ja, precies dat vond ik helemaal fantastisch.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:06 schreef drijfhout het volgende:
[..]
[..]
En toen wist je het ineens. Met deze man ga ik een liefdesoppasbaby voor mijn ouders maken. Dat was fantastisch.
Ik ben toch wel benieuwd wat de doorslag gaf om in deze bij voorbaat al uitzichtloze situatie toch dat kindje te laten komen?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:10 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
ja, precies dat vond ik helemaal fantastisch.
Zo welkom. Was het.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd wat de doorslag gaf om in deze bij voorbaat al uitzichtloze situatie toch dat kindje te laten komen?
Er van uitgaande dat je wel een idee had met wie je tussen de lakens dook, lijken me dat inderdaad prima randvoorwaarden om een gezamenlijk kind een stabiele en liefdevolle toekomst te gevenquote:Op zondag 24 juni 2012 11:59 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Nee, ik wil dat mijn ex hulp zoekt voor zijn agressie en drugsprobleem. Als hij dreigt om mij en mijn kindje met een mes kapot te steken, vind ik het onverantwoord om contact tussen hem en ons kind zonder begeleiding plaats te laten vinden. Begeleide omgang mag hij dan ook hebben, ook van BJZ, maar dat wil hij niet omdat hij dat 'schrijnend en denigrerend' vind.
To say the least.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:13 schreef rosepetals het volgende:
Ik denk dat hij je nog niet verwerkt heeft.
Je vindt het nog leuk ook?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:21 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
om de afzeikers daginvulling te geven. Zulke zielige figuren moeten ook iets te doen hebben toch?
Ik geloof er geen zak van.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:21 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
om de afzeikers daginvulling te geven. Zulke zielige figuren moeten ook iets te doen hebben toch?
De waarheid is hard.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Leuk hoor, die moraalridders die het allemaal beter denken te weten!
Nou ja ... jij met je hoge anti-abortusmoraal en foute vriendje zit wel met de gebakken peren. En je zoontje bij je ouders.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Nee, wel treurig.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:19 schreef Lienekien het volgende:
Waarom laat je je afzeiken op een forum?
Het denken en het weten hebben we overgelaten aan jou... Kijk eens waar we nu zijn beland...quote:Op zondag 24 juni 2012 13:46 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Mijn mening inderdaad. Maar als jij de huidige situatie van je kindje geen voorbeeld van treurnis vindt, vraag ik me wat voor jou wel daarvoor kwalificeert.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
da's jou mening en vooralsnog geen feit.
De situatie waarin jouw kind, ook door jouw toedoen, zit is een doodzonde.quote:
En dat maakt dit alles ineens goed?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:52 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
weet je wat ik treurig vind? Een vader die zijn huis in de fik steekt waardoor 6 kinderen sterven, een Sietske H die haar pasgeboren kinderen vermoord, Anita C hetzelfde verhaal. En dat HERHAALDELIJK. Da's pas treurig.
Oh ja. Laten we er even andere afschuwelijke zaken bij halen om je eigen treurigheid weg te moffelen.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:52 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
weet je wat ik treurig vind? Een vader die zijn huis in de fik steekt waardoor 6 kinderen sterven, een Sietske H die haar pasgeboren kinderen vermoord, Anita C hetzelfde verhaal. En dat HERHAALDELIJK. Da's pas treurig.
Dit gaat nergens naartoe.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
da's jou mening en vooralsnog geen feit.
Jij zit met jouw situatie dichter bij dat soort idioten dan bij een normaal gezinsleven. Think about it.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:52 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ja, dat is lachen hè ... Goh, dat geschreven woorden ook een bepaalde lading kunnen hebben ... Weer wat geleerd.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:03 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
haha een toontje in geschreven tekst.
Precies! Leg ons dan eens uit waarom je dit topic hebt geopend, als we het mis hebben dat je gewoon een aandachtshoer bent.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:02 schreef zarGon het volgende:
Waarom gooi jij je bericht van je ex op het internet? Wat denk je daarmee te veranderen dan?
Het is gewoon het toontje dat je ophebt.
(Hoog) opgeleid zal je wel niet zijn als je denkt dat een geschreven tekst geen toon kan bevatten.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:03 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ja, grappig.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:03 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Snuggere.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:05 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
toon slaat op geluid, niet op tekst
Ondertoon dan. Begrijp je dan wat ermee bedoeld wordt? Is het dan duidelijk hoe je overkomt?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:05 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
toon slaat op geluid, niet op tekst
Dan kun je beter je mond houden en geen domme opmerkingen plaatsen over een toon die niet in geschreven woorden zou kunnen zitten.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:07 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
ik weet toch niet wat jij allemaal krijgt? dus dan hoef ik daar toch ook niks over te denken?
Je bent een redelijk open boek. Neehee! Niet letterlijk!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:10 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
je kent me ook echt ontzettend goed hé
We kennen je beter dan je ex en je verwacht van ons dat wij een oordeel over hem trekken, dus tsja, daar gaat je argument.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:10 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
je kent me ook echt ontzettend goed hé
Waarom wist ik dat je een tienermoeder bent (was).quote:
Ik schrijf retorische vragen doorgaans zonder vraagteken. Grammaticaal niet juist, maar dan zijn domme mensen gelukkig minder snel geneigd de vraag daadwerkelijk te gaan beantwoorden.quote:
Toevallig heet dit niet de klaagbaak maar R&P. Welkom.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
hahaha die is goed, ja ik ben inderdaad de pil vergeten. Er zijn meer voorbehoedmiddelen dan de pil en dat is nog niet 100 % veilig. Zo kunnen we tot in den treure doorgaan. Reden dat ik de mail van mijn ex erop gezet is, is omdat dit toevallig klaagbaak heet en ik me zo vrij gevoeld heb om te klagen over mijn ex.
Ik vind het altijd grappig dat het altijd dezelfde soort gevallen lijken te zijn waarbij voorbehoedsmiddelen als bij toverslag hun werk niet meer doen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
hahaha die is goed, ja ik ben inderdaad de pil vergeten. Er zijn meer voorbehoedmiddelen dan de pil en dat is nog niet 100 % veilig. Zo kunnen we tot in den treure doorgaan. Reden dat ik de mail van mijn ex erop gezet is, is omdat dit toevallig klaagbaak heet en ik me zo vrij gevoeld heb om te klagen over mijn ex.
Het topic is verplaatst. Dat had TS klaarblijkelijk ook nog niet door.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:18 schreef AgLarrr het volgende:
Toevallig heet dit niet de klaagbaak maar R&P. Welkom.
Als je de pil correct slikt is deze 100% veilig, tenzij je een zeer zeldzame medische uitzondering bent.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ik zou me eerlijk gezegd kapot schamen als ik jou was. Ik zou het zeker niet gebruiken om mee te paraderen op een forum.quote:
Je bent niet echt snugger hé.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:18 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
goh, en wat is het doel van die retorische vraag? Wie wil je ergens van overtuigen?
Als we iets kunnen concluderen na drie pagina's bagger dan in het dat wel.quote:
Maar wel ontzettend dom als je dat niet weet en vervolgens ook geen aanvullende maatregelen treft.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:21 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
ik paradeer niet. En de werking van de pil kan ook verminderen door een wisselwerking tussen bepaalde medicijnen zoals antibiotica. Daar hoef je geen zeldzame medische uitzondering voor te zijn.
Maar dat is bij jou niet in het geval, want je was de pil vergeten.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:21 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
ik paradeer niet. En de werking van de pil kan ook verminderen door een wisselwerking tussen bepaalde medicijnen zoals antibiotica. Daar hoef je geen zeldzame medische uitzondering voor te zijn.
Je bent beroemd in KLB! Van die domme wijven die zichzelf laten bezwangeren door....quote:Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
En daar kwam je zeker pas achter toen je 'liefdesbaby' tevoorschijn kwam op de echo.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:21 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Dat is lange tijd gedacht, maar is niet zo. Het is een beperkt lijstje van, uit mijn hoofd, zo'n 4 amper voorgeschreven typen antibiotica die de werking van de pil beïnvloeden. En niet in de gaten houden of wat je neemt je pil beïnvloedt, gaan neuken zonder condoom en zwanger raken is een gebruikersfout en valt dus onder het niet correct slikken van de pil.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:21 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
En het ergste is nog dat de maatschappij ervoor opdraait, aangezien we met grote zekerheid kunnen aannemen dat TS nog niet werkt / een opleiding volgt / uitkering trekt voor <insert schimmig labeltje>quote:Op zondag 24 juni 2012 14:24 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat is lange tijd gedacht, maar is niet zo. Het is een beperkt lijstje van, uit mijn hoofd, zo'n 4 amper voorgeschreven typen antibiotica die de werking van de pil beïnvloeden. En niet in de gaten houden of wat je neemt je pil beïnvloedt, gaan neuken zonder condoom en zwanger raken is een gebruikersfout en valt dus onder het niet correct slikken van de pil.
heb jij ff pech want ik werk dus wel gewoon voor m'n geld en doe daarnaast nog een opleiding.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat de maatschappij ervoor opdraait, aangezien we met grote zekerheid kunnen aannemen dat TS nog niet werkt / een opleiding volgt / uitkering trekt voor <insert schimmig labeltje>
Haha, ga je nu slim doen met iets waar je net naar door hebt geklikt naar aanleiding van de Wikipedia-link die je net is gegeven. Proest.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:22 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
jij ook niet hé?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Retorica
Beide vast op universitair niveau.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:27 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
heb jij ff pech want ik werk dus wel gewoon voor m'n geld en doe daarnaast nog een opleiding.
We zullen haar over een jaar of twee wel terugzien met een topic over verschrikkelijke ex #2 en kinderen #2 en #3 die tevens ontzettend onterechtquote:Op zondag 24 juni 2012 14:36 schreef zarGon het volgende:
In ieder geval succes met het vinden van een jongen/man die jou en je kind - op 20-jarige leeftijd - accepteert.
Of we beginnen een burgerinitiatief om haar preventief te laten steriliseren...?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:38 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
We zullen haar over een jaar of twee wel terugzien met een topic over verschrikkelijke ex #2 en kinderen #2 en #3 die tevens ontzettend onterechtuit huis zijn geplaatst.
Nee, hoor. Ik ben in de familie omringd met mensen in de medische wereld, waaronder verloskundigen en gynaecologen en wat je hierboven zegt durf ik met 100% zekerheid te weerleggen.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:18 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Als je de pil correct slikt is deze 100% veilig, tenzij je een zeer zeldzame medische uitzondering bent.
Nou? Ik ben benieuwd. Let op: ik schaar dingen als geen rekening houden met medicijnen die de werking van de pil beïnvloeden onder niet correct slikken.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik ben in de familie omringd met mensen in de medische wereld, waaronder verloskundigen en gynaecologen en wat je hierboven zegt durf ik met 100% zekerheid te weerleggen.
De kans op zwangerschap bij correct gebruik van de pil is 0,3% per jaar.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:01 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nou? Ik ben benieuwd. Let op: ik schaar dingen als geen rekening houden met medicijnen die de werking van de pil beïnvloeden onder niet correct slikken.
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:11 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
De kans op zwangerschap bij correct gebruik van de pil is 0,3% per jaar.
bron
En hoe betrouwbaar zijn die 3 vrouwen op correct gebruik van de pil?quote:Hoe betrouwbaar is de pil?
Bij zorgvuldig gebruik is de pil heel betrouwbaar. De kans op zwangerschap is 0,3% per jaar. Dat betekent dat als 1000 vrouwen een jaar lang de pil gebruiken, er gemiddeld 3 vrouwen zwanger worden.
0,3% vind ik toch echt een medische uitzondering.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:11 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
De kans op zwangerschap bij correct gebruik van de pil is 0,3% per jaar.
bron
Ik weet het, maar het ging me daar echt om de antibiotica zelf.quote:En de antibiotica opzich heeft geen negatieve werking op de pil, maar omdat je van antibiotica kunt gaan overgeven of diarree kunt krijgen kan de pil niet goed opgenomen worden in je lichaam waardoor het kan zijn dat de pil niet goed werkt.
Het lijkt me dat deze onderzoeken goed gereguleerd en gecontroleerd worden, dus ik ga er vanuit dat het een betrouwbare uitkomst is.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
En hoe betrouwbaar zijn die 3 vrouwen op correct gebruik van de pil?
Nee sorry, ik denk dat als ik dat allemaal ga herhalen ik spontaan net zo achterlijk word als TS. Lees het topic maar door. Het is het waard, hoewel niet erg bevorderlijk voor een positieve mening over de mensheid.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:10 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft misscshien iemand een samenvatting?
Ik weet het niet, er staat alleen tekst maar verder niet hoe het onderzoek afgenomen is.... Of dat die 3 vrouwen toevallig last hadden van maagkrampen ofzo.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:15 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Het lijkt me dat deze onderzoeken goed gereguleerd en gecontroleerd worden, dus ik ga er vanuit dat het een betrouwbare uitkomst is.
Dat lijkt mij ook, maar toch vraag ik me sterk af hoe. Ze kunnen moeilijk die vrouwen 24/7 in de gaten houden of er niet ergens iets niet helemaal volgens de regels gaat.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:15 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Het lijkt me dat deze onderzoeken goed gereguleerd en gecontroleerd worden, dus ik ga er vanuit dat het een betrouwbare uitkomst is.
Of dat iemand verminderd stoffen opneemt door een of andere ziekte..quote:Op zondag 24 juni 2012 16:18 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar toch vraag ik me sterk af hoe. Ze kunnen moeilijk die vrouwen 24/7 in de gaten houden of er niet ergens iets niet helemaal volgens de regels gaat.
Precies. Dat telt mij inziens ook niet, dan wel als medische uitzondering.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of dat iemand verminderd stoffen opneemt door een of andere ziekte..
Maar denk je niet dat als die 0,3% (grotendeels) medische uitzonderingen zijn dat dit er bij vermeldt zou worden? Dat lijkt mij dat dit er dan bij vermeldt zou moeten worden.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:27 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Precies. Dat telt mij inziens ook niet, dan wel als medische uitzondering.
Ik denk dat dat niet zo makkelijk te onderzoeken is.... Het lichaam doet soms ook een beetje raar een bepaalde periode.... Zonder duidelijke aanleiding oid....quote:Op zondag 24 juni 2012 16:32 schreef mangler_fcu het volgende:
Ja daar hebben jullie natuurlijk wel gelijk in maar er zijn naar mijn weten meerdere onderzoeken gedaan die allemaal (zo goed als?) dezelfde uitkomst hadden, wat voor mij aangeeft dat het toch wel een redelijk betrouwbare uitkomst is.
[..]
Maar denk je niet dat als die 0,3% (grotendeels) medische uitzonderingen zijn dat dit er bij vermeldt zou worden? Dat lijkt mij dat dit er dan bij vermeldt zou moeten worden.
Ik begrijp alle botte reacties hier niet. Een kind voed je met z'n twee op. Ik ken TS niet maar ik probeer me er wat bij voor te stellen. Je begint aan een kind met een soort toekomstplan over hoe je hem met z'n twee gaat opvangen. De ene werkt, de andere blijft thuis. Je hele plan valt in duigen en je semi psychopatische ex begint dreigementen in je brievenbus te gooien.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:46 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Goed bezig Ts.
En zoals al eerder geschreven, dit soort berichten blijven melden bij de instanties, maar maak ook voor jezelf een dossier aan, waarin je dit soort triestigheid kan opslaan en bewaren.
Succes voor de toekomst en dat het maar snel september mag worden
Ik denk het probleem erin schuilt dat de gangbare definitie van 'medische uitzondering' verschilt van de mijne. Voor zover de twee überhaupt concrete definities zijn.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:32 schreef mangler_fcu het volgende:
Maar denk je niet dat als die 0,3% (grotendeels) medische uitzonderingen zijn dat dit er bij vermeldt zou worden? Dat lijkt mij dat dit er dan bij vermeldt zou moeten worden.
Daar heb je gelijk in maar die vrouwen slikken de pil dus correct en zijn medisch gezien 'normaal' maar worden toch zwanger, dit kan dus iedere vrouw overkomen. De kans is heel klein maar wel gelijk voor iedere vrouw die medisch gezien 'normaal' is. Dit geeft aan dat de pil niet 100% betrouwbaar is, ook al wordt hij correct gebruikt.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet zo makkelijk te onderzoeken is.... Het lichaam doet soms ook een beetje raar een bepaalde periode.... Zonder duidelijke aanleiding oid....
Naja als je dat toevallig zou hebben terwijl je de pil slikt en je daardoor zwanger wordt..
Begrijp me niet verkeerd, maar ik vraag me af tot hoever jij gelezen hebt voor je deze reactie typte.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:45 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik begrijp alle botte reacties hier niet. Een kind voed je met z'n twee op. Ik ken TS niet maar ik probeer me er wat bij voor te stellen. Je begint aan een kind met een soort toekomstplan over hoe je hem met z'n twee gaat opvangen. De ene werkt, de andere blijft thuis. Je hele plan valt in duigen en je semi psychopatische ex begint dreigementen in je brievenbus te gooien.
Jij gaat je kind alleen opvoeden? Hoe ga je dat aanpakken als ik vragen mag? Jij flikkert je kind in een doos met speeltjes, gaat dan naar het werk en komt hem 's avonds rond een uur of 5 de papfles geven?
Ik bracht in mijn eerste jaar ook veel tijd door bij oma, opa en de rest van de familie. Lijkt me logisch
Haha ja ik denk het, volgens mij komt wat we bedoelen wel op hetzelfde neer.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:46 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik denk het probleem erin schuilt dat de gangbare definitie van 'medische uitzondering' verschilt van de mijne. Voor zover de twee überhaupt concrete definities zijn.
Mijn, klungelige, definitie is zoiets als "Wanneer iets bij bijna iedereen, laten we zeggen 99,9(7)% van de mensheid, op een bepaalde manier werkt, maar bij jou anders, dan ben je een medische uitzondering.". En aangezien deze definitie me niet bepaald wetenschappelijk bruikbaar lijkt, zal de gangbare definitie anders in elkaar zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |