quote:Op zondag 24 juni 2012 12:00 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
onbehandeld PTSS, drugsverslaving, agressie, dealen, woont in een caravan.
En toen wist je het ineens. Met deze man ga ik een liefdesoppasbaby voor mijn ouders maken. Dat was fantastisch.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:02 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
nee die zijn - voor zover ik weet - niet plotseling ontstaan
ja, precies dat vond ik helemaal fantastisch.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:06 schreef drijfhout het volgende:
[..]
[..]
En toen wist je het ineens. Met deze man ga ik een liefdesoppasbaby voor mijn ouders maken. Dat was fantastisch.
Ik ben toch wel benieuwd wat de doorslag gaf om in deze bij voorbaat al uitzichtloze situatie toch dat kindje te laten komen?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:10 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
ja, precies dat vond ik helemaal fantastisch.
Zo welkom. Was het.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd wat de doorslag gaf om in deze bij voorbaat al uitzichtloze situatie toch dat kindje te laten komen?
Er van uitgaande dat je wel een idee had met wie je tussen de lakens dook, lijken me dat inderdaad prima randvoorwaarden om een gezamenlijk kind een stabiele en liefdevolle toekomst te gevenquote:Op zondag 24 juni 2012 11:59 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Nee, ik wil dat mijn ex hulp zoekt voor zijn agressie en drugsprobleem. Als hij dreigt om mij en mijn kindje met een mes kapot te steken, vind ik het onverantwoord om contact tussen hem en ons kind zonder begeleiding plaats te laten vinden. Begeleide omgang mag hij dan ook hebben, ook van BJZ, maar dat wil hij niet omdat hij dat 'schrijnend en denigrerend' vind.
To say the least.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:13 schreef rosepetals het volgende:
Ik denk dat hij je nog niet verwerkt heeft.
Je vindt het nog leuk ook?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:21 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
om de afzeikers daginvulling te geven. Zulke zielige figuren moeten ook iets te doen hebben toch?
Ik geloof er geen zak van.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:21 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
om de afzeikers daginvulling te geven. Zulke zielige figuren moeten ook iets te doen hebben toch?
De waarheid is hard.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Leuk hoor, die moraalridders die het allemaal beter denken te weten!
Nou ja ... jij met je hoge anti-abortusmoraal en foute vriendje zit wel met de gebakken peren. En je zoontje bij je ouders.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Nee, wel treurig.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:19 schreef Lienekien het volgende:
Waarom laat je je afzeiken op een forum?
Het denken en het weten hebben we overgelaten aan jou... Kijk eens waar we nu zijn beland...quote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Mijn mening inderdaad. Maar als jij de huidige situatie van je kindje geen voorbeeld van treurnis vindt, vraag ik me wat voor jou wel daarvoor kwalificeert.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
da's jou mening en vooralsnog geen feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |