En waar is ie ontevreden over? Het avondeten?quote:Op zondag 24 juni 2012 10:15 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ik heb hem niets aangedaan. Zo reageert hij altijd als hij ergens ontevreden over is....laat dat nou precies de reden zijn dat het uit is
Dat kan reden zijn tot moord!quote:Op zondag 24 juni 2012 10:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En waar is ie ontevreden over? Het avondeten?
En nu de andere kant van het verhaal.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:15 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ik heb hem niets aangedaan. Zo reageert hij altijd als hij ergens ontevreden over is....laat dat nou precies de reden zijn dat het uit is
Hij mag ons kind niet meer zien omdat hij de medewerkers van BJZ bedreigd heeft. Geeft mij daar de schuld van.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:18 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
En nu de andere kant van het verhaal.
Dan is het toch beter dat je dan van hem af bent?quote:Op zondag 24 juni 2012 10:20 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Hij mag ons kind niet meer zien omdat hij de medewerkers van BJZ bedreigd heeft. Geeft mij daar de schuld van.
Nog niet. We zijn bezig met opbouwen. Hij is pas anderhalf en woont sinds hij twee maanden is bij mijn ouders. Eerst met mij samen, totdat ik m'n eigen appartementje kreeg. Zoals het er nu uitziet woont hij in september helemaal bij mijquote:
Dat denk ik ook wel ja. Hij gooit op deze manier zijn eigen glazen in.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:27 schreef Ridocar het volgende:
Leuk mailtje voor het dossier. Nu zijn z'n kansen qua omgang met z'n kind behoorlijk gereduceerd.
Nee hoor, zo doet hij al heel lang en de gezinsvoogd trekt zich daar niets van aan. Het zijn immers geen dreigementen of grove taal richting ons zoontje.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:27 schreef Ridocar het volgende:
Leuk mailtje voor het dossier. Nu zijn z'n kansen qua omgang met z'n kind behoorlijk gereduceerd.
En wederom zijn de ouders uiteindelijk de lul. Die zitten nou met de spruit van dochterlief te koekeloeren wiens vent niet helemaal lekker tikt.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:27 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Nog niet. We zijn bezig met opbouwen. Hij is pas anderhalf en woont sinds hij twee maanden is bij mijn ouders. Eerst met mij samen, totdat ik m'n eigen appartementje kreeg. Zoals het er nu uitziet woont hij in september helemaal bij mij
Maar als hij de medewerkers van BJZ bedreigt, lijkt het me toch logisch dat het hem wel lastig gemaakt zal worden.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:28 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Nee hoor, zo doet hij al heel lang en de gezinsvoogd trekt zich daar niets van aan. Het zijn immers geen dreigementen of grove taal richting ons zoontje.
Hey, ik ben niet meer bij die vent! Mijn ouders willen dit zélf. Alles gaat in goed overleg, we willen alleen zijn "thuis" niet van vandaag op morgen onder zijn voeten wegrukken, daarom stap voor stap. Ooit van hechting gehoord? Dus, denk na voor je iets zegt waar je geen flikker vanaf weetquote:Op zondag 24 juni 2012 10:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En wederom zijn de ouders uiteindelijk de lul. Die zitten nou met de spruit van dochterlief te koekeloeren wiens vent niet helemaal lekker tikt.
Heeft 'ie losse handjes, of alleen een grote bek?quote:Op zondag 24 juni 2012 10:28 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Nee hoor, zo doet hij al heel lang en de gezinsvoogd trekt zich daar niets van aan. Het zijn immers geen dreigementen of grove taal richting ons zoontje.
Denk eens verder. Deze situatie zal ook wel aan hem vreten en niet zo zuinig ook. Het kunnen ook pure emoties zijn waarom hij zo reageert. Hoe zou jij reageren dan?quote:
"Pap, mam. Ik ga een kind nemen en van de 18 maanden ga ik er 2 maanden voor zorgen en jullie de overige 16, want tegen die tijd lig ik in de clinch met m'n vent inclusief BJZ enzo. Dolle pret!" Dit scenario vooraf zouden zij uiteraard met een dikke prima beoordelen!quote:Op zondag 24 juni 2012 10:33 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet meer bij die vent! Mijn ouders willen dit zélf. Alles gaat in goed overleg, we willen alleen zijn "thuis" niet van vandaag op morgen onder zijn voeten wegrukken, daarom stap voor stap. Ooit van hechting gehoord? Dus, denk na voor je iets zegt waar je geen flikker vanaf weet
Gelukkig dan maar dat we niet in de toekomst kunnen kijken hé. Het mes snijdt altijd aan twee kanten. Maar ja, het is zondag, saai, negatief....merk het al. Kater? Ochtendhumeurtje?quote:Op zondag 24 juni 2012 10:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
"Pap, mam. Ik ga een kind nemen en van de 18 maanden ga ik er 2 maanden voor zorgen en jullie de overige 16, want tegen die tijd lig ik in de clinch met m'n vent inclusief BJZ enzo. Dolle pret!" Dit scenario vooraf zouden zij uiteraard met een dikke prima beoordelen!
Ik voel me uitstekend, ik heb alleen ontzettende medelijden met je kind en ouders. Zelf een kind nemen, bij je ouders flikkeren en teksten als "het mes snijdt altijd aan 2 kanten" op een forum neergooien. Ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik jouw vader en moeder was en moest uitleggen hoe ze aan dat jonge kind komen.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:38 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat we niet in de toekomst kunnen kijken hé. Het mes snijdt altijd aan twee kanten. Maar ja, het is zondag, saai, negatief....merk het al. Kater? Ochtendhumeurtje?
Was je kind wel gepland of niet?quote:Op zondag 24 juni 2012 10:38 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat we niet in de toekomst kunnen kijken hé. Het mes snijdt altijd aan twee kanten. Maar ja, het is zondag, saai, negatief....merk het al. Kater? Ochtendhumeurtje?
Je stelt het ook behoorlijk zwart-wit. Alsof ik mijn kind bij mijn ouders "gedumpt" heb. Punt 1 dat heb ik niet. Punt 2 is er een BJZ in het spel. Punt 3 doen mijn ouders dit met alle liefde en plezier dus wat is jou probleem?quote:Op zondag 24 juni 2012 10:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik voel me uitstekend, ik heb alleen ontzettende medelijden met je kind en ouders. Zelf een kind nemen, bij je ouders flikkeren en teksten als "het mes snijdt altijd aan 2 kanten" op een forum neergooien. Ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik jouw vader en moeder was en moest uitleggen hoe ze aan dat jonge kind komen.
Je kan me niet vertellen dat je ex van het ene op het andere moment van model burger naar geflipte fluitketel is gegaan. Ik denk dat het sowieso geen lieverdje was toen jij je benen wijd legde voor hem, of heb ik het mis?quote:Op zondag 24 juni 2012 10:38 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Goed bezig Ts.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:33 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet meer bij die vent! Mijn ouders willen dit zélf. Alles gaat in goed overleg, we willen alleen zijn "thuis" niet van vandaag op morgen onder zijn voeten wegrukken, daarom stap voor stap. Ooit van hechting gehoord? Dus, denk na voor je iets zegt waar je geen flikker vanaf weet
Nee je zit er niet ver naast. Rolmodel was hij nooit, maar de laatste paar maanden is het echt erger geworden.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan me niet vertellen dat je ex van het ene op het andere moment van modelleren naar geflipte fluitketel is gegaan. Ik denk dat het sowieso geen lieverdje was toen jij je benen wijd legde voor hem, of heb ik het mis?
Ik heb geen probleem. Ik verbaas me alleen dat je echt denkt dat je ouders die met liefde en plezier doen. Ze hebben jou opgevoed en verzorgt, het normale patroon is dat ze daar nu wat voor terug krijgen. In plaats daarvan krijgen ze het kind van dochterlief in huis, bureau jeugdzorg is in het spel en de vader van 't kind is niet helemaal fris. Raarste van alles is nog dat jij denkt dat ze het met liefde en plezier doen.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:43 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Je stelt het ook behoorlijk zwart-wit. Alsof ik mijn kind bij mijn ouders "gedumpt" heb. Punt 1 dat heb ik niet. Punt 2 is er een BJZ in het spel. Punt 3 doen mijn ouders dit met alle liefde en plezier dus wat is jou probleem?
Jongen bedreigt medewerker Jeugdzorg met mesquote:Op zondag 24 juni 2012 10:20 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Hij mag ons kind niet meer zien omdat hij de medewerkers van BJZ bedreigd heeft. Geeft mij daar de schuld van.
Dan zou ik ook in de spiegel kijken meid, en niet alles op zijn bordje flikkeren.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:46 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Nee je zit er niet ver naast. Rolmodel was hij nooit, maar de laatste paar maanden is het echt erger geworden.
Ben blij dat je alles doet voor je kindquote:Op zondag 24 juni 2012 10:44 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Nee kind was niet gepland maar wél heel erg welkom.
laber maar lekker verder joh!quote:Op zondag 24 juni 2012 10:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem. Ik verbaas me alleen dat je echt denkt dat je ouders die met liefde en plezier doen. Ze hebben jou opgevoed en verzorgt, het normale patroon is dat ze daar nu wat voor terug krijgen. In plaats daarvan krijgen ze het kind van dochterlief in huis, bureau jeugdzorg is in het spel en de vader van 't kind is niet helemaal fris. Raarste van alles is nog dat jij denkt dat ze het met liefde en plezier doen.
Jij en je kind zijn familie, bloed. Ze hebben geen keus, maar jij denkt toch zeker niet dat ze vooraf hiervoor zouden tekenen? Je hebt geen plank voor je kop maar een appartementencomplex.
Jij dan niet, maar uit emoties kan je de gekste dingen mededelen.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:47 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat mijn ex van het balkon moet afspringen.
Ik weet dat vrouwen het bloed onder je nagels kunnen halen, maar in ieder geval reageer je niet zo. Lekker Nederlands trouwens, de dader slachtofferen. Of hoop je op een backfire-topic? Die vent heeft duidelijk zijn zelfbeheersing verloren. Stel dat 'ie bij haar door het lint gaat...quote:Op zondag 24 juni 2012 10:36 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Denk eens verder. Deze situatie zal ook wel aan hem vreten en niet zo zuinig ook. Het kunnen ook pure emoties zijn waarom hij zo reageert. Hoe zou jij reageren dan?
Welk gedeelte klopt er niet? Als je ouders nog een kind wilde, gingen ze zelf wel aan de slag. Nu zitten ze met jouw kroost opgescheept. Lekker handig en gelukkig kosten kinderen geen geld, dus je ouders boffen maar.quote:
Is al beantwoordquote:Op zondag 24 juni 2012 10:52 schreef Copycat het volgende:
Was het een liefdesbaby? Ongepland, maar o zo welkom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |