abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juni 2012 @ 09:39:20 #1
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  zaterdag 23 juni 2012 @ 10:10:00 #2
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_113267979
Coolsingel we komen eraan *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zaterdag 23 juni 2012 @ 10:49:11 #3
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_113268598
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:10 schreef Toekito het volgende:
Coolsingel we komen eraan *O*
Hoogmoed komt voor de val. Ik vraag me echt af of dit Feyenoord nog een seizoen op dit niveau kan presteren.
Life is what you make it.
pi_113268643
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:49 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Hoogmoed komt voor de val. Ik vraag me echt af of dit Feyenoord nog een seizoen op dit niveau kan presteren.
Plus dat de concurrenten PSV en Twente het ook niet slechter zullen doen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zaterdag 23 juni 2012 @ 10:54:21 #5
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_113268709
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:51 schreef Muto het volgende:

[..]

Plus dat de concurrenten PSV en Twente het ook niet slechter zullen doen.
Waarom Twente niet? Mclaren zit er nog steeds en John is weg.. De Jong zal ook wel vertrekken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_113268755
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:54 schreef satecl het volgende:

[..]

Waarom Twente niet? Mclaren zit er nog steeds en John is weg.. De Jong zal ook wel vertrekken.
Als De Jong blijft hebben ze met Tadic - De Jong en Verhoek de ideale voorhoede. Ik verwacht dat ze volgend jaar sterker zijn.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_113268822
Dit is een seizoen waarin we moeten gaan bevestigen, iets wat altijd heel lastig is voor zowel de club als de spelers. Zeker als je kijkt dat we een Guidetti kwijtraken. Maar ik heb wel absoluut vertrouwen in deze selectie.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_113269750
quote:

[..]

Ach ook een terugval hoort bij het leerproces. Maakt ook meteen duidelijk wie de echte toppers en wie de eeuwige talenten zijn, hoewel de technische staf die dagelijks met die gasten werkt vaak wel goed door heeft wie meeliften op de lekkere flow waar een team in zit en wie de jongens zijn die nog verder kunnen groeien.
pi_113272046
MESSI MESSI, CLASIE KOMT ERAAN CLASIE KOMT ERAAN CLASIE KOMT ERAAN

O+ O+ O+
  Moderator zaterdag 23 juni 2012 @ 13:14:40 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_113272453
quote:

[..]

Dat gevoel van "dit flikken we toch maar met een goedkoop bijeengescharrelde selectie", waarbij alles boven plaats 6 fantastisch was, zal komend seizoen plaatsmaken voor hogere verwachtingen. Ik ben benieuwd of de spelers die mentale sprong kunnen maken.

Wat verder niet vergeten moet worden, is dat Feyenoord ook dit seizoen een tientallen miljoenen (!) lagere begroting heeft dan Ajax en PSV, en enkele miljoenen lager dan Twente. Een derde of vierde plek is een prima prestatie.

Hoogmoed zie ik niet, wel herwonnen zelfvertrouwen.
Wat wel zorgen baart, is het gebrek aan slagkracht voorin.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 23 juni 2012 @ 13:19:54 #11
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_113272615
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat gevoel van "dit flikken we toch maar met een goedkoop bijeengescharrelde selectie", waarbij alles boven plaats 6 fantastisch was, zal komend seizoen plaatsmaken voor hogere verwachtingen. Ik ben benieuwd of de spelers die mentale sprong kunnen maken.

Wat verder niet vergeten moet worden, is dat Feyenoord ook dit seizoen een tientallen miljoenen (!) lagere begroting heeft dan Ajax en PSV, en enkele miljoenen lager dan Twente. Een derde of vierde plek is een prima prestatie.

Deze post.

zaterdag 23 juni 2012 @ 14:13:38 #12
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_113274186
Ik hoop gewoon dat we CL halen. Dan zijn we zo goed als uit de schulden en kan er pas echt gebouwd gaan worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_113276072
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 13:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Belangrijker dan de eindklassering vind ik dat we over een jaar kunnen zeggen dat het team en individuen progressie hebben geboekt tov afgelopen seizoen. Hoe dat dan helemaal tot uiting komt qua punten en ranglijst vind ik niet zo heel belangrijk. Het kan best wel eens tegenzitten en dan kunnen een paar punten meer of minder qua klassering een groot verschil maken.
pi_113279251
Werd die tekst van het nummer het legioen van U-niq en Winne. ooit gezongen in de kuip?

Dan doel ik op dit stuk:

Wij zijn het Legioen, wie? Wij zijn het Legioen, wat?
Wij zijn het Legioen van Feyenoord 1!

Lijkt me op zich wel mooi als het door de hele kuip ingezet wordt :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Fuszy op 23-06-2012 17:35:59 ]
Feyenoord Rotterdam
  Moderator zaterdag 23 juni 2012 @ 17:28:15 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_113279604
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 15:21 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Belangrijker dan de eindklassering vind ik dat we over een jaar kunnen zeggen dat het team en individuen progressie hebben geboekt tov afgelopen seizoen. Hoe dat dan helemaal tot uiting komt qua punten en ranglijst vind ik niet zo heel belangrijk. Het kan best wel eens tegenzitten en dan kunnen een paar punten meer of minder qua klassering een groot verschil maken.
Mja, met dien verstande dat rechtstreeks Europees voetbal wel iets is waar Feyenoord ook nu al, aan het begin van de wederopstanding, niet meer naast zou mogen grijpen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 23 juni 2012 @ 17:36:03 #16
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_113279811
Voor Ronald Koeman heeft de komst van een nieuwe spits bij Feyenoord geen prioriteit. De trainer heeft namelijk alle vertrouwen in jongeling Anass Achahbar, meldde Voetbalprimeur vrijdagavond. Koeman voorkomt daarmee een vertrek van Achahbar. Koeman heeft Achahbar laten weten dat hij volgend seizoen een serieuze kans krijgt als eerste spits van Feyenoord. De jongeling beleefde het afgelopen seizoen zijn doorbraak in Rotterdam, maar moest het vooral doen met invalbeurten.

De achttienjarige Achahbar lijkt daarmee de opvolger te worden van John Guidetti, die na een huurperiode is teruggekeerd naar Manchester City. Feyenoord heeft bovendien te horen gekregen dat er belangstelling is vanuit Italië en Engeland voor de talentvolle spits. De tiener blijft het liefst in De Kuip spelen, maar overweegt een vertrek wanneer hij geen echte kans krijgt.

Feyenoord zoekt nog wel naar een extra spits, maar zal alleen toeslaan als het mogelijk is om een speler van de buitencategorie aan te trekken. Die speler is vooralsnog niet gevonden. Eerder was clubicoon Dirk Kuyt in beeld, maar hij koos voor een lucratief contract bij Fenerbahçe.

Dit kan toch echt niet. Met achabar in de spits hebben we niets te zoeken in Europa. Er moet een goede spits bijkomen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_113279886
Ze zullen er vast alles voor doen om een spits te contracteren, maar ik denk dat het hoogst haalbare het huren van een talent of 3/4e spits van een andere club is. Ik heb alleen geen idee wat daarin de mogelijkheden zijn, misschien nog wel een van City ?
  Moderator zaterdag 23 juni 2012 @ 18:04:09 #18
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_113280444
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 17:36 schreef PIETR het volgende:
Voor Ronald Koeman heeft de komst van een nieuwe spits bij Feyenoord geen prioriteit. De trainer heeft namelijk alle vertrouwen in jongeling Anass Achahbar, meldde Voetbalprimeur vrijdagavond. Koeman voorkomt daarmee een vertrek van Achahbar. Koeman heeft Achahbar laten weten dat hij volgend seizoen een serieuze kans krijgt als eerste spits van Feyenoord. De jongeling beleefde het afgelopen seizoen zijn doorbraak in Rotterdam, maar moest het vooral doen met invalbeurten.

De achttienjarige Achahbar lijkt daarmee de opvolger te worden van John Guidetti, die na een huurperiode is teruggekeerd naar Manchester City. Feyenoord heeft bovendien te horen gekregen dat er belangstelling is vanuit Italië en Engeland voor de talentvolle spits. De tiener blijft het liefst in De Kuip spelen, maar overweegt een vertrek wanneer hij geen echte kans krijgt.

Feyenoord zoekt nog wel naar een extra spits, maar zal alleen toeslaan als het mogelijk is om een speler van de buitencategorie aan te trekken. Die speler is vooralsnog niet gevonden. Eerder was clubicoon Dirk Kuyt in beeld, maar hij koos voor een lucratief contract bij Fenerbahçe.

Dit kan toch echt niet. Met achabar in de spits hebben we niets te zoeken in Europa. Er moet een goede spits bijkomen.
Hoezo niet?

Wat goed is komt snel. Hij heeft nu een paar invalbeurten gehad in de eredivisie. Nu mag ie het gaan laten zien. Ik bedoel, alsof we een kans hebben in de CL.

Laat hem lekker een seizoen spelen. Ik heb er vertrouwen in. :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 23 juni 2012 @ 18:12:43 #19
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_113280714
Je ziet dat hij getalenteerd is, maar je zag ook dat hij nog veels te kort komt voor het eerste. Het zou zo jammer zijn als we geen goede spits weten aan te trekken, want verder hebben we een prima selectie. Je moet gaan doorpakken nu, en dat zal niet lukken met de spitsen die er nu al rondlopen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_113280978
Doorpakken kan best als je kerngezond bent.
  zondag 24 juni 2012 @ 11:58:21 #21
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_113306205
Als we geen spits vinden gewoon Achahbar opstellen. Immers heeft scorend vermogen, Cisse en Schaken ook. Clasie kan groeien en El Ahmadi zal toch ooit gaan leren van JP en Gio om fatsoenlijk te schieten vanuit de tweede.lijn.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_113306233
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 11:58 schreef Toekito het volgende:
Als we geen spits vinden gewoon Achahbar opstellen. Immers heeft scorend vermogen, Cisse en Schaken ook. Clasie kan groeien en El Ahmadi zal toch ooit gaan leren van JP en Gio om fatsoenlijk te schieten vanuit de tweede.lijn.
Ik ben het echt compleet met je eens.
pi_113306821
_O- Ultratrolletje Devv plaatst in het Ajax topic het filmpje "Het zijn maar kuuuuuuut kakkerlakken".

Hij wordt dus aangekondigd door zo'n stadionspeaker of weet ik wie eigenlijk.

"JAN VERTHONGEEHHHHHH"

Zegt ze letterlijk met een onschuldige kop: 'wie, johan verdomme? Wie heet nou zo' _O-

Heb het goede wijf ten huwelijk gevraagd dus. ^O^
pi_113307746
Fernandez legt er ook wel een paar in.
  zondag 24 juni 2012 @ 12:44:22 #25
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_113307843
Als je de fysiek van Fernandez en en de techniek van Achahbar kon fuseren werd je kampioen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')