vroege meet of niet?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:31 schreef Bos81 het volgende:
Zo terug uit Zandvoort, Prima KSC-meet gehad...![]()
Neu, Gisterenmiddag begonnen, bij Damart blijven slapen..quote:
Ja was leukquote:Op zondag 24 juni 2012 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neu, Gisterenmiddag begonnen, bij Damart blijven slapen..
gezellig, wie waren er allemaal?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neu, Gisterenmiddag begonnen, bij Damart blijven slapen..
Je "zusje "die graag onder de douche staatquote:
Friet en wat snacksquote:Op zondag 24 juni 2012 14:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was leuk, wat hebben jullie 's avonds gegeten bij Damart?
Nog meer snacks?quote:
Ja, klopt, wat mini gehaktballetjes en wat mexicanos; en savonds hadden we ook nog bitterballen en kaassouflee's > Dus het was een vette meet.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog meer snacks?'s Middags ook borrelhapjes en een veels te lage rekening, maar ons hebben niet geklaagd
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En van die strandtent hebben echt gewoon een of twee rondjes voor niks gekregen. Die rekening klopte echt niet...
gezellig gezelschapquote:Op zondag 24 juni 2012 14:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je "zusje "die graag onder de douche staat, MPG, Miniem, KapiteinGasthof, Barretje80 + echtgenoot. Solique, Koen66, DaMart vanzelfsprekend en ook CHufi was er
VERSCHRIKKELIJKquote:
quote:
quote:
Ik luister lekker naar sportzomer radio-1. Blijf je ook op de hoogte en krijgt nog andere onderwerpen tussendoor.quote:
Waarom hebben ze eigenlijk voor die locatie gekozen, daar heb je toch al de HMH? Of gaat die weg ofzoquote:Op zondag 24 juni 2012 16:30 schreef borisz het volgende:
Nieuwe hal bij de ArenA.. Kunnen 15000 mensen in.
HMH 5.500 mensenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom hebben ze eigenlijk voor die locatie gekozen, daar heb je toch al de HMH? Of gaat die weg ofzo;@
Daar passen slechts 5500 mensen in.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom hebben ze eigenlijk voor die locatie gekozen, daar heb je toch al de HMH? Of gaat die weg ofzo;@
Okeequote:Op zondag 24 juni 2012 16:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
HMH 5.500 mensen
Ziggo Dome 15.000 mensen
Arena 50.000 mensen
ze hebben nu het hele spectrum bij elkaar daar.
Tja voor mij is Amsterdam natuurlijk wel erg ver om heen te gaan voor een concert/ optreden. Dan zoek ik liever iets hier in de Effenaar of 013.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:12 schreef borisz het volgende:
En voor de kleinere zalen kan je naar de binnenstad.
Al had je er vroeger nog de Pepsi Stage in Zuid-Oost.
de verbinding Eindhoven Amsterdam is wel erg goed met de trein moet ik zeggen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja voor mij is Amsterdam natuurlijk wel erg ver om heen te gaan voor een concert/ optreden. Dan zoek ik liever iets hier in de Effenaar of 013.
Vaak naar Paradiso of de Melkweg geweest. Kon ik meerijden.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de verbinding Eindhoven Amsterdam is wel erg goed met de trein moet ik zeggen.
3 dagen in de week heb je nachtnet van Amsterdam naar Eindhoven volgens mij. Dus voor Bos zou dat niet uit maken als hij zou willen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vaak naar Paradiso of de Melkweg geweest. Kon ik meerijden.
Paar keer met de trein maar dan moest ik voor het einde al naar de trein. En hopen dat ik de laatste trein niet miste. Doe ik niet meer. Laatste keer was bij Mondo Generator met Kamagurka en DOC en zijn vrouw.
Het is meer de reistijd die me weerhoudt dan de verbinding. Misschien moet ik toch een keer kijken of er iets leuks voor me tussenzit. Maar voorlopig nog niet denk ik..quote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de verbinding Eindhoven Amsterdam is wel erg goed met de trein moet ik zeggen.
En de NS zet zeker bij grote namen, extra treinen in meestal..en aangezien de ZiggoDrome dichtbij een station zit, zou ik inderdaad me niet zorgen hoeven te maken om de laatste trein te kunnen halenquote:Op zondag 24 juni 2012 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3 dagen in de week heb je nachtnet van Amsterdam naar Eindhoven volgens mij. Dus voor Bos zou dat niet uit maken als hij zou willen.
Ik moet met stoptreinen en overstappen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3 dagen in de week heb je nachtnet van Amsterdam naar Eindhoven volgens mij. Dus voor Bos zou dat niet uit maken als hij zou willen.
Er komen genoeg leuke bands in de Effenaar.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is meer de reistijd die me weerhoudt dan de verbinding. Misschien moet ik toch een keer kijken of er iets leuks voor me tussenzit. Maar voorlopig nog niet denk ik..
Dat ook ja. en dat is voor mij een wandeling van 15 tot 20 minuten..quote:Op zondag 24 juni 2012 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er komen genoeg leuke bands in de Effenaar.
En dat is niets, 5 minuten meer dan van strandtent 23 naar het stationquote:Op zondag 24 juni 2012 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ook ja. en dat is voor mij een wandeling van 15 tot 20 minuten..![]()
![]()
Nee, de wandeling van hier naar de Effenaar levert voor mij geen enkel bezwaar op, ik doe het zelfs liever dan op de fiets stappen..quote:Op zondag 24 juni 2012 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat is niets, 5 minuten meer dan van strandtent 23 naar het station
ja want die stelen ze gewoon in Eindhovenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, de wandeling van hier naar de Effenaar levert voor mij geen enkel bezwaar op, ik doe het zelfs liever dan op de fiets stappen..
En met je zatte harses er weer afdonderenquote:Op zondag 24 juni 2012 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, de wandeling van hier naar de Effenaar levert voor mij geen enkel bezwaar op, ik doe het zelfs liever dan op de fiets stappen..
Nee Bos drink met matequote:Op zondag 24 juni 2012 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
En met je zatte harses er weer afdonderen
Kon ik dat maar. Als ik drink zuip ik.quote:
dat dus, de tijd dat ik het leuk vond om wat dieper in het glaasje te kijken heb ik wel achter me gelaten...quote:
Ja, je kon bij de Lipton ice een reis winnen naar de Oekraine met Oranjequote:Op zondag 24 juni 2012 19:00 schreef chufi het volgende:
Wat was het ok al weer Bos ? Ice-tea met Oranje tickets .. Ver over datum
Ja te gek voor woorden toch dat ze zoiets dan nog durven te verkopenquote:Op zondag 24 juni 2012 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, je kon bij de Lipton ice een reis winnen naar de Oekraine met Oranje![]()
![]()
![]()
dat is toch altijd zoquote:Op zondag 24 juni 2012 19:49 schreef borisz het volgende:
Voorbeschouwing op Wimbledon nu bij de de NOS
Murray positief = Brit
Murray negatief = Schot
Niet spammenquote:
Euh, ja hoorquote:Op maandag 25 juni 2012 00:23 schreef Helpmefok het volgende:
AH KOMOP Yvonne. Hier geef je gewoon geen weekban voor.
Hee sexy, hoe was je vakantie dan?quote:
Hot.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee sexy, hoe was je vakantie dan?
naaktfoto's?quote:
Als je zondag StudioSport komt kijkenquote:
Sowiesoquote:
tijd voor aardbeien met slagroomquote:
quote:
Omdat jij hem nog niet geopend had...quote:Op maandag 25 juni 2012 17:33 schreef tong80 het volgende:
Waarom heeft de Pirlo-Panenka nog geen eigen topic ?
perfect samengevatquote:
die kunnen nog moeilijk zat zijnquote:
Ik was vroeger wel een benadigd voetballer, tot ik mn knie blesseerde ... in de laatste (kampioens) wedstrijd van 88 ... Ja dat moet het jaar geweest zijnquote:
Bij mij komt de morgenstond pas over een uurtje om de hoek kijken ... Maar dan al wel in vol ornaatquote:
Ik heb morgen en overmorgen vrij genomen, wat een timing, het wordt zowaar mooi weer. Volgende week begin ik aan mijn "nieuwe" job, een paar dagen vrij is dan wel lekker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij komt de morgenstond pas over een uurtje om de hoek kijken ... Maar dan al wel in vol ornaat
Wow ze hebben iets nieuws voor je !!! Te gek Karinaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb morgen en overmorgen vrij genomen, wat een timing, het wordt zowaar mooi weer. Volgende week begin ik aan mijn "nieuwe" job, een paar dagen vrij is dan wel lekker.
Niet nieuw, oud, gewoon weer naar kantoor, wat "klusjes" bij accounts payable en wagenparkbeheer, tot eind dit jaar, daarna hopelijk iets structureels.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow ze hebben iets nieuws voor je !!! Te gek Karina
Gewoon lekker vroeg beginnenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik duik er denk ik vandaag rond 21.30 in. Misschien dat ik dan gewoon vroeg op het werk verschijn of even lekker lang ga slapen. Morgenmiddag ook even langs de zielenknijpert , maar dat doe ik rechtstreeks vanuit werk, want die zit toch op hetzelfde landgoed als het werk..
Ja dat wel, maar als ik vroeg begin, moet ik wel wat meer uren maken en dat kan nog wel te veel voor me zijn. Maar goed ik kan natuurlijk altijd even een mooie wandeling maken over het landgoed...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet nieuw, oud, gewoon weer naar kantoor, wat "klusjes" bij accounts payable en wagenparkbeheer, tot eind dit jaar, daarna hopelijk iets structureels.
[..]
Gewoon lekker vroeg beginnenMisschien pik je dan nog wat van het mooie weer mee als je klaar bent.
Oh dat klinkt heerlijk en dan even in de zon zitten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar als ik vroeg begin, moet ik wel wat meer uren maken en dat kan nog wel te veel voor me zijn. Maar goed ik kan natuurlijk altijd even een mooie wandeling maken over het landgoed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |