Vooralsnog geen, maar het gerucht gaat dat hij niet gaat verlengen dus dat kan clubs aantrekken.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:09 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb niet goed opgelet, met welke club wordt el Ahmadi mee in verband gebracht dan?
Ze spraken wel met elkaar over contractverlenging. Daar zullen ze dan niet uitgekomen zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:15 schreef Buitendam het volgende:
Ah, ik was in de veronderstelling dat hij en Van Geel eruit waren om te verlengen. Aan de andere kant heeft Feyenoord Vormer ook aangetrokken voor het geval Ahmadi vertrekt, dus echt bizar is het niet met zijn aflopende contract.
Zonde. Ik vind het de beste speler van Feyenoord.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze spraken wel met elkaar over contractverlenging. Daar zullen ze dan niet uitgekomen zijn.
ja maar raar is het niet, El Ahmadi was de best verdienende speler van Feyenoord en een speler gaat echt 40% inleveren zomaar.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zonde. Ik vind het de beste speler van Feyenoord.
Vind ik ook, ja. We gaan hem echt missen.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zonde. Ik vind het de beste speler van Feyenoord.
Zal wel een herenakkoordje zijn tussen El Ahmadi en Feyenoord. Hij heeft zich altijd prima opgesteld terwijl Feyenoord hem als oud vuil geeft behandeld.quote:
Dat kan idd wel.quote:Op maandag 25 juni 2012 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel een herenakkoordje zijn tussen El Ahmadi en Feyenoord. Hij heeft zich altijd prima opgesteld terwijl Feyenoord hem als oud vuil geeft behandeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |