SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.Ja doei.![]()
De 610 lijkt wel een stuk kleiner dan de 410.Of Mossel heeft grote handen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Voor mij is het een stuk praktischer ook icm fietsen, waarbij ik toch wel zo'n 3-6 uur onderweg ben. No way dat mijn iPhone dat volhoudt. Daarnaast ben ik al de klos bij het hardlopen als ik mijn iPhone niet 100% heb opgeladenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:01 schreef Fuszy het volgende:
Wat is er nu zo fijn aan een garmin t.o.v. een smartphone?
wat?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor mij is het een stuk praktischer ook icm fietsen, waarbij ik toch wel zo'n 3-6 uur onderweg ben. No way dat mijn iPhone dat volhoudt. Daarnaast ben ik al de klos bij het hardlopen als ik mijn iPhone niet 100% heb opgeladenhoe lang loop je dan wel niet? op 15% moet die het toch wel een half uur tot drie kwartier trekken?
Feyenoord Rotterdam![]()
Die 610 is toch een stuk mooier dan mijn 205. Dat is net een fietscomputer.
(niet mijn arm)
Niet meer actief op Fok!![]()
Had jij nou alweer gelopen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wat?hoe lang loop je dan wel niet? op 15% moet die het toch wel een half uur tot drie kwartier trekken?
.
En druip het zweet niet van je iPhone af?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor mij is het een stuk praktischer ook icm fietsen, waarbij ik toch wel zo'n 3-6 uur onderweg ben. No way dat mijn iPhone dat volhoudt. Daarnaast ben ik al de klos bij het hardlopen als ik mijn iPhone niet 100% heb opgeladen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Winampquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]lekker fout soms, heerlijk!
Wat is dat trouwens met het licht in de TT
![]()
Maar 30 minuten, zo erg is het dus. Maar mijn iPhone is 3 jaar oud he dan is muziek + endomondo aardig killing voor de batterij.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wat?hoe lang loop je dan wel niet? op 15% moet die het toch wel een half uur tot drie kwartier trekken?
Nog geen last van gehad. Maar knijp hem wel aardig fijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
En druip het zweet niet van je iPhone af?
Heb er 1x mee gelopen, maar iPhone vind ik te zwaar. Liever straks als ik geld heb een Garmin kopen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nog geen last van gehad. Maar knijp hem wel aardig fijn█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Goeoeoeoeoed!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:19 schreef Wiehoe het volgende:
Jeej overleeft![]()
https://www.polarpersonal(...)74015ecf0865defc0ef2[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Daar zou ik ook niet ontevreden mee zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:21 schreef Wiehoe het volgende:
Officieel: 13,28km in 01:11:56.00. Tevreden.![]()
![]()
Als dat zo is dan stort mijn wereld ook inquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
Wedden dat ik 8km per uur blijk te lopen ofzo en afstandmeten.nl niet zo nauwkeurig was![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
Wedden dat ik 8km per uur blijk te lopen ofzo en afstandmeten.nl niet zo nauwkeurig was
Nee muts, jij hebt al een officiële tijd, dus je weet al dat je rond de 10 km/u looptquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:23 schreef VKV het volgende:
[..]
Als dat zo is dan stort mijn wereld ook in.
Ojaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee muts, jij hebt al een officiële tijd, dus je weet al dat je rond de 10 km/u loopt.
![]()
![]()
Patat!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet koken, maar ik heb geen zinnnnnnnnnnnnnn....![]()
Mijn rondje ging niet helemaal zoals gepland. Gelijk in het begin al veelste snel. Veel mensen in het begin ingehaald. Dat had dus als resultaat dat ik het eerste kwart rondje al dacht van waar ben ik mee bezig. Als ik voor mijzelf aan het trainen was, dan was ik op dat moment gestopt. Ook omdat het ineens flink wind tegen was. Nou ja.. toen maar besloten om wat langzamer te gaan lopen. Dat ging wel goed, al dacht ik onderweg wel van goh.. ik had beter voor twee rondjes kunnen kiezen toen ik me inschreef, maargoed.. derde rondje dan ook maar. Gelukkig had ik het laatste rondje iemand die ongeveer mijn tempo liep vlak voor mij lopen. Dus daar bleef ik bij om zo tempo te behouden. Vlak voor de finish hem nog even ingehaald en met een klein kort sprintje de finish over
![]()
![]()
Er was echt veel wind. In mijn trainingsresultaten kan je ook duidelijk zien wanneer ik wind mee of wind tegen had![]()
![]()
Toch supergoed dat je het gewoon afgemaakt hebt!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:35 schreef Wiehoe het volgende:
Mijn rondje ging niet helemaal zoals gepland. Gelijk in het begin al veelste snel. Veel mensen in het begin ingehaald. Dat had dus als resultaat dat ik het eerste kwart rondje al dacht van waar ben ik mee bezig. Als ik voor mijzelf aan het trainen was, dan was ik op dat moment gestopt. Ook omdat het ineens flink wind tegen was. Nou ja.. toen maar besloten om wat langzamer te gaan lopen. Dat ging wel goed, al dacht ik onderweg wel van goh.. ik had beter voor twee rondjes kunnen kiezen toen ik me inschreef, maargoed.. derde rondje dan ook maar. Gelukkig had ik het laatste rondje iemand die ongeveer mijn tempo liep vlak voor mij lopen. Dus daar bleef ik bij om zo tempo te behouden. Vlak voor de finish hem nog even ingehaald en met een klein kort sprintje de finish over
![]()
![]()
![]()
Heb ik dodag al gehad. En gisteren had ik een zak chips. Ik groei gewoon dicht zoquote:.
Dus ik ga dadelijk lekker risotto maken.
Idd. Ik vind het netjes hoor!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:37 schreef VKV het volgende:
[..]
Toch supergoed dat je het gewoon afgemaakt hebt!
* sylvesterrr gaat zichzelf zometeen naar buiten schoppen voor RW les 15.
Ben twee uurtjes geleden in slaap gevallen.![]()
![]()
Bedankt.
Het was leuk een keer meegemaakt te hebben. De 4 mijl nog in oktober, en daarmee blijft het er even bij wat betreft wedstrijden.![]()
Nah, dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:23 schreef VKV het volgende:
[..]
Als dat zo is dan stort mijn wereld ook inop mijn wedstrijdjes liep ik ook met +/- 10km per uur (7Heuvelen iets langzamer want heuvels en niet goed genoeg getraind) maar bij de 5 liep ik 'm ook ongeveer in 30 min, iets minder netto-tijd
dus denk dat we wel gelijk op gaan
Ja doei.![]()
Holy F*![]()
![]()
![]()
Ondanks mijn liesblessure ben ik toch maar gaan lopen. Ik moest gewoon even mijn energie kwijt. Besloten om eens niet met Evy te lopen (ik ben bij les 11 van 5km training Evy). Maar het gewoon even rustig aan te doen, eens proberen om 5km te lopen zonder wandelen tussendoor. Een tempo zoeken waarbij niet buiten adem raak.
En verdomme het is gelukt!
En zonder last van m'n lies te hebben.![]()
En ook nog een recordtijd neergezet!![]()
![]()
![]()
24 minuten over 5Km![]()
![]()
![]()
Trots als een hond met 7 lullen.
Damn zo wil ik vaker gaan lopen
En ik heb zelfs het idee dat die verrekte spier/lies veel soepeler is geworden door dit lopen.
Wat een heerlijk gevoel
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Mooiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:46 schreef henkde_j het volgende:
Holy F*![]()
![]()
![]()
Ondanks mijn liesblessure ben ik toch maar gaan lopen. Ik moest gewoon even mijn energie kwijt. Besloten om eens niet met Evy te lopen (ik ben bij les 11 van 5km training Evy). Maar het gewoon even rustig aan te doen, eens proberen om 5km te lopen zonder wandelen tussendoor. Een tempo zoeken waarbij niet buiten adem raak.
En verdomme het is gelukt!
En zonder last van m'n lies te hebben.![]()
En ook nog een recordtijd neergezet!![]()
![]()
![]()
24 minuten over 5Km![]()
![]()
![]()
Trots als een hond met 7 lullen.
Damn zo wil ik vaker gaan lopen
En ik heb zelfs het idee dat die verrekte spier/lies veel soepeler is geworden door dit lopen.
Wat een heerlijk gevoel.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Mooiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:35 schreef Wiehoe het volgende:
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Omdat jij de underdog bent die aan het einde van de film iedereen voorbij looptquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
Mooie tijd Henk
![]()
waarom loopt iedereen mij er uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je een horloge nu eigenlijk om je linker- of rechterpols? Ik draag nooit horloges
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Officieel linksquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:51 schreef mosselmossel het volgende:
Doe je een horloge nu eigenlijk om je linker- of rechterpols? Ik draag nooit horloges[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zekerquote:![]()
Hoe bereken je je pace eigenlijk, dat is toch het aantal minuten dat je nodig hebt per Km?Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Het hoort links te zijn. De gedachtegang hierachter is dat de meeste mensen rechts zijn en die arm vaker gebruiken. Wat er dan gebeurt is dat je sierraad sneller slijt, gebruikssporen krijgt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:51 schreef mosselmossel het volgende:
Doe je een horloge nu eigenlijk om je linker- of rechterpols? Ik draag nooit horloges
Ik ben rechts en draag hem echter al jaren rechts.Gewoon wat je fijner vind.
![]()
Wat je het prettigst vindt. Vaak je niet-dominante handquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:51 schreef mosselmossel het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ik draag hem rechtsquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Godverdehoere, en toen besloot m'n ipod langzaam minder te gaan wordenMenu-knopje werkt niet helemaal soepel meer
Ja doei.![]()
nou, dan ga ik me maar eens klaarmaken voor training 15 van RW. 40 minuten lopen, 6,5 kilometer ongeveer dus.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, na een tijdje doen ze vervelend. Mijn pauze knop werkt niet meerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdehoere, en toen besloot m'n ipod langzaam minder te gaan wordenMenu-knopje werkt niet helemaal soepel meer
Jij hebt 'm dus ook niet gelopen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:05 schreef mosselmossel het volgende:
nou, dan ga ik me maar eens klaarmaken voor training 15 van RW. 40 minuten lopen, 6,5 kilometer ongeveer dus.Ik ga ook zometeen.
![]()
Mijn scrollwieltje draait niet meer aan het einde van een loop (dan zit er te veel zweet in ofzoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, na een tijdje doen ze vervelend. Mijn pauze knop werkt niet meer).
Heb ook allemaal strepen over m'n scherm inmiddels.Niet meer actief op Fok!![]()
No breaks, just keep runningquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, na een tijdje doen ze vervelend. Mijn pauze knop werkt niet meer
Ja doei.![]()
Oh god en ik heb onlangs één Shuffle gekocht van ¤49.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hehe, eindelijk snap ik hoe ik de Garmin kan koppelen aan mijn computerHoezo lekker onduidelijk?
Altijd he, al koop je iets duurs dan gaat iets anders prijzigs kapoetquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
quote:![]()
Gelukkig kan ik gewoon de koptelefoon eruit halen. Dan gaat hij ook op pauze
Je bent toch lekker bezig zo?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:07 schreef Maraca het volgende:
Hehe, eindelijk snap ik hoe ik de Garmin kan koppelen aan mijn computerHoezo lekker onduidelijk?
![]()
![]()
Het wachten is op de vaatwasserquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:07 schreef VKV het volgende:
[..]
Altijd he, al koop je iets duurs dan gaat iets anders prijzigs kapoet
Ja doei.![]()
iPod is kapot van verdrietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:07 schreef VKV het volgende:
[..]
Altijd he, al koop je iets duurs dan gaat iets anders prijzigs kapoetVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ja, maar ik wil lopen verdoriequote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:07 schreef Maraca het volgende:
dat is toch gewoon met de usb en dan kun je importeren? Of mis ik iets?
Ja doei.![]()
Da's bij de 610 dus supersimpel! En draadloosquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:07 schreef Maraca het volgende:
Huh? Sinds wanneer heb jij ook een Garmin?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:07 schreef Maraca het volgende:
. Welke?
Ik heb eigenlijk zin om nog een keer m'n rondje te lopen. Maar dat lijkt mij geen goed idee
Jij begrijpt _O_![]()
Don't get Maraca started!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh? Sinds wanneer heb jij ook een Garmin?. Welke?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nee, je moet een agent downloaden en usb drivers en koppelen en weet ik het. Maar dat zegt hij niet, hij zegt "not found" en that's it. Door stom toeval kwam ik bij de agent terecht. En nu doet hij hetquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]dat is toch gewoon met de usb en dan kun je importeren? Of mis ik iets?
Sinds vandaagquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
de 410
ik loop meestal op mumford and sons of ik heb een dance metal rock mix op.
vollbeat doet het ook erg goed.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Oh, ook als ik vanuit Endomodo ga importeren zeg maar? Want die zegt 'wil je vanuit een garmin importeren'quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, je moet een agent downloaden en usb drivers en koppelen en weet ik het. Maar dat zegt hij niet, hij zegt "not found" en that's it. Door stom toeval kwam ik bij de agent terecht. En nu doet hij hetdus ik dacht 'da's handig!'
Ja doei.![]()
Wen er maar aan. Drie nieuwe garmin-users vandaag: Maraca, MoBlo en ikquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, leuke playlist maken voor morgen!! Aan de slag
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Poeh, daar ben ik nog niet achterquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ook als ik vanuit Endomodo ga importeren zeg maar? Want die zegt 'wil je vanuit een garmin importeren'dus ik dacht 'da's handig!'
Zo maar 's omkleden en rustigaan klaar maken; ziet er niet naar uit dat de zon nog gaat stoppen met schijnen(
)
Ja doei.![]()
Ik baal er trouwens wel van dat ik een korte sportbroek heb gekocht zonder zakken. Waar laat ik nu m'n smartphone. Zo'n armband vind ik net even te Hi tech
Jij begrijpt _O_![]()
Alleen maar cool. Garminquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Drie nieuwe garmin-users vandaag: Maraca, MoBlo en ik.
Maar Maraca, je bent dus gewoon naar de winkel geweest vandaag? (want ik las eerder een post over een kerel in Rotterdam-Zuid)
In je handquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:17 schreef henkde_j het volgende:
Ik baal er trouwens wel van dat ik een korte sportbroek heb gekocht zonder zakken. Waar laat ik nu m'n smartphone. Zo'n armband vind ik net even te Hi tech
Zo, bijgelezen
Gefeliciteerd Wiehoe, je hebt netjes gelopen! Nog steeds veel wind he? Gisteravond ook. Hoe dan ook, netjes gelopen![]()
![]()
Faithlessquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh ja, leuke playlist maken voor morgen!! Aan de slag
Jij begrijpt _O_![]()
Ja, heb hem inderdaad in de winkel gekocht. Had zo'n slecht gevoel over die vent in R-Zquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen maar cool. Garmin.
Maar Maraca, je bent dus gewoon naar de winkel geweest vandaag? (want ik las eerder een post over een kerel in Rotterdam-Zuid)
Mijn smaak is ietsje andersquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb een verdrietig gezichtje in mijn Garmin analyze
Garmin loverquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, heb hem inderdaad in de winkel gekocht. Had zo'n slecht gevoel over die vent in R-Z
* CantFazeMe elke euro opzij legt!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
We zijn vandaag in 3!! hardloopwinkels geweest. Bijna nog een jasje gekocht...
Nja, heb wel een belt gekocht. Deze, maar dan met klik systeem.
Twijfelde eerst nog of ik niet zo'n flesje voor in de hand zou kopen, maar de kerel v/d hardloopwinkel kreeg bijna een beroerte toen ik dat zei'Dan ga je helemaal uit balans lopen nietdoennietdoennietdoen'
Ok![]()
![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:20 schreef GotC het volgende:
Nja, heb wel een belt gekocht.
[ afbeelding ]
Twijfelde eerst nog of ik niet zo'n flesje voor in de hand zou kopen, maar de kerel v/d hardloopwinkel kreeg bijna een beroerte toen ik dat zei'Dan ga je helemaal uit balans lopen nietdoennietdoennietdoen'
Ok. Weet je, ik dacht: hmm, waar zou GotC uithangen? En toen dacht ik aan een paar weken geleden, toen je de hele middag in RW was geweest. En idd, weer hardloopshizzle gekocht
.
Leuk trouwens. Roze. Kliksysteem, wat bedoel je? Ipv klittenband?
Onder anderequote:Ik heb ook een belt van Nathanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:20 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Okmaar dan met één grote bidon erin. Die van mij is alleen niet roze
Dan neem je er toch twee?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:20 schreef GotC het volgende:
OkOp donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Nou, ik ga maar eens lopenKijken hoe dit bevalt
Dat naar buiten schoppen duurt best lang...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:39 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr gaat zichzelf zometeen naar buiten schoppen voor RW les 15.
Ben twee uurtjes geleden in slaap gevallen.
* sylvesterrr gaat NU naar buiten.![]()
![]()
Bedankt. Ja het waaide aardig.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:17 schreef GotC het volgende:
Zo, bijgelezen
Gefeliciteerd Wiehoe, je hebt netjes gelopen! Nog steeds veel wind he? Gisteravond ook. Hoe dan ook, netjes gelopen
Voel me nu overigens heerlijk. Echt zo'n gevoel dat je hebt na zware inspanning. Ik denk dat als ik nu even op de bank ga hangen, dat ik zo wegdoezel.![]()
![]()
Mooi!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:20 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Ok█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Pfoe, ook eindelijk bijgelezen. En als ik het goed heb, zijn deze reacties wel zo'n beetje gepast:
Yuki, wat een boel bekertjes
Streamerinnetje
Rammelaartje
Maraca aan de Garmin
MoBlo aan de Garmin![]()
Winterstorm
MaleDuck... take it easy!
Mosselman ook aan de Garmin
Wiehoe![]()
henkde_j
en voor mij ook een kleine, want ik ben eindelijk in de + bij de challenge. En de 500km-grens nadert snellll
F means you're fucked![]()
Haha echt jullie favoriete zaterdaguitje of nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:20 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
OkAls ik dat zou doen zou ik heel snel arm zijn denk ik, zou me echt niet in kunnen houden
![]()
![]()
Daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:45 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Haha echt jullie favoriete zaterdaguitje of nietAls ik dat zou doen zou ik heel snel arm zijn denk ik, zou me echt niet in kunnen houden
Maar qua kleding hebben we nu wel ehm..meer dan genoeg. Dus we zijn iets selectiever
. Maar als t aan mij had gelegen waren er weer wat kleertjes bijgekomen
![]()
![]()
Ik heb me ook ingehouden, alleen twee gewone tshirtjes bij de WE gekocht
Wel bijna nog een paar nike free's gekocht om casual te dragen...maar dat komt nog wel....F means you're fucked![]()
Daarom is het fijn als het herfst wordt, kan je meer kleren dragen en dus meer kopenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel opMaar qua kleding hebben we nu wel ehm..meer dan genoeg. Dus we zijn iets selectiever
![]()
![]()
in NYC zag je echt 90% van de mensen rondlopen met hardloopschoenen. Daar kennen ze helemaal niet de casual sportschoenen die wij hier dragen. En superveel nike free's ook! Zag er wel leuk uitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:47 schreef YUR het volgende:
Ik heb me ook ingehouden, alleen twee gewone tshirtjes bij de WE gekocht
Wel bijna nog een paar nike free's gekocht om casual te dragen...maar dat komt nog wel....![]()
![]()
Zelfs daar heb ik stiekem al genoeg voorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:47 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Daarom is het fijn als het herfst wordt, kan je meer kleren dragen en dus meer kopen2 lange tights, 3 lange mouwen shirts en een jasje..
![]()
![]()
Ooh natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:49 schreef GotC het volgende:
OMG Moblo in het Endomondo team![]()
Nu zijn we pas compleet
yay
jasje, muts, handschoenen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik stiekem al genoeg voor2 lange tights, 3 lange mouwen shirts en een jasje..
![]()
![]()
Maar YUR stak er een stokje voor?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel opMaar qua kleding hebben we nu wel ehm..meer dan genoeg. Dus we zijn iets selectiever
. Weten we iig waar jullie uithangen als het stil is op zaterdagmiddag
.
+1 heb ik ook last van, of dat je zo kan gaan zwemmen hahahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Muts en handschoenen is te warmPlus, heb kort haar. Doe een muts op en ik lijk kaal
![]()
![]()
YUR is meestal juist de big spenderquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar YUR stak er een stokje voor?. Weten we iig waar jullie uithangen als het stil is op zaterdagmiddag
.
Nah..hij zei dat ik al een jasje had. Is ook wel zo, maarjaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar YUR stak er een stokje voor?. Weten we iig waar jullie uithangen als het stil is op zaterdagmiddag
.
Plus het jasje wat ik wilde was niet in m'n maat.
Ja hahahquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:52 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
+1 heb ik ook last van, of dat je zo kan gaan zwemmen hahahaNou, dat moeten we niet hebben tijdens het lopen!
![]()
Dikke Amerikanen met hardloopschoenen wanneer ze niet aan het sporten zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:48 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
in NYC zag je echt 90% van de mensen rondlopen met hardloopschoenen. Daar kennen ze helemaal niet de casual sportschoenen die wij hier dragen. En superveel nike free's ook! Zag er wel leuk uit![]()
![]()
Jij begrijpt _O_![]()
Ik moet ook maar broodnodig voor een Garmin sparen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nog nooit iets online gekocht, maar www.wiggle.co.uk ziet er altijd goed uitquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:53 schreef Rammelaartje het volgende:
Wat is eigenlijk jullie favoriete webshop voor hardloopkleding?Veel keuze
![]()
10 euro per 5 km?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik moet ook maar broodnodig voor een Garmin sparen.
![]()
![]()
Leuk idee! Een eurotje per gewonnen 100 meter.quote:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Zo hou ik mijn hardloopaankopen binnen de perken. 1 euro per kilometer, waarbij mijn hartslaghorloge nu nog op terugwerkende kracht wordt "verdient".quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Leuk idee! Een eurotje per gewonnen 100 meter.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:59 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Zo hou ik mijn hardloopaankopen binnen de perken. 1 euro per kilometer, waarbij mijn hartslaghorloge nu nog op terugwerkende kracht wordt "verdient".
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Eerst sparen, dan kopen hèquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:59 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Zo hou ik mijn hardloopaankopen binnen de perken. 1 euro per kilometer, waarbij mijn hartslaghorloge nu nog op terugwerkende kracht wordt "verdient"..
Futurumshop is een fijne winkel (niet alleen voor kleding) en Zalando heeft ook een ruim assortimentquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:53 schreef Rammelaartje het volgende:
Wat is eigenlijk jullie favoriete webshop voor hardloopkleding?.
Ik koop alleen nooit kleding online.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik ga me zo maar eens even voor de tv nestelen voor een uurtje WipeOut
Oeh leukquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga me zo maar eens even voor de tv nestelen voor een uurtje WipeOutNederlandse/Amerikaanse/Engelse versie?
![]()
Geen idee, staat er niet bij op tvgids.nl. Versie maakt niet niet zo veel uit, als ik m nog maar niet gezien hebquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Oeh leukNederlandse/Amerikaanse/Engelse versie?
Sorry als ik het al eerder heb gevraagd, maar welke Polar heb je nu? En voor hoeveel?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:02 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ik kon de verleiding niet meer aan+ vakantiegeld en belastingteruggaaf.. tja..
![]()
Polar RCX5 Tour de France Premium. 420 euro.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Sorry als ik het al eerder heb gevraagd, maar welke Polar heb je nu? En voor hoeveel?![]()
![]()
Heb je het gehoord van die ene keer dat het iemand lukte om bij les 19 5,1km te lopen?Nou.. dat gebeurde!!!
![]()
Wat een prachtapparaat is het
Hebben we vandaag nog naar gekekenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:06 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Polar RCX5 Tour de France Premium. 420 euro.
[ afbeelding ]Erg gaaf, ook de kleuren
![]()
![]()
Huh, ik upload altijd vanaf m'n Garmin direct in Endomondo. Nou, gisteren ging die niet zo lekker: Pakte de 5 km niet, piekjes die je bij Garmin niet zag enzo. Irritant.
Dus ik net de GPX file vanaf Garmin site gedownload en geupload in Endomondo..krijg ik een superstrak zonder piekjes grafiekje. En de 5km.
!
http://www.endomondo.com/workouts/rHmuK9uT7e4
Edit:
De TCX is nóg beter.!
http://www.endomondo.com/workouts/jYAzOOMDxXA
[ Bericht 17% gewijzigd door GotC op 23-06-2012 19:15:14 ]![]()
Blitzzzzquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:06 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]mooi hoor.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:07 schreef Maraca het volgende:
Heb je het gehoord van die ene keer dat het iemand lukte om bij les 19 5,1km te lopen?Nou.. dat gebeurde!!!
![]()
Wat een prachtapparaat is het
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Iets te verleidelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:06 schreef VKV het volgende:
Haha ik was YUR en GotC ook al kwijtZeker verleidelijk, al die hardloopspulletjes in de winkels!
. Maargoed, uiteindelijk maar 35 euro uitgegeven
Maraca, gaaf he?Lekker om eindelijk alles eens goed te zien he? Je moet ff op connect.garmin.com account aanmaken.
![]()
Hij doet me iedere keer wat aan een retro gameboy color denkenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prachtig dingquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:06 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Mooi kleurtje
.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:10 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Hij doet me iedere keer wat aan een retro gameboy color denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar dacht ik ook aan!
Boel geld, maar dan heb je ook wat!![]()
Jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Iets te verleidelijk. Maargoed, uiteindelijk maar 35 euro uitgegeven
Maraca, gaaf he?Lekker om eindelijk alles eens goed te zien he? Je moet ff op connect.garmin.com account aanmaken.
En ook geen irritante iPhone meer in mijn hand. Heb het gevoel dat ik veel meer kan ontspannen omdat ik toch onbewust bang ben dat die uit mijn handen valt
Heb een account aangemaakt
Is idd waar. Zoals ik ergens hierboven zei, iets in je hand dragen haalt je ook uit balans. Nu kan je lekker gaan concentreren op het lopenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
JaEn ook geen irritante iPhone meer in mijn hand. Heb het gevoel dat ik veel meer kan ontspannen omdat ik toch onbewust bang ben dat die uit mijn handen valt
Heb een account aangemaakt
![]()
![]()
Ik ga ook maar even een account aanmaken op connect.garmin.com. Eens kijken wat dat nu eigenlijk is.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:10 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Hij doet me iedere keer wat aan een retro gameboy color denkenHaha! Ja klopt nu je het zegt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ook ideaal dat Endomondo er goed mee werktquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Is idd waar. Zoals ik ergens hierboven zei, iets in je hand dragen haalt je ook uit balans. Nu kan je lekker gaan concentreren op het lopenGewoon klikken op importeren en hij haalt het van het horloge af
Ideaal jaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook ideaal dat Endomondo er goed mee werktGewoon klikken op importeren en hij haalt het van het horloge af
Hoe bevalt de 'ring'?
![]()
Ik vind dat dat gewoon automatisch moet gaan zodra ik Garmin aansluit op laptopquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook ideaal dat Endomondo er goed mee werktGewoon klikken op importeren en hij haalt het van het horloge af
. /lui
Ik sluit hem niet aanquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind dat dat gewoon automatisch moet gaan zodra ik Garmin aansluit op laptop. /lui
Ies draadloos
Ik moet er vanaf blijven tijdens het rennen. Ging ineens tegen mezelf lopen wtfquote:Voor de rest bevalt het prima! Alleen even het geluid uit gezet
Schijnt een bizar gevoelig ding te zijn, dus zal wel effe wennen wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moet er vanaf blijven tijdens het rennen. Ging ineens tegen mezelf lopen wtfVoor de rest bevalt het prima! Alleen even het geluid uit gezet
Ben benieuwd hoe dat gaat als je met lange mouwen loopt?
![]()
![]()
Je kunt de ring "blokkeren"quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Schijnt een bizar gevoelig ding te zijn, dus zal wel effe wennen wordenBen benieuwd hoe dat gaat als je met lange mouwen loopt?
Nu al een eigen 'Maraca' loopster!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moet er vanaf blijven tijdens het rennen. Ging ineens tegen mezelf lopen wtfVoor de rest bevalt het prima! Alleen even het geluid uit gezet
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik hoorde vanmorgen op de club nog een mooi verhaal over de prijsuitreiking van de Oranjeloop in Kwintsheul gisteravond.
Vlak voordat de prijsuitreiking begon, gooide iemand van de organisatie per ongeluk de tafel met alle GLAZEN prijzen om
Alles kapoet
Lekker danquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:21 schreef YUR het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op de club nog een mooi verhaal over de prijsuitreiking van de Oranjeloop in Kwintsheul gisteravond.
Vlak voordat de prijsuitreiking begon, gooide iemand van de organisatie per ongeluk de tafel met alle GLAZEN prijzen om
Alles kapoet.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:21 schreef YUR het volgende:
Alles kapoetBlij dak niks gewonnen had haha
![]()
![]()
Zonde zegquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:21 schreef YUR het volgende:
Alles kapoet.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Yay! Thanksquote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:34 schreef YUR het volgende:
Pfoe, ook eindelijk bijgelezen. En als ik het goed heb, zijn deze reacties wel zo'n beetje gepast:
Yuki, wat een boel bekertjes
Streamerinnetje
Rammelaartje
Maraca aan de Garmin
MoBlo aan de Garmin![]()
Winterstorm
MaleDuck... take it easy!
Mosselman ook aan de Garmin
Wiehoe![]()
henkde_j
en voor mij ook een kleine, want ik ben eindelijk in de + bij de challenge. En de 500km-grens nadert snellll
En jij verdient dan gewoon een grotehoor
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nu al een eigen 'Maraca' loopster!En overmorgen ga ik niet meer kloten met de route dus misschien zelfs een veel betere tijd
Ben nu al enorm trots op mijn tijd, zeker als ik me bedenk dat er iets van 5 minuten wandelen bij zat
Whehequote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:21 schreef YUR het volgende:
Alles kapoetquote:
Thanksquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Yay! Thanks
En jij verdient dan gewoon een grotehoor
Ik zit me te verlekker in de NIKE-store....zou zo mn hele salaris er doorheen kunnen jagen
En de mijnequote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:25 schreef YUR het volgende:
Ik zit me te verlekker in de NIKE-store....zou zo mn hele salaris er doorheen kunnen jagen![]()
![]()
Whehe. Denk dat YUR dan op de bank slaaptquote:
Vind je het gekquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:25 schreef YUR het volgende:
Ik zit me te verlekker in de NIKE-store....zou zo mn hele salaris er doorheen kunnen jagenen dan komt men aan 'Je kunt het zo duur maken als jij wil'
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nee das Albert Heijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Vind je het geken dan komt men aan 'Je kunt het zo duur maken als jij wil'
.
.
Op nat beton kun je snel sprinten uitstekend oefenen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:26 schreef Yuki het volgende:
Allemaal dit soort borden in de stad
[ afbeelding ]█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ben je even rennen, meteen je mailbox vol met Endomodospam!
Maarik heb óf een record gelopen, of m'n zooi was nooit zo nauwkeurig
Ja doei.![]()
Bijna! Bijna!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:26 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]Zal het net zo roze worden als de Ladies Run?
Ik gok op 'niet nauwkeurig'quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Jaaaaaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bijna! Bijna!Zal het net zo roze worden als de Ladies Run?
Heb er zo'n zin in
Al zal ik volgende week wel anders piepen
Het wordt een combi van roze en wit, denk ik
Euh..?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Op nat beton kun je snel sprinten uitstekend oefenen.
Denk het laatstequote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ik zie je niet in het Fok! Endomondo team
Dacht aan werkzaamhedenquote:![]()
Zie nou pas omleiding omdat een loop is. Wat een faal.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dacht aan werkzaamheden![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dacht aan werkzaamheden![]()
![]()
![]()
MENSEN IK HEB HEM UITGELOPEN ZONDER TE WANDELEN![]()
![]()
!
Over 8,86 km is het 01:04:58.04 geworden. Geen supersnelle kenianentijd, maar ik heb hem uitgelopen en ik ben supersupersuperblij! Dit had ik gisteren niet verwacht na brakke trainingen en mijn langste run van 6,4 km, en ik was niet eens kaputerdeput.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:36 schreef Finland. het volgende:
![]()
!
Over 8,86 km is het 01:04:58.04 geworden. Geen supersnelle kenianentijd, maar ik heb hem uitgelopen en ik ben supersupersuperblij! Dit had ik gisteren niet verwacht na brakke trainingen en mijn langste run van 6,4 km, en ik was niet eens kaputerdeput.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:36 schreef Finland. het volgende:
![]()
!
Gefeliciteerd. Lekker joh!
Hardloper.
IG @webkim![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:36 schreef Finland. het volgende:
![]()
!
![]()
![]()
Goed gedaan Finland
Zo, dat was dan les 15.
Heerlijk op het gras liggen/zitten na het sporten.
Het gaat ook goed met de kilometers...quote:Wat ben ik blij dat ik aan de andere kant van de A2 woon.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:26 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]Ik heb dus geen last van die borden.
![]()
!
![]()
![]()
![]()
finland gefeliciteerd!!!
sylvesterrrrrrr goed gedaan!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik zou het niet weten. Het laatste stukje (met versnelling) is m'n hartslag lager, kan ik haast niet geloven.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:42 schreef GotC het volgende:
Hee sylvesterrr, deed je hartslagmeter nou zo raar of je hartslag?![]()
![]()
![]()
!
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Het laatste stukje (met versnelling) is m'n hartslag lager, kan ik haast niet geloven.
Verder wel keurig gelopen! Toch weer 6 km in teh pockettt!![]()
Goed bezig!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, dat was dan les 15.
Heerlijk op het gras liggen/zitten na het sporten.
[ link | afbeelding ]
Het gaat ook goed met de kilometers...
[ link | afbeelding ]
[..]
[..]
Wat ben ik blij dat ik aan de andere kant van de A2 woon.Ik heb dus geen last van die borden.
[..]![]()
Enne, ik woon wel aan de centrumkant van de A2 maar thuis heb ik er geen last van hoor. Is puur binnenstad
Wauw, snelle meid!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/rUcDkDCillo![]()
Hoe beviel het?![]()
Ze zien er best leuk uit.quote:quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Verder wel keurig gelopen! Toch weer 6 km in teh pockettt!
Ik vroeg me na de 4e 'run' trouwens wel af hoe vaak je 'run' had getypt... Er kwam maar geen eind aan...![]()
![]()
![]()
!
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/rUcDkDCillo![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze zien er best leuk uit.
[..]
Ik vroeg me na de 4e 'run' trouwens wel af hoe vaak je 'run' had getypt... Er kwam maar geen eind aan...![]()
ExcuusWilde nog wel verder typen maar dacht neh..
Ja het zijn simpele shirts, maar less is more..![]()
![]()
Top!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/rUcDkDCillo
Mooie route ook. Lekker veel rechtdoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ehm, nou, het lopen ging lekkergewoon gelopen zoals altijd
![]()
Zooo, playlist is klaar1:22:00min zou genoeg moeten zijn
Whehe.. MoBlo maakt vriendjes
Meeeer dan genoeg!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Zooo, playlist is klaar1:22:00min zou genoeg moeten zijn
Ga je wel live lopen?
![]()
![]()
Met Endomondo? Uiteraard!! Jullie kunnen gewoon door de muziek heenschreeuwen hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Meeeer dan genoeg!Ga je wel live lopen?
Hoe laat start je?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Met Endomondo? Uiteraard!! Jullie kunnen gewoon door de muziek heenschreeuwen hoor
Niet echt constant maar er zitten rare hoogteverschillen in de route, af en toe wat vaart bij zetten omdat er een auto aankomt, dat soort ongeinquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooie route ook. Lekker veel rechtdoor
Ja doei.![]()
Hoe laat?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Met Endomondo? Uiteraard!! Jullie kunnen gewoon door de muziek heenschreeuwen hoor![]()
![]()
Wacht, dan moeten wij eerst nog even vriendjes wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Met Endomondo? Uiteraard!! Jullie kunnen gewoon door de muziek heenschreeuwen hoor
Je kunt hetquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
Nou ik zal mezelf ook eens naar buiten slepen
*Endomondo klaarzet...quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:52 schreef Dr.Sexy het volgende:
Nou ik zal mezelf ook eens naar buiten slepen
Veel plezier
16:30 uurquote:
Working on itquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan moet je m wel binnen een uur lopen. Wij moeten rond 17.30 weg
Ok, ik geef toe: dit is best grappig!
Vooral omdat ik niet teleurgesteld ben qua snelheid, sterker nog: 28:25 over 5km! ZIEK!![]()
Ik dacht echt onderweg "als hij me niet vertelt wat ik WIL lezen verkoop ik 'm weer..."
__!
Ja doei.![]()
Gezond kleurtjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:56 schreef Wiehoe het volgende:
Haaa, dat hardlopen zo'n middagje.. Ik heb me de kop er van verbrand. Helemaal een rood hoofd
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
Vooral omdat ik niet teleurgesteld ben qua snelheid, sterker nog: 28:25 over 5km! ZIEK!![]()
Ik dacht echt onderweg "als hij me niet vertelt wat ik WIL lezen verkoop ik 'm weer..."
__!
Alleen maar leuk dat je er blij mee bent, toch?
Hahaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
__!
. Laatste zin deed 't 'm.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Snap je ons nu een beetje?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
__!
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
__!
@YUR: een beetjeik heb tijdens 't lopen amper op dat ding gekeken overigens en ben gewoon gaan rennen en af en toe even gekeken hoe laat 't was ('t is immers ook een horloge) en heb ook niet echt het idee dat ik dat anders ga doen, zeker voorlopig niet.
Vind het héél leuk om te zien hoe ik precies gelopen heb (zeker het gemak ook van het niet handmatig in hoeven voeren in afstandmeten.nl is) maar ik denk niet dat ik de komende weken al meteen 'aan de pace raak' zeg maar
Maar ik vind het na-kaarten sowieso altijd wel heel leuk, heb ik ook altijd wel gevonden: daarom maakte ik ook mijn routes in afstandmeten.nl
Ja doei.![]()
Oh MoBlo, ik heb 'm ook voornamelijk om de gegevens achteraf te bekijken. Tijdens de loop? Meh. Kijk hoogstens op tijd of afstand, meer niet. Pace gisteren pas voor het eerst echt gebruikt.
![]()
Het leek wel alsof de text-to-speech dame ook moe werd.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:48 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
ExcuusWilde nog wel verder typen maar dacht neh..
Ja het zijn simpele shirts, maar less is more..![]()
![]()
QFT!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:04 schreef mosselmossel het volgende:
Wat is iedereen fucking goed bezig. Man wat top. Allemaal.![]()
Wat deze baas zegt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:04 schreef mosselmossel het volgende:
Wat is iedereen fucking goed bezig. Man wat top. Allemaal.Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:04 schreef mosselmossel het volgende:
Wat is iedereen fucking goed bezig. Man wat top. Allemaal.quote:
En dan ik. Lopen ging niet zo lekker als vorige week, maar goed. Jammer dan. Te snel gestart ook. kan gebeuren, volgende keer beter.
Dan de Garmin! Wat een verschil met mijn brakke Samsung Galaxy S+. Heb voor deze ene keer nog Runkeeper ook laten meelopen. Enige nadeel: ik loop wel langzamer dan ik altijd dacht.
http://connect.garmin.com/activity/191910133
En runkeeper: http://runkeeper.com/user/PietervK/activity/97128267
See the difference
Nog wel een groot verschil! Maar alsnog, je loopt tijdens je training mijn wedstrijdtempoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:07 schreef mosselmossel het volgende:
En dan ik. Lopen ging niet zo lekker als vorige week, maar goed. Jammer dan. Te snel gestart ook. kan gebeuren, volgende keer beter.
Dan de Garmin! Wat een verschil met mijn brakke Samsung Galaxy S+. Heb voor deze ene keer nog Runkeeper ook laten meelopen. Enige nadeel: ik loop wel langzamer dan ik altijd dacht.
See the difference![]()
![]()
Hoop verschillenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:07 schreef mosselmossel het volgende:
See the difference
Zit 12 sec verschil in je average pace. Da's best een hoopquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:07 schreef mosselmossel het volgende:
See the difference
Toch heel goed gelopen
Ik had even het gevoel dat Garmin iets te weinig kilometers had geregistreerd, totdat ik 3.99 mi zag staan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:07 schreef mosselmossel het volgende:
See the difference
Goed bezig!![]()
![]()
Zeg mosselman. Pas je miles eens aan naar kilometersquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:07 schreef mosselmossel het volgende:
See the difference
En 300 meter verschil, maar da's maar 5%quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zit 12 sec verschil in je average pace. Da's best een hoop
Toch heel goed gelopenF means you're fucked![]()
Ja dat had ik ook toen ik thuis kwam. Wtf hoezo heb ik maar 3,15 km gelopen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had even het gevoel dat Garmin iets te weinig kilometers had geregistreerd, totdat ik 3.99 mi zag staan.
Goed bezig!
Dat moet jij handmatig doen als je bij iemand anders kijktquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeg mosselman. Pas je miles eens aan naar kilometers![]()
![]()
Owhquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat moet jij handmatig doen als je bij iemand anders kijktExcuses. Dan heb ik niks gezegd
Dat moet jij zelf doen, door rechtsboven op metrisch te klikkenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeg mosselman. Pas je miles eens aan naar kilometers
Die had ik nog niet gezien, maar ook dat maakt wel verschil natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:09 schreef YUR het volgende:
[..]
En 300 meter verschil, maar da's maar 5%
Mooi trouwens: training level 5 (overreaching)
Waar zie je dat laatste?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien, maar ook dat maakt wel verschil natuurlijk.
Mooi trouwens: training level 5 (overreaching)![]()
![]()
Hey, dat zie ik bij mij nietquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien, maar ook dat maakt wel verschil natuurlijk.
Mooi trouwens: training level 5 (overreaching)Wel bij Mossel
Best verschil! Maar kin up!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:07 schreef mosselmossel het volgende:
See the difference█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Linkerkant, bij alle statistiekjes zeg maar.quote:
En dat overreaching zie je alleen als je op het vraagtekentje klikt
Ohhhquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Linkerkant, bij alle statistiekjes zeg maar.
En dat overreaching zie je alleen als je op het vraagtekentje klikt![]()
Had die even gemist![]()
![]()
Na 3 minuten al 3 peptalksquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:14 schreef YUR het volgende:
Sexy is running. Ik herhaal: Sexy is running
Dat kan als je al vriendjes met hem bent. Als je op de Endomondo-site naar Home gaat, zie je dat ie aan het rennen is. Daar staat ook de optie peptalk bijquote:F means you're fucked![]()
Ben je al vriendjes met Dr.Sexy (Bart)?quote:
Dan staat er bij zijn huidige run een knopje met peptalk
YUR is met alles snellerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat kan als je al vriendjes met hem bent. Als je op de Endomondo-site naar Home gaat, zie je dat ie aan het rennen is. Daar staat ook de optie peptalk bij
IK WIL OOKquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:20 schreef mosselmossel het volgende:
Ow! En ik heb vanavond lekker aardbeien-kwarktaart!
Eerst Swets al met heerlijk ijs op FB, nu jij..![]()
![]()
Nop, hij staat niet bij je vrienden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, volgens mij nog nietnou ja, eerst zo maar 's aan het eten beginnen.
Oh ja, eten... Zal ik verstandig doen en ook maar eens de keuken in duiken?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Aaahhhhh, ik wil oooooooooooooook!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:20 schreef mosselmossel het volgende:
Ow! En ik heb vanavond lekker aardbeien-kwarktaart!![]()
Zelf voor in de keuken gestaan vanmiddag! Met potten en pannen en lepels en gardes!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Kom ff een stukkie brengenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:20 schreef mosselmossel het volgende:
Ow! En ik heb vanavond lekker aardbeien-kwarktaart!
Ja, DAAROM willen GotC en ik dus meegenietenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:22 schreef mosselmossel het volgende:
Zelf voor in de keuken gestaan vanmiddag! Met potten en pannen en lepels en gardes!
Oh, dan kom ik wel naar Den Haag. Da's een stuk beter te doen dan Goesquote:
Dan is je taart vast opquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben volgende week pas in de buurt. Sorry.
Ik denk dat ie zich bescheurtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:25 schreef YUR het volgende:
Die gast gaat nooit meer met de peptalk-optie aan lopen
Zijn hier daar nu ook net meebezig. Volkoren koekjes zijn al omgetoverd tot bodem. Aardbeien worden nu kwarkttaart klaar gemaakt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:20 schreef mosselmossel het volgende:
Ow! En ik heb vanavond lekker aardbeien-kwarktaart!![]()
![]()
Huh?In de toekomst?quote:Dr.Sexy was out running. He tracked 2.76 km in 17m:06s.
Like · Comment · In the future
Er was toch ook een Endomondo Fok! groep? Volgens mij zit ik er ook bij, maar heb geen idee hoe ik er nog bij kom
Jij begrijpt _O_![]()
Zie OP.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:31 schreef henkde_j het volgende:
Er was toch ook een Endomondo Fok! groep? Volgens mij zit ik er ook bij, maar heb geen idee hoe ik er nog bij kom
Forum Opties Forumhop: Hop naar: