abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113337715
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Beoordeel = veroordeel
Daar aan = daaraan
Je kunt iemand net zo goed beoordelen als veroordelen. Daar aan mag net zo goed als daaraan.
Ga de held maar uithangen op het grote dictee der Nederlandse taal
pi_113337755
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Je hebt gelijkt, ik had eroverheen gelezen.
er overheen
pi_113339038
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Je kunt iemand net zo goed beoordelen als veroordelen. Daar aan mag net zo goed als daaraan.
Klopt, alleen niet in die context.
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_113345368
Op de mail moet je alleen reageren met: Ik ook van jou O+
pi_113345693
quote:

[..]

:').
quote:

[..]

er overheen
:').
pi_113347779
Ja, meestal gaat er een groepje botte opmerkingen maken, dus met zn allen op een persoon en als de persoon dan niet rustig blijft reageren hebben ze nog meer reden om de persoon te haten...

het is echt een bepaald mechanisme hier op fok is mij opgevallen.. hoewel het dus niet overal onstaat.. sommige kunnen redelijk rustig reageren en dan bedaard het weer..

Nu zitten er volgens mij ook trollen tussen, die het expres willen opstoken..

Maar goed leuk is het niet als je je ziel blootlegt en je eigenlijk steun zoekt en dan alleen maar aangevallen wordt op je zwakke plekken..

Mensen reageren anders als ze aangevallen worden.. en anders als het opbouwend is... alsof er dan een ander knopje wordt aangezet.. bij de ene is het alert vijand verdedigen en bij de ander is het vriend.. dankbaar.. ofzo
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_113351268
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:34 schreef CartWOman het volgende:
Goed zo, Topgozer. Ik vind het ook allemaal veel te ver gaan. Ze is van die gast af en wil graag voor haar kind zorgen, ze doet er imo alles aan en haar ouders helpen haar, prima! Vooruit kijken vanaf nu.

Succes en sterkte, hoipiepeloi.
plus 1 :)
pi_113352601
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 01:00 schreef sientelo het volgende:
Ja, meestal gaat er een groepje botte opmerkingen maken, dus met zn allen op een persoon en als de persoon dan niet rustig blijft reageren hebben ze nog meer reden om de persoon te haten...

het is echt een bepaald mechanisme hier op fok is mij opgevallen.. hoewel het dus niet overal onstaat.. sommige kunnen redelijk rustig reageren en dan bedaard het weer..

Nu zitten er volgens mij ook trollen tussen, die het expres willen opstoken..

Maar goed leuk is het niet als je je ziel blootlegt en je eigenlijk steun zoekt en dan alleen maar aangevallen wordt op je zwakke plekken..

Mensen reageren anders als ze aangevallen worden.. en anders als het opbouwend is... alsof er dan een ander knopje wordt aangezet.. bij de ene is het alert vijand verdedigen en bij de ander is het vriend.. dankbaar.. ofzo
Welke ziel legt ze bloot? Ze hamert haar ex aan de virtuele schandpaal en dat backfired keihard, dat is iets totaal anders. Welk topic heb jij zitten lezen dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2012 09:27:43 ]
pi_113352778
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 19:59 schreef mirannie het volgende:
Goed, dat de ex een behoorlijk foute gast is lijkt me duidelijk. Maar wat is nou de reden sate het kleine mannetje bij opa en oma woont ipv bij TS? Ik heb er misschien overheen gelezen. TS komt op mij ook niet over als een model moeder, begrijp me niet verkeerd, maar wat heeft zij gedaan dat de peuter niet gewoon bij moeder woont?
Ik quote mezelf maar een keer, want ben nog steeds benieuwd waarom TS niet zelf voor haar zoon zorgt.

Overigens wel apart dat ze in het weekend (wanneer ze dan dus eindelijk tijd met haar zoontje door kan brengen) op Fok zit...
pi_113354180
Ik werk op een vakantiepark in de horeca als floormanager en moet dus ook in de weekenden werken. Mijn zoontje is uit huis geplaatst vanwege ex-partnerproblematiek, niet omdat ik niet goed voor hem zou zorgen o.i.d.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:34:58 #263
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113354196
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:34 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ik werk op een vakantiepark in de horeca als floormanager en moet dus ook in de weekenden werken. Mijn zoontje is uit huis geplaatst vanwege ex-partnerproblematiek, niet omdat ik niet goed voor hem zou zorgen o.i.d.
dat zal dan ook wel zo zijn nietwaar?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113354286
Ja hoor, dat is precies zoals ik het er neergezet heb. Ik snap je vraag derhalve niet Maanvis, bedoel je te suggereren dat ik lieg?
  maandag 25 juni 2012 @ 10:40:36 #265
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113354337
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:38 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ja hoor, dat is precies zoals ik het er neergezet heb. Ik snap je vraag derhalve niet Maanvis, bedoel je te suggereren dat ik lieg?
neuh ik lees verkeerd, negeer mijn reactie maar :)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113354352
maandagmorgen hé ;)
  maandag 25 juni 2012 @ 10:41:29 #267
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113354362
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:41 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
maandagmorgen hé ;)
precies.
Een gedicht over Maanvis
pi_113354680
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:18 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
omdat ik anti-abortus ben
Waarom ben je anti-abortus? :? Ben je gelovig oid? :)

Ik vind trouwens dat je een vreemde beslissing hebt genomen, maar je had niet de toekomst kunnen voorzien.
Jij zit op bepaalde mate fout, maar hij ook. :)
Twiddel
pi_113354913
Ik was 16 én een late puber toen we bij elkaar kwamen. Jong en onbezonnen, niet goed nagedacht, inderdaad. Maar aan het eind van het verhaal was ik zelf gewoon nog een kind, en op die leeftijd denk je gewoon meer aan het feesten, uitgaan e.d. Toen ik zwanger raakte ben ik veel bewuster gaan leven, de zwangerschap heeft me in die zin een heel stuk levenservaring gegeven. Waar ik 'volwassen' werd en betere keuzes voor mezelf en mijn kind ging maken, bleef mijn ex-vriend steken. Het ging gewoon niet meer, we pasten niet meer bij elkaar en mijn ex bleef met een hoop frustratie en agressie zitten. Dat is niet iets waar ik wat aan kan veranderen. En ik ben niet echt gelovig in de zin van dat ik naar de kerk ga ofzo, maar zoals ik net al zei heeft de zwangerschap me heel veel goeds gebracht en er groeit een klein mensje in je buik, dat idee vind ik zó bijzonder, zoiets maak je niet kapot.
pi_113357858
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:34 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Uh nou, dan geef je wel het goede voorbeeld als floormanager om tijdens je dienst te Fokken... maar goed, daar gaat het hier niet om.

Ik begrijp nog steeds niet waarom je zoontje niet bij je woont. Ja, je ex is een eikel, maar daarom is het ook je ex en woon jij dus niet bij hem. Als dit echt het enige is, kan ik me niet voorstellen dat je kind niet gewoon bij jou mag wonen.
  Official ESF Kreviewer maandag 25 juni 2012 @ 12:28:40 #271
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_113357978
Wat wil je eigenlijk met dit topic? Komt een beetje op mij over als aandachttrekkerij.
  PR/Manusje van alles maandag 25 juni 2012 @ 12:30:01 #272
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_113358033
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:02 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ik was 16 én een late puber toen we bij elkaar kwamen. Jong en onbezonnen, niet goed nagedacht, inderdaad. Maar aan het eind van het verhaal was ik zelf gewoon nog een kind, en op die leeftijd denk je gewoon meer aan het feesten, uitgaan e.d. Toen ik zwanger raakte ben ik veel bewuster gaan leven, de zwangerschap heeft me in die zin een heel stuk levenservaring gegeven. Waar ik 'volwassen' werd en betere keuzes voor mezelf en mijn kind ging maken, bleef mijn ex-vriend steken. Het ging gewoon niet meer, we pasten niet meer bij elkaar en mijn ex bleef met een hoop frustratie en agressie zitten. Dat is niet iets waar ik wat aan kan veranderen. En ik ben niet echt gelovig in de zin van dat ik naar de kerk ga ofzo, maar zoals ik net al zei heeft de zwangerschap me heel veel goeds gebracht en er groeit een klein mensje in je buik, dat idee vind ik zó bijzonder, zoiets maak je niet kapot.
En hoe denk je nu over die beslissing? kind uit huis geplaatst, je huidige situatie... Was het dat allemaal waard?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Official ESF Kreviewer maandag 25 juni 2012 @ 12:32:39 #273
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_113358144
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

En hoe denk je nu over die beslissing? kind uit huis geplaatst, je huidige situatie... Was het dat allemaal waard?
Dat ligt allemaal niet aan haar. Dat komt door haar ex.
pi_113358465
Eerlijk gezegd; als ik dit allemaal van te voren had geweten, dan had ik bepaalde zaken écht wel anders aangepakt. Maar dat is gelul achteraf en verandert niets aan de huidige situatie. De vraag of het dat allemaal waard was; ik heb een prachtig zoontje die het hartstikke goed doet, waar van gehouden wordt en waar goed voor gezorgd word. Ik zou hem van m'n leven niet kunnen en willen missen!
pi_113358495
Mja, moeder gevoelens ehh :o
Rustig aan.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:45:10 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113358562
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:43 schreef kingtoppie het volgende:
Mja, moeder gevoelens ehh :o
Kan wel zijn, maar ik had zo'n zuipend, snuivend sujet toch echt niet het gezag over m'n kind gegeven, zelfs erkenning had ik niet nodig gevonden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_113358590
Dat heb ik ook niet gedaan, dat heeft de kinderrechter hem middels vervangende toestemming gegeven.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:46:17 #278
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113358607
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:42 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Eerlijk gezegd; als ik dit allemaal van te voren had geweten, dan had ik bepaalde zaken écht wel anders aangepakt. Maar dat is gelul achteraf en verandert niets aan de huidige situatie. De vraag of het dat allemaal waard was; ik heb een prachtig zoontje die het hartstikke goed doet, waar van gehouden wordt en waar goed voor gezorgd word. Ik zou hem van m'n leven niet kunnen en willen missen!
Het zou je meer sieren als je openlijk zou toegeven dat je het falikant verkeerd hebt aangepakt en dat je ouders nu opgezadeld zitten met een kind waar ze totaal niet om gevraagd hebben. Lekker alles verbloemen met je ongeplande, maar oh zo welkome wondertje, ondertussen beroof je je vader en moeder van een hoop vrijheid en daar mag je rustig wat minder trots op zijn.
Dit, dus.
pi_113358627
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kan wel zijn, maar ik had zo'n zuipend, snuivend sujet toch echt niet het gezag over m'n kind gegeven, zelfs erkenning had ik niet nodig gevonden.
Jullie kind.
Rustig aan.
pi_113358676
quote:
15s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het zou je meer sieren als je openlijk zou toegeven dat je het falikant verkeerd hebt aangepakt en dat je ouders daarmee nu opgezadeld zitten met een kind waar ze totaal niet om gevraagd hebben. Lekker als verbloemen met je ongeplande, maar oh zo welkome wondertje, ondertussen beroof je je vader en moeder van een hoop vrijheid en daar mag je rustig wat minder trots op zijn.
Nogmaals, mijn ouders hebben die keuze zelf gemaakt. Hoe alsjeblieft ben ik dan degene die ze van een hoop vrijheid berooft? Je doet alsof ik ze ertoe gedwongen heb!
  maandag 25 juni 2012 @ 12:48:29 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113358692
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jullie kind.
Nee, mijn plicht als moeder is het beste te doen voor mijn kind, en als het beste voor mijn kind is dat de vader geen gezag heeft dan is dat de keuze die ik maak, en met drank- en drugsgebruik zou dat al snel beter voor je kind kunnen zijn, ongeacht "jullie kind".

Zwanger worden van een ongeschikte vader is al erg genoeg, maar dat wil niet zeggen dat je je kind maar koste wat kost bloot moet stellen aan diezelfde vader.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_113358720
Snap ik, maar het is wel jullie kind :P
Rustig aan.
  Official ESF Kreviewer maandag 25 juni 2012 @ 12:49:05 #283
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_113358721
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:47 schreef hoipiepeloi123 het volgende:

[..]

Nogmaals, mijn ouders hebben die keuze zelf gemaakt. Hoe alsjeblieft ben ik dan degene die ze van een hoop vrijheid berooft? Je doet alsof ik ze ertoe gedwongen heb!
Het is toch jouw kind? :'). Je bent een beetje blind voor je eigen falen.
En met een beetje, bedoel ik een boel.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:49:46 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113358740
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:45 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Dat heb ik ook niet gedaan, dat heeft de kinderrechter hem middels vervangende toestemming gegeven.
Dan was de boel dus al redelijk ontspoord, en had hij het gezag dus al geëist...
Hoe zit dat met de erkenning? Was die wel met jouw toestemming?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Official ESF Kreviewer maandag 25 juni 2012 @ 12:49:55 #285
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_113358746
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, mijn plicht als moeder is het beste te doen voor mijn kind, en als het beste voor mijn kind is dat de vader geen gezag heeft dan is dat de keuze die ik maak, en met drank- en drugsgebruik zou dat al snel beter voor je kind kunnen zijn, ongeacht "jullie kind".
Nee, het is jullie kind. Je hebt als moeder geen alleenrecht.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:50:01 #286
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113358752
quote:

[..]

Je hebt ze daar zeker toe gedwongen. Of denk je dat je ouders zouden zeggen; "nee, gaan we niet doen. Jij neemt dat kleine hummeltje maar mee en zoekt het maar uit met je vriend. Tot ziens, he! :W "

En dan nóg denken dat ze het uit vrije wil doen :')
Dit, dus.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:50:37 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113358772
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:49 schreef kingtoppie het volgende:
Snap ik, maar het is wel jullie kind :P
Ja en? Moet je je kind blootstellen aan iemand die een gevaar voor je kind is omdat het toevallig de verwekker is?
Dan faal je behoorlijk als ouder.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 25 juni 2012 @ 12:50:56 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113358785
quote:

Nogmaals, mijn ouders hebben die keuze zelf gemaakt.
Uhm ... ze werden niet door jouw zwangere tienerbuik voor het blok gezet?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')