Grote praatjes van iemand die recentelijk voor het eerst een stel tieten heeft mogen zien, in de stripclub nog welquote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik heb het van voor tot achter gelezen. Ik beoordeel mensen gewoon niet zo snel als jij.
Verbale agressie is een teken van gebrek aan zelfbeheersing. Denk daar aan voor je nog wat post
Jouw grammatica is een teken van een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal, wat wel weer een verklaring is voor de non-argumenten die jij constant gebruikt.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik heb het van voor tot achter gelezen. Ik beoordeel mensen gewoon niet zo snel als jij.
Verbale agressie is een teken van gebrek aan zelfbeheersing. Denk daar aan voor je nog wat post
Afgeven op anderen en dan zo'n fout maken. Ga je eens hard schamen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Jou grammatica is een teken van een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal, wat wel weer een verklaring is voor de non-argumenten die jij constant gebruikt.
Echt hèquote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Jou grammatica is een teken van een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal, wat wel weer een verklaring is voor de non-argumenten die jij constant gebruikt.
Lijkt wel de standaard hier op FOK. Om even in de geschiedenis van mensen te gaan zoeken en hun seksualiteit in het belachelijke te trekken. Je doet jezelf alleen maar nog dommer lijken dan dat je al bent. Hopelijk word je over een paar jaar volwassen al twijfel ik daar aanquote:Op zondag 24 juni 2012 22:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Grote praatjes van iemand die recentelijk voor het eerst een stel tieten heeft mogen zien, in de stripclub nog wel![]()
Daarnaast is het grappig om te denken dat jij mij iets zou doen, ik vind je op dit moment prima vermaak totdat er eindelijk eens gescoord gaat worden bij Eng - Ita.
Ik ben Belg. Mijn grammatica is beter dan jij maar kunt dromen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Dezelfde standaard die jij nu hanteert door andere mensen met verbaal geweld te bestoken bedoel je?quote:Op zondag 24 juni 2012 22:17 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Lijkt wel de standaard hier op FOK. Om even in de geschiedenis van mensen te gaan zoeken en hun seksualiteit in het belachelijke te trekken. Je doet jezelf alleen maar nog dommer lijken dan dat je al bent. Hopelijk word je over een paar jaar volwassen al twijfel ik daar aan
OMGquote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Een Belg, dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:19 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Ik ben Belg. Mijn grammatica is beter dan jij maar kunt dromen.
Ik heb geen zin om dit topic nog verder te verkloten met een stel respectloze kinderen. Ga naar het voetbal kijken zoals ik. Daar ligt het niveau hoger dan hier
Beoordeel = veroordeelquote:Op zondag 24 juni 2012 22:09 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijkt, ik had eroverheen gelezen.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:16 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Afgeven op anderen en dan zo'n fout maken. Ga je eens hard schamen.
Je kunt iemand net zo goed beoordelen als veroordelen. Daar aan mag net zo goed als daaraan.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:23 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Beoordeel = veroordeel
Daar aan = daaraan
er overheenquote:Op zondag 24 juni 2012 22:24 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Je hebt gelijkt, ik had eroverheen gelezen.
Klopt, alleen niet in die context.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Je kunt iemand net zo goed beoordelen als veroordelen. Daar aan mag net zo goed als daaraan.
Ga de held maar uithangen op het grote dictee der Nederlandse taal
quote:Op zondag 24 juni 2012 22:31 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Je kunt iemand net zo goed beoordelen als veroordelen. Daar aan mag net zo goed als daaraan.
Ga de held maar uithangen op het grote dictee der Nederlandse taal
quote:
plus 1quote:Op zondag 24 juni 2012 21:34 schreef CartWOman het volgende:
Goed zo, Topgozer. Ik vind het ook allemaal veel te ver gaan. Ze is van die gast af en wil graag voor haar kind zorgen, ze doet er imo alles aan en haar ouders helpen haar, prima! Vooruit kijken vanaf nu.
Succes en sterkte, hoipiepeloi.
Welke ziel legt ze bloot? Ze hamert haar ex aan de virtuele schandpaal en dat backfired keihard, dat is iets totaal anders. Welk topic heb jij zitten lezen dan?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:00 schreef sientelo het volgende:
Ja, meestal gaat er een groepje botte opmerkingen maken, dus met zn allen op een persoon en als de persoon dan niet rustig blijft reageren hebben ze nog meer reden om de persoon te haten...
het is echt een bepaald mechanisme hier op fok is mij opgevallen.. hoewel het dus niet overal onstaat.. sommige kunnen redelijk rustig reageren en dan bedaard het weer..
Nu zitten er volgens mij ook trollen tussen, die het expres willen opstoken..
Maar goed leuk is het niet als je je ziel blootlegt en je eigenlijk steun zoekt en dan alleen maar aangevallen wordt op je zwakke plekken..
Mensen reageren anders als ze aangevallen worden.. en anders als het opbouwend is... alsof er dan een ander knopje wordt aangezet.. bij de ene is het alert vijand verdedigen en bij de ander is het vriend.. dankbaar.. ofzo
Ik quote mezelf maar een keer, want ben nog steeds benieuwd waarom TS niet zelf voor haar zoon zorgt.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:59 schreef mirannie het volgende:
Goed, dat de ex een behoorlijk foute gast is lijkt me duidelijk. Maar wat is nou de reden sate het kleine mannetje bij opa en oma woont ipv bij TS? Ik heb er misschien overheen gelezen. TS komt op mij ook niet over als een model moeder, begrijp me niet verkeerd, maar wat heeft zij gedaan dat de peuter niet gewoon bij moeder woont?
dat zal dan ook wel zo zijn nietwaar?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:34 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ik werk op een vakantiepark in de horeca als floormanager en moet dus ook in de weekenden werken. Mijn zoontje is uit huis geplaatst vanwege ex-partnerproblematiek, niet omdat ik niet goed voor hem zou zorgen o.i.d.
neuh ik lees verkeerd, negeer mijn reactie maarquote:Op maandag 25 juni 2012 10:38 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ja hoor, dat is precies zoals ik het er neergezet heb. Ik snap je vraag derhalve niet Maanvis, bedoel je te suggereren dat ik lieg?
precies.quote:
Waarom ben je anti-abortus?quote:
Uh nou, dan geef je wel het goede voorbeeld als floormanager om tijdens je dienst te Fokken... maar goed, daar gaat het hier niet om.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:34 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ik werk op een vakantiepark in de horeca als floormanager en moet dus ook in de weekenden werken. Mijn zoontje is uit huis geplaatst vanwege ex-partnerproblematiek, niet omdat ik niet goed voor hem zou zorgen o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |