Nee, ik discrimineer niet op grond van huidskleur, zo provinciaals en benepen ben ik niet.quote:
Maar wel op grond van provincie, dus blijkbaar ben je wel een beetje kortzichtig.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:03 schreef OproerKracht het volgende:
[..]
Nee, ik discrimineer niet op grond van huidskleur, zo provinciaals en benepen ben ik niet.
Gewenste oplossing is dat het kind opgroeit in een stabiele omgeving, en wanneer dat niet bij zijn ouders kan zijn, dat het opgenomen wordt in een liefdevol ander gezin. Belangrijk is dat een kind opgroeit in een omgeving waar mensen elkaar fatsoenlijk bejegenen.quote:
Ja, maar hij komt terug om haar te intimideren/gewelddadig gedrag te vertonen.quote:
Het is een uitdrukking, ...quote:Op zondag 24 juni 2012 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wel op grond van provincie, dus blijkbaar ben je wel een beetje kortzichtig.
Nou dan moeten de instanties haar toch helpen en het kind? De moeder kan er niks aan doen dat de vader zich niet weet te gedragen.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:04 schreef OproerKracht het volgende:
[..]
Ja, maar hij komt terug om haar te intimideren/gewelddadig gedrag te vertonen.
Jawel hoor, door gewoon een normale kerel uit te zoeken voordat je laat bezwangeren.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:05 schreef rosepetals het volgende:
Een kind uit huis halen is vaak erg traumatisch, dat moet niet zomaar gebeuren.
[..]
Nou dan moeten de instanties haar toch helpen en het kind? De moeder kan er niks aan doen dat de vader zich niet weet te gedragen.
Ja ik kan daar niet over oordelen, ik ken haar situatie niet. Ik weet niet hoe het gegaan is. Maar gebeurt is gebeurt en nu moet ze dus geholpen worden. Een kind weghalen bij de moeder waartussen het kennelijk wel goed gaat is, nogmaals, erg traumatisch voor een kind en maakt het er echt niet beter op.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:12 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Jawel hoor, door gewoon een normale kerel uit te zoeken voordat je laat bezwangeren.
Nee, ze kunnen inderdaad beter dat kind bij de moeder plaatsen, zodat het iedere nacht wakker kan liggen met de vraag of pappa hun vannacht komt vermoorden.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik kan daar niet over oordelen, ik ken haar situatie niet. Ik weet niet hoe het gegaan is. Maar gebeurt is gebeurt en nu moet ze dus geholpen worden. Een kind weghalen bij de moeder waartussen het kennelijk wel goed gaat is, nogmaals, erg traumatisch voor een kind en maakt het er echt niet beter op.
Zullen we beginnen met mensen zoals jouw..die denken beter te zijn dan anderen, ik herinner me in een buurland dergelijke ideeën een tijdje terug. Ga daar maar naar toe.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Daarom moeten al die zwakzinnige criminelen gesteleriseerd worden. Dan krijg je ook niet van dit gedoe.
En een opvoedbewijs voordat je een kind mag nemen. Anders wordt er abortus gepleegd met een roestige kleerhanger.
Oh nee, daar hebben we die trieste mavokneus ook weer, die denkt dat hij met de grote mensen kan meepraten.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Zullen we beginnen met mensen zoals jouw..die denken beter te zijn dan anderen, ik herinner me in een buurland dergelijke ideeën een tijdje terug. Ga daar maar naar toe.
Wat zwart/wit weer. Als de situatie echt gevaarlijk is zijn er zoveel mogelijkheden om de veiligheid van moeder en kind aan te scherpen.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen inderdaad beter dat kind bij de moeder plaatsen, zodat het iedere nacht wakker kan liggen met de vraag of pappa hun vannacht komt vermoorden.
Heb haar topic gelezen. Dat verhaal wekt de indruk dat ze zelf de bron is van alle ellende door van zo'n kerel zwanger te raken. Dan heb je zelf ook gewoon een groot aandeel in de eventuele ellende van zo'n kind.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik kan daar niet over oordelen, ik ken haar situatie niet. Ik weet niet hoe het gegaan is. Maar gebeurt is gebeurt en nu moet ze dus geholpen worden. Een kind weghalen bij de moeder waartussen het kennelijk wel goed gaat is, nogmaals, erg traumatisch voor een kind en maakt het er echt niet beter op.
Zoals het kind een veilige thuishaven geven bij andere mensen dan de moeder. Of heb je betere alternatieven?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat zwart/wit weer. Als de situatie echt gevaarlijk is zijn er zoveel mogelijkheden om de veiligheid van moeder en kind aan te scherpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |