abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114730879
Nee! Nate! :o :'(
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_114735775
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:11 schreef Rick_Castle het volgende:
Wat een geweldige episode!! En Nate ;(
Nu kunnen ze weer van voren af aan beginnen nu Anson weg is..
Nou ja, des te meer van dit soort vette eps hoop ik :P
Nu is de jacht op de sniper geopend *O*

Nate ;(
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_114735868
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:33 schreef WheeleE het volgende:
Nee! Nate! :o :'(
Niet echt een verrassing, maar toen het moment daar was wel ff slikken :@ Zeker met moeders ;(

Maar tijd voor een nieuwe schurk dus *O*
pi_114754309
*slik*

Dat er iets ging gebeuren met Nate voelde ik al aankomen gezien hoe het ging omtrent hem. Toen ze op Nate en Anson af kwamen lopen en er een aardig afstandje tussen zat en Michael zei 'It is about time!' verwachtte ik een explosie, maar kwam een schot dus.

Maar desondanks toch wel heftig weer... ik vind dit seizoen erg sterk tot nu toe... en dat voor een zesde seizoen _O_
  zaterdag 28 juli 2012 @ 08:27:27 #56
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_114756039
Zo dan....

wel weer jammer dat Fiona nu alweer vrij is... ik vond de dynamiek met Rebecca de boel wel ff lekker opschudden
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zaterdag 28 juli 2012 @ 11:17:37 #57
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  Redactie Games maandag 30 juli 2012 @ 21:01:44 #58
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_114865986
Na al die tig afleveringen over Anson, vond ik het al wat makkelijk dat Nate, Anson met 1 punch KO mept en zo oppakte, om vervolgens te zien dat ie zo neer gesniped wordt is wel weer goed voor de verhaallijn. Sneue aflevering, maar Nate vond ik toch al irri in al die afleveringen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 30 juli 2012 @ 21:14:00 #59
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_114866854
quote:
3s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Na al die tig afleveringen over Anson, vond ik het al wat makkelijk dat Nate, Anson met 1 punch KO mept en zo oppakte, om vervolgens te zien dat ie zo neer gesniped wordt is wel weer goed voor de verhaallijn. Sneue aflevering, maar Nate vond ik toch al irri in al die afleveringen.
Nate heeft het niet in zijn eentje gedaan he. Juist al die afleveringen dat ze hem gezocht en opgejaagt hebben zorgde ervoor dat ze hem wisten te vinden. Het bellen van Micheal zorgde er ook nog eens voor dat Anson snel moest handelen en daardoor fouten ging maken.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_114885582
vond het ook wat makkelijk hoe ze anson nu opspoorden. En natuurlijk blijkt er weer iemand boven hem te staan die hem nu het zwijgen oplegt. :O

dat nate dood is geef de serie wel meteen een ietwat donkerdere sfeer. Michael zal zichzelf wel weer in de put gaan praten dat het zijn schuld is.

Ach hoe voorspelbaar Burn Notice ook is, het is altijd wel amusant om op te zetten als je even niets te doen hebt
pi_115067294
Weer een heelijke aflevering _O_.

Een paar headshots voor Jessy? _O-.
pi_115067543
quote:
3s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Of dat is juist verrassend, omdat hij zo moeilijk te pakken was :').
pi_115179960
ook helemaal bijgekeken, de verhaallijnen zijn de laatste tijd wel heel erg kinderachtig afgerond als we een stel kleuters zijn. Nu is dit een luchtige serie waarbij je niet teveel moet nadenken maar hoe makkelijk sommige dingen de laatste tijd gaan is te slecht voor woorden, zoals dat voorbeeld wat pberends hierboven aanhaalt.

maar toch wel nog steeds vermakelijk :Y
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:13:56 #64
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_115230404
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:39 schreef pberends het volgende:
Weer een heelijke aflevering _O_.

[ afbeelding ]

Een paar headshots voor Jessy? _O-.
En het gewoon overleven :D

Wat een serie _O_
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:53:29 #65
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_115436834
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:53 schreef TheZapster het volgende:
Heerlijke aflevering weer.

Dit is echt een heel goed seizoen tot nu toe.
Weer een zalige aflevering inderdaad, en dat in seizoen 6 _O_.
  zondag 12 augustus 2012 @ 01:30:43 #67
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_115448266
Begin me steeds meer te ergeren aan Fiona. Hadden ze daar nou niet gewoon een lekker wijf voor kunnen casten? :(
pi_115481064
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:30 schreef GuRBuH het volgende:
Begin me steeds meer te ergeren aan Fiona. Hadden ze daar nou niet gewoon een lekker wijf voor kunnen casten? :(
Dan krijg je weer zo'n standaard cast waar haar functie alleen maar die van 'het lekkere wijf' is em wordt de serie nog generaler en verdwijnt het in de massa van andere luchtige series. Verder slaat het natuurlijk nergens op om voor de hoofdpersonage die over de 40 is een lekke wijf te casten.
Dus nee, een 'lekker wijf' casten is waarschijnlijk een van de stomste dingen die ze hadden kunnen doen. Met dat inzicht hadden ze voor Michael Westen ook voor iemand in de 20 gekozen en was de hele serie anders. Op deze manier heeft de serie een duidelijk eigen gezicht. Al weet ik niet of de makers dat ook helemaal door hebben, gezien de vreemde keuzes die ze soms maken met zeer nep overkomende Mr and Mrs Smith achtige scenes. Verder vraag ik me af of er misschien wat met het budget is. Zeker de een na laatste aflevering, met dat brandstoflek in CGI, en die onwijs neppe explosies wanneer Jessie dat spul uit die vrachtwagen gooit.

Het vreemde is ook dat je met de kracht van suggestie de boel veel geloofwaardiger kan laten overkomen.
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:56:10 #69
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_115496777
Ja ok misschien een beetje lomp uitgedrukt. Maar ze is zo achterlijk bruin, en ziet eruit alsof ze in maanden niet gegeten heeft. In de eerste episodes zag je steeds haar tepels door haar shirts heen enzo, wtf. Verder top serie, maar Fiona vind ik slecht gecast.
  maandag 13 augustus 2012 @ 09:29:18 #70
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_115502814
Een of andere Ierse milf was misschien leuk geweest. Iig om geloofwaardig te maken dat ze IRA-lid was :P.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_115503495
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 09:29 schreef Witchfynder het volgende:
Een of andere Ierse milf was misschien leuk geweest. Iig om geloofwaardig te maken dat ze IRA-lid was :P.
Op voorwaarde dat ze er eentje casten die wél een goed Iers accent heeft. Ik ben de laatste tijd wat allergisch geworden voor acteurs/actrices die wanhopig falen met een Iers accent...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_115507824
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:09 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dan krijg je weer zo'n standaard cast waar haar functie alleen maar die van 'het lekkere wijf' is em wordt de serie nog generaler en verdwijnt het in de massa van andere luchtige series. Verder slaat het natuurlijk nergens op om voor de hoofdpersonage die over de 40 is een lekke wijf te casten.
Dus nee, een 'lekker wijf' casten is waarschijnlijk een van de stomste dingen die ze hadden kunnen doen. Met dat inzicht hadden ze voor Michael Westen ook voor iemand in de 20 gekozen en was de hele serie anders. Op deze manier heeft de serie een duidelijk eigen gezicht. Al weet ik niet of de makers dat ook helemaal door hebben, gezien de vreemde keuzes die ze soms maken met zeer nep overkomende Mr and Mrs Smith achtige scenes. Verder vraag ik me af of er misschien wat met het budget is. Zeker de een na laatste aflevering, met dat brandstoflek in CGI, en die onwijs neppe explosies wanneer Jessie dat spul uit die vrachtwagen gooit.

Het vreemde is ook dat je met de kracht van suggestie de boel veel geloofwaardiger kan laten overkomen.
Het is inderdaad totaal onzin om voor elke vrouwelijke rol van een serie een superlekker wijf te casten. Dat maakt het kijken ook niet bepaald plezieriger, want dan heb je een harde elke keer als je de serie probeert te volgen. Ik heb liever excentriekere figuren zodat de serie beter is.
  maandag 13 augustus 2012 @ 20:43:25 #73
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_115526874
quote:
2s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:05 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Op voorwaarde dat ze er eentje casten die wél een goed Iers accent heeft. Ik ben de laatste tijd wat allergisch geworden voor acteurs/actrices die wanhopig falen met een Iers accent...
Als je nou een Ierse actrice inhuurt, ondervang je dat. Alhoewel, Colin Farrell werd er ook van beticht een nep-accent te hebben :').
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_115527083
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:43 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Als je nou een Ierse actrice inhuurt, ondervang je dat. Alhoewel, Colin Farrell werd er ook van beticht een nep-accent te hebben :').
Precies. Maar soms is het gewoon tenenkrommend.
De Ieren in Heroes bijvoorbeeld, of die in Sons of Anarchy S3...verschrikkelijk :N
pi_115527301
quote:
2s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:46 schreef WheeleE het volgende:

[..]

De Ieren in Heroes bijvoorbeeld, of die in Sons of Anarchy S3...verschrikkelijk :N
Sowieso Engelse accenten. Iedereen moet gewoon normaal Amerikaans (New York)-Engels praten. Ook in Ierland!
  maandag 13 augustus 2012 @ 21:10:15 #76
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_115528299
quote:
2s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:46 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Onder de "Ieren" in SoA zaten Britten, net als dat Gabrielle Anwar dat is. Tja, ging niet zo goed, nee :P.

Ze hadden ook voor Orla Brady kunnen gaan, dat is een echte Ierse en een lekker wijf op een realistische manier.

maandag 13 augustus 2012 @ 21:12:42 #77
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_115528443
quote:
6s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:50 schreef pberends het volgende:

[..]

Sowieso Engelse accenten. Iedereen moet gewoon normaal Amerikaans (New York)-Engels praten. Ook in Ierland!
Haha, zoals Jimmy Carr tijdens een show in de VS zei: "For those who have difficulty with my accent: I'm English. This is how it's supposed to sound" ;).

Ik kijk ook veel Britse shows en als ik daarna weer een Amerikaanse show zie dan denk ik "gatverdamme, leer praten!!" :D.
pi_115529390
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:10 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Onder de "Ieren" in SoA zaten Britten, net als dat Gabrielle Anwar dat is. Tja, ging niet zo goed, nee :P.

Ze hadden ook voor Orla Brady kunnen gaan, dat is een echte Ierse en een lekker wijf op een realistische manier.

[ afbeelding ]
Vooral Titus Welliver vond ik hopeloos.
Van wat ik van Gabrielle Anwar tot nu toe heb gehoord doet ze het niet heel slecht. In ieder geval leidt het niet af :)
  maandag 13 augustus 2012 @ 21:53:40 #79
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_115530982
Gabrielle Anwar doet het wat mij betreft gewoon goed. Dat het accent niet helemaal klopt stoor ik me niet aan. Micheal heeft ook wel eens accenten in zijn typetjes die niet zo lekker uit de verf komen.

Maar als je een ander zou willen dan moet je wel een Ierse actrice hebben die het Amerikaanse accent weer goed kan want Fiona praat het meest met een Amerikaans accent in de serie. Zeker met alle typetjes die ze steeds spelen als ze 'undercover' gaan.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_115531724
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
Gabrielle Anwar doet het wat mij betreft gewoon goed. Dat het accent niet helemaal klopt stoor ik me niet aan. Micheal heeft ook wel eens accenten in zijn typetjes die niet zo lekker uit de verf komen.

