ik ben trots op je...quote:
TriPo!quote:
Ik word alleen maar trotser!....quote:
SepPo!quote:
Osdorp, Spookrijders en Opgezwolle zijn toch zeker wel de moeite waardquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:10 schreef dyonvbaal het volgende:
NL rap... nee dank u. Al vind ik Blaxtar wel grappig om te horen
De film even wat "nader" bestuderen in een vertrouwelijke setting zeker?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Misschien moet ik em nog maar een keer opnieuw kijken
OP ken ik sommige nummers van, Spookrijders eigenlijk alleen dat 1'ne liedje... en Opgezwolle heb ik een cd van op me pc staan, maar vind ik echt niks...quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:12 schreef Asap het volgende:
[..]
Osdorp, Spookrijders en Opgezwolle zijn toch zeker wel de moeite waard![]()
Hoe afgesleten zou zijn pauzeknop zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:13 schreef hornage het volgende:
[..]
De film even wat "nader" bestuderen in een vertrouwelijke setting zeker?
zo ietsquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:13 schreef hornage het volgende:
[..]
De film even wat "nader" bestuderen in een vertrouwelijke setting zeker?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoe afgesleten zou zijn pauzeknop zijn?
trotser kan ik niet worden Ran... sorry...quote:
valt wel mee, voor dat soort praktijken zijn er andere films gemaakt...quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoe afgesleten zou zijn pauzeknop zijn?
Tja, ik ben ook helemaal voor de Amerikaanse rap, Nederlandse rap klinkt zooooooo nep altijd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
OP ken ik sommige nummers van, Spookrijders eigenlijk alleen dat 1'ne liedje... en Opgezwolle heb ik een cd van op me pc staan, maar vind ik echt niks...
het oudere (nederlandstalige) werk van extense vind ik wel leuk, maar verder heb ik toch liever amerikaanse rap...
Probeer Chronozbaal van Blaxtar, ik vond em erg grappigquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:06 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook helemaal voor de Amerikaanse rap, Nederlandse rap klinkt zooooooo nep altijd.
Verbaasd over mezelf was ik pas geleden nog, toen ik erachter kwam dat ik de laatste cd van Lange Frans (je weet wel, van Lange Zwans en Aars Gay) goed vind. Echt de moeite waard om te luisteren...
quote:
Toen werd er nog écht muziek gemaaktquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
FF1 weer met zijn oude mannen smaak
Je kijkt toch wel verder dan je neus lang is, hè?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toen werd er nog écht muziek gemaakt![]()
Tegenwoordig komt alles uit een synthesizer of auto-tune
Dat doet hij toch nooit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je kijkt toch wel verder dan je neus lang is, hè?
Er wordt zoveel prachtige muziek gemaakt tegenwoordig. Zonde dat je daar niet voor openstaat.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toen werd er nog écht muziek gemaakt![]()
Wat is daaaaaaaar mis mee??quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
FF1 weer met zijn oude mannen smaak
Gelukkig is inderdaad alles dat ik luister auto-tune, die zangers van tegenwoordig kunnne toch niks meer zonderquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok, even nuanceren. Er wordt inderdaad nog redelijk goed muziek gemaakt. Alleen is dat in de top 40 niet te vindenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je kijkt toch wel verder dan je neus lang is, hè?
Nee, dat klopt dan wel weerquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok, even nuanceren. Er wordt inderdaad nog redelijk goed muziek gemaakt. Alleen is dat in de top 40 niet te vinden
het lijkt me dat je dan gewoon een kutsmaak qua muziek hebtquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok, even nuanceren. Er wordt inderdaad nog redelijk goed muziek gemaakt. Alleen is dat in de top 40 niet te vinden
Daar kan ik je inderdaad geen ongelijk in geven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok, even nuanceren. Er wordt inderdaad nog redelijk goede muziek gemaakt. Alleen is dat in de top 40 niet te vinden
Dit elke dag op de radio...elk uur...elke zenderquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Gewoon geen radio luisterenquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit elke dag op de radio...elk uur...elke zender![]()
Zo simpel is het inderdaad.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Gewoon geen radio luisteren
Ik moet ook maar mijn dag door komen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Gewoon geen radio luisteren
Je kunt toch zelf muziek uitkiezen en opzetten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik moet ook maar mijn dag door komen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf muziek uitkiezen en opzetten?
Lijkt me ook, als op de radio een nummer niet goed vind zet ik het geluid wel uit...quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf muziek uitkiezen en opzetten?
Echt irritant nummer ja, geef mij dan maar deze versie...quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit elke dag op de radio...elk uur...elke zender![]()
Oh werk je ergens waar je verplicht de hele dag skyradio moet luisteren?quote:
Nee wel een eigen radio maar dat gaat uiteindelijk ook vervelen. Als ik aan het werk ben zie ik de hele dag ook niemand...dus ik heb alleen de radio om me de dag door te slepen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh werk je ergens waar je verplicht de hele dag skyradio moet luisteren?
Zo'n vakantiebaantje heb ik wel eens gehad, maar toen bedachten ze zich dat de radio voor te veel afleiding zorgde en toen moest hij uit. Iedereen teleurgesteld
Nee het probleem is dat het gros van de mensen een kutsmaak heeft. Daarom staat er altijd zoveel troep in de top 40.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
het lijkt me dat je dan gewoon een kutsmaak qua muziek hebt
Waarom kan je dan geen eigen muziek draaien?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee wel een eigen radio maar dat gaat uiteindelijk ook vervelen. Als ik aan het werk ben zie ik de hele dag ook niemand...dus ik heb alleen de radio om me de dag door te slepen.
Jij bent de persoon met de apartere smaak... kut was dan de verkeerde verwoording... maar ja daar komt het dan wel op neerquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:08 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Nee het probleem is dat het gros van de mensen een kutsmaak heeft. Daarom staat er altijd zoveel troep in de top 40.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:09 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Waarom kan je dan geen eigen muziek draaien?
Ik ben echt dankbaar dat ik gewoon de hele dat mijn koptelefoon op kan hebben, ik zou echt gek worden van de radio.
Het probleem is dat het gros van de mensen geen smaak heeft en simpelweg slikt wat hij voorgeschoteld krijgt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:08 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Nee het probleem is dat het gros van de mensen een kutsmaak heeft. Daarom staat er altijd zoveel troep in de top 40.
Ah, dat zuigt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:12 schreef Sands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met zulke rotzooi zit ik opgescheept..
maar natuurlijk...quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het probleem is dat het gros van de mensen geen smaak heeft en simpelweg slikt wat hij voorgeschoteld krijgt.
Potato, tomato.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het probleem is dat het gros van de mensen geen smaak heeft en simpelweg slikt wat hij voorgeschoteld krijgt.
Ik luister ook veel BNR op een dag maar na 100 keer "pragmatisch denken" "over eigen schaduw heenstappen" "structurele hervormingen" te horen heb ik dat ook wel weer gehad.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:17 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ah, dat zuigt.
En Dyon, dat klopt inderdaad. Daarom ben ik zo blij dat ik mijn eigen voorkeuren kan luisteren.
Riget vind ik het tofste wat hij gemaakt heeft. Unieke miniserie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:23 schreef LordVoldemort het volgende:
Gill jij was wel een Von Trier liefhebber toch? Wat kan je van hem aanraden naast de bekendste titels?
Ik kijk nu Riget, maar dat is niet helemaal
mijn ding..
Nee, dat is een film over Dylan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:26 schreef LordVoldemort het volgende:
die mockumentary, I'm Not There ofzo?
Minder bekend spul als Europa en Medea zijn ook wel aardig, maar wellicht ook wat experimenteler.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:30 schreef LordVoldemort het volgende:
Dancer in the Dark, Melancholia, Antichrist, Dogville en Idioterne.
Denk dat ik dan maar eens Breaking the Waves opzoek.
Ik heb hem nog een 5 gegeven.quote:
heheh, zo iets had ik bij Jay-z in HMH. ik kon niet meer lopen en werd van links naar rechts geduwd geschoven en dat voor iemand van 100+... maar na een tijdje was het genietenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Cypress Hill op Werchter gezien, maar ben de tent uitgevlucht toen het te druk werd. Levensgevaarlijk.
t lijkt me extreem slecht.. maar beter dan de film die hornage zag na een mars van de scouting in de regen ( weet alleen niet meer hoe die heet iets met dino's)quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:34 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb hem nog een 5 gegeven.
Wel geinig om op de achtergrond mee te kijken.
Uitzonderingen daar gelaten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:19 schreef DragonFodder het volgende:
Zelfs de top40 bestaat niet alleen uit kutmuziek. Ik persoonlijk kan erg genieten an de snow patrols, elbows, gotye's en coldplays van deze wereld
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:22 schreef DragonFodder het volgende:
Die vind ik dan weer kut
Oh, en de tienerrock van Lifehouse kan ik ook prima pruimen. Verreweg de meeste van mijn favorieten zitten echter in de 70's en 80's
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik hoef geen muziek van voor mijn geboorte(althans, zoveel goeds vind ik daar niet)
Goed he, maar daarvoor had ik het al genuanceerdquote:
Dit bevestigd enkel mijn vermoedenquote:
Welk vermoeden?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit bevestigd enkel mijn vermoeden
Ook iets voor jou?quote:
Koptelefoon, ligstoel, jointquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:32 schreef DragonFodder het volgende:
Je moet dit soort dingen eigenlijk zonder beelden erbij hebben, scheelt veel voor de beleving
Nee dan luister ik liever dit:quote:
ik kom al niet door de eerste minuut heen, laat staan door de hele 11 minuten...quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:35 schreef DragonFodder het volgende:
Deze nog even (minder bekend), maar wel gaaf
Jouw verliesquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik kom al niet door de eerste minuut heen, laat staan door de hele 11 minuten...
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:50 schreef RanTheMan het volgende:
mensen de m staat voor movie he, niet music...
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:50 schreef RanTheMan het volgende:
mensen de m staat voor movie he, niet music...
Gelukkig wordt er ook nog eens goede muziek genoemdquote:
Dat vind ik dan weer typisch iets wat alleen leuk is in die filmquote:
quote:
tranentrekkend mooiquote:
Bright eyesquote:
Ik ken die alleen van Kill Bill.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Omdat ik Bacalov nog niet heb zien voorbijkomen
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken die alleen van Kill Bill.
Wat is het trouwens voor liedje dat Daryl Hannah fluit als ze door het ziekenhuis loopt?
Is van de Twisted Nerve filmquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken die alleen van Kill Bill.
Wat is het trouwens voor liedje dat Daryl Hannah fluit als ze door het ziekenhuis loopt?
Graag gedaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
zo'n irritant deuntje, dat blijft de hele avond in je kop zitten...
Hele foute opmerking, ik weet het. Maar wat zitten haar borsten vreemd laag? (of zie ik dat verkeerd...)quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Met Helen Slater, ofwel Supergirl!
[ afbeelding ]
euhh... ja hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef DragonFodder het volgende:
dan zijn kipfiletjes gezakt, want zoveel borst heeft ze niet (waarom wéét ik dit?)
Zijn jaren 80 tieten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hele foute opmerking, ik weet het. Maar wat zitten haar borsten vreemd laag? (of zie ik dat verkeerd...)
Dat is omdat ze geen push-up beha aan heeft, en omdat ze de schouderbandjes niet strak heeft getrokken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Hele foute opmerking, ik weet het. Maar wat zitten haar borsten vreemd laag? (of zie ik dat verkeerd...)
En ze is daar geen 18 meer.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is omdat ze geen push-up beha aan heeft, en omdat ze de schouderbandjes niet strak heeft getrokken.
Dat is een normale hoogte voor de meeste vrouwen zonder hulpmiddelen.
Nee, 21quote:
Ja, maar na de 18de gaat het meteen hangen... dat weet je toch...quote:
Klopt ja, het was een beetje een fout voorbeeldje...quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:18 schreef wyccie het volgende:
Cameron heeft het over 22 in het filmpje.
Niemand op FMT heeft een sociaal leven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:55 schreef wyccie het volgende:
Die Intre, die jongen wordt de laatste tijd vaak afgeleid. Zou hij een sociaal leven hebben?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niemand op FMT heeft een sociaal leven.
Tof, welke is écht leuk?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Prison break, dat is lang geleden. Heb ik ook alleen het 1e seizoen van gezien geloof ik.
Ik kijk alleen nog maar comedy series eigenlijk.
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,350992,284783.htmlquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tof, welke is écht leuk?
Ik wilde net seizoen 2 kopen, maar 30 euro vind ik wat duur, even kijken of ik hem ergens goedkoop kan krijgen
Dank je lieve schat, die zag ik gisteren ook!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:10 schreef Sands het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,350992,284783.html
Qua comedy vind ik eigenlijk alleen Scrubs en My Name is Earl leuk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tof, welke is écht leuk?
Ik wilde net seizoen 2 kopen, maar 30 euro vind ik wat duur, even kijken of ik hem ergens goedkoop kan krijgen
Ik kijk nu It's always sunny in Philadelphia, Parks & Recreation, the Office US.quote:
Als je bij één seizoen moet aanhaken, dan is het season 4. Dat is de aller-aller-allerbeste seizoen van Dexter. Ik ben zelf nu weer alle seizoenen aan het terugkijken, in aanloop naar season 7!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:19 schreef Robby87 het volgende:
Dexter ook lang gekeken, maar ergerde me groen en geel aan dat blonde poppetje, z'n vriendin, god wat een vreselijk zeikwijf was dat zeg. Ik hoorde pas van m'n zus dat die dood was, misschien maar weer even inhaken bij seizoen 5 of waar is het nu?.
Dat is met Lithgow toch? Bazenseizoen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:59 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Als je bij één seizoen moet aanhaken, dan is het season 4. Dat is de aller-aller-allerbeste seizoen van Dexter. Ik ben zelf nu weer alle seizoenen aan het terugkijken, in aanloop naar season 7!
Idd, dat is em, Trinitykillerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:16 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Dat is met Lithgow toch? Bazenseizoen.
Seizoen 1 is nog steeds onovertroffen met de ice truck killer.quote:
Seizoen 4 was ook goed. Hello Dexter Morgan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Seizoen 1 is nog steeds onovertroffen met de ice truck killer.![]()
En ik mis Rita nog steeds
Als ik lekkere wijven wil zien zet ik wel een daarvoor geschikte film op. Als ik een goede serie wil zien zit in niet te wachten op jankwijven met janksmoelen.quote:
Seizoen twee is echt minder, zou daar geen geld aan uitgeven.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tof, welke is écht leuk?
Sunnyquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kijk nu It's always sunny in Philadelphia, Parks & Recreation, the Office US.
Arrested Development is wel een van de beste comedies ooit imo. En My name is Earl is ook leuk inderdaad.
Dat was ook een mooi moment ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Seizoen 4 was ook goed. Hello Dexter Morgan.
Bedankt nu hoef ik Dexter niet meer te kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat was ook een mooi moment ja.
Ik moest bijna huilen toen Rita in het bad lagbriljant en onverwacht einde.
De eerste heb ik al gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:08 schreef Baszh het volgende:
De eerste drie seizoenen kun je nog gewoon leuk kijken hoor
Tweede vond ik het leukst trouwens.quote:
Alle Dexter seizoenen nu voor 20 bucks bij FRSquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:57 schreef Baszh het volgende:
[..]
Seizoen twee is echt minder, zou daar geen geld aan uitgeven.
[..]
Dit was 3 jaar geleden, tough titty mothafuckaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Bedankt nu hoef ik Dexter niet meer te kijken
Als ik naar die kop kijk dan is het net alsof ik keihard in haar gezicht heb gespoten, terwijl dat niet mocht, zo van: "Hé Robby87, wat had ik nou gezegd?"quote:
Nou en? Voor zowel films als series geldt dat spoilers rondslingeren not done is.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit was 3 jaar geleden, tough titty mothafucka
Indd jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:45 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nou en? Voor zowel films als series geldt dat spoilers rondslingeren not done is.
Ik begin me meer zorgen over jou te maken dat je zoiets vraagtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja. Ernstig dat je het nu al herkent, Sands.
Ik probeer enkel het volk een beetje tevreden te houden.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik begin me meer zorgen over jou te maken dat je zoiets vraagt
brood en spelen!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik probeer enkel het volk een beetje tevreden te houden.
Voelde je je geroepen? het woord chagrijnig is nog niet uit de lucht of... nee wyccie ik denk dat het nooit wat tussen ons gaat wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Chagrijnig? Dan heb jij nooit een vrouw tijdens haar ongesteldheid meegemaakt.
Snatch staat in mijn top 10 en Lock Stock er niet ver onder. Geweldige films.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het is wat jij zegt, leuke films, maar het lijkt allemaal wel op elkaar wat licht tegenvallend is.
Toen ik de trailer zag miste ik Sly een beetjequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Yup, ze moeten het natuurlijk wel simpel houden he
Karl durfde het bijna niet eens meer te zeggen in die trailerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Toen ik de trailer zag miste ik Sly een beetje![]()
Ik zou ook niet meer durven na de Stallone versiequote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Karl durfde het bijna niet eens meer te zeggen in die trailer
Oja ik krijg nog een puntquote:Op zondag 24 juni 2012 00:56 schreef LordVoldemort het volgende:
Is ofnoavail nog gespot? Misschien moet iemand hem even op de regels wijzen als hij weer langskomt. En sands heeft nog een punt tegoed.
Smaken kunnen verschillen, maar ik vind het de beste comedy die ik in jaren heb gezienquote:
Jij mag ook een suggestie doen voor welke film ik kan gaan kijken.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:12 schreef LordVoldemort het volgende:
Jonah Hill en Channing Tatum.. Die film ga ik voor geen goud kijken.
Jammer... je mist watquote:Op zondag 24 juni 2012 15:12 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik had vooraf hetzelfde, maar m.n. Tatum is grappiger dan je zou vermoeden. Hij heeft mij positief verrast.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:12 schreef LordVoldemort het volgende:
HA! Dus toch hé Draakjequote:Op zondag 24 juni 2012 15:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik had vooraf hetzelfde, maar m.n. Tatum is grappiger dan je zou vermoeden. Hij heeft mij positief verrast.
Dat doe je sowieso alquote:Op zondag 24 juni 2012 15:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Als het een slechte film is stel ik de komende 10 vragen alleen nog maar over oude films.
Het is geen oscarwinnaar, maar als actiekomedie had het veel slechter gekund [/damagecontrol]quote:Op zondag 24 juni 2012 15:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Als het een slechte film is stel ik de komende 10 vragen alleen nog maar over oude films.
Niet overdrijven...zoveel vragen stel ik niet over oude filmsquote:
Komt goed uit want daar heb ik zin in.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het is geen oscarwinnaar, maar als actiekomedie had het veel slechter gekund [/damagecontrol]
Het was niet de beste comedy in jaren maar 21 Jump Street heeft me wel vermaakt.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Smaken kunnen verschillen, maar ik vind het de beste comedy die ik in jaren heb gezien
Net wat beter dan Rushmore, ik irriteerde me wel lichtelijk aan Owen Wilson.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:15 schreef LordVoldemort het volgende:
Wat vond je van de Tenenbaums Sands?
Tja, het blijft een kwibus, maar in de films van Anderson vind ik 'm meestal wel okay. Beter dan in de meeste andere films.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Net wat beter dan Rushmore, ik irriteerde me wel lichtelijk aan Owen Wilson.
Buiten de lijntjes enzo?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is Superman vs the elite vervelend getekend...
Ik heb nog nergens last van, maar ik blijf op mijn hoede.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:31 schreef LordVoldemort het volgende:
Geens hondsdolheid of ander blijvend letsel verder?
Oh, je hebt er ervaring mee?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:34 schreef wyccie het volgende:
En? Komt er al schuim uit je mond?
Wel even een foto laten zien, hè.
Onschuldig tot schuld bewezen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Sorry wyc ik ga geen foto's van mijn verminkte mond plaatsen
Hier is wel een foto van de dader![]()
[ afbeelding ]
Ah, wat een scheetjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie hondquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
iets te underground voor ons ben ik bangquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:09 schreef LordVoldemort het volgende:
Maar sowieso stem ik voor Tunic van Sonic Youth.
Oeh en Coming Around van Juliette & the Licks.
Van de Foo Fighters doen we heel lafjes Learn to Fly al, QotSA bevalt me welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:10 schreef Robby87 het volgende:
Misschien is dit wat?
Bespeel je ook een instrument?
nice, al vind ik Would? een beter nummer.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:19 schreef LordVoldemort het volgende:
Hmm, iets van Alice in Chains zou daar wel bij passen.
Ik vind FnM helemaal geweldig, maar onze zanger kan geen 10% van wat Mike Patton kan (zegt meer over Patton overigens)quote:
Ik zie dat je kan rappen, dus een nummer van Osdorp Possequote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vind FnM helemaal geweldig, maar onze zanger kan geen 10% van wat Mike Patton kan (zegt meer over Patton overigens)
Mijn rap"kunsten" zijn eerder een gevolg van overdreven enthousiasme dan kwaliteit en zijn beter te kwalificeren als ongecontroleerd schreeuwen. En het ergste is: er zijn beelden vanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:45 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik zie dat je kan rappen, dus een nummer van Osdorp Posse
Anders maar Lakini's Juice van Live
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mijn rap"kunsten" zijn eerder een gevolg van overdreven enthousiasme dan kwaliteit en zijn beter te kwalificeren als ongecontroleerd schreeuwen. En het ergste is: er zijn beelden van![]()
Lakini's Juice is ook leuk idd.
Dat wordt nog mooi op de meet, wat drank erbij en vast een live-rap show van DFquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mijn rap"kunsten" zijn eerder een gevolg van overdreven enthousiasme dan kwaliteit en zijn beter te kwalificeren als ongecontroleerd schreeuwen. En het ergste is: er zijn beelden van![]()
Ik ben een aandachtshoer, maar zo erg is het ook weer niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:19 schreef Asap het volgende:
[..]
Dat wordt nog mooi op de meet, live-rap show van DF
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ben een aandachtshoer, maar zo erg is het ook weer niet.
Bovendien was mijn rap eigenlijk geen rap, het waren de coupletten van Pretty Fly for a white guy. Maar ik kan niet zingen, vandaar![]()
Ik stond tussen twee zangeressen, mij hoorde je niet klagen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:25 schreef Asap het volgende:
[..]Pretty fly for a white guy..
![]()
Alhoewel Offspring wel prima is, Come out and Play
Hehequote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik stond tussen twee zangeressen, mij hoorde je niet klagen.
Eensch. Net als de Heideroosjes, kan ik ook van blijven genieten (vooral live, zet niet zo gauw een cd van ze op).quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:40 schreef DragonFodder het volgende:
Offspring is voor mij categorie pretpunk. Gewoon gezellige niks aan de hand muziek, hun nieuwe vind ik daarom ook prima te verteren. Ik hou er wel van als bands zichzelf niet al te serieus nemen.
The not so long song!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:37 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Eensch. Net als de Heideroosjes, kan ik ook van blijven genieten (vooral live, zet niet zo gauw een cd van ze op).
Tof, zit je op les oid?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:13 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik drum sinds kort, dus ik zie al mogeijkheden.
Hoeft niet meerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:34 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik blijf bezig.
Misschien na deze film.
Ben je boosquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:34 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik blijf bezig.
Misschien na deze film.
Oké Mark.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef LordVoldemort het volgende:
Sorry, dat leek me een leuke reactie..
Te laat, ik heb mezelf al helemaal ondergekrast.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef LordVoldemort het volgende:
Sorry, dat leek me een leuke reactie..
Mark? Zo heet Pico helemaal niet. Ik vind hem echt een Jelle.quote:
Jij bent ook niet echt een Snelle Jelle, lekker trouwens - daar kun je goed van schijten -, maar ik doelde op Rutte.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Te laat, ik heb mezelf al helemaal ondergekrast.
[..]
Mark? Zo heet Pico helemaal niet. Ik vind hem echt een Jelle.
Dat vind ik gewoon niet bij jou passen.quote:
Vlinder?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon niet bij jou passen.
En jullie hoeven niet eens te proberen te gokken. Gaat je in dit leven niet lukken.
Clementinaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon niet bij jou passen.
En jullie hoeven niet eens te proberen te gokken. Gaat je in dit leven niet lukken.
Om hier op terug te komen: van ananas kun je ook goed schijten, maar lekker dat het is!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:07 schreef Robby87 het volgende:
Jij bent ook niet echt een Snelle Jelle, lekker trouwens - daar kun je goed van schijten -,
Reality check. Helaas maar waar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind het altijd zo'n afknapper om vrouwen over schijten te horen...
Vrouwens kunnen scheten laten waarvan de meest geharde bouwvakker omvalt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, ik heb héél weinig ervaring met vrouwen... er staat me nog een hoop te wachten.
Neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:51 schreef wyccie het volgende:
Dat zijn gewoon zwakke bouwvakkers.
Maar iedereen vindt zijn eigen scheten toch altijd lekker, of niet?
Weet je dat er over dit onderwerp is vergaderd? Mannen in pakken van 40+ die in een vergaderruimte om de tafel zitten...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:51 schreef wyccie het volgende:
Dat zijn gewoon zwakke bouwvakkers.
Maar iedereen vindt zijn eigen scheten toch altijd lekker, of niet?
je hebt twee soorten mensen: mensen die hun eigen scheten lekker vinden ruiken en mensen die liegen dat ze dat niet doen.quote:
Ik ruik sowieso bijna niks...dusjaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
je hebt twee soorten mensen: mensen die hun eigen scheten lekker vinden ruiken en mensen die liegen dat ze dat niet doen.
Nee! hihiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef Robby87 het volgende:
Jij kijkt zeker ook geen porno Sands! hihi
Op een figuurlijke manier bedoel je? Omdat het iets van jezelf is, iets 'veiligs' heeft?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:57 schreef Robby87 het volgende:
Heeft te maken met dat je je eigen geur herkent.
Inderdaad, maar ik denk dat de geuren die jij verspreidt al dermate in je onbewuste zijn opgeslagen dat je ze altijd zult herkennen en dus ook niet als vreemd zult ervaren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op een figuurlijke manier bedoel je? Omdat het iets van jezelf is, iets 'veiligs' heeft?
Want het hangt er maar net vanaf wat ik heb gegegeten en wat voor bacteriën zich in mijn darmen bevinden, maar ik heb toch meestal wel scheten die in geur verschillen.
Het is wel een onderwerp wat je fascineert he, Rob?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik denk dat de geuren die jij verspreidt al dermate in je onbewuste zijn opgeslagen dat je ze altijd zult herkennen en dus ook niet als vreemd zult ervaren.
Wat wel frappant is als je diarree hebt, dat zo'n heel klein en onbenullige scheet, zo'n geniepige die je niet kunt controleren, een ongelooflijke stank kan produceren waarna je een gasmasker zou moeten dragen.
Het is een primaire reactie. Ik heb wel eens geprobeerd daar tegenin te gaan. Dat lukt niet echt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:14 schreef Baszh het volgende:
Wie weet kun je andermans scheten ook gewoon lekker vinden maar heb je daar direct afkeer tegen omdat het sociaal gezien verwacht wordt.
Vrouwen, jazekerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het is wel een onderwerp wat je fascineert he, Rob?
Dat er een stigma is op het laten van scheten in het openbaar? Als ik een mooie vrouw zie en me dan voorstel dat ze een keiharde scheet laat, dan kan ik haar niet echt meer aantrekkelijk vinden, dan hoeft het niet meer voor mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:14 schreef Baszh het volgende:
Wie weet kun je andermans scheten ook gewoon lekker vinden maar heb je daar direct afkeer tegen omdat het sociaal gezien verwacht wordt.
Blinddoeken lijkt me handiger.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vrouwen, jazeker
[..]
Dat er een stigma is op het laten van scheten in het openbaar? Als ik een mooie vrouw zie en me dan voorstel dat ze een keiharde scheet laat, dan kan ik haar niet echt meer aantrekkelijk vinden, dan hoeft het niet meer voor mij.
Nee, ik denk echt dat het ligt aan hoe vertrouwd je bent met een bepaalde geur. Zo schijnt ook dat een baby de geur van zijn moeder kan herkennen. Ik stel me dan voor hoe zo'n test gaat. Vragen ze aan diverse vrouwen hun baby te lenen, en dan in een doolhof te stoppen en hen naar de juiste moeder te laten kruipen?
Gewoon doorzettenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is een primaire reactie. Ik heb wel eens geprobeerd daar tegenin te gaan. Dat lukt niet echt.
Dat is wel wat oppervlakkig. Zo'n scheet moet er gewoon uit, anders krijgt ze een opgezwollen buik en daar wordt ze zeker niet aantrekkelijker van.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:25 schreef Robby87 het volgende:
Als ik een mooie vrouw zie en me dan voorstel dat ze een keiharde scheet laat, dan kan ik haar niet echt meer aantrekkelijk vinden, dan hoeft het niet meer voor mij.
Ja, dat weet ik ook wel maar ik ben heel puberaal wat dat betreft. Aan de andere kant kan ik dan weer genieten van bepaalde dingen die vrouwen doen en als onsmakelijk worden bestempeld door sommigen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel wat oppervlakkig. Zo'n scheet moet er gewoon uit, anders krijgt ze een opgezwollen buik en daar wordt ze zeker niet aantrekkelijker van.
Ja, dat zou kunnen inderdaad. Gohquote:
Zoals?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:31 schreef Robby87 het volgende:
Aan de andere kant kan ik dan weer genieten van bepaalde dingen die vrouwen doen en als onsmakelijk worden bestempeld door sommigen.
Ik heb mijn scheten nog nooit geanalyseerd, maar ik weet wel dat mijn buikpijnloze scheten reukloos zijn.quote:Maar hoe zou je jouw scheten willen omschrijven wyccie? Je weet wel, vleugje dit.. vleugje dat..
Kan ik hieruit opmaken dat jouw doorsnee-scheet reukloos is, ervan uitgaande dat je niet altijd buikpijn hebt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zoals?
[..]
Ik heb mijn scheten nog nooit geanalyseerd, maar ik weet wel dat mijn buikpijnloze scheten reukloos zijn.
Qua uiterlijk als ze iets heeft wat wellicht door de massa als lelijk wordt bestempeld, en ik bedoel niet dat ze dik is, maar gewoon iets wat opvalt. Overigens kan ik een vrouw die een paar kilootjes extra heeft ook erg aantrekkelijk vinden, vooral het buikje, ligt aan het totale plaatje. Een lange neus, een grote moedervlek, een opvallend litteken, een bepaalde vorm van een tand, een oog dat niet exact gelijk staat met de andere (niet komen met plaatjes van schele mensen, dat bedoel ik dus niet voor de grappenmakers), heel erg aanwezige sproeten, etc.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:45 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij klopt dat, maar ik zal er, speciaal voor jou, deze week op letten.
Wat zijn dan die tegendraadse dingen? Spookrijden, door rood rijden, voorkruipen?
Wat zijn de bevindingen in het kort?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een onderwerp weer![]()
Ik heb mijn bachelor thesis gedaan over partnerselectie gebaseerd op lichaamsgeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |