quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef Againzender het volgende:
Vies vuil goor tering kabinet. Gewoon de snelheid op de rijkswegen waar het 80 was naar 100 gooien, zoals hier in Amsterdam Slotervaart bij de A10 West.
'Het valt allemaal wel mee'Lees inderdaad goddomme ff alleen de voor jou gemaakte rapporten. Leugens, ernstige leugens en statistieken
En dat voor een minuutje tijdswinst. Maar daar is de gezondheid van twee mascottes van dit topic ondergeschikt aan.
Want he, we wonen in Slotervaart, dat moet je vertrappen als je stemmen wilt winnen.
Krijg toch allemaal de kolere
kutzooi. alleen maar met verkiezingen bezig. Slotervaart is voor de gemiddele minister niet intereassant natuurlijk.quote:
en zijn schuldenprobleem werd opgelostquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:41 schreef borisz het volgende:
En 3 jaar geleden + 1 dag dat MJ overleed.
En als slagroom op de cake wordt vandaag Stichting Martijn opgeheven.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en zijn schuldenprobleem werd opgelost
Mooi scheelt mij weer contributiequote:Op woensdag 27 juni 2012 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
En als slagroom op de cake wordt vandaag Stichting Martijn opgeheven.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:11 schreef rubbereend het volgende:
soms zijn grapjes van Bos ook te fout
bij mij nooitquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:22 schreef Bos81 het volgende:
PSV werd vroeger niets voor niets op de basisschool gekscheren Pedofiele sexvereniging genoemd...![]()
![]()
hup Portugalquote:
wie nuquote:
Ruud Gullit kennende is hij nu al aan het typenquote:
quote:
Welke mogelijke trainer naast Rijkaard heeft er meer gepresteerd dan\?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:21 schreef rubbereend het volgende:
Wat heeft ij nou gepresteerd? Buiten Barca?
Aad de Mosquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke mogelijke trainer naast Rijkaard heeft er meer gepresteerd dan\?
Dat zijn er niet zo veel vermoed ik..
wereldkampioen met Oranjequote:
quote:
Malle Pietje overleden.......quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:33 schreef Ole het volgende:
Heeft tong al een topic over het overlijden van Malle Pietje geopend?
quote:
lekker onder een opa dekentjequote:Op donderdag 28 juni 2012 21:20 schreef Bos81 het volgende:
Oei, terwijl Djoko lekker chillt nu
[ afbeelding ]
Kan die wel gebruiken als hij heeft een andere belangrijke titel te verdedigenquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat idd ... Wel een week extra vakantie
Yup. Ik denk dat baasje op vakantie is, want hij is er de laatste weken wel erg vaak. Eet hier, slaapt op de bank en jaagt mijn oude knar af en toe de stuipen op het lijf!quote:
Maar verder geen probleem dusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:19 schreef Ole het volgende:
Hij komt net even binnen de voerbakken leegeten
Neuh... met 4 katers wordt er helemaal niet gesproeid of zo... Zeker als er twee voor volgende week op de nominatie staan hun mannelijkheid kwijt te rakenquote:
Dat lijkt zo kort geleden.quote:
voor mij is de 90's mn jeugdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat lijkt zo kort geleden.
Had vorig jaar een jaren 70 feestje. Met soulbroek en wijde pijpen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:20 schreef borisz het volgende:
Breaking ole nieuws
Tom Cruise & Katie Holmes gaan scheiden
Weet ikquote:
natuurlijk, toen ben ik geborenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ikMaar de jaren 70 waren kleurijker
ALsof jij je iets uit de tijd kan herinnerenquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ALsof jij je iets uit de tijd kan herinneren![]()
oeh!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:20 schreef borisz het volgende:
Breaking ole nieuws
Tom Cruise & Katie Holmes gaan scheiden
Tja scheidingen in Hollywood, what´s newquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |