abonnement Unibet Coolblue
pi_120384322
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Er is een S07 op komst, dus het is de laatste van het seizoen, niet van de serie.
Oh damn...
Hoeveel complotten zijn er nu al geweest? :P
pi_120386155
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:04 schreef yavanna het volgende:
Schmidt had wel dood gemogen, waarschijnlijk het meest vervelende personage in BN tot nu toe.

Vandaag een wat mindere aflevering, want veel Schmidt en weinig verhaal. Maar volgende week een ''2 hour '' finale. :9~
Was jammer wel dat serie te braaf bleef door met oplossing voor Schmidt te komen ja.
Was namelijk wel mooi geweest als je als kijker steeds meer zoiets had van 'Die Schmidt is maar laf, irritant egoïstisch mannetje en door FBI op die gasten te bellen heeft ie ze in gevaar gebracht, tijd dat ze stoppen met hem beschermen' en dat dat dan ook gebeurd en er geen medelijden is omdat ie klein en dik is maar gewoon opdraait voor zn eigen shit.

Maja blijft soort A-team kwa moraal.
  maandag 17 december 2012 @ 00:09:34 #153
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_120402059
Hij heeft wel zn handler gewoon een derde oog gegeven een paar afleveringen terug he, dat is al met al best een stap voor de serie geweest volgens mij ... dus ik snap wel dat ze daar ook weer niet overboord mee gaan, maakt de executie van dr Cox wat minder 'goedkoop' ook imo ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_120406329
Ik vraag me wel af of ze nog weer terug komen bij hun appartement. Ik ga volgend jaar waarschijnlijk naar Miami en wilde ff langs die plek waar ze dat opnemen :')
pi_120606800
zzzz gaan we weer
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_120609368
Finale aflevering gezien... Ben benieuwd wat dit nou betekend.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:41:40 #157
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120611254
Het einde is zo open, ze kunnen echt alle kanten op.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_120682190
Maffe finale idd. Dus toch een 7e seizoen volgend jaar, dat vind ik wel nice, blijft vermakelijk!
pi_120708394
vond het wel een vermakelijke finale, lekker anderhalf uur burn notice, verstand op 0 en onderuitgezakt kijken. Alleen moet Fiona niet zo janken, Michael kreeg ze waarschijnlijk alleen op die manier uit de bak en ik zie 'm ook niet ergens een pizza tent ofzo runnen.

Hoewel het regelmatig van die A-team (actie) momenten heeft vind ik nog steeds leuk, vooral nu het afgelopen halve seizoen een doorlopende verhaallijn was. Laat dat volgende seizoen dus maar vooral komen ^O^
  maandag 24 december 2012 @ 12:35:51 #160
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_120713663
Ik moet eerlijk bekennen dat het inmiddels niet meer echt must see tv begint te worden in mijn ogen... Normaal keken we het altijd direct op vrijdag... nu kwamen we er van het weekend achter dat we de aflevering met Vanek hadden gemist.
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_120713987
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 12:35 schreef MikeyMo het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat het inmiddels niet meer echt must see tv begint te worden in mijn ogen... Normaal keken we het altijd direct op vrijdag... nu kwamen we er van het weekend achter dat we de aflevering met Vanek hadden gemist.
dat heb ik al een paar seizoenen niet meer. Eerst was het vooral uitzoeken wie hem geframed had, maar sinds dat van baas naar opperbaas naar opper opperbaas ging en daarna weer een ander probleem kwam is het meest interessante aspect van de serie verdwenen. Nu is het echt zo een tussendoortje waar je niet op hoeft te letten
  maandag 24 december 2012 @ 13:02:41 #162
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_120714566
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 12:46 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat heb ik al een paar seizoenen niet meer. Eerst was het vooral uitzoeken wie hem geframed had, maar sinds dat van baas naar opperbaas naar opper opperbaas ging en daarna weer een ander probleem kwam is het meest interessante aspect van de serie verdwenen. Nu is het echt zo een tussendoortje waar je niet op hoeft te letten
Idd, zou er nu weer echt iemand boven Anson staan... ze hebben ook nooit echt rustmomentjes in de overkoepelende verhaallijn gehad. Zodra er een resolutie was dan werd in de volgende aflevering weer iemand neergeschoten waardoor Michael en consorten weer terug bij af waren en de volgende moeten zoeken.

We hebben Anson! Bam! Anson dood! En zo gaat dat al een paar seizoenen.
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_120714925
Het ging na Anson niet meer om Anson of een hogere baas maar revenge op de killer van zijn broer. De verantwoordelijke was Tom Card, die is dood, toen was het vluchten en daarmee is het seizoen afgelopen.
  maandag 24 december 2012 @ 14:14:21 #164
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_120717081
Fiona is wel nogal een crybaby op het eind, wat had ze dan verwacht?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_120717318
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 09:33 schreef JDx het volgende:
Ik vraag me wel af of ze nog weer terug komen bij hun appartement. Ik ga volgend jaar waarschijnlijk naar Miami en wilde ff langs die plek waar ze dat opnemen :')
Heb er toen ik er was niet echt op gelet. Ondanks dat er in het hotel nog een aflevering van Burn Notice op was :P

quote:
The show is filmed on location in and around Miami, Florida. The show has a permanent set built in the former Coconut Grove Convention Center in Miami's Coconut Grove neighborhood where most of the show is filmed. In August 2012, the Miami City Commission and Burn Notice producers reached a tentative agreement to allow Burn Notice to film at the Convention Center for one additional year, allowing for a seventh season of production in exchange for significantly higher rent, an agreement that must be approved by the City of Miami.[25]
Ben wel in Coconut Grove geweest ook, dus mss wel voorbij wat dingen gereden zonder door te hebben.
  maandag 24 december 2012 @ 14:45:38 #166
300718 Kenju
Say It!!??
pi_120718154
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fiona is wel nogal een crybaby op het eind, wat had ze dan verwacht?
Ik vond het ook vreemd op het moment dat ik het zag. Maar als je er over nadenkt is het eigenlijk wel logisch. Zij wilde op de vlucht, Michael niet. Zij wilde met Michael vrij zijn van de CIA, Michael deed alsof hij dat ook wilde, maar Fiona meent nu te zien dat hij dat nooit gemeend heeft en vooral voor de CIA wil werken; liever dan met haar zijn.

Overigens vind ik de manier waarop ze de hele case met Riley hebben afgedaan ook veel te makkelijk. Had veel liever gezien dat ze gewoon een heel goede CIA-agente was die achter hun aanging met de volledige middelen van de CIA. Dat ze opeens corrupt blijkt te zijn, etc. etc. en dat ze dat kunnen exploiteren vind ik wat makkelijk.

Een sfeer waarin ze haar eigenlijk weinig kunnen doen, omdat ze gewoon haar werk doet, en goed ook, ze ondertussen met de kartel ook een gemeenschappelijke vijand hebben, etc. etc. had veel interessanter kunnen zijn.
Ik bedoel, van een soort van CIA-legend, zou je wel meer verwachten. Maar dit makkelijke schrijfwerk is wel iets wat eigen is aan Burn Notice helaas. Het gaat vooral om de afleveringen op zich, en dat die er individueel leuk uitzien en spektakel bevatten met een eigen gezicht. Het bredere verhaal rondom een rode draad is niet belangrijk. Echter, nu de afleveringen die rode draad wel centraal lijken te hebben staan, zouden ze wel wat meer kunnen steken in het verhaal. Maar wellicht dat binnen dat schrijversteam een dergelijke verandering kwa concept, de aanwezige capaciteiten overstijgt.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_120809007
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:45 schreef Kenju het volgende:

[..]

Overigens vind ik de manier waarop ze de hele case met Riley hebben afgedaan ook veel te makkelijk. Had veel liever gezien dat ze gewoon een heel goede CIA-agente was die achter hun aanging met de volledige middelen van de CIA. Dat ze opeens corrupt blijkt te zijn, etc. etc. en dat ze dat kunnen exploiteren vind ik wat makkelijk.

Een sfeer waarin ze haar eigenlijk weinig kunnen doen, omdat ze gewoon haar werk doet, en goed ook, ze ondertussen met de kartel ook een gemeenschappelijke vijand hebben, etc. etc. had veel interessanter kunnen zijn.
Ik bedoel, van een soort van CIA-legend, zou je wel meer verwachten. Maar dit makkelijke schrijfwerk is wel iets wat eigen is aan Burn Notice helaas.
klopt vond ik ook jammer, het probleem was juist dat ze in een situatie zaten waarin Michael de badguy was en opgejaagd werd zonder dat er een oplossing voor handen was. Om dan plotseling de tot dan toe correcte agent toch maar corrupt te laten zijn.... en dat hierdoor Michael onder de shit uitkomt terwijl het 2 aparte zaken zijn... jammer en te makkelijk. Maar inderdaad, dat is eigenlijk al de hele serie zo

maar de 2de helft van dit seizoen was wel elke aflevering vermakelijk
pi_120809087
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 09:41 schreef planethugo het volgende:
klopt vond ik ook jammer, het probleem was juist dat ze in een situatie zaten waarin Michael de badguy was en opgejaagd werd zonder dat er een oplossing voor handen was. Om dan plotseling de tot dan toe correcte agent toch maar corrupt te laten zijn.... en dat hierdoor Michael onder de shit uitkomt terwijl het 2 aparte zaken zijn... jammer en te makkelijk. Maar inderdaad, dat is eigenlijk al de hele serie zo

maar de 2de helft van dit seizoen was wel elke aflevering vermakelijk
Om heel eerlijk te zijn, de meeste US series hebben van dat. Bij Burn Notice kan ik er beter tegen omdat de actie leuk is en ik het uberhaupt een serie vind waarbij het waarheidsgehalte laag is.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_120809109
Haha, ja idd, net als bij Chuck, bijna alles kan :P
pi_120809296
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 09:46 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn, de meeste US series hebben van dat. Bij Burn Notice kan ik er beter tegen omdat de actie leuk is en ik het uberhaupt een serie vind waarbij het waarheidsgehalte laag is.
ligt eraan welke serie's je kijkt :P

maar idd, bij Burn Notice accepteer je dat sneller. De serie leunt nu eenmaal op een bepaald concept en setting, als ze nu een seizoen in Argentinië op de vlucht zouden moeten zou dat concept helemaal naar de klote zijn.
pi_120821317
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:02 schreef planethugo het volgende:

[..]

ligt eraan welke serie's je kijkt :P
Ik denk dat hij USA bedoelt, en niet Amerikaanse series. En daar heeft hij dan gewoon gelijk in. In Suits, White Collar, etc. wordt het altijd wel makkelijk afgedaan, ook als er potentieel is voor meer. Wellicht dat ze zich gewoon niet willen branden aan een te diepgaande serie.

quote:
maar idd, bij Burn Notice accepteer je dat sneller. De serie leunt nu eenmaal op een bepaald concept en setting, als ze nu een seizoen in Argentinië op de vlucht zouden moeten zou dat concept helemaal naar de klote zijn.
Het is inderdaad een type serie die je puur voor het vermaak kijkt. Maar een beetje groei vind ik niets mis mee. Daarmee kun je ook voorkomen dat het concept saai wordt. Aan de andere kant is het concept juist een van de sterke kanten. Neemt niet weg dat ik een dit verhaal graag anders afgedaan had zien worden.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_120826556
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 14:21 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Heb er toen ik er was niet echt op gelet. Ondanks dat er in het hotel nog een aflevering van Burn Notice op was :P

[..]

Ben wel in Coconut Grove geweest ook, dus mss wel voorbij wat dingen gereden zonder door te hebben.
Volgens mij is de loft van Micheal ook niet echt duidelijk zichtbaar vanaf de openbare weg. ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_120826713
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik denk dat hij USA bedoelt, en niet Amerikaanse series. En daar heeft hij dan gewoon gelijk in. In Suits, White Collar, etc. wordt het altijd wel makkelijk afgedaan, ook als er potentieel is voor meer. Wellicht dat ze zich gewoon niet willen branden aan een te diepgaande serie.
Niet USA per se, series uit de VS. White Collar heeft idd ook van die rare sprongen. Maar ik vind het bij meerdere series terug.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_120828997
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:02 schreef slacker_nl het volgende:
llar h
Ok, in dat geval ben ik het eens met wat planethugo zegt. Er zijn zat series die dit wèl goed doen. En natuurlijk zijn het niet alleen series van USA Network die het zo makkelijk nemen, maar USA heeft het wel duidelijk als concept in de series die ze voeren. Gewoon simpel vermaak, niets te diep. Dit terwijl anderen een mix hebben, of juist alleen de uitgebreid doordachte series.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_120829056
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:52 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ok, in dat geval ben ik het eens met wat planethugo zegt. Er zijn zat series die dit wèl goed doen. En natuurlijk zijn het niet alleen series van USA Network die het zo makkelijk nemen, maar USA heeft het wel duidelijk als concept in de series die ze voeren. Gewoon simpel vermaak, niets te diep. Dit terwijl anderen een mix hebben, of juist alleen de uitgebreid doordachte series.
Wat best wel haaks staat op hun motto: Characters welcome.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')