elisabeth?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:11 schreef LordVoldemort het volgende:
Nee, haar tegenspeelster.
Ze zit ook in een film uit 2006 met Dench en Blanchett, en een sequel van dit jaar met Cotillard.
Jup. Ze heet Juno Temple en zit ook in The Dark Knight Rises.quote:
Hij heeft complete theorieën omtrent het leven van Jezus, maar de vraag is of hij alles door druft te drukken/krijgt gedrukt en of hij nog in staat is goede films te maken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:36 schreef Michelangelo2 het volgende:
Lijkt me mogelijk:
Bovendien zou Jezus een bastaardzoon zijn die is geboren nadat zijn moeder was verkracht door een Romeinse soldaat.
Ja. Ernstig dat je het nu al herkent, Sands.quote:
Ik heb de film nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja. Ernstig dat je het nu al herkent, Sands.
quote:
quote:
Film?quote:The original title of the film was "The Bear and the Bow".
is dat wat? ik ben niet zo'n van Trier-fan. Al vond ik Melancholia wel goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:45 schreef Gillingham het volgende:
Ik ken ook een Medea, maar die is van Van Trier...
Ik vond het wel een boeiende film, maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat jij er erg van gecharmeerd zult zijn. Het is sowieso minder toegankelijk dan Melancholia.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
is dat wat? ik ben niet zo'n van Trier-fan. Al vond ik Melancholia wel goed.
niet simpel genoeg voor mij waarschijnlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik vond het wel een boeiende film, maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat jij er erg van gecharmeerd zult zijn. Het is sowieso minder toegankelijk dan Melancholia.
quote:Four of the cast members (Kelly Macdonald, Robbie Coltrane, Julie Walters, and Emma Thompson) have worked on Harry Potter. Thompson and Macdonald have both worked on Nanny McPhee and Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2, however, in the latter they have no scenes together.will be their 3rd film together
Ingewikkeld is die film niet te noemen. Wel traag, low-budget en een beetje vaag.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
niet simpel genoeg voor mij waarschijnlijk
terug naar de vraag:
[..]
quote:Reese Witherspoon was originally announced as the voice of Princess Merida, but scheduling conflicts prevented from taking the role. Kelly Macdonald replaced her.
quote:
zeker, maar ik heb hem lang niet meer gezien.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:54 schreef DeParo het volgende:
Naar mijn mening toch een van de beste films in dat genre, maar goed, mijn mening haha.
Juist!!!!quote:
Zelfs binnen de 30 secquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:05 schreef DeParo het volgende:
Binnen de twee minuten................................................................................
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:10 schreef DragonFodder het volgende:
oh, 5 namen
lucy liu
drew barrymore
cameron diaz
crispin clover
bill murray
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:17 schreef HilarityEnsues het volgende:
Gosford Park?
Kirsten Scott Thomas?
Ik dacht dat hij 5 acteurs bedoelde maar wie weet haha.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:27 schreef Robby87 het volgende:
Hij vroeg 5 namen, dus je hebt het punt lijkt me
dan moet ie dat vragen. Je hebt 5 namen gegeven, precies zoals ie vroeg.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij 5 acteurs bedoelde maar wie weet haha.
Namen= alles, van acteurs tot diegene die de catering doetquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:27 schreef DeParo het volgende:
Vijf toch, shit, ja ik weet dat de film van Woody Allen is maar klote dat vroeg je niet.
Dan moet hij om 5 acteurs vragen, in het verleden heb ik best wat punten gehaald met crewnamen. Maar ja, vraagsteller bepaalt wie punt krijgtquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij 5 acteurs bedoelde maar wie weet haha.
Haha ok ging uit van alleen de acteurs.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Namen= alles, van acteurs tot diegene die de catering doetZolang ze maar op IMDB staan met een credit bij die film.
DeParo +1
Stand juni 2012:
54 DragonFodder
53 Sands
42 SamuelofSEK
24 LordVoldemort
22 hornage
21 Gillingham
20 Asap
18 Wyccie
17 JayHovah
14 RanTheMan
13 lamers
13 Dopekoe
11 InTrePidIvity
10 Michelangelo2
11 DeParo
8 EVH001
8 artista
7 FireFox1
7 tombolafan
7 Njosnavelin
6 Robby87
6 dyonvbaal
6 waaghals
5 De_Kardinaal
4 victorinox
2 Baszh
2 Patch
1 Dr.Pringles
1 konyntje-mandaryntje
Ga me dan misschien maar eens inlezen op het manusje van alles bij films in Hollywood.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dan moet hij om 5 acteurs vragen, in het verleden heb ik best wat punten gehaald met crewnamen. Maar ja, vraagsteller bepaalt wie punt krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |