die kunnen nog moeilijk zat zijnquote:
Ik was vroeger wel een benadigd voetballer, tot ik mn knie blesseerde ... in de laatste (kampioens) wedstrijd van 88 ... Ja dat moet het jaar geweest zijnquote:
Bij mij komt de morgenstond pas over een uurtje om de hoek kijken ... Maar dan al wel in vol ornaatquote:
Ik heb morgen en overmorgen vrij genomen, wat een timing, het wordt zowaar mooi weer. Volgende week begin ik aan mijn "nieuwe" job, een paar dagen vrij is dan wel lekker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij komt de morgenstond pas over een uurtje om de hoek kijken ... Maar dan al wel in vol ornaat
Wow ze hebben iets nieuws voor je !!! Te gek Karinaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb morgen en overmorgen vrij genomen, wat een timing, het wordt zowaar mooi weer. Volgende week begin ik aan mijn "nieuwe" job, een paar dagen vrij is dan wel lekker.
Niet nieuw, oud, gewoon weer naar kantoor, wat "klusjes" bij accounts payable en wagenparkbeheer, tot eind dit jaar, daarna hopelijk iets structureels.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow ze hebben iets nieuws voor je !!! Te gek Karina
Gewoon lekker vroeg beginnenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik duik er denk ik vandaag rond 21.30 in. Misschien dat ik dan gewoon vroeg op het werk verschijn of even lekker lang ga slapen. Morgenmiddag ook even langs de zielenknijpert , maar dat doe ik rechtstreeks vanuit werk, want die zit toch op hetzelfde landgoed als het werk..
Ja dat wel, maar als ik vroeg begin, moet ik wel wat meer uren maken en dat kan nog wel te veel voor me zijn. Maar goed ik kan natuurlijk altijd even een mooie wandeling maken over het landgoed...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet nieuw, oud, gewoon weer naar kantoor, wat "klusjes" bij accounts payable en wagenparkbeheer, tot eind dit jaar, daarna hopelijk iets structureels.
[..]
Gewoon lekker vroeg beginnenMisschien pik je dan nog wat van het mooie weer mee als je klaar bent.
Oh dat klinkt heerlijk en dan even in de zon zitten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als ik vroeg begin, moet ik wel wat meer uren maken en dat kan nog wel te veel voor me zijn. Maar goed ik kan natuurlijk altijd even een mooie wandeling maken over het landgoed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |