En ze is daar geen 18 meer.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is omdat ze geen push-up beha aan heeft, en omdat ze de schouderbandjes niet strak heeft getrokken.
Dat is een normale hoogte voor de meeste vrouwen zonder hulpmiddelen.
Nee, 21quote:
Ja, maar na de 18de gaat het meteen hangen... dat weet je toch...quote:
Klopt ja, het was een beetje een fout voorbeeldje...quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:18 schreef wyccie het volgende:
Cameron heeft het over 22 in het filmpje.
Niemand op FMT heeft een sociaal leven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:55 schreef wyccie het volgende:
Die Intre, die jongen wordt de laatste tijd vaak afgeleid. Zou hij een sociaal leven hebben?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niemand op FMT heeft een sociaal leven.
Tof, welke is écht leuk?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Prison break, dat is lang geleden. Heb ik ook alleen het 1e seizoen van gezien geloof ik.
Ik kijk alleen nog maar comedy series eigenlijk.
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,350992,284783.htmlquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tof, welke is écht leuk?
Ik wilde net seizoen 2 kopen, maar 30 euro vind ik wat duur, even kijken of ik hem ergens goedkoop kan krijgen
Dank je lieve schat, die zag ik gisteren ook!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:10 schreef Sands het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,350992,284783.html
Qua comedy vind ik eigenlijk alleen Scrubs en My Name is Earl leuk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tof, welke is écht leuk?
Ik wilde net seizoen 2 kopen, maar 30 euro vind ik wat duur, even kijken of ik hem ergens goedkoop kan krijgen
Ik kijk nu It's always sunny in Philadelphia, Parks & Recreation, the Office US.quote:
Als je bij één seizoen moet aanhaken, dan is het season 4. Dat is de aller-aller-allerbeste seizoen van Dexter. Ik ben zelf nu weer alle seizoenen aan het terugkijken, in aanloop naar season 7!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:19 schreef Robby87 het volgende:
Dexter ook lang gekeken, maar ergerde me groen en geel aan dat blonde poppetje, z'n vriendin, god wat een vreselijk zeikwijf was dat zeg. Ik hoorde pas van m'n zus dat die dood was, misschien maar weer even inhaken bij seizoen 5 of waar is het nu?.
Dat is met Lithgow toch? Bazenseizoen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:59 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Als je bij één seizoen moet aanhaken, dan is het season 4. Dat is de aller-aller-allerbeste seizoen van Dexter. Ik ben zelf nu weer alle seizoenen aan het terugkijken, in aanloop naar season 7!
Idd, dat is em, Trinitykillerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:16 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Dat is met Lithgow toch? Bazenseizoen.
Seizoen 1 is nog steeds onovertroffen met de ice truck killer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |