Ahmadi was een stomme aankoop aangezien we financieel kut zaten, maar voor de rest was het (hadden we "Ajaxgelden" gehad) een "Koopje".quote:Op maandag 25 juni 2012 11:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
El Ahmadi is aangetrokken door Bosz en als je iemand de schuld wil geven hiervan is het hem en de verantwoordelijke directeur Gudde.
Dat komt van dezelfde speknek die beweerde dat we 60 miljoen investering kregen van Mandemakers, maar dat ze vertrokken omdat Gudde een kwartiertje te laat wasquote:Op maandag 25 juni 2012 11:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
jij met je geruchten.
Guidetti kan naar Sampdoria. City wil hem verkopen.
Paar dagen geleden was het nog een wereldtalent?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:46 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens dacht ik vannacht: die Ellabdaloui... Ik ben daar niet zo'n voorstander van man. Staat ontwikkeling van een eigen (groot) talent (Manu) in de weg. En we weten eigenlijk niet zozeer wat die jongen nou allemaal kan.
Mweh..
Bij Van Geel @ Feijenoord is er geen sprake van "geluk" jongen.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was het nog een wereldtalent?
Snap sowieso niet waarom er zo enthousiast gereageerd werd door mensen op die Omar, als je zelf talenten als Manu en Achahbar hebt. Guidetti was een schot in de roos, eens in de zoveel tijd heb je dat geluk. (Alex bij PSV was dat ook).
Nog niemand heeft bij mijn weten erg enthousiast gereageerd. Gewoon omdat niemand er een beeld van heeft, maar Van Geel zal hem ongetwijfeld vergeleken hebben met de spelers die er nu al zijn en hem een toevoeging vinden. Afwachten of hij dit goed heeft gezien.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was het nog een wereldtalent?
Snap sowieso niet waarom er zo enthousiast gereageerd werd door mensen op die Omar, als je zelf talenten als Manu en Achahbar hebt. Guidetti was een schot in de roos, eens in de zoveel tijd heb je dat geluk. (Alex bij PSV was dat ook).
Ik kende wel die talentenpools, maar deze, nóg nadeliger constructie nog niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit soort dingen verbazen je nog? En het leuke is dat die kneuzen er grotendeels nog steeds zitten.
Is vorig jaar rond dit tijdstip ook meerdere malen geplaatst hier.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kende wel die talentenpools, maar deze, nóg nadeliger constructie nog niet.
Mwah, ik snap dat je veel vertrouwen in die man hebt. Maar ook hij zit er echt wel eens naast hoor. Ik zeg niet dat die Omar er niks van kan. Ik ken hem ook totaal niet. Bedoel alleen dat met het huren van jonge spelers er een kleine kans is dat het of een daverend succes word ( oa Guidetti en Alex dus) maar er een veel grotere kans is dat het niks is (Genoeg voorbeelden).quote:Op maandag 25 juni 2012 11:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bij Van Geel @ Feijenoord is er geen sprake van "geluk" jongen.
Sowieso HMF begon met superlatieven als wereldtalent. Maar ook in mijn vriendenkring waarin 99% voor Feyenoord is ongeveer werden ze helemaal gekquote:Op maandag 25 juni 2012 11:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nog niemand heeft bij mijn weten erg enthousiast gereageerd. Gewoon omdat niemand er een beeld van heeft, maar Van Geel zal hem ongetwijfeld vergeleken hebben met de spelers die er nu al zijn en hem een toevoeging vinden. Afwachten of hij dit goed heeft gezien.
Kwam van LN, dus werd afgedaan als stemmingmakerij.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Is vorig jaar rond dit tijdstip ook meerdere malen geplaatst hier.
Ik heb gehoord dat hij van z'n vader moest doortrainen om op conditie te blijven, terwijl z'n artsen absolute rust voorschreven, en het nog maar de vraag is of het goed komt.quote:Op maandag 25 juni 2012 10:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schijnt een behoorlijke terugval te hebben gemaakt, zo schijnt zijn persoonlijk arts (echt wtf, hoezo hebben voetballers een persoonlijk fysiotherapeut en persoonlijk arts) te hebben geconstateerd.
Dat is dus ongeveer ook wat ik heb gehoord. Nieuw daarin zou zijn dat belangrijke zenuwparen afgestorven of beschadigd zijnquote:Op maandag 25 juni 2012 11:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij van z'n vader moest doortrainen om op conditie te blijven, terwijl z'n artsen absolute rust voorschreven, en het nog maar de vraag is of het goed komt.
Ok staat me echt helemaal niks meer van bij.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klassieker van 2 jaar terug in De Kuip.
Karim was tot zijn eigen verbazing reserve maar mocht ergens in de 2e helft invallen bij ik meen een 0-2 stand.
Mounir werd volgens mij zijn directe tegenstander en Karim vond het tot 2 maal toe nodig om allerlei rare trucjes te proberen op de eigen 16 terwijl de bal gewoon rustig richting de keeper kon. Was meer bezig met een onderling potje panna voetbal met Mounir, zo zag het tenminste uit.
Hij heeft dit overigens een paar maanden terug ook toegegeven in vi en heeft er spijt van.
Dat doe ik tegenwoordig niet meer zoveel hahahaquote:Op maandag 25 juni 2012 10:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Toch minder blowen/zuipen gok ik.
Als dat zo is kan het wel eens einde carriere zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is dus ongeveer ook wat ik heb gehoord. Nieuw daarin zou zijn dat belangrijke zenuwparen afgestorven of beschadigd zijn
Dat kan zomaar onzin zijn hoor, er moeten wel hele gekke dingen gebeuren wil dat het geval zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als dat zo is kan het wel eens einde carriere zijn.
Afgestorven zenuwen kan een carriere beeindigende blessure zijn. Laatst nog een wielrenner waarbij zenuwen in zijn hand afgestorven waren en moest vrezen voor zijn carriere.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat kan zomaar onzin zijn hoor, er moeten wel hele gekke dingen gebeuren wil dat het geval zijn.
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Kwam van LN, dus werd afgedaan als stemmingmakerij.
Zeker en de eindverantwoordelijke zit er nog en wordt nog geprezen ook door velen hier. Gudde dus.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:53 schreef Muto het volgende:
Het is nog steeds een wonder dat Feyenoord niet als financiële instelling wordt gezien. Het wordt steeds investeringen genoemd, maar Feyenoord is gewoon jarenlang een spaarbank geweest voor rijke mensen.
Waren er al voordat Gudde AD werd.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zeker en de eindverantwoordelijke zit er nog en wordt nog geprezen ook door velen hier. Gudde dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |