SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:18 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
BOOYAH! Big ass spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:49 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef JDx het volgende:
zoiets zal het idd wel worden ja, en anders wordt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich keek die oude formule wel lekker makkelijk weg. Om de zoveel afleveringen een klein beetje rode draad en verder gewoon vermaak. Maar vorig seizoen en nu dit seizoen zijn ook erg leuk jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wat ik wel fijn is dat het rode draad verhaal tegenwoordig wat meer een geheel is. In het begin van de serie had je om de paar afleveringen een nieuwe vijand die Micheal in de weg zat, nu heeft hij er een voor een heel seizoen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:24 schreef WheeleE het volgende:
Fiona schopte aardig kont en de bajes. Was ook wel te verwachten eigenlijk. De client die ze daar tegenkwam zag ik eigenlijk niet echt aankomen. Eigenlijk heel on-Burn Notice, pas aan het eind van een aflevering een client...
John C. McGinley's gastrol was wel erg leuk! Z'n yoghurtEn z'n fluitje (erg Dr Cox). Stiekem had ik verwacht dat ie Michael nog wel een meisjesnaam zou toewerpen
Er staat nog niks op IMDB over z'n gastrol, maar ik vermoed dat het zomaar een terugkerende kan zijn.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:09 schreef planethugo het volgende:
[..]
zoiets zal het idd wel worden ja, en anders wordt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude ze is 42, niks mis meequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fiona begint elk jaar echt zwaar lelijker te worden
Gelukkig is er een nieuwe vrouwelijke personage bij gekomen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Michael: "Ze eet niet genoeg"quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vond het weer een heerlijke "The A-Team" afleveringquote:
Ik vond 'm wel een Burn Notice-sfeertje hebben, de innovativiteit van het hoofdpersonage, zomerse setting.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:20 schreef Tim86 het volgende:
De link met die film ontgaat me een beetje eigenlijk..dan kan je iedere actiefilm wel noemen.
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:29 schreef Pollore het volgende:
Ik vind Fiona echt geen seconde een lekker wijf maar dat zal dan wel weer aan mij liggen ;p
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sinds wanneer doet Skype z'n logo zo prominent tonen tijdens een videochat?
Tekorten bij de makers?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sinds wanneer doet Skype z'n logo zo prominent tonen tijdens een videochat?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
Sinds dat geblondeerde haar ziet Fiona er een stuk beter uit.
quote:1. Most Bittersweet Victory: After months of pursuit, Burn Notice's Michael finally catches Anson — the man who burned Michael years ago and put Michael's girlfriend Fiona behind bars — thanks to an assist from Michael's brother Nate. But before Michael can cuff his nemesis, both Anson and Nate are shot and killed by an unknown sniper. As Nate falls to the ground and starts bleeding out, Michael tells his brother that he's going to be all right, but instead, he dies in Michael's arms. Sure, Michael took Anson down, but was it worth his brother's life?
Nu is de jacht op de sniper geopendquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:11 schreef Rick_Castle het volgende:
Wat een geweldige episode!! En Nate![]()
Nu kunnen ze weer van voren af aan beginnen nu Anson weg is..
Nou ja, des te meer van dit soort vette eps hoop ik
Niet echt een verrassing, maar toen het moment daar was wel ff slikkenquote:
Nate heeft het niet in zijn eentje gedaan he. Juist al die afleveringen dat ze hem gezocht en opgejaagt hebben zorgde ervoor dat ze hem wisten te vinden. Het bellen van Micheal zorgde er ook nog eens voor dat Anson snel moest handelen en daardoor fouten ging maken.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Na al die tig afleveringen over Anson, vond ik het al wat makkelijk dat Nate, Anson met 1 punch KO mept en zo oppakte, om vervolgens te zien dat ie zo neer gesniped wordt is wel weer goed voor de verhaallijn. Sneue aflevering, maar Nate vond ik toch al irri in al die afleveringen.
Of dat is juist verrassend, omdat hij zo moeilijk te pakken wasquote:Op maandag 30 juli 2012 21:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Na al die tig afleveringen over Anson, vond ik het al wat makkelijk dat Nate, Anson met 1 punch KO mept en zo oppakte, om vervolgens te zien dat ie zo neer gesniped wordt is wel weer goed voor de verhaallijn. Sneue aflevering, maar Nate vond ik toch al irri in al die afleveringen.
En het gewoon overlevenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:39 schreef pberends het volgende:
Weer een heelijke aflevering.
[ afbeelding ]
Een paar headshots voor Jessy?.
Weer een zalige aflevering inderdaad, en dat in seizoen 6quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:53 schreef TheZapster het volgende:
Heerlijke aflevering weer.
Dit is echt een heel goed seizoen tot nu toe.
Dan krijg je weer zo'n standaard cast waar haar functie alleen maar die van 'het lekkere wijf' is em wordt de serie nog generaler en verdwijnt het in de massa van andere luchtige series. Verder slaat het natuurlijk nergens op om voor de hoofdpersonage die over de 40 is een lekke wijf te casten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:30 schreef GuRBuH het volgende:
Begin me steeds meer te ergeren aan Fiona. Hadden ze daar nou niet gewoon een lekker wijf voor kunnen casten?
Op voorwaarde dat ze er eentje casten die wél een goed Iers accent heeft. Ik ben de laatste tijd wat allergisch geworden voor acteurs/actrices die wanhopig falen met een Iers accent...quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:29 schreef Witchfynder het volgende:
Een of andere Ierse milf was misschien leuk geweest. Iig om geloofwaardig te maken dat ze IRA-lid was.
Het is inderdaad totaal onzin om voor elke vrouwelijke rol van een serie een superlekker wijf te casten. Dat maakt het kijken ook niet bepaald plezieriger, want dan heb je een harde elke keer als je de serie probeert te volgen. Ik heb liever excentriekere figuren zodat de serie beter is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:09 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dan krijg je weer zo'n standaard cast waar haar functie alleen maar die van 'het lekkere wijf' is em wordt de serie nog generaler en verdwijnt het in de massa van andere luchtige series. Verder slaat het natuurlijk nergens op om voor de hoofdpersonage die over de 40 is een lekke wijf te casten.
Dus nee, een 'lekker wijf' casten is waarschijnlijk een van de stomste dingen die ze hadden kunnen doen. Met dat inzicht hadden ze voor Michael Westen ook voor iemand in de 20 gekozen en was de hele serie anders. Op deze manier heeft de serie een duidelijk eigen gezicht. Al weet ik niet of de makers dat ook helemaal door hebben, gezien de vreemde keuzes die ze soms maken met zeer nep overkomende Mr and Mrs Smith achtige scenes. Verder vraag ik me af of er misschien wat met het budget is. Zeker de een na laatste aflevering, met dat brandstoflek in CGI, en die onwijs neppe explosies wanneer Jessie dat spul uit die vrachtwagen gooit.
Het vreemde is ook dat je met de kracht van suggestie de boel veel geloofwaardiger kan laten overkomen.
Als je nou een Ierse actrice inhuurt, ondervang je dat. Alhoewel, Colin Farrell werd er ook van beticht een nep-accent te hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:05 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat ze er eentje casten die wél een goed Iers accent heeft. Ik ben de laatste tijd wat allergisch geworden voor acteurs/actrices die wanhopig falen met een Iers accent...
Precies. Maar soms is het gewoon tenenkrommend.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je nou een Ierse actrice inhuurt, ondervang je dat. Alhoewel, Colin Farrell werd er ook van beticht een nep-accent te hebben.
Sowieso Engelse accenten. Iedereen moet gewoon normaal Amerikaans (New York)-Engels praten. Ook in Ierland!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:46 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Precies. Maar soms is het gewoon tenenkrommend.
De Ieren in Heroes bijvoorbeeld, of die in Sons of Anarchy S3...verschrikkelijk
Onder de "Ieren" in SoA zaten Britten, net als dat Gabrielle Anwar dat is. Tja, ging niet zo goed, neequote:Op maandag 13 augustus 2012 20:46 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Precies. Maar soms is het gewoon tenenkrommend.
De Ieren in Heroes bijvoorbeeld, of die in Sons of Anarchy S3...verschrikkelijk
Haha, zoals Jimmy Carr tijdens een show in de VS zei: "For those who have difficulty with my accent: I'm English. This is how it's supposed to sound"quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Sowieso Engelse accenten. Iedereen moet gewoon normaal Amerikaans (New York)-Engels praten. Ook in Ierland!
Vooral Titus Welliver vond ik hopeloos.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Onder de "Ieren" in SoA zaten Britten, net als dat Gabrielle Anwar dat is. Tja, ging niet zo goed, nee.
Ze hadden ook voor Orla Brady kunnen gaan, dat is een echte Ierse en een lekker wijf op een realistische manier.
[ afbeelding ]
Ze doen het allemaal eigenlijk prima, net zoals de vele gastrollenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
Gabrielle Anwar doet het wat mij betreft gewoon goed. Dat het accent niet helemaal klopt stoor ik me niet aan. Micheal heeft ook wel eens accenten in zijn typetjes die niet zo lekker uit de verf komen.
Maar als je een ander zou willen dan moet je wel een Ierse actrice hebben die het Amerikaanse accent weer goed kan want Fiona praat het meest met een Amerikaans accent in de serie. Zeker met alle typetjes die ze steeds spelen als ze 'undercover' gaan.
Nou, ze zag er zeker niet slecht uit deze episodequote:Op zondag 12 augustus 2012 01:30 schreef GuRBuH het volgende:
Begin me steeds meer te ergeren aan Fiona. Hadden ze daar nou niet gewoon een lekker wijf voor kunnen casten?
Nog steeds een verlept hoofd imo. Mjah gelukkig verschillen smaken...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou, ze zag er zeker niet slecht uit deze episode.
[ afbeelding ]
Larry is toch opgeblazen door Anson... dat was waarom Fi gevangen is genomenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Pearce weg prima, krijgen we nog trouwens wat te horen van Kristanna Loken of was ze er nou uitgeschreven? En Larry Sizemore, die moet echt terugkomen. Wat een evil backstabbing James Bond was dat.
Nee, ze was getricked door Anson, en had ook (twee?) onschuldige medewerkers van dat gebouw gedood. Daarom is ze gevangen genomen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Larry is toch opgeblazen door Anson... dat was waarom Fi gevangen is genomen
Inderdaad.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal eigenlijk prima, net zoals de vele gastrollen.
Daar kijk ik niet naarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:08 schreef yavanna het volgende:
en daarbij, alsof de heren in de serie zo ongelooflijk knap zijn ( not ).
Ze's 40+ dude...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nog steeds een verlept hoofd imo. Mjah gelukkig verschillen smaken...
Ho ho... Sam Axe is toch een onweerstaanbare hunk?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:08 schreef yavanna het volgende:
En wat een gezeik over Fiona, alsof zij vreselijk lelijk isen daarbij, alsof de heren in de serie zo ongelooflijk knap zijn ( not ).
Beetje knullig natuurlijk, maar het zou me niet verbazen dat het een goede weergave was van de standaard werkwijze van de echte CIA.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:56 schreef WheeleE het volgende:
Leuk dat Jansen en Jansen van de CIA ook weer even langskwamen
Qwea sopt anders wel door hem, maar dat is dan ook een geval apartquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Ho ho... Sam Axe is toch een onweerstaanbare hunk?
Het blijft natuurlijk wel iets doms geven aan deze serie, dat ze doen alsof de officiële veiligheidsdiensten niets goed kunnen doen, terwijl ze in andere series juist helemaal fantastisch zijn. Zowel de FBI als de CIA, waarbij de laatste ook nog vaak de een rol toebedeeld krijgt van een oppermachtig doch corrupt overheidsorgaan die de andere diensten steeds een stap voor is omdat er andere belangen spelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Beetje knullig natuurlijk, maar het zou me niet verbazen dat het een goede weergave was van de standaard werkwijze van de echte CIA.
Dat is helaas het gevolg van het feit dat we met zijn alle massaal aan het downloaden zijn en dus alle gewone reclame mis lopen. Dan is er een stuk meer te verdienen met product placement.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:49 schreef JDx het volgende:
Lekker chickie wel die andere.
Die Hyundai reclame is trouwens nu wel heel erg overdreven aan het worden in deze serieom de paar afleveringen vertellen ze hoe geweldig die auto welk niet is haha.
Ja want de rest van de serie is lekker logisch ookquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:31 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel iets doms geven aan deze serie, dat ze doen alsof de officiële veiligheidsdiensten niets goed kunnen doen, terwijl ze in andere series juist helemaal fantastisch zijn. Zowel de FBI als de CIA, waarbij de laatste ook nog vaak de een rol toebedeeld krijgt van een oppermachtig doch corrupt overheidsorgaan die de andere diensten steeds een stap voor is omdat er andere belangen spelen.
'Jansen en Jansen'-duo heeft het gewoon niet nodig m.i. Past eigenlijk niet eens in de flow van de serie en voegt ook niets toe.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want de rest van de serie is lekker logisch ook
Om dat domheid van Nate te compenseren riepen ze weer die Jansen en Jansen op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:44 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
'Jansen en Jansen'-duo heeft het gewoon niet nodig m.i. Past eigenlijk niet eens in de flow van de serie en voegt ook niets toe.
In de laatste aflevering viel het toch wel mee? Ze zeiden iig niets over de specificaties oid volgens mij. Soms is het wel erg. Dat je als spion een auto moet hebben met een goede wendbaarheid, x-aantal pk's, laag gewicht, etc. Maar dat is goedkoper dan gewoon een goede achtervolgingsscene.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:49 schreef JDx het volgende:
Die Hyundai reclame is trouwens nu wel heel erg overdreven aan het worden in deze serieom de paar afleveringen vertellen ze hoe geweldig die auto welk niet is haha.
Lol, hier net zo, volgens mij was ze niet meer welkom vanwege schenden van regels ofzo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:14 schreef planethugo het volgende:
in de aflevering van vorige week werd gemeld dat die ene cia chick niet meer erbij is. Heb ik wat gemist? Kijk dit vaak na een avondje zuipen dus dan mis je weleens wat
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:29 schreef JDx het volgende:
[..]
Lol, hier net zo, volgens mij was ze niet meer welkom vanwege schenden van regels ofzo?
Ze had samen met Jessie de zoon van de leverancier van het wapen waarmee Nate gedood was proberen te chanteren. Daarvoor moest ze om de een of andere reden haar gezegd laten zien en zich moeten identificeren als agent. Aangezien het een illegitieme 'missie' was hebben ze haar naar India geschopt, geloof ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:14 schreef planethugo het volgende:
in de aflevering van vorige week werd gemeld dat die ene cia chick niet meer erbij is. Heb ik wat gemist? Kijk dit vaak na een avondje zuipen dus dan mis je weleens wat
Dit was de eerste keer dat je Burn Notice keekquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:17 schreef tdrone het volgende:
ik vond de laatste aflevering niet zo sterk erg over the top
Ik kan alleen maar aan Scrubs denken als ik hem zie...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:05 schreef pberends het volgende:
Wat een bazenaflevering weer, van een bazenseizoen (en dat na al die seizoenen).
[ afbeelding ]
"It means that the only people that I can send down there are already read in -- you, Jesse Porter, Fiona Glenanne, and the Mr. Chin, whatever his name is.".
[ afbeelding ]
Wat een enorme pokerface heeft die Card toch.
Gelukkig ken ik die kut-serie niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar aan Scrubs denken als ik hem zie...
Dit was toch de "Summer Finale" en niet Season's finale?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:05 schreef pberends het volgende:
Wat een bazenaflevering weer, van een bazenseizoen (en dat na al die seizoenen).
[ afbeelding ]
"It means that the only people that I can send down there are already read in -- you, Jesse Porter, Fiona Glenanne, and the Mr. Chin, whatever his name is.".
[ afbeelding ]
Wat een enorme pokerface heeft die Card toch.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:35 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dit was toch de "Summer Finale" en niet Season's finale?
Volgens mij gaan ze nu Januari weer verder voor nog 6/7 eps?
Al met al leuke aflevering, niet beste cliffhanger. Maar heb me prima vermaakt.
twitter:BurnNotice_USA twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 17:25:42Thanks for watching
us this season, burners. Tweet us your thoughts on the summer finale. New episodes of #BurnNotice return Nov. 8th! reageer retweet
Ah, geweldig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:58 schreef pberends het volgende:
twitter:BurnNotice_USA twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 17:25:42Thanks for watching
us this season, burners. Tweet us your thoughts on the summer finale. New episodes of #BurnNotice return Nov. 8th! reageer retweet
Ik ook. Vind hem derhalve dan ook slecht gecast, omdat alles wat niet Dr. Cox is als nep over komt. Terecht of niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar aan Scrubs denken als ik hem zie...
Ik dacht ook al dat hij dat wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:44 schreef Kenju het volgende:
Maar dat die zwarte kerel (is dat trouwens die vent uit The Wire die die boksschool begint?) zich zomaar opofferde, sloeg natuurlijk helemaal nergens op.
twitter:Jeffrey_Donovan twitterde op woensdag 07-11-2012 om 22:01:52If I guarantee a Season 7. Will you people get me to 100k??CAN YOU DO IT!?????WWMWD?? reageer retweet
ook gezien, was wel aardig ja al vond ik deel 1 beter dan deel 2. Dat er in de 2de aflevering toch weer even tussendoor iets anders opgeknapt moest worden terwijl ze diep diep in de shit zaten ging me toch wat verquote:Op zondag 11 november 2012 01:38 schreef rene90 het volgende:
En de 1e 2 afleveringen net gekeken, lekker begin weer
Yeah, was weer vermakelijk!quote:Op zondag 11 november 2012 01:38 schreef rene90 het volgende:
En de 1e 2 afleveringen net gekeken, lekker begin weer
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:04 schreef yavanna het volgende:
Schmidt had wel dood gemogen, waarschijnlijk het meest vervelende personage in BN tot nu toe.
Vandaag een wat mindere aflevering, want veel Schmidt en weinig verhaal. Maar volgende week een ''2 hour '' finale.
Er is een S07 op komst, dus het is de laatste van het seizoen, niet van de serie.quote:Op zondag 16 december 2012 18:18 schreef t4rt4rus het volgende:
Is volgende week nou ook de laatste aflevering van de serie?
Of komt er weer een complot?
Oh damn...quote:Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Er is een S07 op komst, dus het is de laatste van het seizoen, niet van de serie.
Was jammer wel dat serie te braaf bleef door met oplossing voor Schmidt te komen ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:04 schreef yavanna het volgende:
Schmidt had wel dood gemogen, waarschijnlijk het meest vervelende personage in BN tot nu toe.
Vandaag een wat mindere aflevering, want veel Schmidt en weinig verhaal. Maar volgende week een ''2 hour '' finale.
dat heb ik al een paar seizoenen niet meer. Eerst was het vooral uitzoeken wie hem geframed had, maar sinds dat van baas naar opperbaas naar opper opperbaas ging en daarna weer een ander probleem kwam is het meest interessante aspect van de serie verdwenen. Nu is het echt zo een tussendoortje waar je niet op hoeft te lettenquote:Op maandag 24 december 2012 12:35 schreef MikeyMo het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat het inmiddels niet meer echt must see tv begint te worden in mijn ogen... Normaal keken we het altijd direct op vrijdag... nu kwamen we er van het weekend achter dat we de aflevering met Vanek hadden gemist.
Idd, zou er nu weer echt iemand boven Anson staan... ze hebben ook nooit echt rustmomentjes in de overkoepelende verhaallijn gehad. Zodra er een resolutie was dan werd in de volgende aflevering weer iemand neergeschoten waardoor Michael en consorten weer terug bij af waren en de volgende moeten zoeken.quote:Op maandag 24 december 2012 12:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat heb ik al een paar seizoenen niet meer. Eerst was het vooral uitzoeken wie hem geframed had, maar sinds dat van baas naar opperbaas naar opper opperbaas ging en daarna weer een ander probleem kwam is het meest interessante aspect van de serie verdwenen. Nu is het echt zo een tussendoortje waar je niet op hoeft te letten
Heb er toen ik er was niet echt op gelet. Ondanks dat er in het hotel nog een aflevering van Burn Notice op wasquote:Op maandag 17 december 2012 09:33 schreef JDx het volgende:
Ik vraag me wel af of ze nog weer terug komen bij hun appartement. Ik ga volgend jaar waarschijnlijk naar Miami en wilde ff langs die plek waar ze dat opnemen
Ben wel in Coconut Grove geweest ook, dus mss wel voorbij wat dingen gereden zonder door te hebben.quote:The show is filmed on location in and around Miami, Florida. The show has a permanent set built in the former Coconut Grove Convention Center in Miami's Coconut Grove neighborhood where most of the show is filmed. In August 2012, the Miami City Commission and Burn Notice producers reached a tentative agreement to allow Burn Notice to film at the Convention Center for one additional year, allowing for a seventh season of production in exchange for significantly higher rent, an agreement that must be approved by the City of Miami.[25]
Ik vond het ook vreemd op het moment dat ik het zag. Maar als je er over nadenkt is het eigenlijk wel logisch. Zij wilde op de vlucht, Michael niet. Zij wilde met Michael vrij zijn van de CIA, Michael deed alsof hij dat ook wilde, maar Fiona meent nu te zien dat hij dat nooit gemeend heeft en vooral voor de CIA wil werken; liever dan met haar zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 14:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fiona is wel nogal een crybaby op het eind, wat had ze dan verwacht?
klopt vond ik ook jammer, het probleem was juist dat ze in een situatie zaten waarin Michael de badguy was en opgejaagd werd zonder dat er een oplossing voor handen was. Om dan plotseling de tot dan toe correcte agent toch maar corrupt te laten zijn.... en dat hierdoor Michael onder de shit uitkomt terwijl het 2 aparte zaken zijn... jammer en te makkelijk. Maar inderdaad, dat is eigenlijk al de hele serie zoquote:Op maandag 24 december 2012 14:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Overigens vind ik de manier waarop ze de hele case met Riley hebben afgedaan ook veel te makkelijk. Had veel liever gezien dat ze gewoon een heel goede CIA-agente was die achter hun aanging met de volledige middelen van de CIA. Dat ze opeens corrupt blijkt te zijn, etc. etc. en dat ze dat kunnen exploiteren vind ik wat makkelijk.
Een sfeer waarin ze haar eigenlijk weinig kunnen doen, omdat ze gewoon haar werk doet, en goed ook, ze ondertussen met de kartel ook een gemeenschappelijke vijand hebben, etc. etc. had veel interessanter kunnen zijn.
Ik bedoel, van een soort van CIA-legend, zou je wel meer verwachten. Maar dit makkelijke schrijfwerk is wel iets wat eigen is aan Burn Notice helaas.
Om heel eerlijk te zijn, de meeste US series hebben van dat. Bij Burn Notice kan ik er beter tegen omdat de actie leuk is en ik het uberhaupt een serie vind waarbij het waarheidsgehalte laag is.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:41 schreef planethugo het volgende:
klopt vond ik ook jammer, het probleem was juist dat ze in een situatie zaten waarin Michael de badguy was en opgejaagd werd zonder dat er een oplossing voor handen was. Om dan plotseling de tot dan toe correcte agent toch maar corrupt te laten zijn.... en dat hierdoor Michael onder de shit uitkomt terwijl het 2 aparte zaken zijn... jammer en te makkelijk. Maar inderdaad, dat is eigenlijk al de hele serie zo
maar de 2de helft van dit seizoen was wel elke aflevering vermakelijk
ligt eraan welke serie's je kijktquote:Op donderdag 27 december 2012 09:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, de meeste US series hebben van dat. Bij Burn Notice kan ik er beter tegen omdat de actie leuk is en ik het uberhaupt een serie vind waarbij het waarheidsgehalte laag is.
Ik denk dat hij USA bedoelt, en niet Amerikaanse series. En daar heeft hij dan gewoon gelijk in. In Suits, White Collar, etc. wordt het altijd wel makkelijk afgedaan, ook als er potentieel is voor meer. Wellicht dat ze zich gewoon niet willen branden aan een te diepgaande serie.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
ligt eraan welke serie's je kijkt
Het is inderdaad een type serie die je puur voor het vermaak kijkt. Maar een beetje groei vind ik niets mis mee. Daarmee kun je ook voorkomen dat het concept saai wordt. Aan de andere kant is het concept juist een van de sterke kanten. Neemt niet weg dat ik een dit verhaal graag anders afgedaan had zien worden.quote:maar idd, bij Burn Notice accepteer je dat sneller. De serie leunt nu eenmaal op een bepaald concept en setting, als ze nu een seizoen in Argentinië op de vlucht zouden moeten zou dat concept helemaal naar de klote zijn.
Volgens mij is de loft van Micheal ook niet echt duidelijk zichtbaar vanaf de openbare weg.quote:Op maandag 24 december 2012 14:21 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Heb er toen ik er was niet echt op gelet. Ondanks dat er in het hotel nog een aflevering van Burn Notice op was
[..]
Ben wel in Coconut Grove geweest ook, dus mss wel voorbij wat dingen gereden zonder door te hebben.
Niet USA per se, series uit de VS. White Collar heeft idd ook van die rare sprongen. Maar ik vind het bij meerdere series terug.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik denk dat hij USA bedoelt, en niet Amerikaanse series. En daar heeft hij dan gewoon gelijk in. In Suits, White Collar, etc. wordt het altijd wel makkelijk afgedaan, ook als er potentieel is voor meer. Wellicht dat ze zich gewoon niet willen branden aan een te diepgaande serie.
Ok, in dat geval ben ik het eens met wat planethugo zegt. Er zijn zat series die dit wèl goed doen. En natuurlijk zijn het niet alleen series van USA Network die het zo makkelijk nemen, maar USA heeft het wel duidelijk als concept in de series die ze voeren. Gewoon simpel vermaak, niets te diep. Dit terwijl anderen een mix hebben, of juist alleen de uitgebreid doordachte series.quote:
Wat best wel haaks staat op hun motto: Characters welcome.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok, in dat geval ben ik het eens met wat planethugo zegt. Er zijn zat series die dit wèl goed doen. En natuurlijk zijn het niet alleen series van USA Network die het zo makkelijk nemen, maar USA heeft het wel duidelijk als concept in de series die ze voeren. Gewoon simpel vermaak, niets te diep. Dit terwijl anderen een mix hebben, of juist alleen de uitgebreid doordachte series.
Mwah, weet ik niet. Ik vind hem eigenlijk wel passend. Immers draaien de shows allemaal op de characters, en niet om een schitterende verhaallijn. Het character is het concept van de hele show. Niet wat er omheen gebeurt.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat best wel haaks staat op hun motto: Characters welcome.
Ze zag er wel lekker uit, dat maakte veel goedquote:Op maandag 24 december 2012 14:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fiona is wel nogal een crybaby op het eind, wat had ze dan verwacht?
vind er niks lekkers aan, vel over bot. Ze camoufleren dat lichaam ook vaker, en dat is volgens mij voor een goede redenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze zag er wel lekker uit, dat maakte veel goed.
Denk dat het meer met klasse te maken heeft. Het slaat natuurlijk nergens op om een dame van die leeftijd schaarsgekleed neer te zetten. Ze is overigens gewoon afgetraind en niet overdreven mager oid.quote:Op zondag 30 december 2012 15:40 schreef planethugo het volgende:
[..]
vind er niks lekkers aan, vel over bot. Ze camoufleren dat lichaam ook vaker, en dat is volgens mij voor een goede reden
dit seizoen is met dat niet zo opgevallen maar de jaren daarvoor viel me dat regelmatig op, evenals het gezicht dat er zo onnatuurlijk opgetrokken uitziet. Ik denk dat als je haar op straat tegenkomt dat je je verschrikt, maar dat zal voor veel actrices gelden. Bij haar vind ik t wel erg opvallendquote:Op zondag 30 december 2012 21:51 schreef Kenju het volgende:
[..]
. Ze is overigens gewoon afgetraind en niet overdreven mager oid.
Alleen die Fiona vind ik best lelijk, dat is wel jammer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:45 schreef shiznuts het volgende:
Toen in december de grootte tv-droogte heerste ben ik deze serie en House.of.Lies gaan proberen.
Deze kijk ik nog altijd.Vandaag met S03 gestart.
Michael. Sam.
Dat huis van die moeder staat echt altijd blauw.
Ze heeft een hoofd als een junk met plastische chirurgie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:59 schreef shiznuts het volgende:
Ja.Dat hadden ze wel een chica bonita voor mogen nemen. Een eckte femme fatale.
Haar lippen zijn echt freaky ook.
Zeker, die kunnen er best in. Vaak van die dames bij van die maffia bazenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:00 schreef shiznuts het volgende:
! That's one way to put it.
Ze hebben tig figuranten diezijn (Seymours mansion?), maar de lead actress...
Wat wilde je dan? Een of ander platonisch ogend wijf? Ik word er persoonlijk een beetje moe van, dat iedere vrouw als een soort van eye candy moet fungeren. Ik heb liever iemand die een karakter op een normale manier kan neerzetten dan het eerste de beste modelletje. Stel dat zo'n modelletje wel iets kan, dan moeten ze er waarschijnlijk ook nog eens net zo veel voor betalen als de hoofdrolspelers. Gaat natuurlijk nergens over. Ik kijk een serie voor het vermaak. Wanneer je fapmateriaal wil, kun je kijken naar een of andere tienerserie of een of andere overgeproduceerde serie waar het vermaak puur komt van hoe het er allemaal uit ziet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:59 schreef shiznuts het volgende:
Ja.Dat hadden ze wel een chica bonita voor mogen nemen. Een eckte femme fatale.
Haar lippen zijn echt freaky ook.
Laten ze dan eerst maar eens beginnen met goed uitziende en goed acterende heren in goede US en UK series te stoppen, dáár is nl. wél een chronisch gebrek aan.quote:
Suits dan? Rachel & Donna zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:12 schreef yavanna het volgende:
[..]
Laten ze dan eerst maar eens beginnen met goed uitziende en goed acterende heren in goede US en UK series te stoppen, dáár is nl. wél een chronisch gebrek aan.
En doen alsof Fiona spuuglelijk is, is nogal sneu. Ze is van een zelfde kaliber als een Michael is als ''eye candy'. Om over Hank ( en Charlie ) nog maar niet te beginnen.
De beste series, waar ik BN niet zo toe reken, hebben zelden een topmodellen ogende cast, dat zal geen toeval zijn.
Californication vind ik persoonlijk sowieso niets aan. En Yvonne Strahovski liet in Dexter zien hoe ontzettend beperkt ze wel niet is. Ook is het er eentje waarbij de jaren duidelijk vrij snel tellen. Maar goed, ik ben niet echt in de positie om hier elitair over te gaan lopen doen. Ik wil alleen zeggen dat ook in haar geval een mooie dame amper iets toevoegt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:04 schreef shiznuts het volgende:
'Hadden mogen', ik zal niemand vertellen hoe ze een tv programma moeten maken.
We hadden het er alleen over dat het 'jammer' was, ja, het is leuk om Yvonne Strahovski te zien in Chuck en Californication was ook half zo tof niet als er geen knappe vrouwen in zaten, eerlijk is eerlijk.
Haha, inderdaad. Maar goed, ik denk dat ze dat nu expres gewoon zo laten. Doen ze ook bij White Collar zelfs, waar Boomer er niet echt meer uitziet als in het begin.quote:Iets trouwens dat ik nog wilde vragen, verandert de intro in latere seizoenen eens een keer?Ik heb niet elke aflevering een introductie van de show nodig. Komt me de strot uit.
Prachtige scene zat er ooit in een aflevering met een vrouwelijke hacker, waar ze zegt dat 'the cute one' moet uitstappen, en Neal en Peter elkaar heel arrogant aankijken, zij vervolgens roept dat ze het over degene achterin heeft (Mossie) en hij zegt 'let that be a lesson in humility for the both of you'.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:40 schreef shiznuts het volgende:
Of White Collar. In het topic daarvan waren laatst nog dames aan het soppen op die gast.
Ah, Cali vind ik wel mooi, lekker losjes en ontraditioneel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:17 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Californication vind ik persoonlijk sowieso niets aan. En Yvonne Strahovski liet in Dexter zien hoe ontzettend beperkt ze wel niet is. Ook is het er eentje waarbij de jaren duidelijk vrij snel tellen. Maar goed, ik ben niet echt in de positie om hier elitair over te gaan lopen doen. Ik wil alleen zeggen dat ook in haar geval een mooie dame amper iets toevoegt.
Ze hoeven niet per se een intro te veranderen. Maar de intro van Burn Notice is letterlijk een verhalende introductie van waar de serie over gaat en wat er met Westen gebeurd is ('My name is Michael Westen, I used to be a spy... until...yadiyadiya). En als je in seizoen weet-ik-wat zit, dan weet je dat inmiddels weleens een keertje... Ik kan er ook zo slecht tegen voor continuity dat ze een of ander vliegtuig filmen waar 'ie instapt en dan een ander oud toestel wegvliegt.quote:[..]
Haha, inderdaad. Maar goed, ik denk dat ze dat nu expres gewoon zo laten. Doen ze ook bij White Collar zelfs, waar Boomer er niet echt meer uitziet als in het begin.
Haha, klopt, was met Lena Headey van The Sarah Connor Chronicles.quote:[..]
Prachtige scene zat er ooit in een aflevering met een vrouwelijke hacker, waar ze zegt dat 'the cute one' moet uitstappen, en Neal en Peter elkaar heel arrogant aankijken, zij vervolgens roept dat ze het over degene achterin heeft (Mossie) en hij zegt 'let that be a lesson in humility for the both of you'.
Is dat al echt al bevestigd? Of hangt het gewoon af van de kijkcijfer of het vernieuwd wordt?quote:
The final season, zoals op net op de Facebook van BN is gezet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Is dat al echt al bevestigd? Of hangt het gewoon af van de kijkcijfer of het vernieuwd wordt?
Oh, ja dat is wel definitief ja. Jammer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
The final season, zoals op net op de Facebook van BN is gezet.
Godver. Er stoppen echt te veel goede series in het komende jaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
The final season, zoals op net op de Facebook van BN is gezet.
Niet onbegrijpelijk, maar wel erg jammer. Dit is één van de series die na zoveel seasons en zoveel clichés enz toch bijzonder vermakelijk bleef.quote:
Het is een leuke serie. 'Goed' is een label dat ik voor de toppers bewaar. Het is een beetje hersenloos wegkijk materiaal. Ik denk dat dit wel het goede moment is om te stoppen, waarbij ik de laatste twee seizoenen als uitmelk-seizoenen zie. Het afgelopen seizoen had ook meerdere momenten die nergens op sloegen, of waar men de eigen mogelijkheden in termen van budget en verhaal enorm aan het uitrekken was, waarbij deze zaken natuurlijk aan elkaar gerelateerd zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Metalbas het volgende:
Godver. Er stoppen echt te veel goede series in het komende jaar
Yay! Looking forward!quote:Next episode airs in:
1d 14h 25m 30s
Dat moet ook wel een beetje denk ik want Micheal is degene die alle andere karakters bij elkaar brengt. Zonder die man die achter Micheal aan zat had de rest niks met elkaar te maken gehad. Dat kun je 1 a 2 afleveringen wel vol houden maar de serie is toch het leukst met de groep bij elkaar. Dat geheim houden dat hij terug komt zal ook wel geen aflevering lang goed gaan waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:40 schreef WheeleE het volgende:
Ik vond m wel okay. Het Dominican Republic-stukje was wel snel voorbij, ze waren erg snel en makkelijk weer op weg naar Miami helaas.
Dat was ook het eerste wat in me op kwam, effe een blik semi-budget-acteurs opentrekken die al effe geen screentijd gehad hebben..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:46 schreef vuvuzela het volgende:
Potje met oud Heroes acteurs is opengetrokken
Viel mij ook op. Ik vraag me af hoe zoiets werkt, aangezien je het wel vaker ziet. In Once Upon a Time zien we ook opvallend veel Lost-acteurs terug, en in The Walking Dead acteurs uit The Mist... Bij de laatste weet ik dat Darabont die link is. Maar heeft zo'n kerel dan een voorkeur voor mensen waar hij eerder mee gewerkt heeft? Echt bijzondere acteurs zijn het immers niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:46 schreef vuvuzela het volgende:
idd jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:46 schreef vuvuzela het volgende:
Jack Coleman / Mr. Bennetquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:16 schreef WheeleE het volgende:
Vooralsnog heb ik eigenlijk alleen Adrian Pasdar/Nathan Petrelli in de aflevering gezien. Zaten er meer in?
HBO zeker. In Oz en The Wire zaten ook meerdere acteurs die in beiden speelden. In Fringe zagen we ook een paar acteurs uit The Wire terug....quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:59 schreef MikeyMo het volgende:
Ach ja HBO heeft daar ook een handje van: Michael K. Williams zat eerst in een aflevering van The Sopranos, werd vervolgens bekend als Omar in The Wire en speelt nu alweer 3 seizoenen Chalky White in Boardwalk Empire...
Oh en Steve Buscemi speelt natuurlijk ook in Boardwalk, en zat 1 seizoen lang in The Sopranos.
Dus ik kijk niet raar op als Carice van Houten (GoT) in de toekomst in een andere serie van ze opduikt
D'oh...natuurlijk!quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zie op wikipedia dat het laatste seizoen 13 eps zal hebben. Weet iemand of dat ook weer in twee delen uitgezonden zal worden?
http://epguides.com/burnnotice/quote:99 7-01 701 06/Jun/13 New Deal [Recap]
100 7-02 702 13/Jun/13 Forget Me Not
101 7-03 703 20/Jun/13 Down Range
102 7-04 704 27/Jun/13 Brothers In Arms
103 7-05 705 11/Jul/13 Exit Plan
104 7-06 706 18/Jul/13 All or Nothing
105 7-07 707 25/Jul/13 Psychological Warfare
106 7-08 01/Aug/13 TBA
107 7-09 08/Aug/13 TBA
108 7-10 15/Aug/13 TBA
109 7-11 22/Aug/13 TBA
110 7-12 29/Aug/13 TBA
Dat was duidelijk een vul verhaaltje om Fi en Ma Weston in de aflevering te houden terwijl de rest in de DR zat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:30 schreef shiznuts het volgende:
Dat was inderdaad wel tofjens. Vond het plot met betrekking tot Nate's schulden wel een beetje dun en belachelijk easy opgelost.
Mja, maar spreid dat dan over een paar afleveringen ofzo en maak het echt een interessante verhaallijn. Want nou krijgen we volgende aflevering dus vast weer zo'n kort vulsel van niks terwijl Mike in de DR naar antwoorden zoekt en Sam X en Jesse hem achterna gaan. Maar goed.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat was duidelijk een vul verhaaltje om Fi en Ma Weston in de aflevering te houden terwijl de rest in de DR zat.
quote:Exclusive: A Burn Notice Spinoff?
Turns out Burn Notice might not be burned out after all. Even as the USA Network spy smash shoots its final episode in Miami, there's talk of a possible spinoff following the further adventures of unorthodox operatives Sam Axe (Bruce Campbell) and Jesse Porter (Coby Bell).
"I've been talking to USA," says Campbell coyly. "They have a bunch of stuff they want to talk to me about." Bell makes it a bit more clear: "It's definitely something Bruce and I would both be into. It makes sense. It's just a matter of lining things up."
As for creator Matt Nix, "I would love to do it," he says. "I feel like Sam and Jesse certainly merit a TV movie," if not a series. (Campbell starred in a USA prequel movie, 2011's The Fall of Sam Axe.) "That would be terrific fun."
Bron
Ja dat was idd beetje duf. De martel-aflevering was wel wel erg sterk. Seizoen 7 produceert gewoon paar van de beste afleveringenquote:Op maandag 5 augustus 2013 03:00 schreef Zhano het volgende:
Puike aflevering weer. Alleen wel wat vaag dat Michael de vorige aflevering helemaal door de mangel gehaald werd voor hij met James mocht 'spelen' en Sam zo ff mee mag doen
Ik vind het eigenlijk nu pas een volwaardige serie worden, zo zonder al die wekelijke klusjes.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:54 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja dat was idd beetje duf. De martel-aflevering was wel wel erg sterk. Seizoen 7 produceert gewoon paar van de beste afleveringen
Morgen bij het ontbijtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:01 schreef Rnnz het volgende:
Jongens, jullie lopen achter. Vandaag weer een nieuwe aflevering uitgekomen en hij was fenomenaal goed vond ik.
Helemaal mee eens, misschien wel de beste aflevering ooit van Burn Notice, wat een einde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:01 schreef Rnnz het volgende:
Jongens, jullie lopen achter. Vandaag weer een nieuwe aflevering uitgekomen en hij was fenomenaal goed vond ik.
Dit is het laatste seizoen ja.quote:
Iemand nog interesse om wat martelingen uit te voeren? De Cattle Prod is te koop.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:56 schreef Jegorex het volgende:
https://www.proxibid.com/asp/Catalog.asp?aid=70321
Alle Burn Notice props en items worden op dit moment geveild.
Dit. Maar Burn Notice is sowieso niet een serie waar een lead character wordt neergeschoten. Dus Sonya is gewoon dood, of iig de keus voor Fi is gemaakt. Had liever gezien dat Michael inderdaad die organisatie even ging leiden vervolgens de serie zou afwisselen tussen zaken die hij zelf doet, de ouderwetse zaken en wat zwaardere zaken waarbij ze soms aan dezelfde kant van de CIA staan, en een andere keer er tegenover, en dat hij uiteindelijk ook de organisatie vaarwel zegt om een bepaalde reden, en uiteindelijk iets met een happy end.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:56 schreef shiznuts het volgende:
Cliffhanger much?
Wel jammer dat je dan meteen de preview van volgende week ziet en weet wat de uitkomst daarvan is.
Er is een reden waarom ik die teaser/trailers aan het eind van de episodes nooit kijk. Het lijkt me niet dat ik hierin de enige ben. Dus zet je spul in het vervolg in spoilers.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit. Maar Burn Notice is sowieso niet een serie waar een lead character wordt neergeschoten. Dus Sonya is gewoon dood, of iig de keus voor Fi is gemaakt. Had liever gezien dat Michael inderdaad die organisatie even ging leiden vervolgens de serie zou afwisselen tussen zaken die hij zelf doet, de ouderwetse zaken en wat zwaardere zaken waarbij ze soms aan dezelfde kant van de CIA staan, en een andere keer er tegenover, en dat hij uiteindelijk ook de organisatie vaarwel zegt om een bepaalde reden, en uiteindelijk iets met een happy end.
Het is uitgezonden, en dus mag erover gesproken worden. Dat is de regel alhier.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:55 schreef schijffie het volgende:
[..]
Er is een reden waarom ik die teaser/trailers aan het eind van de episodes nooit kijk. Het lijkt me niet dat ik hierin de enige ben. Dus zet je spul in het vervolg in spoilers.
Ik neem aan dat je alles vanaf het begin gekeken hebt. Dan weet je dat het vrij duidelijk is dat er nooit geen team Michael+Fiona zal zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:59 schreef VacaLoca het volgende:
Anyway, ben opzich wel voor team Michael/Sonia, vooral als ie Sonia zou kunnen leren om dingen anders op te lossen dan met een kogel.
Dat is bullshit en dat weet je. Je zegt zelf in je reactie dat je het eens bent met Shiznuts, oftewel dat het jammer is dat je weet wat er gaat komen a.k.a. spoilers. De teasers/trailers zijn geen onderdeel van de aflevering, maar worden door USA Networks er acthter geplakt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:03 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het is uitgezonden, en dus mag erover gesproken worden. Dat is de regel alhier.
Sonia bedoel je?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:04 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je alles vanaf het begin gekeken hebt. Dan weet je dat het vrij duidelijk is dat er nooit geen team Michael+Fiona zal zijn.
Het is geen moeite, maar ik wist niet dat er mensen zijn die zoveel moeite hebben met die spoilers. Verder wist je zelf heus wel dat Michael voor zijn vrienden zou kiezen. Als je zo dom bent dat je dat niet wist, verdien je die spoilers gewoonquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:28 schreef schijffie het volgende:
Dat is bullshit en dat weet je. Je zegt zelf in je reactie dat je het eens bent met Shiznuts, oftewel dat het jammer is dat je weet wat er gaat komen a.k.a. spoilers. De teasers/trailers zijn geen onderdeel van de aflevering, maar worden door USA Networks er acthter geplakt.
Het is geen grote moeite om reacties in spoiler tags te plaatsen, dus doe dat gewoon.
Ik had het anders kunnen brengen, maar ik verzin geen normen. De "regels" die je zelf aanhaalt zeggen toch echt dat er niet gespoilerd mag worden. De definitie van spoileren mag dan wel subjectief zijn, je kan nagaan dat iemand liever verrast wordt tijdens de aflevering zelf, dan de week daarvoor (die laatste paar seconden kunnen ook weggeklikt worden), waar voor dus de spoilers tags gecreëerd zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het is geen moeite, maar ik wist niet dat er mensen zijn die zoveel moeite hebben met die spoilers. Verder wist je zelf heus wel dat Michael voor zijn vrienden zou kiezen. Als je zo dom bent dat je dat niet wist, verdien je die spoilers gewoon.
Uitgezonden is uitgezonden. Of het in de teaser staat of niet. Het is niet zo dat je de diepste gangen van het internet moest doorzoeken om dit te vinden, je kreeg het letterlijk een paar seconde na het einde.
Kortom dat gebiedende toontje van je is niet op zijn plaats. Of ik dan misschien rekening met mensen zoals jij die de teasers niet kijken (waarvan je zèlf aanneemt dat je niet de enige bent, terwijl de meesten gewoon blijven kijken wanneer het direct ernaar komt (het is anders wanneer je er zelf naar gezocht moet worden))? Prima, maar vraag dat op een normale manier ipv zelf een norm te verzinnen waar iedereen zich aan moet houden....
Die regels zijn subjectief zeg je. Totdat hier duidelijkheid over is, vind ik het onredelijk om te roepen dat iemand buiten de grenzen van redelijkheid om aan het spoileren is wanneer het om content gaat die direct na het einde vertoond werd in een versie die iedereen gezien heeft. Ik kan ook niet weten dat er iemand is die bij het zien van een teaser meteen naar de afstandsbediening springt om op stop te drukken, of naar zijn muis om op het kruisje te drukken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:41 schreef schijffie het volgende:
[..]
Ik had het anders kunnen brengen, maar ik verzin geen normen. De "regels" die je zelf aanhaalt zeggen toch echt dat er niet gespoilerd mag worden. De definitie van spoileren mag dan wel subjectief zijn, je kan nagaan dat iemand liever verrast wordt tijdens de aflevering zelf, dan de week daarvoor (die laatste paar seconden kunnen ook weggeklikt worden), waar voor dus de spoilers tags gecreëerd zijn.
twitter:Jeffrey_Donovan twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 04:02:15Goodbye. My name WAS Michael Westen. reageer retweet
Gewoon de laatste aflevering kijkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik durf niet te ver terug te lezen, dus misschien staat het hier al. Maar gave tweet wel:twitter:Jeffrey_Donovan twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 04:02:15Goodbye. My name WAS Michael Westen. reageer retweet
The Sam and Jesse show?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:52 schreef Zhano het volgende:
Laatste seizoen was het beste imho. Ook duidelijk verwijzing naar een spinoff met Sam en Jesse imho.
quote:
Zit er nog niet in, zou wel tof zijn.quote:(For the record, series creator Matt Nix says of the spin-off prospect, “There’s nothing specifically in the works, other than that we all think it would be fun to do if the opportunity ever arose.”)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |