De situatie waarin jouw kind, ook door jouw toedoen, zit is een doodzonde.quote:
En dat maakt dit alles ineens goed?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:52 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
weet je wat ik treurig vind? Een vader die zijn huis in de fik steekt waardoor 6 kinderen sterven, een Sietske H die haar pasgeboren kinderen vermoord, Anita C hetzelfde verhaal. En dat HERHAALDELIJK. Da's pas treurig.
Oh ja. Laten we er even andere afschuwelijke zaken bij halen om je eigen treurigheid weg te moffelen.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:52 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
weet je wat ik treurig vind? Een vader die zijn huis in de fik steekt waardoor 6 kinderen sterven, een Sietske H die haar pasgeboren kinderen vermoord, Anita C hetzelfde verhaal. En dat HERHAALDELIJK. Da's pas treurig.
Dit gaat nergens naartoe.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
da's jou mening en vooralsnog geen feit.
Jij zit met jouw situatie dichter bij dat soort idioten dan bij een normaal gezinsleven. Think about it.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:52 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ja, dat is lachen hè ... Goh, dat geschreven woorden ook een bepaalde lading kunnen hebben ... Weer wat geleerd.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:03 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
haha een toontje in geschreven tekst.
Precies! Leg ons dan eens uit waarom je dit topic hebt geopend, als we het mis hebben dat je gewoon een aandachtshoer bent.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:02 schreef zarGon het volgende:
Waarom gooi jij je bericht van je ex op het internet? Wat denk je daarmee te veranderen dan?
Het is gewoon het toontje dat je ophebt.
(Hoog) opgeleid zal je wel niet zijn als je denkt dat een geschreven tekst geen toon kan bevatten.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:03 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ja, grappig.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:03 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Snuggere.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:05 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
toon slaat op geluid, niet op tekst
Ondertoon dan. Begrijp je dan wat ermee bedoeld wordt? Is het dan duidelijk hoe je overkomt?quote:Op zondag 24 juni 2012 14:05 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
toon slaat op geluid, niet op tekst
Dan kun je beter je mond houden en geen domme opmerkingen plaatsen over een toon die niet in geschreven woorden zou kunnen zitten.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:07 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
ik weet toch niet wat jij allemaal krijgt? dus dan hoef ik daar toch ook niks over te denken?
Je bent een redelijk open boek. Neehee! Niet letterlijk!quote:Op zondag 24 juni 2012 14:10 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
je kent me ook echt ontzettend goed hé
We kennen je beter dan je ex en je verwacht van ons dat wij een oordeel over hem trekken, dus tsja, daar gaat je argument.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:10 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
je kent me ook echt ontzettend goed hé
Waarom wist ik dat je een tienermoeder bent (was).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |