Dan realiseert ze zich waarschijnlijk nog erger wat voor lul ik ben..quote:Op zondag 24 juni 2012 19:25 schreef Paralectic het volgende:
Mail haar dit topic.. Morgen en dan ziet ze wat je echt voelt.
Voor zo'n zolderkamer autist als jij bent is dat nog wel de gemakkelijkste oplossing.
Het doet mij verschrikkelijk veel pijn, ik snap niet hoe zij mij kan vergeten en ik nog zo erg in deze ellende zit, ik kan dit gewoon echt niet begrijpen.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:28 schreef Jellereppe het volgende:
Je bent veel te ver gegaan, jongen. Veel te ver! Zij heeft een jaar later een ander leventje opgebouwd en jij zit nog steeds met haar in je maag.
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zondag 24 juni 2012 19:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Zit op de blaren nu, kan wel begrijpen dat je impulsief reageert maar dan nog zijn er grenzen
Ja, maar ik heb autisme, een lage baan met een wajong, en ook nog geen sociaal leven, even heel serieus, denk je nou echt dat vrouwen mij aantrekkelijk vinden?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Man up, kweek een ruggengraat, ga desnoods naar de hoeren en besef dat er nog minstens 3 miljard vrouwen op deze wereld rondlopen.
Omdat je geen eigenwaarde hebt. Jij was emotioneel afhankelijk van die relatie, nu is dat weg en ben je een lege huls. En zit je gvd nog steeds vast te houden aan die relatiebreuk om confrontatie met jezelf te vermijden. Geloof me, hoe hard je het ook probeert uit te stellen, die confrontatie zal er hoe dan ook wel komen. Zie de relatiebreuk als een kans om te groeien. Investeer in je eigenwaarde. Je moet je eigen nr.1 worden.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:29 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Het doet mij verschrikkelijk veel pijn, ik snap niet hoe zij mij kan vergeten en ik nog zo erg in deze ellende zit, ik kan dit gewoon echt niet begrijpen.
Hoe uit jouw autisme zich in het dagelijkse leven? Oké, toegegeven, het zal misschien moeilijker voor jouw specifieke geval om nogmaals de ware te vinden, maar het is zeker niet onmogelijk. Dat blijkt voor mij simpelweg uit het feit dat je ex ook hebt gevonden op één of andere manier.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:31 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb autisme, een lage baan met een wajong, en ook nog geen sociaal leven, even heel serieus, denk je nou echt dat vrouwen mij aantrekkelijk vinden?
Dus nee, ik vind geen ander, het zelfde als mijn ex zegt ''Je komt wel het meisje tegen van je dromen''... Makkelijk om te zeggen voor haar, maar als men logisch nadenkt, dan weten ze best dat dit vrijwel onmogelijk is.
Ik kan niet eens normaal omgaan met iemand in een relatie besef ik mij..
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe uit jouw autisme zich in het dagelijkse leven? Oké, toegegeven, het zal misschien moeilijker voor jouw specifieke geval om nogmaals de ware te vinden, maar het is zeker niet onmogelijk. Dat blijkt voor mij simpelweg uit het feit dat je ex ook hebt gevonden op één of andere manier.
Daarom zeg ik ook, zet je ex uit je hoofd, dat komt toch nooit meer goed. Verbrand ritueel haar foto's, zuip je in een coma of ga dus desnoods naar de hoeren, als je d'r maar uit je hoofd haalt.
Vanaf dat punt neem je rust en kan je op zoek naar een nieuw iemand op iets mee op te bouwen. Via school, werk, sport, hobbies, uitgaan, desnoods via datingsites () je vindt d'r vast en zeker
. Neem vooral je tijd ook.
Ontzettend bedankt voor je bericht, maar mijn relatie is een van de waardevoller dingen in mijn leven, dus foto's verbranden zou ik nooit doen.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe uit jouw autisme zich in het dagelijkse leven? Oké, toegegeven, het zal misschien moeilijker voor jouw specifieke geval om nogmaals de ware te vinden, maar het is zeker niet onmogelijk. Dat blijkt voor mij simpelweg uit het feit dat je ex ook hebt gevonden op één of andere manier.
Daarom zeg ik ook, zet je ex uit je hoofd, dat komt toch nooit meer goed. Verbrand ritueel haar foto's, zuip je in een coma of ga dus desnoods naar de hoeren, als je d'r maar uit je hoofd haalt.
Vanaf dat punt neem je rust en kan je op zoek naar een nieuw iemand op iets mee op te bouwen. Via school, werk, sport, hobbies, uitgaan, desnoods via datingsites () je vindt d'r vast en zeker
. Neem vooral je tijd ook.
Ja. maar ze zijn mij zo ontzettend waardevol, ik heb al haast geen familie, en dan ben ik deze herinneringen ook nog kwijt.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:46 schreef Comp_Lex het volgende:
Die foto's moeten weg. Dat is iets waar je jezelf naar toe moet zien te werken (ook al is dat lastiger door je autisme).
Ook door mij geschreven?quote:Op zondag 24 juni 2012 19:49 schreef PixieDot het volgende:
Ik heb zoiets al eerder gelezen deze week..
Jup volgens mij wel.. Want dat was haast precies het zelfde.. Anders herken ik het nietquote:
Dan maak je toch nieuwe mooie herinneringen? Dat kan jij best, want op het gebied van relaties ben je bijvoorbeeld al veel verder dan ik. Ik ben een paar jaar ouder dan jij en ik heb geen last van autisme.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:49 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ja. maar ze zijn mij zo ontzettend waardevol, ik heb al haast geen familie, en dan ben ik deze herinneringen ook nog kwijt.
In Nederland is het gewoon afschuwelijk de mentaliteit, iedereen gaat met elkaar naar bed, alsof je een product ben puur voor seks.. walgelijk.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het is 12 maanden uit, zo gek is het niet dat ze niet zo met jou bezig is als jij met haar bent (sowieso ben jij er echt ongezond mee bezig.. zelfs voor iemand met autisme maar goed)
Maar laat haar nu gewoon met rust!
Oke hoe is dit een reactie op mijn post..??quote:Op zondag 24 juni 2012 19:56 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
In Nederland is het gewoon afschuwelijk de mentaliteit, iedereen gaat met elkaar naar bed, alsof je een product ben puur voor seks.. walgelijk.
Mensen gaan met iedereen naar bed, we leven echt in een losgeschoten land, waar we nog ten onder ooit aan gaan, in Iran bijvoorbeeld word je uitgehuwlijkt, en dan maak je gewoon wat van je relatie en doe je moeite voor elkaar, hoe het in Nederland is, is gewoon onbegrijperlijk, de maatschappij.
Het is voor jou heel onbegrijpelijk. Hoe het hier aan toe gaat is eigenlijk gewoon dierlijk en normaal.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:56 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
In Nederland is het gewoon afschuwelijk de mentaliteit, iedereen gaat met elkaar naar bed, alsof je een product ben puur voor seks.. walgelijk.
Mensen gaan met iedereen naar bed, we leven echt in een losgeschoten land, waar we nog ten onder ooit aan gaan, in Iran bijvoorbeeld word je uitgehuwlijkt, en dan maak je gewoon wat van je relatie en doe je moeite voor elkaar, hoe het in Nederland is, is gewoon onbegrijperlijk, de maatschappij.
Absoluut niet, ik heb een hekel aan hoe het er daar aan toe gaat, alleen ik wou aankaarten dat ze daar wat van hun relatie maken, en in Nederland is het allemaal zo makkelijk, en dat vind ik jammer als maatschappij, Iran is voor de rest natuurlijk een rot land, niet de inwoners van Iran maar het regime.quote:
Hey de mensen die met elkaar naar bed gaan schelden mekaar niet de huid vol zoals jij met je ex deed, dus wat wil je nou zeggen.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:56 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Ontzettend bedankt voor je berichtje, ik ben er echt stil van.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:04 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ik denk dat zij een routine voor je is geworden en dat autisten naarmate ze sterker autistisch zijn obsessiever aan routines vasthouden hoef ik jou niet te vertellen.
Elke dag doe je het. Je bekijkt haar foto's. Je denkt aan haar op bepaalde momenten. Je bekijkt haar Facebook. Het is denk ik net zo'n vanzelfsprekend deel van je dag geworden als, ik noem maar wat, eerst je tanden poetsen voor je 's ochtends gaat douchen. Het bestaat niet dat je zonder gepoetste tanden de douche in stap en het bestaat niet dat je de rituelen omtrent haar niet doorloopt.
Omdat jij nog zo enorm met haar bezig bent, zij een jaar later nog een belangrijk onderdeel van je dag is, kwam het natuurlijk hard aan toen zij je verteld dat zij eigenlijk verder is gegaan met je leven. Ik durf zelfs te wedden dat een deel van jouw dagelijkse ritueel bestond uit fantasieën over hoe zij je stiekem nog ontzettend miste en hoe jullie weer bij elkaar zouden komen. Ik denk dan ook dat toen zij je vertelde dat dit niet zo was jij niet simpelweg enorm teleurgesteld was, maar ook echt geschokt omdat je oprecht een ander antwoord van haar verwachtte.
----
Ik kan het heel goed begrijpen dat je haar foto's niet wilt verbranden. Ik zie ook niet waarom je dat zou moeten doen. Wat ik wel denk dat het beste zou zijn voor jou, is om jezelf de rituelen omtrent haar af te leren. Dat kan natuurlijk niet van dag op dag, dat begrijp ik en ik denk eerlijk gezegd dat je het in je eentje niet zult redden. Daarom wil ik je met de beste bedoeling aanraden professionele hulp te zoeken. Ook los van het gedoe omtrent je ex denk ik dat je daar baat bij zult hebben. Natuurlijk zul jij uiteindelijk het werk moeten doen, maar ik denk dat professionele ondersteuning in jouw geval geen kwaad kan.
----
Tot slot wil ik je op het hart drukken geen contact meer met haar op te nemen. Zij kan je simpelweg niet geven wat je van haar wilt en door contact met haar op te nemen rijt je niet alleen oude wonden open, maar maak je tevens nieuwe en maak je de situatie dus enkel véél moeilijker voor jezelf.
En de vrouwen worden onderdrukt. Hoezo, die maken iets van hun relatie? Die hebben geen keuze.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:00 schreef Ghettofredje het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik heb een hekel aan hoe het er daar aan toe gaat, alleen ik wou aankaarten dat ze daar wat van hun relatie maken, en in Nederland is het allemaal zo makkelijk, en dat vind ik jammer als maatschappij, Iran is voor de rest natuurlijk een rot land, niet de inwoners van Iran maar het regime.
Ik denk echt niet dat het zo zit. Je hebt heus nog wel betekenis voor haar, alleen niet de betekenis die je zou willen. Ze heeft heus wel goede herinneringen aan je en is heus wel dankbaar voor de fijne momenten, maar doordat ze alles zo anders ziet dan jij vind je het enorm moeilijk te begrijpen hoe jij nog iets voor haar zou kunnen betekenen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:15 schreef Ghettofredje het volgende:
En nu besef ik mij opeens, dat ik gewoon voor haar geen enige betekenis meer heb, en zij was echt alles, ze snapte mij.. Steunde mij, en ik snap niet hoe dat weg kan zijn....
Ik zou naar een psycholoog gaan ja en tevens op zoek gaan naar autistenbegeleiding. Hoe het met de kosten zit weet ik echter niet.quote:Zou u naar een psycholoog gaan in mijn geval, en hoe zit dat met de kosten als je rond de 23 bent?
Graag gedaan.quote:Nogmaals ontzettend bedankt voor je reactie, u bent de enigste die mij echt helemaal begrijpt, ik was er echt stil van, want het is precies hoe ik alles voelde, en u kunt dat gewoon helemaal verwoorden!
Ik denk dat je gelijk hebt!
Bedankt nogmaals!
Toen ik op dit topic klikte had het me niets verbaasd als het een lemming was geweest.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom moet ik meteen denken aan zielige ex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |