SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.Ja doei.![]()
De 610 lijkt wel een stuk kleiner dan de 410.Of Mossel heeft grote handen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Voor mij is het een stuk praktischer ook icm fietsen, waarbij ik toch wel zo'n 3-6 uur onderweg ben. No way dat mijn iPhone dat volhoudt. Daarnaast ben ik al de klos bij het hardlopen als ik mijn iPhone niet 100% heb opgeladenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:01 schreef Fuszy het volgende:
Wat is er nu zo fijn aan een garmin t.o.v. een smartphone?
wat?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor mij is het een stuk praktischer ook icm fietsen, waarbij ik toch wel zo'n 3-6 uur onderweg ben. No way dat mijn iPhone dat volhoudt. Daarnaast ben ik al de klos bij het hardlopen als ik mijn iPhone niet 100% heb opgeladenhoe lang loop je dan wel niet? op 15% moet die het toch wel een half uur tot drie kwartier trekken?
Feyenoord Rotterdam![]()
Die 610 is toch een stuk mooier dan mijn 205. Dat is net een fietscomputer.
(niet mijn arm)
Niet meer actief op Fok!![]()
Had jij nou alweer gelopen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wat?hoe lang loop je dan wel niet? op 15% moet die het toch wel een half uur tot drie kwartier trekken?
.
En druip het zweet niet van je iPhone af?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor mij is het een stuk praktischer ook icm fietsen, waarbij ik toch wel zo'n 3-6 uur onderweg ben. No way dat mijn iPhone dat volhoudt. Daarnaast ben ik al de klos bij het hardlopen als ik mijn iPhone niet 100% heb opgeladen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Winampquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]lekker fout soms, heerlijk!
Wat is dat trouwens met het licht in de TT
![]()
Maar 30 minuten, zo erg is het dus. Maar mijn iPhone is 3 jaar oud he dan is muziek + endomondo aardig killing voor de batterij.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wat?hoe lang loop je dan wel niet? op 15% moet die het toch wel een half uur tot drie kwartier trekken?
Nog geen last van gehad. Maar knijp hem wel aardig fijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
En druip het zweet niet van je iPhone af?
Heb er 1x mee gelopen, maar iPhone vind ik te zwaar. Liever straks als ik geld heb een Garmin kopen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nog geen last van gehad. Maar knijp hem wel aardig fijn█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Goeoeoeoeoed!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:19 schreef Wiehoe het volgende:
Jeej overleeft![]()
https://www.polarpersonal(...)74015ecf0865defc0ef2[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Daar zou ik ook niet ontevreden mee zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:21 schreef Wiehoe het volgende:
Officieel: 13,28km in 01:11:56.00. Tevreden.![]()
![]()
Als dat zo is dan stort mijn wereld ook inquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
Wedden dat ik 8km per uur blijk te lopen ofzo en afstandmeten.nl niet zo nauwkeurig was![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
Wedden dat ik 8km per uur blijk te lopen ofzo en afstandmeten.nl niet zo nauwkeurig was
Nee muts, jij hebt al een officiële tijd, dus je weet al dat je rond de 10 km/u looptquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:23 schreef VKV het volgende:
[..]
Als dat zo is dan stort mijn wereld ook in.
Ojaquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee muts, jij hebt al een officiële tijd, dus je weet al dat je rond de 10 km/u loopt.
![]()
![]()
Patat!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet koken, maar ik heb geen zinnnnnnnnnnnnnn....![]()
Mijn rondje ging niet helemaal zoals gepland. Gelijk in het begin al veelste snel. Veel mensen in het begin ingehaald. Dat had dus als resultaat dat ik het eerste kwart rondje al dacht van waar ben ik mee bezig. Als ik voor mijzelf aan het trainen was, dan was ik op dat moment gestopt. Ook omdat het ineens flink wind tegen was. Nou ja.. toen maar besloten om wat langzamer te gaan lopen. Dat ging wel goed, al dacht ik onderweg wel van goh.. ik had beter voor twee rondjes kunnen kiezen toen ik me inschreef, maargoed.. derde rondje dan ook maar. Gelukkig had ik het laatste rondje iemand die ongeveer mijn tempo liep vlak voor mij lopen. Dus daar bleef ik bij om zo tempo te behouden. Vlak voor de finish hem nog even ingehaald en met een klein kort sprintje de finish over
![]()
![]()
Er was echt veel wind. In mijn trainingsresultaten kan je ook duidelijk zien wanneer ik wind mee of wind tegen had![]()
![]()
Toch supergoed dat je het gewoon afgemaakt hebt!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:35 schreef Wiehoe het volgende:
Mijn rondje ging niet helemaal zoals gepland. Gelijk in het begin al veelste snel. Veel mensen in het begin ingehaald. Dat had dus als resultaat dat ik het eerste kwart rondje al dacht van waar ben ik mee bezig. Als ik voor mijzelf aan het trainen was, dan was ik op dat moment gestopt. Ook omdat het ineens flink wind tegen was. Nou ja.. toen maar besloten om wat langzamer te gaan lopen. Dat ging wel goed, al dacht ik onderweg wel van goh.. ik had beter voor twee rondjes kunnen kiezen toen ik me inschreef, maargoed.. derde rondje dan ook maar. Gelukkig had ik het laatste rondje iemand die ongeveer mijn tempo liep vlak voor mij lopen. Dus daar bleef ik bij om zo tempo te behouden. Vlak voor de finish hem nog even ingehaald en met een klein kort sprintje de finish over
![]()
![]()
![]()
Heb ik dodag al gehad. En gisteren had ik een zak chips. Ik groei gewoon dicht zoquote:.
Dus ik ga dadelijk lekker risotto maken.
Idd. Ik vind het netjes hoor!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:37 schreef VKV het volgende:
[..]
Toch supergoed dat je het gewoon afgemaakt hebt!
* sylvesterrr gaat zichzelf zometeen naar buiten schoppen voor RW les 15.
Ben twee uurtjes geleden in slaap gevallen.![]()
![]()
Bedankt.
Het was leuk een keer meegemaakt te hebben. De 4 mijl nog in oktober, en daarmee blijft het er even bij wat betreft wedstrijden.![]()
Nah, dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:23 schreef VKV het volgende:
[..]
Als dat zo is dan stort mijn wereld ook inop mijn wedstrijdjes liep ik ook met +/- 10km per uur (7Heuvelen iets langzamer want heuvels en niet goed genoeg getraind) maar bij de 5 liep ik 'm ook ongeveer in 30 min, iets minder netto-tijd
dus denk dat we wel gelijk op gaan
Ja doei.![]()
Holy F*![]()
![]()
![]()
Ondanks mijn liesblessure ben ik toch maar gaan lopen. Ik moest gewoon even mijn energie kwijt. Besloten om eens niet met Evy te lopen (ik ben bij les 11 van 5km training Evy). Maar het gewoon even rustig aan te doen, eens proberen om 5km te lopen zonder wandelen tussendoor. Een tempo zoeken waarbij niet buiten adem raak.
En verdomme het is gelukt!
En zonder last van m'n lies te hebben.![]()
En ook nog een recordtijd neergezet!![]()
![]()
![]()
24 minuten over 5Km![]()
![]()
![]()
Trots als een hond met 7 lullen.
Damn zo wil ik vaker gaan lopen
En ik heb zelfs het idee dat die verrekte spier/lies veel soepeler is geworden door dit lopen.
Wat een heerlijk gevoel
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Mooiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:46 schreef henkde_j het volgende:
Holy F*![]()
![]()
![]()
Ondanks mijn liesblessure ben ik toch maar gaan lopen. Ik moest gewoon even mijn energie kwijt. Besloten om eens niet met Evy te lopen (ik ben bij les 11 van 5km training Evy). Maar het gewoon even rustig aan te doen, eens proberen om 5km te lopen zonder wandelen tussendoor. Een tempo zoeken waarbij niet buiten adem raak.
En verdomme het is gelukt!
En zonder last van m'n lies te hebben.![]()
En ook nog een recordtijd neergezet!![]()
![]()
![]()
24 minuten over 5Km![]()
![]()
![]()
Trots als een hond met 7 lullen.
Damn zo wil ik vaker gaan lopen
En ik heb zelfs het idee dat die verrekte spier/lies veel soepeler is geworden door dit lopen.
Wat een heerlijk gevoel.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Mooiquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:35 schreef Wiehoe het volgende:
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Omdat jij de underdog bent die aan het einde van de film iedereen voorbij looptquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
Mooie tijd Henk
![]()
waarom loopt iedereen mij er uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je een horloge nu eigenlijk om je linker- of rechterpols? Ik draag nooit horloges
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Officieel linksquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:51 schreef mosselmossel het volgende:
Doe je een horloge nu eigenlijk om je linker- of rechterpols? Ik draag nooit horloges[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zekerquote:![]()
Hoe bereken je je pace eigenlijk, dat is toch het aantal minuten dat je nodig hebt per Km?Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Het hoort links te zijn. De gedachtegang hierachter is dat de meeste mensen rechts zijn en die arm vaker gebruiken. Wat er dan gebeurt is dat je sierraad sneller slijt, gebruikssporen krijgt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:51 schreef mosselmossel het volgende:
Doe je een horloge nu eigenlijk om je linker- of rechterpols? Ik draag nooit horloges
Ik ben rechts en draag hem echter al jaren rechts.Gewoon wat je fijner vind.
![]()
Wat je het prettigst vindt. Vaak je niet-dominante handquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:51 schreef mosselmossel het volgende:
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: