Die gaat er ook gewoon komenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
Achahbar is er nog niet klaar voor en met Fernandez in de spits kan je nooit dominant voetbal spelen. Moet eigenlijk gewoon een spits bij.
Yup, maar noem maar is een goede spits die haalbaar is. Denk trouwens dat Guidetti nog geen gesloten boek is ..quote:Op zondag 24 juni 2012 16:11 schreef Caland het volgende:
Achahbar is er nog niet klaar voor en met Fernandez in de spits kan je nooit dominant voetbal spelen. Moet eigenlijk gewoon een spits bij.
Ik denk dat van Geel in de tweede elftallen van PL clubs aan het zoeken is.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Yup, maar noem maar is een goede spits die haalbaar is. Denk trouwens dat Guidetti nog geen gesloten boek is ..
Ook, maar als je Achahbar met de pink aanraakt valt hij. Als je het vergelijkt met Guidetti, is Achahbar gewoon nog een iel mannetje. Ergens kan dat goed zijn, maar niet bij een spits die de bal moet vasthouden en moet kaatsen. Je kunt af en toe nog zo slim zijn, maar als je een eveneens slimme + fysiek sterkere tegenstander hebt, dan win je niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom naar de sportschool ? Moet gewoon slimmer worden in het gebruiken van zijn lichaam/weglopen. Dat leer je alleen maar door wedstrijdervaringen, niet in de sportschool.
Ik geloof zelf meer in voetbalkwaliteiten/inzicht dan in fysiek. En bovendien vind ik Achahbar niet eens zo iel, heeft een vrij normale bouw, klein maar imo niet heel iel, De Vrij heeft dat bijv veel meer.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook, maar als je Achahbar met de pink aanraakt valt hij. Als je het vergelijkt met Guidetti, is Achahbar gewoon nog een iel mannetje. Ergens kan dat goed zijn, maar niet bij een spits die de bal moet vasthouden en moet kaatsen. Je kunt af en toe nog zo slim zijn, maar als je een eveneens slimme + fysiek sterkere tegenstander hebt, dan win je niet.
Qua techniek is het echt een heerlijke speler. En als je straks Vilhena hebt, met daarvoor Achahbar wordt het gewoon elke wedstrijd genieten.
Naja, ik vind het wel meevallen met dat rijtje. Maar misschien is het ook meer een vorm van uitstraling dan van daadwerkelijke lichaamsbouw. Ik denk dat een ventje als Guidetti een tegenstander eerder bang maakt dan iemand als Achahbar (het kan nog erger: Isoufi). Al is dat ook iets dat met de tijd komt. Vergelijk Vlaar maar eens van vlak na zijn komst en nu.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik geloof zelf meer in voetbalkwaliteiten/inzicht dan in fysiek. En bovendien vind ik Achahbar niet eens zo iel, heeft een vrij normale bouw, klein maar imo niet heel iel, De Vrij heeft dat bijv veel meer.
Daarom denk ik dat Achahbar gewoon minuten moet maken (desnoods bij een andere eredivisieclub) en zo ook moet ervaren hoe je verschillende type verdedigers te snel/slim af moet zijn, extra krachttraining vind ik zelf overdreven aangezien je toch 99 van de 100x het fysieke onderspit zult delven tegen cv's. Dan maar zorgen dat je wendbaarder/handiger en slimmer bent.Natuurlijk moet je wel een gewone vorm van krachttraining blijven doen maar dat doen ze sowieso wel bij iedere club.
In het moderne topvoetbal zijn er voldoende voorbeelden van goede spitsen met dezelfde fysiek als Achahbar bijv. : Villa, Rossi, Soldado, Di Natale en Messi maar die past eigenlijk niet in dat rijtje.
Ja en vergelijk zijn wendbaarheid eens met dat van nu en toen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Naja, ik vind het wel meevallen met dat rijtje. Maar misschien is het ook meer een vorm van uitstraling dan van daadwerkelijke lichaamsbouw. Ik denk dat een ventje als Guidetti een tegenstander eerder bang maakt dan iemand als Achahbar (het kan nog erger: Isoufi). Al is dat ook iets dat met de tijd komt. Vergelijk Vlaar maar eens van vlak na zijn komst en nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:09 schreef Caland het volgende:
Vlaar is daardoor wel veel minder wendbaar geworden. Ik lees hier wel eens dat De Vrij dezelfde fysiek als Vlaar moet gaan krijgen, maar dan verliest hij juist al zijn exceptionele kwaliteiten.
Haha.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja en vergelijk zijn wendbaarheid eens met dat van nu en toen.
Niet iedere speler heeft er voordeel van, een De Vrij zou er zelfs op achteruit kunnen gaan.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 24-06-2012 om 20:09:55Karim El Ahmadi zal zijn aflopende contact bij #Feyenoord niet gaan verlengen. reageer retweet
Zonde, jammer. En nu de vraag: behouden of verkopen? En tegen welke prijs verkopen?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:10 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 24-06-2012 om 20:09:55Karim El Ahmadi zal zijn aflopende contact bij #Feyenoord niet gaan verlengen. reageer retweet
Dani Fernandezquote:Dani Fernandez heeft zich weten te onderscheiden tijdens zijn proefperiode bij Racing Genk. De oud-Feyenoorder, wiens contract bij Feyenoord niet verlengd werd, nam in de oefenwedstrijd tegen KVK Beringen (0-10) de openingstreffer voor zijn rekening.
De 29-jarige vleugelverdediger krijgt van trainer Mario Been, met wie hij in het verleden samenwerkte bij Feyenoord en NEC, een kans om een contract in de wacht te slepen bij de Belgische club.
De schijnwerpers waren na afloop van het vriendschappelijke duel gericht op Sieb Schrijvers. De vijftienjarige belofte vond liefst drie keer het net tegen Beringen.
quote:Op zondag 24 juni 2012 20:13 schreef TC03 het volgende:
Verkopen voor 5 miljoen. We zitten goed in de middenvelders en moeten z.s.m. een positief eigen vermogen verkrijgen.
Over Karim.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Dani is een Rechtsback, en zijn contract loopt over een week af. Waar heb je het over
Ik had daar een interessante post over in het PSV-topic vandaag.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:15 schreef Caland het volgende:
Verkopen natuurlijk. Vind sowieso dat het middenveld te 'vol' is nu. Zou toch doodzonde zijn als een Vormer het kind van de rekening wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |