Je komt voor mij over als een van die mensen die graag anderen beledigt om zichzelf beter te voelenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:33 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ik heb medelijden met jullie kind. Leuk hoor, een agressieve idioot als vader en een moeder die het allemaal op het internet neerplempt voor een beetje aandacht.![]()
Tevens geweldig dat je met hem het bed in duikt, jullie samen een kind maken (blabla, per ongeluk, maar ja, dat is nou eenmaal het risico van neuken en dat wist jij ook) en je nu hier komt verkondigen dat hij eigenlijk altijd al zoals geweest is als je hem nu beschrijft. Een agressieve man die zonder schaamte mailtjes verstuurt waarin hij je uitgebreid mededeelt dat jij, de moeder van zijn kind, zelfmoord moet plegen, die blijkbaar altijd al zo geweest is, maar met wie je wel het bed in bent gedoken. Slim hoor, TS!![]()
----
Ja schat, ik zeik je af en weet je waarom?Omdat ik oprecht walg van het idee dat een kind op moet groeien in zo'n verknipte situatie. En nee, niet alleen je ex is daar schuldig aan!
![]()
Dat uitgerekend jij anderen als zielige figuren bestempelt.
Mwah, er zit meer gevoel in deze post dan simpel mensen beledigen om jezelf beter te kunnen voelen.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:55 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Je komt voor mij over als een van die mensen die graag anderen beledigt om zichzelf beter te voelen
Dit forum is bezaaid met mensen als cruelladevil die als hobby hebben om online anderen te beledigen, en dat zonder dat ze jouw achtergrond kennen. Ik ken de screennames al op voorhand. Een ignore - toets zou handig zijn zodat je je er in de toekomst niet meer aan moet ergerenquote:Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
hahaha die is goed, ja ik ben inderdaad de pil vergeten. Er zijn meer voorbehoedmiddelen dan de pil en dat is nog niet 100 % veilig. Zo kunnen we tot in den treure doorgaan. Reden dat ik de mail van mijn ex erop gezet is, is omdat dit toevallig klaagbaak heet en ik me zo vrij gevoeld heb om te klagen over mijn ex.
Wat is er mis met iets van je afschrijven op internet? How the fuck kun je een aandachtshoer zijn als niemand jouw screenname kan linken aan je identiteit?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, er zit meer gevoel in deze post dan simpel mensen beledigen om jezelf beter te kunnen voelen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:00 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Dit forum is bezaaid met mensen als cruelladevil die als hobby hebben om online anderen te beledigen, en dat zonder dat ze jouw achtergrond kennen. Ik ken de screennames al op voorhand. Een ignore - toets zou handig zijn zodat je je er in de toekomst niet meer aan moet ergeren
Geen idee verder, ik stalk haar niet dus kan er niet over oordelen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:03 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Wat is er mis met iets van je afschrijven op internet? How the fuck kun je een aandachtshoer zijn als niemand jouw screenname kan linken aan je identiteit?
Mensen als cruella beoordelen continu anderen zonder dat daar een reden voor is. Met zo'n attitude kun je gewoon geen vrienden hebben
Dat vind ik nou van jou.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:03 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Wat is er mis met iets van je afschrijven op internet? How the fuck kun je een aandachtshoer zijn als niemand jouw screenname kan linken aan je identiteit?
Mensen als cruella beoordelen continu anderen zonder dat daar een reden voor is. Met zo'n attitude kun je gewoon geen vrienden hebben
Ik las de originele post en ik vind het ontzettend kort door de bocht om iemand zomaar te veroordelen omdat ze het kind naar de grootouders brengt in deze situatie. TS heeft waarschijnlijk fouten gemaakt ja, maar een mentaal labiele echtgenoot hebben en je kind praktisch noodgedwongen naar de grootouders brengen vind ik echt geen argument om iemand zo weg te zetten. Ik vind het triest en respectloosquote:Op zondag 24 juni 2012 17:04 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]Heeft ze je beledigd jongetje?
Als ze alleen maar jou posten om mensen te beledigen zou ze heel wat minder woorden gebruiken en onderbouwing voor haar mening (kunnen) geven. Ik wil niet zeggen dat ik het altijd eens ben met wat ze zegt maar ik respecteer haar posts wel.
Dit topic ondersteunt wat je zegt in ieder geval niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:03 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Mensen als cruella beoordelen continu anderen zonder dat daar een reden voor is.
Heb je de rest van het topic ook gelezen? De links naar andere topics van ts? De OP geeft niet echt een reëel beeld van de werkelijke situatie, cruelladevil heeft de rest ook gelezen en baseert haar reacties op alles niet alleen op de OP, zou jij ook is moeten doen.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:07 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik las de originele post en ik vind het ontzettend kort door de bocht om iemand zomaar te veroordelen omdat ze het kind naar de grootouders brengt in deze situatie. TS heeft waarschijnlijk fouten gemaakt ja, maar een mentaal labiele echtgenoot hebben en je kind praktisch noodgedwongen naar de grootouders brengen vind ik echt geen argument om iemand zo weg te zetten. Ik vind het triest en respectloos
Dat hoeft ook niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:08 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik lig 's nachts niet wakker van wat jij denkt
Ik ken TS niet van andere topics. Wat hier allemaal staat impliceert niet dat TS over de hele lijn gelijk heeft, maar ook niet dat het allemaal haar schuld is.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:12 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Heb je de rest van het topic ook gelezen? De links naar andere topics van ts? De OP geeft niet echt een reëel beeld van de werkelijke situatie, cruelladevil heeft de rest ook gelezen en baseert haar reacties op alles niet alleen op de OP, zou jij ook is moeten doen.
Lees DIT topic is helemaal voor je reageert en al helemaal voor je andermans reacties gaat afzeiken.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:21 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik ken TS niet van andere topics. Wat hier allemaal staat impliceert niet dat TS over de hele lijn gelijk heeft, maar ook niet dat het allemaal haar schuld is.
Wat is de basis voor haar relatie met iemand die ineens agressief wordt? Wat was zijn visie over kinderen hebben? Waarom werd hij ineens agressief? Gebeurde dat vaker? Waarom maakte TS eerder geen eind aan de relatie? Het kind kwam ongepland maar ik veronderstel dat TS en de partner het bij de geboorte wel wilden houden, of niet? Zonder al die dingen kan niemand een oordeel vellen. Als er ergens een biografie te lezen is zal ik hem graag bekijken
quote:Op zondag 24 juni 2012 17:21 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik ken TS niet van andere topics. Wat hier allemaal staat impliceert niet dat TS over de hele lijn gelijk heeft, maar ook niet dat het allemaal haar schuld is.
Wat is de basis voor haar relatie met iemand die ineens agressief wordt? Wat was zijn visie over kinderen hebben? Waarom werd hij ineens agressief? Gebeurde dat vaker? Waarom maakte TS eerder geen eind aan de relatie? Het kind kwam ongepland maar ik veronderstel dat TS en de partner het bij de geboorte wel wilden houden, of niet? Zonder al die dingen kan niemand een oordeel vellen. Als er ergens een biografie te lezen is zal ik hem graag bekijken
Echt hè.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit topic ondersteunt wat je zegt in ieder geval niet.
Omdat crueladevil (in dit topic) geen reacties heeft gegeven die (alleen) bedoeld waren om ts te beledigen en ze ts niet zonder reden beoordeelt/veroordeeld heeft.quote:
ZarGon reageerde op Topgozert.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:06 schreef zomoederzozoon het volgende:
TS zegt toch al een hele tijd niets meer? Zeker te schijterig geworden.
Dat kan denk ik weer wel, men heeft tegenwoordig de voorkeur (indien verantwoord) dat een kind een pleeggezin heeft dat vrij dichtbij de ouder(s) staat, en ik vermoed dat TS nog niet voldoende afstand van de vader had genomen om te kunnen garanderen dat TS en vader niet meer samen zouden zijn en dat vader dus door een (hernieuwde) relatie met TS toch bij het kind zou komen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:51 schreef mootie het volgende:
Ik geloof overigens geen ruk van dat pleegouderverhaal.
Het kind mag niet bij moeder wonen ivm veiligheid. Vader weet toch vast ook wel waar zijn ex-schoonouders wonen?
Als je een topic opent weet je dat je het risico loopt dat mensen ongenuanceerd hun mening geven, kan je hier niet tegen dan moet je geen topic openen. Ts wordt meestal pas af gezeken als hij/zij boos, geïrriteerd, verdedigend of vol zelfmedelijden gaat reageren op mensen die hem/haar advies geven dat hem of haar niet bevalt. De meeste mensen openen een topic niet om advies te krijgen maar om het advies te krijgen dat ze willen horen en als het advies dat krijgen ze niet bevalt leggen ze het naast zich neer of bestempelen het als onzin. Vaak wordt er in reacties wel degelijk advies gekregen, niet altijd op een even aardige toon, maar wel goed advies en hier wordt vaak niet op gereageerd of slecht op gereageerd.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:07 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Afzeiken is zo ongeveer standaard op Fok!. Een enkeling die er hier een meer genuanceerde mening op nahoudt.
Dus gek zou ik het niet vinden dat mensen geen zin meer hebben om te reageren.
Misschien dat mensen juist door die toon zoiets hebben van laat maar, hoe goed het advies dan ook moge wezen.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:22 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Als je een topic opent weet je dat je het risico loopt dat mensen ongenuanceerd hun mening geven, kan je hier niet tegen dan moet je geen topic openen. Ts wordt meestal pas af gezeken als hij/zij boos, geïrriteerd, verdedigend of vol zelfmedelijden gaat reageren op mensen die hem/haar advies geven dat hem of haar niet bevalt. De meeste mensen openen een topic niet om advies te krijgen maar om het advies te krijgen dat ze willen horen en als het advies dat krijgen ze niet bevalt leggen ze het naast zich neer of bestempelen het als onzin. Vaak wordt er in reacties wel degelijk advies gekregen, niet altijd op een even aardige toon, maar wel goed advies en hier wordt vaak niet op gereageerd of slecht op gereageerd.
Je mag perfect je mening uiten op dit forum, ook als die niet positief is. Maar er is een verschil tussen een mening uiten en zomaar veronderstellen dat iemand " een verhaal neerplempt voor aandacht ".quote:Op zondag 24 juni 2012 18:01 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Omdat crueladevil (in dit topic) geen reacties heeft gegeven die (alleen) bedoeld waren om ts te beledigen en ze ts niet zonder reden beoordeelt/veroordeeld heeft.
Vertel jij ons eens hoe je als moeder (werkend, veronderstel ik) alleen een kind gaat opvoeden zonder enige hulp van een ander. Heldquote:Op zondag 24 juni 2012 18:31 schreef Scorpie het volgende:
Kijk topgozer eens de white knight uithangen
Ja maar ze verondersteld niet zomaar dat ts dat doet, ze komt aan de hand van de reacties van ts tot de conclusie dat ze dat doet. Daarbij komt dat ts het topic is gestart ik KLB dus dat bewijst maar weer hoeveel jij van dit topic hebt gelezen.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:27 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Je mag perfect je mening uiten op dit forum, ook als die niet positief is. Maar er is een verschil tussen een mening uiten en zomaar veronderstellen dat iemand " een verhaal neerplempt voor aandacht ".
Mensen posten over het algemeen in R&P omdat ze ergens mee zitten. Geef dan aub contructief je mening en kom dan niet met van die kwetsende veronderstellingen
Dat hoeft ze dan ook niet want het kind is door BJZ bij haar ouders gedumpt. Mag jij me even uitleggen waarom BJZ dat doet, held dat je er bentquote:Op zondag 24 juni 2012 21:28 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Vertel jij ons eens hoe je als moeder (werkend, veronderstel ik) alleen een kind gaat opvoeden zonder enige hulp van een ander. Held
Ik heb het van voor tot achter gelezen. Ik beoordeel mensen gewoon niet zo snel als jij.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat hoeft ze dan ook niet want het kind is door BJZ bij haar ouders gedumpt. Mag jij me even uitleggen waarom BJZ dat doet, held dat je er bentje hebt gewoon dit hele topic niet gelezen en voelt zich geroepen een beetje te gaan trollen
ga alsjeblieft terug naar je singles topic, waar je ongetwijfeld vandaan bent gekropen
Grote praatjes van iemand die recentelijk voor het eerst een stel tieten heeft mogen zien, in de stripclub nog welquote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik heb het van voor tot achter gelezen. Ik beoordeel mensen gewoon niet zo snel als jij.
Verbale agressie is een teken van gebrek aan zelfbeheersing. Denk daar aan voor je nog wat post
Jouw grammatica is een teken van een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal, wat wel weer een verklaring is voor de non-argumenten die jij constant gebruikt.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik heb het van voor tot achter gelezen. Ik beoordeel mensen gewoon niet zo snel als jij.
Verbale agressie is een teken van gebrek aan zelfbeheersing. Denk daar aan voor je nog wat post
Afgeven op anderen en dan zo'n fout maken. Ga je eens hard schamen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Jou grammatica is een teken van een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal, wat wel weer een verklaring is voor de non-argumenten die jij constant gebruikt.
Echt hèquote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Jou grammatica is een teken van een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal, wat wel weer een verklaring is voor de non-argumenten die jij constant gebruikt.
Lijkt wel de standaard hier op FOK. Om even in de geschiedenis van mensen te gaan zoeken en hun seksualiteit in het belachelijke te trekken. Je doet jezelf alleen maar nog dommer lijken dan dat je al bent. Hopelijk word je over een paar jaar volwassen al twijfel ik daar aanquote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Grote praatjes van iemand die recentelijk voor het eerst een stel tieten heeft mogen zien, in de stripclub nog wel![]()
Daarnaast is het grappig om te denken dat jij mij iets zou doen, ik vind je op dit moment prima vermaak totdat er eindelijk eens gescoord gaat worden bij Eng - Ita.
Ik ben Belg. Mijn grammatica is beter dan jij maar kunt dromen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Dezelfde standaard die jij nu hanteert door andere mensen met verbaal geweld te bestoken bedoel je?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Lijkt wel de standaard hier op FOK. Om even in de geschiedenis van mensen te gaan zoeken en hun seksualiteit in het belachelijke te trekken. Je doet jezelf alleen maar nog dommer lijken dan dat je al bent. Hopelijk word je over een paar jaar volwassen al twijfel ik daar aan
OMGquote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Een Belg, dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:19 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik ben Belg. Mijn grammatica is beter dan jij maar kunt dromen.
Ik heb geen zin om dit topic nog verder te verkloten met een stel respectloze kinderen. Ga naar het voetbal kijken zoals ik. Daar ligt het niveau hoger dan hier
Beoordeel = veroordeelquote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijkt, ik had eroverheen gelezen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Afgeven op anderen en dan zo'n fout maken. Ga je eens hard schamen.
Je kunt iemand net zo goed beoordelen als veroordelen. Daar aan mag net zo goed als daaraan.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Beoordeel = veroordeel
Daar aan = daaraan
er overheenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Je hebt gelijkt, ik had eroverheen gelezen.
Klopt, alleen niet in die context.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Je kunt iemand net zo goed beoordelen als veroordelen. Daar aan mag net zo goed als daaraan.
Ga de held maar uithangen op het grote dictee der Nederlandse taal
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Je kunt iemand net zo goed beoordelen als veroordelen. Daar aan mag net zo goed als daaraan.
Ga de held maar uithangen op het grote dictee der Nederlandse taal
quote:
plus 1quote:Op zondag 24 juni 2012 21:34 schreef CartWOman het volgende:
Goed zo, Topgozer. Ik vind het ook allemaal veel te ver gaan. Ze is van die gast af en wil graag voor haar kind zorgen, ze doet er imo alles aan en haar ouders helpen haar, prima! Vooruit kijken vanaf nu.
Succes en sterkte, hoipiepeloi.
Welke ziel legt ze bloot? Ze hamert haar ex aan de virtuele schandpaal en dat backfired keihard, dat is iets totaal anders. Welk topic heb jij zitten lezen dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:00 schreef sientelo het volgende:
Ja, meestal gaat er een groepje botte opmerkingen maken, dus met zn allen op een persoon en als de persoon dan niet rustig blijft reageren hebben ze nog meer reden om de persoon te haten...
het is echt een bepaald mechanisme hier op fok is mij opgevallen.. hoewel het dus niet overal onstaat.. sommige kunnen redelijk rustig reageren en dan bedaard het weer..
Nu zitten er volgens mij ook trollen tussen, die het expres willen opstoken..
Maar goed leuk is het niet als je je ziel blootlegt en je eigenlijk steun zoekt en dan alleen maar aangevallen wordt op je zwakke plekken..
Mensen reageren anders als ze aangevallen worden.. en anders als het opbouwend is... alsof er dan een ander knopje wordt aangezet.. bij de ene is het alert vijand verdedigen en bij de ander is het vriend.. dankbaar.. ofzo
Ik quote mezelf maar een keer, want ben nog steeds benieuwd waarom TS niet zelf voor haar zoon zorgt.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:59 schreef mirannie het volgende:
Goed, dat de ex een behoorlijk foute gast is lijkt me duidelijk. Maar wat is nou de reden sate het kleine mannetje bij opa en oma woont ipv bij TS? Ik heb er misschien overheen gelezen. TS komt op mij ook niet over als een model moeder, begrijp me niet verkeerd, maar wat heeft zij gedaan dat de peuter niet gewoon bij moeder woont?
dat zal dan ook wel zo zijn nietwaar?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:34 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ik werk op een vakantiepark in de horeca als floormanager en moet dus ook in de weekenden werken. Mijn zoontje is uit huis geplaatst vanwege ex-partnerproblematiek, niet omdat ik niet goed voor hem zou zorgen o.i.d.
neuh ik lees verkeerd, negeer mijn reactie maarquote:Op maandag 25 juni 2012 10:38 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ja hoor, dat is precies zoals ik het er neergezet heb. Ik snap je vraag derhalve niet Maanvis, bedoel je te suggereren dat ik lieg?
precies.quote:
Waarom ben je anti-abortus?quote:
Uh nou, dan geef je wel het goede voorbeeld als floormanager om tijdens je dienst te Fokken... maar goed, daar gaat het hier niet om.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:34 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ik werk op een vakantiepark in de horeca als floormanager en moet dus ook in de weekenden werken. Mijn zoontje is uit huis geplaatst vanwege ex-partnerproblematiek, niet omdat ik niet goed voor hem zou zorgen o.i.d.
En hoe denk je nu over die beslissing? kind uit huis geplaatst, je huidige situatie... Was het dat allemaal waard?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:02 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ik was 16 én een late puber toen we bij elkaar kwamen. Jong en onbezonnen, niet goed nagedacht, inderdaad. Maar aan het eind van het verhaal was ik zelf gewoon nog een kind, en op die leeftijd denk je gewoon meer aan het feesten, uitgaan e.d. Toen ik zwanger raakte ben ik veel bewuster gaan leven, de zwangerschap heeft me in die zin een heel stuk levenservaring gegeven. Waar ik 'volwassen' werd en betere keuzes voor mezelf en mijn kind ging maken, bleef mijn ex-vriend steken. Het ging gewoon niet meer, we pasten niet meer bij elkaar en mijn ex bleef met een hoop frustratie en agressie zitten. Dat is niet iets waar ik wat aan kan veranderen. En ik ben niet echt gelovig in de zin van dat ik naar de kerk ga ofzo, maar zoals ik net al zei heeft de zwangerschap me heel veel goeds gebracht en er groeit een klein mensje in je buik, dat idee vind ik zó bijzonder, zoiets maak je niet kapot.
Dat ligt allemaal niet aan haar. Dat komt door haar ex.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En hoe denk je nu over die beslissing? kind uit huis geplaatst, je huidige situatie... Was het dat allemaal waard?
Kan wel zijn, maar ik had zo'n zuipend, snuivend sujet toch echt niet het gezag over m'n kind gegeven, zelfs erkenning had ik niet nodig gevonden.quote:
Het zou je meer sieren als je openlijk zou toegeven dat je het falikant verkeerd hebt aangepakt en dat je ouders nu opgezadeld zitten met een kind waar ze totaal niet om gevraagd hebben. Lekker alles verbloemen met je ongeplande, maar oh zo welkome wondertje, ondertussen beroof je je vader en moeder van een hoop vrijheid en daar mag je rustig wat minder trots op zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:42 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Eerlijk gezegd; als ik dit allemaal van te voren had geweten, dan had ik bepaalde zaken écht wel anders aangepakt. Maar dat is gelul achteraf en verandert niets aan de huidige situatie. De vraag of het dat allemaal waard was; ik heb een prachtig zoontje die het hartstikke goed doet, waar van gehouden wordt en waar goed voor gezorgd word. Ik zou hem van m'n leven niet kunnen en willen missen!
Jullie kind.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik had zo'n zuipend, snuivend sujet toch echt niet het gezag over m'n kind gegeven, zelfs erkenning had ik niet nodig gevonden.
Nogmaals, mijn ouders hebben die keuze zelf gemaakt. Hoe alsjeblieft ben ik dan degene die ze van een hoop vrijheid berooft? Je doet alsof ik ze ertoe gedwongen heb!quote:Op maandag 25 juni 2012 12:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het zou je meer sieren als je openlijk zou toegeven dat je het falikant verkeerd hebt aangepakt en dat je ouders daarmee nu opgezadeld zitten met een kind waar ze totaal niet om gevraagd hebben. Lekker als verbloemen met je ongeplande, maar oh zo welkome wondertje, ondertussen beroof je je vader en moeder van een hoop vrijheid en daar mag je rustig wat minder trots op zijn.
Nee, mijn plicht als moeder is het beste te doen voor mijn kind, en als het beste voor mijn kind is dat de vader geen gezag heeft dan is dat de keuze die ik maak, en met drank- en drugsgebruik zou dat al snel beter voor je kind kunnen zijn, ongeacht "jullie kind".quote:
Het is toch jouw kind?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:47 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Nogmaals, mijn ouders hebben die keuze zelf gemaakt. Hoe alsjeblieft ben ik dan degene die ze van een hoop vrijheid berooft? Je doet alsof ik ze ertoe gedwongen heb!
Dan was de boel dus al redelijk ontspoord, en had hij het gezag dus al geëist...quote:Op maandag 25 juni 2012 12:45 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Dat heb ik ook niet gedaan, dat heeft de kinderrechter hem middels vervangende toestemming gegeven.
Nee, het is jullie kind. Je hebt als moeder geen alleenrecht.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, mijn plicht als moeder is het beste te doen voor mijn kind, en als het beste voor mijn kind is dat de vader geen gezag heeft dan is dat de keuze die ik maak, en met drank- en drugsgebruik zou dat al snel beter voor je kind kunnen zijn, ongeacht "jullie kind".
Je hebt ze daar zeker toe gedwongen. Of denk je dat je ouders zouden zeggen; "nee, gaan we niet doen. Jij neemt dat kleine hummeltje maar mee en zoekt het maar uit met je vriend. Tot ziens, he!quote:Op maandag 25 juni 2012 12:47 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Nogmaals, mijn ouders hebben die keuze zelf gemaakt. Hoe alsjeblieft ben ik dan degene die ze van een hoop vrijheid berooft? Je doet alsof ik ze ertoe gedwongen heb!
Ja en? Moet je je kind blootstellen aan iemand die een gevaar voor je kind is omdat het toevallig de verwekker is?quote:
Uhm ... ze werden niet door jouw zwangere tienerbuik voor het blok gezet?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:47 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Nogmaals, mijn ouders hebben die keuze zelf gemaakt.
Zeker.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en? Moet je je kind blootstellen aan iemand die een gevaar voor je kind is omdat het toevallig de verwekker is?
Dan faal je behoorlijk als ouder.
Okay, dus jij zou jouw kind rustig achterlaten bij je ex die rondom dronken met je kind in de auto stapt?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, het is jullie kind. Je hebt als moeder geen alleenrecht.
Zeker nietquote:Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dus jij zou jouw kind rustig achterlaten bij je ex die rondom dronken met je kind in de auto stapt?
Omdat het haar kind is?
Zeg ik dat? Dat betekent het nog niet dat het mijn kind is. Mijn vader is ook wel een mongool, maar het blijft m'n vader.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dus jij zou jouw kind rustig achterlaten bij je ex die rondom dronken met je kind in de auto stapt?
Omdat het haar kind is?
Het zou als vader je plicht zijn je kind daartegen te beschermen, en in dat geval zou je het dus tegen de moeder moeten beschermen, want die neemt een onaanvaardbaar risico met het kind.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:53 schreef Kreator het volgende:
Zeg ik dat? Dat betekent het nog niet dat het mijn kind is. Mijn vader is ook wel een mongool, maar het blijft m'n vader.
Als je ouders er niet voor gekozen hadden, wat was er dan met jouw zoontje gebeurt?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:47 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Je ouders doen wat goede lieve mensen doen in een situatie als deze, maar dat kindje is van jou en je vriend, en daar hebben jouw ouders echt geen keuze in gemaakt of gehad.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:47 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Hoipiepeloi, ik zou als ik jou was niet meer reageren hier.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:47 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Dus als je kritiek uit op de levenskeuzes van iemand dan ben je je aan het afgeven om jezelf beter te voelen? Ik voel mij beter uit de levenskeuzes die ik zelf maak, ik heb kritiek uiten op een ander niet nodig om mijzelf beter te voelen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hoipiepeloi, ik zou als ik jou was niet meer reageren hier.
Je hebt je geuit omdat de boel jou dwarszat.
Maar hier zitten een heleboel mensen die niks anders te doen hebben dan op een ander afgeven om zichzelf beter te doen voelen. Daar heb je niks aan.
Ik begrijp dat je in september je kind weer bij je hebt. Ik wens je veel sterkte en wijsheid toe in de toekomst.
Dat zou je niet zeggen. Wat moet jij trouwens met andermans keuzes? Niks toch?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus als je kritiek uit op de levenskeuzes van iemand dan ben je je aan het afgeven om jezelf beter te voelen? Ik voel mij beter uit de levenskeuzes die ik zelf maak, ik heb kritiek uiten op een ander niet nodig om mijzelf beter te voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |