abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juni 2012 @ 14:53:59 #181
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_113313458
Gelukkig zien we hier een zeldzaam voorbeeld van hoe jeugdzorg soms goede beslissingen neemt. Normaal plaatsen ze op hoop van zegen zo'n kind terug bij de moeder totdat het verknipt alsnog uit huis gaat.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zondag 24 juni 2012 @ 15:10:34 #182
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_113314284
Wat nou eigenlijk het meest trieste is van het hele verhaal, is dat TS de eerlijke brave belastingbetaler enorm veel geld kost. En dan ook nog gaan lopen zeiken.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_113315524
:{
  zondag 24 juni 2012 @ 15:48:46 #184
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113316080
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:18 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Als je de pil correct slikt is deze 100% veilig, tenzij je een zeer zeldzame medische uitzondering bent. ;)
Nee, hoor. Ik ben in de familie omringd met mensen in de medische wereld, waaronder verloskundigen en gynaecologen en wat je hierboven zegt durf ik met 100% zekerheid te weerleggen.
Dit, dus.
  zondag 24 juni 2012 @ 16:01:55 #185
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_113316714
quote:
14s.gif Op zondag 24 juni 2012 15:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, hoor. Ik ben in de familie omringd met mensen in de medische wereld, waaronder verloskundigen en gynaecologen en wat je hierboven zegt durf ik met 100% zekerheid te weerleggen.
Nou? Ik ben benieuwd. Let op: ik schaar dingen als geen rekening houden met medicijnen die de werking van de pil beïnvloeden onder niet correct slikken.

edit: Dat klinkt een stuk arroganter dan de bedoeling was. :') Ik ben echt benieuwd. :)

[ Bericht 15% gewijzigd door CruellaDeVil op 24-06-2012 16:09:38 ]
pi_113317070
Heeft misscshien iemand een samenvatting?
Rustig aan.
pi_113317124
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:01 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Nou? Ik ben benieuwd. Let op: ik schaar dingen als geen rekening houden met medicijnen die de werking van de pil beïnvloeden onder niet correct slikken.
De kans op zwangerschap bij correct gebruik van de pil is 0,3% per jaar.
bron

En de antibiotica opzich heeft geen negatieve werking op de pil, maar omdat je van antibiotica kunt gaan overgeven of diarree kunt krijgen kan de pil niet goed opgenomen worden in je lichaam waardoor het kan zijn dat de pil niet goed werkt.
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_113317236
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:11 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

bron
quote:
Hoe betrouwbaar is de pil?

Bij zorgvuldig gebruik is de pil heel betrouwbaar. De kans op zwangerschap is 0,3% per jaar. Dat betekent dat als 1000 vrouwen een jaar lang de pil gebruiken, er gemiddeld 3 vrouwen zwanger worden.
En hoe betrouwbaar zijn die 3 vrouwen op correct gebruik van de pil?
Rustig aan.
  zondag 24 juni 2012 @ 16:14:39 #189
351921 CruellaDeVil
pi_113317300
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:11 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

bron
0,3% vind ik toch echt een medische uitzondering.

Daarnaast vraag ik me af hoeveel van die 0,3% oprecht denken de pil correct te hebben geslikt, maar toch ergens een foutje gemaakt hebben.

quote:
En de antibiotica opzich heeft geen negatieve werking op de pil, maar omdat je van antibiotica kunt gaan overgeven of diarree kunt krijgen kan de pil niet goed opgenomen worden in je lichaam waardoor het kan zijn dat de pil niet goed werkt.
Ik weet het, maar het ging me daar echt om de antibiotica zelf. :)
pi_113317329
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

En hoe betrouwbaar zijn die 3 vrouwen op correct gebruik van de pil?
Het lijkt me dat deze onderzoeken goed gereguleerd en gecontroleerd worden, dus ik ga er vanuit dat het een betrouwbare uitkomst is.
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
  zondag 24 juni 2012 @ 16:16:40 #191
351921 CruellaDeVil
pi_113317388
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft misscshien iemand een samenvatting?
Nee sorry, ik denk dat als ik dat allemaal ga herhalen ik spontaan net zo achterlijk word als TS. Lees het topic maar door. Het is het waard, hoewel niet erg bevorderlijk voor een positieve mening over de mensheid.
pi_113317412
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:15 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Het lijkt me dat deze onderzoeken goed gereguleerd en gecontroleerd worden, dus ik ga er vanuit dat het een betrouwbare uitkomst is.
Ik weet het niet, er staat alleen tekst maar verder niet hoe het onderzoek afgenomen is.... Of dat die 3 vrouwen toevallig last hadden van maagkrampen ofzo.
Rustig aan.
  zondag 24 juni 2012 @ 16:18:37 #193
351921 CruellaDeVil
pi_113317498
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:15 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook, maar toch vraag ik me sterk af hoe. Ze kunnen moeilijk die vrouwen 24/7 in de gaten houden of er niet ergens iets niet helemaal volgens de regels gaat.
pi_113317595
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:18 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook, maar toch vraag ik me sterk af hoe. Ze kunnen moeilijk die vrouwen 24/7 in de gaten houden of er niet ergens iets niet helemaal volgens de regels gaat.
Of dat iemand verminderd stoffen opneemt door een of andere ziekte..
Rustig aan.
  zondag 24 juni 2012 @ 16:27:34 #195
351921 CruellaDeVil
pi_113317867
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Of dat iemand verminderd stoffen opneemt door een of andere ziekte..
Precies. Dat telt mij inziens ook niet, dan wel als medische uitzondering.
pi_113318139
Ja daar hebben jullie natuurlijk wel gelijk in maar er zijn naar mijn weten meerdere onderzoeken gedaan die allemaal (zo goed als?) dezelfde uitkomst hadden, wat voor mij aangeeft dat het toch wel een redelijk betrouwbare uitkomst is.

quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:27 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Precies. Dat telt mij inziens ook niet, dan wel als medische uitzondering.
Maar denk je niet dat als die 0,3% (grotendeels) medische uitzonderingen zijn dat dit er bij vermeldt zou worden? Dat lijkt mij dat dit er dan bij vermeldt zou moeten worden.
pi_113318319
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:32 schreef mangler_fcu het volgende:
Ja daar hebben jullie natuurlijk wel gelijk in maar er zijn naar mijn weten meerdere onderzoeken gedaan die allemaal (zo goed als?) dezelfde uitkomst hadden, wat voor mij aangeeft dat het toch wel een redelijk betrouwbare uitkomst is.

[..]

Maar denk je niet dat als die 0,3% (grotendeels) medische uitzonderingen zijn dat dit er bij vermeldt zou worden? Dat lijkt mij dat dit er dan bij vermeldt zou moeten worden.
Ik denk dat dat niet zo makkelijk te onderzoeken is.... Het lichaam doet soms ook een beetje raar een bepaalde periode.... Zonder duidelijke aanleiding oid....

Naja als je dat toevallig zou hebben terwijl je de pil slikt en je daardoor zwanger wordt..
Rustig aan.
pi_113318705
quote:
7s.gif Op zondag 24 juni 2012 10:46 schreef zusterclivia het volgende:

[..]

Goed bezig Ts.

En zoals al eerder geschreven, dit soort berichten blijven melden bij de instanties, maar maak ook voor jezelf een dossier aan, waarin je dit soort triestigheid kan opslaan en bewaren.

Succes voor de toekomst en dat het maar snel september mag worden :)
Ik begrijp alle botte reacties hier niet. Een kind voed je met z'n twee op. Ik ken TS niet maar ik probeer me er wat bij voor te stellen. Je begint aan een kind met een soort toekomstplan over hoe je hem met z'n twee gaat opvangen. De ene werkt, de andere blijft thuis. Je hele plan valt in duigen en je semi psychopatische ex begint dreigementen in je brievenbus te gooien.
Jij gaat je kind alleen opvoeden? Hoe ga je dat aanpakken als ik vragen mag? Jij flikkert je kind in een doos met speeltjes, gaat dan naar het werk en komt hem 's avonds rond een uur of 5 de papfles geven?

Ik bracht in mijn eerste jaar ook veel tijd door bij oma, opa en de rest van de familie. Lijkt me logisch
  zondag 24 juni 2012 @ 16:46:58 #199
351921 CruellaDeVil
pi_113318795
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:32 schreef mangler_fcu het volgende:
Ik denk het probleem erin schuilt dat de gangbare definitie van 'medische uitzondering' verschilt van de mijne. Voor zover de twee überhaupt concrete definities zijn.

Mijn, klungelige, definitie is zoiets als "Wanneer iets bij bijna iedereen, laten we zeggen 99,9(7 :P)% van de mensheid, op een bepaalde manier werkt, maar bij jou anders, dan ben je een medische uitzondering.". En aangezien deze definitie me niet bepaald wetenschappelijk bruikbaar lijkt, zal de gangbare definitie anders in elkaar zitten.
pi_113318891
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat dat niet zo makkelijk te onderzoeken is.... Het lichaam doet soms ook een beetje raar een bepaalde periode.... Zonder duidelijke aanleiding oid....

Naja als je dat toevallig zou hebben terwijl je de pil slikt en je daardoor zwanger wordt..
Daar heb je gelijk in maar die vrouwen slikken de pil dus correct en zijn medisch gezien 'normaal' maar worden toch zwanger, dit kan dus iedere vrouw overkomen. De kans is heel klein maar wel gelijk voor iedere vrouw die medisch gezien 'normaal' is. Dit geeft aan dat de pil niet 100% betrouwbaar is, ook al wordt hij correct gebruikt.
  zondag 24 juni 2012 @ 16:50:23 #201
351921 CruellaDeVil
pi_113318931
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:45 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik begrijp alle botte reacties hier niet. Een kind voed je met z'n twee op. Ik ken TS niet maar ik probeer me er wat bij voor te stellen. Je begint aan een kind met een soort toekomstplan over hoe je hem met z'n twee gaat opvangen. De ene werkt, de andere blijft thuis. Je hele plan valt in duigen en je semi psychopatische ex begint dreigementen in je brievenbus te gooien.
Jij gaat je kind alleen opvoeden? Hoe ga je dat aanpakken als ik vragen mag? Jij flikkert je kind in een doos met speeltjes, gaat dan naar het werk en komt hem 's avonds rond een uur of 5 de papfles geven?

Ik bracht in mijn eerste jaar ook veel tijd door bij oma, opa en de rest van de familie. Lijkt me logisch
Begrijp me niet verkeerd, maar ik vraag me af tot hoever jij gelezen hebt voor je deze reactie typte.
pi_113319077
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:46 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ik denk het probleem erin schuilt dat de gangbare definitie van 'medische uitzondering' verschilt van de mijne. Voor zover de twee überhaupt concrete definities zijn.

Mijn, klungelige, definitie is zoiets als "Wanneer iets bij bijna iedereen, laten we zeggen 99,9(7 :P)% van de mensheid, op een bepaalde manier werkt, maar bij jou anders, dan ben je een medische uitzondering.". En aangezien deze definitie me niet bepaald wetenschappelijk bruikbaar lijkt, zal de gangbare definitie anders in elkaar zitten.
Haha ja ik denk het, volgens mij komt wat we bedoelen wel op hetzelfde neer. ;)
pi_113319169
quote:
13s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:33 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ik heb medelijden met jullie kind. Leuk hoor, een agressieve idioot als vader en een moeder die het allemaal op het internet neerplempt voor een beetje aandacht. }:|

Tevens geweldig dat je met hem het bed in duikt, jullie samen een kind maken (blabla, per ongeluk, maar ja, dat is nou eenmaal het risico van neuken en dat wist jij ook) en je nu hier komt verkondigen dat hij eigenlijk altijd al zoals geweest is als je hem nu beschrijft. Een agressieve man die zonder schaamte mailtjes verstuurt waarin hij je uitgebreid mededeelt dat jij, de moeder van zijn kind, zelfmoord moet plegen, die blijkbaar altijd al zo geweest is, maar met wie je wel het bed in bent gedoken. Slim hoor, TS! ^O^

----

Ja schat, ik zeik je af en weet je waarom? :) Omdat ik oprecht walg van het idee dat een kind op moet groeien in zo'n verknipte situatie. En nee, niet alleen je ex is daar schuldig aan! :r

Dat uitgerekend jij anderen als zielige figuren bestempelt. :')
Je komt voor mij over als een van die mensen die graag anderen beledigt om zichzelf beter te voelen
pi_113319333
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:55 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Je komt voor mij over als een van die mensen die graag anderen beledigt om zichzelf beter te voelen
Mwah, er zit meer gevoel in deze post dan simpel mensen beledigen om jezelf beter te kunnen voelen.
Rustig aan.
pi_113319365
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
hahaha die is goed, ja ik ben inderdaad de pil vergeten. Er zijn meer voorbehoedmiddelen dan de pil en dat is nog niet 100 % veilig. Zo kunnen we tot in den treure doorgaan. Reden dat ik de mail van mijn ex erop gezet is, is omdat dit toevallig klaagbaak heet en ik me zo vrij gevoeld heb om te klagen over mijn ex.
Dit forum is bezaaid met mensen als cruelladevil die als hobby hebben om online anderen te beledigen, en dat zonder dat ze jouw achtergrond kennen. Ik ken de screennames al op voorhand. Een ignore - toets zou handig zijn zodat je je er in de toekomst niet meer aan moet ergeren
pi_113319544
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mwah, er zit meer gevoel in deze post dan simpel mensen beledigen om jezelf beter te kunnen voelen.
Wat is er mis met iets van je afschrijven op internet? How the fuck kun je een aandachtshoer zijn als niemand jouw screenname kan linken aan je identiteit?
Mensen als cruella beoordelen continu anderen zonder dat daar een reden voor is. Met zo'n attitude kun je gewoon geen vrienden hebben
pi_113319585
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:00 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Dit forum is bezaaid met mensen als cruelladevil die als hobby hebben om online anderen te beledigen, en dat zonder dat ze jouw achtergrond kennen. Ik ken de screennames al op voorhand. Een ignore - toets zou handig zijn zodat je je er in de toekomst niet meer aan moet ergeren
:') Heeft ze je beledigd jongetje?

Als ze alleen maar jou posten om mensen te beledigen zou ze heel wat minder woorden gebruiken en onderbouwing voor haar mening (kunnen) geven. Ik wil niet zeggen dat ik het altijd eens ben met wat ze zegt maar ik respecteer haar posts wel.
pi_113319614
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:03 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Wat is er mis met iets van je afschrijven op internet? How the fuck kun je een aandachtshoer zijn als niemand jouw screenname kan linken aan je identiteit?
Mensen als cruella beoordelen continu anderen zonder dat daar een reden voor is. Met zo'n attitude kun je gewoon geen vrienden hebben
Geen idee verder, ik stalk haar niet dus kan er niet over oordelen.
Rustig aan.
pi_113319622
quote:

[..]

Dat vind ik nou van jou. :')
pi_113319718
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:04 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

:') Heeft ze je beledigd jongetje?

Als ze alleen maar jou posten om mensen te beledigen zou ze heel wat minder woorden gebruiken en onderbouwing voor haar mening (kunnen) geven. Ik wil niet zeggen dat ik het altijd eens ben met wat ze zegt maar ik respecteer haar posts wel.
Ik las de originele post en ik vind het ontzettend kort door de bocht om iemand zomaar te veroordelen omdat ze het kind naar de grootouders brengt in deze situatie. TS heeft waarschijnlijk fouten gemaakt ja, maar een mentaal labiele echtgenoot hebben en je kind praktisch noodgedwongen naar de grootouders brengen vind ik echt geen argument om iemand zo weg te zetten. Ik vind het triest en respectloos
pi_113319773
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:05 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Dat vind ik nou van jou. :')
Ik lig 's nachts niet wakker van wat jij denkt
pi_113319938
quote:

[..]

Mensen als cruella beoordelen continu anderen zonder dat daar een reden voor is.
Dit topic ondersteunt wat je zegt in ieder geval niet.
pi_113319969
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:07 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik las de originele post en ik vind het ontzettend kort door de bocht om iemand zomaar te veroordelen omdat ze het kind naar de grootouders brengt in deze situatie. TS heeft waarschijnlijk fouten gemaakt ja, maar een mentaal labiele echtgenoot hebben en je kind praktisch noodgedwongen naar de grootouders brengen vind ik echt geen argument om iemand zo weg te zetten. Ik vind het triest en respectloos
Heb je de rest van het topic ook gelezen? De links naar andere topics van ts? De OP geeft niet echt een reëel beeld van de werkelijke situatie, cruelladevil heeft de rest ook gelezen en baseert haar reacties op alles niet alleen op de OP, zou jij ook is moeten doen.
pi_113320030
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:08 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik lig 's nachts niet wakker van wat jij denkt
Dat hoeft ook niet.
pi_113320371
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:12 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Heb je de rest van het topic ook gelezen? De links naar andere topics van ts? De OP geeft niet echt een reëel beeld van de werkelijke situatie, cruelladevil heeft de rest ook gelezen en baseert haar reacties op alles niet alleen op de OP, zou jij ook is moeten doen.
Ik ken TS niet van andere topics. Wat hier allemaal staat impliceert niet dat TS over de hele lijn gelijk heeft, maar ook niet dat het allemaal haar schuld is.
Wat is de basis voor haar relatie met iemand die ineens agressief wordt? Wat was zijn visie over kinderen hebben? Waarom werd hij ineens agressief? Gebeurde dat vaker? Waarom maakte TS eerder geen eind aan de relatie? Het kind kwam ongepland maar ik veronderstel dat TS en de partner het bij de geboorte wel wilden houden, of niet? Zonder al die dingen kan niemand een oordeel vellen. Als er ergens een biografie te lezen is zal ik hem graag bekijken
pi_113320539
Mja wel makkelijk dit allemaal hoor, maargoed... Ga eerst het topic eens lezen Gozer.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')