abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2012 @ 09:21:00 #101
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113352490
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Was hijzelf schuld.
Maakt ook niet zoveel uit, er is geen speler in de wereld die met nog een eenjarig contract bijtekent als hij elders denkt meer te kunnen verdienen
  maandag 25 juni 2012 @ 09:27:26 #102
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113352602
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Was hijzelf schuld.
Is da zo? Kan me nog wel wat verhalen over hem herinneren ten tijde van Been en Beenhakker. Die laatste wilde hem maar wat graag weg hebben, omdat hij teveel op de begroting zou drukken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 25 juni 2012 @ 09:47:08 #103
277865 Sejt
Ondertitel
pi_113352968
Ik pleit sowieso voor het verkopen van spelers die nog maar 1 jaar contract hebben en niet willen bijtekenen, zelfs als ze zo dragend zijn als El Ahmadi. In onze huidige situatie kunnen we het niet hebben om (waardevolle) spelers transfervrij te laten lopen.
Voor Van Geel was het te laat om bv. Van Haaren of D. Fernandez te verkopen en die lopen nu gratis de deur uit, maar spelers als Cabral en El Ahmadi moeten gewoon verkocht worden voor een paar miljoen. We hebben de vervangers klaar staan en je zal vast iets inleveren in kwaliteit, maar daar tegenover staan extra inkomsten, minder salaris en ontwikkeling van talenten.
I love my mispoken words.
  maandag 25 juni 2012 @ 09:48:56 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113353004
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:47 schreef Sejt het volgende:
Ik pleit sowieso voor het verkopen van spelers die nog maar 1 jaar contract hebben en niet willen bijtekenen, zelfs als ze zo dragend zijn als El Ahmadi. In onze huidige situatie kunnen we het niet hebben om (waardevolle) spelers transfervrij te laten lopen.
Voor Van Geel was het te laat om bv. Van Haaren of D. Fernandez te verkopen en die lopen nu gratis de deur uit, maar spelers als Cabral en El Ahmadi moeten gewoon verkocht worden voor een paar miljoen. We hebben de vervangers klaar staan en je zal vast iets inleveren in kwaliteit, maar daar tegenover staan extra inkomsten, minder salaris en ontwikkeling van talenten.
als ik naar post #94 kijk zal het qua inkomsten wel tegenvallen ook al wordt El Ahmadi verkocht
  maandag 25 juni 2012 @ 09:50:12 #105
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113353027
quote:
Rekenvoorbeeld (3)

• Directie zoekt ruzie met Karim El Ahmadi en zal hem verbannen naar Al-Ahli.
• Karim El Ahmadi keert terug maar vergeeft hen dat nooit en tekent niet bij, dient zijn contract uit en Karim El Ahmadi vertrekt voor netto EUR 0.
• Investeerders krijgen de netto opbrengst, zijnde EUR 0 uitgekeerd.
• Het tekort van 6.307 k wordt als alle spelers in het FIF-mandje vertrokken zijn bij Feyenoord omgezet in een driejarige lening (naar rato per investeerder) met een jaarlijks rentepercentage van 5%.
• Feyenoord blijft tot het einde der tijden afbetalen en bloeden door de bizarre wanprestaties van Onno Jacobs, Eric Gudde, W. Kok, Coert Beerman en de rest.
Elite
Tegen TTIP
pi_113353148
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:12 schreef Happel het volgende:
Met El Ahmadi leveren we kwaliteit in. Vormer en cohorten zijn ook goede spelers, maar vind Karim een stapje verder dan de rest. Benieuwd hoe we dat gaan opvangen. Ik vind sowieso dat we hem moeten verkopen.
Zeker verkopen, tis niet anders, financieel gezond worden staat nog steeds bovenaan, en je hebt mogelijkheden zat op het middenveld, al is Karim daar wel de beste optie!
  maandag 25 juni 2012 @ 09:57:52 #107
277865 Sejt
Ondertitel
pi_113353216
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

als ik naar post #94 kijk zal het qua inkomsten wel tegenvallen ook al wordt El Ahmadi verkocht
Alles is beter dan niks. Daarnaast is El Ahmadi ook één van de grootverdieners en het besparen van zijn salaris is ook altijd welkom.
I love my mispoken words.
pi_113353417
quote:
14s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Is da zo? Kan me nog wel wat verhalen over hem herinneren ten tijde van Been en Beenhakker. Die laatste wilde hem maar wat graag weg hebben, omdat hij teveel op de begroting zou drukken.
Ik had het meer over de bijnaam El Dramadi. Vooral na zijn actie tegen Ajax/Mounir. Het hele stadion keerde zich toen tegen hem.
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 10:12:06 #109
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_113353554
Verkopen uiteraard.

Bizar trouwens, dat investeerders gegarandeerd hun inleg terug krijgen. Hoe kun je dat nou toezeggen bij zo'n in waarde fluctuerend "onderpand". Een wanhoopsaktie van bestuurders die op grote voet door wilden leven maar op een normale manier niet meer aan centen konden komen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_113353673
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik had het meer over de bijnaam El Dramadi. Vooral na zijn actie tegen Ajax/Mounir. Het hele stadion keerde zich toen tegen hem.
Vertel, kan me er niks van herinneren.
  maandag 25 juni 2012 @ 10:31:23 #111
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_113354111
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:16 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik ook niet.

Toch minder blowen/zuipen gok ik.
Elite
Tegen TTIP
pi_113354153
Ik zeg niet dat het bericht van FR12.nl niet klopt, maar ik vraag me wel af wat de bron is voor dat verhaal.
De titel staat tussen aanhalingstekens, wat de suggestie geeft dat het een citaat is. Vervolgens word er niet aangegeven wat de bron van het citaat en/of het algehele nieuwsbericht is. Redelijk opmerkelijk...

Eerlijk gezegd was ik ook in de veronderstelling dat de contract onderhandelingen met El A. Juist redelijk positief verliepen. Economisch gezien is bijtekenen de beste optie, volgend jaar zomer met een meerjarig contract verkopen levert natuurlijk meer op dan nu met het mes op de keel moeten te verkopen in zijn laatste contractjaar.

Benieuwd hoe MvG hiermee gaat dealen..
Wat een idiote constructie destijds om El A te halen, ik was blij toen hij kwam. Maar niet met deze voorwaarden. Idioten.
pi_113354237
Ik brak pas echt mijn nek toen ik de transfersom van Cissé zag :') Ongelofelijk _O-
pi_113354310
BREKEND HMF NIEUWS *FOX NIEUWS LOGO'TJE ALLES*: :')

Maar wel even serieus desondanks; een maatje van mij is een redelijk ingevoerde supporter van City. Hij beweert dat de genezing van Guidetti niet voorspoedig verloopt, en dat verwacht wordt dat hij bij aanvang van de nieuwe seizoenen nog steeds niet fit is. Om deze reden zouden vrijwel alle geïnteresseerde clubs zijn afgehaakt en schijnt City niet echt moeite te willen doen om Guidetti te verkopen. Voor de seelctie van City is hij echter ook niet echt.. .Mja, wat kan je zeggen. :').

Mark my words; het kan nog best wel eens dat die jongen 'uit het niets' eind Augustus bijschuift. Gewoon onderbuikgevoel.

Sowieso wordt die jongen echt niet verkocht. En voor een verhuur is Feijenoord toch de logischte optie.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2012 10:40:41 ]
  maandag 25 juni 2012 @ 10:43:37 #115
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113354421
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:39 schreef Helpmefok het volgende:

Maar wel even serieus desondanks; een maatje van mij is een redelijk ingevoerde supporter van City. Hij beweert dat de genezing van Guidetti niet voorspoedig verloopt, en dat verwacht wordt dat hij bij aanvang van de nieuwe seizoenen nog steeds niet fit is. Om deze reden zouden vrijwel alle geïnteresseerde clubs zijn afgehaakt en schijnt City niet echt moeite te willen doen om Guidetti te verkopen. Voor de seelctie van City is hij echter ook niet echt.. .Mja, wat kan je zeggen. :').

Mark my words; het kan nog best wel eens dat die jongen 'uit het niets' eind Augustus bijschuift. Gewoon onderbuikgevoel.

Sowieso wordt die jongen echt niet verkocht. En voor een verhuur is Feijenoord toch de logischte optie.
Als het zo is, wel klote voor die jongen dat zijn genezing niet goed gaat.
pi_113354429
Overigens is Been(hakker) wat mij betreft NOOIT MEER welkom in De Kuip, zelfs niet als supporter. Die heeft de club tien-tal-len miljoenen gekost, met het falen van Ahmadi (6.307 miljoen), een Castaignos die weggepest ("Inter Inter Inter" :')!!!) die geldde als absoluut wereldtalent, en de extreme kutprestaties waardoor de club veel minder televisiegelden ontving.

Totaal MINIMAAL 12 miljoen door het putje dankzij die klootzakken.
pi_113354442
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als het zo is, wel klote voor die jongen dat zijn genezing niet goed gaat.
Schijnt een behoorlijke terugval te hebben gemaakt, zo schijnt zijn persoonlijk arts (echt wtf, hoezo hebben voetballers een persoonlijk fysiotherapeut en persoonlijk arts :')) te hebben geconstateerd. :{
pi_113354482
Overigens dacht ik vannacht: die Ellabdaloui... Ik ben daar niet zo'n voorstander van man. Staat ontwikkeling van een eigen (groot) talent (Manu) in de weg. En we weten eigenlijk niet zozeer wat die jongen nou allemaal kan.

Mweh..
  maandag 25 juni 2012 @ 10:46:28 #119
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113354505
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Schijnt een behoorlijke terugval te hebben gemaakt, zo schijnt zijn persoonlijk arts (echt wtf, hoezo hebben voetballers een persoonlijk fysiotherapeut en persoonlijk arts :')) te hebben geconstateerd. :{
Dat persoonlijk kan je wel met een korrel zout nemen, jij hebt toch ook maar 1 huisarts (hoewel bij jou weet je dat nooit ;) )
pi_113354532
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat persoonlijk kan je wel met een korrel zout nemen, jij hebt toch ook maar 1 huisarts (hoewel bij jou weet je dat nooit ;) )
Ik ben mijn eigen arts dalijk :'). Maar nee, ik heb er twee, in dezelfde praktijk :').

Overigens best frappant: de laatste trainer onder wie we wonnen van de joden was ook een Koeman. _O-
  maandag 25 juni 2012 @ 10:48:54 #121
131800 Tarado
capô de fusca
pi_113354570
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Overigens best frappant: de laatste trainer onder wie we wonnen van de joden was ook een Koeman. _O-
Komt inderdaad maar weinig voor
pi_113355053
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:39 schreef Helpmefok het volgende:

jij met je geruchten.

Guidetti kan naar Sampdoria. City wil hem verkopen.
pi_113355107
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:44 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens is Been(hakker) wat mij betreft NOOIT MEER welkom in De Kuip, zelfs niet als supporter. Die heeft de club tien-tal-len miljoenen gekost, met het falen van Ahmadi (6.307 miljoen), een Castaignos die weggepest ("Inter Inter Inter" :')!!!) die geldde als absoluut wereldtalent, en de extreme kutprestaties waardoor de club veel minder televisiegelden ontving.

Totaal MINIMAAL 12 miljoen door het putje dankzij die klootzakken.
El Ahmadi is aangetrokken door Bosz en als je iemand de schuld wil geven hiervan is het hem en de verantwoordelijke directeur Gudde.
pi_113355131
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:16 schreef Luni het volgende:

[..]

Klassieker van 2 jaar terug in De Kuip.
Karim was tot zijn eigen verbazing reserve maar mocht ergens in de 2e helft invallen bij ik meen een 0-2 stand.

Mounir werd volgens mij zijn directe tegenstander en Karim vond het tot 2 maal toe nodig om allerlei rare trucjes te proberen op de eigen 16 terwijl de bal gewoon rustig richting de keeper kon. Was meer bezig met een onderling potje panna voetbal met Mounir, zo zag het tenminste uit.

Hij heeft dit overigens een paar maanden terug ook toegegeven in vi en heeft er spijt van.
  maandag 25 juni 2012 @ 11:12:55 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113355213
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:12 schreef Gert het volgende:
Verkopen uiteraard.

Bizar trouwens, dat investeerders gegarandeerd hun inleg terug krijgen. Hoe kun je dat nou toezeggen bij zo'n in waarde fluctuerend "onderpand". Een wanhoopsaktie van bestuurders die op grote voet door wilden leven maar op een normale manier niet meer aan centen konden komen.
Dit soort dingen verbazen je nog? En het leuke is dat die kneuzen er grotendeels nog steeds zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')