgende:
Wat heeft ij nou gepresteerd? Buiten Barca?
Aad de Mosquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke mogelijke trainer naast Rijkaard heeft er meer gepresteerd dan\?
Dat zijn er niet zo veel vermoed ik..
wereldkampioen met Oranjequote:
quote:
Malle Pietje overleden.......quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:33 schreef Ole het volgende:
Heeft tong al een topic over het overlijden van Malle Pietje geopend?
quote:
lekker onder een opa dekentjequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:20 schreef Bos81 het volgende:
Oei, terwijl Djoko lekker chillt nu
[ afbeelding ]
Kan die wel gebruiken als hij heeft een andere belangrijke titel te verdedigenquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat idd ... Wel een week extra vakantie
Yup. Ik denk dat baasje op vakantie is, want hij is er de laatste weken wel erg vaak. Eet hier, slaapt op de bank en jaagt mijn oude knar af en toe de stuipen op het lijf!quote:
Maar verder geen probleem dusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:19 schreef Ole het volgende:
Hij komt net even binnen de voerbakken leegeten
Neuh... met 4 katers wordt er helemaal niet gesproeid of zo... Zeker als er twee voor volgende week op de nominatie staan hun mannelijkheid kwijt te rakenquote:
Dat lijkt zo kort geleden.quote:
voor mij is de 90's mn jeugdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat lijkt zo kort geleden.
Had vorig jaar een jaren 70 feestje. Met soulbroek en wijde pijpen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:20 schreef borisz het volgende:
Breaking ole nieuws
Tom Cruise & Katie Holmes gaan scheiden
Weet ikquote:
natuurlijk, toen ben ik geborenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ikMaar de jaren 70 waren kleurijker
ALsof jij je iets uit de tijd kan herinnerenquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ALsof jij je iets uit de tijd kan herinneren![]()
oeh!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:20 schreef borisz het volgende:
Breaking ole nieuws
Tom Cruise & Katie Holmes gaan scheiden
Tja scheidingen in Hollywood, what´s newquote:
Dank jequote:Op zondag 1 juli 2012 10:32 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Bos blijft voor mij Bossie die ik leerde kennen als 21jarige
Leuk Bosquote:Op zondag 1 juli 2012 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Robin zegt even hoi tegen Oom Tong en de rest van de familie
en zijn zusje Iris is ook nieuwsgierig
[ afbeelding ]
nee, vond ik met de BSO s middags toch wat link, en Marc heeft idd zn Cars shirt gesloopt daar....quote:
Volgens mij niet idd. Toch die Ajax shirts aan moeten doen. De verslaggever had het wat moeilijk op het schoolplein.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:34 schreef borisz het volgende:
Nog in beeld geweest?
Volgens mij heb ik je niet langs zien flitsen.
twitter:wol twitterde op maandag 02-07-2012 om 20:52:59@VincentKoning Hahaha, ja dat was mijn handle-020-kids momentje van de dag
reageer retweet
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:17 schreef Bos81 het volgende:
en om deze foto had Chufi het net
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:13 schreef rubbereend het volgende:
oi
wat een weekend, bijna non stop bier gehad
[..]tof, stukje douche-eendje?
Dat wordt koken Bosquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dit zat vandaag bij de post (het seizoensgeschenk voor ons PSV-XL leden
[ afbeelding ]
Koken doe ik sowiezo al een paar keer per week..quote:
Ik ook .. Gisteren nog en ga zo de restjes opwarmen voor dag 2quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Koken doe ik sowiezo al een paar keer per week..![]()
Met dank aan Berryquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dit zat vandaag bij de post (het seizoensgeschenk voor ons PSV-XL leden
[ afbeelding ]
quote:
BIj mij is het nog goedgekomen om niet door te gaan met accountancyquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:52 schreef borisz het volgende:
Vraagt zich af waar het bij sommige mensen fout is gegaan.
quote:Radio 2 stopt met het programma 'Het Theater van het Sentiment' en neemt daarom ook afscheid van presentator Marc Stakenburg. Er komt een nieuw avondprogramma van de KRO dat Stefan Stasse, de andere presentator van het programma, samen met een nieuwe collega gaat maken.
Sinds 1997 is 'Het Theater van het Sentiment' te horen op Radio 2. Het programma won in 2001 de Zilveren Reiss-microfoon en in 2007 de Gouden Radioring. De opvolger moet uiterlijk 1 januari van start gaan. Per 1 november stopt Marc Stakenburg al als presentator
De 55-jarige Marc Stakenburg werkte sinds 1981 bij de KRO. Hij was onder meer eindredacteur, muzieksamensteller, verslaggever en presentator van programma's als Krachtvoer, Niemandsland en Leidse Kade Live. Sinds 2000 presenteerde hij het 'Het Theater van het Sentiment' samen met Stefan Stasse.
Wat Stakenburg nu gaat doen weet hij nog niet. "Ik ben diverse mogelijkheden aan het onderzoeken. Ik sta voor alles open, zowel op radiogebied als daarbuiten. Zo ben ik inmiddels bezig met opzetten van muziekreizen door de Verenigde Staten", aldus de presentator.
bizarre handen ook in het toernooiquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:03 schreef borisz het volgende:
Zijn er hier mensen die het poker spelen/volgen/hebben gevolgd?De WSOP is aan de gang. Er was een leuk toernooitje. De buyin was 1mln$.
[ afbeelding ]
Antonio Esfandiari ging er met 18mln$ vandoor.
Vertel. Ben een noob maar ken het wel een beetje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bizarre handen ook in het toernooi
als iemand four of a kind weglegt als alleen de schoppen tien hem zou kunnen verslaan........quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel. Ben een noob maar ken het wel een beetje.
dat had ik even gemist. Jammer dat het stopt, maar er zit een keer een eind aan zo´n formule.quote:
Begreep eerst niet waarom de VRT de herhaling van Viva le Vélo niet uitzond.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:32 schreef borisz het volgende:
Wielrenner Goris (30) plotseling overleden![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:32 schreef borisz het volgende:
Wielrenner Goris (30) plotseling overleden![]()
Ook Ruud van Hemert overleden.
Leuke eerste wedstrijdquote:
Spakenburg moet eerst winnen van Achilles om tegen PSV te mogenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef tong80 het volgende:
Leuk die ameteurclubs tegen profs.
Spakenburg PSV bv
Nee en Jaan de Graaf ken ik ook nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef tong80 het volgende:
Ken je het verhaal van de Ijsselmeervogels nog ?
Herhaling van de wedstrijd om het algeheel landskampioenschap bij de amateursquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Spakenburg moet eerst winnen van Achilles om tegen PSV te mogen
Ze hebben trouwens ook een keer de strijd om het algeheel amateurkampioenschap verloren van Geldrop, al was ik daar niet bij. Toen Geldrop in 1990 weer de algehele titel won, ben ik nog met de bus meegeweest naar Elinkwijk voor de beslissing voor de Zondagkampioen, die kampioensronde moesten ze ook nog tegen De Treffers. Mooie namen toen. Voor het Algehele wonnen ze toen van Rijnsburgse BOysquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef tong80 het volgende:
Ken jij het verhaal van de VC Vlissingen nog?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef tong80 het volgende:
Peter van Vossen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ken jij het verhaal van de VC Vlissingen nog?
Anno.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Peter van Vossen.
En Geldrop had een hoofdklasse schaker als aanvoerder.
Hopelijk kan Spakenburg nu iets meer tegenstand biedenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Herhaling van de wedstrijd om het algeheel landskampioenschap bij de amateurs.
er is ook altijd wel iemand in de lappenmand bij julliequote:Op donderdag 5 juli 2012 20:42 schreef Againzender het volgende:
Verdorrie,gisteren uitgegleden in de badkamer en hard in aanraking gekomen met het ligbad. Lachen is geen pretje nu...
haha, klopt wel aardig inderdaadquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is ook altijd wel iemand in de lappenmand bij jullie
en daar mogen ze nog blij mee zijn ookquote:
Spelen ze uit ook echt in Androrra?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:36 schreef borisz het volgende:
Weer eens wat anders dan Maaskantse Boys uit.
dat is eigenlijk best wel tofquote:
spelen ze wel meteen op hoogtequote:
mwah, er zijn katten in de wereld die het veeeel slechter hebben : Pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |