Dank jequote:Op zondag 1 juli 2012 10:32 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Bos blijft voor mij Bossie die ik leerde kennen als 21jarige
Leuk Bosquote:Op zondag 1 juli 2012 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Robin zegt even hoi tegen Oom Tong en de rest van de familie
en zijn zusje Iris is ook nieuwsgierig
[ afbeelding ]
nee, vond ik met de BSO s middags toch wat link, en Marc heeft idd zn Cars shirt gesloopt daar....quote:
Volgens mij niet idd. Toch die Ajax shirts aan moeten doen. De verslaggever had het wat moeilijk op het schoolplein.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:34 schreef borisz het volgende:
Nog in beeld geweest?
Volgens mij heb ik je niet langs zien flitsen.
twitter:wol twitterde op maandag 02-07-2012 om 20:52:59@VincentKoning Hahaha, ja dat was mijn handle-020-kids momentje van de dag
reageer retweet
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:17 schreef Bos81 het volgende:
en om deze foto had Chufi het net
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:13 schreef rubbereend het volgende:
oi
wat een weekend, bijna non stop bier gehad
[..]tof, stukje douche-eendje?
Dat wordt koken Bosquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dit zat vandaag bij de post (het seizoensgeschenk voor ons PSV-XL leden
[ afbeelding ]
Koken doe ik sowiezo al een paar keer per week..quote:
Ik ook .. Gisteren nog en ga zo de restjes opwarmen voor dag 2quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Koken doe ik sowiezo al een paar keer per week..![]()
Met dank aan Berryquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dit zat vandaag bij de post (het seizoensgeschenk voor ons PSV-XL leden
[ afbeelding ]
quote:
BIj mij is het nog goedgekomen om niet door te gaan met accountancyquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:52 schreef borisz het volgende:
Vraagt zich af waar het bij sommige mensen fout is gegaan.
quote:Radio 2 stopt met het programma 'Het Theater van het Sentiment' en neemt daarom ook afscheid van presentator Marc Stakenburg. Er komt een nieuw avondprogramma van de KRO dat Stefan Stasse, de andere presentator van het programma, samen met een nieuwe collega gaat maken.
Sinds 1997 is 'Het Theater van het Sentiment' te horen op Radio 2. Het programma won in 2001 de Zilveren Reiss-microfoon en in 2007 de Gouden Radioring. De opvolger moet uiterlijk 1 januari van start gaan. Per 1 november stopt Marc Stakenburg al als presentator
De 55-jarige Marc Stakenburg werkte sinds 1981 bij de KRO. Hij was onder meer eindredacteur, muzieksamensteller, verslaggever en presentator van programma's als Krachtvoer, Niemandsland en Leidse Kade Live. Sinds 2000 presenteerde hij het 'Het Theater van het Sentiment' samen met Stefan Stasse.
Wat Stakenburg nu gaat doen weet hij nog niet. "Ik ben diverse mogelijkheden aan het onderzoeken. Ik sta voor alles open, zowel op radiogebied als daarbuiten. Zo ben ik inmiddels bezig met opzetten van muziekreizen door de Verenigde Staten", aldus de presentator.
bizarre handen ook in het toernooiquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:03 schreef borisz het volgende:
Zijn er hier mensen die het poker spelen/volgen/hebben gevolgd?De WSOP is aan de gang. Er was een leuk toernooitje. De buyin was 1mln$.
[ afbeelding ]
Antonio Esfandiari ging er met 18mln$ vandoor.
Vertel. Ben een noob maar ken het wel een beetje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bizarre handen ook in het toernooi
als iemand four of a kind weglegt als alleen de schoppen tien hem zou kunnen verslaan........quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel. Ben een noob maar ken het wel een beetje.
Begreep eerst niet waarom de VRT de herhaling van Viva le Vélo niet uitzond.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:32 schreef borisz het volgende:
Wielrenner Goris (30) plotseling overleden![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:32 schreef borisz het volgende:
Wielrenner Goris (30) plotseling overleden![]()
Ook Ruud van Hemert overleden.
Leuke eerste wedstrijdquote:
Spakenburg moet eerst winnen van Achilles om tegen PSV te mogenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef tong80 het volgende:
Leuk die ameteurclubs tegen profs.
Spakenburg PSV bv
Nee en Jaan de Graaf ken ik ook nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef tong80 het volgende:
Ken je het verhaal van de Ijsselmeervogels nog ?
Herhaling van de wedstrijd om het algeheel landskampioenschap bij de amateursquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Spakenburg moet eerst winnen van Achilles om tegen PSV te mogen
Ze hebben trouwens ook een keer de strijd om het algeheel amateurkampioenschap verloren van Geldrop, al was ik daar niet bij. Toen Geldrop in 1990 weer de algehele titel won, ben ik nog met de bus meegeweest naar Elinkwijk voor de beslissing voor de Zondagkampioen, die kampioensronde moesten ze ook nog tegen De Treffers. Mooie namen toen. Voor het Algehele wonnen ze toen van Rijnsburgse BOysquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef tong80 het volgende:
Ken jij het verhaal van de VC Vlissingen nog?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:18 schreef tong80 het volgende:
Peter van Vossen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ken jij het verhaal van de VC Vlissingen nog?
Anno.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Peter van Vossen.
En Geldrop had een hoofdklasse schaker als aanvoerder.
Hopelijk kan Spakenburg nu iets meer tegenstand biedenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Herhaling van de wedstrijd om het algeheel landskampioenschap bij de amateurs.
er is ook altijd wel iemand in de lappenmand bij julliequote:Op donderdag 5 juli 2012 20:42 schreef Againzender het volgende:
Verdorrie,gisteren uitgegleden in de badkamer en hard in aanraking gekomen met het ligbad. Lachen is geen pretje nu...
haha, klopt wel aardig inderdaadquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is ook altijd wel iemand in de lappenmand bij jullie
en daar mogen ze nog blij mee zijn ookquote:
Spelen ze uit ook echt in Androrra?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:36 schreef borisz het volgende:
Weer eens wat anders dan Maaskantse Boys uit.
spelen ze wel meteen op hoogtequote:
mwah, er zijn katten in de wereld die het veeeel slechter hebben : Pquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |