En waar is ie ontevreden over? Het avondeten?quote:Op zondag 24 juni 2012 10:15 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ik heb hem niets aangedaan. Zo reageert hij altijd als hij ergens ontevreden over is....laat dat nou precies de reden zijn dat het uit is
Dat kan reden zijn tot moord!quote:Op zondag 24 juni 2012 10:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En waar is ie ontevreden over? Het avondeten?
En nu de andere kant van het verhaal.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:15 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
Ik heb hem niets aangedaan. Zo reageert hij altijd als hij ergens ontevreden over is....laat dat nou precies de reden zijn dat het uit is
Hij mag ons kind niet meer zien omdat hij de medewerkers van BJZ bedreigd heeft. Geeft mij daar de schuld van.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:18 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
En nu de andere kant van het verhaal.
Dan is het toch beter dat je dan van hem af bent?quote:Op zondag 24 juni 2012 10:20 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Hij mag ons kind niet meer zien omdat hij de medewerkers van BJZ bedreigd heeft. Geeft mij daar de schuld van.
Nog niet. We zijn bezig met opbouwen. Hij is pas anderhalf en woont sinds hij twee maanden is bij mijn ouders. Eerst met mij samen, totdat ik m'n eigen appartementje kreeg. Zoals het er nu uitziet woont hij in september helemaal bij mijquote:
Dat denk ik ook wel ja. Hij gooit op deze manier zijn eigen glazen in.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:27 schreef Ridocar het volgende:
Leuk mailtje voor het dossier. Nu zijn z'n kansen qua omgang met z'n kind behoorlijk gereduceerd.
Nee hoor, zo doet hij al heel lang en de gezinsvoogd trekt zich daar niets van aan. Het zijn immers geen dreigementen of grove taal richting ons zoontje.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:27 schreef Ridocar het volgende:
Leuk mailtje voor het dossier. Nu zijn z'n kansen qua omgang met z'n kind behoorlijk gereduceerd.
En wederom zijn de ouders uiteindelijk de lul. Die zitten nou met de spruit van dochterlief te koekeloeren wiens vent niet helemaal lekker tikt.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:27 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Nog niet. We zijn bezig met opbouwen. Hij is pas anderhalf en woont sinds hij twee maanden is bij mijn ouders. Eerst met mij samen, totdat ik m'n eigen appartementje kreeg. Zoals het er nu uitziet woont hij in september helemaal bij mij
Maar als hij de medewerkers van BJZ bedreigt, lijkt het me toch logisch dat het hem wel lastig gemaakt zal worden.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:28 schreef hoipiepeloi123 het volgende:
[..]
Nee hoor, zo doet hij al heel lang en de gezinsvoogd trekt zich daar niets van aan. Het zijn immers geen dreigementen of grove taal richting ons zoontje.
Hey, ik ben niet meer bij die vent! Mijn ouders willen dit zélf. Alles gaat in goed overleg, we willen alleen zijn "thuis" niet van vandaag op morgen onder zijn voeten wegrukken, daarom stap voor stap. Ooit van hechting gehoord? Dus, denk na voor je iets zegt waar je geen flikker vanaf weetquote:Op zondag 24 juni 2012 10:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En wederom zijn de ouders uiteindelijk de lul. Die zitten nou met de spruit van dochterlief te koekeloeren wiens vent niet helemaal lekker tikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |