abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juni 2012 @ 09:39:20 #1
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  zaterdag 23 juni 2012 @ 10:10:00 #2
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_113267979
Coolsingel we komen eraan *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zaterdag 23 juni 2012 @ 10:49:11 #3
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_113268598
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:10 schreef Toekito het volgende:
Coolsingel we komen eraan *O*
Hoogmoed komt voor de val. Ik vraag me echt af of dit Feyenoord nog een seizoen op dit niveau kan presteren.
Life is what you make it.
pi_113268643
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:49 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Hoogmoed komt voor de val. Ik vraag me echt af of dit Feyenoord nog een seizoen op dit niveau kan presteren.
Plus dat de concurrenten PSV en Twente het ook niet slechter zullen doen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zaterdag 23 juni 2012 @ 10:54:21 #5
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_113268709
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:51 schreef Muto het volgende:

[..]

Plus dat de concurrenten PSV en Twente het ook niet slechter zullen doen.
Waarom Twente niet? Mclaren zit er nog steeds en John is weg.. De Jong zal ook wel vertrekken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_113268755
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:54 schreef satecl het volgende:

[..]

Waarom Twente niet? Mclaren zit er nog steeds en John is weg.. De Jong zal ook wel vertrekken.
Als De Jong blijft hebben ze met Tadic - De Jong en Verhoek de ideale voorhoede. Ik verwacht dat ze volgend jaar sterker zijn.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_113268822
Dit is een seizoen waarin we moeten gaan bevestigen, iets wat altijd heel lastig is voor zowel de club als de spelers. Zeker als je kijkt dat we een Guidetti kwijtraken. Maar ik heb wel absoluut vertrouwen in deze selectie.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_113269750
quote:

[..]

Ach ook een terugval hoort bij het leerproces. Maakt ook meteen duidelijk wie de echte toppers en wie de eeuwige talenten zijn, hoewel de technische staf die dagelijks met die gasten werkt vaak wel goed door heeft wie meeliften op de lekkere flow waar een team in zit en wie de jongens zijn die nog verder kunnen groeien.
pi_113272046
MESSI MESSI, CLASIE KOMT ERAAN CLASIE KOMT ERAAN CLASIE KOMT ERAAN

O+ O+ O+
  Moderator zaterdag 23 juni 2012 @ 13:14:40 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_113272453
quote:

[..]

Dat gevoel van "dit flikken we toch maar met een goedkoop bijeengescharrelde selectie", waarbij alles boven plaats 6 fantastisch was, zal komend seizoen plaatsmaken voor hogere verwachtingen. Ik ben benieuwd of de spelers die mentale sprong kunnen maken.

Wat verder niet vergeten moet worden, is dat Feyenoord ook dit seizoen een tientallen miljoenen (!) lagere begroting heeft dan Ajax en PSV, en enkele miljoenen lager dan Twente. Een derde of vierde plek is een prima prestatie.

Hoogmoed zie ik niet, wel herwonnen zelfvertrouwen.
Wat wel zorgen baart, is het gebrek aan slagkracht voorin.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 23 juni 2012 @ 13:19:54 #11
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_113272615
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat gevoel van "dit flikken we toch maar met een goedkoop bijeengescharrelde selectie", waarbij alles boven plaats 6 fantastisch was, zal komend seizoen plaatsmaken voor hogere verwachtingen. Ik ben benieuwd of de spelers die mentale sprong kunnen maken.

Wat verder niet vergeten moet worden, is dat Feyenoord ook dit seizoen een tientallen miljoenen (!) lagere begroting heeft dan Ajax en PSV, en enkele miljoenen lager dan Twente. Een derde of vierde plek is een prima prestatie.

Deze post.

zaterdag 23 juni 2012 @ 14:13:38 #12
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_113274186
Ik hoop gewoon dat we CL halen. Dan zijn we zo goed als uit de schulden en kan er pas echt gebouwd gaan worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_113276072
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Belangrijker dan de eindklassering vind ik dat we over een jaar kunnen zeggen dat het team en individuen progressie hebben geboekt tov afgelopen seizoen. Hoe dat dan helemaal tot uiting komt qua punten en ranglijst vind ik niet zo heel belangrijk. Het kan best wel eens tegenzitten en dan kunnen een paar punten meer of minder qua klassering een groot verschil maken.
pi_113279251
Werd die tekst van het nummer het legioen van U-niq en Winne. ooit gezongen in de kuip?

Dan doel ik op dit stuk:

Wij zijn het Legioen, wie? Wij zijn het Legioen, wat?
Wij zijn het Legioen van Feyenoord 1!

Lijkt me op zich wel mooi als het door de hele kuip ingezet wordt :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Fuszy op 23-06-2012 17:35:59 ]
Feyenoord Rotterdam
  Moderator zaterdag 23 juni 2012 @ 17:28:15 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_113279604
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:21 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Belangrijker dan de eindklassering vind ik dat we over een jaar kunnen zeggen dat het team en individuen progressie hebben geboekt tov afgelopen seizoen. Hoe dat dan helemaal tot uiting komt qua punten en ranglijst vind ik niet zo heel belangrijk. Het kan best wel eens tegenzitten en dan kunnen een paar punten meer of minder qua klassering een groot verschil maken.
Mja, met dien verstande dat rechtstreeks Europees voetbal wel iets is waar Feyenoord ook nu al, aan het begin van de wederopstanding, niet meer naast zou mogen grijpen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 23 juni 2012 @ 17:36:03 #16
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_113279811
Voor Ronald Koeman heeft de komst van een nieuwe spits bij Feyenoord geen prioriteit. De trainer heeft namelijk alle vertrouwen in jongeling Anass Achahbar, meldde Voetbalprimeur vrijdagavond. Koeman voorkomt daarmee een vertrek van Achahbar. Koeman heeft Achahbar laten weten dat hij volgend seizoen een serieuze kans krijgt als eerste spits van Feyenoord. De jongeling beleefde het afgelopen seizoen zijn doorbraak in Rotterdam, maar moest het vooral doen met invalbeurten.

De achttienjarige Achahbar lijkt daarmee de opvolger te worden van John Guidetti, die na een huurperiode is teruggekeerd naar Manchester City. Feyenoord heeft bovendien te horen gekregen dat er belangstelling is vanuit Italië en Engeland voor de talentvolle spits. De tiener blijft het liefst in De Kuip spelen, maar overweegt een vertrek wanneer hij geen echte kans krijgt.

Feyenoord zoekt nog wel naar een extra spits, maar zal alleen toeslaan als het mogelijk is om een speler van de buitencategorie aan te trekken. Die speler is vooralsnog niet gevonden. Eerder was clubicoon Dirk Kuyt in beeld, maar hij koos voor een lucratief contract bij Fenerbahçe.

Dit kan toch echt niet. Met achabar in de spits hebben we niets te zoeken in Europa. Er moet een goede spits bijkomen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_113279886
Ze zullen er vast alles voor doen om een spits te contracteren, maar ik denk dat het hoogst haalbare het huren van een talent of 3/4e spits van een andere club is. Ik heb alleen geen idee wat daarin de mogelijkheden zijn, misschien nog wel een van City ?
  Moderator zaterdag 23 juni 2012 @ 18:04:09 #18
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_113280444
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 17:36 schreef PIETR het volgende:
Voor Ronald Koeman heeft de komst van een nieuwe spits bij Feyenoord geen prioriteit. De trainer heeft namelijk alle vertrouwen in jongeling Anass Achahbar, meldde Voetbalprimeur vrijdagavond. Koeman voorkomt daarmee een vertrek van Achahbar. Koeman heeft Achahbar laten weten dat hij volgend seizoen een serieuze kans krijgt als eerste spits van Feyenoord. De jongeling beleefde het afgelopen seizoen zijn doorbraak in Rotterdam, maar moest het vooral doen met invalbeurten.

De achttienjarige Achahbar lijkt daarmee de opvolger te worden van John Guidetti, die na een huurperiode is teruggekeerd naar Manchester City. Feyenoord heeft bovendien te horen gekregen dat er belangstelling is vanuit Italië en Engeland voor de talentvolle spits. De tiener blijft het liefst in De Kuip spelen, maar overweegt een vertrek wanneer hij geen echte kans krijgt.

Feyenoord zoekt nog wel naar een extra spits, maar zal alleen toeslaan als het mogelijk is om een speler van de buitencategorie aan te trekken. Die speler is vooralsnog niet gevonden. Eerder was clubicoon Dirk Kuyt in beeld, maar hij koos voor een lucratief contract bij Fenerbahçe.

Dit kan toch echt niet. Met achabar in de spits hebben we niets te zoeken in Europa. Er moet een goede spits bijkomen.
Hoezo niet?

Wat goed is komt snel. Hij heeft nu een paar invalbeurten gehad in de eredivisie. Nu mag ie het gaan laten zien. Ik bedoel, alsof we een kans hebben in de CL.

Laat hem lekker een seizoen spelen. Ik heb er vertrouwen in. :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 23 juni 2012 @ 18:12:43 #19
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_113280714
Je ziet dat hij getalenteerd is, maar je zag ook dat hij nog veels te kort komt voor het eerste. Het zou zo jammer zijn als we geen goede spits weten aan te trekken, want verder hebben we een prima selectie. Je moet gaan doorpakken nu, en dat zal niet lukken met de spitsen die er nu al rondlopen.
pi_113280978
Doorpakken kan best als je kerngezond bent.
  zondag 24 juni 2012 @ 11:58:21 #21
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_113306205
Als we geen spits vinden gewoon Achahbar opstellen. Immers heeft scorend vermogen, Cisse en Schaken ook. Clasie kan groeien en El Ahmadi zal toch ooit gaan leren van JP en Gio om fatsoenlijk te schieten vanuit de tweede.lijn.
Sporten voor Sophia
pi_113306233
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 11:58 schreef Toekito het volgende:
Als we geen spits vinden gewoon Achahbar opstellen. Immers heeft scorend vermogen, Cisse en Schaken ook. Clasie kan groeien en El Ahmadi zal toch ooit gaan leren van JP en Gio om fatsoenlijk te schieten vanuit de tweede.lijn.
Ik ben het echt compleet met je eens.
pi_113306821
_O- Ultratrolletje Devv plaatst in het Ajax topic het filmpje "Het zijn maar kuuuuuuut kakkerlakken".

Hij wordt dus aangekondigd door zo'n stadionspeaker of weet ik wie eigenlijk.

"JAN VERTHONGEEHHHHHH"

Zegt ze letterlijk met een onschuldige kop: 'wie, johan verdomme? Wie heet nou zo' _O-

Heb het goede wijf ten huwelijk gevraagd dus. ^O^
pi_113307746
Fernandez legt er ook wel een paar in.
  zondag 24 juni 2012 @ 12:44:22 #25
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_113307843
Als je de fysiek van Fernandez en en de techniek van Achahbar kon fuseren werd je kampioen.
  zondag 24 juni 2012 @ 12:47:49 #26
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_113307970
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 11:58 schreef Toekito het volgende:
Denk dat jullie dan een stuk minder gevaarlijk zijn dan vorig jaar, waar in een ruime meerderheid Guidetti in de basis stond of Fernandez.Moet het nog maar zien met die Achahbar, vond het niet heel veel vorig jaar van wat ik heb gezien.

Cisse moet fit blijven, die kan erg belangrijk zijn voor jullie. Schaken ook natuurlijk, moet die wel de vorm van vorig jaar doorzetten :) Met zoveel snelheid op de flanken kan je natuurlijk genoeg voorzetten verwachten, dan is het wel handig een echte spits te hebben staan ipv Achahbar.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_113308147
Ik heb alle vertrouwen in Achahbar, alleen was het beter geweest om een seizoen verhuurd te worden aan bijv. Nec. Hij moet nog iets meer leren hoe hij de fysieke duels moet ontwijken maar ik heb al voldoende momenten gezien waarop hij dat slim deed. Als hij dat echt goed onder de knie krijgt kan hij heel goed worden.
  zondag 24 juni 2012 @ 12:52:49 #28
53267 TC03
pi_113308178
Feyenoord heeft een lagere begroting dan zowel PSV, Ajax als Twente. Ook qua selectie doen we in principe voor dit trio onder. Ik zou daarom zeggen dat de doelstelling een plek bij de eerste vier moet zijn, alles hoger dan dat is niet echt realsitisch om te eisen van Koeman.
  zondag 24 juni 2012 @ 12:57:19 #29
357045 Grifte
Feijenoord
pi_113308372
Ik heb ook vertrouwen in Achahbar, zag toevallig eergisteren nog die samenvatting van Heerenveen-thuis, wat een techniek, zo gemakkelijk schieten.
  zondag 24 juni 2012 @ 13:06:09 #30
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_113308745
Ik vergelijk de situatie een beetje met Luc's tweede (en laatste) seizoen. Hij moest het in enen laten zien, en deed het nochthans goed in een slecht draaiend team.

Hij redt zich wel denk.
pi_113308999
Achahbar heeft ook nog wel even de tijd, speelde een jaar terug nog in de B dus kan nog best nog een jaar of 2 duren voordat hij er echt klaar voor is.
pi_113309056
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:57 schreef Grifte het volgende:
Ik heb ook vertrouwen in Achahbar, zag toevallig eergisteren nog die samenvatting van Heerenveen-thuis, wat een techniek, zo gemakkelijk schieten.
Dat was echt een bazeninvalbeurt. Ik een minuut of 8 tijd creëerde die gozer gewoon 3/4 kansen voor zichzelf
pi_113309344
Achahbar, ik weet het niet hoor.. heeft leuke dingen laten zien in korte invalbeurten, maar toen tegen VVV in de basis faalde hij hopeloos.
pi_113309398
quote:
9s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:44 schreef CasselerRIP het volgende:
Als je de fysiek van Fernandez en en de techniek van Achahbar kon fuseren werd je kampioen.
Elke dag 2IU HGH zou een goede investering zijn geweest.
pi_113309452
Wij hebben een fysiek sterke spits nodig in een 4-3-3 formatie en daarin is Achachbar niet goed genoeg. Hij heeft zijn techniek en wendbaarheid wel mee.

Ik denk dat een 4-2-3-1 veel beter is, waarbij hij een rol zou vervullen als zwervende spits. Ik denk dat wanneer je met twee spitsen speelt hij veel beter uit de verf komt.
Feyenoord Rotterdam
pi_113309677
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Achahbar, ik weet het niet hoor.. heeft leuke dingen laten zien in korte invalbeurten, maar toen tegen VVV in de basis faalde hij hopeloos.
Ja niet zo gek als je allemaal ballen krijgt op 2 meter hoogte of 4 meter van je vandaan. Niet echt een goede graadmeter die wedstrijd, niemand haalde verder ook een voldoende.
pi_113311042
Fernandez gewoon in de spits neem ik aan? Al hoop ik dat Van Geel nog een leuke verassing uit de hoed tovert. Achahbar is er gewoon nog niet klaar voor imo.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 24 juni 2012 @ 14:55:34 #38
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_113313549
Kan Elvis Manu niet in de spits?
pi_113313748
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:55 schreef PIETR het volgende:
Is echt een buitenspeler volgens mij. Al is hij fysiek wel sterk. Maar Manu gaat waarschijnlijk verhuurd worden toch?
pi_113313800
Ik vind Achahbar nog niet klaar voor Feyenoord. Ik hoop dat hij echt veel in de sportschool gaat zitten deze maanden, want qua techniek kan hij het niveau wel aan. Alleen is zijn fysiek en zijn kaats/passing (althans, bij de trainingen is het vaak net iets te onzuiver) nog niet optimaal en dus een probleem.
pi_113313863
quote:
14s.gif Op zondag 24 juni 2012 15:00 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Is echt een buitenspeler volgens mij. Al is hij fysiek wel sterk. Maar Manu gaat waarschijnlijk verhuurd worden toch?
Nu die ene Ebdadinges er is, verwacht ik het wel ja. Je hebt voor als buitenspelers (links): Cissé, Cabral, Ebda, Fernandez en eventueel zelfs Goossens. Lijkt mij dus duidelijk dat, ook al gaat Cabral weg, Manu verhuurd zal worden.
  zondag 24 juni 2012 @ 15:05:09 #42
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_113313958
Sowieso Manu de voorkeur geven boven Cabral. Zou hem dan ook zeker niet verhuren ..
pi_113314448
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 15:01 schreef Muto het volgende:
Ik vind Achahbar nog niet klaar voor Feyenoord. Ik hoop dat hij echt veel in de sportschool gaat zitten deze maanden, want qua techniek kan hij het niveau wel aan. Alleen is zijn fysiek en zijn kaats/passing (althans, bij de trainingen is het vaak net iets te onzuiver) nog niet optimaal en dus een probleem.
Waarom naar de sportschool ? Moet gewoon slimmer worden in het gebruiken van zijn lichaam/weglopen. Dat leer je alleen maar door wedstrijdervaringen, niet in de sportschool.
  zondag 24 juni 2012 @ 15:38:55 #44
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_113315555
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:55 schreef PIETR het volgende:
DIe kan in de spits, speelt aan de buitenkant en als spits maar Achahbar gaat niet falen zodra er veel diepte is aan de zijkant. Je kan het vergelijken met Barcelona, Messi rendeert daar geweldig omdat Sanchez en (normaal Villa) het spel diep en breed houden.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_113315568
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 15:13 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Waarom naar de sportschool ? Moet gewoon slimmer worden in het gebruiken van zijn lichaam/weglopen. Dat leer je alleen maar door wedstrijdervaringen, niet in de sportschool.
Het is niet het een of het ander. Je moet het beide doen om beter te worden.
pi_113315677
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 15:39 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Het is niet het een of het ander. Je moet het beide doen om beter te worden.
Ze doen al aan krachttraining.
  zondag 24 juni 2012 @ 15:46:49 #47
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_113315971
Hoe maak je zo'n poll eigenlijk? Ben wel benieuwd wat de verhoudingen hier zijn qua Fernandez <> Achahbar (als spits in de basis).
pi_113316888
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 15:41 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ze doen al aan krachttraining.
Dus er is op dat vlak geen ruimte voor verbetering?
  zondag 24 juni 2012 @ 16:08:05 #49
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113316984
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:05 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Dus er is op dat vlak geen ruimte voor verbetering?
Er is iets mis met de trainingsmethode op dat gebied bij Feyenoord? Vertel! :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 24 juni 2012 @ 16:08:43 #50
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_113317008
Achabar heeft veel meer potentie, maar voor nu zou ik Fernandez kiezen en Achahbar langzaam brengen, paar keer laten invallen, kijken hoe die het doet
  zondag 24 juni 2012 @ 16:11:48 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113317161
Achahbar is er nog niet klaar voor en met Fernandez in de spits kan je nooit dominant voetbal spelen. Moet eigenlijk gewoon een spits bij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113317844
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
Achahbar is er nog niet klaar voor en met Fernandez in de spits kan je nooit dominant voetbal spelen. Moet eigenlijk gewoon een spits bij.
Die gaat er ook gewoon komen
  zondag 24 juni 2012 @ 16:29:32 #53
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_113317966
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
Yup, maar noem maar is een goede spits die haalbaar is. Denk trouwens dat Guidetti nog geen gesloten boek is ..
pi_113318093
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 16:29 schreef PIETR het volgende:

[..]

Yup, maar noem maar is een goede spits die haalbaar is. Denk trouwens dat Guidetti nog geen gesloten boek is ..
Ik denk dat van Geel in de tweede elftallen van PL clubs aan het zoeken is.
pi_113321646
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 15:13 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ook, maar als je Achahbar met de pink aanraakt valt hij. Als je het vergelijkt met Guidetti, is Achahbar gewoon nog een iel mannetje. Ergens kan dat goed zijn, maar niet bij een spits die de bal moet vasthouden en moet kaatsen. Je kunt af en toe nog zo slim zijn, maar als je een eveneens slimme + fysiek sterkere tegenstander hebt, dan win je niet.

Qua techniek is het echt een heerlijke speler. En als je straks Vilhena hebt, met daarvoor Achahbar wordt het gewoon elke wedstrijd genieten.
pi_113322990
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:49 schreef Muto het volgende:

[..]

Ook, maar als je Achahbar met de pink aanraakt valt hij. Als je het vergelijkt met Guidetti, is Achahbar gewoon nog een iel mannetje. Ergens kan dat goed zijn, maar niet bij een spits die de bal moet vasthouden en moet kaatsen. Je kunt af en toe nog zo slim zijn, maar als je een eveneens slimme + fysiek sterkere tegenstander hebt, dan win je niet.

Qua techniek is het echt een heerlijke speler. En als je straks Vilhena hebt, met daarvoor Achahbar wordt het gewoon elke wedstrijd genieten.
Ik geloof zelf meer in voetbalkwaliteiten/inzicht dan in fysiek. En bovendien vind ik Achahbar niet eens zo iel, heeft een vrij normale bouw, klein maar imo niet heel iel, De Vrij heeft dat bijv veel meer.

Daarom denk ik dat Achahbar gewoon minuten moet maken (desnoods bij een andere eredivisieclub) en zo ook moet ervaren hoe je verschillende type verdedigers te snel/slim af moet zijn, extra krachttraining vind ik zelf overdreven aangezien je toch 99 van de 100x het fysieke onderspit zult delven tegen cv's. Dan maar zorgen dat je wendbaarder/handiger en slimmer bent.Natuurlijk moet je wel een gewone vorm van krachttraining blijven doen maar dat doen ze sowieso wel bij iedere club.

In het moderne topvoetbal zijn er voldoende voorbeelden van goede spitsen met dezelfde fysiek als Achahbar bijv. : Villa, Rossi, Soldado, Di Natale en Messi maar die past eigenlijk niet in dat rijtje. ;)
pi_113327637
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 18:20 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik geloof zelf meer in voetbalkwaliteiten/inzicht dan in fysiek. En bovendien vind ik Achahbar niet eens zo iel, heeft een vrij normale bouw, klein maar imo niet heel iel, De Vrij heeft dat bijv veel meer.

Daarom denk ik dat Achahbar gewoon minuten moet maken (desnoods bij een andere eredivisieclub) en zo ook moet ervaren hoe je verschillende type verdedigers te snel/slim af moet zijn, extra krachttraining vind ik zelf overdreven aangezien je toch 99 van de 100x het fysieke onderspit zult delven tegen cv's. Dan maar zorgen dat je wendbaarder/handiger en slimmer bent.Natuurlijk moet je wel een gewone vorm van krachttraining blijven doen maar dat doen ze sowieso wel bij iedere club.

In het moderne topvoetbal zijn er voldoende voorbeelden van goede spitsen met dezelfde fysiek als Achahbar bijv. : Villa, Rossi, Soldado, Di Natale en Messi maar die past eigenlijk niet in dat rijtje. ;)
Naja, ik vind het wel meevallen met dat rijtje. Maar misschien is het ook meer een vorm van uitstraling dan van daadwerkelijke lichaamsbouw. Ik denk dat een ventje als Guidetti een tegenstander eerder bang maakt dan iemand als Achahbar (het kan nog erger: Isoufi). Al is dat ook iets dat met de tijd komt. Vergelijk Vlaar maar eens van vlak na zijn komst en nu.

zondag 24 juni 2012 @ 20:09:07 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113327755
Vlaar is daardoor wel veel minder wendbaar geworden. Ik lees hier wel eens dat De Vrij dezelfde fysiek als Vlaar moet gaan krijgen, maar dan verliest hij juist al zijn exceptionele kwaliteiten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113327764
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:07 schreef Muto het volgende:

[..]

Naja, ik vind het wel meevallen met dat rijtje. Maar misschien is het ook meer een vorm van uitstraling dan van daadwerkelijke lichaamsbouw. Ik denk dat een ventje als Guidetti een tegenstander eerder bang maakt dan iemand als Achahbar (het kan nog erger: Isoufi). Al is dat ook iets dat met de tijd komt. Vergelijk Vlaar maar eens van vlak na zijn komst en nu.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja en vergelijk zijn wendbaarheid eens met dat van nu en toen. :{
Niet iedere speler heeft er voordeel van, een De Vrij zou er zelfs op achteruit kunnen gaan.
pi_113327786
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:09 schreef Caland het volgende:
Vlaar is daardoor wel veel minder wendbaar geworden. Ik lees hier wel eens dat De Vrij dezelfde fysiek als Vlaar moet gaan krijgen, maar dan verliest hij juist al zijn exceptionele kwaliteiten.
:D
  zondag 24 juni 2012 @ 20:10:06 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113327812
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:09 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja en vergelijk zijn wendbaarheid eens met dat van nu en toen. :{
Niet iedere speler heeft er voordeel van, een De Vrij zou er zelfs op achteruit kunnen gaan.
Haha.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113327818
FR1908Nieuws twitterde op zondag 24-06-2012 om 20:09:55 Karim El Ahmadi zal zijn aflopende contact bij #Feyenoord niet gaan verlengen. reageer retweet
pi_113327844
Stelletje gays. Jullie durven wel met z'n tweeën tegen eentje.
pi_113327882
quote:
13s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:10 schreef Paul-89 het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op zondag 24-06-2012 om 20:09:55 Karim El Ahmadi zal zijn aflopende contact bij #Feyenoord niet gaan verlengen. reageer retweet
Zonde, jammer. En nu de vraag: behouden of verkopen? En tegen welke prijs verkopen?
pi_113327956
Dat is een lastige idd. :{
pi_113327961
quote:
Dani Fernandez heeft zich weten te onderscheiden tijdens zijn proefperiode bij Racing Genk. De oud-Feyenoorder, wiens contract bij Feyenoord niet verlengd werd, nam in de oefenwedstrijd tegen KVK Beringen (0-10) de openingstreffer voor zijn rekening.

De 29-jarige vleugelverdediger krijgt van trainer Mario Been, met wie hij in het verleden samenwerkte bij Feyenoord en NEC, een kans om een contract in de wacht te slepen bij de Belgische club.
De schijnwerpers waren na afloop van het vriendschappelijke duel gericht op Sieb Schrijvers. De vijftienjarige belofte vond liefst drie keer het net tegen Beringen.
Dani Fernandez _O_. Hij had een betere voorzet dan Cabral, Schaken en Cissé bij elkaar.
  zondag 24 juni 2012 @ 20:13:22 #67
53267 TC03
pi_113327964
Verkopen voor 5 miljoen. We zitten goed in de middenvelders en moeten z.s.m. een positief eigen vermogen verkrijgen.
pi_113328038
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:13 schreef TC03 het volgende:
Verkopen voor 5 miljoen. We zitten goed in de middenvelders en moeten z.s.m. een positief eigen vermogen verkrijgen.
_O- Dani is een Rechtsback, en zijn contract loopt over een week af. Waar heb je het over :D

Edit: o kut, iets meer omhoog scrollen.

DOEIIIII AHMADI :W Rot maar lekker op voor een paar miljoen.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2012 20:15:40 ]
  zondag 24 juni 2012 @ 20:15:27 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113328075
Verkopen natuurlijk. Vind sowieso dat het middenveld te 'vol' is nu. Zou toch doodzonde zijn als een Vormer het kind van de rekening wordt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113328079
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:14 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

_O- Dani is een Rechtsback, en zijn contract loopt over een week af. Waar heb je het over :D
Over Karim.
pi_113328096
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Over Karim.
Zie ultraedit.
pi_113328108
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:15 schreef Caland het volgende:
Verkopen natuurlijk. Vind sowieso dat het middenveld te 'vol' is nu. Zou toch doodzonde zijn als een Vormer het kind van de rekening wordt.
Ik had daar een interessante post over in het PSV-topic vandaag.
  zondag 24 juni 2012 @ 20:17:17 #73
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113328155
Mooi voor Fernandez
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 24 juni 2012 @ 20:22:46 #74
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_113328403
Bye Bye Karim, hoi 5 miljoen. Dat is idd een goed idee.
Sporten voor Sophia
  zondag 24 juni 2012 @ 20:23:52 #75
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113328457
Ik denk ook dat Vormer El Ahmadi moeiteloos kan vervangen. Alhoewel, de El Ahmadi van vorig seizoen was echt briljant. Als hij ook nog eens zou kunnen schieten is hij echt compleet. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113328556
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:23 schreef Caland het volgende:
Ik denk ook dat Vormer El Ahmadi moeiteloos kan vervangen. Alhoewel, de El Ahmadi van vorig seizoen was echt briljant. Als hij ook nog eens zou kunnen schieten is hij echt compleet. :')
Vormer trekt de kar gewoon voort joh op hetzelfde niveau. Vilhena'tje er nog bij, kampioen halverwege April. Heerlijk man.
  zondag 24 juni 2012 @ 20:27:38 #77
321382 vandermar
pi_113328637
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Vormer trekt de kar gewoon voort joh op hetzelfde niveau. Vilhena'tje er nog bij, kampioen halverwege April. Heerlijk man.
Ik heb de tent al klaarstaan.
RvP; Feyenoord
  zondag 24 juni 2012 @ 20:28:40 #78
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_113328691
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:23 schreef Caland het volgende:
We gaan er sowieso niet op achteruit, ik denk zelfs dat Vormer beter is. Karim dus gewoon verkopen voor 5+.
  zondag 24 juni 2012 @ 20:30:14 #79
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_113328779
En van dat geld een spitsie halen. Guidetti bijvoorbeeld.
pi_113328798
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:30 schreef PIETR het volgende:
En van dat geld een spitsie halen. Guidetti bijvoorbeeld.
_O-
pi_113329342
Maar dan moeten er wel clubs voor hem komen. Voorlopig is het angstvallig stil wat dat betreft.
  zondag 24 juni 2012 @ 20:43:36 #82
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_113329614
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

_O-
Kan toch? Jatog? Niet dan?

MvG: Hallootjes
TD Man City: Oi, mate!

MvG: We have just sold our best player Karim El Ahmadi for 6 million keiharde euros and with that money we want to buy Guidetti.
TD Man City:
pi_113329688
Gewoon aan City verkopen voor 6 miljoen + Guidetti.
  zondag 24 juni 2012 @ 20:55:16 #84
321382 vandermar
pi_113330415
Drenthe halen als je Karim verkoopt!
RvP; Feyenoord
  zondag 24 juni 2012 @ 20:59:10 #85
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_113330674
Nee joh, die supporters van Everton zijn maar wat blij dat die lamstraal daar weg is. Zegt toch genoeg?
pi_113330965
Ik zou het risico ook niet nemen, en volgens mij past zo'n type ook helemaal niet in de filosofie van Van Geel en Koeman.
pi_113333769
Gaat helemaal goedkomen volgend seizoen joh ^O^
Verwachtingen zullen wel wat hoger zijn, maar Feyenoord zal wel met die druk om kunnen gaan. Ik verwacht gewoon plaats 3 of hoger :)
Sterker nog, met een goede spits (Achahbar is nog wat te licht voor Feyenoord 1, zeker een heel seizoen) is Feyenoord misschien wel titelkandidaat nummer 1 (ben misschien niet helemaal objectief :+, maar kijk eens wat voor team we dan hebben :9~ )
  Moderator zondag 24 juni 2012 @ 22:21:27 #88
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_113336921
El Ahmadi :'( De veldheer op het middenveld. Hij wordt hier enorm onderschat.
  zondag 24 juni 2012 @ 22:38:17 #89
53267 TC03
pi_113338421
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:21 schreef Slobeend het volgende:
El Ahmadi :'( De veldheer op het middenveld. Hij wordt hier enorm onderschat.
Vormer, Immers, Tony: genoeg opvolgers die klaar staan. Spelers zijn passanten, ook El Ahmadi.
  zondag 24 juni 2012 @ 23:39:57 #90
357045 Grifte
Feijenoord
pi_113343923
Jammer van Karim, dan maar hopelijk er een mooie som voor vangen
pi_113346889
Guidetti naar Sampdoria werd er gezegd in SV.
  maandag 25 juni 2012 @ 00:34:57 #92
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113346907
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 00:34 schreef VanKuikeren het volgende:
Guidetti naar Sampdoria werd er gezegd in SV.
Serie B ja? Lijkt me sterk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113347224
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 00:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Serie B ja? Lijkt me sterk.
A.
pi_113347629
quote:
Zojuist is openbaar gemaakt dat Karim El Ahmadi niet bij zal gaan tekenen… dat betekent dus wel dat hij – mits Feyenoord hem niet verkoopt – de club transfervrij zal verlaten aan het einde van het komende seizoen. Dit nieuws komt toch een beetje onverwacht. Na het vertrek van Been leek het leven bij Feyenoord hem toch een beetje toe te juichen, maar schijnbaar ziet Karim het toch niet meer zitten op Zuid. Wellicht is een onderdeel hiervan wat oud (of nieuw) zeer. Echt netjes werd Karim el Ahmadi namelijk niet behandelt door de directie toen ze hem in tijdens het trainingskamp in Oman hebben gedumpt in die contreien.

Wat de reden ook mag zijn; bijtekenen doet hij niet. Dit bijtekenen is slecht nieuws voor Feyenoord, het is een sportieve aderlating waar vooralsnog geen financiële compensatie tegenover staat. Feyenoord kocht Karim El Ahmadi via het zogenaamde FIF systeem voor iets meer dan zes miljoen euro. Die constructie van het FIF was zo bijzonder gunstig dat Pim Blokland en consorten voor het eerst zich bij Feyenoord kwamen melden om te participeren. Feyenoord ‘te helpen’. Dat verliep echter niet helemaal goed. Feyenoord ging door het bedenksel van Onno Jacobs nog harder bergafwaarts dan het al deed en noodgedwongen moest het FIF omgezet worden in de VvF constructie. Althans… niet alle ‘vrienden’ vonden dat een goed plan. Door de gunstige voorwaarden (en garanties) besloten een onbekend aantal investeerders in het FIF te blijven (naar verluidt een substantieel gedeelte).

Nu El Ahmadi waarschijnlijk kostenloos vertrekt heeft Feyenoord dus een aanzienlijke kostenpost erbij. Leuk zo’n FIF constructie… blijft je jarenlang achtervolgen. Het kan helaas nog erger. De kostenpost gaat nog groter worden als we kijken naar de spelers die allemaal zijn toegevoegd in het FIF. Dani Fernandez is al transfervrij vertrokken. Aleksander Ignjatovic speelde nooit een wedstrijd en vertrok via de achterdeur. Als Sekou Cissé straks ook transfervrij vertrekt dan zal de schade in de vele miljoenen euro’s gaan lopen (let op: deze lening gaat pas betaald worden als de laatste speler is vertrokken, in dit geval dus Mokotjo in 2015). Al met al een trieste dag voor een club met zoveel onbenutte potentie, helemaal als men zich bedenkt dat hier nooit consequenties aan verbonden zijn of zullen worden. Onno Jacobs vertrok namelijk op zijn eigen voorwaarden, en de andere ‘bestuurder’ van de Talentpools en het FIF… en de toezichthoudende organen? Ach… laten we maar hopen dat Martin van Geel weer wat wonderen kan verrichten deze zomer. Dat beperkt de schade weer enigszins.
* Verwijderd *
pi_113351839
En voor een ieder die nog steeds denkt dat we verkopen kunnen weigeren... :')!
pi_113351874
El Ahmadi weg :'(

Die gaan we heel erg missen.
pi_113351952
De fuck. :o
  maandag 25 juni 2012 @ 09:12:14 #98
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113352325
Met El Ahmadi leveren we kwaliteit in. Vormer en cohorten zijn ook goede spelers, maar vind Karim een stapje verder dan de rest. Benieuwd hoe we dat gaan opvangen. Ik vind sowieso dat we hem moeten verkopen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_113352352
Was wel te verwachten, jammer dat er zo schandalig is omgegaan met 'el dramadi'
pi_113352429
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:13 schreef Adames het volgende:
Was wel te verwachten, jammer dat er zo schandalig is omgegaan met 'el dramadi'
Was hijzelf schuld.
  maandag 25 juni 2012 @ 09:21:00 #101
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113352490
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Was hijzelf schuld.
Maakt ook niet zoveel uit, er is geen speler in de wereld die met nog een eenjarig contract bijtekent als hij elders denkt meer te kunnen verdienen
  maandag 25 juni 2012 @ 09:27:26 #102
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113352602
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Was hijzelf schuld.
Is da zo? Kan me nog wel wat verhalen over hem herinneren ten tijde van Been en Beenhakker. Die laatste wilde hem maar wat graag weg hebben, omdat hij teveel op de begroting zou drukken.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 25 juni 2012 @ 09:47:08 #103
277865 Sejt
Ondertitel
pi_113352968
Ik pleit sowieso voor het verkopen van spelers die nog maar 1 jaar contract hebben en niet willen bijtekenen, zelfs als ze zo dragend zijn als El Ahmadi. In onze huidige situatie kunnen we het niet hebben om (waardevolle) spelers transfervrij te laten lopen.
Voor Van Geel was het te laat om bv. Van Haaren of D. Fernandez te verkopen en die lopen nu gratis de deur uit, maar spelers als Cabral en El Ahmadi moeten gewoon verkocht worden voor een paar miljoen. We hebben de vervangers klaar staan en je zal vast iets inleveren in kwaliteit, maar daar tegenover staan extra inkomsten, minder salaris en ontwikkeling van talenten.
I love my mispoken words.
  maandag 25 juni 2012 @ 09:48:56 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113353004
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:47 schreef Sejt het volgende:
Ik pleit sowieso voor het verkopen van spelers die nog maar 1 jaar contract hebben en niet willen bijtekenen, zelfs als ze zo dragend zijn als El Ahmadi. In onze huidige situatie kunnen we het niet hebben om (waardevolle) spelers transfervrij te laten lopen.
Voor Van Geel was het te laat om bv. Van Haaren of D. Fernandez te verkopen en die lopen nu gratis de deur uit, maar spelers als Cabral en El Ahmadi moeten gewoon verkocht worden voor een paar miljoen. We hebben de vervangers klaar staan en je zal vast iets inleveren in kwaliteit, maar daar tegenover staan extra inkomsten, minder salaris en ontwikkeling van talenten.
als ik naar post #94 kijk zal het qua inkomsten wel tegenvallen ook al wordt El Ahmadi verkocht
  maandag 25 juni 2012 @ 09:50:12 #105
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113353027
quote:
Rekenvoorbeeld (3)

• Directie zoekt ruzie met Karim El Ahmadi en zal hem verbannen naar Al-Ahli.
• Karim El Ahmadi keert terug maar vergeeft hen dat nooit en tekent niet bij, dient zijn contract uit en Karim El Ahmadi vertrekt voor netto EUR 0.
• Investeerders krijgen de netto opbrengst, zijnde EUR 0 uitgekeerd.
• Het tekort van 6.307 k wordt als alle spelers in het FIF-mandje vertrokken zijn bij Feyenoord omgezet in een driejarige lening (naar rato per investeerder) met een jaarlijks rentepercentage van 5%.
• Feyenoord blijft tot het einde der tijden afbetalen en bloeden door de bizarre wanprestaties van Onno Jacobs, Eric Gudde, W. Kok, Coert Beerman en de rest.
Elite
Tegen TTIP
pi_113353148
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:12 schreef Happel het volgende:
Met El Ahmadi leveren we kwaliteit in. Vormer en cohorten zijn ook goede spelers, maar vind Karim een stapje verder dan de rest. Benieuwd hoe we dat gaan opvangen. Ik vind sowieso dat we hem moeten verkopen.
Zeker verkopen, tis niet anders, financieel gezond worden staat nog steeds bovenaan, en je hebt mogelijkheden zat op het middenveld, al is Karim daar wel de beste optie!
  maandag 25 juni 2012 @ 09:57:52 #107
277865 Sejt
Ondertitel
pi_113353216
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

als ik naar post #94 kijk zal het qua inkomsten wel tegenvallen ook al wordt El Ahmadi verkocht
Alles is beter dan niks. Daarnaast is El Ahmadi ook één van de grootverdieners en het besparen van zijn salaris is ook altijd welkom.
pi_113353417
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Is da zo? Kan me nog wel wat verhalen over hem herinneren ten tijde van Been en Beenhakker. Die laatste wilde hem maar wat graag weg hebben, omdat hij teveel op de begroting zou drukken.
Ik had het meer over de bijnaam El Dramadi. Vooral na zijn actie tegen Ajax/Mounir. Het hele stadion keerde zich toen tegen hem.
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 10:12:06 #109
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_113353554
Verkopen uiteraard.

Bizar trouwens, dat investeerders gegarandeerd hun inleg terug krijgen. Hoe kun je dat nou toezeggen bij zo'n in waarde fluctuerend "onderpand". Een wanhoopsaktie van bestuurders die op grote voet door wilden leven maar op een normale manier niet meer aan centen konden komen.
pi_113353673
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik had het meer over de bijnaam El Dramadi. Vooral na zijn actie tegen Ajax/Mounir. Het hele stadion keerde zich toen tegen hem.
Vertel, kan me er niks van herinneren.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:31:23 #111
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113354111
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:16 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik ook niet.

Toch minder blowen/zuipen gok ik.
Elite
Tegen TTIP
pi_113354153
Ik zeg niet dat het bericht van FR12.nl niet klopt, maar ik vraag me wel af wat de bron is voor dat verhaal.
De titel staat tussen aanhalingstekens, wat de suggestie geeft dat het een citaat is. Vervolgens word er niet aangegeven wat de bron van het citaat en/of het algehele nieuwsbericht is. Redelijk opmerkelijk...

Eerlijk gezegd was ik ook in de veronderstelling dat de contract onderhandelingen met El A. Juist redelijk positief verliepen. Economisch gezien is bijtekenen de beste optie, volgend jaar zomer met een meerjarig contract verkopen levert natuurlijk meer op dan nu met het mes op de keel moeten te verkopen in zijn laatste contractjaar.

Benieuwd hoe MvG hiermee gaat dealen..
Wat een idiote constructie destijds om El A te halen, ik was blij toen hij kwam. Maar niet met deze voorwaarden. Idioten.
pi_113354237
Ik brak pas echt mijn nek toen ik de transfersom van Cissé zag :') Ongelofelijk _O-
pi_113354310
BREKEND HMF NIEUWS *FOX NIEUWS LOGO'TJE ALLES*: :')

Maar wel even serieus desondanks; een maatje van mij is een redelijk ingevoerde supporter van City. Hij beweert dat de genezing van Guidetti niet voorspoedig verloopt, en dat verwacht wordt dat hij bij aanvang van de nieuwe seizoenen nog steeds niet fit is. Om deze reden zouden vrijwel alle geďnteresseerde clubs zijn afgehaakt en schijnt City niet echt moeite te willen doen om Guidetti te verkopen. Voor de seelctie van City is hij echter ook niet echt.. .Mja, wat kan je zeggen. :').

Mark my words; het kan nog best wel eens dat die jongen 'uit het niets' eind Augustus bijschuift. Gewoon onderbuikgevoel.

Sowieso wordt die jongen echt niet verkocht. En voor een verhuur is Feijenoord toch de logischte optie.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2012 10:40:41 ]
  maandag 25 juni 2012 @ 10:43:37 #115
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113354421
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:39 schreef Helpmefok het volgende:

Maar wel even serieus desondanks; een maatje van mij is een redelijk ingevoerde supporter van City. Hij beweert dat de genezing van Guidetti niet voorspoedig verloopt, en dat verwacht wordt dat hij bij aanvang van de nieuwe seizoenen nog steeds niet fit is. Om deze reden zouden vrijwel alle geďnteresseerde clubs zijn afgehaakt en schijnt City niet echt moeite te willen doen om Guidetti te verkopen. Voor de seelctie van City is hij echter ook niet echt.. .Mja, wat kan je zeggen. :').

Mark my words; het kan nog best wel eens dat die jongen 'uit het niets' eind Augustus bijschuift. Gewoon onderbuikgevoel.

Sowieso wordt die jongen echt niet verkocht. En voor een verhuur is Feijenoord toch de logischte optie.
Als het zo is, wel klote voor die jongen dat zijn genezing niet goed gaat.
pi_113354429
Overigens is Been(hakker) wat mij betreft NOOIT MEER welkom in De Kuip, zelfs niet als supporter. Die heeft de club tien-tal-len miljoenen gekost, met het falen van Ahmadi (6.307 miljoen), een Castaignos die weggepest ("Inter Inter Inter" :')!!!) die geldde als absoluut wereldtalent, en de extreme kutprestaties waardoor de club veel minder televisiegelden ontving.

Totaal MINIMAAL 12 miljoen door het putje dankzij die klootzakken.
pi_113354442
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als het zo is, wel klote voor die jongen dat zijn genezing niet goed gaat.
Schijnt een behoorlijke terugval te hebben gemaakt, zo schijnt zijn persoonlijk arts (echt wtf, hoezo hebben voetballers een persoonlijk fysiotherapeut en persoonlijk arts :')) te hebben geconstateerd. :{
pi_113354482
Overigens dacht ik vannacht: die Ellabdaloui... Ik ben daar niet zo'n voorstander van man. Staat ontwikkeling van een eigen (groot) talent (Manu) in de weg. En we weten eigenlijk niet zozeer wat die jongen nou allemaal kan.

Mweh..
  maandag 25 juni 2012 @ 10:46:28 #119
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113354505
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Schijnt een behoorlijke terugval te hebben gemaakt, zo schijnt zijn persoonlijk arts (echt wtf, hoezo hebben voetballers een persoonlijk fysiotherapeut en persoonlijk arts :')) te hebben geconstateerd. :{
Dat persoonlijk kan je wel met een korrel zout nemen, jij hebt toch ook maar 1 huisarts (hoewel bij jou weet je dat nooit ;) )
pi_113354532
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat persoonlijk kan je wel met een korrel zout nemen, jij hebt toch ook maar 1 huisarts (hoewel bij jou weet je dat nooit ;) )
Ik ben mijn eigen arts dalijk :'). Maar nee, ik heb er twee, in dezelfde praktijk :').

Overigens best frappant: de laatste trainer onder wie we wonnen van de joden was ook een Koeman. _O-
  maandag 25 juni 2012 @ 10:48:54 #121
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113354570
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Overigens best frappant: de laatste trainer onder wie we wonnen van de joden was ook een Koeman. _O-
Komt inderdaad maar weinig voor
pi_113355053
quote:

jij met je geruchten.

Guidetti kan naar Sampdoria. City wil hem verkopen.
pi_113355107
quote:
Overigens is Been(hakker) wat mij betreft NOOIT MEER welkom in De Kuip, zelfs niet als supporter. Die heeft de club tien-tal-len miljoenen gekost, met het falen van Ahmadi (6.307 miljoen), een Castaignos die weggepest ("Inter Inter Inter" :')!!!) die geldde als absoluut wereldtalent, en de extreme kutprestaties waardoor de club veel minder televisiegelden ontving.

Totaal MINIMAAL 12 miljoen door het putje dankzij die klootzakken.
El Ahmadi is aangetrokken door Bosz en als je iemand de schuld wil geven hiervan is het hem en de verantwoordelijke directeur Gudde.
pi_113355131
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:16 schreef Luni het volgende:

[..]

Klassieker van 2 jaar terug in De Kuip.
Karim was tot zijn eigen verbazing reserve maar mocht ergens in de 2e helft invallen bij ik meen een 0-2 stand.

Mounir werd volgens mij zijn directe tegenstander en Karim vond het tot 2 maal toe nodig om allerlei rare trucjes te proberen op de eigen 16 terwijl de bal gewoon rustig richting de keeper kon. Was meer bezig met een onderling potje panna voetbal met Mounir, zo zag het tenminste uit.

Hij heeft dit overigens een paar maanden terug ook toegegeven in vi en heeft er spijt van.
  maandag 25 juni 2012 @ 11:12:55 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113355213
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:12 schreef Gert het volgende:
Verkopen uiteraard.

Bizar trouwens, dat investeerders gegarandeerd hun inleg terug krijgen. Hoe kun je dat nou toezeggen bij zo'n in waarde fluctuerend "onderpand". Een wanhoopsaktie van bestuurders die op grote voet door wilden leven maar op een normale manier niet meer aan centen konden komen.
Dit soort dingen verbazen je nog? En het leuke is dat die kneuzen er grotendeels nog steeds zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113355270
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:09 schreef macca728 het volgende:

[..]

El Ahmadi is aangetrokken door Bosz en als je iemand de schuld wil geven hiervan is het hem en de verantwoordelijke directeur Gudde.
Ahmadi was een stomme aankoop aangezien we financieel kut zaten, maar voor de rest was het (hadden we "Ajaxgelden" gehad) een "Koopje".

Been en Beenhakker hebben hem echter kapot gemaakt.
pi_113355292
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:07 schreef macca728 het volgende:

[..]

jij met je geruchten.

Guidetti kan naar Sampdoria. City wil hem verkopen.
Dat komt van dezelfde speknek die beweerde dat we 60 miljoen investering kregen van Mandemakers, maar dat ze vertrokken omdat Gudde een kwartiertje te laat was :').

Kortom: onzingerucht.
  maandag 25 juni 2012 @ 11:19:28 #128
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_113355403
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:46 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens dacht ik vannacht: die Ellabdaloui... Ik ben daar niet zo'n voorstander van man. Staat ontwikkeling van een eigen (groot) talent (Manu) in de weg. En we weten eigenlijk niet zozeer wat die jongen nou allemaal kan.

Mweh..
Paar dagen geleden was het nog een wereldtalent?

Snap sowieso niet waarom er zo enthousiast gereageerd werd door mensen op die Omar, als je zelf talenten als Manu en Achahbar hebt. Guidetti was een schot in de roos, eens in de zoveel tijd heb je dat geluk. (Alex bij PSV was dat ook).
pi_113355482
Abdellaoui? Wat zijn dit voor geruchten?
pi_113355503
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Snap sowieso niet waarom er zo enthousiast gereageerd werd door mensen op die Omar, als je zelf talenten als Manu en Achahbar hebt. Guidetti was een schot in de roos, eens in de zoveel tijd heb je dat geluk. (Alex bij PSV was dat ook).
Bij Van Geel @ Feijenoord is er geen sprake van "geluk" jongen.
pi_113355505
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Nog niemand heeft bij mijn weten erg enthousiast gereageerd. Gewoon omdat niemand er een beeld van heeft, maar Van Geel zal hem ongetwijfeld vergeleken hebben met de spelers die er nu al zijn en hem een toevoeging vinden. Afwachten of hij dit goed heeft gezien.
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 11:23:02 #132
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_113355507
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Dit soort dingen verbazen je nog? En het leuke is dat die kneuzen er grotendeels nog steeds zitten.
Ik kende wel die talentenpools, maar deze, nóg nadeliger constructie nog niet.
  maandag 25 juni 2012 @ 11:24:54 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113355568
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik kende wel die talentenpools, maar deze, nóg nadeliger constructie nog niet.
Is vorig jaar rond dit tijdstip ook meerdere malen geplaatst hier.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 juni 2012 @ 11:25:53 #134
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_113355595
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Bij Van Geel @ Feijenoord is er geen sprake van "geluk" jongen.
Mwah, ik snap dat je veel vertrouwen in die man hebt. Maar ook hij zit er echt wel eens naast hoor. Ik zeg niet dat die Omar er niks van kan. Ik ken hem ook totaal niet. Bedoel alleen dat met het huren van jonge spelers er een kleine kans is dat het of een daverend succes word ( oa Guidetti en Alex dus) maar er een veel grotere kans is dat het niks is (Genoeg voorbeelden).

quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:22 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nog niemand heeft bij mijn weten erg enthousiast gereageerd. Gewoon omdat niemand er een beeld van heeft, maar Van Geel zal hem ongetwijfeld vergeleken hebben met de spelers die er nu al zijn en hem een toevoeging vinden. Afwachten of hij dit goed heeft gezien.
Sowieso HMF begon met superlatieven als wereldtalent. Maar ook in mijn vriendenkring waarin 99% voor Feyenoord is ongeveer werden ze helemaal gek :P

Edit: Nou ja, dat is overdreven, maar die zagen het al helemaal zitten. De nieuwe Guidetti enzovoort.
  maandag 25 juni 2012 @ 11:27:52 #135
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_113355646
Dat is gewoon het euforische gevoel, we hebben nu twee huurlingen gehad die het geweldig deden en dús zal de volgende ook wel weer goed zijn. :+
Evengoed dat je er automatisch al vanuit ging dat de huurlingen van Been(hakker) níets konden doordat het vanaf de eerste al niet veel bijzonders was.
  maandag 25 juni 2012 @ 11:28:51 #136
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113355676
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Is vorig jaar rond dit tijdstip ook meerdere malen geplaatst hier.
Kwam van LN, dus werd afgedaan als stemmingmakerij.
Elite
Tegen TTIP
pi_113355817
quote:

[..]

Ik heb gehoord dat hij van z'n vader moest doortrainen om op conditie te blijven, terwijl z'n artsen absolute rust voorschreven, en het nog maar de vraag is of het goed komt.
pi_113355869
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:33 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat hij van z'n vader moest doortrainen om op conditie te blijven, terwijl z'n artsen absolute rust voorschreven, en het nog maar de vraag is of het goed komt.
Dat is dus ongeveer ook wat ik heb gehoord. Nieuw daarin zou zijn dat belangrijke zenuwparen afgestorven of beschadigd zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2012 11:35:11 ]
pi_113355897
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:10 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Klassieker van 2 jaar terug in De Kuip.
Karim was tot zijn eigen verbazing reserve maar mocht ergens in de 2e helft invallen bij ik meen een 0-2 stand.

Mounir werd volgens mij zijn directe tegenstander en Karim vond het tot 2 maal toe nodig om allerlei rare trucjes te proberen op de eigen 16 terwijl de bal gewoon rustig richting de keeper kon. Was meer bezig met een onderling potje panna voetbal met Mounir, zo zag het tenminste uit.

Hij heeft dit overigens een paar maanden terug ook toegegeven in vi en heeft er spijt van.
Ok staat me echt helemaal niks meer van bij.
pi_113355909
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik ook niet.

Toch minder blowen/zuipen gok ik.
Dat doe ik tegenwoordig niet meer zoveel hahaha
  maandag 25 juni 2012 @ 11:37:31 #141
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_113355973
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat is dus ongeveer ook wat ik heb gehoord. Nieuw daarin zou zijn dat belangrijke zenuwparen afgestorven of beschadigd zijn
Als dat zo is kan het wel eens einde carriere zijn. :{
pi_113356080
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:37 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Als dat zo is kan het wel eens einde carriere zijn. :{
Dat kan zomaar onzin zijn hoor, er moeten wel hele gekke dingen gebeuren wil dat het geval zijn.
  maandag 25 juni 2012 @ 11:42:43 #143
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_113356181
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat kan zomaar onzin zijn hoor, er moeten wel hele gekke dingen gebeuren wil dat het geval zijn.
Afgestorven zenuwen kan een carriere beeindigende blessure zijn. Laatst nog een wielrenner waarbij zenuwen in zijn hand afgestorven waren en moest vrezen voor zijn carriere.

Laten we maar gewoon hopen dat het niet zover komt :)
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 11:52:12 #144
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_113356526
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Kwam van LN, dus werd afgedaan als stemmingmakerij.
:')
pi_113356578
Het is nog steeds een wonder dat Feyenoord niet als financiële instelling wordt gezien. Het wordt steeds investeringen genoemd, maar Feyenoord is gewoon jarenlang een spaarbank geweest voor rijke mensen.
pi_113358249
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:53 schreef Muto het volgende:
Het is nog steeds een wonder dat Feyenoord niet als financiële instelling wordt gezien. Het wordt steeds investeringen genoemd, maar Feyenoord is gewoon jarenlang een spaarbank geweest voor rijke mensen.
Zeker en de eindverantwoordelijke zit er nog en wordt nog geprezen ook door velen hier. Gudde dus.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:43:51 #147
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_113358506
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:35 schreef macca728 het volgende:

[..]

Zeker en de eindverantwoordelijke zit er nog en wordt nog geprezen ook door velen hier. Gudde dus.
Waren er al voordat Gudde AD werd.
2000 light years from home
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 12:50:12 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_113358758
ja laten we weer lekker overnieuw beginnen met "bestuur oprottuh".

maandag 25 juni 2012 @ 12:56:29 #149
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113359008
Sommigen zouden wat mij betreft zeker een andere baan moeten gaan zoeken.
Elite
Tegen TTIP
pi_113359527
BESTUUR TEGEN DE MUUR!
pi_113359948
Ik kijk iig. alweer uit naar Lijkkist-September en Pistolen-Oktober.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2012 13:21:15 ]
  maandag 25 juni 2012 @ 13:23:07 #152
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113360019
Heb flink wat rookpotten ingeslagen voor die wedstrijd tegen Dordt :Y
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113367469
quote:

Dat zou mij ook niet verbazen, zeker niet als Feyenoord CL haalt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 25 juni 2012 @ 16:41:30 #154
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_113370643
Dan mag ik alsnog kaal _O-
  maandag 25 juni 2012 @ 16:54:37 #155
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_113371431
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 16:41 schreef Dekatria het volgende:
Dan mag ik alsnog kaal _O-
En dan kan ik wéér blond.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 25 juni 2012 @ 17:57:41 #156
348553 nomnom
nomnomnom
pi_113374547
RBFlemma twitterde op maandag 25-06-2012 om 16:04:59 #Feyenoord are chasing Vĺlerenga midfielder Harmeet Singh (21). VIF have received a bid on the player. Singh is Bosman in 6 mnths. [TV 2] reageer retweet
  maandag 25 juni 2012 @ 18:14:58 #157
277865 Sejt
Ondertitel
pi_113375284
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:57 schreef nomnom het volgende:
RBFlemma twitterde op maandag 25-06-2012 om 16:04:59 #Feyenoord are chasing Vĺlerenga midfielder Harmeet Singh (21). VIF have received a bid on the player. Singh is Bosman in 6 mnths. [TV 2] reageer retweet
Hmm ken 'm niet (behalve in FM12), maar transfervrij is altijd goed. Ook inspelend op vertrek van El Al?
pi_113375520
12 doelpunten gemaakt in 114 wedstrijden. Niet een beetje weinig voor een middenvelder?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_113375522
Middenvelder.. :{
pi_113375544
quote:
19s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:20 schreef Guidetti het volgende:
12 doelpunten gemaakt in 114 wedstrijden. Niet een beetje weinig voor een middenvelder?
Karim 8 in 195 duels.
pi_113375582
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:20 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Karim 8 in 195 duels.
Hmm oke.
Iemand die meer over die gast weet?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_113375601
quote:
19s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:21 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Hmm oke.
Iemand die meer over die gast weet?

Niet dat je er heel veel uit kunt halen maar je kunt iig iets van zijn kwaliteiten zien.
pi_113375650
Youtube zegt mij niets.
pi_113375710
quote:
19s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:23 schreef Guidetti het volgende:
Youtube zegt mij niets.
Ligt eraan hoe je ernaar kijkt.
  maandag 25 juni 2012 @ 18:26:32 #165
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113375787
The fuck. :')

Waarom zit iedereen toch altijd te miepen op nutteloze statistieken als doelpunten bij een middenvelder. De vraag blijft altijd wat voor een middenvelder het is en hoe hij in zijn huidige elftal gebruikt wordt. Wat zijn de sterke punten en wat de mindere.

Hij heeft een lekker schot zo te zien.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 25 juni 2012 @ 18:28:44 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113375901
Nog een middenvelder? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 juni 2012 @ 18:30:51 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113375999
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
Nog een middenvelder? :')
Spaanse school
  maandag 25 juni 2012 @ 18:30:59 #168
277865 Sejt
Ondertitel
pi_113376005
Voor wat het waard is, FM geeft aan dat hij een goede, hardwerkende teamspeler is.
(For the record, FM database is samengesteld door echte scouts)
pi_113376069
RBFlemma twitterde op maandag 25-06-2012 om 17:37:45 @surju_mufc I quite like him. Works hard, likes to surge forward, can use both feet, descent shot. reageer retweet
RBFlemma twitterde op maandag 25-06-2012 om 17:47:38 @surju_mufc Yes, box to box. He is regular in U21, and my guess is he might be a regular in national team in future reageer retweet
Maar goed morgen krijgen gewoon weer van Martin te horen dat hij niet op het lijstje staat.
  maandag 25 juni 2012 @ 18:34:32 #170
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113376152
quote:
10s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:32 schreef Paul-89 het volgende:
RBFlemma twitterde op maandag 25-06-2012 om 17:37:45 @surju_mufc I quite like him. Works hard, likes to surge forward, can use both feet, descent shot. reageer retweet
RBFlemma twitterde op maandag 25-06-2012 om 17:47:38 @surju_mufc Yes, box to box. He is regular in U21, and my guess is he might be a regular in national team in future reageer retweet
Maar goed morgen krijgen gewoon weer van Martin te horen dat hij niet op het lijstje staat.
Dat is er weer zo een waar heel Europa achteraan zit dus.
Elite
Tegen TTIP
pi_113376384
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:57 schreef nomnom het volgende:
Nooit geweten dat 'being Bosman' een uitdrukking is in het Engels
pi_113380660
Hij bedoelt Boskamp. Singh eet te veel bamischijfjes.
pi_113380953
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:14 schreef Sejt het volgende:

[..]

Hmm ken 'm niet (behalve in FM12), maar transfervrij is altijd goed. Ook inspelend op vertrek van El Al?
Ik ken hem van fifa 12 :@. Heb hem weleens in een FUT team gebruikt.

Ben benieuwd of dit waar is. Als El ahmadi vertrekt, dan heb je hem wel nodig.

Zijn die investeringen trouwens niet omgezet in aandelen of zijn deze talentpools nog steeds van kracht?
Feyenoord Rotterdam
  maandag 25 juni 2012 @ 20:09:08 #174
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113381028
Ik heb niet goed opgelet, met welke club wordt el Ahmadi mee in verband gebracht dan?
Dit, dus.
pi_113381070
quote:
5s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:09 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb niet goed opgelet, met welke club wordt el Ahmadi mee in verband gebracht dan?
Geen, naar mijn weten. En ik mag hopen dat-ie blijft.
pi_113381082
quote:
5s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:09 schreef Buitendam het volgende:
Vooralsnog geen, maar het gerucht gaat dat hij niet gaat verlengen dus dat kan clubs aantrekken.
  maandag 25 juni 2012 @ 20:15:49 #177
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113381421
Ah, ik was in de veronderstelling dat hij en Van Geel eruit waren om te verlengen. Aan de andere kant heeft Feyenoord Vormer ook aangetrokken voor het geval Ahmadi vertrekt, dus echt bizar is het niet met zijn aflopende contract.
Dit, dus.
  maandag 25 juni 2012 @ 20:30:41 #178
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113382278
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:15 schreef Buitendam het volgende:
Ah, ik was in de veronderstelling dat hij en Van Geel eruit waren om te verlengen. Aan de andere kant heeft Feyenoord Vormer ook aangetrokken voor het geval Ahmadi vertrekt, dus echt bizar is het niet met zijn aflopende contract.
Ze spraken wel met elkaar over contractverlenging. Daar zullen ze dan niet uitgekomen zijn.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 25 juni 2012 @ 20:32:57 #179
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_113382388
Wat een onzin, net ofdat Feyenoord een transfersom gaat betalen voor een speler die nog een contract heeft voor 6 maanden, tis nog een middenvelder ook :')
  maandag 25 juni 2012 @ 20:34:03 #180
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113382452
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Ze spraken wel met elkaar over contractverlenging. Daar zullen ze dan niet uitgekomen zijn.
Zonde. Ik vind het de beste speler van Feyenoord.
Dit, dus.
  maandag 25 juni 2012 @ 20:35:40 #181
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_113382528
Dat is klaas.
  maandag 25 juni 2012 @ 20:36:02 #182
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113382548
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:35 schreef PIETR het volgende:
Dat is klaas.
Klaas?
Dit, dus.
pi_113382860
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]

ja maar raar is het niet, El Ahmadi was de best verdienende speler van Feyenoord en een speler gaat echt 40% inleveren zomaar.
pi_113382884
quote:
5s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Klaas?
Sinter? :P
  maandag 25 juni 2012 @ 21:33:22 #185
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113385865
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Vind ik ook, ja. We gaan hem echt missen.

En Klaas = Clasie.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 25 juni 2012 @ 22:50:00 #186
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_113390509
El Ahmadi voor ¤2,8 miljoen naar Aston Villa.
  maandag 25 juni 2012 @ 22:50:12 #187
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_113390521
El Ahmadi voor 2,8 miljoen naar Aston Villa volgens Derksen :o
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 25 juni 2012 @ 22:50:20 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113390534
2.8 mio voor Karim volgens snor.
Gaat naar Villa.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113390543
El Ahmadi naar Aston Villa voor 2,8 miljoen !
  maandag 25 juni 2012 @ 22:50:34 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113390557
:')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113390559
Te weinig.
  maandag 25 juni 2012 @ 22:50:40 #192
268260 Dr.Mikey
pi_113390570
2.8Miljoen nog een mooi bedrag
R.I.P DTS.
pi_113390596
Das een flinke domper :(
  maandag 25 juni 2012 @ 22:51:16 #194
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_113390605
Goed bedrag voor nog een jaar contract.
  maandag 25 juni 2012 @ 22:51:29 #195
53267 TC03
pi_113390620
3 miljoen te weinig.
pi_113390645
Er gaan nu ineens tevel goede spelers weg ,

Niet goed dit, helemaal niet goed
pi_113390647
2,8 miljoen maar?
Als droeftoeter Fer al 5,5 was, wiens vorm Fer te zoeken was :')
  maandag 25 juni 2012 @ 22:51:54 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113390650
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:50 schreef Paul-89 het volgende:
Te weinig.
Zal wel een herenakkoordje zijn tussen El Ahmadi en Feyenoord. Hij heeft zich altijd prima opgesteld terwijl Feyenoord hem als oud vuil geeft behandeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113390699
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Zal wel een herenakkoordje zijn tussen El Ahmadi en Feyenoord. Hij heeft zich altijd prima opgesteld terwijl Feyenoord hem als oud vuil geeft behandeld.
Dat kan idd wel.
  maandag 25 juni 2012 @ 22:52:59 #200
268260 Dr.Mikey
pi_113390710
Ruud Vormer staat al klaar.
R.I.P DTS.
  maandag 25 juni 2012 @ 22:53:11 #201
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_113390727
Karig bedrag
  maandag 25 juni 2012 @ 22:53:36 #202
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_113390754
Hmmm hij is voor 5 miljoen gekocht..
pi_113390784
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm hij is voor 5 miljoen gekocht..
6 zelfs
pi_113390833
gewoon drama dit, beste middenvelder van fey vorig seizoen, dat ga je niet zomaar vervangen
  maandag 25 juni 2012 @ 22:55:22 #205
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_113390873
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:54 schreef Maver24 het volgende:
gewoon drama dit, beste middenvelder van fey vorig seizoen, dat ga je niet zomaar vervangen
Jawel.
  maandag 25 juni 2012 @ 22:55:50 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113390893
Ach. Tot voor vorig seizoen had je TBS gekregen als je dacht dat hij nog een eurocent zou gaan opleveren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113390901
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:55 schreef Merkie het volgende:

[..]

Jawel.
ik zeg van niet
pi_113390918
Fer en wijnaldum waren binnenlandse transfers en die verkocht je aan de concurrent. Daarnaast zijn het in potentie toptalenten.

of waren :')
Feyenoord Rotterdam
  maandag 25 juni 2012 @ 22:57:18 #209
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_113390983
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:55 schreef Maver24 het volgende:

[..]

ik zeg van niet
Gaat wel lukken hoor.
  maandag 25 juni 2012 @ 22:57:51 #210
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_113391008
Vormer is niet slechter dan El Ahmadi..
pi_113391040
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:57 schreef PIETR het volgende:
Vormer is niet slechter dan El Ahmadi..
Vorm, Vormer, El Ahmadi
pi_113391233
Ik vind 2,5 mln wel weinig zeg. Een van de beste spelers van afgelopen seizoen. Ben benieuwd hoe het gaat lopen tussen Clasie en Vormer.
pi_113391336
Ik had gehoopt op 5 ;(

Hopelijk met nog wat pingelen dat het minimaal 4 wordt.
  maandag 25 juni 2012 @ 23:06:36 #214
357045 Grifte
Feijenoord
pi_113391525
Weinig ja ;(
pi_113391735
Ik had ook iets hoger verwacht.
  maandag 25 juni 2012 @ 23:16:04 #216
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_113392121
Gaat ook nog eens de helft naar de vvf
  maandag 25 juni 2012 @ 23:16:04 #217
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113392122
Het meest erge is nog wel dat we er geen tyfus aan overhouden. De investeerders krijgen de 2.8 miljoen en het restbedrag, het aankoopbedrag van Karim, moet over een looptijd van drie jaar worden terugbetaald tegen een vastgestelde rente.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 25 juni 2012 @ 23:16:38 #218
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_113392150
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 22:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, Feyenoord zit door die kut constructies niet in de positie om als geste niet voor het uiterste te gaan.
pi_113392187
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:16 schreef Happel het volgende:
Het meest erge is nog wel dat we er geen tyfus aan overhouden. De investeerders krijgen de 2.8 miljoen en het restbedrag, het aankoopbedrag van Karim, moet over een looptijd van drie jaar worden terugbetaald tegen een vastgestelde rente.
Heh wat. Dus Karim kost Feyenoord ~6 miljoen + rente + 4 miljoen salaris? :')
  maandag 25 juni 2012 @ 23:17:24 #220
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_113392192
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:16 schreef Happel het volgende:
Kunnen de 'vrienden' vast wel weer tegen een mooi rentepercentage 'schenken' aan de club. :')
  maandag 25 juni 2012 @ 23:17:46 #221
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_113392207
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:17 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Heh wat. Dus Karim kost Feyenoord ~6 miljoen + rente + 4 miljoen salaris? :')
quote:
El Ahmadi zit in het FIF-fonds waardoor zijn gehele transfer direct naar de investeerders in dit fonds gaan.
Doordat hij voor een hoger bedrag is gehaald (voor het gemak even 5 miljoen euro), is er een tekort ontstaan van 2,2 miljoen euro netto en zodra alle resterende spelers (Mokotjo en Cissé) uit het FIF-fonds ook zijn verkocht/van de loonlijst, dienen de tekorten (ook op andere spelers die transfervrij zijn vertrokken maar wel gehaald door investeerders zoals Dani Fernandez) t.o.v. de aankoopsom tegen een jaarlijks rentepercentage van 5 procent als lening terugbetaald te worden.

Een simpele rekensom zegt dus dat wanneer ook Cissé en Mokotjo transfervrij zouden vertrekken en we voor hen (+Dani Fernandez en Ignatovic) bij elkaar ook zo'n 5 miljoen euro hebben betaald we met een restschuld zitten van minstens 8 miljoen euro tegen 5 procent rente.

Met andere woorden, iedere euro die we voor die spelers krijgen moeten in de spaarpot omdat ze tegen rente terugbetaald dienen te worden op het moment dat ook Cissé en Mokotjo verkocht zijn.
  maandag 25 juni 2012 @ 23:18:58 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113392285
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:16 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, Feyenoord zit door die kut constructies niet in de positie om als geste niet voor het uiterste te gaan.
Mwah. Een dergelijke afspraak is er bijvoorbeeld ook met Vlaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113392516
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Mwah. Een dergelijke afspraak is er bijvoorbeeld ook met Vlaar.
Vlaartje had anders helemaal niets opgeleverd ja... ;(. Zelfde geldt voor Stefan.
  maandag 25 juni 2012 @ 23:26:58 #224
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113392738
quote:
'Bod Feyenoord op talentvolle Noorse middenvelder verre van overtuigend'

Harmeet Singh wordt al geruime tijd met Feyenoord in verband gebracht. De club uit Rotterdam-Zuid zou afgelopen week een formeel bod op de 21-jarige middenvelder van Valerenga uit Noorwegen hebben uitgebracht.

De 21-jarige Singh heeft een contract tot eind 2012. Het bod van Feyenoord zou volgens diverse Noorse media relatief laag zijn, waardoor het voor de Tippeligaen-club interessanter is om de middenvelder aan zijn contract te houden en in een later stadium een opleidingsvergoeding te vragen.

Singh, een Noor van Indische komaf, maakte al op zeventienjarige leeftijd zijn debuut in de hoofdmacht van Valerenga. In totaal speelde de middenvelder 97 duels en was hij achtmaal trefzeker. Singh speelde 24 interlands voor Noorwegen Onder-21 en speelde enkele maanden geleden zijn eerste A-interland.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 25 juni 2012 @ 23:27:09 #225
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_113392743
Wat een gekken joh, bizar dat die constructies er ooit zijn doorgekomen. We kunnen nou de eerst komende tien jaar ook die leningen af gaan betalen. En één van de verantwoordelijke, Eric Gudde, zit er nog gewoon ..
  maandag 25 juni 2012 @ 23:38:51 #226
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_113393455
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:27 schreef PIETR het volgende:
Wat een gekken joh, bizar dat die constructies er ooit zijn doorgekomen. We kunnen nou de eerst komende tien jaar ook die leningen af gaan betalen. En één van de verantwoordelijke, Eric Gudde, zit er nog gewoon ..
Die fondsen waren er al toen Gudde aantrad. Maar goed, vooral Gudde overal de schuld van blijven geven :').

Die man zit er pas 4 jaar, geen 10.
pi_113393600
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

Die fondsen waren er al toen Gudde aantrad. Maar goed, vooral Gudde overal de schuld van blijven geven :').

Die man heeft toestemming gegeven om El Ahmadi te halen en Cisse voor 10+ miljoen en 2 trainers laten sneuvelen zonder dat hij op de hoogte was.

Maar gewoon blijven verdedigen hoor, man heeft veel geld verdiend voor Feyenoord, yeah right.
pi_113393669
quote:

[..]

en die talentpools zijn van 2007, die zijn later aangepast naar een risicoloze lening met de handtekening van Gudde eronder.
pi_113393681
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:17 schreef Lastpost het volgende:

[..]

[..]

WTF is dat nou weer voor 'investerings' fonds.

Zal blij zijn als we weer schuldenvrij zijn en niet dat soort wanhoopsconstructies aan moeten gaan om aan spelers te komen -O-
  maandag 25 juni 2012 @ 23:43:01 #230
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_113393750
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:40 schreef macca728 het volgende:

[..]

Die man heeft toestemming gegeven om El Ahmadi te halen en Cisse voor 10+ miljoen en 2 trainers laten sneuvelen zonder dat hij op de hoogte was.

Maar gewoon blijven verdedigen hoor, man heeft veel geld verdiend voor Feyenoord, yeah right.
Het gaat om de investeringsfondsen. Ik zie een club die bijna failliet was en anderhalf jaar geleden net boven de streep stond en nu weer uit categorie 1 is en mee mag doen aan de CL. Noem me een optimist, maar dat is een realiteit die relevanter is.
pi_113393775
Karig bedrag man. Waarschijnlijk wel een of andere constructie met bonussen of keuze uit een aantal speler die gehuurd kunnen worden.

Maar stiekem hoop ik op een uittripje ergens in de voorbereiding naar birmingham :')
pi_113393815
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:43 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het gaat om de investeringsfondsen. Ik zie een club die bijna failliet was en anderhalf jaar geleden net boven de streep stond en nu weer uit categorie 1 is en mee mag doen aan de CL. Noem me een optimist, maar dat is een realiteit die relevanter is.
quote:
En dan was er nog het Feyenoord Investeringsfonds 2008 waarin investeerders konden bijdragen aan het aantrekken van talentvolle spelers tot 24 jaar. Algemeen directeur Eric Gudde gaf bij de lancering van het fonds aan dat Feyenoord er op dat moment financieel weer beter voor stond en daardoor enige investeringsruimte had
kwamen we niet 1 jaar later in cat 1 ?
pi_113393830
Wel mooi voor Karim, ik ben benieuwd wat hij daar gaat presteren. :)
pi_113394102
Net of dat van Geel hem voor dat bedrag weg doet.
  maandag 25 juni 2012 @ 23:49:44 #235
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_113394164
Morgen Mario Been bij VI Oranje. Ik heb die man echt een jaar lang niet gezien.
pi_113394194
morgen Mario Been bij VI ! Nou dat zal wel weer kritisch worden voor hem....
pi_113394248
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:49 schreef Merkie het volgende:
Morgen Mario Been bij VI Oranje. Ik heb die man echt een jaar lang niet gezien.
op Belgie vlogen de bekende stopwoorden weer over het scherm hoor.
pi_113394293
Morgen Feijenoordmoordenaar Been bij VI.
pi_113394307
O dat was al gepost. :')
pi_113394554
Godverdomme. Mijn 5 kratjes bier, wat doe je Feijenoord?!
pi_113394586
quote:
19s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:48 schreef Guidetti het volgende:
Net of dat van Geel hem voor dat bedrag weg doet.
Ja.
  maandag 25 juni 2012 @ 23:57:23 #242
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_113394671
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:43 schreef Merkie het volgende:

[..]

De realiteit is dat we onze beste speler voor een relatief schijntje hebben moeten verkopen doordat die jongen in een geweldig fonds is ondergebracht waarbij iedere misgelopen transfer-euro tegen rente weer dient te worden terugbetaald omdat de investeerders wel meedelen in de winst bij een transfer maar geen risico lopen bij een tegenvallende verkoop of het transfervrij weglopen. :')

Die categorie 2 zegt me ook niet zoveel, ja, dat we weer voorzichtig de portemonnee mogen openen en niet meer op de vingers worden gekeken, maar of dat nou zo'n winstpunt is met de wetenschap van de afgelopen jaren.
Feit is dat onze werkelijk ingevulde schuld natuurlijk een schijntje is in vergelijking met hetgeen de club nog dient vrij te maken aan geld de komende jaren om aan alle verplichtingen te kunnen voldoen maar dat wordt natuurlijk opgelost met een nieuw stadion .... :+
pi_113394828
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:57 schreef Lastpost het volgende:

[..]

De realiteit is dat we onze beste speler voor een relatief schijntje hebben moeten verkopen doordat die jongen in een geweldig fonds is ondergebracht waarbij iedere misgelopen transfer-euro tegen rente weer dient te worden terugbetaald omdat de investeerders wel meedelen in de winst bij een transfer maar geen risico lopen bij een tegenvallende verkoop of het transfervrij weglopen. :')

Die categorie 2 zegt me ook niet zoveel, ja, dat we weer voorzichtig de portemonnee mogen openen en niet meer op de vingers worden gekeken, maar of dat nou zo'n winstpunt is met de wetenschap van de afgelopen jaren.
Feit is dat onze werkelijk ingevulde schuld natuurlijk een schijntje is in vergelijking met hetgeen de club nog dient vrij te maken aan geld de komende jaren om aan alle verplichtingen te kunnen voldoen maar dat wordt natuurlijk opgelost met een nieuw stadion .... :+
Voor een 1-jarig contract krijg je sowieso weinig, met of zonder spelerfonds en er zijn weinig clubs die een speler hun contract laten uit dienen als daar een paar miljoen inkomstenderving tegenover staat. Zeker als de opvolgers al in huis zijn.
pi_113395386
Ik kan me herrineren dat Karim in een interview zei dat hij sowieso zou bijtekenen als de vCL werd gehaald. Dat blijken nu dan maar demagogische teksten te zijn geweest... :(
pi_113395449
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:11 schreef TheRulingEagle het volgende:
Ik kan me herrineren dat Karim in een interview zei dat hij sowieso zou bijtekenen als de vCL werd gehaald. Dat blijken nu dan maar demagogische teksten te zijn geweest... :(
Nooit ergens gezien of gehoord, dus een linkje is misschien wel handig.
pi_113395981
Doodziek!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 00:29:40 #247
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113396083
Ach. Rond de 3 miljoen is gewoon prima. Niet iedere club heeft triangeljosti's zoals Brands en Muntenman aan het roer. Opvolger staat al klaar en er valt nu een lekker gat in de salarisruimte.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113396125
quote:

[..]

Wie heeft dit nou bedacht eigenlijk? Bosz?
pi_113396311
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:30 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Wie heeft dit nou bedacht eigenlijk? Bosz?
Onno Jacobs toch ? onder Gudde en Van Well
  Moderator dinsdag 26 juni 2012 @ 00:39:02 #250
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_113396459
El Ahmadi stond open voor contract verlenging, waarom niet tot het uiterste gaan voor verlenging om hem daarna voor veel meer te verkopen. Maar zo zal het wel niet werken... ;( Ik mis hem nu al, geweldige speler, past goed in Engeland met zijn loopvermogen .
pi_113396507
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:39 schreef Slobeend het volgende:
El Ahmadi stond open voor contract verlenging, waarom niet tot het uiterste gaan voor verlenging om hem daarna voor veel meer te verkopen. Maar zo zal het wel niet werken... ;( Ik mis hem nu al, geweldige speler, past goed in Engeland met zijn loopvermogen .
Hij wilde niet bijtekenen.
  Moderator dinsdag 26 juni 2012 @ 00:48:07 #252
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_113396807
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:40 schreef macca728 het volgende:

[..]

Hij wilde niet bijtekenen.
Ja, dat wilde hij wel. Zie tweet van FR1908nieuws.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 00:49:19 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113396849
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:48 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ja, dat wilde hij wel. Zie tweet van FR1908nieuws.
Toen was er gewoon nog geen club.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 26 juni 2012 @ 00:52:36 #254
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_113396963
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Toen was er gewoon nog geen club.
Dat denk ik ook ja. Maar als Feyenoord het bod had geweigerd... Helaas zitten we niet in die positie.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:07:10 #255
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_113397308
Als El Ahmadi echt had willen blijven had dat wel gekund.

De transfer levert ca. ¤4 miljoen op als je het salaris ook nog meetelt, en dat terwijl we de vervanger al klaar hebben staan.

Middenveld met Clasie - Immers - Vormer is wel lekker trouwens hoor. Moet zichzelf nog wel bewijzen natuurljk, maar ik heb er wel vertrouwen in.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:48:48 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113397939
Vind het allang knap dat hij afgelopen seizoen nog bleef na zo behandeld te zijn door Gudde en Been(hakker).

Is ook de hoofdreden dat hij niet heeft bijgetekend natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113399655
4 miljoen (1.3 salaris + 2.8 transfer), netjes. Scheelt weer 4 miljoen op de actieve balans.
pi_113400244
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
Morgen Feijenoordmoordenaar Been bij VI.
Iets meer respect voor Been mag wel, hij heeft het absoluut niet goed gedaan, maar hij blijft wel een Feyenoorder.
pi_113400319
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 08:57 schreef Luni het volgende:

[..]

Iets meer respect voor Been mag wel, hij heeft het absoluut niet goed gedaan, maar hij blijft wel een Feyenoorder.
Was jij compleet stoned de afgelopen drie jaar? Beide heren ranten tot op de dag van vandaag over Feijenoord, en hebben haast meer liquide middelen vernietigd dan Onno en Bosz' himself.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:03:27 #260
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_113400330
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 08:17 schreef Helpmefok het volgende:
4 miljoen (1.3 salaris + 2.8 transfer), netjes. Scheelt weer 4 miljoen op de actieve balans.
Zal iets minder zijn toch? Neem aan dat hiervoor Immers gehaald is?
pi_113400335
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Was jij compleet stoned de afgelopen drie jaar? Beide heren ranten tot op de dag van vandaag over Feijenoord, en hebben haast meer liquide middelen vernietigd dan Onno en Bosz' himself.
Je kan het overdrijven, Been blijft een Feyenoorder. Een beetje respect tonen misstaat niemand.
pi_113400758
Mooie club man. The Villans. ^O^
Goeie stap.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:26:43 #263
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113400783
Mkrabby twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 09:07:01 #El Ahmadi stond op punt bij te tekenen bij #Feyenoord toen Aston Villa zich meldde. Hij hoopt vandaag de laatste details af te ronden. reageer retweet
Lekker dan... :{
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:39:13 #264
277865 Sejt
Ondertitel
pi_113401025
Niks aan te doen. Een mooie stap voor hem naar een leuke club.
pi_113401041
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:39 schreef Sejt het volgende:
Niks aan te doen. Een mooie stap voor hem naar een leuke club.
ninjaedit:

tikte echt letterlijk hetzelfde.
pi_113401146
Mooi voor Karim man, en net bedrag.

Wel een heerlijk gevoel, er is vooruit gedacht. Karim weg? Niks aan de hand, vervangers staan al klaar. Geen paniekvoetbal om ineens weer een middenveldert te moeten halen uit verweghistan.
pi_113401335
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:44 schreef Scrummie het volgende:

Wel een heerlijk gevoel, er is vooruit gedacht. Karim weg? Niks aan de hand, vervangers staan al klaar. Geen paniekvoetbal om ineens weer een middenveldert te moeten halen uit verweghistan.
Goed verhaal, we blijven alleen met een restschuld zitten van 3 miljoen. Hopen dat Cisé een goed seizoen draait en dat wie die met winst kunnen verkopen, weet niet tot wanneer zijn contract loopt?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:57:35 #268
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113401489
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:52 schreef Luni het volgende:

[..]

Goed verhaal, we blijven alleen met een restschuld zitten van 3 miljoen. Hopen dat Cisé een goed seizoen draait en dat wie die met winst kunnen verkopen, weet niet tot wanneer zijn contract loopt?
2014 volgens wiki.
Elite
Tegen TTIP
pi_113401561
quote:

[..]

Klopt, maar we moeten niet teveel naar het verleden kijken. Die fouten zijn gemaakt, en ik heb het vertrouwen dat ze nu niet meer worden gemaakt. En dan is het kut, klote, zuur en nog wat dat het zo moet gaan, maar dan is dat maar zo. 2,8 miljoen voor een speler met 1 jaar contract is een net bedrag, niet meer, niet minder. 5 mil zou fantastisch zijn, en lager dan 2,8 zou kut zijn.
  Moderator dinsdag 26 juni 2012 @ 10:04:36 #270
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_113401667
quote:

[..]

Met die 5 procent rente erbij is de restschuld ruim 3.6 miljoen, tenzij ze de geldschieters sneller dan binnen drie jaar afbetalen. Toch wel een hele dure voetballer geweest, voor dat ene goede seizoen.

En Cissé met winst verkopen? Voor meer dan 4 miljoen dus? Nee joh.
pi_113401690
Het zal waarschijnlijk ook niet het laatste lijk in de kast zijn vermoed ik.
  Moderator dinsdag 26 juni 2012 @ 10:07:55 #272
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_113401742
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:05 schreef Steven184 het volgende:
Ik begreep gisteren dat dit al lang bekend was.
Hopelijk zijn deze 'verborgen schulden' dus ook meegenomen in die totaalsom.
pi_113401869
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:05 schreef Steven184 het volgende:
Ben er ook bang voor...
Het beleid sinds MvG; Transfervrije spelers halen die voor het team een meerwaarde zijn en financieel restwaarde hebben aangevuld met eigen jeugd, kan ik alleen maar toejuichen. Zo kan je gezond worden. Er zou op dit moment alleen een klein transferbedrag betaald moeten worden voor buitenkansjes, waar weinig risico op gelopen word. Immers is in dat opzicht een rare aankoop en breekt in de trend van zowel een klein bedrag als weinig risico. Hij heeft nog nooit bewezen dat hij direct een meerwaarde zou zijn, ik hoop van harte dat ik het fout heb hoor :).
Harmeet Singh transfervrij halen, of voor een klein bedrag zou daar beter inpassen.

Eigelijk word het steeds belangrijker om de CL te halen. Dan zou je met dit bedrag (2,8m-verkoop+1m-salaris+7m-cl) bijna direct het gedrocht FiF(beter gezegd, bankstelsel; aangezien inleg gegarandeerd terug gekregen word) afgekocht kunnen worden.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:20:47 #274
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113402037
Sinds Van Geel is er vooruitgang. Het is daarom te hopen dat hij nog lang blijft. Met de rest wat daar zit heb ik weinig op. Blinken ook niet uit in voortschrijdend inzicht.
Elite
Tegen TTIP
pi_113402148
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:03 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Zal iets minder zijn toch? Neem aan dat hiervoor Immers gehaald is?
Neen. Immers wordt betaald van salaris van bijv. Fernandez en andere afstromelingen.
pi_113402162
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:44 schreef Scrummie het volgende:

Van Geel hé.
pi_113402239
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik begreep gisteren dat dit al lang bekend was.
Hopelijk zijn deze 'verborgen schulden' dus ook meegenomen in die totaalsom.
Dat zijn ze. Er is dus "gewoon" sprake van afbetaling van de schulden hiermee.

Totaal 4.1 miljoen bespaard dus. 2.8 transfer + 1.3 salaris.

Uitstekend gedaan want die 1.3 salaris gaat NIET In andere salarissen zitten.

4.1 "Winst" dus. _O_
pi_113402273
Volgens mij is Karim daar dan de opvolger van Stilijan Petrov die gestopt is vanwege acute leukemie.
  Moderator dinsdag 26 juni 2012 @ 10:31:19 #279
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_113402301
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat zijn ze. Er is dus "gewoon" sprake van afbetaling van de schulden hiermee.

Totaal 4.1 miljoen bespaard dus. 2.8 transfer + 1.3 salaris.

Uitstekend gedaan want die 1.3 salaris gaat NIET In andere salarissen zitten.

4.1 "Winst" dus. _O_
Dus ze hebben de totále transfersommen van de drie spelers die onder deze constructie vallen, al geboekt als schuld? (omdat dit het maximale bedrag is dat in worst case zou moeten worden terugbetaald aan de geldschietors?)
En alles wat er nog voor gevangen wordt is dus minder schuld? Sure?
Dat maakt het al wat zonniger. :)
pi_113402303
quote:
Er zou op dit moment alleen een klein transferbedrag betaald moeten worden voor buitenkansjes, waar weinig risico op gelopen word. Immers is in dat opzicht een rare aankoop en breekt in de trend van zowel een klein bedrag als weinig risico.
Dat Zie je dus HELEMAAL verkeerd. 9 ton transfer is NAUWELIJKS noemenswaardig. Dat met immers zijn lage salaris, en de op 100% Zeker geode prestaties die hij gaat leveren, is hij JUIST een buitenkansje.
pi_113402345
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Dus ze hebben de totále transfersommen van die drie die onder deze constructie vallen, al geboekt als schuld?
En alles wat er nog voor gevangen wordt is dus minder schuld? Sure?
Dat maakt het al wat zonniger. :)
100% zeker ja. Ze staan op de balans. Deze regeling is door Blokland al met de "17 miljoen investering" weggesaneerd. De club heeft NOOIT 17 miljoen "HOPPA" op de bankrekening gehad. Ze hebben enkel dit soort regelingen onder veel gunstiger voorwaarden op de balans gezet.

Dit is dus WELDEGELIJK schuldenverminderend. _O_

_O_ Geel _O_
pi_113402399
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat Zie je dus HELEMAAL verkeerd. 9 ton transfer is NAUWELIJKS noemenswaardig. Dat met immers zijn lage salaris, en de op 100% Zeker geode prestaties die hij gaat leveren, is hij JUIST een buitenkansje.
Waar baseer jij op dat hij 100% goede prestaties gaat leveren? Die garantie heb je nooit!
Ook hij is afgelopen seizoen bij ADO door de ondergrens gezakt hoor.
pi_113402442
Hopen dat we nog wat gasten transferen. Leerdam, Cabral en nog wat gasten die 2013 oprotten.
pi_113402462
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:37 schreef Helpmefok het volgende:
Hopen dat we nog wat gasten transferen. Leerdam, Cabral en nog wat gasten die 2013 oprotten.
Hier heb je dan wel weer gelijk in, oprotten of bijtekenen voor een acceptabel salaris.
pi_113402479
Bedankt voor het mooie jaar Karim,
gun je deze mooie transfer wel

jammer genoeg voor te weinig naar mijn mening..
die engelse clubs zijn veel rijker en kan martin best wel een pootje meer uitdraaien !
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_113402480
Het geld van El Ahmadi kan mooi geinvesteerd worden in een spits. We hebben genoeg middenvelders die het vertrek van hem redelijk op kunnen vangen.
pi_113402511
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:35 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Waar baseer jij op dat hij 100% goede prestaties gaat leveren? Die garantie heb je nooit!
omdat zowel Ik als Caland de beweegredenen van Van Geel onafhankelijk van elkaar hetzelfde verwoordden

Omdat immers bij een baggerclub als ADO al 10 keer scoorde

Omdat Immers een rol vervult die Bakkal niet vervulde. Minder voetbalintellect naar meer fysieke kracht

Omdat Immers WEL een spits kan bedienen (wat Bakkal niet lukte met Guidetti)

Etc. Etc. Uitstekende aankoop. Vorig jaar kwamen de mannen van wie ik het verwachtte OOK positief naar voren, dat gebeurd dit jaar weer.
pi_113402534
quote:
19s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:38 schreef Guidetti het volgende:
Het geld van El Ahmadi kan mooi geinvesteerd worden in een spits. We hebben genoeg middenvelders die het vertrek van hem redelijk op kunnen vangen.
We hebben 40 miljoen schuld pik. We kopen nergens een spits van, tenzij buitenkansje.
pi_113402548
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

omdat zowel Ik als Caland de beweegredenen van Van Geel onafhankelijk van elkaar hetzelfde verwoordden

Omdat immers bij een baggerclub als ADO al 10 keer scoorde

Omdat Immers een rol vervult die Bakkal niet vervulde. Minder voetbalintellect naar meer fysieke kracht

Omdat Immers WEL een spits kan bedienen (wat Bakkal niet lukte met Guidetti)

Etc. Etc. Uitstekende aankoop. Vorig jaar kwamen de mannen van wie ik het verwachtte OOK positief naar voren, dat gebeurd dit jaar weer.
Hij heeft gelijk in 1 ding: Het moet nog wel gebeuren.
pi_113402557
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:38 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Hier heb je dan wel weer gelijk in, oprotten of bijtekenen voor een acceptabel salaris.
Oprotten dus want beide willen niet bijtekenen. FerNaldum 2.0.
  Moderator dinsdag 26 juni 2012 @ 10:41:52 #291
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_113402559
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:35 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Hij scoorde bij ADO het afgelopen seizoen en het seizoen daarvoor 1 op 3. En hij zakt qua werklust nooit door de ondergrens.

Een middenvelder die bij een club die in de onderste regionen eindigt nog net zoveel goals weet te maken als Bakkal bij ons, en zich elke wedstrijd de pleuris werkt, daar heb ik wel een beetje vertrouwen in ja. ^O^
pi_113402572
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:41 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk in 1 ding: Het moet nog wel gebeuren.
Dat klopt. Maar met Immers heb ik daar loeiveel vertrouwen in.
pi_113402588
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij scoorde bij ADO het afgelopen seizoen en het seizoen daarvoor 1 op 3. En hij zakt qua werklust nooit door de ondergrens.

Een middenvelder die er bij een club die in de onderste regionen eindigt nog net zoveel goals weet te maken als Bakkal bij ons, en zich elke wedstrijd de pleuris werkt, daar heb ik wel een beetje vertrouwen in ja. ^O^
O+ Gertje O+
pi_113402620
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:38 schreef Calciumdude het volgende:
Bedankt voor het mooie jaar Karim,
gun je deze mooie transfer wel

jammer genoeg voor te weinig naar mijn mening..
die engelse clubs zijn veel rijker en kan martin best wel een pootje meer uitdraaien !
Martin is de beste onderhandelaar in Nederland. Die zal echt wel het maximum gepakt hebben.

Schaakspel met Munsterman vergeten? of Babel? :')!
pi_113402661
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Martin is de beste onderhandelaar in Nederland. Die zal echt wel het maximum gepakt hebben.

Misschien is het basisbedrag wel 2,8 miljoen en zitten door nog bonussen aan vast.
pi_113402668
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En Karim had toch nog een contract tot 2013?
  Moderator dinsdag 26 juni 2012 @ 10:45:39 #297
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_113402676
Babel ja. _O-
Dat gaat-ie vrees ik nooit meer overtreffen, zóveel meer voor een voetballer vangen dan-ie waard is.
pi_113402708
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef Gert het volgende:
Babel ja. _O-
Dat gaat-ie vrees ik nooit meer overtreffen, zóveel meer voor een voetballer vangen dan-ie waard is.
En door Van Geel heeft Babel grootheidswaanzin gekregen. Kijk mij eens de man van 18 miljoen zijn
pi_113402720
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef Gert het volgende:
Babel ja. _O-
Toen was de markt ook nog wel iets anders, clubs zijn over het algemeen allemaal wel wat voorzichtiger geworden.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:48:06 #300
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113402755
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:33 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

100% zeker ja. Ze staan op de balans. Deze regeling is door Blokland al met de "17 miljoen investering" weggesaneerd. De club heeft NOOIT 17 miljoen "HOPPA" op de bankrekening gehad. Ze hebben enkel dit soort regelingen onder veel gunstiger voorwaarden op de balans gezet.

Dit is dus WELDEGELIJK schuldenverminderend. _O_

_O_ Geel _O_
Soms praat je echt poep. :')

Van Geel heeft niks van doen gehad met die hele FiF-constructie. En niet alles wat hij aanraakt verandert in goud natuurlijk.
Elite
Tegen TTIP
pi_113402762
quote:
19s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:45 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Misschien is het basisbedrag wel 2,8 miljoen en zitten door nog bonussen aan vast.
Dat geloof ik ook wel, of het basisbedrag ligt hoger. Snor is natuurlijk niet de beste bron.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')