Maar als je een ander zou willen dan moet je wel een Ierse actrice hebben die het Amerikaanse accent weer goed kan want Fiona praat het meest met een Amerikaans accent in de serie. Zeker met alle typetjes die ze steeds spelen als ze 'undercover' gaan.
Ze doen het allemaal eigenlijk prima, net zoals de vele gastrollen _O_.
  Redactie Games maandag 13 augustus 2012 @ 22:25:37 #81
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_115533087
Pearce weg prima, krijgen we nog trouwens wat te horen van Kristanna Loken of was ze er nou uitgeschreven? En Larry Sizemore, die moet echt terugkomen. Wat een evil backstabbing James Bond was dat.
pi_115693803

"It was your bomb. You lying bitch!"

Geweldig Sovjet-accent _O_. Angela :9.

Die CIA-idiots :').

Weer een topaflevering _O_.
pi_115694027
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:30 schreef GuRBuH het volgende:
Nou, ze zag er zeker niet slecht uit deze episode :9.

pi_115694301
Het was een erg leuke aflevering :Y Leuk dat Jansen en Jansen van de CIA ook weer even langskwamen :D
  Redactie Games vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:42:23 #85
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_115698253
Hmm, volgende week alweer de Summer Finale.. ;(
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 03:01:54 #86
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_115706361
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:48 schreef pberends het volgende:

[..]

Nou, ze zag er zeker niet slecht uit deze episode :9.

[ afbeelding ]
Nog steeds een verlept hoofd imo. Mjah gelukkig verschillen smaken...
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 07:21:13 #87
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_115707315
quote:
6s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Pearce weg prima, krijgen we nog trouwens wat te horen van Kristanna Loken of was ze er nou uitgeschreven? En Larry Sizemore, die moet echt terugkomen. Wat een evil backstabbing James Bond was dat.
Larry is toch opgeblazen door Anson... dat was waarom Fi gevangen is genomen
[..]
pi_115707363
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 07:21 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Larry is toch opgeblazen door Anson... dat was waarom Fi gevangen is genomen
Nee, ze was getricked door Anson, en had ook (twee?) onschuldige medewerkers van dat gebouw gedood. Daarom is ze gevangen genomen.

En Larry is natuurlijk vaker 'dood' geweest....
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:08:33 #89
19242 yavanna
Results may vary.
pi_115708526
Zeker een erg leuke aflevering weer. ^O^

En wat een gezeik over Fiona, alsof zij vreselijk lelijk is :') en daarbij, alsof de heren in de serie zo ongelooflijk knap zijn ( not ).

quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2012 22:05 schreef pberends het volgende:

[..]

Ze doen het allemaal eigenlijk prima, net zoals de vele gastrollen _O_.
Inderdaad. _O_
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:08:39 #90
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_115709502
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:08 schreef yavanna het volgende:
en daarbij, alsof de heren in de serie zo ongelooflijk knap zijn ( not ).

Daar kijk ik niet naar ;)
pi_115712093
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 03:01 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Nog steeds een verlept hoofd imo. Mjah gelukkig verschillen smaken...
Ze's 40+ dude... :').
pi_115712111
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:08 schreef yavanna het volgende:
En wat een gezeik over Fiona, alsof zij vreselijk lelijk is :') en daarbij, alsof de heren in de serie zo ongelooflijk knap zijn ( not ).
Ho ho... Sam Axe is toch een onweerstaanbare hunk?
pi_115712142
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:56 schreef WheeleE het volgende:
Leuk dat Jansen en Jansen van de CIA ook weer even langskwamen :D
Beetje knullig natuurlijk, maar het zou me niet verbazen dat het een goede weergave was van de standaard werkwijze van de echte CIA.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 23:30:09 #94
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_115731278
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:50 schreef pberends het volgende:

[..]

Ho ho... Sam Axe is toch een onweerstaanbare hunk?
Qwea sopt anders wel door hem, maar dat is dan ook een geval apart
[..]
pi_115759348
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 12:51 schreef pberends het volgende:

[..]

Beetje knullig natuurlijk, maar het zou me niet verbazen dat het een goede weergave was van de standaard werkwijze van de echte CIA.
Het blijft natuurlijk wel iets doms geven aan deze serie, dat ze doen alsof de officiële veiligheidsdiensten niets goed kunnen doen, terwijl ze in andere series juist helemaal fantastisch zijn. Zowel de FBI als de CIA, waarbij de laatste ook nog vaak de een rol toebedeeld krijgt van een oppermachtig doch corrupt overheidsorgaan die de andere diensten steeds een stap voor is omdat er andere belangen spelen.
pi_115825956
Lekker chickie wel die andere.

Die Hyundai reclame is trouwens nu wel heel erg overdreven aan het worden in deze serie :') om de paar afleveringen vertellen ze hoe geweldig die auto welk niet is haha.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:14:55 #97
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_115833652
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:49 schreef JDx het volgende:
Lekker chickie wel die andere.

Die Hyundai reclame is trouwens nu wel heel erg overdreven aan het worden in deze serie :') om de paar afleveringen vertellen ze hoe geweldig die auto welk niet is haha.
Dat is helaas het gevolg van het feit dat we met zijn alle massaal aan het downloaden zijn en dus alle gewone reclame mis lopen. Dan is er een stuk meer te verdienen met product placement.
Neil Degrasse Tyson
pi_115833872
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 21:31 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Het blijft natuurlijk wel iets doms geven aan deze serie, dat ze doen alsof de officiële veiligheidsdiensten niets goed kunnen doen, terwijl ze in andere series juist helemaal fantastisch zijn. Zowel de FBI als de CIA, waarbij de laatste ook nog vaak de een rol toebedeeld krijgt van een oppermachtig doch corrupt overheidsorgaan die de andere diensten steeds een stap voor is omdat er andere belangen spelen.
Ja want de rest van de serie is lekker logisch ook
pi_115834894
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja want de rest van de serie is lekker logisch ook
'Jansen en Jansen'-duo heeft het gewoon niet nodig m.i. Past eigenlijk niet eens in de flow van de serie en voegt ook niets toe.
pi_115870983
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:44 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

'Jansen en Jansen'-duo heeft het gewoon niet nodig m.i. Past eigenlijk niet eens in de flow van de serie en voegt ook niets toe.
Om dat domheid van Nate te compenseren riepen ze weer die Jansen en Jansen op.
pi_115873110
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:49 schreef JDx het volgende:

In de laatste aflevering viel het toch wel mee? Ze zeiden iig niets over de specificaties oid volgens mij. Soms is het wel erg. Dat je als spion een auto moet hebben met een goede wendbaarheid, x-aantal pk's, laag gewicht, etc. Maar dat is goedkoper dan gewoon een goede achtervolgingsscene.

Overigens hebben waarschijnlijk veel mensen het idee dat het een relatief goedkope auto is, maar het is gewoon een auto van 50.000 Euro (evan uitgaande dat ze gewoon de snelste versie hebben).

Heb het idee dat ze sowieso de boel temperen kwa budget.
pi_115873942
Ja, maar in de USA kost zo'n auto maar $23.000 maar goed, de andere auto's nog minder :P

Maar ze hadden het nu over dat NOS en alles opviel, je wilde liever gewoon een auto die vanuit de fabriek al veel pk's had e.d. :P

Op zich wel een kek karretje, de 3.8 V6 kwam beter uit de test dan de even dure BMW 325i coupe.

Ja dat heb ik ook wel, nu zie je redelijk vaak fake explosions en niet veel op aparte dure locaties, meer achteraf plekjes en opgeplakt vuur, maar ach, het blijft een leuke serie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')