abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113336224
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik heb het van voor tot achter gelezen. Ik beoordeel mensen gewoon niet zo snel als jij.
Verbale agressie is een teken van gebrek aan zelfbeheersing. Denk daar aan voor je nog wat post
Grote praatjes van iemand die recentelijk voor het eerst een stel tieten heeft mogen zien, in de stripclub nog wel :D
Daarnaast is het grappig om te denken dat jij mij iets zou doen, ik vind je op dit moment prima vermaak totdat er eindelijk eens gescoord gaat worden bij Eng - Ita.
  zondag 24 juni 2012 @ 22:15:20 #242
378495 zomoederzozoon
jieeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeee
pi_113336385
tja
life is too short to do whatever other people want you to do. Live it your own way!
pi_113336452
quote:

[..]

Ik heb het van voor tot achter gelezen. Ik beoordeel mensen gewoon niet zo snel als jij.
Verbale agressie is een teken van gebrek aan zelfbeheersing. Denk daar aan voor je nog wat post
Jouw grammatica is een teken van een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal, wat wel weer een verklaring is voor de non-argumenten die jij constant gebruikt. :')
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
  zondag 24 juni 2012 @ 22:16:39 #244
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_113336494
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Jou grammatica is een teken van een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal, wat wel weer een verklaring is voor de non-argumenten die jij constant gebruikt. :')
Afgeven op anderen en dan zo'n fout maken. Ga je eens hard schamen.
pi_113336505
quote:

[..]

Jou grammatica is een teken van een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal, wat wel weer een verklaring is voor de non-argumenten die jij constant gebruikt. :')
Echt hè :')
pi_113336591
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Grote praatjes van iemand die recentelijk voor het eerst een stel tieten heeft mogen zien, in de stripclub nog wel :D
Daarnaast is het grappig om te denken dat jij mij iets zou doen, ik vind je op dit moment prima vermaak totdat er eindelijk eens gescoord gaat worden bij Eng - Ita.
Lijkt wel de standaard hier op FOK. Om even in de geschiedenis van mensen te gaan zoeken en hun seksualiteit in het belachelijke te trekken. Je doet jezelf alleen maar nog dommer lijken dan dat je al bent. Hopelijk word je over een paar jaar volwassen al twijfel ik daar aan
pi_113336768
quote:

[..]

Ik ben Belg. Mijn grammatica is beter dan jij maar kunt dromen.
Ik heb geen zin om dit topic nog verder te verkloten met een stel respectloze kinderen. Ga naar het voetbal kijken zoals ik. Daar ligt het niveau hoger dan hier
pi_113336786
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Lijkt wel de standaard hier op FOK. Om even in de geschiedenis van mensen te gaan zoeken en hun seksualiteit in het belachelijke te trekken. Je doet jezelf alleen maar nog dommer lijken dan dat je al bent. Hopelijk word je over een paar jaar volwassen al twijfel ik daar aan
Dezelfde standaard die jij nu hanteert door andere mensen met verbaal geweld te bestoken bedoel je? :')
Hypocriet.
pi_113336808
quote:

[..]

OMG
pi_113336825
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:19 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Ik ben Belg. Mijn grammatica is beter dan jij maar kunt dromen.
Ik heb geen zin om dit topic nog verder te verkloten met een stel respectloze kinderen. Ga naar het voetbal kijken zoals ik. Daar ligt het niveau hoger dan hier
Een Belg, dat verklaart een hoop.
pi_113337065
quote:

[..]

Beoordeel = veroordeel
Daar aan = daaraan
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_113337128
quote:
14s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Afgeven op anderen en dan zo'n fout maken. Ga je eens hard schamen.
Je hebt gelijkt, ik had eroverheen gelezen.
pi_113337715
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Beoordeel = veroordeel
Daar aan = daaraan
Je kunt iemand net zo goed beoordelen als veroordelen. Daar aan mag net zo goed als daaraan.
Ga de held maar uithangen op het grote dictee der Nederlandse taal
pi_113337755
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Je hebt gelijkt, ik had eroverheen gelezen.
er overheen
pi_113339038
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Je kunt iemand net zo goed beoordelen als veroordelen. Daar aan mag net zo goed als daaraan.
Klopt, alleen niet in die context.
pi_113345368
Op de mail moet je alleen reageren met: Ik ook van jou O+
pi_113345693
quote:

[..]

:').
quote:

[..]

er overheen
:').
pi_113347779
Ja, meestal gaat er een groepje botte opmerkingen maken, dus met zn allen op een persoon en als de persoon dan niet rustig blijft reageren hebben ze nog meer reden om de persoon te haten...

het is echt een bepaald mechanisme hier op fok is mij opgevallen.. hoewel het dus niet overal onstaat.. sommige kunnen redelijk rustig reageren en dan bedaard het weer..

Nu zitten er volgens mij ook trollen tussen, die het expres willen opstoken..

Maar goed leuk is het niet als je je ziel blootlegt en je eigenlijk steun zoekt en dan alleen maar aangevallen wordt op je zwakke plekken..

Mensen reageren anders als ze aangevallen worden.. en anders als het opbouwend is... alsof er dan een ander knopje wordt aangezet.. bij de ene is het alert vijand verdedigen en bij de ander is het vriend.. dankbaar.. ofzo
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_113351268
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:34 schreef CartWOman het volgende:
Goed zo, Topgozer. Ik vind het ook allemaal veel te ver gaan. Ze is van die gast af en wil graag voor haar kind zorgen, ze doet er imo alles aan en haar ouders helpen haar, prima! Vooruit kijken vanaf nu.

Succes en sterkte, hoipiepeloi.
plus 1 :)
pi_113352601
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 01:00 schreef sientelo het volgende:
Ja, meestal gaat er een groepje botte opmerkingen maken, dus met zn allen op een persoon en als de persoon dan niet rustig blijft reageren hebben ze nog meer reden om de persoon te haten...

het is echt een bepaald mechanisme hier op fok is mij opgevallen.. hoewel het dus niet overal onstaat.. sommige kunnen redelijk rustig reageren en dan bedaard het weer..

Nu zitten er volgens mij ook trollen tussen, die het expres willen opstoken..

Maar goed leuk is het niet als je je ziel blootlegt en je eigenlijk steun zoekt en dan alleen maar aangevallen wordt op je zwakke plekken..

Mensen reageren anders als ze aangevallen worden.. en anders als het opbouwend is... alsof er dan een ander knopje wordt aangezet.. bij de ene is het alert vijand verdedigen en bij de ander is het vriend.. dankbaar.. ofzo
Welke ziel legt ze bloot? Ze hamert haar ex aan de virtuele schandpaal en dat backfired keihard, dat is iets totaal anders. Welk topic heb jij zitten lezen dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2012 09:27:43 ]
pi_113352778
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 19:59 schreef mirannie het volgende:
Goed, dat de ex een behoorlijk foute gast is lijkt me duidelijk. Maar wat is nou de reden sate het kleine mannetje bij opa en oma woont ipv bij TS? Ik heb er misschien overheen gelezen. TS komt op mij ook niet over als een model moeder, begrijp me niet verkeerd, maar wat heeft zij gedaan dat de peuter niet gewoon bij moeder woont?
Ik quote mezelf maar een keer, want ben nog steeds benieuwd waarom TS niet zelf voor haar zoon zorgt.

Overigens wel apart dat ze in het weekend (wanneer ze dan dus eindelijk tijd met haar zoontje door kan brengen) op Fok zit...
pi_113354180
Ik werk op een vakantiepark in de horeca als floormanager en moet dus ook in de weekenden werken. Mijn zoontje is uit huis geplaatst vanwege ex-partnerproblematiek, niet omdat ik niet goed voor hem zou zorgen o.i.d.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:34:58 #263
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113354196
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:34 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ik werk op een vakantiepark in de horeca als floormanager en moet dus ook in de weekenden werken. Mijn zoontje is uit huis geplaatst vanwege ex-partnerproblematiek, niet omdat ik niet goed voor hem zou zorgen o.i.d.
dat zal dan ook wel zo zijn nietwaar?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113354286
Ja hoor, dat is precies zoals ik het er neergezet heb. Ik snap je vraag derhalve niet Maanvis, bedoel je te suggereren dat ik lieg?
  maandag 25 juni 2012 @ 10:40:36 #265
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113354337
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:38 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ja hoor, dat is precies zoals ik het er neergezet heb. Ik snap je vraag derhalve niet Maanvis, bedoel je te suggereren dat ik lieg?
neuh ik lees verkeerd, negeer mijn reactie maar :)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113354352
maandagmorgen hé ;)
  maandag 25 juni 2012 @ 10:41:29 #267
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113354362
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:41 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
maandagmorgen hé ;)
precies.
Een gedicht over Maanvis
pi_113354680
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:18 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
omdat ik anti-abortus ben
Waarom ben je anti-abortus? :? Ben je gelovig oid? :)

Ik vind trouwens dat je een vreemde beslissing hebt genomen, maar je had niet de toekomst kunnen voorzien.
Jij zit op bepaalde mate fout, maar hij ook. :)
Twiddel
pi_113354913
Ik was 16 én een late puber toen we bij elkaar kwamen. Jong en onbezonnen, niet goed nagedacht, inderdaad. Maar aan het eind van het verhaal was ik zelf gewoon nog een kind, en op die leeftijd denk je gewoon meer aan het feesten, uitgaan e.d. Toen ik zwanger raakte ben ik veel bewuster gaan leven, de zwangerschap heeft me in die zin een heel stuk levenservaring gegeven. Waar ik 'volwassen' werd en betere keuzes voor mezelf en mijn kind ging maken, bleef mijn ex-vriend steken. Het ging gewoon niet meer, we pasten niet meer bij elkaar en mijn ex bleef met een hoop frustratie en agressie zitten. Dat is niet iets waar ik wat aan kan veranderen. En ik ben niet echt gelovig in de zin van dat ik naar de kerk ga ofzo, maar zoals ik net al zei heeft de zwangerschap me heel veel goeds gebracht en er groeit een klein mensje in je buik, dat idee vind ik zó bijzonder, zoiets maak je niet kapot.
pi_113357858
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:34 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Uh nou, dan geef je wel het goede voorbeeld als floormanager om tijdens je dienst te Fokken... maar goed, daar gaat het hier niet om.

Ik begrijp nog steeds niet waarom je zoontje niet bij je woont. Ja, je ex is een eikel, maar daarom is het ook je ex en woon jij dus niet bij hem. Als dit echt het enige is, kan ik me niet voorstellen dat je kind niet gewoon bij jou mag wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')