Het is nu precies 12 maanden uit met mijn vriendin en mij..
Ik heb bijna geen familie, zij was dus daadwerkelijk echt alles voor mij.
Als er iets met me was, was zij de enigste op de wereld die het daadwerkelijk waar erg vond en ermee zat..
Ik was zo ontzettend bang om haar kwijt te raken, dat ik mij als een idioot had gedragen, als ze uit ging zei ik vrolijk als een schaap in wollfkleding: Nog sjans gehad?
En toen vertelde zij gewoon eerlijk dat ze met een jongen had gedanst, en toen werd ik boos op haar, schold haar voor alles uit wat er maar bestond etc.
Het was vaak uit, maar dan miste ze mij zo erg dat ze weer terug kwam.
Ik ben altijd de gene geweest die haar uitschold, en zij heeft dat nog nooit andersom gedaan...
Wel heeft ze ook erge dingen gedaan, maar niks met schelden.
Toen het precies een jaar geleden uit is gegaan, was ik gebroken, snachts rende ik door de polders schreeuwend, zelfmoord proberen te plegen, en in een gigantische depressie gekomen, waar ik tot op het heden nog niet uit ben.
Ik had een straatverbod, ik was echt zo gebroken.. kapot, het enigste wat ik had WAS WEG!!!
'Ze leeft door, tot haar dood zonder mij..
Ik heb haar nooit los kunnen laten, koop haar shampoo, eet wat zij zelfs lekker vond en bekijk letterlijk nog elke dag haar foto's, en dan zoom ik helemaal de foto's in, om te zien hoe onze hoofdjes tegen elkaar aan waren.. En hoe gelukkig ze keek, en dan zit ik nog altijd met tranen in mijn ogen elke dag achter de pc...
En ik heb autisme, en zij is het enigste meisje ooit in mijn leven geweest die mij accepteerde hoe ik was..
Waarom stap ik dan niet van haar af? Omdat ik bang ben.. Bang om te realiseren dat het echt voorgoed weg is, omdat ze verdomme het enigste is wat ik nog heb.. had....
Ik kan het gewoon niet, echt niet.. Ik kan haar niet loslaten, omdat ik weet dat als ik niet in deze droom blijf ik helemaal ontspoor..
Maar to the point.
Via een fake acound op facebook heb ik haar als vriend kunnen toevoegen, en vroeg toen met spoed omdat het nu 1 jaar precies uit was, om mij nog een gesprek te gunnen...
Dat deed ze dus, vandaag. .
Via facebook hoor, niet in real..
Ik kreeg te horen dat ze eigenlijk nooit meer aan me denkt, en heel soms wel ''maar op een anderen manier als vroeger'', En ze vertelde dat ze een nieuw leven heeft..
Ik werd toen zo raar in mijn hoofd,
Ik hou nog zoveel van haar, en ik ben voor haar NIKS meer, niks niks niks, geen bekende, helemaal niks meer!!
En ze denkt dus zelfs nooit meer aan mij.....
Toen heb ik gezegd, uit blinde woede.
Dat ik al die tijd vreemd ben gegaan, ze de grootste vergissing was, en dat ik op de dag van haar door op haar graf zou staan te juichen, en zij dit nog wel ging meemaken.......
Ook heb ik haar weer met alle ziektes uitgescholden, en toen zei ze, dat ik ontzettend gemeen was, en toen werd ik ZO kwaad, omdat in mijn ogen zij gemeen is, omdat al onze jaren gewoon zijn vergeten en ze er GEEN ENKELE waarde aan hecht!!!!
Nu heb ik spijt dat ik gezegd heb dat ik wou dat ze dood moest en alles...
Nu heeft ze helemaal genoeg van me, en ben ik haar grootste vergissing in mijn leven.
Wat moet ik nu doen, ik wil graag mijn excuses aanbieden maar na een jaar tijd... Heeft ze mij het gegunt om een gesprek weer te voeren, en in die paar minuten heb ik haar met de dood bedreigd.. EN IK WOU ALLEEN IN DAT GESPREK ZEGGEN:
Periodes in het leven komen en gaan..maar de herinnering aan ons zal altijd in mijn hart blijven bestaan. Ik wil je nog bedanken voor alle positieve dingen wat we in onze relatie hebben meegemaakt, x Fred.
Ik heb alles verknald,ze is nog steeds in mijn gedachte mijn vriendin.. IK HEB gewoon niks meer nu, ik zit echt diep erin... het verdriet..
Bedankt voor het luisterend oor, groetjes Fred