abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juni 2012 @ 16:50:23 #201
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_113318931
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:45 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik begrijp alle botte reacties hier niet. Een kind voed je met z'n twee op. Ik ken TS niet maar ik probeer me er wat bij voor te stellen. Je begint aan een kind met een soort toekomstplan over hoe je hem met z'n twee gaat opvangen. De ene werkt, de andere blijft thuis. Je hele plan valt in duigen en je semi psychopatische ex begint dreigementen in je brievenbus te gooien.
Jij gaat je kind alleen opvoeden? Hoe ga je dat aanpakken als ik vragen mag? Jij flikkert je kind in een doos met speeltjes, gaat dan naar het werk en komt hem 's avonds rond een uur of 5 de papfles geven?

Ik bracht in mijn eerste jaar ook veel tijd door bij oma, opa en de rest van de familie. Lijkt me logisch
Begrijp me niet verkeerd, maar ik vraag me af tot hoever jij gelezen hebt voor je deze reactie typte.
pi_113319077
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:46 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ik denk het probleem erin schuilt dat de gangbare definitie van 'medische uitzondering' verschilt van de mijne. Voor zover de twee überhaupt concrete definities zijn.

Mijn, klungelige, definitie is zoiets als "Wanneer iets bij bijna iedereen, laten we zeggen 99,9(7 :P)% van de mensheid, op een bepaalde manier werkt, maar bij jou anders, dan ben je een medische uitzondering.". En aangezien deze definitie me niet bepaald wetenschappelijk bruikbaar lijkt, zal de gangbare definitie anders in elkaar zitten.
Haha ja ik denk het, volgens mij komt wat we bedoelen wel op hetzelfde neer. ;)
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_113319169
quote:
13s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:33 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ik heb medelijden met jullie kind. Leuk hoor, een agressieve idioot als vader en een moeder die het allemaal op het internet neerplempt voor een beetje aandacht. }:|

Tevens geweldig dat je met hem het bed in duikt, jullie samen een kind maken (blabla, per ongeluk, maar ja, dat is nou eenmaal het risico van neuken en dat wist jij ook) en je nu hier komt verkondigen dat hij eigenlijk altijd al zoals geweest is als je hem nu beschrijft. Een agressieve man die zonder schaamte mailtjes verstuurt waarin hij je uitgebreid mededeelt dat jij, de moeder van zijn kind, zelfmoord moet plegen, die blijkbaar altijd al zo geweest is, maar met wie je wel het bed in bent gedoken. Slim hoor, TS! ^O^

----

Ja schat, ik zeik je af en weet je waarom? :) Omdat ik oprecht walg van het idee dat een kind op moet groeien in zo'n verknipte situatie. En nee, niet alleen je ex is daar schuldig aan! :r

Dat uitgerekend jij anderen als zielige figuren bestempelt. :')
Je komt voor mij over als een van die mensen die graag anderen beledigt om zichzelf beter te voelen
pi_113319333
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:55 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Je komt voor mij over als een van die mensen die graag anderen beledigt om zichzelf beter te voelen
Mwah, er zit meer gevoel in deze post dan simpel mensen beledigen om jezelf beter te kunnen voelen.
Rustig aan.
pi_113319365
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:17 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
hahaha die is goed, ja ik ben inderdaad de pil vergeten. Er zijn meer voorbehoedmiddelen dan de pil en dat is nog niet 100 % veilig. Zo kunnen we tot in den treure doorgaan. Reden dat ik de mail van mijn ex erop gezet is, is omdat dit toevallig klaagbaak heet en ik me zo vrij gevoeld heb om te klagen over mijn ex.
Dit forum is bezaaid met mensen als cruelladevil die als hobby hebben om online anderen te beledigen, en dat zonder dat ze jouw achtergrond kennen. Ik ken de screennames al op voorhand. Een ignore - toets zou handig zijn zodat je je er in de toekomst niet meer aan moet ergeren
pi_113319544
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mwah, er zit meer gevoel in deze post dan simpel mensen beledigen om jezelf beter te kunnen voelen.
Wat is er mis met iets van je afschrijven op internet? How the fuck kun je een aandachtshoer zijn als niemand jouw screenname kan linken aan je identiteit?
Mensen als cruella beoordelen continu anderen zonder dat daar een reden voor is. Met zo'n attitude kun je gewoon geen vrienden hebben
pi_113319585
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:00 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Dit forum is bezaaid met mensen als cruelladevil die als hobby hebben om online anderen te beledigen, en dat zonder dat ze jouw achtergrond kennen. Ik ken de screennames al op voorhand. Een ignore - toets zou handig zijn zodat je je er in de toekomst niet meer aan moet ergeren
:') Heeft ze je beledigd jongetje?

Als ze alleen maar jou posten om mensen te beledigen zou ze heel wat minder woorden gebruiken en onderbouwing voor haar mening (kunnen) geven. Ik wil niet zeggen dat ik het altijd eens ben met wat ze zegt maar ik respecteer haar posts wel.
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_113319614
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:03 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Wat is er mis met iets van je afschrijven op internet? How the fuck kun je een aandachtshoer zijn als niemand jouw screenname kan linken aan je identiteit?
Mensen als cruella beoordelen continu anderen zonder dat daar een reden voor is. Met zo'n attitude kun je gewoon geen vrienden hebben
Geen idee verder, ik stalk haar niet dus kan er niet over oordelen.
Rustig aan.
pi_113319622
quote:

[..]

Dat vind ik nou van jou. :')
pi_113319718
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:04 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

:') Heeft ze je beledigd jongetje?

Als ze alleen maar jou posten om mensen te beledigen zou ze heel wat minder woorden gebruiken en onderbouwing voor haar mening (kunnen) geven. Ik wil niet zeggen dat ik het altijd eens ben met wat ze zegt maar ik respecteer haar posts wel.
Ik las de originele post en ik vind het ontzettend kort door de bocht om iemand zomaar te veroordelen omdat ze het kind naar de grootouders brengt in deze situatie. TS heeft waarschijnlijk fouten gemaakt ja, maar een mentaal labiele echtgenoot hebben en je kind praktisch noodgedwongen naar de grootouders brengen vind ik echt geen argument om iemand zo weg te zetten. Ik vind het triest en respectloos
pi_113319773
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:05 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Dat vind ik nou van jou. :')
Ik lig 's nachts niet wakker van wat jij denkt
pi_113319938
quote:

[..]

Mensen als cruella beoordelen continu anderen zonder dat daar een reden voor is.
Dit topic ondersteunt wat je zegt in ieder geval niet.
pi_113319969
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:07 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik las de originele post en ik vind het ontzettend kort door de bocht om iemand zomaar te veroordelen omdat ze het kind naar de grootouders brengt in deze situatie. TS heeft waarschijnlijk fouten gemaakt ja, maar een mentaal labiele echtgenoot hebben en je kind praktisch noodgedwongen naar de grootouders brengen vind ik echt geen argument om iemand zo weg te zetten. Ik vind het triest en respectloos
Heb je de rest van het topic ook gelezen? De links naar andere topics van ts? De OP geeft niet echt een reëel beeld van de werkelijke situatie, cruelladevil heeft de rest ook gelezen en baseert haar reacties op alles niet alleen op de OP, zou jij ook is moeten doen.
pi_113320030
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:08 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik lig 's nachts niet wakker van wat jij denkt
Dat hoeft ook niet.
pi_113320371
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:12 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Heb je de rest van het topic ook gelezen? De links naar andere topics van ts? De OP geeft niet echt een reëel beeld van de werkelijke situatie, cruelladevil heeft de rest ook gelezen en baseert haar reacties op alles niet alleen op de OP, zou jij ook is moeten doen.
Ik ken TS niet van andere topics. Wat hier allemaal staat impliceert niet dat TS over de hele lijn gelijk heeft, maar ook niet dat het allemaal haar schuld is.
Wat is de basis voor haar relatie met iemand die ineens agressief wordt? Wat was zijn visie over kinderen hebben? Waarom werd hij ineens agressief? Gebeurde dat vaker? Waarom maakte TS eerder geen eind aan de relatie? Het kind kwam ongepland maar ik veronderstel dat TS en de partner het bij de geboorte wel wilden houden, of niet? Zonder al die dingen kan niemand een oordeel vellen. Als er ergens een biografie te lezen is zal ik hem graag bekijken
pi_113320539
Mja wel makkelijk dit allemaal hoor, maargoed... Ga eerst het topic eens lezen Gozer.
Rustig aan.
pi_113320582
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:21 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik ken TS niet van andere topics. Wat hier allemaal staat impliceert niet dat TS over de hele lijn gelijk heeft, maar ook niet dat het allemaal haar schuld is.
Wat is de basis voor haar relatie met iemand die ineens agressief wordt? Wat was zijn visie over kinderen hebben? Waarom werd hij ineens agressief? Gebeurde dat vaker? Waarom maakte TS eerder geen eind aan de relatie? Het kind kwam ongepland maar ik veronderstel dat TS en de partner het bij de geboorte wel wilden houden, of niet? Zonder al die dingen kan niemand een oordeel vellen. Als er ergens een biografie te lezen is zal ik hem graag bekijken
Lees DIT topic is helemaal voor je reageert en al helemaal voor je andermans reacties gaat afzeiken. }:|
pi_113320930
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:21 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

:').
pi_113321443
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

:').
Echt hè. :')
  zondag 24 juni 2012 @ 17:49:24 #220
378495 zomoederzozoon
jieeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeee
pi_113321670
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit topic ondersteunt wat je zegt in ieder geval niet.
Waarom niet?
life is too short to do whatever other people want you to do. Live it your own way!
pi_113322223
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:49 schreef zomoederzozoon het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat crueladevil (in dit topic) geen reacties heeft gegeven die (alleen) bedoeld waren om ts te beledigen en ze ts niet zonder reden beoordeelt/veroordeeld heeft.
  zondag 24 juni 2012 @ 18:06:19 #222
378495 zomoederzozoon
jieeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeee
pi_113322453
TS zegt toch al een hele tijd niets meer? Zeker te schijterig geworden.
life is too short to do whatever other people want you to do. Live it your own way!
pi_113322505
Afzeiken is zo ongeveer standaard op Fok!. Een enkeling die er hier een meer genuanceerde mening op nahoudt.

Dus gek zou ik het niet vinden dat mensen geen zin meer hebben om te reageren.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_113322512
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 18:06 schreef zomoederzozoon het volgende:
TS zegt toch al een hele tijd niets meer? Zeker te schijterig geworden.
ZarGon reageerde op Topgozert.
pi_113322516
Ik denk dat ze met haar ex aan het seksen is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')